Forum » Šola » matematika, 1. letnik razstavljanje
matematika, 1. letnik razstavljanje
i33a ::
Imam problem v 1.letniku pri matematiki(splošna gimnazija). V razredu tega ne razume 3/4 učencev, zato me zanima kje na internetu poleg e-um.si, praktik.si bi se dalo dobiti uporabne razlage za razstavljanje.
Razumem in znam vse zakone in pravila(Vietovo pravilo, razlika,vsota kuba, razlika kvadrata...) a ko dobim nalogo ne vem kaj bi naredil, ker je več možnosti:
Navodilo: Razstavi:
npr: 3x- 9y-x^2 + 9x^2 = , (x^2 -y^2)(x+y)+2xy^2 -2x^2y =
V nekaterih primerih imaš več možnosti, lajko izpostaviš npr. samo x ali pa x^2, ampak prav je naprimer samo,
če izpostaviš x^2 ker potem dobiš npr. možnost da uporabiš neko pravilo, zakon....
Kako naj ugotovim kaj moram dobiti in kaj izpostaviti?
Prosim rad bi kakšen link ali pa razlago.
Razumem in znam vse zakone in pravila(Vietovo pravilo, razlika,vsota kuba, razlika kvadrata...) a ko dobim nalogo ne vem kaj bi naredil, ker je več možnosti:
Navodilo: Razstavi:
npr: 3x- 9y-x^2 + 9x^2 = , (x^2 -y^2)(x+y)+2xy^2 -2x^2y =
V nekaterih primerih imaš več možnosti, lajko izpostaviš npr. samo x ali pa x^2, ampak prav je naprimer samo,
če izpostaviš x^2 ker potem dobiš npr. možnost da uporabiš neko pravilo, zakon....
Kako naj ugotovim kaj moram dobiti in kaj izpostaviti?
Prosim rad bi kakšen link ali pa razlago.
tony1 ::
Tako je, vaja, vaja in še enkrat vaja (nič nenavadnega ni, da mora nekdo, če hoče narediti popravca, rešiti eno celo knjigo samih izrazov). Ko enkrat rešiš dovolj teh nalog vidiš, da se začnejo ponavljati oz. prepoznaš vzorce po katerih se rešujejo.
Srečno!
Srečno!
Jebac18 ::
tukaj je samo da rešiš čim več nalog nič drugega govorim iz lastnih izkusen sam nikoli nisem maral matematike vendar toliko je vsak moral da je osvojil ta pravila.. srečno
rezator ::
Če izpostaviš x in bi bilo "prav" izpostavit x^2 ni nič hudega. Narediš še en dodatni "krog" (ali kako se že temu reče...) več in potem v naslednjem "krogu" izpostaviš še enkrat x in si na istem kot če bi že prvič izpostavil x^2. Na koncu itak dobiš pravi rezultat. Preveč pa itak nemoreš izpostavit, ker si bi enačbo samo zakompliciral (zakaj bi izpostavljal y, če ima enačba samo x-se )
Ja in se strinjam z zgoraj napisanim. Matematika ni nekaj kaj je dost sam profesorja poslušat in razumet, treba računat in še enkrat računat.
Veliko ljudi pravi da je 9/10 delo in ostala 1/10 je talent, vsaj tako pravijo. Veš kam ciljam.
Ja in se strinjam z zgoraj napisanim. Matematika ni nekaj kaj je dost sam profesorja poslušat in razumet, treba računat in še enkrat računat.
Veliko ljudi pravi da je 9/10 delo in ostala 1/10 je talent, vsaj tako pravijo. Veš kam ciljam.
Some people feel the rain. Others just get wet.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izpostavljanje pri enačbiOddelek: Šola | 1430 (1016) | lebdim |
» | Razstavljanje, primer (matematika)Oddelek: Šola | 2355 (2171) | lebdim |
» | RazstavljanjeOddelek: Šola | 1523 (1269) | Luesee |
» | Matematika - pomoč (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 26775 (23350) | daisy22 |
» | MatematikaOddelek: Šola | 4073 (3466) | galu |