» »

Excel..

Excel..

Wad@ ::

Me zanima če mi zna kdo pomagati rešiti ta problem:

excel



Torej imam neko tabelo podatkov. Recimo da iz stolpca "Podatek 1" naredim drop down menu. Sedaj bi pa rad, da vsakič ko spremenim vrednos v drop down menuju se mi "Podatek 2 in 3" prepišeta nekam drugam (recimo kot sem narisal v slikarju™ z rdečo). Torej ko bi izbral 30, bi tam spodaj bilo napisano 7, 300.

Če mi zna kdo pomagat bi bil več kot hvaležen..nekaj sm brskal po guglu, sam rešitve za tako težavo nisem dobil. Lahko bi naredil nekako tako, da bi si pomagal z CHOOSE in tam noter direktno pisal podatek 2 in 3, ampak mi ta rešitev ne ugaja zaradi velikosti tabele.
  • zavaroval slike: bluefish ()

prtenjam ::

Padajoč seznam ima povezano celico, v katero vpiše zaporedni številko izbranega podatka (reciva, da ste izbrali A1).

Če torej pod padajočim seznamom potrebujete vedno izpis samo zadnjega izbranega podatka, potem tja vpišite formulo (=OFFSET(D3;A1;1)) , kjer D3 pomeni celico va kateri je (v vašem primeru) vpisano "Podatek 1" in dobili boste ustrezno vrednost podatka 2. Za podatek 3 je formula seveda =OFFSET(D3;A1;2).

V kolikor pa pod padajočim saznamom potrebujete poatke o vseh izbranih vrednostih - torej vsaka nova izbrana vrednost se vpiše pod staro (seznam izbranih vrednosti raste), pa je potrebno napisati majhen makro.
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si

Wad@ ::

Hm, žal mi to ne deluje in niti ne vem kaj naj bi v "=OFFSET(D3;A1;1)" predstavljal A1. Če grem preko "čarovnika" (fx - levo od formula bara) je referenca D3 (jasno), A1 pa pod Rows - torej kolico vrstic levo/desno od reference - kar mislim, da ne more biti nikakor prav.

Sicer pa sem mojo težavo rešil na drug način, vendar vseeno bi rad znal tudi na 'moj' način:)

joze67 ::

Če je celica s padajočim seznamom v A2 in je seznam (trije stolpci) v D2:F5, v tisto celico vneseš formulo

=VLOOKUP(A2;D2:F5;2;FALSE) & ", " & VLOOKUP(A2;D2:F5;3;FALSE)

prtenjam ::

Wad@ je izjavil:

...torej kolico vrstic levo/desno od reference - kar mislim, da ne more biti nikakor prav....

:):) Seveda je prav, če bi ne bilo, vam bi ne pošiljal rešitve... A1 predstavlja izbran zapis iz padajočega seznama, kot sem vam tudi zapisal in če ste vi npr. izbrali 55-ti zapis v padajočem seznamu se morate postaviti v 55-to vrstico podatkov...

Toliko v razlago - če ste rešili drugače pa tudi prav, glavno da dela.
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si

Wad@ ::

Mogoče je bil tudi nesporazum. No Rešitev jozeta deluje, le da je vzel kar sem napisal:"Torej ko bi izbral 30, bi tam spodaj bilo napisano 7, 300" dobesedno, in resitev izpiše oboje v eno celico. Se pravi ko sem napisal =VLOOKUP(A2;D2:F5;2;FALSE) v eno celico in =VLOOKUP(A2;D2:F5;3;FALSE) v sosednjo deluje po mojih željah.
Mogoče mi bo prišlo kdaj drugič prav (ali pa komu drugemu:D).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Wad@ ()

smetko ::

Rešitev od prtenjam ti ne deluje zato, ker nimaš dropdown menija (ta v povezano celico vrača zaporedno številko izbranega elementa). pri excel 2007 imaš to pod razdelkom razvijalec, katerega pa vidiš samo, če imaš v nastavitvah nastavljeno vidnost le tega.
Ti pa uporabljaš Preverjanje veljavnosti celic, kjer pa je v celici izbrana vrednost.
No comment


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

excel makro in vb, kopiranje vrednosti

Oddelek: Programiranje
161170 (929) max00slo
»

EXCEL vgnezdenje dveh vlookup funkcij?

Oddelek: Programska oprema
101715 (1414) prtenjam
»

excell formule

Oddelek: Programska oprema
182051 (1753) ZePe
»

Excel, SiMobil račun - Zamenjava stevilk z imeni ?

Oddelek: Programska oprema
52030 (1919) ales85
»

[Excel]Vrednost celice = ime dokumenta

Oddelek: Programska oprema
314543 (3965) veteran

Več podobnih tem