Forum » Programiranje » Sestevanje zaporednih stevil (java math random)
Sestevanje zaporednih stevil (java math random)

lety ::
Bodite pozdravljeni
Torej, naletela sem na dokaj banalen primer, ki ga moji "veleumni" možgani niso sposobni rasplesti...(sem začetnik in mi je oproščeno):
Izpis: 8 7 6 5 4...potlej, bi rada ta stevila sestela. Predpostavljam da se mora filati v neko skupno vsoto,vaskic ko gre skozi zanko. Ampak vrtim se v neke zacaranem krogu in mi ne rata tega spisat (dobim vse drugo od želenega).
Any ideas? Hvala

Torej, naletela sem na dokaj banalen primer, ki ga moji "veleumni" možgani niso sposobni rasplesti...(sem začetnik in mi je oproščeno):
int b = 6 + (int)(Math.random() * ((11 - 6) + 1)); for (int i=1; i<=5; ++i) { novaVsota=--b; System.out.print(" "+novaVsota); }
Izpis: 8 7 6 5 4...potlej, bi rada ta stevila sestela. Predpostavljam da se mora filati v neko skupno vsoto,vaskic ko gre skozi zanko. Ampak vrtim se v neke zacaranem krogu in mi ne rata tega spisat (dobim vse drugo od želenega).
Any ideas? Hvala

dolenc ::
Pred izpisom dodaš še eno novo spremenljivko
sestevek +=novaVsota
In nakoncu izpišeš izven zanke. Če to iščeš.
sestevek +=novaVsota
In nakoncu izpišeš izven zanke. Če to iščeš.

lety ::
right...ok, kira banalna
prireditveni izraz, sej res.
Thank you very very much
to pač rabim predstavitev stevil od max 10 do 6, kjer zacetna vrednost nikoli ne sme biti manjsa od 6 (pri generiranju) in sm to rešila na ta princip aka Min + (int)(Math.random() * ((Max - Min) + 1))

Thank you very very much

to pač rabim predstavitev stevil od max 10 do 6, kjer zacetna vrednost nikoli ne sme biti manjsa od 6 (pri generiranju) in sm to rešila na ta princip aka Min + (int)(Math.random() * ((Max - Min) + 1))
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lety ()

Mitja Bonča ::
((11 - 6) + 1) ... TO POMENI SLEDEČE:
če imaš naprimer kocko, ki ima 6 števil, rabiš delati Random z omejitvami od števila 1 pa do 6, je tako?
Ok, naprej...
Lahko izbereš 2 varjanti:
Obe spremenljivki imata na razpolago števila od 1 pa do 6. Upam da se vidi razlika in v čem je fora.
Se razume?
Mitja
če imaš naprimer kocko, ki ima 6 števil, rabiš delati Random z omejitvami od števila 1 pa do 6, je tako?
Ok, naprej...
Lahko izbereš 2 varjanti:
1. int newRandom1 = random.Next(6) + 1; 2. int newRandom2 = random.NExt(1, 7);
Obe spremenljivki imata na razpolago števila od 1 pa do 6. Upam da se vidi razlika in v čem je fora.
Se razume?
Mitja
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [C] - Spreminjanje programa s pointerjiOddelek: Programiranje | 1214 (966) | DaMachk |
» | [C#] pomoc pri vpisu elementov v listBoxOddelek: Programiranje | 1329 (1244) | keworkian |
» | C# je mozna referenca do int izven funkcije (direkt v classu torej)Oddelek: Programiranje | 1637 (1451) | TopCat |
» | c++ in linux/windowsOddelek: Programiranje | 1752 (1628) | rapvirus |
» | [C#] unmanaged->managed codeOddelek: Programiranje | 2164 (2039) | Zzzzzzz |