» »

Izkušnje s trgovino Electronic4you Majdic

Izkušnje s trgovino Electronic4you Majdic

Temo vidijo: vsi
1 2 3
4
»

killa bee ::

Zanima me če kupim telefon na tej strani in če je potem kej narobe s telefonom, a morm potem telefon po tem ko bom uveljavljal garancijo nesti v avstrijo?

neznanko ::

Evo moja izkušnja in problem ob enem. Prejel razbit OLED TV. Danes dobil odgovor da mi ga ne morejo popravit ker je razbit. Sprašujejo kaj naj naredijo. Jaz pa ne vem kakšne so moje možnosti sploh?

Je pa v angleščini ker se mi ne da prevajat v slovenščino... to je mail ki sem jim ga poslal kakšne 3 tedne nazaj.

So I am writing to you my whole experience about this order.

On 11.4. I ordered LG TV in your online store.

On 12.4. I drove to Villach and took the TV with me.

On 13.4. I open package and noticed that TV cover was already damaged (assumed someone has unboxed TV before me, nothing else seems used or damaged), I plugged TV into power socket and It turned on, after 2 seconds it turned off. Have tried it again, and tried other power sockets around the home. Nothing helped. I tried to google solution and didn't find nothing. So I wrote you and email about my issue and you said to me that I can try to upgrade firmware. Tried that, it didn't work. I wrote you an email requesting new working TV. You said that I should drive TV to LG service partner in Slovenia.

On 17.4. I went to local LG service partner and they said that for items bought in Austria I have to pay some kind of service fee for some materials they use. Because of that I decided to drive it back to the shop in Villach, where we plugged TV in and it didn't work. After some time we noticed tiny damage on the bottom of the screen, that I didn't notice sooner. It was clear that TV was damaged. Your employee took some data from me and gave me some paper to sign. He said he is gonna call me in two days. After two days I called him back and he said give me couple of days more.

Now it is almost 3 weeks since I returned the item and didn't receive any status update from you.
It is very strange situation for both of us, but how could I know that TV in box was damaged before I picked it up. I couldn't.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neznanko ()

dejanslo ::

Upam, da se ti ugodno razreši. Vsekakor poročaj.
There`s More Than One Way To Do It

neznanko ::

Današnji odgovor:

Dear sir,

Unfortunately, the service partner has noticed a damage due to a fall.

this means a loss of warranty.

I ask you to tell us how to proceed?



Odpisal sem jim da želim drugo ali popravljeno TV. Pa da vidimo... imam slab občutek...

Ales ::

Zveni, kot da boš težko dokazal, da je nisi ti razbil. Novo ali popravljeno boš IMHO dobil samo proti plačilu.

Jeba.

neznanko ::

So mi zavrnili reklamacijo, tako da je to zadnjič da sem kaj naročil pri electronic4you.

Han ::

Naslednjič v primeru poškodovane embalaže že v štartu ne sprejmi pošiljke.

neznanko ::

Han je izjavil:

Naslednjič v primeru poškodovane embalaže že v štartu ne sprejmi pošiljke.


Ja... če je to dovolj. Enkrat sem dobil razbit zaslon pri prenosniku, pa je bila embalaža cela... to je bilo na mimovrste in sem dobil novega brez težav.

brlo ::

Pozdravljeni!

Koliko časa ima podjetje pri katerem sem kupil izdelek, da uredi glede garancije? Tako kot pri nas, 45 dni?
Več kot mesec nazaj sem že poslal miško na servis.
Oni so jo prejeli 11.6., to so mi potrdili in jo potem posredovali dobavitelju.

Že nekaj dni čakam na odgovor, nameravam pa jih kontakirati ponovno.

Hvala za info!

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: brlo ()

neznanko ::

neznanko je izjavil:

So mi zavrnili reklamacijo, tako da je to zadnjič da sem kaj naročil pri electronic4you.



No moj problem se nadaljuje. Ker mi niso hoteli popraviti TVja na njihove stroške sem zahteval vračilo TVja nazaj. Nato so mi želeli zaračuni stroške servisa (100 EUR), kar sem zavrnil in sem se odločil za opcijo V popravila na moje stroške. Hoteli so da popravilo plačam v naprej prek transakcijskega računa. To seveda nisem želel in sem ponovno zahteval vračilo TVja na moj naslov, kar pa so mi ponovno hoteli zaračuni za 100EUR. Ker ni bilo rešitve da dobim TV nazaj brez plačila, sem se odločil za popravilo TVja z njihovim posredovanjem. Rekel sem jim da jim denar na TRR ne nakažem v nobenem primeru, edina sprejemljiva opcija zame je Paypal. Najprej so rekli da ne morem prek Paypal, vendar sem pri tem vztrajal. Po posvetovanju z njihovim "legal department" so mi omogočili plačilo z Paypal. Popravilo sem plačal. Danes po enem mesecu pa dobim TV z dostavo direktno iz servisa. TV pa je v istem stanju kot je bil prej, poškodovan in ne deluje, plus da manjka še TV daljinec. Prek Paypala sem že naredil zahtevek za vračilo denarja.

Tako da veste kaj pričakovat pri electronic4you. SCAM!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neznanko ()

Ales ::

No no, te čisto razumem, da si besen, ampak electronic4you ni noben scam. Za razbito televizijo ti noben živ bog ne bi priznal garancije.

Ne pravim, da si jo ti zbil, ampak ne moreš pričakovati, da bo štacuna kaj takega kar tako plačala iz svojega žepa. Terjaj od tistega, ki je odgovoren za škodo.

neznanko ::

Ales je izjavil:

No no, te čisto razumem, da si besen, ampak electronic4you ni noben scam. Za razbito televizijo ti noben živ bog ne bi priznal garancije.

Ne pravim, da si jo ti zbil, ampak ne moreš pričakovati, da bo štacuna kaj takega kar tako plačala iz svojega žepa. Terjaj od tistega, ki je odgovoren za škodo.


A si sploh prebral moj drugi post? Sploh se ne pritožujem glede tega da sem v prvo dobil razbit TV (to sem se že sprijaznil), ampak se pritožujem ker sem po plačilu servisa čez en mesec ponovno dobil razbit TV in brez daljinca. Če bi me obvestili da se TV ne da popravit in mi vrnili stroške servisa sami od sebe bi še šlo. Da pa v pričakovanju popravljenega TVja dobim še vedno razbitega nazaj brez kakršnega koli obvestila je pa malo bosa. Sam se bom na daleč ognil electronic4you za vse nadaljne nakupe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neznanko ()

mancini ::

Han je izjavil:

Naslednjič v primeru poškodovane embalaže že v štartu ne sprejmi pošiljke.


Če bi prebral cel njegov post, bi vedel da si je šel sam iskat tv v Avstrijo
Zato mu tudi ne priznajo garancije, ker so mu jo podtaknili ali pa jo je med transportom sam poškodoval

neznanko ::

mancini je izjavil:

Han je izjavil:

Naslednjič v primeru poškodovane embalaže že v štartu ne sprejmi pošiljke.


Če bi prebral cel njegov post, bi vedel da si je šel sam iskat tv v Avstrijo
Zato mu tudi ne priznajo garancije, ker so mu jo podtaknili ali pa jo je med transportom sam poškodoval


TV je več kot očitno nekomu padel na tla. Taka je bila tudi uradna ugotovitev servisa. Ampak ok, to sem že prebolel. Tole z nepopravljenem TVjem za katerega sem plačal popravilo pa nisem in ne bom. Na mojo srečo sem plačal prek Paypala tako da mislim da bom denar za popravilo dobil nazaj. No vsaj upam.

neznanko ::

neznanko je izjavil:

mancini je izjavil:

Han je izjavil:

Naslednjič v primeru poškodovane embalaže že v štartu ne sprejmi pošiljke.


Če bi prebral cel njegov post, bi vedel da si je šel sam iskat tv v Avstrijo
Zato mu tudi ne priznajo garancije, ker so mu jo podtaknili ali pa jo je med transportom sam poškodoval


TV je več kot očitno nekomu padel na tla. Taka je bila tudi uradna ugotovitev servisa. Ampak ok, to sem že prebolel. Tole z nepopravljenem TVjem za katerega sem plačal popravilo pa nisem in ne bom. Na mojo srečo sem plačal prek Paypala tako da mislim da bom denar za popravilo dobil nazaj. No vsaj upam.


Paypal je zahteval da TV pošljem nazaj. Ker ni bilo druge opcije sem jim ga poslal nazaj, denar sem danes po 1 mesecu dobil nazaj. Vendar imajo oni sedaj moj zbit TV, za katerega zahtevajo 100EUR da mi ga pošljejo nazaj (stroški?) To seveda ne bom plačal. Tako da raje ne naročajte LG OLED55B7 pri electornic4you ker je velika možnost da dobite mojega (razbitega).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neznanko ()

Likalnik ::

Ima kdo izkusnje kako pri njih kupiti preko podjetja....rad bi narocil racunalnik preko podjetja in placal na trr...predvidevam, da morajo oni vnesti podatke notri al kako....na spletni strani tudi ni opcije, da bi se registriral kot podjetje...ima kdo izkusnje s tem?

bauci ::

Ravno v torek smo hoteli kupiti za cca 3000€ robe na firmo. Ker preko spleta to ni bilo možno, smo poklicali v Avstrijo in so nam rekli, da lahko to naredimo preko mejla. Ko smo poslali mejl smo dobili nazaj odgovor, da naj se prijavimo v B2B. odgovorili smo jim, da nismo firma za B2B in da to kupujemo zase. Na ta mejl pa nismo dobili odgovora tako, da smo obupali nad to spletno trgovino.

TheBlueOne ::

Likalnik je izjavil:

Ima kdo izkusnje kako pri njih kupiti preko podjetja....rad bi narocil racunalnik preko podjetja in placal na trr...predvidevam, da morajo oni vnesti podatke notri al kako....na spletni strani tudi ni opcije, da bi se registriral kot podjetje...ima kdo izkusnje s tem?


Kaj ni tako, da morajo samo pripisati ime podjetja in stevilko racuna? To ne bi smel biti problem, pac das v opombo. Ce noces, da ti obracunajo davek, potem se moras verjetno prijaviti kot podjetje.

So pa zelo kooperativni, tako da jih poklici.

Likalnik ::

Bauci...tako kot si napisal...tudi hočejo pri meni...da se registriram v B2B...prva registracija stane 20€...tudi jaz sem jih klical in so mi po telefonu rekli, da ni problema preko emaila....potem sem pa dobil od Electronic4you email, da se morm registrirat...pa še prov nesramna ženska je bila ko sem ji hotel dopovedati...da če ne gre na drug način skozi....

Ales ::

Pa saj B2B ne pomeni, da se roba mora kupovati za preprodajo naprej. Pač poslovanje med podjetji, kaj bo kupec z robo je njegova stvar. 20 EUR za prijavo v B2B pa je malo... meh...

Klemzy17 ::

Zdravo. Ali je preko Electronics4you kdo kupoval na podjetje? Jaz sem se z njimi pogovarjal in ne razumem tega da izstavi slovenski račun z slovensko davčno številko zaračunajo pa ti artikel brez ddv se pravi od bruto cene odšteje 22% slovenskega davka....kdo kaj več ve o tem?

Rok33 ::

Jaz imam slabo izkušnjo z naročanjem na firmo,moja pošiljka je bila poslana v napačen kraj,nato so poslali nazaj v Beljak,žalostno je,da mi niti ne odgovori kaj se je zgodilo,nobenega opravicila,zelijo samo da izpolnim nek obrazec v Nemščini ki ga ne razumem. Poslal sem jim ze 6 mailov na 2 so odgovorili.

Likalnik ::

Jaz imam dobro izkušnjo...naročil sem na firmo...na računu ni bilo davka...dostava je bila uredu...tako, da nimam pritožb...Klemzy17...tako je...brez DDV-ja plačaš...

Rok33 ::

No po ugotovitvah niso oni krivi,kriva je Avstrijska pošta,po 17 dneh sicer še vedno nisem dobil pošiljke. Sprva poslali na napačen naslov,poslali še enkrat sedaj pa leži že 5 dni na Dunaju. Gre se še za zadevo,ki ni bila poceni.

gjural ::

neznanko je izjavil:

neznanko je izjavil:

mancini je izjavil:

Han je izjavil:

Naslednjič v primeru poškodovane embalaže že v štartu ne sprejmi pošiljke.


Če bi prebral cel njegov post, bi vedel da si je šel sam iskat tv v Avstrijo
Zato mu tudi ne priznajo garancije, ker so mu jo podtaknili ali pa jo je med transportom sam poškodoval


TV je več kot očitno nekomu padel na tla. Taka je bila tudi uradna ugotovitev servisa. Ampak ok, to sem že prebolel. Tole z nepopravljenem TVjem za katerega sem plačal popravilo pa nisem in ne bom. Na mojo srečo sem plačal prek Paypala tako da mislim da bom denar za popravilo dobil nazaj. No vsaj upam.


Paypal je zahteval da TV pošljem nazaj. Ker ni bilo druge opcije sem jim ga poslal nazaj, denar sem danes po 1 mesecu dobil nazaj. Vendar imajo oni sedaj moj zbit TV, za katerega zahtevajo 100EUR da mi ga pošljejo nazaj (stroški?) To seveda ne bom plačal. Tako da raje ne naročajte LG OLED55B7 pri electornic4you ker je velika možnost da dobite mojega (razbitega).

žal boš za avstrijce še vedno balkanec. kratko malo se jim j*** za to.
moje izkušnje s tujino so pač slabe ko pride do kake težave.
medtem ko se pri nas veliko stvari dokaj ugodno reši.

sam raje naredim velik ovinek mimo electronics4you ker to kar se tebi zgodlo ni edina stvar... raje plačam par € več in kupim pri nas.

glede tvoje težave pa bi se probal obrnit na avtsrijsko varstvo potrošnikov ali pa mogoče povprašaj tudi pri naših.. saj vendar gre za EU zakone.

Robert ::

Gledam en Panasonicov LCD pa me zanima kaj se bolj splača oziroma je bolj varno - da grem sam po TV ali da mi ga dostavijo po pošti (brezplačno), se bojim v kakšnem stanju bi prišel LCD če bo po pošti....

Han ::

Če imaš možnost osebnega prevzema, se zapelji do Majdiča. Po možnosti ga pred odpremo še priklopiš in pogledaš, če je z njim vse ok.

tikitoki ::

Je kdo kupil pri njih monitor in ga vrnil? Je povrnitev kupnine potekala gladko, al so kaj mutili? Hvala.

dejanslo ::

Zdravo,

v splošni temi o 55" TV ni bilo odgovora, pa vprašam še tu, če morda kdo ve. V BF akciji sem na .si strani naročil LG TV za 500€, ki pa je prišel pokvarjen (zmrzuje in se reboota). Sedaj vztrajajo, da ga pošljem nazaj in mi refundajo znesek. Akcije je konec, TV sedaj na .at strani prodajajo za 900€, na .si pa ga več ni. Ali imam pravico zahtevati menjavo/servis namesto refunda? Ali lahko dam TV na servis v garanciji pri nas?
Po predhodnih dobrih izkušnjah je slednja bolj kisla.
There`s More Than One Way To Do It
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Electronic4you (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6017405 (204) d12345
»

Katera tablica do €300

Oddelek: Kaj kupiti
354566 (3517) Han
»

Kje kupit macbook air M1 v Sloveniji

Oddelek: Kaj kupiti
304328 (3430) c3p0
»

EU spletne trgovine - višja cena za slovenskega kupca

Oddelek: Kaj kupiti
294847 (3858) Mr.B

Več podobnih tem