TG Daily - Saga razvoja Gran Turisma 5 se je, za razliko od Duke Nukem Forever, očitno končno zaključila, saj je vodja razvoja pri Polyphony Digital, Kazunori Yamauchi, pred dnevi sporočil, da je igra dokončana ter da se ploščki Blu-ray že izdelujejo. Izid, napovedan za 2. november v ZDA in 3. november po celem svetu, so odpovedali le dobra dva tedna pred pričakovanim izidom, sredi oktobra, saj so uvideli, da takrat igra še ne bo končana. Vse kaže, da so zadnji napovedan datum zamudili le za tri dni, za kar je pravzaprav kriv Sony. Zaželeli so si namreč, da bi igra delovala z novejšo različico programske opreme PS3, 3.50, namesto 3.41, kot je bilo sprva pričakovano. Znano je, da so z različico 3.50 pri Sony-ju onemogočili odklepanje konzol in s tem piratiziranje iger. Veliki trgovci so nekoliko pesimistično, ker uraden datum izida še vedno ni znan, tega postavili kar v leto 2011, a popolnoma realno je, da bodo pri Polyphony Digital zlahka uresničili napoved, da bo igra naprodaj še pred božično-novoletnimi prazniki, ki so običajno obdobje velikih zaslužkov v tehnično-zabavljaški industriji. S tem se zaključuje nekajletna saga razvoja Gran Turisma 5, ene najbolj znanih dirkačin in najtežje pričakovanih iger za PlayStation 3, katere proračun za razvoj znaša kar 60 milijonov dolarjev.
Dokler ne dobim obvestila, da je odposlana ne verjamem nič. Pred nekaj meseci sem jo vrgel v košaro v eni od spletnih trgovin (GB). Nekaj tednov nazaj je priletel mail, da je izid prestavljen v leto 2011 oz. za nedoločen čas.
Duka pacajo 15 let, GT5 pa dobrih 5 let. Je neki razlike aye? Itaq pa, ko imaš not enkrat toliko detajlov se stvari zavlečejo, tako da jim ne gre zamerit. Sej vem da je težko čakat ampak po drugi strani vam pa tud grejo na živce napol narejeni izdelki ne?
Sej vem da je težko čakat ampak po drugi strani vam pa tud grejo na živce napol narejeni izdelki ne?
Tudi res. Pravzaprav raje vidim, da razvoj nekega produkta traja malce dlje (seveda to ne pomeni 10 let) in je potem vsaj na nivoju. Problem se pojavi pri nekaterih naslovih, ki pa jim dolg razvoj ne pomaga prav veliko.
kakšni budgeti so to ej, to si sploh predstavlat ne morš, 60 miljonov dolarjev, res ne vem kam gre ta dnar, seveda je treba razvijalce plačat? ampak kakšno plačo pa majo? :S sj jih ne plačujejo 500EUR na uro ali pač?
Recimo, da ima kakšno orkestralno glasbo kot npr. God of War serija ... skladatelja, glasbenike, dirigenta, orkester, snemalni studio. Samo za ta del so porabili nekaj milijonov dolarjev.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Pozabljaš, da je potrebno plačati licenčnine ipd. Kar hitro nanese.
Glede na 1000 avtomobilov s poškodbenim modelom (precejšna razlika pri osebnih avtomobilih), F1, WRC, NASCAR, Le Mans, DTM in vprašanje koliko serij še, da ne omenjamo legendarnih prog kot sta Nordschleife in Laguna Seca, so licenčnine verjetno požrle precejšen del tega denarja. Razen če so usekali kontra varjanto in ponujali proizvajalcem/serijam možnost priti v GT5. Navsezadnje je ena najbolj ikoničnih dirkačin...
Sej je že v GT4 pa ne vem, nekako glede na posnetke ni. V rFactorju je enaka kot v ostalih ISI špilih?
EDIT: kakorkoli obrneš in kakorkoli marketingarji trobijo da je GT5 simulacija, to enostavno ni, vsaj ne v smislu LFS-jev, rFactorjev, GTRov in podobnih. Če bi bil takšna simulacija ne bi bil tako uspešen. Pika.
v rfactorju za DL je identicna realni progi, in vzponi, padci, ovinki, ozina, sirina, vse :) ce gledas posnetek in se sam pol odpeljes je identicno:D recimo v forzi 3 je dobra proga, ampak precej drugacna
Veliko je govoric, baje da bo samo 200 avtomobilov imelo popolno zmodeliran kokpit ostali pa bolj tak meh. Ampak vseeno ti posnetek v dežju vzame sapo, kako dobro so naredili kapljice.
GT5 ni, nikoli ni bil in nikoli ne bo hardcore simulacija. Hard core simulacije se ne prodajajov veliko izvodih, ker so enostavno prezahtevne za igranje.
ker najbolj glavne so kapljice v dezju ja, tako kot je F1 2010 dokazala :>
Ne gre se za to kakšne trud in podrobnosti so vse vključili. V določenih avtomobilih in gokarti imajo celo 3D oblikovane manjše podrobnosti na motorju.
PIPI, Ja smešno je ko igraš kakšen rfactor ali pa live for speed(g25) pa je težje vozit kot v realnosti zato so meni takšni špili za vozit bolj tko tko ,je pa zanimiv ampak ful neki realno pa ne preveč
Raje počaki z nakupom dokler folk ne pove kakšen je špil v resnici , da ne boš razočaran , ker po teh filmčkih k sem jih do zdej videl zgleda tole zelo arkadno .Kaj mi pomaga 500 avtov in huda grafika če bo špil boring , upam , da se motm , ker jest tud razmišlam , da bi si ubodu PS3 samo zaradi tega špila.
Men se pa še zmer zdi iz 3 perspektive (ko je kader od zunaj), da je dinamika vozila relativno na podlago premalo realistična, mislim ko gledam tistle 1. pa 4. video imam še zmer v mislih "to ni to" . Pa so vsi detajli čist hudi , ampak ta povezava med vozilom in okoljem mi nekak ne zgleda realna. Al pa v 3. videu, zakaj se real kamera trese, v špilu pa ne.. ko prletiš čez bankino je v špilu vse gladko - sej tut prvoosebno če gledaš v realnosti ti mal zaruka glavo pa cel avto se glede na okolje in glede na glavo/oči mal zatrese , tuki v tem 3. videu pa ne vidim nič tazga. Naj se trese! :) Sej mogoče je pa to kaka opcija da se vklopi, al je pa zarad nevem kakšnega razloga to težko narest, tok težko da tega niso dodal.
@torson: ja, mene isto moti - na kilometer se vidi, da je to špil, čeprov so detajli v nulo. Meni izgleda, kakor da so so na cesti neke kartonaste škatlice namesto 1 tono+ težkih strojev.
PIPI: Če je GT5 prava simulacija in taka prodajna uspešnica, zakaj ni bil uspešen še RBR? :)
Vsakič ko je prišel GT vn ni bilo špila ki bi imel toliko različnih avtov ,prog...predelav odlično grafiko in najlepše modeliranimi avti.Ne pozab da ima GT5 5let star grafični pogon pa še zmeri ni (driving)špila z lepšo grafiko..
GT5 je simulacija res pa je da ni nek super hardcore sim Ni pa spet neka arkada... Pglej si na youtube kako delajo GTserijo V avto dajo senzorje zmerijo zavorno pot,pospešek,koliko se drži v ovinkih,cas kroga.....
Ker je samo rally... Prezahteven za večino, ker je potrebno potrpljenje, da ga osvojiš. Je pa sigurno najbolj uživaški:).
GT5P še nisem igral na volan. Sem imel pa GT4. Greh je primerjat to z NFS in TDUjem(Forze še nisem videl).
In kako zahteven je learning curve v GT-ju?
NFS Shift in TDU sta precej bolj zahtevna (simulacijska recimo) kot ostali NFS-ji, kjer samo tišiš tipko za gas in tapkaš levo-desno.
Prava simulacija za uspešnost zahteva ure in ure nažiganja krogov na isti progi, v istem avtu, spreminjati setup, itd. A GT sploh omogoča vse te nastavitve?
Govor je bil o težavnosti vožnje. Seveda če voziš simulacijo F1 bos scal kri, ampak je prav tako, F1 na meji lahko vozijo le redki.
P.S: Brundel je včeraj lepo razložil kontrolo bolida. Ko te odnese, prvo čutiš v telesu premik gravitacije in v rokah pomanjkanje oprijema, šele za tem vidiš da formulo odnese, a takrat je prepozno da bi bilo kaj naredil. Dobra simulacija danes (LFS je zakon iz tega vidika) ti to najavi z FF v volanu.
Hja ampak z nekaj vloženega časa in truda se tem rekordom lahko približaš na recimo sekundo v dobri minuti dolgem krogu. Če ne treniraš je pa to bolj v rangu treh sekund.