» »

Crysis 2 se bo dogajal v New Yorku

1
2
»

MacQ ::

Tega nisem nikoli napisal.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Lonsarg ::

ko se programira za igro, se točno ve kater del kode bo opravljal CPU in kater grafa. ko procesor opravi vse, kar ima za opravit ne more še nadaljno grafi pomagat, da bo ona hitrej. CPU ratuje kar se iger tiče kot RAM. Samo da ga je zadosti. Grafa pa je FPS.

MacQ ::

Če ni do konca izkoriščen, kar očitno ni, bi ji lahko pomagal. Le taki API je potrebno spisati ali tako sprogramirati igro. Eno jedro bi komot obdelovalo podatke za posredovanje grafi, medtem ko bi ji drugo pomagalo. Samo sprogramirati je treba.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Lonsarg ::

Ja ampak proc že zadosti hitro dostavlja grafi podatke, hitreje kot zadosti hitro ne gre:)

Rendira lahko samo grafa. V primeru GTA 4 sicer veliko rendira tudi procesor... Ampak tam enako grafa ne more pomagat procesorju rendirat tiste stvari, ki so jih sprogramirali, da jih rendira CPU.

Seveda tko kot praviš je možno, sprogramirat engine, da lahko isto stvar pošle ali grafi ali CPUju za zrisat, ampak to je dvakratno programiranje, tega se ne dela.

MacQ ::

Normalno, da ne more stvar nekaj delati, kar ni sprogramirano. To je že domena umetne inteligence.
Pa nasprotuješ sam sebi. Najprej poveš, da lahko rendira samo grafa, potem pa takoj daš primer, kjer to dela tudi CPU.
Saj za to, kaj bo katera stvar renderirala, se lahko spiše API kot je DirectX oziroma bi to že ta lahko imel. Pač ugotovi, če CPU ni dovolj izkoriščen in razporedi delo. Vse se da, če se hoče.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Wrop ::

Nevem zakaj bi CPU renderiral ali pa pomagal renderirat grafični. Če grafična ne doseže 30 FPS, jih tudi s pomočjo CPU ne bo. Pa tudi če bi jih, bi to bilo samo potrata energije.

Lonsarg ::

MacQ, poaneta je, da trenutno ni tako narejeno, kaj mene briga kaj se da naredit, pa naj naredijo tako.

Tko da ne vem od kje enim ideja, da to, da engine dela tut na konzolah pomeni bolša izkoriščenost CPUja in je to dobro za PCje. Če je engine primarno narejen za konzole in portan na PC bo vse en šit.

Senitel ::

Tlačit CPU v GPU biznis je oslarija. Za cel kup dela, da boš kaj takega sploh usposobil, bi na koncu pridobil like 0.1 FPS. Če bi bili GPU-ji približno v istem razredu kot CPU-ji potem noben več ne bi delal GPU-jev.
Več se mi niti ne da razglabljat.

MacQ ::

GPU pač opravlja specifično nalogo, medtem ko je CPU zadolžen za bolj obsežen spekter nalog. Normalno, da potem GPU opravlja to nalogo dosti boljše, ni pa rečeno, da ne bi bilo boljše, če bi mu tudi CPU kaj pomagal, namesto, da ga je 70% nedejavnega.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Senitel ::

Am ne. Za začetek bi moral vse to spravljati čez počasen PCI-Express (ne počasen v smislu bandwidtha amapk glede latenc). Lahko pa napišeš demo, pa se bomo naprej pogovarjal.
Na konzolah to DELNO gre, ker je cel špil fiksen tako glede nastavitev kot hardware-a in ker so GPU-ji na njih za današnje PC standarde že antika.
Na PC-jih: če hočeš bolj CPU izrabit naredi boljši AI, boljšo fiziko. Ne pa se ukvarjat s pomočjo grafični v smislu, da boš na CPU-ju delal stvari, ki jih sicer dela GPU. Raje se streljaj v nogo z AK-47.

MacQ ::

Saj itak vse gre čez PCIE, saj je pa grafična na njem.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Wrop ::

Pa a res ne vidiš da je bistvo v tem, da se ne splača da bi CPU pomagal renderirati. Tudi če bi ga naredli 100% dejavnega, bi pridobil samo kako sliko pri resoluciji 800x600. S tem, da CPU renderira eno sliko npr. eno sekundo. Grafična pa za isto sliko nekaj stotink. Tukaj si postavi vprašanje, kako bo CPU 1 sekundo vnaprej renderiral celo sliko. Se pravi GPU bo hitro renderiral 24 slik, CPU pa bi 25 sliko moral vnaprej renderirati. Čisti nesmisel. Da bi pa CPU renderiral samo del slike, za vsako sliko, ki jo renderira GPU, pa bi se spet kompliciralo pri komunikaciji CPU GPU. Ta čas ko bi CPU komuniciral z GPU-jem, bi GPU že sam renderiral tisti del slike.

MacQ ::

Saj dejansko CPU že sedaj pomaga GPUju, ker mu itak mora pripraviti in poslati podatke. Lahko bi potem kar ukinili CPU in pustili not samo GPU, pa bi bilo vse hitreje. lol
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

particle ::

MacQ dej nehi nabijat, če ne veš o čem govoriš.
Hvala.

MacQ ::

Pa me pouči, o veliki Bwana. Hvala.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Rippy ::

MacQ hec je v tem, da so danes grafične kartice veliko hitrejše od CPU, sploh kar se tiče same grafike (DX9,10,11).

MacQ ::

Logično, saj so ustvarjene samo za izris grafike.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Jst ::

XP vs Vista. Oboje dx9. Oboje 32bit. Detajli nastavljeni enako.

XP: Obremenjenost jeder po 20+% v povprečju, ~40+FPS.
Vista: Obremenjenost jeder ~10% v povprečju, komaj ~30FPS.

Če vas zanimajo podrobnosti, najdite temo, kjer sem se čudil zakaj razlika in tudi pisal detajle.

Če bi laufal dx10, potem bi razumel manjšo obremenjenost jeder, to je pa v nasprotju z zdravo logiko!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Lonsarg ::

Vista za gaming hehe, al greš dol na Xp al pa gor na Windows 7 za gaming:)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Crysis 3, release date & more

Oddelek: Igre
51281 (1137) ahac
»

Prihajajo Gran Turismo 5, Crysis 2 in Portal 2

Oddelek: Novice / Igre
83814 (3242) barocco
»

Izid Crysis 2 prestavljen v leto 2011 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5317558 (15581) Key Quest
»

PlayStation 3 cenejši, polovica Xbox 360 umre (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
7712198 (8489) PrimozR
»

Bo nova Star Wars igra prinesla revolucijo?

Oddelek: Novice / Igre
224285 (3270) Tr0n

Več podobnih tem