» »

Mimovrste, garancija, praske

Mimovrste, garancija, praske

Suly ::

Čeprav sem bil z trgovino vedno zadovoljen, pa so se zdaj izkazali, kako prijazni so do strank.

Ker je crknil monitor, ga prinesem v garancijo na prevzemno mesto v Mariboru.

Ker je bil monitor popolnoma brez prask, sem zahteval, da se to tudi zapiše na prevzemni nalog.

Preden je uslužbenka pregledala monitor, ji je iz mize padel na tla!!!
In potem na nalog napiše:
"MONITOR je BREZ prask in stranka želi da tako tudi ostane, na drugih delih so vidne različne praske, drugih vidnih poškodb ni."

Vsi razumemo besede, monitor, ekran, panel, stojalo... Vse to piše črno na belem.

No nato pa mi javijo iz jesenic, da ima monitor praske.

Kdo se iz koga norčuje ? Takega monitorja, ki je uslužbenki padel na tla, ne želim nazaj. Kaj storiti ?

djordjevic ::

Očitno ga zadnje čase precej serjejo. Tudi sam sem bil vedno zadovoljen z njimi, zadnji nakup pa je bil katastrofa. Nabavil sem prenosnik sony vaio. V prvem prenosniku, ki sem ga dobil, se je premetaval nek delček, ki ga začudoma niso odkrili ne na mimovrste ne na uradnem servisu. Vrnili so mi 'brezhibnega' in popraskanega. Zahteval sem drugega. Drugi je imel vidno konstrukcijsko napako - iz ohišja je štrlel valj za napajanje. Tretji, po enem mesecu peripetij, je končno tak, kot bi moral biti prvi, torej brezhiben. Odslej bom pošteno razmislil, preden pri njih opravim še kak nakup.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Suly ::

Rabim konkreten odgovor, kaj storiti. Glede na to da imam besede črno na belem (žig, podpis), da je na varnostni kameri, da je monitor padel na tla...

Kaj naj naredim ? Vsekakor takega monitorja ne želim nazaj.

Pa še to: da se ja opazi, kako se norčujejo, mi pišejo v DOMNEVAH, kaj se bi lahko in kaj se ne bi moglo narediti z monitorjem, ter mi za samo še dolitev bencina na ogenj, pošljejo slike monitorja iz Jesenic. Več kot učitno norčevanje in izgovarjanje. Ampak mimo zapisanega in to, da je monitor padel iz mize (sicer v škatli) ne gre !!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

zelenjava ::

Povej jim, da ce ti ne vzamejo v reklamacijo, da bos obvesti zvezo potrosnikov slovenije.In ce se ne bodo reagirali, jih resno o tem obvesti.in naj oni to izpeljejo naprej.

Suly ::

Sem jim že povedal. Odgovor:

"
kot že navedeno v predhodnem sporočilu bo vse morebitne nepravilnosti ugotavljal pooblaščeni serviser (katerega poročilo je zavezujoče ter pravno veljavno). Monitor bo po opravljenem pregledu in odpravi napak vrnjen na prevzemno mesto.
"

Več kot učitno izmikanje odgovornosti. Kakšno vezo ima PRAVNO VELJAVNO mnenje serviserja pri tem, da je monitor pred mojimi očmi in posneto na kamerah, padel pred pregledom uslužbenki na tla in kakšno vezo pri tem, kar imam črno na belem napisano ?

Še kakšna možnost ?

zelenjava ::

Poldi112 ::

Pa nehaj govoriti "učitno", ker ne gledaš z učmi, ampak očmi.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Suly ::

Prebral, ampak nikjer ne najdem člena, ki bi pomagal v mojem primeru, se motim ?

Sklicujem se na:
1. monitor je v škatli uslužbenki padel iz mize na tla (posneto s kamerami)
2. Citiram napisano: "Monitor je brez prask in stranka želi da tako tudi ostane, na drugih delih so vidne različne praske, drugih vidnih poškodb ni." (črno na belem, žig, podpis... Če je beseda monitor - brez prask, se ne more smatrat samo kot ekran, kot se izgovarjajo in stojalo (drugi deli), s praskami)

Poldi112 ::

Če imaš črno na belem in žig, da so po drugih delih vidne različne praske, potem ti to bore malo koristi, ne?

Posnetka pa verjetno tudi nimaš ti, ampak oni :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Suly ::

Po drugih delih se razume kot stojalo in ostalo in tu so ble praske in jim ničesar ne Očitam. Monitor je pa monitor in ne samo ekran/panel in ta je bil popolnoma brez prask.

ps. Poldi, glede na tvoja dva komentarja me že rahlo skrbi da nisi član mimovrste ali vsaj bližnjo sorodnik koga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

Poldi112 ::

Nisem. Samo pravim ti, da je argument, da imaš črno na belem, neuporaben, če ti črno na belem piše, da je ostali del opraskan. Saj ne rečem, če prebereš samo del, ki govori, da monitor ni spraskan, potem se da logično sklepati, da je govora o celem monitorju. Samo bedasto je to iztrgati iz konteksta, ki jasno pove, da je par drugih delov spraskanih.

Zdaj upam da ti uspe uveljaviti reklamacijo. Če ti je oni ne upoštevajo, se pritoži za zaščito potrošnikov. Ampak zanašati se na tvoj dokument in videoposnetke je, vsaj glede na okoliščine, po mojem mnenju utopično.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Suly ::

Ja no meni je nekako logično, da če piše da je monitor brez prask, da je to mišljeno kot ekran+vse okrog, pač monitor. Ostali deli, ki so opraskani, pa so stojalo, cdji, kablovje, škatla.

Suly ::

Ker če pa niti to da je padel monitor na tla in zapisano ne zadošča, pol pa je vsak trgovec neranljiv.

Wox ::

Monitor, ki je bil v škatli je padel na tla. Pri tem padcu ni mogel dobiti dodatnih prask, ker je bil v škatli. V čem je tu sploh problem? Pokaži slike, da vidimo o kakšnih praskah se gre.

amigo_no1 ::

Odkod si privlekel sedaj škatlo ?

Wox ::

Suly je izjavil:

Rabim konkreten odgovor, kaj storiti. Glede na to da imam besede črno na belem (žig, podpis), da je na varnostni kameri, da je monitor padel na tla...

Kaj naj naredim ? Vsekakor takega monitorja ne želim nazaj.

Pa še to: da se ja opazi, kako se norčujejo, mi pišejo v DOMNEVAH, kaj se bi lahko in kaj se ne bi moglo narediti z monitorjem, ter mi za samo še dolitev bencina na ogenj, pošljejo slike monitorja iz Jesenic. Več kot učitno norčevanje in izgovarjanje. Ampak mimo zapisanega in to, da je monitor padel iz mize (sicer v škatli) ne gre !!!

Suly ::

Monitorja nimam pri sebi, ker je na mimovrste.
Tja sem ga prinesel v orginal škatli, vendar vijaki in ostalo jasno ni blo več orginal zapakirano in ko ga je uslužbenka vrgla na tla, nadaljna debata temelji zgolj na DOMNEVAH, kaj se bi lahko in kaj se nebi moglo zgoditi.

Kak sem vstopil skozi vrata, je bla moja prva beseda, da je monitor brez prask in naj se to na prevzemni nalog zapiše (slabe izkušnje s servisi). In potem ko je monitor enkrat zgrmel na tla, se lahko samo še ugiba kaj je bilo ampak to ni več moj problem.

Čemu bi zahteval pred vsemi dogodki, da se napiše, da je brez prask, če bi vedel da ima praske ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

xsannyx ::

hmm... to se pogosto dogaja da neseš ekran na servis dobiš ga pa z drugo napako :S ravno včeraj sem dobil nazaj ekran po 2 tednih popravila ker je po enem mescu uporabe šlo celotno vezje :S dobim ga nazaj in se matram 3 ure da mi sploh zazna vse programe na televiziji(pač monitor ima TV tuner) potem pa ga dobro očistim in še vidim da je po celotnem okvirju ekrana polno majhnih prask :S toliko o cenjenju strank...

Suly ::

Torej stvari so jasne, vse ostalo so domneve mimovrste in simpatizerjev omenjene trgovine.

Razen ZPS, še obstaja karkoli, kamor jih lahko prijavim oz. zahtevam odškodnino (vračilo denarja, zamenjava za enak-nov monitor, menjava/doplačilo za drug monitor), skratka tega monitorja zagotovo ne bom sprejel nazaj.

blackbfm ::

Lej, najbolj pomembno je da greš težit nadrejenim in poveš kakšna je stvar. Z drugimi se sploh nimaš kaj menit. Če ne gre, jim zatežiš z inšpekcijo. V večini primerov se stvar kar hitro reši po takem postopku, ker noben nima časa za take neumnosti, še najmanj pa za inšpekcijo in podobno sranje. To velja na splošno za vse trgovine.

Suly ::

Sej ravno to je pri mimovrste najbolj žalostno. Kamorkoli pogledaš je vedno isti email: info@mimovrste.com

Druga sploh ne obstaja. Preiskal sem celo stran in je vsaj 20x zapisan ta email, da že prav smešno izgleda.

BladE_ ::

Ker približno vem kako je s strankami, ki predčasno zahtevajo, da se nekaj zapiše v stilu "stranka navaja, da aparat ni padel v vodo", "prakse so bile vidne še pred nakupom" itd... se nakuncu izkaže, da se je zgodilo ravno to kar naj se nebi.

V tvojem primeru mi ni jasno zakaj si zahteval, da se to zapiše in potem se ravno to zgodi, da ima tvoj monitor praske...

Kot je ze @Wox napisal Monitor, ki je bil v škatli je padel na tla. Pri tem padcu ni mogel dobiti dodatnih prask, ker je bil v škatli. V čem je tu sploh problem? Pokaži slike, da vidimo o kakšnih praskah se gre.

In točno tako je... če je bil v škatli ni mogel dobiti prask prej bi dobil kakšno razpoko ne pa praske...

In naj ugibam... zahtevaš nov monitor?

Suly ::

Bil je v škatli, ampak tudi vijaki so bli v škatli na tleh in nezaščiteni. In dokler je bil monitor v pravilnem položaju ni blo varjante da bi nastale praske (gravitacija a ne). Ko pa je padel na tla, pa lahko svoj monitor testiraš kaj se bo zgodilo z vijaki in monitorjem, jaz teh ugibanj ne rabim.

In če te že zanima, je moja zahteva isti nepopraskan monitor, v kolikor ga pa nimajo pa jasno da drug monitor.

ps. primerjava z vodo, je nesmiselna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

TOP ::

Zadnje čase opažam,da tud pošiljajo robo,ki je že bila v uporabi,oziroma je bil kdo nezadovoljen in vrnil.Malo pazite ko naročavate,če je bil paket že odprt,oziroma če so vse nalepke gor in podobno.

fosil ::

A ne bi raje počakal da dobiš zadevo nazaj, da dejansko vidiš kakšno je stanje? Kaj je praska je lahko zelo relativna stvar.

Nekako človek dobi občutek da hočeš nov monitor, ne glede na to kakšno je dejansko stanje in si že vnaprej pripravljaš teren.
Tako je!

djordjevic ::

TOP je izjavil:

Zadnje čase opažam,da tud pošiljajo robo,ki je že bila v uporabi,oziroma je bil kdo nezadovoljen in vrnil.Malo pazite ko naročavate,če je bil paket že odprt,oziroma če so vse nalepke gor in podobno.

Potrjujem.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Suly ::

fosil, jaz sem monitor že videl po tem ko je padel dol, tak da mi je blo vse jasno.

Ja pa veš kak mi je vseeno če dobiš tak občutek. Postavi se v mojo kožo, prineseš kot nov monitor in ti ga ženska vrže na tla. Bi te rad vido, če bi bil še takega mnenja. Vrjetno bi malo bolj želel, če tako praviš-izsiliti nov monitor, kot pa jaz.

tomaz- ::

Mene pa samo zanima, zakaj hudiča si bil takrat, ko je punci pri sprejemu TVOJ monitor telebnil po tleh vpričo tebe, tiho kot miška, zdaj pa se na veliko razburjaš??? Tega preprosto ne razumem. Tako zadevo se rešuje TAKOJ, na licu mesta. Se pač nadrejenim pove, kako in kaj se je zgodilo z njihove strani TA MOMENT, poveš, da ne misliš komplicirat, ampak vsekako pričakuješ konkreten pisen dogovor, kaj in kako naprej. Konec koncev je monitor NJIM padel po tleh in to je treba ZAPISAT.. Kako si lahko odšel ven brez tega, mi ni čist jasno, razen če si na podlagi napisanega potihem pričakoval, da se boš na to lahko potem skliceval in zahteval novo robo.. Tako načeloma ne gre. Imam občutek, da imata blade in fosil kar prav s svojimi ugotovitvami.

Suly ::

Postavi se v mojo kožo pa potem razmišljaj in domnevaj, lahko jim tud svoj monitor neseš in jih prosiš naj ga vržejo na tla. Kako z veseljem ti bom napisal, kar si ti meni.

Kot drugo. Kaj naj napadem tisto uslužbenko, po možnosti še študentko ? Ah dajte malo razmišljat no, že tak je bla cela zmedena po tem dogodku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

Suly ::

Hvala vsem, ki ste pomagali z nasveti in manj hvala tistim simpatizerjem mimovrste ali tipičnim slovencem, ki se ne znajo postavit v mojo kožo in bog ne daj, da bi nekdo dobil nov monitor, ker so mu starega pred očmi vrgli na tla.

Če bo še kdo imel kak dober nasvet naj napiše, sicer pa je z moje strani to to.

tomaz- ::

Ne, narobe si me razumel! Ampak, kaj zaboga ima vezo, če je ona še študentka?? A to zdaj pomeni, da lahko dela drugače, kot ostali. NE. Sem jasno napisal, da se mirno zmeniš, brez kompliciranja, ampak dejstvo vseeno je, da je monitor padel po tleh. Pa reciva takole. Monitor je padel po tleh podjetju MIMOVRSTE d.o.o. , kdorkoli ga je že pač po nerodnosti "vrgel" po tleh. Ampak dejansko je zdaj neumno, da za to napako plačuješ ti.. Za moje pojme pa pač nisi ravnal pravilno, ko si oddal monitor, zdaj pa pričakuješ preveč. Vseeno upam, da se boš zmenil tako, da boste na koncu vsi zadovoljni, čeprav po moje novega ne boš dobil. Pa v podjetju vejo, kaj se je dejansko zgodilo??

Poldi112 ::

>Hvala vsem, ki ste pomagali z nasveti in manj hvala tistim simpatizerjem mimovrste ali tipičnim slovencem, ki se ne znajo postavit

In bog ne daj, da bi bil malo samokritičen in ne bi vseh po vrsti, ki se ne strinjajo s teboj, predalčkal kot simpatizerje, zaposlene ali sorodnike.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Duhec ::

Čudi me, da monitorja nisi potem, ko je padel po tleh, skupaj s študentko pregledal in točno napisal kakšne poškodbe naj bi, seveda po tvoje, dodatno nastale ob padcu.
Razen, če so te zaslepili kakšni drugi čari.
In kaj za hudiča so delali vijaki v škatli ?

AndrejS ::

... Morda pa so samo vijaki poškodovani ...

Že tvoj odnos me čudi.. neseš na servis "zatežiš" da naj napišejo da je monitor nepoškodovan, pri tem pa zaposleni monitor pade po tleh in nič ne rečeš...

tomaz- ::

točno moj point...:)

Suly ::

Ah ljudje moji, samo ugibanje. Monitor je bil po padcu pregledan, ampak žal so po padcu samo še vam ljuba ugibanja.

Naslednji komentar bo vrjetno že: "vrjetno si prijatelj uslužbenke in si se dogovoril z njo, da monitor vrže na tla, da boš lahko izsiljeval za drugega".

Prav zanimivi ste. Mi polepšate to lepo nedeljsko popoldne :)

Lp vam :)

MadMax ::

Originalno zapakiran monitor ne samo da preživi ampak velikokrat tudi dejansko preživlja marsikaj hujšega od padca iz 80cm, pa vas večina tega sploh ne ve...

Tale dotični monitor ima pa morda malce nataknjenega lastnika, ki se v RL ne znajde ravno najbolje in se, po prispevkih sodeč, hitro postavi v petelinjo pozo...

Ne rečem, metanje monitorja po tleh res ni na mestu, ampak pest vijakov zapakirat v škatlo pa tudi ni ravno biser inteligence... Kot da ne bi imel pri roki vrečke ali kosa papirja, da bi jih zavil... Če pogrešaš inteligenco pri drugih, potem je tebi ne bi smelo manjkati-a pričakovanje, da bo škatla ves čas v vaservaga-controlled poziciji žal ne kaže tako.

Suly, saj te razumem, sem imel še hujšo štorijo z enaa, a na srečo je bila zadeva defektna že nova, tako da sem po pingponganju s škatlami zadevo pač vrnil.
Nekaj zapletov sem imel pa tudi z mimovrste, pri čemer jim zamerim popolnoma zgrešen, amaterski nivo komunikacije, na komaj kaj višji ravni kot se dogaja na sobotnih vaških semnjih... A pustimo to.
Narobe je, da nisi vse navedeno podal v zapisnik takoj. Prav tako ti posnetki kamer bore malo koristijo, ker niso v tvojem žepu.
Ampak, ne glede na delitev monitorja na panel, okvir in podstavek (pa morebiti še kable, vrečke, CDje, navodila...), se še vedno lahko zgovarjaš na to, da je monitor celota z vsemi pritiklinami, saj si jih tudi kupil v paketu kot "monitor", razen če na računu piše drugače.
Lahko jih torej primeš za jajčka tudi glede prask na podstavku, saj punca ni zapisala da ni opraskan "panel", ampak "monitor", ane?
Torej je po njenem nekaj prask zgolj na embalaži ;)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Suly ::

To je konkretn odgovor. Kritika, ki jo sprejmem + pomoč. To sem rabo. Hvala.

Če je možno se lahko tema zaklene, ker imam vse potrebne podatke. Če pa ni, pa veselo pisanje domnev vsem ostalim. Sicer pa ljudje na luft pa izkoristit dano vreme ;).

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

MadMax ::

Ni za kaj.
Upam, da se zadeva reši v tvoje zadovoljstvo.
Njihovo zadovoljstvo pa je itak "rizik posla" ;) , tudi če ti morajo za to dat nov monitor.
Btw, iz firbca, nikjer nisi zapisal starosti monitorja?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

Suly ::

Maš ZS vse podatke, tukaj zaključujem pa grem raje ven :)

Wox ::

Nisem nek simpatizer te štacune, so pa še vsako reklamacijo rešili meni v prid.
Sem le omenil, da je bila zadeva v škatli. In sodeč po izkušnjah, ki sem jih pridobil v času študentskega dela na Pošti, je tale padec z mize mačji kašelj v primerjavi z vsemi logističnimi pripetljaji, ki so jih takšne in podobne pošiljke deležne na svoji poti do lastnika.
Sicer pa ti seveda želim ugodno rešitev zadeve.;)

Kron ::

TOP je izjavil:

Zadnje čase opažam,da tud pošiljajo robo,ki je že bila v uporabi,oziroma je bil kdo nezadovoljen in vrnil.Malo pazite ko naročavate,če je bil paket že odprt,oziroma če so vse nalepke gor in podobno.


Jaz tudi.

V roku parih mesecev (3 nakupi) sta bila 2 nakupa pri katerih sem dobil rabljeno robo.

Matična je bila tako prašna kot da bi obratovala že par let. ;(
=**=C64=**=

barakus ::

Pri vsej tvoji pedantnosti izrecno prosis, da zapisejo, da je zadeva brez praske, ko pa pade na tla pa niti ne pogledas kaksne so posledice in niti ne zahtevas, da se padec vpise v zapisnik? Malo kontradiktorno se obnasas...

Furbo ::

Prav zares. Me spominja na nekatere druge, ki so po netu pa korajžni kot pes s steklino, v živo taki kot bi imeli polne hlače.

Če bi jim moj monitor padel na tla, bi takoj želel preveriti vsebino in delovanje, oz. zahteval potrdilo o dogodku. Vljudno, se pač zgodi, saj je samo en ušiv monitor konec koncev.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

MihaPR ::

Zdravo,

v tem primeru je naši sodelavki monitor iz rok res spolzel na tla, vendar nekako iz višine kolen, saj je še uspela zadržati škatlo, ki ji je spolzela iz rok. Monitor smo poslali na pooblaščen servis, kjer smo jih zaprosili da naredijo podroben pregled monitorja (ne samo napake, zaradi katere je bil artikel vrnjen v garancijo) - tam bodo tudi ugotovili, ali je zaradi tega spusta na tla prišlo do kakšnih dodatnih poškodb na artiklu. Kot ste nekateri že zapisali, so artikli med transportom (od dobavitelja do nas in od nas do kupca) pogosto 'udeleženi' bistveno močnejšemu premetavanju kot je bil ta neljubi dogodek v naši poslovalnici.

Verjetno ste tudi opazili, da smo na mimovrste=) pred časom dodali novo kategorijo v razdelku Razprodaj - Vrnjeni artikli (http://www.mimovrste.com/katalog/100000...). Gre za artikle, ki so jih kupci vrnili znotraj rokov za vračila (15+30 dni). Zato so rahlo rabljeni in imajo poškodovano ali pomanjkljivo embalažo ali lažje površinske poškodbe (praske). So pa zato še dodatno znižani :)

Vsi ostali artikli so novi in nerabljeni, je pa lahko pri kakem artiklu odprta embalaža (preverjanje ali je v škatli vse potrebno in ali artikel deluje pravilno, oziroma da ni DOA). Nas pa veseli, da imamo tako pozorne in zahtevne kupce, saj se zaradi vas stalno trudimo izboljševati naše storitve.

miha @ mimovrste=)

TOP ::

O to pa ne bo držalo.Kupil sem monitor in ga dobil polnega prsnih odtisev in nobene zaščitne folije gor na ekranu.In cena ni bila znižana,ampak takšna,kot je na spletni strani.Potle ko sem ga vrnil je pa še isti dan pisalo dobavni rok 7 dni.Gor na škatli je bla nalimana že ena spremnica od Pošte,ker je bil že poslan eni stranki,sam ne bom povedal,ker nima veze,ker se je dalo razbrat,kam je bil poslan.Lepo od vas,da ste odprli kategorijo Razprodaja in se mi zdi ste eni redkih potle,ki so to naredili.

Kron ::

MihaPR je izjavil:



Verjetno ste tudi opazili, da smo na mimovrste=) pred časom dodali novo kategorijo v razdelku Razprodaj - Vrnjeni artikli (http://www.mimovrste.com/katalog/100000...). Gre za artikle, ki so jih kupci vrnili znotraj rokov za vračila (15+30 dni). Zato so rahlo rabljeni in imajo poškodovano ali pomanjkljivo embalažo ali lažje površinske poškodbe (praske). So pa zato še dodatno znižani :)

Vsi ostali artikli so novi in nerabljeni, je pa lahko pri kakem artiklu odprta embalaža (preverjanje ali je v škatli vse potrebno in ali artikel deluje pravilno, oziroma da ni DOA). Nas pa veseli, da imamo tako pozorne in zahtevne kupce, saj se zaradi vas stalno trudimo izboljševati naše storitve.



Tudi v mojem primeru je šlo za naročilo novega izdelka, dobil pa rabljeno. Seveda ni bilo nikjer napisano o kakršnihkoli rabljenih izdelkih ali izdelkih v akciji.

Poleg tega pa še takrat ni bilo te kategorije z rabljenimi izdelki.
=**=C64=**=

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kron ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

P20 PRO- poškodovan zaslon- zavrnitev garancije

Oddelek: Mobilne tehnologije
465970 (3849) Dimnik
»

Prihaja Gorilla Glass 6, safir pa je umrl

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
259641 (6379) Magic1
»

Hofer: garancija

Oddelek: Pomoč in nasveti
153072 (2264) francek1
»

Prihaja četrta generacija goriljega stekla (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
5518101 (14091) smash
»

Čudna PRASKA na ekranu !!!?

Oddelek: Pomoč in nasveti
344247 (3097) Michaelosz

Več podobnih tem