AnandTech - Takšnega mišljenja so se očitno držali pri ATIju, ko so ustvarjali novo serijo grafičnih kartic s podporo knjižnicam DirectX 11. Do podpore kar šestim zaslonom, ki jo bodo vključevale najzmogljivejše ATIjeve kartice, je prišlo na željo proizvajalcev prenosnikov. Ti so želeli uporabiti 2 DisplayPorta za vgrajene LCD zaslone, dva za priključke ob strani prenosnika, namenjene eksternim zaslonom, zadnja dva pa za enak namen, a prek povezave za docking postajo.
Bolj impresiven, kot dejstvo, da ena sama kartica poganja 6 zaslonov, je podatek o zmogljivosti takšnega sistema. Uporabljena kartica je nenavita in zračno hlajena (verjetno Cypress), ki npr. na šestih 30 palčnih zaslonih s skupno ločljivostjo 7680 x 3200 pik prikazuje World of Warcraft z najvišjimi nastavitvami kakovosti slike z 80 sličicami na sekundo. Igrati se je dalo tudi Colin McRae Dirt 2, ki je s spodobnim številom sličic tekel celo v DirectX 11 načinu.
Tehnologija, ki so jo poimenovali Eyefinity, operacijskemu sistemu vseh šest zaslonov lahko prikaže kot eno veliko površino, kar popolnoma odpravi težave z nastavljanjem, kot 6 različnih zaslonov oz. v poljubnih skupinah, od katerih se prav tako vsaka obnaša kot en zaslon. Da to ni le tehnološka demonstracija nakazuje dejstvo, da je že kar nekaj proizvajalcev prenosnikov pripravljeno tehnologijo vključiti v svoje modele, Samsung pa tudi pripravlja posebne modele LCD zaslonov, ki imajo zelo tanko obrobo okrog samega panela, na kateri ni gumbov, napisov oz. LED svetilk.
Seveda v primeru uporabe projektorjev odpade težava s črnimi robovi zaslonov.
Ne vem no, sej fajn da podpira tolk zaslonov sam men je blo vedno moteče k so robovi v vsakem primeru precej nadležni, sploh pri sodem številu vrst ali stolpcev, kjer imaš merek direkt na robu. Sicer pa, a ni cenej kot 6 monitorjev kupt projektor?
Verjetno je ceneje pa se bolj varcno. Za igranje tole ni ravno dobra zadeva ce mene vprasas - je ze bolje kupit en mal vecji LCD TV in je to to. Sicer locljivost ni tako visoka, ampak tako ali tako ne mores tako velike povrsine gledat od blizu.
Drugače pa, več zaslonov je v vsakem primeru ql zadeva, zelo ql. Tudi za igre, itaq da si je treba pravilno nastavit zadevo (npr. u FPS boš mel še vedno samo en ekran, ostali so samo za reflekse -buliš pa seveda v enega in istega). Prav tako je meni zelo vredu (multifukcionaln tip), da maš na enem ekranu kar pač glavno delaš (npr. igraš igro) in na sosednjem še kak film prižgan. Ampak na prvem mestu je pa sama površina in koliko podatkov in dokumentov se da nafilat gor (en ekran pač še nima take ločljivosti, pa še ceneje je oz. bi bilo kot da bi sedaj (s tako proizvodnjo) naredili en panel/matriko z par 15k pikami -bi pa imel en tak polkrožen (130°) ekran sedaj okrog sebe, ja).
Tut bral to, da razvijajo take monotorje, čeprav majhen rob zna še vseen bit, sicer pa to od daleč gledaš, morda ni tk moteče -iz posnetkov, ko so, se mi zdi ful moteče... Za sebe že vem, da bom laufal sam na enem, maksimalno na dveh LCD zaslonih...
Projektor inole se ne moreta primerjati niti pod razno. Glavna razlika je v ločljivosti. Sicer pa ja, če nočete robov, uporabite projektorJE. Celo AMD je pripravil demo s šestimi projektorji. Edino platno bo veliko :D
Tudi projektorje dobiš pri solidni resoluciji, če s štirimi 1080p projektorji pokriješ steno boš itak mogu od tok daleč gledat da tistega pomanjkanja resolucije sploh ne boš opazu