» »

Katero kolo

Katero kolo

««
103 / 109
»»

nokken ::

Ce vsaj na priblizno kolesaris je za mtb najnizji uporaben rang opreme Shimano Deore. Deore ima 12spd kar pomeni kaseto 10-51. Ja se strinjam, to ne dobis za 200eur, ampak s kolesom za 200eur se peljes do trgovine in nazaj (ce slucajno zdrzi) za hobi kolesarjenje pa pac das kaksnega jurja+ za kolo in za ta denar dobis kolo z Deore, torej 12spd opremo.
Meni osebno je na xc mtb 36T spredaj in 10-51 kaseta vec kot dovolj kar se range tice in je zares range celo malenkost vecji kot prej na 2x11. Je pa res, da za na cesto (gravel kolesa ne bi nikoli imel, ker za gravel je FS mtb precej boljsa opcija ;) ne bi osebno nikoli sel na 1x.

Sparkxl ::

Naj me nekdo popravi, ampak ni grevel pecikl v bistvu specialka z malo debelejšimi gumami?

energetik ::

Ja. Pa še z nekoliko drugačnimi prestavnimi razmerji, malce bolj zrelaksirano geometrijo in širšo balanco.
vires in numeris

joez7 ::

energetik je izjavil:

Ja. Pa še z nekoliko drugačnimi prestavnimi razmerji, malce bolj zrelaksirano geometrijo in širšo balanco.

PA ceno v rangu 4k.

nokken ::

Sparkxl je izjavil:

Naj me nekdo popravi, ampak ni grevel pecikl v bistvu specialka z malo debelejšimi gumami?

Ja lahko fejst zanic specialka z debelejsimi gumami (za ne tako malo denarja) ali pa mtb iz leta 1990 (prav tako za ne tako malo denarja). Ko pa zacnes tlaciti gor trenutno popularne stvari (44+ gume, amortizerje, flat krmila itd.) pa dobis realno zanic mtb hardtail iz aktualnih casov.

Sparkxl ::

Ja, dobro povedano. Ker teh gravel peciklov jaz ne razumem. Zakaj bi to nekdo hotel imeti za izven asfalta? Obstaja dober razlog zakaj so bile izumljene vzmetene vilice in mtb. Gre pomoje za genialno potezo marketinga, ki je nafookal dovolj ljudi, da je to zdaj popularno.

Sprašujem pa zato, ker sem si kupil električni trekking pecikl, za katerega sem ugotovil, da se to kvalificira tudi kot gravel. Ampak to te izven asfalta, že na malenkost bolj grobem šodru preruka v dno duše. In ne razumem da folk namerno v to rine in za to plačuje konkretne €

Vanquish ::

zato ker ti necesa ne razumes je to napizdovanje? :D

Jaz imam gravel od 2017 dalje in ga obozujem. Imam tudi hardtail, ki ga sploh ne vozim vec in ga bom dal stran.

Ko mi pase vozim po cesti, ko mi pase vozim po makedamu - dosti bolj efektivno kot s hardtailom. Spusti po makedamu pa me ne zanimajo, posledicno je gravel direktno to kaj rabim, pa vozim vse hribe v okolici Maribora.

energetik ::

Sparkxl je izjavil:

Ja, dobro povedano. Ker teh gravel peciklov jaz ne razumem. Zakaj bi to nekdo hotel imeti za izven asfalta? Obstaja dober razlog zakaj so bile izumljene vzmetene vilice in mtb. Gre pomoje za genialno potezo marketinga, ki je nafookal dovolj ljudi, da je to zdaj popularno.

Sprašujem pa zato, ker sem si kupil električni trekking pecikl, za katerega sem ugotovil, da se to kvalificira tudi kot gravel. Ampak to te izven asfalta, že na malenkost bolj grobem šodru preruka v dno duše. In ne razumem da folk namerno v to rine in za to plačuje konkretne EUR
Kaj te točno matra? Gravel (osnovna verzija, brez fedrov, z zavito balanco) je super zadeva za tiste, ki se v glavnem vozimo po asfaltu, hkrati pa bi občasno šli tudi na dobre makadame. Ker vsaj na starejše specialke ne gre več kot 28mm guma in ker imajo pretežke prestave. Grevl to rešuje. Ali se mi reče grevl ali namenska specialka je meni vseeno. Važna je cena in kaj nudi in za kaj ga rabiš.

joez7 je izjavil:

energetik je izjavil:

Ja. Pa še z nekoliko drugačnimi prestavnimi razmerji, malce bolj zrelaksirano geometrijo in širšo balanco.

PA ceno v rangu 4k.
Ja seveda. Npr. Cube Nuroad Race pride 1600EUR. GRX oprema, skrite napeljave, hidravlični diski.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

joez7 ::

markosus je izjavil:

Sicer trenutno sem na sobnem kolesu,bi pa z drugim tednom počasi prešel na pravo kolo.Mislim ne bi rad brcal v prazno ampak zmerna obremenitev.
Ja omejitev bo verjetno doživljenjska,saj hrustanec baje se ne obnavlja.


Poglej si na bajk.si ali enduro.si
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

IL_DIAVOLO ::

Ce je za poznavalce dobro, je za nedeljskega kolesarja kot sem sam, tudi dobro.

https://www.mtb.si/oprema/focus-atlas-z...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

issak ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce je za poznavalce dobro, je za nedeljskega kolesarja kot sem sam, tudi dobro.

https://www.mtb.si/oprema/focus-atlas-z...


Seveda bo bicikel za 2 jurja dober za nedeljskega kolesarja! Drugače poznam (iz Strave) enega mojstra ki podira lokalne rekorde na Decathlonovem Tribanu, tako da so noge dosti bolj važne od bicikla :)

Pri Focusu omenim samo, da uporablja manj pogosto širino osi, in sicer 110x12 spredaj in 148x12 zadaj, večina ostalih gravel biciklov ima 100x12 in 142x12. Če boš kupoval nove feltne (ali pa še en komplet felten za na cesto), moraš biti na to pozoren, drugače nima nobene veze.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

issak ::

Sparkxl je izjavil:

Ja, dobro povedano. Ker teh gravel peciklov jaz ne razumem. Zakaj bi to nekdo hotel imeti za izven asfalta? Obstaja dober razlog zakaj so bile izumljene vzmetene vilice in mtb. Gre pomoje za genialno potezo marketinga, ki je nafookal dovolj ljudi, da je to zdaj popularno.


Res so me dobro nafukali! Toliko, da sem že 20000 km prevozil na dveh gravel bajkih! Zakaj gravel bike? Ker se rad voziš tam, kjer ni prometa, ampak nisi kaskader in te ne zanima mtb. Na makadamskih cestah, kakršnih so polni naši gozdovi, je vzmetenje povsem nepotrebno, 30mm gume na cestnih kolesih so pa vseeno preozke. Lahko bi šel s "touring" kolesom, ampak mi je všeč ukrivljena balanca. Lahko bi šel res tudi s ciklokros kolesom, ampak če še nimam nobenega kolesa, zakaj bi izbral manj udobno varjanto? Ja, tudi z MTBjem bi šel lahko, potem bi plačeval ekstra za vzmetenje, ki ga ne potrebujem, vzdrževanje bi bilo dražje, in še kolo je težje.

Nevem, mogoče mi je res marketing prodal idejo, da se je lepše peljati po gozdovih in makadamih kot na prometnih cestah.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

nokken ::

issak je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Ja, dobro povedano. Ker teh gravel peciklov jaz ne razumem. Zakaj bi to nekdo hotel imeti za izven asfalta? Obstaja dober razlog zakaj so bile izumljene vzmetene vilice in mtb. Gre pomoje za genialno potezo marketinga, ki je nafookal dovolj ljudi, da je to zdaj popularno.


Res so me dobro nafukali! Toliko, da sem že 20000 km prevozil na dveh gravel bajkih! Zakaj gravel bike? Ker se rad voziš tam, kjer ni prometa, ampak nisi kaskader in te ne zanima mtb. Na makadamskih cestah, kakršnih so polni naši gozdovi, je vzmetenje povsem nepotrebno, 30mm gume na cestnih kolesih so pa vseeno preozke. Lahko bi šel s "touring" kolesom, ampak mi je všeč ukrivljena balanca. Lahko bi šel res tudi s ciklokros kolesom, ampak če še nimam nobenega kolesa, zakaj bi izbral manj udobno varjanto? Ja, tudi z MTBjem bi šel lahko, potem bi plačeval ekstra za vzmetenje, ki ga ne potrebujem, vzdrževanje bi bilo dražje, in še kolo je težje.

Nevem, mogoče mi je res marketing prodal idejo, da se je lepše peljati po gozdovih in makadamih kot na prometnih cestah.

No tocno to kar si napisal je point da gravel bicikla NE kupis ;) Ce nimas nobenega ne vem zakaj bi izbral tistega ki je manj udoben. Tudi na "gladkih" makedamih je vzmeteno kolo precej bolj udobno kot nevzmeteno (ravno iz tega razloga osebno ne bi nikoli vec premisljeval o hardtailu pac pa je fully obvezen). S tem da za isto/podobno ceno dobis pri trenutno popularnem gravlu kolo, ki je realno iz 90ih let., medtem ko pri mtb dobis aktualno vzmetenje, carbo okvir, nekaj razredov boljse zavore in prestave. Ni pa tako cool, to je pa res :) In v danasnjih casih so tudi xc fullyi tako dobri, da ni nekih strasnih izgub pri gonjenjuj, tudi ce je ucinkovitost in posledicno hitrost edina stvar ki steje.

mit3k ::

Ne pretiravaj, za makadam res ne potrebuješ polnovzmetenega kolesa. Raje uporabi širše gume z nizkim pritiskom in pridobiš tistih nekaj centimetrov "vzmetenja", da ti pobira kamenčke.

Sparkxl ::

issak je izjavil:



Nevem, mogoče mi je res marketing prodal idejo, da se je lepše peljati po gozdovih in makadamih kot na prometnih cestah.


Marketing ti je prodal napačen pecikl za te terene, ker te otroške širine gum z visokimi bari in trda vilica po zdravi pameti pač ne gre skupaj z besedo gozd in šoder cesta. Sem sprobal nekaj km in se skoraj jokal zraven.

Za ta namen se je pred mnogimi desetletij izumila vzmetena vilica

IL_DIAVOLO ::

issak je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce je za poznavalce dobro, je za nedeljskega kolesarja kot sem sam, tudi dobro.

https://www.mtb.si/oprema/focus-atlas-z...


Seveda bo bicikel za 2 jurja dober za nedeljskega kolesarja! Drugače poznam (iz Strave) enega mojstra ki podira lokalne rekorde na Decathlonovem Tribanu, tako da so noge dosti bolj važne od bicikla :)

Pri Focusu omenim samo, da uporablja manj pogosto širino osi, in sicer 110x12 spredaj in 148x12 zadaj, večina ostalih gravel biciklov ima 100x12 in 142x12. Če boš kupoval nove feltne (ali pa še en komplet felten za na cesto), moraš biti na to pozoren, drugače nima nobene veze.


Hvala
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nokken ::

mit3k je izjavil:

Ne pretiravaj, za makadam res ne potrebuješ polnovzmetenega kolesa. Raje uporabi širše gume z nizkim pritiskom in pridobiš tistih nekaj centimetrov "vzmetenja", da ti pobira kamenčke.

Aha fatbike pol? Se en marketinski nateg, ki je bil ohinsploh resitev za srednjo Evropo oz. karkoli drugega kot polarne predele. Zaradi mene ti veselo vozi fatbike in imej vzmetenje z gumami, jaz osebno bom pa uporabljal tisto kar so precej dobro dodelali v vseh teh letih... FS bike in normalne mtb 2.25-2.35 gume.
Kot je bilo ze parkrat napisano... mtb se je razvil ravno zaradi voznje po makedamih oz. fire roadih v ZDA, ker pac cestna kolesa za to niso. Potem je sla evolucija naprej in so razvili vzmetenje. In sedaj gre marketing evolucija nazaj v leto 1960 (tako z materiali in tehnologijo kot s kolesi samimi). Ko jebe vzmetenje. Ma kaksen karbon, to je brez veze, zakon so zelezne stange ali v najboljsem primeru alu okvirji. Hidravlicni diski? Mah ne zakaj, tisti na zajlo so super. In za to zaracunajo toliko kot za precej spodoben carbo mtb, tisti pravi kolesarji ki vedo kaj je dobro pa veselo placujejo za te PR natege :))

T440 ::

@nokken: kvasiš neumnosti

Vanquish ::

Najboljse je, da prepricuje nas, ki imamo gravel in se druga kolesa doma kaj je bolj udobno :D

Sedaj sem se mocno zacel sprasevat zakaj ne vozijo vsi po cesti, ce pa je tam najbolj udobno :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vanquish ()

Sparkxl ::

Saj ni poanta v tem kje voziš, ampak s čim voziš. Za makedam in podobno je bil leta nazaj izumljen xc pecikl. S tem letiš preko ko raketa, udobno. Oni mojster gori pa nima razčiščenih pojmov in za njega je mtb enako downhill in on ni kaskader da bi to imel in se po šodru rajši naganja s specialko z malo bolj debelimi gumami in misli da je udobno, ker mu je marketing tako rekel

IL_DIAVOLO ::

Kdo pa pravi da moraš iskat makedam kjer bos kopal po njem kot noj?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nokken ::

T440 je izjavil:

@nokken: kvasiš neumnosti

Verjetno ja. Sicer pa zaradi mene kupi kolo za par jurjev, ki je realno vredno max 500eur in vozi gravel. Tvoja stvar ne moja.
PS: Kje je sedaj fatbike, ki je bil par let nazaj dalec najboljsa opcija za voznjo po trailih pri nas? Ja ko je po par letih hype popustil jih ni vec... niti enega. No sorry v KRanjski Gori se da obcasno se vedno videti nekoga z njim... verjetno mu ga ni uspelo prodati dokler je bil se vsaj malo v modi. No pocakaj par let pa bos videl koliko bo se gravel biciklov samo da trenuten hype popusti. Cestni in mtb-jih bodo pa zelo verjetno se vedno v enakem ali vecjem stevilu kot so ze sedaj.

nokken ::

Pa da ne bos rekel da lazem o cenah... Ker je ravno vceraj nekdo dal za primer Cube.
Cube Nuroad Race... alu gravel bike, ki tehta 10.1kg (precej veliko ze za HT mtb) pride 1800eur.
Za priblizno isti denar dobis carbon Cube Reaction c.62 Pro. Ne ni bike, ki bi ga jaz imel, je pa vseeno par razredov boljsi kot prej omenjeni gravel in po makemdamu (pa se kje drugje) se pelje neprimerno boljse kot tisti alu srot. Ampak ce imas brado do popka, karirasto srajco za na kolo in na splosno izgledas kot kanadski gozdar, mtb res ni dovolj in. :))

T440 ::

nokken je izjavil:

T440 je izjavil:

@nokken: kvasiš neumnosti

Verjetno ja. Sicer pa zaradi mene kupi kolo za par jurjev, ki je realno vredno max 500eur in vozi gravel. Tvoja stvar ne moja.
PS: Kje je sedaj fatbike, ki je bil par let nazaj dalec najboljsa opcija za voznjo po trailih pri nas? Ja ko je po par letih hype popustil jih ni vec... niti enega. No sorry v KRanjski Gori se da obcasno se vedno videti nekoga z njim... verjetno mu ga ni uspelo prodati dokler je bil se vsaj malo v modi. No pocakaj par let pa bos videl koliko bo se gravel biciklov samo da trenuten hype popusti. Cestni in mtb-jih bodo pa zelo verjetno se vedno v enakem ali vecjem stevilu kot so ze sedaj.

Ni nobene potrebe po zapravljanju 4, 5 jurjev. Sem kupil za dva jurja, Canyon znamka, pa sem
bil tud sam najprej mal skeptičen do grave koles. Posledica: vozim iste makadame kot prej, le hitreje, da ne omenjam razlike na asfaltu. Zvozim tudi iste poti po gozdovih, itd…. v praksi ni veliko klancev, katere
sam vozim in so bili z gorcem doable z gravelom pa niso…. in vzmetenja ne pogrešam (pa če verjameš ali ne), zato sem gorca pač prodal. Je postalo hitro jasno, da je poleg specialke za cesto in gravela
(za vse ostalo) za moje potrebe gorc postal odveč. Downhillow pa nisem vozil prej in jih tudi sedaj ne bom začel.
Je mogoče nišno kolo, ampak svojo nišo gravel kar dobro pokrije.

Sparkxl ::

Katera niša pa bi to naj bila? Realno, ne marketing niša. Ker jaz je še nisem našel

T440 ::

Sparkxl je izjavil:

Katera niša pa bi to naj bila? Realno, ne marketing niša. Ker jaz je še nisem našel

makadam. podlaga po kateri se večinoma vozimo, kadar nismo na asfaltu.

skyline ::

nokken je izjavil:

mit3k je izjavil:

Ne pretiravaj, za makadam res ne potrebuješ polnovzmetenega kolesa. Raje uporabi širše gume z nizkim pritiskom in pridobiš tistih nekaj centimetrov "vzmetenja", da ti pobira kamenčke.

Aha fatbike pol? Se en marketinski nateg, ki je bil ohinsploh resitev za srednjo Evropo oz. karkoli drugega kot polarne predele. Zaradi mene ti veselo vozi fatbike in imej vzmetenje z gumami, jaz osebno bom pa uporabljal tisto kar so precej dobro dodelali v vseh teh letih... FS bike in normalne mtb 2.25-2.35 gume.
Kot je bilo ze parkrat napisano... mtb se je razvil ravno zaradi voznje po makedamih oz. fire roadih v ZDA, ker pac cestna kolesa za to niso. Potem je sla evolucija naprej in so razvili vzmetenje. In sedaj gre marketing evolucija nazaj v leto 1960 (tako z materiali in tehnologijo kot s kolesi samimi). Ko jebe vzmetenje. Ma kaksen karbon, to je brez veze, zakon so zelezne stange ali v najboljsem primeru alu okvirji. Hidravlicni diski? Mah ne zakaj, tisti na zajlo so super. In za to zaracunajo toliko kot za precej spodoben carbo mtb, tisti pravi kolesarji ki vedo kaj je dobro pa veselo placujejo za te PR natege :))


Za lepe makadame res potrebuješ FS bajk ja :)

Poskusi enkrat gravel bajk za tak teren, mogoče boš presenečen. Sploh ker moraš do tja in nazaj verjetno precejšen del poti po asfaltu.

Sparkxl ::

T440 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Katera niša pa bi to naj bila? Realno, ne marketing niša. Ker jaz je še nisem našel

makadam. podlaga po kateri se večinoma vozimo, kadar nismo na asfaltu.


Če si fetišist ja. Ker noben me ne bo prepričal, da te ne preruka v dno duše. Imam gravel, tako da mislim da ne govorim na pamet. Ko se po isti cesti vozim z mtb, je to balzam za dušo, namesto nabijanja.

Sem podoben eksperiment delal 2010. Karbon mtb okvir, trda karbon vilica in ozke gume. Prefooka te sem in tja in počez.

Kot rečeno, ravno za ta namen je bil mtb z vzmetenjem izumljen. Zdaj pa hodimo 40 let nazaj. Naslednja stopnja bo gravel z vzmeteno vilico in odkrita bo topla voda

T440 ::

Tudi prav.
Lahko noč.

stara mama ::

Gravel navdušenci vrjetno izhajajo iz cenenih MTBjev opremljenih s slabimi vilicami (suntour, rst, ...)
Če te vleče bolj na cesto, OK spoštujemo, ko menjuješ bicikel razkiraš več in je torej bolj tja usmerjen.
Ampak ne prepričevat nekoga s sodobnim dobrim XCjem in vilicami, kako se pelješ boljše od njega, ker ni fizikalne podlage za to.
Drgač tud na XCja lahk zmontiraš ožje gume in zavito belanco, drugo kaseto, pa bo zelo zelo podobna zadeva.
Druga stvar je od XCja proti downhilu (all-mountain in enduro sta vmes), tam se pa začenja spreminjat geometrija iz cesti-prijazne v cesti-neprijazno.
Ekologija™ in Trajnost™

energetik ::

Ja seveda, na XC-ja boš dal zavito balanco. In potem našel še STI shifter za 12 redno MTB kaseto. Zakaj bi to počel, če lahko preprosto kupiš grevla?
Ja, za izključno makadame, sploh pri nas kjer so polni klancev in resnega šodra bi tudi jaz raje vzel 29" MTB. Ampak npr. jaz vozim 80% asfalt in 20% makadam. In na asfaltu je XC milorečeno žalost. Jaz mislim da grevl pokrije ravne take, ki poleg večine asfalta radi zavijemo tudi na kak makadam. Aerodinamika na grevl geometriji z zavito balanco je za razred boljša.
vires in numeris

stara mama ::

energetik je izjavil:

Ja seveda, na XC-ja boš dal zavito balanco. In potem našel še STI shifter za 12 redno MTB kaseto. Zakaj bi to počel, če lahko preprosto kupiš grevla?

Ker to pa naredi vse razliko na svetu ane? Pa še vedno morš gonit pedala.
Recimo, maš še dobrga XCja ki ti hodi viška, ker si kupu allmountaina. Da ne greš prodajat in kupovat drugega, lahk tega XCja bolj približaš cesti.
Nikol ne bo enako ja, ampak opravlja namen par procentov boljše.
Ekologija™ in Trajnost™

Vanquish ::

Kake nebuloze berem tukaj.

Sam nisem v nobeni posebni kondiciji ampak imam na makedamskih sekcijah brez problema KOM, ker dobesedno letim cez segmente, ki se z vsemi variacijami mtb mucijo.

In pazi to - po 4ih urah voznje me cisto nic ne boli ali moti :)

Je pa res, da moj greval ni taki, kot ga dobis v Decathlonu :)

Scorpy84 ::

Vanquish je izjavil:

Kake nebuloze berem tukaj.

Sam nisem v nobeni posebni kondiciji ampak imam na makedamskih sekcijah brez problema KOM, ker dobesedno letim cez segmente, ki se z vsemi variacijami mtb mucijo.

In pazi to - po 4ih urah voznje me cisto nic ne boli ali moti :)

Je pa res, da moj greval ni taki, kot ga dobis v Decathlonu :)


Samo pa tudi ne upostevas kaksne gume imas. Ko na mtb fliknes DH varianto ali kaksne vmesne, je vse tezko poganjati. Ko grem s trekingom, ki je se tezji od mtb in imam gor bolj cestne gume, kot za makadam, ampak vseeno gre po makadamu, tudi letim po segmentih in vzponih. Z mtb lahko sanjam, da dosezem take case. Enkrat sem za foro dal te gume na mtb, kolo je bil smeh za pogledati, vzpone je bilo neverjetno zlahka premagovati in drzati spodobno kadenco na tezjih vzponih. Je pa zato druga zgodba pri spustih, takrat pa z gravlom ni najbolj fajn. Sem jih letos veliko srecal po gozdu in malo tezjih terenih, veliko se jih po jajcih vozilo, da nebi padli ze zaradi drze. Se dostrkat sprasujem zakaj rinejo po takem, ce jim ne gre. Bog ne daj pa da bi se umaknili.

neosonic ::

Morda ima kdo kakšen predlog za električno kolo, ki bi ga primarno uporabljal za pot v službo? Vozilo bi se po regionalnih cestah, ki ima kar nekaj vzponov. V eno stran pa je 13 kilometrov. Bolj budget varianta oziroma value for money :) Če bi bilo mogoče, do 2000€. Hvala.

Vanquish ::

Scorpy84 je izjavil:


Samo pa tudi ne upostevas kaksne gume imas. Ko na mtb fliknes DH varianto ali kaksne vmesne, je vse tezko poganjati. Ko grem s trekingom, ki je se tezji od mtb in imam gor bolj cestne gume, kot za makadam, ampak vseeno gre po makadamu, tudi letim po segmentih in vzponih. Z mtb lahko sanjam, da dosezem take case. Enkrat sem za foro dal te gume na mtb, kolo je bil smeh za pogledati, vzpone je bilo neverjetno zlahka premagovati in drzati spodobno kadenco na tezjih vzponih. Je pa zato druga zgodba pri spustih, takrat pa z gravlom ni najbolj fajn. Sem jih letos veliko srecal po gozdu in malo tezjih terenih, veliko se jih po jajcih vozilo, da nebi padli ze zaradi drze. Se dostrkat sprasujem zakaj rinejo po takem, ce jim ne gre. Bog ne daj pa da bi se umaknili.


Seveda je razlika - ampak s tem setup izboljsas obstojec sistem, ne prides pa na nivo gravel, ki je narejen za to.

Jaz osebno mislim, da gravel industrija se ni cisto tam, so pa dolocene znamke precej blizu.

Imas se vedno ogromno gravel koles, ki so po prestavnih razmerjih blizje cestnim, kar ni ravno fajn pri makedamskih bregih 20% ipd.

Jaz sem vzel takega, ki ze ima zadaj 10-52 zobnik, ima tudi amortizer z 1cm hoda zadaj in v fajfi 2cm. Vse skupaj skoraj nic ne vpliva na tezo, pobere pa vse te manjse vibracije.
Z njim sem hiter tako na cesti kot po makedamu. Ko se vsedem na svoj hardtail in grem po istih poteh mam obcutek kot, da me nekdo nazaj vlece.

Za to kar vozim je pac gravel idealna izbira.

Scorpy84 ::

Ja s tako drzo pri 20% spustih, nimas kaj iskat z gravlom, sploh pa po makadamu. Ok imas gravle, kjer imas balanco kot pri trekingu in je bolj varno za take spuste, da lahko telo pomaknes bolj nazaj.

Vanquish ::

Ne, balanco imam normalno gravel, sam fajfa ima noter vzmetenje.

Je pa dejstvo, da bom vozil po strmih bregih samo gor, spuste pa bom sel po drugih poteh.
Sem vozil tudi po istih nazaj - gre, ampak definitivno telo obremenjujes in je s hardtailom super s tem pa "mucenje". To govorim seveda za daljse ture(10km spusta) ne pa do 1-2km.
Kdo vozi take poti gravel ni za njega.

Jaz imam oba in sem ugotovil, da hardtaila dejansko ne rabim

nokken ::

T440 je izjavil:

Ni nobene potrebe po zapravljanju 4, 5 jurjev. Sem kupil za dva jurja, Canyon znamka, pa sem
bil tud sam najprej mal skeptičen do grave koles. Posledica: vozim iste makadame kot prej, le hitreje, da ne omenjam razlike na asfaltu. Zvozim tudi iste poti po gozdovih, itd…. v praksi ni veliko klancev, katere
sam vozim in so bili z gorcem doable z gravelom pa niso…. in vzmetenja ne pogrešam (pa če verjameš ali ne), zato sem gorca pač prodal. Je postalo hitro jasno, da je poleg specialke za cesto in gravela
(za vse ostalo) za moje potrebe gorc postal odveč. Downhillow pa nisem vozil prej in jih tudi sedaj ne bom začel.
Je mogoče nišno kolo, ampak svojo nišo gravel kar dobro pokrije.

No saj exactly my point... makaedame, pa kaksno potko, no pa kaksen lazji trail pa smo ze cisto na mtb xc terenu kjer vzmetenje se kako prav pride. In ja z gravlom se da odpeljati vecino trailov, ki jih vozim jaz z mojim fullyem. Stvar je zgolj v tem kako. In verjel ali na, nikoli nisem dirkal tako da nisem ravno nek virtuoz na biciklu, ampak ko sem sel z nekom, ki je precej doma na biciklu (konec koncev je vseeno svetovni prvak) sem bil kljub temu po teh poteh dol z mtb hitrejsi kot on na gravlu.
Pa kot sem napisal prej.... za isti denar dobis precej boljsi mtb kot pa trenutno moden gravel. Ne glede ali je to jurja, dva ali 10 (glej tisto primerjavo Cubo iz prejsnega posta).

Vanquish je izjavil:

Sam nisem v nobeni posebni kondiciji ampak imam na makedamskih sekcijah brez problema KOM, ker dobesedno letim cez segmente, ki se z vsemi variacijami mtb mucijo.
In pazi to - po 4ih urah voznje me cisto nic ne boli ali moti :)
Je pa res, da moj greval ni taki, kot ga dobis v Decathlonu :)

Mogoce se vozis po koncih, kjer noben vsaj na pol resen kolesar vozi ;) Kjerkoli drugje po Sloveniji moras biti ze jebeno dober ce hoces imeti kaksen KOM ne pa da nisi v nobeni posebni kondiciji :))
Meni tudi po 4h voznje nic ne boli ali moti... no razen po vecini noge, ampak to bi me na vsakem kolesu.

Vanquish ::

nokken, ja Maribor je ruralno podrocje in 560 ljudi na segmentu je nic :)

Badwolff ::

Tale od vanquisha je kr močna, ja, res sem bl za en kurc, ampak brez težav pobiram KOMe po tekočem traku. Eno al drugo :D

S katerim svetovnim prvakom se pa voziš ti nokken. Sploh mamo kazga?

nokken ::

@Badwollf imamo in to ravno v tej modni disciplini ;)

Vanquish ::

Badwolff je izjavil:

Tale od vanquisha je kr močna, ja, res sem bl za en kurc, ampak brez težav pobiram KOMe po tekočem traku. Eno al drugo :D

S katerim svetovnim prvakom se pa voziš ti nokken. Sploh mamo kazga?


Za en kurc si ti reko ne jaz. Povprecna hitrost 34km/h na makedamu z gravel pa je definitivno lazja kot z mtb.

mikhaair ::

Badwolff je izjavil:

Tale od vanquisha je kr močna, ja, res sem bl za en kurc, ampak brez težav pobiram KOMe po tekočem traku. Eno al drugo :D

S katerim svetovnim prvakom se pa voziš ti nokken. Sploh mamo kazga?

Mohorič je svetovni gravel prvak.

redtech ::

Na gravelu pa res ne rabis 52-10 zobnik, ni ga rekreativca, da bi ga na 40 gumah obračal.

Še na specialki, moraš trenirati, da ga zvrtiš.

Vanquish ::

redtech je izjavil:

Na gravelu pa res ne rabis 52-10 zobnik, ni ga rekreativca, da bi ga na 40 gumah obračal.

Še na specialki, moraš trenirati, da ga zvrtiš.


nisem siguren, ce te razumem? Namrec - nikjer nisem zapisal koliko je sprednji zobnik?

issak ::

neosonic je izjavil:

Morda ima kdo kakšen predlog za električno kolo, ki bi ga primarno uporabljal za pot v službo? Vozilo bi se po regionalnih cestah, ki ima kar nekaj vzponov. V eno stran pa je 13 kilometrov. Bolj budget varianta oziroma value for money :) Če bi bilo mogoče, do 2000€. Hvala.


https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... 500eur subvencije pa si na 2k :) Ali pa scott https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... za 1500 po subvenciji.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

MTB4life ::

Nisem vedel, da je sedaj tudi v kolesarstvu toliko trenja - dobro sej jo večino ustvarjata dva uporabnika.
Če nekomu paše gravel naj se vozi z njim, če nekomu paše monicikel enako. Ne vem kdo si, da bi nekomu prepovedal vožjo z določenim tipom kolesa.

Temo zadnjih par strani bežno berem, ampak nikjer nisem zasledil, da bi kdo trdil se z gravel kolesom pelješ bolj udobno, kot s FS MTB kolesom, razen v postu od stare mame.

Ne morem razumeti, kako določeni ne razumete, da smo ljudje različni. Če tebi nekaj odgovarja, drugemo pa ne, ni nič narobe.

Sam imam v svojem ''arzenalu'' gravel - budget build, samo izključno za v službo, sestavljen je iz treking alu okvirja, 29' 2.0 mtb plašči, zavita balanca, single speed in spd pedala, MTB trdaka - 140mm hoda in full suspension enduro. Največ preživim na gravel kolesu (skoraj vsak delovnik), za gušt večino časa uporabljam trdaka in manj kot 1% časa na FS (nazadnje sem ga uporabil leto dni nazaj). Ko sem si sestavil trdaka mi je tako všeč postal, da znjim odpeljem vse MTB ture in traile. Kolegi imajo na turah vedno SFS kolesa, jaz pa jim brez težav sledim s trdakom. Res je, da pri spustu moje telo bistveno več dela, kot ostali ampak meni je všeč. Dejansko mi sedaj po N-kkm prevoženih kilometrih FS kolo ni všeč - enostavno mi ni več všeč filing, da zadnji del kolesa ''amortizira'' in se težko spravim nanj.

Preden sem ''sestavil'' gravel kolo sem imel v lasti XC-ja. Ugotovil, da ga ne potrebujem in sedaj imam single speed gravel =) Verjetno se bo nekaterim uporabnikom zmešalo, ko to prebere ampak j**i ga.
Drugače sem vedno zagovarjal, da je XC najboljši allroader in se še vedno strinjam, ampak to še vedno ne pomeni, da ne smejo ljudje kupit kar jim paše.

stara mama ::

MTB4life je izjavil:

imam v svojem ''arzenalu'' gravel - budget build, samo izključno za v službo, sestavljen je iz treking alu okvirja, 29' 2.0 mtb plašči, zavita balanca, single speed in spd pedala,

Torej, v bistvu imaš predelanga XCja (al trekinga, isti ku*ac).
Nič narobe s tem, ampak eni tule trdijo, da to ni to :)
Ekologija™ in Trajnost™

energetik ::

stara mama je izjavil:

MTB4life je izjavil:

imam v svojem ''arzenalu'' gravel - budget build, samo izključno za v službo, sestavljen je iz treking alu okvirja, 29' 2.0 mtb plašči, zavita balanca, single speed in spd pedala,

Torej, v bistvu imaš predelanga XCja (al trekinga, isti ku*ac).
Nič narobe s tem, ampak eni tule trdijo, da to ni to :)
Seveda ga lahko predelaš, tudi jaz sem se že skoraj spravil spremenit trekinga v grevla, pa sem potem šel čekirat cene komponent in se mi praktično ne splača. Menjal bi vilice na trde karbonske, potem balanco na zavito, kar pomeni da rabim še 2 nova STI šifterja, potem komplet hidro disk bremz. Si hitro na 1k€ z materialom.
vires in numeris
««
103 / 109
»»