Novice » Igre » Oživitev franšize Monkey Island
MacQ ::
Ja, za dvajset ljudi se pa ravno splača sinhronizirati. :D
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
Steinkauz ::
Ma kako sinhronizacija. Bruh
The Curse Of Monkey Island je zakon, Grim Fandango pa tut.
Sam musko ma monkey island pa najjačo:
O pa še en legendaren špil:
LucasArt hvala vam
The Curse Of Monkey Island je zakon, Grim Fandango pa tut.
Sam musko ma monkey island pa najjačo:
O pa še en legendaren špil:
LucasArt hvala vam
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steinkauz ()
jype ::
Kvalitetna sinhronizacija bi lahko bila super - ne pa ravno rentabilna.
Spomnite se Zigijevega darila, Hrabrega miška in Rakunov.
Spomnite se Zigijevega darila, Hrabrega miška in Rakunov.
driver_x ::
Kvalitetna sinhronizacija bi lahko bila super - ne pa ravno rentabilna.
Spomnite se Zigijevega darila, Hrabrega miška in Rakunov.
ali pa tole!
ripmork ::
Grim Fandango je 3D, pa se lahko meri z marsikatero klasično (v smislu literarne kvalitete) kriminalko.
No ja... liki so bili low-poly modeli, ki so se premikali po pre-rendered scenah (ki so bile mimogrede spektakularne, kot tudi špil sam).
Real-time 3d pogoni se lahko izpopolnjujejo, pa bodo vseeno pre-rendered scene vedno korak pred njimi (je pa res, da se razlika krepko zmanjšujejo v zadnjih letih). Pa tudi statična kamera ima svoj čar. Težko razložit, pa vendarle; igra, ki je v celoti v 3d, deluje bistveno drugače (ne pa nujno vedno boljše).
Morda je keč v tem, da so pre-rendered (ali celo narisane) scene premišljeno postavljene in so v samem bistvu state-of-art imagery, medtem ko se v 3d zmodeliranem okolju lahko giblješ in je večji poudarek na zaznavanju prostora, a se bo vedno našel kak slabše dodelan del scene, ki bo vizualno in kar se detajlov tiče zaostajal za drugimi, pokvaril vtis. Drugače povedano - Precej več truda je potrebno, da se naredi interaktivno pravo 3d okolje v igri, ki je v celoti na enakem nivoju kar se detajlov/kvalitete tiče, kot pa da se nekaj statičnih scen izpili v nulo.
Je pa prehod v 3d nekako logičen korak, ker je miksanje 3d objektov in ozadja le neka vmesna rešitev.
MacQ ::
3D je kul, če je dobro napravljeno in dokler je zadeva point'n'click.
Grim Fandango nisem nikoli končal, ker sem se zataknil ob neko žičnico pod morjem in nikakor nisem mogel priti nazaj na površino. Tudi večkratno včitavanje prejšnje pozicije ni pomagalo, ker sem se vedno znova tam zataknil. Pri point'n'click sistemu se to (verjetno) ne bi zgodilo.
Grim Fandango nisem nikoli končal, ker sem se zataknil ob neko žičnico pod morjem in nikakor nisem mogel priti nazaj na površino. Tudi večkratno včitavanje prejšnje pozicije ni pomagalo, ker sem se vedno znova tam zataknil. Pri point'n'click sistemu se to (verjetno) ne bi zgodilo.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
BigWhale ::
Moji visti je spet uspelo steam sesut. Ko sem sel stran od masine je bilo 3% downloaded, zdaj pa pise Download starting ...
MacQ ::
Prva epizoda me je prijetno presenetila. Mislil sem, da mi ne bo tako všeč, ampak MI očitno ima nekaj tako privlačnega.
So pa kontrole čisto v riti, čeprav mi je grafika v redu in me je parkrat lepo presenetila s point of vision efekti.
So pa kontrole čisto v riti, čeprav mi je grafika v redu in me je parkrat lepo presenetila s point of vision efekti.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
BigWhale ::
Tudi meni kontrole niso cist vsec. Ker mors mousewheel scrollat sem ter tja. :/
Tranzicija iz nove grafike v staro je precej posrecena! :)
Tranzicija iz nove grafike v staro je precej posrecena! :)
MacQ ::
Ne, moraš držati levo miškino tipko in pelati miško v smer, v katero hočeš da gre. Če hočeš tečti, pa moraš držati še drugo miškino tipko. Bedarija na kvadrat. Hvala bogu se da igrati tudi s tipkami.
Očitno jim je tako lažje, ker ne rabijo programirati hoje okoli objektov, če bi samo kliknil kamor želiš iti.
Očitno jim je tako lažje, ker ne rabijo programirati hoje okoli objektov, če bi samo kliknil kamor želiš iti.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
Tr0n ::
Aja, sem mislil, da govorite o Secret of Monkey Island Special Edition.
Ja, kontrole v Tales of Monkey Island so bolj bedne.
Ja, kontrole v Tales of Monkey Island so bolj bedne.
MacQ ::
Ja, halo! Zakaj pa imamo miške? Če ne mislijo napraviti poštene kontrolne sheme za PC, potem naj sploh špila zanj ne delajo.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dobre old school avanture?Oddelek: Igre | 4493 (2906) | MATiCEK |
» | Telltale razveseljuje uporabnike MacovOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 3638 (2859) | borchi |
» | PC igre @ 2006Oddelek: Igre | 2926 (2101) | bajsibajsi |
» | Kaksna nova avantura ?Oddelek: Igre | 1462 (1314) | AlienGT |