» »

Oživitev franšize Monkey Island

Oživitev franšize Monkey Island

bit-tech.net - Oboževalci iger, osnovanih na Scumm pogonu oz. oboževalci franšize Monkey Island, veselite se, saj se opice vračajo! Za Xbox 360 in PC bo izšla The Secret of Monkey Island: Special Edition, ki bo modernizacija prvotne izdaje igre, vključevala pa bo seveda popolnoma novo grafiko ter na novo posneto glasbo ter govorne sekvence. Slednjo Lucasarts razvija interno, a so se za popolnoma nov del, ironično, povezali z razvijalskim studiom Telltale Games, ki je nastal z odcepom razvijalcev Sam and Max od Lucasartsa, po tem ko so navidezno zavrgli to prav tako zanimivo franšizo.

Podobno kot reinkarnacija Sam and Max bo tudi nov opičjo otok, poimenovan Tales of Monkey Island, izhajal v seriji, v kateri bo vsaj 5 delov. Zgodbe, ki prihajajo za PC in Nintendov Wii, bodo seveda popolnoma tridimenzionalne, kot glavni junak se vrača Guybrush Treepwood, ki bo imel nalogo zaustaviti virus, ki običajne ljudi spremeni v piratske zombije, brez vloge pa ne bo ostal niti kapitan LeChuck. Serija naj bi začela izhajati 7. julija.

73 komentarjev

«
1
2

Tr0n ::

Super stvarca, ni kaj.

A pirate I was meant to be!
Trim the sails and roam the sea!

whatever ::

Kewl! Od njih mi je najboljši Grim Fandango.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

borchi ::

ho-ho-ho!!!
l'jga

smilo ::

Se mi že cedijo sline... Komaj čakam!

d-mon ::

Super.
Sam grdo 3d grafiko bi moral nadomestit z 2d (lahko tut grdo 320x200) in bi mi pritekla solza radostnica.
[D-mon]

Mavrik ::

Daj nehite živet v 20. stoletju no. Escape from Monkey Island je bil prav zakon tudi s 3D grafiko in je zgledal prav luškan.
The truth is rarely pure and never simple.

borchi ::

3d bo?! grrr... zakaj ne morejo lepo ostat pri 'risani' grafiki?

(jojmene, joj... mene še vampyre story neodprta gleda z omare, tile pa že monkeye štancajo...)
l'jga

Mavrik ::

Simpl. Ker se 3D prodaja.

Vampyre story zgleda odlično in se lepo tudi igra kljub temu da je 3D. Sam & Max tudi nista zgubila prav nič čara in izgleda s prehodom v 3D. Sam vedno ljudje morajo jamrati... najsi se gre za pustolovščine ali RPGje ali karkoli drugega.
The truth is rarely pure and never simple.

Poldi112 ::

Pa da še jaz pojamram - nove generacije ne igrajo več pustolovščin. Stare so pa to že preigrale in pustolovščina ni ravno tip igre ki bi jo igral večkrat.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

borchi ::

> Simpl. Ker se 3D prodaja.

se strinjam. če mora bit 3D, da pustolovščino kupi še kdo drug razen mene in d-mona... pač naj bo v 3D. bolje išta nego ništa!
l'jga

Tr0n ::

Zadnji 3D monkey je bil kar cool, ampak ni mel tistega avtenticnega feelinga 2D side scrolling avanture.

SodVina ::

Great timing. Ravno te dni igram moneky island 3 na telefonu.

jype ::

3D pravzaprav ne moti preveč, dokler ostane, kar naredi dobro pustolovščino - zgodba.

Grim Fandango FTW!

Prospekt ::

1. Izredno sem vesel, da delajo tale remake.
2. Zgleda da danes res ne znajo nič svežega pogruntat.
3. What's next? Day of the tentacle?:D

Rokec ::

Uau, komaj čakam!
Monkey Islan je za moje pojme ena najboljših iger. Pa glede na to, da sem igral samo 3. in 4. del, mi je kar všeč, da bodo naredili še remake. :)

Great timing. Ravno te dni igram moneky island 3 na telefonu.

:O To obstaja?! Daj povej prosim, kje si jo dobil!!! Jaz bi jo tudi igral na mobitelu!

Tr0n ::

3. What's next? Day of the tentacle?:D

Se sploh ne bi branil. :)

OmegaBlue ::

Rabiš scummvm in dovolj sposoben cegu ki to poganja.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

mir_ror ::

haaaaa. my fav. game when I was young :D
IntelQuad9450 3,6Ghz-AsusRampageFormula-nVidia285GTX-8GbGOCZ1066mhz-WDraptor

MacQ ::

Remake - YES!
3D serija - NEIN DANKE!

Pustolovščine ne rabijo tretje dimenzije in to je dejstvo. Še niti ena je ni uspela izkoristiti tako, kot se spodobi. Le grafika je 3D in nič drugega.

Pa še grda je. Človek bi pričakoval, da bo grafika v pustolovščinah najboljša od vseh, saj ni potrebno izračunavati na kile premikajočih se objektov in umetne pameti, pa ni. Je nekako 5 let v zaostanku z današnjimi standardi. Zato raje vidim pikslasto grafiko v resoluciji 640x480, kot neko na pol napravljeno, razmazano in kockasto grozoto.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

SebaR ::

Zakon špil!
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

skika ::

omg awesome.

Mavrik ::


Pa še grda je. Človek bi pričakoval, da bo grafika v pustolovščinah najboljša od vseh, saj ni potrebno izračunavati na kile premikajočih se objektov in umetne pameti, pa ni. Je nekako 5 let v zaostanku z današnjimi standardi. Zato raje vidim pikslasto grafiko v resoluciji 640x480, kot neko na pol napravljeno, razmazano in kockasto grozoto.


A si ti vido sploh katero od novejših pustolovščin? Kako zaboga milega lahko rečeš da je Dreamfall, Vampyre Story ali Sam & Max grd?
The truth is rarely pure and never simple.

borchi ::

> Vampyre Story

najvišja resolucija pri vampyre story je za nikamor... če je umetno omejena zaradi tega, da lahko tudi integrirana intelova grafika premelje to 3d grafiko, so na zgubi vsi, tisti, ki imajo močne mlinčke in tisti s švohnimi... jaggies v pustolovščinah, ker grafična ne prenese AA, hmm...
l'jga

BigWhale ::

*feels like a little kid!* YA YA YA! Juhuhuhu! Weeee! *hops insanely*

Yaaay!

Zahtevam se ostale dele! Maniac Manson, DOTT, Zac McCracken, ...

BigWhale ::

> Vampyre Story

najvišja resolucija pri vampyre story je za nikamor... če je umetno omejena zaradi tega, da lahko tudi integrirana intelova grafika premelje to 3d grafiko, so na zgubi vsi, tisti, ki imajo močne mlinčke in tisti s švohnimi... jaggies v pustolovščinah, ker grafična ne prenese AA, hmm...


Grafika je sekundarnega pomena. Resno. Zgleda, da se nisi igral nobene text avanture v katero not pades in sploh ven ne mores. Pa sploh grafike ni! :>

borchi ::

> Grafika je sekundarnega pomena. Resno.

se strinjam. just sayin'...

če ljudem, ki kupujejo danes avanture retro style nič ne pomeni in je 3D 'the norm'... naj bo. verjetno je tut cenej za nardit tak špil?
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

Poldi112 ::

>A si ti vido sploh katero od novejših pustolovščin? Kako zaboga milega lahko rečeš da je Dreamfall, Vampyre Story ali Sam & Max grd?

Um, sam & max sem, če me spomin ne vara, zalaufal celo na 386. Drugih dveh ne poznam, ampak če je to zate novejše... :)

>Grafika je sekundarnega pomena. Resno. Zgleda, da se nisi igral nobene text avanture v katero not pades in sploh ven ne mores. Pa sploh grafike ni! :>

Včasih ja, zdaj ne več. Sploh na 20 inčarju. Tudi takrat se je zdela lepa, zdaj pa ne vidiš več drugega kot kocke. Sem hotel par let nazaj spilat sam&max, ki ga nisem prida igral, pa ni šlo. Mogoče sem razvajen, ampak ti si edini ki ga poznam (oz. vem da obstaja), ki zagovarja to stališče. Tako da te lahko mirno ignoriramo :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

MaTHoS ::

Arrrrrrr.... Shiver Me Timbers And Poke Me Other Eye Out!!!

borchi ::

> sam & max sem, če me spomin ne vara, zalaufal celo na 386. Drugih dveh ne poznam, ampak če je to zate novejše... :)

sam&max od teltalle-a ne boš poganjal na 386...
l'jga

MacQ ::

A si ti vido sploh katero od novejših pustolovščin? Kako zaboga milega lahko rečeš da je Dreamfall, Vampyre Story ali Sam & Max grd?

Ja, sem videl. Še posebej Vampyre Story je tako grda, da sem demo končal že med prvim dvogovorom med njo in Roderickom (ali kako se imenuje tisti njen netopir).
Sam & Max sta mi začuda še precej ok, to pa zato, ker so se pri Telltale potrudili in niso komplicirali z nekimi bednimi naprednimi efekti in je zaradi tega grafika čista. Pa 3D modeli so tudi precej dobri, napram Vamypre Story in ostalim.
Dreamfall pa žal še nisem videl, jo pa nameravam še igrati.

Samo pravim, da raje vidim dobro 2D grafiko kot zanič in zaostalo 3D.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

MacQ ::

Grafika je sekundarnega pomena. Resno. Zgleda, da se nisi igral nobene text avanture v katero not pades in sploh ven ne mores. Pa sploh grafike ni! :>

Tekstovne avanture so takrat bile take, ker pač računalniki niso mogli poganjati nič drugega kot teksta. Dandanes so pa zanimive, ker so nekaj posebnega, še posebej za nostalgike. So kot knjige, pri katerih si sam domišljaš kar bereš.

Pri grafičnih avanturah pa tega ni več in ti je lepo vse prikazano, tako da ni nič prepuščeno domišljiji. Zaradi tega je grafika ZELO pomembna, še posebej zato, ker jo ves čas v miru gledaš, ko gledaš dvogovore protagonistov ali išče vroče točke. Po moje je grafika v pustolovščinah bolj pomembna kot v streljačinah in vseh ostalih zvrsteh.

Zaradi tega me včasih prav sili na bruhanje, ko vidim neinspirirano, grdo in dolgočasno grafiko v novih pustolovščinah. Ne pravim, da so vse nove 3D pustolovščine grde, je jih pa kar precej. Še posebej če pogledaš kako starejšo 3D pustolovščino in te je kar groza, kako se je slabo postarala. 2D pustolovščine pa se za razliko od tega zelo lepo starajo. Res je, da je vse bolj kockasto, ampak prav to je tudi čar tega, saj smo tako grafiko vzljubili, ko so bile pustolovščine v polnem razcvetu.

Drugi velik problem 3D pustolovščin pa je manjek vsebine, slabe zgodbe, nič ali zelo malo humorja (tako grafičnega kot tekstovnega). In koga lahko za to krivimo? 3D grafiko. Razvijalci se namreč vse preveč ukvarjajo z grafiko in premalo z vsebino.

Je pa res, da je nekaterim pač 3D bolj všeč, posebej mlajšim igralcem. Ker sem dokaj star igralec (pustolovščine sem igral že na Spectrumu), pa mi dosti bolj pašejo 2D pustolovščine, saj se ne obremenjujejo s tem, da je treba tretjo dimenzijo nekako izkoristiti in ne vgrajujejo arkadnih sekvenc, kar je tudi groza za videti.

Hvala bogu zato za Adventure game studio in ogromno ljubiteljev te zvrsti, ki vsak mesec dajo ven lepo število 2D pustolovščin, katere so za prste oblizniti.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Mavrik ::


Drugi velik problem 3D pustolovščin pa je manjek vsebine, slabe zgodbe, nič ali zelo malo humorja (tako grafičnega kot tekstovnega). In koga lahko za to krivimo? 3D grafiko. Razvijalci se namreč vse preveč ukvarjajo z grafiko in premalo z vsebino.


Eh daj ne seri. Isto jamranje sem poslušal ko so RPGji prešli v 3D, pa se je izkazalo da 2D ali 3D s tem nima prav absolutno in popolnoma nobenega vpliva. A ti misliš da če boš razvijalce prisilil v 2D da pa bodo zdaj nenadoma čudežno navdahnjeni z izjemnim humorjem in čutom za zgodbo?

Tako kot je Bioware na področju RPGjev dokazal, da 3D ali 2D nima prav absolutno nobene veze s tem kaka je zgodba in writing, je popolnoma enako tudi pri pustolovščinah. Kot je tudi Bethseda pokazala, da se lahko Fallout z 2D transformira v 3D in ohrani celotno vzdušje, humor in moralne nauke, kljub temu da so fani delali križarsko vojno. Tako sta tudi recimo Fahrenheit kot Dreamfall, ki sta del najnovejše generacije pustolovščin, dokazala, da imajo lahko 3D pustolovščine zanimivo, napeto in vzdušno zgodbo. Navsezadnje imaš tudi ogromen kup 2D šodra.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

MacQ ::

Tako kot bi se mnogo ljudi strinjalo s tabo, se bi jih ogromno strinjalo z mano, da Bioware že dolgo več ni napravil poštenega RPGja (s pošteno zgodbo ali ne).
O Falloutu pa sploh ni primerno izgubljati besed, ker če kdo to mrtvilo od NPCjev in zgodbe označi za dostojnega naslednika prvih dveh delov, potem ta nima pojma kaj govori. Fallout 3 ni RPG. Fallout 3 je sprehajanje po čudovito napravljenem svetu in iskanju nečesa, česar ni. Ima svoje svetle trenutke, ampak so zelo redki. Večinoma samo lečeš sem in tja ter odkrivaš neke jake skrivnosti od katerih potem nimaš nič. Niti poštene zgodbe, niti kake poštene opreme.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

jype ::

Grim Fandango je 3D, pa se lahko meri z marsikatero klasično (v smislu literarne kvalitete) kriminalko.

Music Man ::

Gabriel Knight 3 je tudi 3D in je po mojem mnenju ena izmed najboljših pustolovščin, kar sem jih preigral. Tako da 3D ne pomeni nujno slabe pustolovščine, pomembno je le, da se pravi ljudje lotijo izdelave česa takega.

ahac ::

Hm.... 90% trailerja je na eni ladji. Upam, da ne bo tud v igri tako. Pri Sam & Max od Telltale se mi je zdelo, da se čisto preveč dogaja vedno na istih lokacijah.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

JJM ::

Bom vsekakor kupil Special Edition in novo serijo. :))

Spc ::

3D mi ne paše v take špile.
Boljše bi bila narisana grafika oz. 2D.
 

BluPhenix ::

Em ... grafika je pseudo 3d. Scene zgledajo isto, samo objekti so 3D, torej Guybrush in ostala banda, sej se vse vidi v videu, kaj ste samo poslušali zadevo brez gledanja? Sicer pa, za pixel nostalgike ... doh ... tudi poslušali ste slabo, saj lepo povedo da boš s pritiskom ene tipke dobil stari pixlast interface (5:45). Veseli zdej?
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

MacQ ::

Ehm, mi govorimo o novih epizodah, ko govorimo o 3D, ti pa govoriš o Special Edition. Mogoče pa bi ti moral kaj prej prebrati.

Pa nikjer v videu nisem slišal, da bi bila grafika v SE "pseudo 3D". Po videnem bo SE kar lepo v celoti 2D, medtem ko bodo epizode v celoti 3D.

Za primer grde grafike pa samo poglejte prvi video, in sicer tam, kjer prikažejo vse štiri Guybrushe iz vseh štirih delov. Kateri je najgrši? Seveda zadnji, ki je seveda 3D.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

PrimozR ::

Ker se ga edinega normalno vidi, vsi ostali imajo obraz iz štirih pixlov.

34054 ::

Lovely! :)

legice ::

to mi deli!!!!
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

driver_x ::

To so bile edine igre, ki sem jih v celoti preigraval. Sem pa po nekaj letih v ScummVM-ju še enkrat preigral Dott in Full Throtle. Grimm Fandango je bila tudi odlična.

Mimogrede, ali se kdo spominja pustolovščin The Hobbit in domačih Kontrabant 1 in 2?

BluPhenix ::

Ehm, mi govorimo o novih epizodah, ko govorimo o 3D, ti pa govoriš o Special Edition. Mogoče pa bi ti moral kaj prej prebrati.


Uh zdej sem uvidel napako. Se opravičujem.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

BALAST ::

Sm prešpilal Monky island 3 in Grim Fandango že dolg časa nazaj pa mi je bila slednja bol všeč.
A je sploh kšna varianta da se jih sinhronizira v slovenščino, kar bi bla zlo zanimiva posodobitev za vse fane.

SodVina ::

Slo sinhronizacija? :))
Sicer pa grim fandango FTW! oooooh, ooooooooh, ooooh...Boooooone waoooogoooooon!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SodVina ()

MacQ ::

Ker se ga edinega normalno vidi, vsi ostali imajo obraz iz štirih pixlov.

A tretji tudi?
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

imagodei ::

> "A je sploh kšna varianta da se jih sinhronizira v slovenščino, kar bi bla zlo zanimiva posodobitev za vse fane. "

o_O Kva? Za vse fane?

Boh ne dej... Sej Zrnec je fajn fant, ampak da bi Guybrush govoril z njegovim glasom?! Pa PiratščinaTM bi bila za bruhat verjetno.
- Hoc est qui sumus -
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dobre old school avanture?

Oddelek: Igre
484341 (2754) MATiCEK
»

Telltale razveseljuje uporabnike Macov

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
103519 (2740) borchi
»

PC igre @ 2006

Oddelek: Igre
272852 (2027) bajsibajsi
»

Kaksna nova avantura ?

Oddelek: Igre
101406 (1258) AlienGT

Več podobnih tem