» »

Katero kolo

Katero kolo

««
104 / 109
»»

MTB4life ::

stara mama je izjavil:

Torej, v bistvu imaš predelanga XCja (al trekinga, isti ku*ac).
Nič narobe s tem, ampak eni tule trdijo, da to ni to :)

Pozicija sedenja je drugačna, malo bolj agresivna oz. bolj podobna ''specialki'' - popolnoma drugače od XC-ja in treking.
Poleg tega, ne vem ali še dobiš nov rigid XC?


energetik je izjavil:

Seveda ga lahko predelaš, tudi jaz sem se že skoraj spravil spremenit trekinga v grevla, pa sem potem šel čekirat cene komponent in se mi praktično ne splača. Menjal bi vilice na trde karbonske, potem balanco na zavito, kar pomeni da rabim še 2 nova STI šifterja, potem komplet hidro disk bremz. Si hitro na 1k€ z materialom.

Zato sem sam šel na signle speed. Dejansko imam do službe samo flat - ne vem če naredim 50m višinca na 15-20km.

issak ::

joez7 je izjavil:

energetik je izjavil:

Ja. Pa še z nekoliko drugačnimi prestavnimi razmerji, malce bolj zrelaksirano geometrijo in širšo balanco.

PA ceno v rangu 4k.


Cube Nuroad se začne pri 900 eur, karbonski so že okoli 2k. Pretiravaš. Kar dejansko stane 4k je 10kg full suspension XC bike, ki ga tako opevate tukaj.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

stara mama ::

energetik je izjavil:

Seveda ga lahko predelaš, tudi jaz sem se že skoraj spravil spremenit trekinga v grevla, pa sem potem šel čekirat cene komponent in se mi praktično ne splača. Menjal bi vilice na trde karbonske, potem balanco na zavito, kar pomeni da rabim še 2 nova STI šifterja, potem komplet hidro disk bremz. Si hitro na 1k€ z materialom.

- S tole belanco ne rabiš
https://vi.aliexpress.com/item/10050054...

- Gume so itak potrošni material, pač menjaš za tanjše

- vilice? Ja no, kakor za koga, nevzmetene po zdravi logiki ne bi smele bit zelo drage, če ti cenovno pretehta.
Ekologija™ in Trajnost™

energetik ::

stara mama je izjavil:

energetik je izjavil:

Seveda ga lahko predelaš, tudi jaz sem se že skoraj spravil spremenit trekinga v grevla, pa sem potem šel čekirat cene komponent in se mi praktično ne splača. Menjal bi vilice na trde karbonske, potem balanco na zavito, kar pomeni da rabim še 2 nova STI šifterja, potem komplet hidro disk bremz. Si hitro na 1k€ z materialom.

- S tole belanco ne rabiš
https://vi.aliexpress.com/item/10050054...

- Gume so itak potrošni material, pač menjaš za tanjše

- vilice? Ja no, kakor za koga, nevzmetene po zdravi logiki ne bi smele bit zelo drage, če ti cenovno pretehta.
Vzrok za vilice je masa. 1,5kile dol.

Zanimiva balanca, torej če prav vidim daš navadne šifterje na tiste izrastke. Vprašanje je kakšna ergonomija, izgled je malce smešen.
vires in numeris

issak ::

energetik je izjavil:

Zanimiva balanca, torej če prav vidim daš navadne šifterje na tiste izrastke. Vprašanje je kakšna ergonomija, izgled je malce smešen.


Surly Corner Bar je podobna reč
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

redtech ::

Vanquish je izjavil:

redtech je izjavil:

Na gravelu pa res ne rabis 52-10 zobnik, ni ga rekreativca, da bi ga na 40 gumah obračal.

Še na specialki, moraš trenirati, da ga zvrtiš.


nisem siguren, ce te razumem? Namrec - nikjer nisem zapisal koliko je sprednji zobnik?


Pardon, avtomatsko sem povezal zobnike od specialk 52-50 10-12

Vanquish ::

redtech je izjavil:


Pardon, avtomatsko sem povezal zobnike od specialk 52-50 10-12


Aja, ne ne. Pri meni je to spredaj 38 in zadaj 10, pa zna veckrat zmanjkat

joez7 ::

Vanquish je izjavil:

redtech je izjavil:


Pardon, avtomatsko sem povezal zobnike od specialk 52-50 10-12


Aja, ne ne. Pri meni je to spredaj 38 in zadaj 10, pa zna veckrat zmanjkat


Ne se sekirat če ti zmanjka, pač delaš na kadenci in šparaš kolena.
Boj se pretrdih prenosov, kadenca de da natrenirat do nekje 140. Idealna je nekje 100-110.
Nimajo zastonj mladinci omejitev zadnje kasete na 16-30 ob sprednjem 50z =Pi
ob 11 kaseti majo lahko samo 34z spredaj =Pi
https://kolesarska-zveza.si/wp-content/...
Jaz kot oldi mam na MTB prenos 2.66 in manj, pa se vseeno peljem na spustih krepko čez 50, po ravnini pa je prenos optimiziran za nekje 35km. Poizkusite različne prenose. Eno so tekmovalna razmerja, drugo pa so rekreativna razmerja.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

predi ::

Hibridne (disk) zavore koristi kdo? Hidravlične z mehanskimi aktuatorji (zajle). JUIN Tech:

https://www.bikesmith.de/en/c/brands/ju...

Drago, ampak ne toliko kot menjava celotnega groupseta, če ti niso všeč obstoječe mehanske (tako kot trenutno meni). Vseeno nekako dvomim, da se splača.

Scorpy84 ::

Razlog, da ti hidravlične niso ok? Sam sem s sinovega manjšega kolesa "za foro" pobral pa montiral na svojega treking. Je veliko lepše zavirati na hidravliko, vsaj glede občutka na ročki. Na zajli hitro blokiraš oziroma premočno zaviraš, verjetno je pri dražjih kaj drugače.

predi ::

Mehanske imam, ne hidravlične.

Scorpy84 ::

In zakaj je problem iti na hidravlične v celoti? Denar ni problem, če gledaš takšne cene. Dobiš poceni ročke, kompaktibilne z dražjimi čeljusti, čeprav to ni priporočljivo.

predi ::

Ker imam 8-speed gravel. Kar pomeni menjavo celotnega groupseta, če želim hidravliko. Vsaj nazadnje ko sem gledal, je bil najcenejši GRX 600+ €, torej pol več. In dosti več dela.

Scorpy84 ::

No tko povej da so problem ročke, če jih ni dobiti, pol pa vztrajati na tem ali pa novo kolo.

energetik ::

Ko eni pravijo, da so grevli 4k in podobno. Evo ga za 1300€: https://www.bike-discount.de/en/radon-r...
GRX400, interna napeljava, hidro diski.
Cube nuroad z GRX600 opremo pride pa 1500€.
vires in numeris

joez7 ::

Tisto za 4k je bla bolj provokacija, oziroma kolo, ki je ustrezalo mojim merilom - karbonc in ustrezna oprema, pa velset v rangu 1k. Sem kar lepo ostal na svojem MTB (trdaku) in z njim nabiram km. Ko bo čas za novo kolo, pa bodo spet vice.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

stara mama ::

energetik je izjavil:

Ja seveda, na XC-ja boš dal zavito balanco. In potem našel še STI shifter za 12 redno MTB kaseto. Zakaj bi to počel, če lahko preprosto kupiš grevla?

Evoga, ko smo ze mel XC vs. gravel debato, na kaj pa tale gravel zelo spominja?
https://bikepacking.com/news/scott-scal...
Ekologija™ in Trajnost™

yayo ::

Drugo leto še short travel vilica in evo,smo spet izmislili cross country trdaka iz devetdesetih.

Sparkxl ::

To je bila tudi moja prva misel, ko sem videl sliko na linku :)

Invictus ::

Navaden trdak z malo drugačnimi razmerji dolžin.

Staro prodajajo kot novo.

Gravel moutain bike, ne me hecat...

Sam dali so gor malo manj nasekane gume...

To lahko naredim na mojem trdaku tudi sam. In tudi sem, že 3 leta nazaj, ko sem menjal gume :D
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Sparkxl ::

Ja to je pol naslednji korak....gravel gume s profilom, ki bo močno spominjal na xc gume. Final stage pa bo, ko bodo prišli še na širino xc gume, zaradi udobja pa to in bo krog sklenjen...dobili bomo xc pecikl iz 90ih :) Ti gravel pecikli so res vrhunski nateg industrije

Invictus ::

Kot so dali na specialke malo širše gume z nekaj profila. In malo drugačno geometrijo okvirja, kjer, vsaj meni, zgleda da se vozi en umsko prizadeti :D.

Pa so naredili gravel. Kdo se hoče s specialko vozit po makadamu?!?!?! Zraven pa ne moreš iti v malo bolj strm hrib, ker je težišče previsoko...

A je res toliko makadamov za vozit?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IL_DIAVOLO ::

Sparkxl je izjavil:

Ja to je pol naslednji korak....gravel gume s profilom, ki bo močno spominjal na xc gume. Final stage pa bo, ko bodo prišli še na širino xc gume, zaradi udobja pa to in bo krog sklenjen...dobili bomo xc pecikl iz 90ih :) Ti gravel pecikli so res vrhunski nateg industrije


Ti se pa s tem toliko obremenjuješ, kot da te kdo sili da ga vozis.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nokken ::

stara mama je izjavil:

Evoga, ko smo ze mel XC vs. gravel debato, na kaj pa tale gravel zelo spominja?
https://bikepacking.com/news/scott-scal...

Za razliko od standardnih gravel koles s tehnologijo iz 1990 je ta (vsaj v boljsi verziji) carbo, ter na hitro po sliki sodec z geometrijo njihovega Scale hardtaila, tako da je vseeno dokaj moderen hardtail mtb... z rigid vilico. Pa ker je gravel, verjetno Scale RC ceno x2, ker je pac gravel full boljse kot mtb :))
Ampak ja... smo spet prisli na zacetek mtb-ja. Ce pa vzames recimo aktualen Fox F32 vilo, ki ni dosti tezja kot ta rigid imas pa ze precej spodoben ht mtb... vkljucno s cisto normalnimi mtb xc gumami (29x2.35 Thunder Burti ki jih ima ta so cisto standardne XC gume) sam da se imenuje gravel :))

energetik ::

Sparkxl je izjavil:

Ja to je pol naslednji korak....gravel gume s profilom, ki bo močno spominjal na xc gume. Final stage pa bo, ko bodo prišli še na širino xc gume, zaradi udobja pa to in bo krog sklenjen...dobili bomo xc pecikl iz 90ih :) Ti gravel pecikli so res vrhunski nateg industrije

In kaj te to tako matra? Ti ga ne boš kupil. Tudi jaz ne v taki obliki kot na prejšnjem linku, ker zame je glavna prednost grevla, da ima zavito balanco, aero pozicijo, plac za širše gume in lažje prestave kot specialka.
vires in numeris

k--p ::

Gravel je idealen tudi kot neko vsestransko kolo, dovolj podobno cestnemu (da lahko voziš npr. 30km/h+ avg), hkrati pa lahko pelješ brez skrbi po naših slabih cestah in ga vzameš na morje, pa se voziš po makadamo ob plaži ali commutaš v službo.

Osebno mi je bil prvo kolo in stik s cestnim kolesarstvom, zdaj pa imam oba, ker itak rabiš backup :)

Gregor P ::

Jah vi se mal hecate, ampak drug profil gum in ste ob subvencijo za e-kolesa:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Cleon ::

Kolk so kaj težka vaša kolesa?

nokken ::

Malenkost pod 10.5kg... s pedali, rezervno zracnico pod sedezem, nosilci za bidona in 29x2.25 gumami. Fully velikost M.

IL_DIAVOLO ::

Cleon je izjavil:

Kolk so kaj težka vaša kolesa?


Malo pod 10kg je uradna teza, iskal sem bistveno lazje, ampak gredo cene v nebo, ko postanes preveč zbircen.

Sem pa zadovoljen da sem kompliciral in sem vzel grx opremo in na 2 sajbi spredaj. Se noro pozna ko gres v breg. Seveda po posvetu s forumski starimi macki. Tnx for that ;)

Edino veriga mi rada coha po ščitniku na večji sajbi. Je to normalno?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Invictus ::

Ne ni, nastavi si sprednji menjalnik...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Invictus ::

Mogoče ima pa menjalnik tudi "mikro" prestavljanje, kjer samo malo premakne tisti ščitnik za preskok verige.

Moj ima še 3 stopnje vmes da si na fino nastaviš tisti ščitnik, glede na zadnjo prestavo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mikhaair ::

stara mama je izjavil:

energetik je izjavil:

Ja seveda, na XC-ja boš dal zavito balanco. In potem našel še STI shifter za 12 redno MTB kaseto. Zakaj bi to počel, če lahko preprosto kupiš grevla?

Evoga, ko smo ze mel XC vs. gravel debato, na kaj pa tale gravel zelo spominja?
https://bikepacking.com/news/scott-scal...

Tukaj pa vidim rešitev mojih težav kam dati roke na daljsih vzponih in ravninah z XC. Tista dva roga na balanci, kje bi dobil kaj takega?

Invictus ::

Vsaka kolesarska trgovina...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

T743 ::

Moj ima pa 14kg fully 155/160mm ampak ga gonim tudi po asfaltu (cca2000jurja asfalta letno), zato se mi gravel varianta ne zdi slaba izbira, ampak da ima manj kot npr 9kg je pa že kar investicija:)
Po ravnini sicer gre do 25kmh povprečne na daljše razdalje(40-50km) z gravlom sem siguren da bi šlo do cca 40kmh po istih poteh, poleg tega je v bližini tudi ogromno makadama.
A kdo vozi Rose gravla? Zaenkrat vidim tam najboljši price/performace...Tudi Cube Nuroad je videti ok ampak imel bi tudi visoke obroče 50mm...

Boobiz ::

meni se bolj kot absolutna teža pri gravelu zdi pomembno, da je karbonski okvir. alu okvirja si na gravelu res ne bi želel (več), ker tudi če furaš 45mm plašče, je zadeva še vseeno preostro neudobna, medtem ko karbon precej dobro zmanjša amplitude in je IMO a must ker udobje > teža.
I'm drunk, what's your excuse?

Kalibri ::

Trdak recimo ima amortizer spredaj, zelo široke gume in je bolj udoben kot specijalka. Po drugi strani pa je navaden čimgumi, ki po asfaltu nikamor ne gre. Teža in vse nepotrebno nihanje ga delata udobnega, ne pa tudi zelo učinkovitega. Smisel ima v ornk klanec zaradi prestavnega razmerja, ne pa tudi zaradi teže S tem da, če si na specialki dovolj natreniran, tega niti ne rabiš. Kakšen fully je še večji jajc.
Aliminj pa je dovolj dober za vse režime vožnje. Za udobje pa je elektrika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

Cleon ::

Ok, a 10kg hard-tail mtb kolesa so cca 3k, prav vidim, al narobe razumem in cena ni najbolj odvisna od teže? Recimo Scott Scale 910, cca 3k, 10kg.

A mi najde kdo primer česa lažjega, če obstaja?

Kvatebrigic ::

Danes boš pod 10kg zelo težko kaj našel. Canyon ima recimo Exceed CF7 za 3k, 10,5kg. Cena je odvisna od teže, Canyon ima tudi recimo xc fullya z 10kg, ampak je 7k :D

Scorpy84 ::

T743 je izjavil:

Moj ima pa 14kg fully 155/160mm ampak ga gonim tudi po asfaltu (cca2000jurja asfalta letno), zato se mi gravel varianta ne zdi slaba izbira, ampak da ima manj kot npr 9kg je pa že kar investicija:)
Po ravnini sicer gre do 25kmh povprečne na daljše razdalje(40-50km) z gravlom sem siguren da bi šlo do cca 40kmh po istih poteh, poleg tega je v bližini tudi ogromno makadama.
A kdo vozi Rose gravla? Zaenkrat vidim tam najboljši price/performace...Tudi Cube Nuroad je videti ok ampak imel bi tudi visoke obroče 50mm...


Sanjaj po ravnem 40km/h mogoce z vetrom od zadaj. Sam gorca (trdaka) z 2.40 sirokimi gumami 12.2kg na 15km razdalje, od tega je 7km mestne voznje spravim povprecno 28-29km/h. Ce nebi bilo mestne, bi bilo kar cez 30 povprecna. S specialko po ravnem, brez vetra, tezko drzim 40 km/h vec kot 15-20 minut. Realnost pricakuj okrog 30-32 km/h odvisno koliko imas mocne noge pri visji kadenci. Toliko dosezem z 15kg trekingom, tak da se ne obremenjuj s tezo kolesa. 1 minuta izgube pri vzponu se ne pozna toliko na daljsih razdaljah.

energetik ::

Tule se da lepo pogledat razlike v hitrosti pri isti moči, ni potrebno ugibanje:
http://bikecalculator.com/
vires in numeris

T743 ::

energetik je izjavil:

Tule se da lepo pogledat razlike v hitrosti pri isti moči, ni potrebno ugibanje:
http://bikecalculator.com/

Hvala za link sem se malo poigral glede na zadnjo vožnjo prejšnji dan.
Razdalja je bila 23,6km; povprečna 23,3; teža kolesa 14kg; moja z nahrbtnikom cca 64kg,višincev pa 250metrov. Obračal sem po tem kalkulatorju 240W, zabeležen čas pa ura in minuta.
Če bi imelo kolo 8,5 kg bi prišel pa dobri 2 minuti prej, torej razlika res ni ne vem kako velika...bi pa padli wati na 228, kar pa tudi nekaj šteje. Še največ torej prinesejo verjetno gume.

energetik ::

Po ravnem največ prinese drža na biciklu (dropbar, topbar...). Pri klancih pa teža.
vires in numeris

Groot ::

Tisti, ki se tako obremenjujete s težo kolesa, a ste res vsi ultra fit s 5% maščobe? Ker mi je res vsakič znova smešno poslušat debate o tem kako je kolo, ki je 1kg težje, stokrat slabše in podobno. Pa sklepam da se vsi tudi vozite brez bidona, ker 500ml vode takoj nanese 500g. Je le potrebno paziti na težo :)):)) sarc off

Okapi ::

Hebiga, enim je lažje dat 2-3k evrov več za kolo, kot shujšati 2-3 kile.>:D

T743 ::

Kdo pa se obremenjuje??S težo res nimam več kam,hobi je pač hobi.Pri 3urah+ v hrib se pa kila+-še kako pozna.

Scorpy84 ::

T743 je izjavil:

Kdo pa se obremenjuje??S težo res nimam več kam,hobi je pač hobi.Pri 3urah+ v hrib se pa kila+-še kako pozna.


Niti ne... vse drugo se pozna, 2-3 kile pa ne...

Groot ::

T743 je izjavil:

Kdo pa se obremenjuje??S težo res nimam več kam,hobi je pač hobi.Pri 3urah+ v hrib se pa kila+-še kako pozna.


Če bo po 3 urah kolesarjenja 1kg težje kolo zate naredilo odločilno razliko, potem si očitno pravi profi. Za 99% ljudi pa je povsem vseeno ali ima kolo 10kg ali pa 11kg. Ampak ja, rekreativno kolesarstvo je že dolgo eden najočitnejših primerov vrhunskega marketinga, saj uspejo prodati praktično vsako bedarijo za mastne denarce.

Scorpy84 ::

Groot je izjavil:

T743 je izjavil:

Kdo pa se obremenjuje??S težo res nimam več kam,hobi je pač hobi.Pri 3urah+ v hrib se pa kila+-še kako pozna.


Če bo po 3 urah kolesarjenja 1kg težje kolo zate naredilo odločilno razliko, potem si očitno pravi profi. Za 99% ljudi pa je povsem vseeno ali ima kolo 10kg ali pa 11kg. Ampak ja, rekreativno kolesarstvo je že dolgo eden najočitnejših primerov vrhunskega marketinga, saj uspejo prodati praktično vsako bedarijo za mastne denarce.


Tocno to, pol se pa meni smejijo na specialki, ko mi kabli strlijo izven okvirja, alu kolo, najcenejsi cevlji z dvojnim vlozkom (jbg malo udobja more biti). Ko pa jih spusim, imajo tako faco... lahko bi si nabavil kolo za 5k, ampak ce se to zmer pomeni da bom 10 min hitrejsi in 10 mest vec pridobil na tekmi ampak dalec od amaterskih "profijev", nima smisla ulagat tak denar. Telo bo se vedno fit, gres pa takrat v gore kazat misice in kondicijo.

IL_DIAVOLO ::

Presenetljivo veliko se ukvarjas z drugimi. Morda bi bila vseeno malo vecja investicija v kolo boljše na dolgi rok:)
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
««
104 / 109
»»