Forum » Pomoč in nasveti » nVidia Omega gonilniki
nVidia Omega gonilniki
Paramedic ::
A je kdo že sprobu te driverje? Kako se pozna kvaliteta/hitrost? A je treba prej referenčne uninstallat? Se jih splača dat na kako starejšo nVidiino grafično? Se da z njimi navijat ? In tako naprej...
End transmission.
Paramedic ::
Test ni vse, hočem še mnenja, pa nikjer ni testirano, ali je treba prej referenčne dol dat, plus ostala vprašanja. Hitrost me še najmanj zanima...
Binji ::
In kaj bi mi prosim kdo povedal kje se to dobi? Na tisti strani so jih skinli dol
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Paramedic ::
Na tisti strani je link do pojasnila, zakaj so jih skinali. Prideš v forum, pa tam klikni en link za DL.
End transmission.
LunKi ::
Hmm me zanima kaj piše???
Učer sm jih gor dal pa sm ta stare dol unistaliru pre instalacijo omege. Hehe butl jst nism prebral readme ker sm si reku da bo to rutinska instalacija. Emm 2 uri sm se drku da bi jih usposobu pol pa še tastarih oz. referenčnih nism mogu gor dat. Zlodu sm verzijo A iz ene švabske strani pol grem pa en dan kasnej pogledat (11.7.02) je pa model naredu verzijo C!!!
God damn it, sm dal pol restore pa comp dela...sam ni več isti...bil je...oskrunjen, poškodovan, omadeževan...
Kar kol že ne maram da mi kar kol ne štima ali ni štimal tko da bom formatiru to zadevo. Pa probu nove omege spet inštalirat ker hočem višji quality. Če se je komu podobn zgodil(kar dvomim ). Kaj čm ti rečt površn si k jst
Učer sm jih gor dal pa sm ta stare dol unistaliru pre instalacijo omege. Hehe butl jst nism prebral readme ker sm si reku da bo to rutinska instalacija. Emm 2 uri sm se drku da bi jih usposobu pol pa še tastarih oz. referenčnih nism mogu gor dat. Zlodu sm verzijo A iz ene švabske strani pol grem pa en dan kasnej pogledat (11.7.02) je pa model naredu verzijo C!!!
God damn it, sm dal pol restore pa comp dela...sam ni več isti...bil je...oskrunjen, poškodovan, omadeževan...
Kar kol že ne maram da mi kar kol ne štima ali ni štimal tko da bom formatiru to zadevo. Pa probu nove omege spet inštalirat ker hočem višji quality. Če se je komu podobn zgodil(kar dvomim ). Kaj čm ti rečt površn si k jst
Asgard ::
naslov uradne strani je www.omegacorner.com in driverji so še zmerom gor. Na geforcih je izredno ql slika, na radeonu pa je malo bolj slaba. Je pa res da vam bo 3dmark malo manj pokazu !!
Paramedic ::
Mene zanima, če mi ne bo treba dati repair winXP, če jih dam gor, brez da trenutne uninstallam
End transmission.
LunKi ::
e dela sam ne tastarih uninstalirat...slika je pa, ma brez besed sm ostal!
Velik velik bolša
Velik velik bolša
Paramedic ::
No, zdej sm jih dal gor, kakovost slike JE ZELO boljša, v 3D marku sem prej mel (navit mal samo proc) 2172 točk, zdej z omego pa 2081. Torej se splačajo! , priporočam.
Inštalirat morš kr navrh, pol pa zgleda, kot da maš dvojne gonilnike, dodatne opcije dobiš.
A sem prav razumel, da je najboljš zdej vse pustit kot je? Da ne spreminjaš nastavitev v gonilnikih?
Inštalirat morš kr navrh, pol pa zgleda, kot da maš dvojne gonilnike, dodatne opcije dobiš.
A sem prav razumel, da je najboljš zdej vse pustit kot je? Da ne spreminjaš nastavitev v gonilnikih?
End transmission.
tha_man ::
Meni na koncu inštalacije napiše 'System cannot find the file specified' Se komu sanja kaj bi blo lahko narobe?
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
LunKi ::
To se je men zgodil k sm prejšnje uninštaliru, pa dal omega gor.
TEGA NE SMEŠ!
Prejšnje sm mogu pol še enkrat inštalirat pa pol omego čez, poglej readme
TEGA NE SMEŠ!
Prejšnje sm mogu pol še enkrat inštalirat pa pol omego čez, poglej readme
spucek ::
Od kje se da DL zdej te omega driverje za ME windowse?
Sma z Paramedicom primerjala slike v 3dmarku2001 in razlika je očitna.Upam da ne bo velik hitrostni udarec.
Torej kje DL te driverje?
Sma z Paramedicom primerjala slike v 3dmarku2001 in razlika je očitna.Upam da ne bo velik hitrostni udarec.
Torej kje DL te driverje?
Previdnost je mati modrosti.
Paramedic ::
Ja, res, spuckove slike (no ne njegove) so kr nekako meglene. Če hočete primerjavo v zmajevskem demotu v 3Dmarku, je tule zip s slikama z in brez omega driverjev (spuckove in moje).
Zdej, ko sem v BIOSu dal take nastavitve, kot priporočajo na njihovi strani, mam z omega 2127 točk v 3dmarku (prej z 29.42 sm mel 2172).
Zdej, ko sem v BIOSu dal take nastavitve, kot priporočajo na njihovi strani, mam z omega 2127 točk v 3dmarku (prej z 29.42 sm mel 2172).
End transmission.
tha_man ::
Uf, razlika je *zelo* očitna. Kako vama je pa uspelo v screenshot ulovit čisto isti frame?
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
Paramedic ::
(poglejte uro pisanja )
Tha_man - to se naredi s 3Dmark Qulaity testom. Ko potem shraniš 3Dmark project, se naredi ta mapa s slikami zraven. Važno pa je, da maš izbrano to, po defaultu so itak izbrani vsi testi.
Tha_man - to se naredi s 3Dmark Qulaity testom. Ko potem shraniš 3Dmark project, se naredi ta mapa s slikami zraven. Važno pa je, da maš izbrano to, po defaultu so itak izbrani vsi testi.
End transmission.
kuglvinkl ::
Jep, razlika je očitna. Huh, upam, da bo nVidia, če je že prelena, da bi sama spisala take driverje, vsaj kupla te pobe.
BTW: moram tvojo mami na kofe pelat, da mi pojasni, kako si lahko dovoli, da si ob tej uri še pokonci... Sej boš pršu na faks!
BTW: moram tvojo mami na kofe pelat, da mi pojasni, kako si lahko dovoli, da si ob tej uri še pokonci... Sej boš pršu na faks!
Your focus determines your reallity
spucek ::
kuglvinkl¶medic a ne veta , da je treba po risanki jet spat .
the_man :ROFL!!!Sem mislu, da se zajebavaš, sam očitno ne poznaš 3dmarka.
Se strinjam , da razlika JE kar opazna.
Samo meni se zdi da bi lahko isti sliko dobil če bi mipmap level detail dal iz high quality (0) na -4. Bom probal in poročal.
the_man :ROFL!!!Sem mislu, da se zajebavaš, sam očitno ne poznaš 3dmarka.
Se strinjam , da razlika JE kar opazna.
Samo meni se zdi da bi lahko isti sliko dobil če bi mipmap level detail dal iz high quality (0) na -4. Bom probal in poročal.
Previdnost je mati modrosti.
tha_man ::
spucek, poznam 3D Mark, ampak samo ono free verzijo kjer quality testi ne delajo ...
Osebno sem se par dni nazaj igral z Viper Racingom, in ugotovil da je slika precej boljša če mip-mapping preprosto izklopiš, je pa res da se potem pojavi ono značilno migetanje v daljavi. No, tole pa odpraviš z AA (sm kaj ko MX potem poklekne ).
btw., kunklvinkl & Paramedic, na žalost sem šel spat ene pol ure prezgodaj, sicer bi se vama tud jaz pridružu na forumu
Osebno sem se par dni nazaj igral z Viper Racingom, in ugotovil da je slika precej boljša če mip-mapping preprosto izklopiš, je pa res da se potem pojavi ono značilno migetanje v daljavi. No, tole pa odpraviš z AA (sm kaj ko MX potem poklekne ).
btw., kunklvinkl & Paramedic, na žalost sem šel spat ene pol ure prezgodaj, sicer bi se vama tud jaz pridružu na forumu
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
spucek ::
Mam še eno vprašanje:m če maš te omega driverje ,pol je ja brezveze Dl nvidiine driverje ,če ti pa itak omega pofura pol nove s svojimi starimi, ko daš še omega čez? Ali se motim?
Previdnost je mati modrosti.
spucek ::
pa še to naj napišem, da mi z mipmap detail na -4 ni uspelo kaj izboljšati grafike. Tako da že Dl omega driverje . Še 10min jebi ga-56K modem
Previdnost je mati modrosti.
MaX ::
Men je refresh rate vrgl na 60 Hz, rr fix mi pa noče delat s temi gonilniki.
A ma še kdo iste probleme?
A ma še kdo iste probleme?
Paramedic ::
Ja, refresh rate ni več to kar je bil, kr refresh force uporab, lahk maš to še za več monitorjev posebej, ne pa če monitor daš slabši, pa dobiš na njem resolucijo po 640, da pol lahko dela na 100 hz (tko se je men naredlo z rr).
End transmission.
spucek ::
OK grafika je lepša. 3d markov mam 2920 prej pa 3030.Ni panike. Samo kaj ku mi q3 zdej d ela le z 55FPS,prej pa z 70 FPS!. To je pa že preveč! Bom kr po hitrem postopku zbrisal tole, ker očitno v opengl smrdi! Kakšne ideje preden zbrišem?
Previdnost je mati modrosti.
Paramedic ::
Se mi je zdelo, da je mal preveč počasn v OpenGL...
Ej, zakaj si neprijavlen!
Sej js sm hotu v q testirat, pa ne vem, kej bi kak demo dobu...ko privzeto jih ni not...
Ej, zakaj si neprijavlen!
Sej js sm hotu v q testirat, pa ne vem, kej bi kak demo dobu...ko privzeto jih ni not...
End transmission.
spucek ::
Zdej si me pa dobu,da grem včasih na net neprijavljen u MSN Messenger.Shit!
Previdnost je mati modrosti.
kuglvinkl ::
Paramedec: snemi si Q3 Bench (Guru3d), in sputi čez z in brez Omega driverjev.
Your focus determines your reallity
spucek ::
Jst ne rabim tako temeljitega benchanja da bi opazu da so opengl driverji strahotno počasni. Bom kr brisal
Previdnost je mati modrosti.
Jst ::
To sploh niso driverji v pravem pomenu besede. Isti učinek dosežeš z uporabo Rivatunerja ali pa GTUja. V tem paketu driverjev so samo nastavitve v registru drugačne. Mipmap LOD bias so dali na -1.1. Nvidine nastavitve so pa: Best Image Quality 0.0, Fastest -1.3. Če hočete še boljšo sliko potem nastavite LOD na -4.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
spucek ::
JST : jst( ) sm tut mislu da je tako, vendar sem preizkusil zadevščino in ni čisto tako-res pa je da so to nvidiini driverji,le da jih je nekdo spremenil-za lepši izgled.
Previdnost je mati modrosti.
Jst ::
Ti: hm... jst sem dal gor te driverje in jih sprobal. Nato sem dal gor 30.30, in z popravkom LOD bias-a je slika zgledala enako. Lahko pa je, da je od prejšnjih driverjev registri gor ostal.
Drugače sem si pa skoperal nastavitve od omega driverjev:
"D3d_D3D_36759435"=hex:01,91,82,24
"D3d_D3D_00762911"=hex:59,66,82,34
"D3d_D3D_88481200"=hex:f7,ff,ff,ff
"D3d_D3D_52971801"=hex:00,10,3c,3c
"D3d_D3D_54082152"=hex:00,10,3c,3c
"D3d_D3D_44013233"=hex:71,13,53,91
"D3d_D3D_42935363"=hex:58,04,22,57
"D3d_D3D_60461791"=hex:47,67,41,08
"D3d_D3D_98764205"=hex:03,00,00,00
"D3d_D3D_20466189"=hex:54,91,25,31
"D3d_D3D_92521178"=hex:00,00,00,01
"D3d_D3D_24464826"=hex:65,28,81,23
"D3d_D3D_46205529"=hex:55,49,20,88
"D3d_D3D_48484658"=hex:12,67,25,91
"D3d_D3D_18078188"=hex:16,49,41,03
"D3d_D3D_22355415"=hex:25,12,13,50
"D3d_D3D_74095213"=hex:ff,ff,ff,ff
"D3d_D3D_26771978"=hex:10,62,61,56
"D3d_D3D_56255736"=hex:00,00,12,01
"D3d_D3D_08285629"=hex:93,62,32,06
"D3d_D3D_70835937"=hex:00,00,00,00
"D3d_D3D_10491844"=hex:80,80,65,27
"D3D_MipMapLevels"=hex:00,00,00,00
"D3D_ValidateZMethod"=hex:00,00,00,00
"D3D_AutoMipMapMethod"=hex:00,00,00,00
"D3D_DXVAEnable"=hex:04,00,00,00
"OGL_46574957"=hex:00,00,00,00
"Ogl_RenderQualityFlags"=hex:08,00,00,00
"Ogl_TexMemorySpaceEnables"=hex:03,00,00,00
"Ogl_TexturePrecache"=hex:01,00,00,00
"Ogl_TextureDirectLoad"=hex:01,00,00,00
"Ogl_ForceGenericCPU"=hex:01,00,00,00
"Ogl_DLMemorySpaceEnables"=hex:03,00,00,00
"Ogl_MaxFramesAllowed"=hex:03,00,00,00
"Ogl_TargetFlushCount"=hex:10,00,00,00
"Ogl_BufferRegionExt"=hex:01,00,00,00
"Ogl_BufferRegionUseVidMem"=hex:01,00,00,00
"OGL_DLStagingBufferSizeWords"=hex:01,00,24,00
"Ogl_DefaultLogAniso"=hex:00,00,00,00
"Ogl_FSAAMode"=hex:00,00,00,00
"Ogl_FlatPanelScalerQuality"=hex:00,00,00,00
"Ogl_PalettedTexInVidMem"=hex:01,00,00,00
"Ogl_TexClampBehavior"=hex:03,00,00,00
"Ogl_TexSharpen"=hex:01,00,00,00
"Ogl_NV15Alines"=hex:02,00,00,00
"Ogl_EnableTripleBuffer"=hex:01,00,00,00
"OGL_AnisoQuality"=hex:00,00,00,00
"Ogl_DefaultSwapInterval"=hex:00,00,00,00
"Ogl_MaxPCITexHeapSize"=hex:00,00,00,01
"OGL_TexLODBias"=hex:ef,ff,ff,ff
"OGL_EnableForce16BitZ"=hex:00,00,00,00
"OGL_S3TCQuality"=hex:01,00,00,00
"OGL_ForceMultitexture"=hex:01,00,00,00
"OGL_MaxNVAccel"=hex:00,00,00,00
"OGL_FlippingControl"=hex:02,00,00,00
Če to prenesete v registri, bo ista kvaliteta slike kot pri omega driverjih....
Drugače sem si pa skoperal nastavitve od omega driverjev:
"D3d_D3D_36759435"=hex:01,91,82,24
"D3d_D3D_00762911"=hex:59,66,82,34
"D3d_D3D_88481200"=hex:f7,ff,ff,ff
"D3d_D3D_52971801"=hex:00,10,3c,3c
"D3d_D3D_54082152"=hex:00,10,3c,3c
"D3d_D3D_44013233"=hex:71,13,53,91
"D3d_D3D_42935363"=hex:58,04,22,57
"D3d_D3D_60461791"=hex:47,67,41,08
"D3d_D3D_98764205"=hex:03,00,00,00
"D3d_D3D_20466189"=hex:54,91,25,31
"D3d_D3D_92521178"=hex:00,00,00,01
"D3d_D3D_24464826"=hex:65,28,81,23
"D3d_D3D_46205529"=hex:55,49,20,88
"D3d_D3D_48484658"=hex:12,67,25,91
"D3d_D3D_18078188"=hex:16,49,41,03
"D3d_D3D_22355415"=hex:25,12,13,50
"D3d_D3D_74095213"=hex:ff,ff,ff,ff
"D3d_D3D_26771978"=hex:10,62,61,56
"D3d_D3D_56255736"=hex:00,00,12,01
"D3d_D3D_08285629"=hex:93,62,32,06
"D3d_D3D_70835937"=hex:00,00,00,00
"D3d_D3D_10491844"=hex:80,80,65,27
"D3D_MipMapLevels"=hex:00,00,00,00
"D3D_ValidateZMethod"=hex:00,00,00,00
"D3D_AutoMipMapMethod"=hex:00,00,00,00
"D3D_DXVAEnable"=hex:04,00,00,00
"OGL_46574957"=hex:00,00,00,00
"Ogl_RenderQualityFlags"=hex:08,00,00,00
"Ogl_TexMemorySpaceEnables"=hex:03,00,00,00
"Ogl_TexturePrecache"=hex:01,00,00,00
"Ogl_TextureDirectLoad"=hex:01,00,00,00
"Ogl_ForceGenericCPU"=hex:01,00,00,00
"Ogl_DLMemorySpaceEnables"=hex:03,00,00,00
"Ogl_MaxFramesAllowed"=hex:03,00,00,00
"Ogl_TargetFlushCount"=hex:10,00,00,00
"Ogl_BufferRegionExt"=hex:01,00,00,00
"Ogl_BufferRegionUseVidMem"=hex:01,00,00,00
"OGL_DLStagingBufferSizeWords"=hex:01,00,24,00
"Ogl_DefaultLogAniso"=hex:00,00,00,00
"Ogl_FSAAMode"=hex:00,00,00,00
"Ogl_FlatPanelScalerQuality"=hex:00,00,00,00
"Ogl_PalettedTexInVidMem"=hex:01,00,00,00
"Ogl_TexClampBehavior"=hex:03,00,00,00
"Ogl_TexSharpen"=hex:01,00,00,00
"Ogl_NV15Alines"=hex:02,00,00,00
"Ogl_EnableTripleBuffer"=hex:01,00,00,00
"OGL_AnisoQuality"=hex:00,00,00,00
"Ogl_DefaultSwapInterval"=hex:00,00,00,00
"Ogl_MaxPCITexHeapSize"=hex:00,00,00,01
"OGL_TexLODBias"=hex:ef,ff,ff,ff
"OGL_EnableForce16BitZ"=hex:00,00,00,00
"OGL_S3TCQuality"=hex:01,00,00,00
"OGL_ForceMultitexture"=hex:01,00,00,00
"OGL_MaxNVAccel"=hex:00,00,00,00
"OGL_FlippingControl"=hex:02,00,00,00
Če to prenesete v registri, bo ista kvaliteta slike kot pri omega driverjih....
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Aja, pa če bi radi isto dosegli z 30.30 driverji, potem pa nastavitve za Direct3D zgledajo tako:
prej: D3D_D3D_xxxxxxxxx
z 30.30: D3D_xxxxxxxxx
prej: D3D_D3D_xxxxxxxxx
z 30.30: D3D_xxxxxxxxx
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
spucek ::
Če s epa jst tule kej spoznam... -Ok torej nej jst u register tole vnašam?Ročno? nenenene-pa sj medtem ku meriš na enga ludeka u q3 al pa voziš avteka u porscheju-a gldaš kaj okolico-še posebej daleč pred sabo? Jst ne.Pa ti
Previdnost je mati modrosti.
Paramedic ::
Jst: kaj bi lahko ti kr napisu, kaj točno je treba vnest, al pa vsaj začni, da vidim vzorec, kaka mora biti .reg datoteka
End transmission.
LunKi ::
ja povej kolk ti ta "modificiran" 30.30 žre fps oz. pik v 3dmarku ker men pobere 300 pik. Aja lahko mi pa pošlješ register tvoj od 30.30 pa last minute notes, kako pa kaj!
ziga.lunder@telemach.net
ziga.lunder@telemach.net
Jst ::
Registrski ključi za nvidio se nahajajo na HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CONTROLSET001/CONTROL/VIDEO
Tukaj imate nekaj podobnega temu:
{xxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx}
Sedaj pa morate ugotoviti kateri od teh klju;ev je trenutno v uporabi. Najlažje vam je, da pod opengl settings v display properties/advanced, spremenite recimo force 16bit z-buffer, potem pa pogledate kje v registru se je spremenil OGL_EnableForce16BitZ iz 0 v 1.
Last minute notes:
Za D3D spremenite samo to:
D3D_36759435 v 01,91,82,24 -> enable user mipmpas
D3D_88481200 v f7,ff,ff,ff -> LOD mipmap detail
D3D_52971801 in 54082152 v 00,10,3c,3c -> Dx texture formats
D3D_44013233 v 71,13,53,91 -> enable 24/32 Bit Z-buffer
D3D_42935363 v 58,04,22,57 -> enable W-buffer
D3D_46205529 v 55,49,20,88 -> Z compression
Za OpenGL pa:
OGL_RenderQualityFlags v 08,00,00,00
OGL_TexLODBias v ef,ff,ff,ff
OGL_TexSharpen v 01,00,00,00
OGL_TexturePrecache v 01,00,00,00
S temi nastavitvami bo FPS hit zelo majhen, vendar bo pa grafika lepša kot z originalnimi nvidia nastavitvami.
Tukaj imate nekaj podobnega temu:
{xxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx}
Sedaj pa morate ugotoviti kateri od teh klju;ev je trenutno v uporabi. Najlažje vam je, da pod opengl settings v display properties/advanced, spremenite recimo force 16bit z-buffer, potem pa pogledate kje v registru se je spremenil OGL_EnableForce16BitZ iz 0 v 1.
Last minute notes:
Za D3D spremenite samo to:
D3D_36759435 v 01,91,82,24 -> enable user mipmpas
D3D_88481200 v f7,ff,ff,ff -> LOD mipmap detail
D3D_52971801 in 54082152 v 00,10,3c,3c -> Dx texture formats
D3D_44013233 v 71,13,53,91 -> enable 24/32 Bit Z-buffer
D3D_42935363 v 58,04,22,57 -> enable W-buffer
D3D_46205529 v 55,49,20,88 -> Z compression
Za OpenGL pa:
OGL_RenderQualityFlags v 08,00,00,00
OGL_TexLODBias v ef,ff,ff,ff
OGL_TexSharpen v 01,00,00,00
OGL_TexturePrecache v 01,00,00,00
S temi nastavitvami bo FPS hit zelo majhen, vendar bo pa grafika lepša kot z originalnimi nvidia nastavitvami.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
LunKi: v 3DMarku za ene 90 pik (iz 2540 na 2450). V UT pa je average fps namesto 60, tam okoli 56 v Liandri Core.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
spucek ::
Po registru se ne bom kej špilu. Tak bom zdej 1. formatiral od nadgradnje mašine(8mesecev) in bom dal 30.30 gor pa še viine tanove bom gor butnu.Omegi pa rečem adijo,dokler ne dobim gf4
Previdnost je mati modrosti.
Paramedic ::
Zdej pa poslušte to: formatiral bo, pa ne bo dal XP gor, ampak ME . LOL <-moje skromno mnenje .
End transmission.
spucek ::
Tvoje skromno mnenje obdrži zase
ne vem kaj so tok ME slabši od Xp.Po moje so celo boljši!
ne vem kaj so tok ME slabši od Xp.Po moje so celo boljši!
Previdnost je mati modrosti.
_Mortal_ ::
Spucek: ME je boljši samo od win95. 98,98SE,2000,XP so vsi boljši
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Windows XP težave...Oddelek: Operacijski sistemi | 1841 (1707) | edey |
» | Obnovitev sistema ne delujeOddelek: Pomoč in nasveti | 2040 (1974) | mpucko6 |
» | Zelo nizke točke v 3dMarkih! (strani: 1 2 )Oddelek: Navijanje | 5126 (3706) | pecavar34 |
» | navijanje grafične geforce2 MXOddelek: Navijanje | 974 (919) | OwcA |
» | uiber pocas :(Oddelek: Pomoč in nasveti | 1569 (1349) | crusader |