Forum » Šola » FE(un) 2. letnik
FE(un) 2. letnik
clix ::
Živjo
Sem študent na FE (uni), letos grem v drugi letnik, pa mam par vprašanj:
1.
Dost folka govori kako ti faks nič avtomatično ne da, če si tega sam ne vzameš. Ker sem pač letos prvič na faxu, s tem nimam nič izkušenj in me malo zanima, kaj s tem sploh mislijo(mislite). Je to mišleno bolj v smislu laboratorijskih vaj? Npr. Na laboratorijskih iz osnov programiranja in programiranja mikrokrmilnikov, se je večina osebkov takoj ko so opravili zahtavano nalogo spokala, jaz in pa ene par kolegov smo se pa ponavadi še igrali z unimi šarmi pa implementirali še kakšno dodatno funkcijo. Mogoče se vam vprašanje in primer zdita čudna, ampak si resnično ne predstavljam kaj folk misli z tem »zahtevanjem znanja.
2.
No, drugi semester drugega letnika prinese tudi izbirne predmete. Na voljo imamo »Avtomatsko vodenje sistemov«, »Digitalni elektronski sistemi«, »Energetika in okolje« ter pa »Informacijski sistemi«. Najbolj me vleče k informacijskim sistemom, med drugim tudi zato, ker pojma nimam kaj Avtomatsko vodenje sistemov ter Digitalni elektronski sistemi sploh predstavljajo. Kakšen predlog dobrodošel.
3.
Ko končam triletni program(prvo bolonsko stopnjo), nameravam iti na magisterski študij, oz. drugo bolonjsko stopnjo. Težava pa se pojavi, če bodo postavljene kakšne visoke omejitve. Namreč, letos, sploh na začetku šolskega leta, mi je bilo na začetku leta čisto vseeno za ocene, tako da imam mat1, fiz1 in pa oet1 6. . Sicer so ocene v drugi konferenci višje, samo je povprečje še vedno 7.25. In če je omejitev 8, se moram v prihodnjih dveh letih malo bolj potruditi...
To bi blo to, pa če ma kdo še kakšen bolj splošen predlog za 2. letnik, kar z besedo na dan.
Pa lep pozdrav
Sem študent na FE (uni), letos grem v drugi letnik, pa mam par vprašanj:
1.
Dost folka govori kako ti faks nič avtomatično ne da, če si tega sam ne vzameš. Ker sem pač letos prvič na faxu, s tem nimam nič izkušenj in me malo zanima, kaj s tem sploh mislijo(mislite). Je to mišleno bolj v smislu laboratorijskih vaj? Npr. Na laboratorijskih iz osnov programiranja in programiranja mikrokrmilnikov, se je večina osebkov takoj ko so opravili zahtavano nalogo spokala, jaz in pa ene par kolegov smo se pa ponavadi še igrali z unimi šarmi pa implementirali še kakšno dodatno funkcijo. Mogoče se vam vprašanje in primer zdita čudna, ampak si resnično ne predstavljam kaj folk misli z tem »zahtevanjem znanja.
2.
No, drugi semester drugega letnika prinese tudi izbirne predmete. Na voljo imamo »Avtomatsko vodenje sistemov«, »Digitalni elektronski sistemi«, »Energetika in okolje« ter pa »Informacijski sistemi«. Najbolj me vleče k informacijskim sistemom, med drugim tudi zato, ker pojma nimam kaj Avtomatsko vodenje sistemov ter Digitalni elektronski sistemi sploh predstavljajo. Kakšen predlog dobrodošel.
3.
Ko končam triletni program(prvo bolonsko stopnjo), nameravam iti na magisterski študij, oz. drugo bolonjsko stopnjo. Težava pa se pojavi, če bodo postavljene kakšne visoke omejitve. Namreč, letos, sploh na začetku šolskega leta, mi je bilo na začetku leta čisto vseeno za ocene, tako da imam mat1, fiz1 in pa oet1 6. . Sicer so ocene v drugi konferenci višje, samo je povprečje še vedno 7.25. In če je omejitev 8, se moram v prihodnjih dveh letih malo bolj potruditi...
To bi blo to, pa če ma kdo še kakšen bolj splošen predlog za 2. letnik, kar z besedo na dan.
Pa lep pozdrav
whatever ::
Živjo
Sem študent na FE (uni), letos grem v drugi letnik, pa mam par vprašanj:
1.
Dost folka govori kako ti faks nič avtomatično ne da, če si tega sam ne vzameš. Ker sem pač letos prvič na faxu, s tem nimam nič izkušenj in me malo zanima, kaj s tem sploh mislijo(mislite). Je to mišleno bolj v smislu laboratorijskih vaj? Npr. Na laboratorijskih iz osnov programiranja in programiranja mikrokrmilnikov, se je večina osebkov takoj ko so opravili zahtavano nalogo spokala, jaz in pa ene par kolegov smo se pa ponavadi še igrali z unimi šarmi pa implementirali še kakšno dodatno funkcijo. Mogoče se vam vprašanje in primer zdita čudna, ampak si resnično ne predstavljam kaj folk misli z tem »zahtevanjem znanja.
To, da diploma nič ne velja in da ti faks nič ne da, večinoma pravijo taki, ki do nje niso niti prišli. Lepo, da si toliko zagnan, da delaš dodatne vaje. V nadaljevanju ti bo to koristilo, saj se snov določenih predmetov pogosto povezuje in navezuje na snov bodočih predmetov višjih letnikov. Če kakšno stvar bolj površno pogledaš, se zna zgodit, da jo boš moral v naslednjem letniku pri kakem drugem predmetu dejansko naštudirati in razumeti, kot če bi jo osvojil v celoti že prej. Torej si si v kakih 25% primerov samo preložil delo na kasneje, če ti že brez poglobljenega znanja kakšnega sklopa snovi vseeno uspe narediti izpit.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.
Smurf ::
Pozdravljen, bom poskušal odgovoriti :D
1.) S takim načinom dela (da te stvari zanimajo in kaj tudi sam dodatno poskusiš) mislim, da se boš kar dosti naučil. Čisto druga stvar je, če se učiš zato, da neki znaš namesto, da narediš izpit.
2.) Lahko ti povem, kaj se počne pri avtomatskem vodenjem sistemov. Naučiš se npr. kako deluje regulacija pri termostatih (najbolj preprost primer), potem se pa še naučiš to simulirati. Res pa, da ta predmet pokriva ene 5 predmetov, ki sem jih jaz imel posebej.
3.) Mislim, da je omejitev res 8, nisem pa prepričan. Imamo slabo in dobro novico, neko splošno mnenje je, da je 2. lentik težji od prvega in dostim povprečje pade, dobra novica pa je, da gre gor v 3. Tko da, potrudi se ;).
1.) S takim načinom dela (da te stvari zanimajo in kaj tudi sam dodatno poskusiš) mislim, da se boš kar dosti naučil. Čisto druga stvar je, če se učiš zato, da neki znaš namesto, da narediš izpit.
2.) Lahko ti povem, kaj se počne pri avtomatskem vodenjem sistemov. Naučiš se npr. kako deluje regulacija pri termostatih (najbolj preprost primer), potem se pa še naučiš to simulirati. Res pa, da ta predmet pokriva ene 5 predmetov, ki sem jih jaz imel posebej.
3.) Mislim, da je omejitev res 8, nisem pa prepričan. Imamo slabo in dobro novico, neko splošno mnenje je, da je 2. lentik težji od prvega in dostim povprečje pade, dobra novica pa je, da gre gor v 3. Tko da, potrudi se ;).
Pyr0Beast ::
Glede prvega je tako, da je premalo prakse in samo teorija, kar gre na jetra premnogim.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
rasta ::
>>Avtomatsko vodenje sistemov<<, >>Digitalni elektronski sistemi<<, >>Energetika in okolje<< ter pa >>Informacijski sistemi<<
To so nova (Bolognijska) imena smeri?
Avtomatsko vodenje sistemov naj bi bila bivša avtomatika,
digitalni eletronski sistemi elektronika, Energetika in okolje energetika in informacijski sistemi telekomunikacije.
Ne odločaj se po imenih smeri, ker so zavajajoči, raje si oglej predmetnika (in opise predmetov).
Glede prvega je tako, da je premalo prakse in samo teorija, kar gre na jetra premnogim.
Večini srednješolcem/matruantom nikoli ne pojasnijo, kaj se uči na univerzi. Posledično je večina že v prvih nekaj mesecih razočarana, saj niso izpolnjena njihova (nerealna) pričakovanja.
Pa pod "več prakse" si povprečen študent predstavlja hišo eksperimentov, ko pa se zno soočijo v resničnem svetu, pa ni več tako zelo privlačna.
Pyr0Beast ::
Nerealna pričakovanja so samo plod PR pumpanja folka.
Več prakse pomeni več prakse. To je da nekaj narediš, ne da poslušaš profesorja ki naklada nekam v tri dni.
Za teorijo imamo že knjige, brati pa jih znajo ljudje sami.
Več prakse pomeni več prakse. To je da nekaj narediš, ne da poslušaš profesorja ki naklada nekam v tri dni.
Za teorijo imamo že knjige, brati pa jih znajo ljudje sami.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Smurf ::
Glede prvega je tako, da je premalo prakse in samo teorija, kar gre na jetra premnogim.
Jaz mam občutek, da je 95% ljudem škoda časa še za tistih nekaj lab. vaj, ki jih morjo narest in ubistvu sploh ne vejo kaj počnejo ampak jo hočejo samo končati, kaj šele, da bi sami samoiniciativno pomigali v smer prakse. Z drugimi besedami, na prvem mestu krivim študente šele nato fakulteto.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | FRI (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 14881 (6423) | PH03N1X |
» | FRI, neuspešno leto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 35893 (30975) | bluefish |
» | FRI in ponavljanje letnika (bolonjski)Oddelek: Šola | 2536 (2292) | mr1two |
» | Magistrski študij na FE v šol. letu 2006/2007Oddelek: Šola | 5037 (3636) | Roadracer |
» | Elektrotehnika faksOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3647 (3359) | pitagora |