Forum » Loža » Zakaj je letalski promet tako poceni
Zakaj je letalski promet tako poceni
Gandalfar ::
atubbuta ::
A mi zna mogoče kdo odgovoriti na vprašanje; kako je to mogoče, da danes lahko z letalskim prevozom prepotujemo nad 1000 km že za 15 eur na osebo, če izberemo drugo prevozno sredstvo, pa nas pride to najmanj 10x dražje?
A je morda kdo že naredil kalkulacijo donosnosti takih poletov?
Jih (letalske družbe) financira karitas?
A je morda kdo že naredil kalkulacijo donosnosti takih poletov?
Jih (letalske družbe) financira karitas?
:)
Gandalfar ::
V povprecju pustis vec:
- hrana/pijaca na letaliscu
- dodatna prtljaga upsell
- upsell stvari na letalu
- parkiranje
itd. Ti morda ne, v povprecju pa se tega kar dosti pusti. Tako letalska karta ne stane 15 ampak bolj 100 evrov. Pri cemer prodajas tista mesta, ki bi bila drugace itak prazna.
- hrana/pijaca na letaliscu
- dodatna prtljaga upsell
- upsell stvari na letalu
- parkiranje
itd. Ti morda ne, v povprecju pa se tega kar dosti pusti. Tako letalska karta ne stane 15 ampak bolj 100 evrov. Pri cemer prodajas tista mesta, ki bi bila drugace itak prazna.
atubbuta ::
Sem enkrat šel na palec računat, da je poraba goriva okoli 0,1 l/km in to na vsakega potnika. Osebno sem prepričan, da so ti poleti financirani od drugod.
Drugače pa bi bil nek monitoring aluminijevega oksida ter barijevega sulfata v ozračju dal kar precej zanesljiv odgovor.
Drugače pa bi bil nek monitoring aluminijevega oksida ter barijevega sulfata v ozračju dal kar precej zanesljiv odgovor.
:)
Okapi ::
A je morda kdo že naredil kalkulacijo donosnosti takih poletov?Seveda, prvi jih je naredil že legendarni Freddie Laker pred 40+ leti. Sedaj pa jih vsakodnevno delajo direktorji Rynaira, EasyJeta in ostalih nizkocenovnikov.
O.
atubbuta ::
Glej; vsak prispeva nekaj k temi. Jaz podajam le svoja opažanja ter pomisleke.
30.000 l kerozina + plače pilotov ter posadke + letališke takse + amortizacija letala + ... = 100 x 15 eur?
30.000 l kerozina + plače pilotov ter posadke + letališke takse + amortizacija letala + ... = 100 x 15 eur?
:)
atubbuta ::
Gandalfar je premaknil sporočila v Zakaj je letalski promet tako poceni.
Moj komentar se je v bistvu navezoval na konkretno debato. Ampak ok, je povezava.
:)
Okapi ::
Sem enkrat šel na palec računat, da je poraba goriva okoli 0,1 l/km in to na vsakega potnika.Jumbojet porabi 2,6 litra na sto km na potnika (če leti poln, seveda). Se pravi 0,03 litra na km. Povprečje za potniška letala, pri povprečni dejanski zasedenosti, pa je okoli 0,05 litra na km na potnika.
= 100 x 15 eur?Nizkocenovniki nikoli ne prodajo vseh kart po najnižji ceni. V resnici tako prodajo samo tiste karte, ki jih drugače verjetno sploh ne bi. Večina potnikov plača višjo ceno. In zaslužek prevoznika se računa glede na vse polete - kakšen lahko prinaša tudi izgubo. Včasih manjši zaslužek na določeni relaciji kompenzirajo z nižjo ceno goriva, ki ga lahko tam natočijo. In še cel kup nekih faktorjev je, ki vplivajo na dobičkonosnost letalskega prevoza. Ljudje tudi radi precenjujejo vrednost samih letal in podcenjujejo število prepeljanih potnikov.
O.
kow ::
Ne spomnim se točno kje sem prebral, ampak v zadnjih 20 letih so imeli letalski prevozniki v povprečju zelo nizek donos kapitala (cirka 2-3 odstotka). Za razliko od letališč, ki so bila precej bolj profitabilna.
Zdi se kar logično.
Zdi se kar logično.
jureus ::
Karta za 15EUR, kje si kaj to videl! To dobiš samo v kakšni hudi hudi akciji ali pa lastminut... Probaj se z adrijo za 15EUR peljat boš plačal že več za kavo in park plac za eno urco od zunaj.
Okapi ::
Easyjet, leti iz Lj. v London novembra, karte od 15,45 do 18,45 evrov, odvisno od dneva, v eno smer. Je pa res, da potem zaračunajo še nekaj za rezervacijo in plačilo s kreditno kartico (odvisno od kartice), tako da verjetno nanese tam nekje okoli 25 evrov.
O.
O.
sidd ::
Nizkocenovniki se financirajo z vsem drugim kot z kartami, imajo čisto drug poslovni model...Zato je recimo Maribor zgubil ryanair linijo...drugač pa so nizkocenovniki vse prej kot poceni, razen če kupiš karto za 1EUR.
Če pa se gleda večja letala....se lahk reče da je poraba nekje 3 litre na osebo, na 100 km (A380).
Če pa se gleda večja letala....se lahk reče da je poraba nekje 3 litre na osebo, na 100 km (A380).
no idea for signature
signed
I
signed
I
JanK ::
Evo se en nacin kako zmanjsati stroske:
Michael O'Leary call to scrap co-pilot 'unsafe'
Fino, a ne :)
Si predstavljam, da gre za publicity stunt. Upam!
Michael O'Leary call to scrap co-pilot 'unsafe'
"Really, you only need one pilot. Let's take out the second pilot. Let the bloody computer fly it," he told the publication.
In the event of the lone pilot suffering a heart attack a stewardess trained to land the plane would step in and save the day.
"If the pilot has an emergency, he rings the bell, he calls her in," O'Leary said. "She could take over."
Fino, a ne :)
Si predstavljam, da gre za publicity stunt. Upam!
ahac ::
Itak, da je. Mislm, da je on tud že imel "idejo", da bi na letalu imel stojišča.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Okapi ::
Na progah do recimo dveh ur bi bila stojišča čisto OK. Bi ga takoj vzel, če bi bila karta pol cenejša.
O.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
YaN-cH ::
Ko enkrat vidiš kako neprivezan folk zabije v letalski strop, ne vem če bi še razmišljal o stojiščih na letalu.
sidd ::
Stojišča? Bi vas rad videl pri vzletu/pristanku z malce jačim bočnim vetrom Še na avtobusu te premetava...heh...not going to happen, ne stojišča, ne stevardesa-pilot. Razen ko razvijejo/odkrijejo gravity damperje.
add1:
Sej že nižajo cene. Easyjet ali ryanair (ne vem točno več) že naroča nova letala brez dodatnih WC-jev. In tako lahko spravijo še tiste nekaj ljudi več na letalo.
add1:
Sej že nižajo cene. Easyjet ali ryanair (ne vem točno več) že naroča nova letala brez dodatnih WC-jev. In tako lahko spravijo še tiste nekaj ljudi več na letalo.
no idea for signature
signed
I
signed
I
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sidd ()
Okapi ::
IceIceBaby ::
Vsako leto parkrat letim z easyjetom v london, pa zaenkrat še nikoli nisem dobil karte za 15EUR. Mogoče v eno smer dobiš res ugodno, pa je potem za nazaj malo dražja. V povprečju je cena okoli 100EUR za povratno, če ne še več. Ta akcija novembra je pač promocija.
Potem pa so tu še vsi ostali prihodki nizkocenovnikov, ki so že bili omenjeni. Affiliate programi z rentacari, prodaja na letalu, oglaševanje v inflight magazinu itd.
Potem pa so tu še vsi ostali prihodki nizkocenovnikov, ki so že bili omenjeni. Affiliate programi z rentacari, prodaja na letalu, oglaševanje v inflight magazinu itd.
sidd ::
Saj stojišče ne pomeni, da bi stal neprivezan sredi letala. Stal bi naslonjen na steno, privezan, z držali za roke.
Takole si to predstavljajo pri Rynairu.
O.
Hm, tole pa zares prvič vidim. Dokaj vizionarsko, ni kaj. Potem bi se kratke relacije še bolj pocenile/izplačale? Torej potem Ljubljana Dunaj ne bo 300€? :D Aja, čak, tisto je adria....hehe
Drugač pa recimo Graz Dunaj relacija bi tole bilo super.
kst, potem že nisi dovolj fleksibilen z datumi! Komot dobiš za 40e povratno. No, plus doplačilo če imaš velik kufer. Manjše kofre lahko imaš itak pri sebi.
no idea for signature
signed
I
signed
I
overlord_tm ::
Za do dunaja si prej z avtom, man cakanja in procedure na letaliscu :)
Za lj-lon naj bi A320 pokuril 3000 litrov goriva.
Za lj-lon naj bi A320 pokuril 3000 litrov goriva.
SmeskoSnezak ::
Kje si našel karte za 15 evrov, meni ni jasno? Si sploh upošteval dejansko ceno ali samo "ceno leta v eno/obe smeri"? Če slednje, si pozabo na letališke takse, ki ti jih nabijejo zravn cene leta. Da sploh ne omenim, kot je že nekdo zgoraj, pijača&hrana se plača, ekstra prtljaga se plača, itd. Prideš zelo hitro na >100 evrov za karto ;)
Zato, uporabnik atubbuta, preveri dejanske cene letov.
Zato, uporabnik atubbuta, preveri dejanske cene letov.
@ Pusti soncu v srce... @
overlord_tm ::
SmeskoSnezak je izjavil:
Kje si našel karte za 15 evrov, meni ni jasno? Si sploh upošteval dejansko ceno ali samo "ceno leta v eno/obe smeri"? Če slednje, si pozabo na letališke takse, ki ti jih nabijejo zravn cene leta. Da sploh ne omenim, kot je že nekdo zgoraj, pijača&hrana se plača, ekstra prtljaga se plača, itd. Prideš zelo hitro na >100 evrov za karto ;)
Zato, uporabnik atubbuta, preveri dejanske cene letov.
15e oglasuje raunair nizozemsko. Smo potem je 15e se kovcek, 5e rezervacija, 5e provizija za placilo. To je ena smer, brez letaliskih taks.
Okapi ::
Easyjetovih 15 evrov je z vsemi letališkimi taksami, ker cen brez njih sploh ne smejo več oglaševati. Je pa to res cena brez stroškov rezervacije in plačila s kartico (oboje je odvisno od kartice, skupaj znese od 0 do okoli 10 evrov). Cena tudi vključuje samo en kos ročne prtljage, kar je pa v bistvu tudi pošteno - zakaj bi plačeval za kovček, če boš mogoče potoval brez njega. Pa tudi vsakega evra za pijačo in hrano je v bistvu škoda. Če ne moreš zdržati dve uri brez hrane, si pa sendvič s sabo vzameš.
Vožnja z letalom po Evropi je sedaj zaradi vseh teh nizkocenovnikov v povprečju vsaj 5x cenejša, kot je bila včasih. Nekdaj so imele državne firme monopol nad poleti in so nabijale cene v nebo. Američani, ki so prišli v Evropo, so se recimo čudili, kako je lahko enourni polet tu 10x dražji od enournega poleta pri njih.
O.
Vožnja z letalom po Evropi je sedaj zaradi vseh teh nizkocenovnikov v povprečju vsaj 5x cenejša, kot je bila včasih. Nekdaj so imele državne firme monopol nad poleti in so nabijale cene v nebo. Američani, ki so prišli v Evropo, so se recimo čudili, kako je lahko enourni polet tu 10x dražji od enournega poleta pri njih.
O.
SmeskoSnezak ::
overlord_tm je izjavil:
SmeskoSnezak je izjavil:
Kje si našel karte za 15 evrov, meni ni jasno? Si sploh upošteval dejansko ceno ali samo "ceno leta v eno/obe smeri"? Če slednje, si pozabo na letališke takse, ki ti jih nabijejo zravn cene leta. Da sploh ne omenim, kot je že nekdo zgoraj, pijača&hrana se plača, ekstra prtljaga se plača, itd. Prideš zelo hitro na >100 evrov za karto ;)
Zato, uporabnik atubbuta, preveri dejanske cene letov.
15e oglasuje raunair nizozemsko. Smo potem je 15e se kovcek, 5e rezervacija, 5e provizija za placilo. To je ena smer, brez letaliskih taks.
Ja, o tem ravno govorim. Saj je lepo, če je letalska karta 15evrov. Samo naj se ne zavaja in pove, da samo karta. Kje pa celotna cena zadeve, pa se ne omenja, ker letalske takse nanesejo ogromno :D
@ Pusti soncu v srce... @
Okapi ::
Kolikorat bo treba ponoviti, da so letališke takse vključene? Tak je EU zakon. V oglaševane cene morajo biti vključeni vsi obvezni stroški, "zamolčijo" lahko le tiste stroške, ki jih vsem ni treba plačati.
Če imaš kartico Visa Electron, je recimo rezervacija brezplačna, imetniki drugih kartic pa morajo plačati 6 evrov ali nekaj takega za rezervacijo. In zato lahko objavijo ceno brez tega, čeprav mora večina potnikov rezervacijo plačati. Enako velja za prtljago. Če imaš samo en kos ročne, ni treba plačati nič, zato jim stroška za kovček ni treba prišteti k oglaševani ceni.
O.
Če imaš kartico Visa Electron, je recimo rezervacija brezplačna, imetniki drugih kartic pa morajo plačati 6 evrov ali nekaj takega za rezervacijo. In zato lahko objavijo ceno brez tega, čeprav mora večina potnikov rezervacijo plačati. Enako velja za prtljago. Če imaš samo en kos ročne, ni treba plačati nič, zato jim stroška za kovček ni treba prišteti k oglaševani ceni.
O.
sidd ::
Doplača se ponavadi samo plačilo (kak austrian ali pa lufthansa sta mi nazadnje pobrala recimo 10EUR za plačilo).
Ostalo je že Okapi napisal. Da pa se plača kufer pri nizkocenovnikih pa je samo plus, saj plačaš toliko kot rabiš in nič več. Hot doga za 5EUR pač ne naročiš na letalu, pa tiste parfume ignoriraš ter nek loto pa je :)
Ostalo je že Okapi napisal. Da pa se plača kufer pri nizkocenovnikih pa je samo plus, saj plačaš toliko kot rabiš in nič več. Hot doga za 5EUR pač ne naročiš na letalu, pa tiste parfume ignoriraš ter nek loto pa je :)
no idea for signature
signed
I
signed
I
IceIceBaby ::
sidd, noben ne pravi, da ni možno potovati za 15EUR. Da se.
Ampak v povprečju potnik zapravi precej več, kot je najnižja vrednost vozovnice. Lahko greš za 15EUR ampak nekaterim termin pač ne ustreza. Lahko si narediš sendvič doma, ampak veliko ljudi vseeno nekaj spije in poje, tudi na kratkem letu.
Zato, ker je povprečna vrednost potnika veliko večja od najnižje oglaševane cene nizkocenovniki delajo dober biznis.
Ampak v povprečju potnik zapravi precej več, kot je najnižja vrednost vozovnice. Lahko greš za 15EUR ampak nekaterim termin pač ne ustreza. Lahko si narediš sendvič doma, ampak veliko ljudi vseeno nekaj spije in poje, tudi na kratkem letu.
Zato, ker je povprečna vrednost potnika veliko večja od najnižje oglaševane cene nizkocenovniki delajo dober biznis.
fosil ::
Tudi v istem letalu niso vsi plačali enake cene. Nizke cene so, dokler je avion prazen, oziroma če rezerviraš par mesecev vnaprej. Če hočeš letet čez par dni so cene precej drugačne.
Tako na nek način potniki v zadnjem hipu plačajo še del stroškov za tiste ki so rezervirali najprej.
Tako na nek način potniki v zadnjem hipu plačajo še del stroškov za tiste ki so rezervirali najprej.
Tako je!
Okapi ::
Tudi v istem letalu niso vsi plačali enake cene. Nizke cene so, dokler je avion prazen, oziroma če rezerviraš par mesecev vnaprej.V bistvu imajo nek zapleten algoritem, ki določa ceno, glede na dinamiko polnjenja, čas, ki je še na voljo do poleta, statistiko zasedenosti za določen dan in konkurenco na posamezni progi. Kogar zanimajo podrobnosti, je tule en članek.
http://www.esi2.us.es/GT/explotacion/ar...
O.
noraguta ::
načeloma ker je poraba 3litre po 100 km kar je z avtom težko doseči, sploh ko gre za daljše razdalje.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
SmeskoSnezak ::
Kolikorat bo treba ponoviti, da so letališke takse vključene? Tak je EU zakon. V oglaševane cene morajo biti vključeni vsi obvezni stroški, "zamolčijo" lahko le tiste stroške, ki jih vsem ni treba plačati.
O.
Očitno je to nov zakon. Od kdaj je v veljavi, če veš?
@ Pusti soncu v srce... @
Okapi ::
The new Regulation on Air Services (EC) No 1008/2008 entered into force on 1st November 2008. The Air Service Regulation provides clear rules on the obligations for the travel industry to provide an "all-inclusive" final price at the beginning of the booking process, a breakdown of the final "all inclusive" price which is to include the fare or rate, the taxes, the airport charges and other charges and a clear distinction between unavoidable and optional charges. The Regulation also prescribes how this information must be presented to consumers: for instance, optional charges must be offered in an "opt-in basis".
M-XXXX ::
barakus ::
Pri RyanAir je najnizja cena ponujena cena +5EUR Administration fee +5EUR online check-in fee.
Poleti je bla povratna karta za Spanijo 40EUR +2* 5EUR Administration fee + 2 * 5EUR online check-in fee se pravi 60EUR.
Potem pa kasirajo se ekstra prtljago, ce pozabis doma sprintano "karto" je 40 funtov, na letu prodajajo pijaco, hrano, elektricne cigarete, hitre srecke, karte za zabaviscne parke in druge aranzmaje, parfume pa se kaj sem pozabil.
V povprečju dobijo precej več od posameznika kot samo golo ceno karte.
Poleti je bla povratna karta za Spanijo 40EUR +2* 5EUR Administration fee + 2 * 5EUR online check-in fee se pravi 60EUR.
Potem pa kasirajo se ekstra prtljago, ce pozabis doma sprintano "karto" je 40 funtov, na letu prodajajo pijaco, hrano, elektricne cigarete, hitre srecke, karte za zabaviscne parke in druge aranzmaje, parfume pa se kaj sem pozabil.
V povprečju dobijo precej več od posameznika kot samo golo ceno karte.
Tarzan ::
Če je v avtu eden... Če sta 2 si hitro tam, tam za 3 pa je seveda zgodba že drugačna.
No ja, gorivo ni vse, pri potovanju z avtom je prvi problem čas potovanja. Da se odpelješ recimo samo do Francije, se kar precej načakaš. :) Drugi problem so cestine, mostnine, tunelnine in podobne bedarije, ki jih avion ne plačuje. Stroški, ko gre za daljše proge pri avtomobilu niso le tiste, ki so neposredno povezane z gorivom. Pa recimo da vzdrževanja vozila sploh ne štejem notri. 15 EUR do Londona je fantastična cena, ki jo bi težko naklepal tudi če bi nabral za cel kombi popotnikov, s katerimi bi tja odrinil na road trip. Sam sem šel v London letos za slabih 60 EUR. Povratna karta iz Trevisa. Osebno se mi zdi to še vedno precej poceni - enako me bi obrali, če bi gnil celo noč in še pol dneva na vlaku, recimo do Prage.
Ko pa cene niso več nizkocenovne in se začnejo gibati okrog 1000 EUR za destinacijo, ki je dosegljiva z malo dobre volje tudi preko cestnega prometa, takrat je pa že za razmisliti. Z Adrio nisem letel že olala časa in verjetno v doglednem času tudi ne bom, cene imajo namreč preveč divje za moj avanturističen ampak preplitek žep.
sidd ::
kst, se popolnoma strinjam. Samo če želiš potovati poceni, možnosti so! ne pa kot redni letalski prevozniki, s prve nad 100EUR karta, če maš seveda srečo.
smeskosnezak, tole ni noviteta, ta zakon je že kar nekaj časa v veljavi! Velja vsaj v EU, ker prej se je nategovalo folk po dolgem in počez. Sedaj oglaševana cena mora biti končna z vsem. So pa si kaj hitro našli nove načine "doplačil", ni kaj.
M-XXXX, tako je. Letalo je najceneje, če si sam. Kako se začne govoriti o 2 in več potnikov, je avto še vedno najcenejša varjanta. Razen redkih izjem poceni akcij ala ryanair za 1 pound.
Recimo vlak pa je nesramno drag, kar mi nikakor ne gre v glavo....
smeskosnezak, tole ni noviteta, ta zakon je že kar nekaj časa v veljavi! Velja vsaj v EU, ker prej se je nategovalo folk po dolgem in počez. Sedaj oglaševana cena mora biti končna z vsem. So pa si kaj hitro našli nove načine "doplačil", ni kaj.
M-XXXX, tako je. Letalo je najceneje, če si sam. Kako se začne govoriti o 2 in več potnikov, je avto še vedno najcenejša varjanta. Razen redkih izjem poceni akcij ala ryanair za 1 pound.
Recimo vlak pa je nesramno drag, kar mi nikakor ne gre v glavo....
no idea for signature
signed
I
signed
I
ahac ::
Z avtom lahko prideš točno od svojega doma do svoje destinacije. Z letalom prideš samo na letališče izven mesta (sploh pri Rynairu je to lahko 100km izven mesta). Potem moraš pa plačat še prevoz naprej (vlak, bus, taxi...)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Gandalfar ::
@sidd: kar seveda velja, ce je tvoj cas vreden blizu nic. Recimo v spanijo iti z avtom se da .. vendar rabis potem se 2 dni da k sebi prides.
ahac ::
Če imaš več kot 1 voznika, se pač menjajo in ni noben problem.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
St235 ::
Seveda je. Vožnja še vedno traja 22 ur namesto 2. Tudi če se vozniki menjajo je 22 ur v avtu kar naporno.
sidd ::
@Gandalfar: se strinjam. Nisem nikjer trdil drugače, kot pa da je ceneje, nič druga. Da z letalom rabiš 2 uri, z avtom pa 22, je (upam da tule) jasno vsakomur . Vendar če si tak tip človeka kot jaz, da lahko tudi potovanje spreobrneš v dogodivščino ter še kaj pogledaš na poti, je to nekako to.
Drugače pa resnica - za kakšno bolj nevsakdanjo letalsko povezavo (recimo da hočeš na portugalsko) rabiš tudi po cel dan (10 ur in več) zaradi vseh prestopov in čakanj...lahko se tole skrajša na ene 6 ur, samo potem pa moraš imeti debelo denarnico, saj gredo cene za ugodne povezave v višave. Če pa furaš biznis, potem pa tako ali tako firma plača
add1:
ali če imaš srečo in bruhne kakšen vulkan ali če (tako kot spet) stavkajo francoski kontrolorji, pa kar hitro preživiš dan ali dva na letališču. Najcenejše sobe - 30EUR in višje....
Drugače pa resnica - za kakšno bolj nevsakdanjo letalsko povezavo (recimo da hočeš na portugalsko) rabiš tudi po cel dan (10 ur in več) zaradi vseh prestopov in čakanj...lahko se tole skrajša na ene 6 ur, samo potem pa moraš imeti debelo denarnico, saj gredo cene za ugodne povezave v višave. Če pa furaš biznis, potem pa tako ali tako firma plača
add1:
ali če imaš srečo in bruhne kakšen vulkan ali če (tako kot spet) stavkajo francoski kontrolorji, pa kar hitro preživiš dan ali dva na letališču. Najcenejše sobe - 30EUR in višje....
no idea for signature
signed
I
signed
I
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sidd ()
SmeskoSnezak ::
Ne potujem pogosto, tak da zame je to novo :) Ampak je dobro vedeti.
@ Pusti soncu v srce... @
Okapi ::
Vendar če si tak tip človeka kot jaz, da lahko tudi potovanje spreobrneš v dogodivščinoDokler si študent, imaš veliko časa in greš na počitnice. Če hočeš nekam skočit samo čez vikend, ali samo za en dan, recimo v Barcelono na fuzbal, ali v London na karneval, je pa avto precej neuporabna možnost. Poleg tega za London moraš še trajekt plačati, kar je itak dražje od poleta samega.
Razdalja do Dunaja, Muenchna, Beograda, Milana je približno največ, kar se še splača iti z avtom, če si sam in greš za 1-2 dni. Pariz, Amsterdam, Praga, Berlin, Barcelona so nekje na meji, če gre več ljudi in po možnosti za vsaj 3 dni.
O.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letalski prevozniki namerno razsedajo družinske člane, da bi več zaslužili (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 15816 (10319) | stara mama |
» | Poceni v Francijo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23640 (18639) | Karaya 52 |
» | polet v london, ipd.Oddelek: Loža | 3510 (2459) | koyotee |
» | Rezervacija letaOddelek: Loža | 1424 (1239) | gorjanc |
» | Let z letalom na Irsko.Oddelek: Loža | 4155 (2144) | MitjaM. |