Forum » Loža » Motoristi
Motoristi
guest #44 ::
jverne jaz sem med tistimi ki smo opravli izpit A1 oz A2 in bi morali za vse nadaljne kategorije ponovno opravljati praktični del izpita. Bili smo nekako oškodovani in nikakor ne mislim da so s tem pridobili kaj na varnostni ravni.
Torej če prav razumem si zdej blokiran pri A1 in če hočeš imeti A2 in A moreš it delat praktičen del izpita?
nevemvec ::
Tako je za vsakega posebej. In s tem da nismo bili seznanjeni ne s strani avtošol ne z amd-jem meni osebno je še komisija rekla da lahko ko bom dovolj star pridem le dvigniti naslednjo kategorijo.
nevemvec ::
Če bi vedel nebi naredil A1 ampak bi šel pri 24ih delat A (neomejeno) in mislim da nisem edini.
guest #44 ::
Tako je za vsakega posebej. In s tem da nismo bili seznanjeni ne s strani avtošol ne z amd-jem meni osebno je še komisija rekla da lahko ko bom dovolj star pridem le dvigniti naslednjo kategorijo.
Sočustvujem s teboj vendar to je že drugačna težava. Po evropski direktivi sem bral, da morejo imeti vozniki nekaj let prostora vmes med opravljanjem kategorij. To pomeni, da pravne podlage vbistvu ni. Argumenti pa so skrajno subjektivne narave. Pač lahko se reče, da je nepravično do ljudi sam...to bo to. Drugi argumenti mi trenutno ne pridejo na pamet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
nevemvec ::
Razumljivo nekaj let prostora vmes. Saj tako je blo vse do zdaj in še vedno je sam razlika je da pred tem zakonom si naslednjo kategorijo dobil zdaj jo moreš ponovno opravljat (na svoje stroške).
TekO ::
Nekaj let prostora vmes je! Samo sedaj moraš še enkrat opravljati nekaj ur + izpit! ..prej si to dobil avtomatsko, ko si dopolnil določeno število let oz. si imel dovolj časa izpit (po tvoje - nekaj let prostora vmes)
Vikking, tu se ne gre za nevednost. Ker takrat tega zakona sploh še NI bilo, torej se ni moglo vedet kako bo, razen če je kdo mogoče jasnovidec. In so seveda vsi govorili, da bomo dobili izpit ko izpolnima starostne pogoje, kar je tudi bilo res v skladu s takratno zakonodajo, in čisto prav so imeli. Ampak prišel je nov zakon, in namesto da bi "stari" dobili izpit po starem zakonu, se to ni zgodilo in moramo, tako kot "novi", katerim je stvar že na začetku lepo objasnena, delati za vsako kategorijo spet posebaj izpit, pa čeprav nam je bilo takrat rečeno drugače (da bomo dobili avtomatsko - in tudi v zakonu je bilo tako napisano).
Vikking, tu se ne gre za nevednost. Ker takrat tega zakona sploh še NI bilo, torej se ni moglo vedet kako bo, razen če je kdo mogoče jasnovidec. In so seveda vsi govorili, da bomo dobili izpit ko izpolnima starostne pogoje, kar je tudi bilo res v skladu s takratno zakonodajo, in čisto prav so imeli. Ampak prišel je nov zakon, in namesto da bi "stari" dobili izpit po starem zakonu, se to ni zgodilo in moramo, tako kot "novi", katerim je stvar že na začetku lepo objasnena, delati za vsako kategorijo spet posebaj izpit, pa čeprav nam je bilo takrat rečeno drugače (da bomo dobili avtomatsko - in tudi v zakonu je bilo tako napisano).
Ideas are bulletproof.
guest #44 ::
Tu vidim malo več pravniškega zajebavanja. Nevem, dejte mi agrumente oz. spišite predlog.
T0RN4D0 ::
Hehe kako lepo, pri 24ih lahko za samo 400EUR dobim isto, kot bi dobil za ceno menjave kartončka pri 21 do nedavnega. :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Ciklamen ::
Hvala jverne, bom jutri spisal eno "poročilo" ter ga oddal kot predlog :)
Upam, da se bo kdo tukaj tudi našel, da bo podprl moj predlog, saj se mi zdi to potrata časa in denarja, še enkrat delati izpit :)
Upam, da se bo kdo tukaj tudi našel, da bo podprl moj predlog, saj se mi zdi to potrata časa in denarja, še enkrat delati izpit :)
- End of the Post ->
guest #44 ::
Hvala jverne, bom jutri spisal eno "poročilo" ter ga oddal kot predlog :)
Upam, da se bo kdo tukaj tudi našel, da bo podprl moj predlog, saj se mi zdi to potrata časa in denarja, še enkrat delati izpit :)
Edino to bi te prosil, da upoštevaj še moj predlog. To pa zato, da si ne kontradiktiramo preveč.
Moj predlog je na kratko...kategorija A1 (do 11kW) avtomatsko podeljena, ko dobiš izpit za B pod pogojem da že imaš izpit za 50ccm.
Tko, da v tvojem primeru te skrbi od A1 naprej. V bistvu vse kar bi ti želel je, da se ukine ponovno opravljanje praktičnega dela in da se gre ponovno samo na leta. Zato mislim, da je tvoj predlog popolnoma združjiv z mojim.
Ker jaz nebi ukinil A1 (vsaj ne če ni potrebno), pač le da ga avtomatično dobiš kasnej tako kot talajo za 50ccm.
Ciklamen ::
Vsekakor bom v obzir vzel tudi tvoj predlog, čeprav se moj predlog kaj dosti ne bo navezoval na tvojega :)
- End of the Post ->
guest #44 ::
Eko, predlog je v razpravi
http://www.predlagam.vladi.si/webroot/i...
Dejte komentirat pa čez 14 dni glasovat. Omogočimo si privilegij, ki nam po evropski direktivi pripada!
http://www.predlagam.vladi.si/webroot/i...
Dejte komentirat pa čez 14 dni glasovat. Omogočimo si privilegij, ki nam po evropski direktivi pripada!
Ciklamen ::
Tako, sem še svoj predlog prilepil, malo je čudno napisan, ampak you get the point:
Predlagam spremembo oziroma preoblikovanje zakona za kategorijo A (neomejeno).
Moj predlog je, da se na novo določijo pogoji za pridobitev vozniškega dovoljenja za kategorijo A (neomejeno), saj se mi zdi trenutni zakon malo okrnjen. Namreč, ponovno opravljanje izpita za posameznike, kateri si že lastijo kategorijo A1 in A2 je prvič, tako potrata časa, in drugič, potrata denarja.
Predlagam, da kandidat, ki dobi skupaj z 18 letom starosti izpit za A2 kategorijo in ima pred tem že uspešno opravljen izpit kategorije A1, ob dopolnjenem 20 letu dobi dovoljenje za kategorijo A (neomejeno) brez dodatnega opravljanja praktičnega dela.
V sklopu EU-ja je ta starostna meja, da lahko kandidat opravlja izpit za A kategorijo 18 let, med tem ko pa pri nas 20 let.
Verjamem, da bi statistika pokazala, da ni pomembna moč motorja in starost, temveč to, kar je v voznikovi glavi. Nekdo se je sposoben ubiti že z skirojem.
Izvleček:
Poanta mojega predloga je, da ni pomembna starostna meja za pridobitev vozniškega dovoljenja za A kategorijo. Če je človek tak po naravi (vozi hitreje, bolj divje) mu noben zakon ali ponovno opravljanje vozniškega izpita ne bo pomagalo, ker takšni so ponavadi obsojeni na smrt tako ali drugače. Zdi se mi skrajno krivično do nas, ki uživamo v vožnji z motorjem že leta in nas ta zakon spet stane.
Prosim za komentarje kaj bi se dalo izboljšat/popravit/odstranit/dodat
Predlagam spremembo oziroma preoblikovanje zakona za kategorijo A (neomejeno).
Moj predlog je, da se na novo določijo pogoji za pridobitev vozniškega dovoljenja za kategorijo A (neomejeno), saj se mi zdi trenutni zakon malo okrnjen. Namreč, ponovno opravljanje izpita za posameznike, kateri si že lastijo kategorijo A1 in A2 je prvič, tako potrata časa, in drugič, potrata denarja.
Predlagam, da kandidat, ki dobi skupaj z 18 letom starosti izpit za A2 kategorijo in ima pred tem že uspešno opravljen izpit kategorije A1, ob dopolnjenem 20 letu dobi dovoljenje za kategorijo A (neomejeno) brez dodatnega opravljanja praktičnega dela.
V sklopu EU-ja je ta starostna meja, da lahko kandidat opravlja izpit za A kategorijo 18 let, med tem ko pa pri nas 20 let.
Verjamem, da bi statistika pokazala, da ni pomembna moč motorja in starost, temveč to, kar je v voznikovi glavi. Nekdo se je sposoben ubiti že z skirojem.
Izvleček:
Poanta mojega predloga je, da ni pomembna starostna meja za pridobitev vozniškega dovoljenja za A kategorijo. Če je človek tak po naravi (vozi hitreje, bolj divje) mu noben zakon ali ponovno opravljanje vozniškega izpita ne bo pomagalo, ker takšni so ponavadi obsojeni na smrt tako ali drugače. Zdi se mi skrajno krivično do nas, ki uživamo v vožnji z motorjem že leta in nas ta zakon spet stane.
Prosim za komentarje kaj bi se dalo izboljšat/popravit/odstranit/dodat
- End of the Post ->
nevemvec ::
Ciklamen odlično si napisal predlog. Jaz sem ga želel podobno napisat vendar bom zdej raje podpru tebe.
Ciklamen ::
Hvala nevemvec, morda kak predlog kaj spremeniti, dodati, popraviti?
- End of the Post ->
Ciklamen ::
V redu, bom poslal, lahko tudi sam spremljaš kako se bo odvijalo :) Če ne bom pa že poročal, čeprav sem sam tudi malo skeptičen
- End of the Post ->
Vikking ::
Sej glih to je narobe, da si predlagal da se ukinja praktični del.
Recimo da malo fantaziram:
Da recimo če si že opravil za A1 in želiš imeti neomejeno, pri starosti 24 let, potem bi morali naprimer uvesti: da mora kandidat opraviti vsako leto (leta ki pretečejo med A1 in pridobitvijo neomjeno) tečaj varne vožnje na poligonu, se udeležiti vsaj enega seminarja varnosti (recimo da na tem seminarju prikažejo, kako se pomaga ponesrečenim motoristom, kaj se ne sme početi, kje so največje napake motroistov na cesti)...
Idej je veliko, najslabše pa so te: da pridobi višjo kategorijo mora opravit pisni del in ga dobi. Ali mora it v avto šolo in odpeljati 10 ur. Katastrofa, sej se ne čudim. Če je kandidat opravil cpp in odvozil tisto, potem zna.
Avtošole ničesar ne naučijo o sami varnosti, cpp pa tudi ne. Pravzaprav, sedaj ko ima izpit, in želi pridobiti višjo kategorijo, se mora kandidat začeti izobraževat. Če želi več znanja ga preprosto država s CPP-ji in avtošolami ne da.
Recimo da malo fantaziram:
Da recimo če si že opravil za A1 in želiš imeti neomejeno, pri starosti 24 let, potem bi morali naprimer uvesti: da mora kandidat opraviti vsako leto (leta ki pretečejo med A1 in pridobitvijo neomjeno) tečaj varne vožnje na poligonu, se udeležiti vsaj enega seminarja varnosti (recimo da na tem seminarju prikažejo, kako se pomaga ponesrečenim motoristom, kaj se ne sme početi, kje so največje napake motroistov na cesti)...
Idej je veliko, najslabše pa so te: da pridobi višjo kategorijo mora opravit pisni del in ga dobi. Ali mora it v avto šolo in odpeljati 10 ur. Katastrofa, sej se ne čudim. Če je kandidat opravil cpp in odvozil tisto, potem zna.
Avtošole ničesar ne naučijo o sami varnosti, cpp pa tudi ne. Pravzaprav, sedaj ko ima izpit, in želi pridobiti višjo kategorijo, se mora kandidat začeti izobraževat. Če želi več znanja ga preprosto država s CPP-ji in avtošolami ne da.
Ciklamen ::
nevemvec sprejet mislim kot to, da se lahko komentira okrog predloga, kateremu potem sledi glasovanje :)
Vikking, že res, ampak potem naj bodo ti seminarji ter tečaji varne vožnje zastonj. Vendar je to vse kot si navedel, precej utopično, ker folk potem spet hodi na te seminarje pa se ravno tako nič novega ne nauči (beri: ne da se jim tega poslušat).
Vikking, že res, ampak potem naj bodo ti seminarji ter tečaji varne vožnje zastonj. Vendar je to vse kot si navedel, precej utopično, ker folk potem spet hodi na te seminarje pa se ravno tako nič novega ne nauči (beri: ne da se jim tega poslušat).
- End of the Post ->
guest #44 ::
Predlog je na glasovanju
http://www.predlagam.vladi.si/webroot/i...
dejte prjavljeni glasovat, pa tudi tisti, ki niste še prijavljeni ampak zainteresirani. hvala
http://www.predlagam.vladi.si/webroot/i...
dejte prjavljeni glasovat, pa tudi tisti, ki niste še prijavljeni ampak zainteresirani. hvala
Ciklamen ::
http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/... Tudi moj je na glasovanju, lepo bi bilo če bi se podprla sprememba trenutnega zakona ^^
Hvala že v naprej tistemu/tisti, ki bo glasoval/glasovala :)
Hvala že v naprej tistemu/tisti, ki bo glasoval/glasovala :)
- End of the Post ->
guest #44 ::
Kekci iz zgoraj so mi odgovorili in to z precej predvidljivim in bogim odgovorom:
Deli, ki mi niso čist jasni:
Potrebno je izpostaviti, da pravica do vožnje motornih vozil kategorije A1 z vozniškim dovoljenjem kategorije B velja izključno na nacionalnem ozemlju, zahteva direktive pa je, da te kategorije države članice ne vpisujejo v vozniška dovoljenja.
Well who cares, dovolj ej za slovenijo če ne še drugot.
Predlog avtomatičnega priznavanja pravice do vožnje motornega kolesa kategorije A1 z vozniškim dovoljenjem kategorije B ne podpiramo tudi iz varnostnega vidika. Tehnika vožnje in obvladovanje motornega kolesa se bistveno razlikuje od tehnike vožnje osebnega avtomobila oziroma motornega vozila B kategorije. Glede na podatke statistike pa je največji delež prometnih nesreč (s smrtnim izidom in težjimi telesnimi poškodbami) povzročenih z motornimi kolesi pri starosti voznikov od 18-34 let.
Še dobro, da niso popolnoma ignorirali študije, ki sem jih quote-al.
Pri tem je potrebno poudariti tudi dejstvo, da zaradi varnostnega vidika Republika Slovenija ni nikoli s predpisi določila možnosti vožnje motornega kolesa kategorije A1 z vozniškim dovoljenjem kategorije B, tako kot imajo to urejeno v nekaterih državah članicah.
Republika Slovenija ima v primerjavi z drugimi državami članicami EU prometno varnost na relativno nizkem nivoju in se uvršča na dno lestvice, zato so bile sprejete odločitve, da se korenito poseže na vsa področja, ki vplivajo na povečanje prometne varnosti in se s tem zagotovijo ustrezni življenjski standardi, tako za državljane Republike Slovenije kot druge državljane držav članic EU ter državljane vseh ostalih držav, ki so kakorkoli udeleženi v cestnem prometu v naši državi. K povečanju prometne varnost vsekakor pripomorejo vzgoja, izobraževanje in ozaveščanje udeležencev o pravilnem ravnanju v cestnem prometu. K doseganju tega cilja je naravnan tudi ZVCP-1, zato kakršnakoli sprememba zakona v smeri dane pobude ne bi pomenila prispevka k večji prometni varnosti.
Na srečo niso popolnoma ignorirali mojega predloga za imeti izkušnje in ne takojšnjo pridobitev A1.
Skratka mislim, da sem bil preveč naiven v upanju, da predlagam.vladi.si celo je kej vredna. Osebno se mi zdi, da sem imel kar dobre argumente, oni pa so jih kr tko po kmečko zavrnili. Čist možno, da to majo kakega tam dvorskega bebčka, ki je zadolžen za odgovore.
FUCK YOU VLADA!
Odziv Ministrstva za notranje zadeve
V Zakonu o varnosti cestnega prometa (Uradni list RS, št. 56/08 – uradno prečiščeno besedilo, 58/09 in 36/10, ZVCP-1) je določeno, da spadajo v kategorijo A1 motorna kolesa na dveh kolesih, s stransko prikolico ali brez nje, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in katerih moč motorja ne presega 11 kW, z razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ter trikolesa, katerih moč motorja ne presega 15 kW. Dovoljenje za vožnjo te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM in G. Hkrati je v ZVCP-1 določeno, da dovoljenje za vožnjo vozil B kategorije vključuje dovoljenje za vožnjo vozil kategorij AM, B1 in G.
Taka ureditev je v skladu z Direktivo 2006/126/ES z dne 20. decembra 2006 o vozniških dovoljenjih, čeprav le ta omogoča opcijo, da lahko države članice na svojem ozemlju omogočijo imetnikom vozniških dovoljenj kategorije B vožnjo motornih koles kategorije A1. Potrebno je izpostaviti, da pravica do vožnje motornih vozil kategorije A1 z vozniškim dovoljenjem kategorije B velja izključno na nacionalnem ozemlju, zahteva direktive pa je, da te kategorije države članice ne vpisujejo v vozniška dovoljenja. Vozniška dovoljenja kategorije A1 (in višjih kategorij) se izdajo samo tistim kandidatom, ki so opravili preizkus spretnosti in ravnanja ter teoretični preizkus (vozniški izpit) in izpolnjujejo zdravniške standarde (so telesno in duševno zmožni za vožnjo vozil določene kategorije).
Povedano pomeni, da s spremembo ZVCP-1 ni mogoče določiti, da vozniško dovoljenje za kategorijo B vključuje tudi dovoljenja za vožnjo vozil kategorije G, AM in A1, saj bi to pomenilo kršenje direktive.
Predlog avtomatičnega priznavanja pravice do vožnje motornega kolesa kategorije A1 z vozniškim dovoljenjem kategorije B ne podpiramo tudi iz varnostnega vidika. Tehnika vožnje in obvladovanje motornega kolesa se bistveno razlikuje od tehnike vožnje osebnega avtomobila oziroma motornega vozila B kategorije. Glede na podatke statistike pa je največji delež prometnih nesreč (s smrtnim izidom in težjimi telesnimi poškodbami) povzročenih z motornimi kolesi pri starosti voznikov od 18-34 let. To pa je ravno starost primerna oz. ustrezna za vožnjo vozil A1 kategorije. Zato je z veljavnim Zakonom o varnosti cestnega prometa določeno postopno pridobivanje vozniškega dovoljenja za vožnjo motornih koles A kategorije (brez omejitev), in sicer preko kategorije A1 in A2 (pri tem je potrebno zadostiti pogojem kot so ustrezna starost, ustrezne izkušnje z vožnjo motornih koles in dodatno opravljanje praktičnega dela vozniškega izpita ustrezne kategorije).
Poleg tega je znana tudi razlika med kolesi z motorjem (AM kategorije), ki jo lahko vozi imetnik vozniškega dovoljenja B kategorije), katerega hitrost je konstrukcijsko omejena na 45 km/h in motornimi kolesi kategorije A1, katerih hitrost lahko presega 100 km/h. Iz teh razlogov se tudi usposabljanje kandidatov za voznike motornih koles izvaja na drugačen način kot usposabljanje za voznike dvoslednih motornih vozil.
Pri tem je potrebno poudariti tudi dejstvo, da zaradi varnostnega vidika Republika Slovenija ni nikoli s predpisi določila možnosti vožnje motornega kolesa kategorije A1 z vozniškim dovoljenjem kategorije B, tako kot imajo to urejeno v nekaterih državah članicah.
Republika Slovenija ima v primerjavi z drugimi državami članicami EU prometno varnost na relativno nizkem nivoju in se uvršča na dno lestvice, zato so bile sprejete odločitve, da se korenito poseže na vsa področja, ki vplivajo na povečanje prometne varnosti in se s tem zagotovijo ustrezni življenjski standardi, tako za državljane Republike Slovenije kot druge državljane držav članic EU ter državljane vseh ostalih držav, ki so kakorkoli udeleženi v cestnem prometu v naši državi. K povečanju prometne varnost vsekakor pripomorejo vzgoja, izobraževanje in ozaveščanje udeležencev o pravilnem ravnanju v cestnem prometu. K doseganju tega cilja je naravnan tudi ZVCP-1, zato kakršnakoli sprememba zakona v smeri dane pobude ne bi pomenila prispevka k večji prometni varnosti.
Deli, ki mi niso čist jasni:
Potrebno je izpostaviti, da pravica do vožnje motornih vozil kategorije A1 z vozniškim dovoljenjem kategorije B velja izključno na nacionalnem ozemlju, zahteva direktive pa je, da te kategorije države članice ne vpisujejo v vozniška dovoljenja.
Well who cares, dovolj ej za slovenijo če ne še drugot.
Predlog avtomatičnega priznavanja pravice do vožnje motornega kolesa kategorije A1 z vozniškim dovoljenjem kategorije B ne podpiramo tudi iz varnostnega vidika. Tehnika vožnje in obvladovanje motornega kolesa se bistveno razlikuje od tehnike vožnje osebnega avtomobila oziroma motornega vozila B kategorije. Glede na podatke statistike pa je največji delež prometnih nesreč (s smrtnim izidom in težjimi telesnimi poškodbami) povzročenih z motornimi kolesi pri starosti voznikov od 18-34 let.
Še dobro, da niso popolnoma ignorirali študije, ki sem jih quote-al.
Pri tem je potrebno poudariti tudi dejstvo, da zaradi varnostnega vidika Republika Slovenija ni nikoli s predpisi določila možnosti vožnje motornega kolesa kategorije A1 z vozniškim dovoljenjem kategorije B, tako kot imajo to urejeno v nekaterih državah članicah.
Republika Slovenija ima v primerjavi z drugimi državami članicami EU prometno varnost na relativno nizkem nivoju in se uvršča na dno lestvice, zato so bile sprejete odločitve, da se korenito poseže na vsa področja, ki vplivajo na povečanje prometne varnosti in se s tem zagotovijo ustrezni življenjski standardi, tako za državljane Republike Slovenije kot druge državljane držav članic EU ter državljane vseh ostalih držav, ki so kakorkoli udeleženi v cestnem prometu v naši državi. K povečanju prometne varnost vsekakor pripomorejo vzgoja, izobraževanje in ozaveščanje udeležencev o pravilnem ravnanju v cestnem prometu. K doseganju tega cilja je naravnan tudi ZVCP-1, zato kakršnakoli sprememba zakona v smeri dane pobude ne bi pomenila prispevka k večji prometni varnosti.
Na srečo niso popolnoma ignorirali mojega predloga za imeti izkušnje in ne takojšnjo pridobitev A1.
Skratka mislim, da sem bil preveč naiven v upanju, da predlagam.vladi.si celo je kej vredna. Osebno se mi zdi, da sem imel kar dobre argumente, oni pa so jih kr tko po kmečko zavrnili. Čist možno, da to majo kakega tam dvorskega bebčka, ki je zadolžen za odgovore.
FUCK YOU VLADA!
dzinks63 ::
Glede na podatke statistike pa je največji delež prometnih nesreč (s smrtnim izidom in težjimi telesnimi poškodbami) povzročenih z motornimi kolesi pri starosti voznikov od 18-34 let. To pa je ravno starost primerna oz. ustrezna za vožnjo vozil A1 kategorije.
Tale del je pa zmagovalen. Za kaj takega napisat, pa moraš biti najmanj genijalec. Kaj bi radi s tem povedali, da bi lahko pridobili višjo kategorijo šele po 34 letu starosti? In da bi se do 34 leta vozili le z A1 dovoljenjem.
Vikking ::
Zaostajajo kar se v praksi dogaja, kjer zavarovalnice znižajo zavarovanja za motorna kolesa, in šele po 4 letih ugotovijo nenaden porast prometnih nesreč. Logično če za 2x 50% znižaš zavarovanje, da se bo zgodil strašen porast motoristov.
Nevem zakaj ne nagrajujejo voznike, ki niso povzročiteljio prometenih nesreč, nimajo kazni zaradi prehitrih voženj. Če vsaki 2 leti dodajo še 5% popusta pri zavarovanju tistim, ki so vozniki brez prej omenjenih dejanj. Tako z leti kulturen voznik, ki upošteva omejitve in se ravna v skladu s prometno cestnimi predpisi bi lahko pridobil tudi do 80% bonusa pri zavarovanju. Tako pa takšen voznik za nagrado dobi isto zavarovalno premijo kot nekdo ki ima že veliko takšnih in drugačnih prekrškov.
Mogoče tudi na drugih področjih kot so dohodnina, takšen sistem bi nagrajeval in omejeno kaznoval. Tako pa se osredotočajo na visoke kazni, zaradi hitrosti in mislijo da bodo rešili problem. Dokler se sitem nagrajevanja in kaznovanja ne integrira v druge sfere, kljub vsem tem povezanim bazam podatkov, bo tako kot pač je.
Nevem zakaj ne nagrajujejo voznike, ki niso povzročiteljio prometenih nesreč, nimajo kazni zaradi prehitrih voženj. Če vsaki 2 leti dodajo še 5% popusta pri zavarovanju tistim, ki so vozniki brez prej omenjenih dejanj. Tako z leti kulturen voznik, ki upošteva omejitve in se ravna v skladu s prometno cestnimi predpisi bi lahko pridobil tudi do 80% bonusa pri zavarovanju. Tako pa takšen voznik za nagrado dobi isto zavarovalno premijo kot nekdo ki ima že veliko takšnih in drugačnih prekrškov.
Mogoče tudi na drugih področjih kot so dohodnina, takšen sistem bi nagrajeval in omejeno kaznoval. Tako pa se osredotočajo na visoke kazni, zaradi hitrosti in mislijo da bodo rešili problem. Dokler se sitem nagrajevanja in kaznovanja ne integrira v druge sfere, kljub vsem tem povezanim bazam podatkov, bo tako kot pač je.
JanezekNovak ::
Nevem zakaj ne nagrajujejo voznike, ki niso povzročiteljio prometenih nesreč, nimajo kazni zaradi prehitrih voženj. Če vsaki 2 leti dodajo še 5% popusta pri zavarovanju tistim, ki so vozniki brez prej omenjenih dejanj. Tako z leti kulturen voznik, ki upošteva omejitve in se ravna v skladu s prometno cestnimi predpisi bi lahko pridobil tudi do 80% bonusa pri zavarovanju. Tako pa takšen voznik za nagrado dobi isto zavarovalno premijo kot nekdo ki ima že veliko takšnih in drugačnih prekrškov.
Mogoče tudi na drugih področjih kot so dohodnina, takšen sistem bi nagrajeval in omejeno kaznoval. Tako pa se osredotočajo na visoke kazni, zaradi hitrosti in mislijo da bodo rešili problem. Dokler se sitem nagrajevanja in kaznovanja ne integrira v druge sfere, kljub vsem tem povezanim bazam podatkov, bo tako kot pač je.
BTW pod tale del se bi tudi sam z veseljem podpisal.
Občutek imam že dolgo časa, da v naši družbi poznamo samo palico, korenčka pa ni.
S to idejo pa bi ljudem dal tudi korenček in bi se ljudje raje potrudili za korenček, kot pa da se bojijo/-mo palice.
http://www.euroairsoft.com/
Ciklamen ::
jverne, nič se sekirat, tudi meni so skenslali predlog, tako da ko jih j*be, grem pač drugo leto delat izpit, jbg :)
Danes pa bom užival, saj imam roj. dan :D
Danes pa bom užival, saj imam roj. dan :D
- End of the Post ->
guest #44 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izpit kategorije AOddelek: Loža | 13890 (6006) | bajsibajsi |
» | Izpit pri 16Oddelek: Na cesti | 1817 (1458) | Kokosvilek |
» | Vozniški izpit A kategorija...Oddelek: Loža | 6832 (1287) | Peter1 |
» | A kategorija- izpit... (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9692 (7232) | guest #44 |
» | Za avtomatika rabimo izpit? (moped mislim)Oddelek: Loža | 8568 (7853) | TekO |