»

Legendarni StarCraft na voljo brezplačno

vir: The Verge
The Verge - Če vas je novica o koncu retro NES Nintendove konzole spravila v slabo voljo, potem vas bo razveselila naslednja vest: Blizzard legendarno igro StarCraft sedaj ponuja brezplačno tako za Mac kot Windows. Celotna igra z dodatkom Brood War je na voljo na uradni spletni strani. Kultno klasiko so pri Blizzardu prilagodili igranju na današnjih računalnikih. Najnovejša različica igre tako ponuja izboljšan UI, lažje menjavanje med celozaslonskim in okenskim prikazom, možnost gledanja igre drugih igralcev, avtomatično shranjevanje podatkov ter boljši sistem za onemogočanje goljufanja.


Ni brezplačnega kosila

In kaj se pravzaprav skriva znotraj altruističnih ambicij Blizzarda? Poleti bo luč sveta ugledala prenovljena različica...

28 komentarjev

Industrija reinkarnacij: V 4K ločljivosti se vrača legendarni StarCraft

The Verge - Vsi, ki ste v 90h letih onanirali na računalniške igre imate blizu srca zagotovo zapisano ime StarCraft. In podobno kot mnoge druge legendarne igre bo tudi zvezdna obrt doživela reinkernacijo. In to že to poletje. Vsaj tako pravi Blizzard Entertainment, ki je napovedal izdajo StarCraft:Remastered, novo različico klasične real-time strateške igre StarCraft in StarCraft: Brood War. In kaj prinaša prenova? Predvsem vizualne bombončke.

StarCraft:Remastered se bo tako ponašala s prenovljeno 4K Ultra High Definition grafiko originalne igre. Blizzardovci napovedujejo veliko posodobitev, kot so nadgradnja zvoka, vizualne preobleke misij, nove algoritme za matchmaking ter možnost povezave z aplikacijo Blizzard App (včasih Battle.net) in možnost shranjevanja podatkov v oblak. Pri Blizzardu pa želijo kljub osveženi...

36 komentarjev

V Južni Koreji bo spet dovoljeno anonimno pisanje na internetu

Ars Technica - Južna Koreja je leta 2007 sprejela zakon, po katerem je uporaba vzdevkov za pisanje na forumih in straneh, ki imajo več kot 100.000 obiskovalcev, nezakonita. Pri objavljanju se je bilo obvezno registrirati s polnim imenom in navesti unikatno številko prebivalca (podobno kot naš EMŠO). Sedaj bo Koreja kontroverzno zahtevo umaknila.

Kot poroča Spiegel, je imel zakon zelo omejen učinek. Analiza korejskega zakona in vplivov, ki so jo izvedli na ameriški Carnegie Mellon University, je pokazala, da se je zmanjšalo število kršiteljev (torej tistih, ki uporabljalo obscen, sovražen govor ali pa pišejo informacije, ki kršijo zakon), ki so bili prej redkeje objavljali. Po drugi strani zakon skorajda ni vplival na skupino pogostih kršiteljev, ki so redno pisali...

5 komentarjev

Korejska policija preiskala lokalne Googlove pisarne

The New York Times - Danes je korejska policija izvedla preiskavo Googlovih prostorov v Seulu, ker naj bi njihova enota za mobilno oglaševanje AdMob, ki jo je Google dobil šele lani s 750 milijonov dolarjev težkim prevzemom istoimenskega podjetja, ilegalno shranjevala lokacijske podatke o uporabnikih brez njihovega dovoljenja. Hkrati podjetje sumijo zlorabe zasebnih informacij uporabnikov, ki jih z naraščajočo popularnostjo pametnih telefonov in tabličnih računalnikov zbirajo vedno več. To je še eden izmed udarcev Googlu, ki je imel v zadnjem času s spoštovanjem zasebnosti kar precej težav: najprej fiasko z...

5 komentarjev

Bo trgovina Battle.net ostala le na papirju?

StarCraft II je bila ena izmed najtežje pričakovanih lanskih iger

Slo-Tech - Vodja razvoja igre StarCraft II, Dustin Browder, je v intervjuju za EuroGamer povedal, da se pri Blizzardu soočajo s precejšnjimi težavami pri razvoju spletne trgovine Battle.net. Na njej bi igralci StarCraft II lahko prodajali svoje modifikacije, npr. dodatne mape, težave pa so celo tako velike, da potihoma razmišljajo tudi o ukinitvi razvoja. Povedal je, da to ne bi bilo prvič, saj so se v preteklosti že odločili, da ne bodo izdali pravzaprav dokončane igre, WarCraft Adventures. Težava se po besedah Browderja skriva predvsem v preprečevanju kraje vsebine med posameznimi avtorji, postavljanju omejitev za cene posameznih dodatkov, poleg obilice drugih težav, ki jih morajo rešiti pred izidom. Povedal je še, da Blizzard za razliko od drugih...

3 komentarji

Blizzard zahteva prava imena na svojem forumu

Real ID v akciji

Slashdot - Pred kratkim je Blizzard uvedel Real ID, ki bo igralcem nekaterih trenutnih iger in prihajajočih iger na Battle.net omogočil navesti svoje pravo ime, s katerim se bodo lahko povezali z drugimi prijatelji. Uporaba te dodatne ravni identifikacije bo prostovoljna.

Bo po uporaba Real ID in s tem razkritje pravega imena potrebna za sodelovanje na forumih za StarCraft II in World of Warcraft: Cataclysm. Uporaba bo postala obvezna do 27. julija, ko bo izšel StarCraft II. Z ukinitvijo anonimnosti želi Blizzard dvigniti kakovost forumskih prispevkov in iztrebiti razne goreče vojne in podpihovanja (flame wars, trolls). Nekateri klasični forumi, med drugimi tudi tisti za Battle.net, bodo ostali nespremenjeni.

36 komentarjev

StarCraft II prihaja julija

Kakšna so vaša pričakovanja?

vir: Ars Technica
Ars Technica - Težko pričakovani StarCraft II je po poročanju ArsTechnice (obiskali so pisarne Blizzarda) že praktično končan, kar pomeni, da so lahko pri Blizzardu napovedali celoten datum izida, do dneva natančno. To se bo zgodilo na torek, 27. julija, po dolgih zamudah. Brez skrbi, 27. julija bo igro mogoče kupiti po praktično celem svetu (da, tudi v Evropi, najverjetneje tako tudi v Sloveniji?) in bo, vsaj v ZDA, stala 60 dolarjev za običajno oz. 100 dolarjev za zbirateljsko izdajo. Digitalna izdaja bo sicer nekoliko zamudila, da bo zato StarCraft II poleg prenovljenega Battle.net prišel opremljen tudi z orodji za izdelavo novih načinov igranja, map, izzivov in modifikacij igre. Za začetnike bodo...

64 komentarjev

StarCraft II v Južni Koreji le za polnoletne

Duke Nukem: Starcraft edition?

vir: Ars Technica
Ars Technica - Težko pričakovani StarCraft II: Wings of Liberty je v Južni Koreji doživel zapreko v obliki starostne omejitve igralcev. Državni Game Rating Board je namreč določil, da bodo drugo izdajo nadvse popularne strategije lahko igrali le polnoletni igralci, v primerjavi z oznako 12+ za originalni StarCraft in njegove razširitve. StarCraft II naj bi že pred tem dobil nekoliko višjo oznako, 15+, Blizzardovi popravki, ki bi omejitev znižali, pa bi lahko povzročili še večje zamude že tako ali tako pozne igre.

Če se pri Blizzardu na odločitev želijo pritožiti, imajo 30 dni časa. Slednje bi bilo smiselno, sploh če upoštevamo, da kar polovica 10 milijonov licenc za prvotni StarCraft domuje prav v...

30 komentarjev

Južna Koreja omejuje igranje spletnih iger

BBC - Oblasti v Južni Koreji so zaskrbljene nad količino časa, ki ga njihova mladež preživi z igranjem spletnih iger, zato bodo to vrsto zabave zanje omejili. Za začetek bodo med polnočjo in osmo uro zjutraj šoloobveznim otrokom prepovedali igranje iger na spletu. Drugi korak bo rezanje pasovne širina dostopa do interneta, če bo uporabnik prijavljen na določene strani za igranje predolgo časa. Ministrstvo za kulturo je že pozvalo ponudnike spletnih iger, da nove omejitve udejanjijo, kar bodo storili z nadzorom številke EMŠO, ki jo posredujejo igralci. Starši bodo lahko izbrali, da jih obvestijo ob uporabi njihove številke, tako da je otroci ne bodo mogli zlorabiti.

30 komentarjev

StarCraft II v beta stadiju

HotHardware - Mnogi ljubitelji strategij, sploh Blizzardovega StarCrafta, bodo nedvomno navdušeni nad podatkom, da je Starcraft II vstopil v beta fazo razvoja. Pri Blizzardu so tako zagnali prvi del programa zaprtega beta testiranja, kar pomeni, da so prvi (bodoči) uporabniki že dobili svoja povabila. Namen zaprtega beta testiranja Starcraft II: Wings of Liberty, kot je uradno ime naslednika kar 12 let starega StarCrafta, je najti potencialne težave v zmogljivostih posameznih ras, ki bi povzročile neuravnovešene boje, ter iskanje hroščev v Battle.net, spletnem servisu za StarCraft, StarCraft II, World of Warcraft in vse bodoče Blizzardove igre. Battle.net bo očitno nekoliko predelan in v takšni obliki javnosti predstavljen skupaj z izidiom StarCraft...

35 komentarjev

Diablo 3 premaknjen v leto 2011

Minilo bo še dobro leto

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Po (za ljubitelje grozljivki) zamujanju igre Starcraft II, katere izid je bil prestavljen v leto 2010, se zgodba ponavlja tudi z Diablo 3. Sprva so ljubitelji upali, glede na uradne informacije, da se bo izid zgodil že v letu 2010, morda še pred Starcraft II, a temu ne bo tako. Blizzardov podpredsednik razvoja iger, Rob Pardo, je povedal, da Diablo 3 v nobenem primeru ne bo izšel pred Starcraft II. Še več, njegov izid naj bi celo zamudil prihodnje leto, kar pomeni, da bo igra izšla šele v letu 2011. Pardo je povedal, da izide svojih iger vedno napovedo prekmalu. Zamude sicer niso posledica premajhne delovne sile, temveč načina razvoja pri Blizzardu. Poleg iterativnega načina razvoja vsaka njihova igra uporablja tudi ločeno razvijalsko ekipo. Od zdaj naprej naj...

46 komentarjev

StarCraft 2 prihaja...

Daily Tech - Vsi dvomi so se razblinili, Blizzard ne odšteva več. Prihaja StarCraft 2! "Hell, it's about time!" pravijo pri Blizzardu in še res je tako. Mnogi navdušenci te legendarne igre se bodo spet lahko pomerili v vlogi Protossov, Terranov ali Zergov. Ustvarjalci igre obljubljajo nove enote, izboljšan način bojevanja, nove taktike ter dodelan 3D grafični pogon. Obetavno.

Datum izida je zaenkrat še skrivnost, na voljo pa je že trailer in tudi kratki in-game filmček. Preostane nam samo še odštevanje in upanje na čimprejšnji izzid.

Več vam razkrije izvorna novica.

14 komentarjev