Ars Technica - Težko pričakovani StarCraft II: Wings of Liberty je v Južni Koreji doživel zapreko v obliki starostne omejitve igralcev. Državni Game Rating Board je namreč določil, da bodo drugo izdajo nadvse popularne strategije lahko igrali le polnoletni igralci, v primerjavi z oznako 12+ za originalni StarCraft in njegove razširitve. StarCraft II naj bi že pred tem dobil nekoliko višjo oznako, 15+, Blizzardovi popravki, ki bi omejitev znižali, pa bi lahko povzročili še večje zamude že tako ali tako pozne igre.
Če se pri Blizzardu na odločitev želijo pritožiti, imajo 30 dni časa. Slednje bi bilo smiselno, sploh če upoštevamo, da kar polovica 10 milijonov licenc za prvotni StarCraft domuje prav v Južni Koreji. Pri Blizzardu zaenkrat še niso komentirali odločitve, saj so povedali le, da uradno izjavo še pripravljajo.
Morda pa je bila omejitev postavljena zaradi visoke stopnje odvisnosti od MMORPG-ov in strategij v Južni Koreji.
So se vecji bebci kot korejci. 2 dni nazaj je kazalo enga tipa ko je kredit na hiso vzel da je lahko za 100k$ kupo vesoljsko postajo v eni igri, neka fora kot second life. Njegov nick je bil Neverdie, igre se pa ne spomnim vec. Sicer ima postaja po 1000 apartmejov in shoping center. Tip racuna da bo vse apartmeje prodal za 10$ in dobo nazaj. Vprasanje samo ce je tolko igralcev sploh na serveru.
Eh nikoli si nebi mogel predstavljati, da ljudje vedo, da tista številka na škatlici sploh obstaja, razen, če imajo oni (korejci) precej boljše to izpeljano. Prepričan sem, da bi lahko 9 letni otrok kupil GTA IV brez vseh težav.
Drugače pa je tale omejitev glede na starost glede na to, v kakšnem svetu danes živimo za moje pojme smešna. 9 letni otroci čez cesto se igrajo vojake. Osnovnošolci se zakajajo med in po pouku. Ko greš mimo vrtca, si lahko vzameš beležko in dva svinčnika, če želiš vse repertoar kletvic določenih osebkov napisat.
Česa se bojijo, da bodo otroci videli v igrah (sploh v SC)?
Pač mulcu nekdo starejši kupi igro? Razen, če mislijo ob registraciji pobirat kakšne EMŠO številke ali kaj takega....
Pri korejskih MMOjih moraš dejansko vpisat "EMŠO". Sploh ne bi bilo nič čudnega, če bi se nekaj takega spomnil tud za SC2 (za igranje SC2 boš itak rabil enak battle.net account kot za WoW).
Eh nikoli si nebi mogel predstavljati, da ljudje vedo, da tista številka na škatlici sploh obstaja, razen, če imajo oni (korejci) precej boljše to izpeljano. Prepričan sem, da bi lahko 9 letni otrok kupil GTA IV brez vseh težav.
Drugače pa je tale omejitev glede na starost glede na to, v kakšnem svetu danes živimo za moje pojme smešna. 9 letni otroci čez cesto se igrajo vojake. Osnovnošolci se zakajajo med in po pouku. Ko greš mimo vrtca, si lahko vzameš beležko in dva svinčnika, če želiš vse repertoar kletvic določenih osebkov napisat.
Česa se bojijo, da bodo otroci videli v igrah (sploh v SC)?
Negre se zato kaj bodo videli. South Korejcev je 2 miljona cele 4% prebivalstva zasvojeno z internetom in igrami. Ljudje umirajo zaradi pomankanja spanja. Novorojencki umirajo ker njegov foter in mati v kiber kafeju spilata mmorpg ( to si nisem zdaj zmislo). Zdaj celo preocujejo da bodo limitirali uporabo interneta na maximalno 8 ur na dan.
Novorojencki umirajo ker njegov foter in mati v kiber kafeju spilata mmorpg ( to si nisem zdaj zmislo).
To se je zgodilo točno 1x.
V ZDA se je pa npr. zgodilo, da so otroci umrl, ker jih starši niso peljal k zdravniku. Zakaj ne? Menil so, da je dovolj, da molijo in jih bo že bog rešit (oz. vzel v nebesa, če je taka njegova volja). V enem primeru starša sploh nista hranila otroka zarad tega, ker sta verjela, da ga bo bog "nafutral", če bo treba. Zdej... a je to dost dober razlog, da začnemo omejevat religije? I would like to think so... ampak vem, da ni.
To da je v Južni koreji 2 mio odvisnikov (4%) pa resnično nisem vedel. Sigurno ti odvisniki povzročajo ekonomsko škodo, ne producirajo nič, samo trošijo čas za igre, zanemarjajo sebe in druge.
Odvisnost je pri človeku bila in bo vedno. Ali so droge, seks ali igre.
Folk se ne zaveda, da je progaming v J. Koreji dejansko šport. So televizije, ki prenešajo tournamente in so gledalci, ki jih z veseljem gledajo. Če si dober v starcraftu lahko živiš veliko bolje kot 98% ostalih ljudi z "normalno" službo.
Če se to obdrži verjetno pomeni, da SC2 ne bo nadomestil SC1, kot igra na turnirjih....kar je katastrofalno za Blizard. Zanimivo bi bilo vedeti razlog za to.
Nasplošno da je igraje starcrafta skoraj gospodarska panoga ali služba gre čez vse meje. Na srečo v slo ni kaj takega so ljudje malo bolj resni in jih to ne interesira tolk, raje pivo držimo kot pa miško .