Forum » Igre » Neverwinter Nights
Neverwinter Nights
Coinbird ::
Je kdo igral to fenomenalno igro?
Meni je zakon; zgodba, igralnost, 3D pogon,.. Bioware so se spet izkazali za kralje FRP zvrsti.
Meni je zakon; zgodba, igralnost, 3D pogon,.. Bioware so se spet izkazali za kralje FRP zvrsti.
root987 ::
jst bi jo pa rad mev. pa mi tsti ko je ublubo da jo bo posodo ni dav. MAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
Coinbird ::
Stalin jaz ti priporočam, da aktiviraš takne agente UDBE da primejo tisto barabo ki še ti ni prinesla špila
Edino kaj bi spremenil pri nwn so filmčki -> dal bi jih v divX kvaliteto tako kot je to Blizzard naredil pri Warcraft3
Posebej pomembno se mi zdi, da so igri dodali sposoben editor tako da lahko človek ugotovi kako malo domišlije ima..
Edino kaj bi spremenil pri nwn so filmčki -> dal bi jih v divX kvaliteto tako kot je to Blizzard naredil pri Warcraft3
Posebej pomembno se mi zdi, da so igri dodali sposoben editor tako da lahko človek ugotovi kako malo domišlije ima..
Coinbird ::
Zanimivo je to, da je igra namenjena on-line gameing populaciji. Dandanes je jasno, da vsi razvijalci iger gredo na on-line izdelke.
Jo je kdo od vas probal igrat preko neta? Predvidevam da ste tako kot jaz lastnik piratske kopije
Jo je kdo od vas probal igrat preko neta? Predvidevam da ste tako kot jaz lastnik piratske kopije
Ziga Dolhar ::
Klon Tetrisa, postavljen na splet ter z kulsko 3D grafiko. Screenshote najdeš med članki na Slo-Techu, opis pa na www.microsoft.com.
Če sem kakšen link narobe napisal, pa poglej na Googlu (ali tisoč in eni IGRIČARSKI strani)
Če sem kakšen link narobe napisal, pa poglej na Googlu (ali tisoč in eni IGRIČARSKI strani)
root987 ::
ziga, ne klicat hudic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
Coinbird ::
Maximus:
Igra je FRP sepravi igranje vlog z 3ed edition pravili za AD&D. Jasno!
Igraš vloge torej, na začetku si ustvariš ali izbereš en karakter z katerim boš igral -> bojevnik, čarovnik,..
Potem pa hodiš okoli rešuješ zastavljene naloge za katere dobivaš izkušnje izražene v točkah, ko zbereš zadovoljivo štev. točk ti napreduje tvoj karakter za eno stopnjo (level). Potem pa se bildaš do onemoglosti.
Grafika je zakon vse se dogaja v prelepem 3D svetu polnem najrazličnejših monsterjev.
Igra ima posebnost, da se lahko vsak čas pauzira tako, da lahko vsak čas igralec spremeni taktiko.
Lajično napisano, upam da si razumel.
P.S: to ni ala Diablo igra -> je dosti večja in boljša
Igra je FRP sepravi igranje vlog z 3ed edition pravili za AD&D. Jasno!
Igraš vloge torej, na začetku si ustvariš ali izbereš en karakter z katerim boš igral -> bojevnik, čarovnik,..
Potem pa hodiš okoli rešuješ zastavljene naloge za katere dobivaš izkušnje izražene v točkah, ko zbereš zadovoljivo štev. točk ti napreduje tvoj karakter za eno stopnjo (level). Potem pa se bildaš do onemoglosti.
Grafika je zakon vse se dogaja v prelepem 3D svetu polnem najrazličnejših monsterjev.
Igra ima posebnost, da se lahko vsak čas pauzira tako, da lahko vsak čas igralec spremeni taktiko.
Lajično napisano, upam da si razumel.
P.S: to ni ala Diablo igra -> je dosti večja in boljša
daking ::
Bolj butastega spila ze dolg ne, dobr ne bom nc reku, na netu je prov hudo igrt, ce ti uspe najdt kksn tak party k vsi sodelujejo, ampak Single Player je pa Bruh! Se poseb mi gre na bruhanje ko se spomnm vseh tistih "tezkih" questov in vseh unih nesteto dialogov. Prvic k sm jo dubu sm si mislu u Bioware, ta spil ze ne more bit slab, u AD&D 3rd edition rules, hudo. Sam pol k sm zalovfu to..... 15 min in pol je bil Uninstall. Dobr ne bi nc reku ce bi vsaj mal tempo igre zvisal, vsaj hitrost dogajanja, mal vec enemijev, k jih je cist premal, dobr za grafiko nam nc reku, je odlicna, sam se mi zdi da so se pr Biowareu mal prevec posvetil razvijanju tega Aurora engina k gameplayu.
Se zmer pa vztrajam na Hack&Slash tipu Rpgjevk kot so Icewind Dale in podobne, tm mas vsaj spodobn party, kjer vsak pripomore k celoti, drug druzga krijejo in si pomagajo, ceprov ni grafika tm kej posebnga, Infinity engine je ze kr str, je pa zato se posebi razvit gameplay in vsi akti posebi, vsak te z necem novim navdusi, v vsakm kej novga odkrijs, tut pace je ful hitr, adrenalin pa to, enemyjev je k dreka, zato pa tut ful vec EXP.
Okej mal sm se oddaljil od teme ampak sam hotu sm povedat da so prevec truda vlozil v grafiko, je cist eye-candy. Jo pa priporocam vsem n00bom k nimajo se izkusnj v AD&Dju pa vsem k daste vec na grafiko k na zabavo in klanje(u igrcah seveda, da nav pomote).
Aja glih sm se spomnu, par dni nazaj je izsov IWD2 z novimi AD&D 3rd edition pravili, zarad slabse grafike dela tut na starih masinah. Probite ce hocte, jst sigurn bom
Se zmer pa vztrajam na Hack&Slash tipu Rpgjevk kot so Icewind Dale in podobne, tm mas vsaj spodobn party, kjer vsak pripomore k celoti, drug druzga krijejo in si pomagajo, ceprov ni grafika tm kej posebnga, Infinity engine je ze kr str, je pa zato se posebi razvit gameplay in vsi akti posebi, vsak te z necem novim navdusi, v vsakm kej novga odkrijs, tut pace je ful hitr, adrenalin pa to, enemyjev je k dreka, zato pa tut ful vec EXP.
Okej mal sm se oddaljil od teme ampak sam hotu sm povedat da so prevec truda vlozil v grafiko, je cist eye-candy. Jo pa priporocam vsem n00bom k nimajo se izkusnj v AD&Dju pa vsem k daste vec na grafiko k na zabavo in klanje(u igrcah seveda, da nav pomote).
Aja glih sm se spomnu, par dni nazaj je izsov IWD2 z novimi AD&D 3rd edition pravili, zarad slabse grafike dela tut na starih masinah. Probite ce hocte, jst sigurn bom
Coinbird ::
Nice one daking.
Meni se zdi igra tudi preveč obrnjena proti multiplayer igram.
Single, čeprav ni dodelan, ni tako strašno zanič kot bi človek mislil. Če si pač navajen na Baldurja in podobne se je pač težko spoprijaznit z tem novim pristopom. Jaz mam raje tudi celo druščino okoli sebe, kot pa samo en karakter. Podrobnosti okolja res niso na tako visoki ravni.
Vem kako lepe so bile gostilne v Baldurju2, tukaj je pa vse nekako statično. Neglede na vse je igra zakon tako ali drugače je zelo ql
Igra pač ni nekaj, kar si nekateri želijo. Lahko bi pa bila.
Jaz ustvarjam en skromen single player dodatek v katerem bom poskušal vključit tisti občutek za podrobnosti, ki ga pogrešam.
Ego Malfunction
Meni se zdi igra tudi preveč obrnjena proti multiplayer igram.
Single, čeprav ni dodelan, ni tako strašno zanič kot bi človek mislil. Če si pač navajen na Baldurja in podobne se je pač težko spoprijaznit z tem novim pristopom. Jaz mam raje tudi celo druščino okoli sebe, kot pa samo en karakter. Podrobnosti okolja res niso na tako visoki ravni.
Vem kako lepe so bile gostilne v Baldurju2, tukaj je pa vse nekako statično. Neglede na vse je igra zakon tako ali drugače je zelo ql
Igra pač ni nekaj, kar si nekateri želijo. Lahko bi pa bila.
Jaz ustvarjam en skromen single player dodatek v katerem bom poskušal vključit tisti občutek za podrobnosti, ki ga pogrešam.
Ego Malfunction
Airskull ::
Špil mi je zaenkrat kul. Čeprov pogrešam tist pogled iz Infinitiya k u men zbudi nostalgijo na Baldurja.
Every word of this is a lie, and my readers should put no trust in it at all.
Coinbird ::
Mogli si pač novi pogon ustvarit, katerega bodo tudi tržilai dalje. Neverwinter je le začetek.
Infinity engine je poganjal vse sorte:
Baldur's Gate1&2 + dodatki
Planetscape Tourment
Icewind Dale1&2 + dodatek
Novi pogon je fantastičen samo nažalost prepreča doživljane scenarijev iz istega zornaga kota za vse igralce.
Warcraft3 recimo nima vrtljive kamere in je zaradi tega res legendaren.
Sicer je pa NWN on-line FRP igra kjer je to bolj uporabno, kot fiksna kamera.
Ego Malfunction
Infinity engine je poganjal vse sorte:
Baldur's Gate1&2 + dodatki
Planetscape Tourment
Icewind Dale1&2 + dodatek
Novi pogon je fantastičen samo nažalost prepreča doživljane scenarijev iz istega zornaga kota za vse igralce.
Warcraft3 recimo nima vrtljive kamere in je zaradi tega res legendaren.
Sicer je pa NWN on-line FRP igra kjer je to bolj uporabno, kot fiksna kamera.
Ego Malfunction
Airskull ::
sem igro vse špile z infinitiyem in mi je res bad igrat neverwinter čeprov ni švoh špil, same infinity je legenda. Aja pa tale chase camer je svinjsko bedna.
Every word of this is a lie, and my readers should put no trust in it at all.
Terraner ::
Tole je sicer mal star threed ampak vseeno, k že delam reklamo pa naj še tukaj zasmetim!
Trenutno igram na enem serverju imenovanem Hillan's Heros - CEP - (IP 82.89.199.11:5121). Iščemo nove igralce. Če kdo hoče naj se nam pridruži!
Trenutno igram na enem serverju imenovanem Hillan's Heros - CEP - (IP 82.89.199.11:5121). Iščemo nove igralce. Če kdo hoče naj se nam pridruži!
Feri Hajos
Mavrik ::
Terraner: Kakšne vrste server pa je to? Roleplay, action... in keri modul poganja? In kere exp. packe uporabljate?
Ker če je kul potem bom spet moj NWN Deluxe uporabo.
Drugače glede Aurora pogona... v NWN je bil relativno grd in neoptimiziran, čeprav daleč od neuporabnega, medtem ko so ga pa v SW:KotOR prav lepo predelali.
Pa še glede single playerja: Dejansko sem bil tudi malo razočaran, glede na to da je bil to BioWarov špil in sem pričakoval vsaj zgodbo in predstavitev likov na ravni Baldur's Gata, ne pa nek plitek Hack'n'Slash. Prvi expansion se pa tako kvalificira za najbolj brezvezen špil izpod Biowarovih rok. Hvalabogu da so se zelo popravili z drugim expansionom in KOTORjem, obstaja upanje za prihodnost
daking: Bioware nikoli ni delal Hack'n'Slash FRPjk. IWD je prišel izpod rok Black Isla. Bioware je do sedaj vedno delal FRPjke s poudarkom bolj ali manj na likih in zgodbi in vedno jim je uspelo dati notri še kup stvari za tiste ki jih to ne briga preveč (BG, BG2, SW:KOTOR).
Ker če je kul potem bom spet moj NWN Deluxe uporabo.
Drugače glede Aurora pogona... v NWN je bil relativno grd in neoptimiziran, čeprav daleč od neuporabnega, medtem ko so ga pa v SW:KotOR prav lepo predelali.
Pa še glede single playerja: Dejansko sem bil tudi malo razočaran, glede na to da je bil to BioWarov špil in sem pričakoval vsaj zgodbo in predstavitev likov na ravni Baldur's Gata, ne pa nek plitek Hack'n'Slash. Prvi expansion se pa tako kvalificira za najbolj brezvezen špil izpod Biowarovih rok. Hvalabogu da so se zelo popravili z drugim expansionom in KOTORjem, obstaja upanje za prihodnost
daking: Bioware nikoli ni delal Hack'n'Slash FRPjk. IWD je prišel izpod rok Black Isla. Bioware je do sedaj vedno delal FRPjke s poudarkom bolj ali manj na likih in zgodbi in vedno jim je uspelo dati notri še kup stvari za tiste ki jih to ne briga preveč (BG, BG2, SW:KOTOR).
The truth is rarely pure and never simple.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Blizzardova naslednja masovka še bolj masovnaOddelek: Novice / Igre | 5043 (3477) | BigWhale |
» | [FRP] Co-op playOddelek: Igre | 1299 (1186) | BigWhale |
» | Najboljše PC in konzolne RPG enoigralske igreOddelek: Igre | 3083 (2938) | BigWhale |
⊘ | Iščem kvalitetne RPG-jke z dobrimi zgodbamiOddelek: Igre | 3096 (1695) | Matej_K |
» | Iščem dobro FRPjkoOddelek: Igre | 2279 (1518) | destiny |