bit-tech.net - Lucasartsova odločitev oživitve slavne serije Monkey Island, ki se je začela z modernizacijo (zgolj grafično) prve igre, The Secret of Monkey Island, je botrovala odkritju dodatne vsebine v izvorni kodi. Vodja predelave, Adam Bormann, je vrstico za vrstico pregledoval staro kodo ter ob njej odkrival delovanje pogona SCUMM in ugotavljal, kako vključiti sistem nasvetov. Navdušen je bil nad načinom programiranja, saj je prvotna ekipa pod vodstvom Rona Gilberta in Tima Schaferja obdržala celotno izvorno kodo, ki je bila kadarkoli napisana, poleg vseh komentarjev, ki so do potankosti opisovali namen in delovanje posameznih delov kode. V primeru popravljanja hrošča so spisali nov del kode, starega pa zakomentirali in obenem tudi dodobra dokumentirali vse hrošče z opisom in datumom popravka. Med vsemi temi komentarji je Adam Bormann našel tudi nekaj izgubljenih dialogov in scen. Vsebine sicer ni veliko, večinoma je le dodaten dialog med glavnim likom, Guybrushem Threepwoodom in člani njegove bodoče posadke, a sta med izgubljenimi deli tudi dve sceni, kjer Guybrush ropa otok Melee s kapitanom Meathookom ter scena, ki prikazuje kanibalski obred. Dodatkov v modernizirani različico razvijalci niso vključili, ker so menili, da obstaja dober razlog, da le-ti niso bili že v originalni različici. Obenem so tudi menili, da se ne bi dobro skladali z vključenimi ugankami in potekom same igre. Dodatne dialoge so vseeno želeli pokazati javnosti, kar so naredili v prispevku na blogu Lucasarts Workshop.
Eden prvih špilov, ki smo jo s takratnimi osnovnošolskimi kolegi špilali cele popoldneve, in na vsake pol ure klicali drug drugega kak je rešitev kake uganke, ki je nismo znali razrešit. Račun za telefon je bil v tistemu mesecu nenormalno visok
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.
Zanimivo mi je, da me monkey nekako ni pritegnil, sem pa Discworld preigral podolgem in počez. Po letu dni igranja sem vedel na pamet vse dialoge, vse scene, vse uganke in ko sem igral že stotič - čeprav bi lahko odigral miže - sem se še vedno smejal.
Res ne vem, zakaj je monkey saga šla mimo mene, sploh ker sem vedel, da je zadeva legendarna že takrat. Upam, da bom imel dovolj prostega časa v naslednjih mesecih, da odigram moderne verzije.
ps: je igra dosegljiva na Steamu? (upam na to, ker bodo v času božiča sigurno spet neverjetni popusti, če kupiš več iger skupaj. Lani se mi zdi, da sem za 90EUR dobil štiri igre: GTA IV, Fallout3, za drugi dve pa nisem zihr kateri sta bili. Nisem pa za računalnikom, kjer imam inštaliranega steam klienta, da bi preveril tako katere igre sem kupil takrat niti če imajo monkeya...)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ps: je igra dosegljiva na Steamu? (upam na to, ker bodo v času božiča sigurno spet neverjetni popusti, če kupiš več iger skupaj. Lani se mi zdi, da sem za 90EUR dobil štiri igre: GTA IV, Fallout3, za drugi dve pa nisem zihr kateri sta bili. Nisem pa za računalnikom, kjer imam inštaliranega steam klienta, da bi preveril tako katere igre sem kupil takrat niti če imajo monkeya...)