» »

Katero kolo

Katero kolo

««
68 / 98
»»

Alexius Heristalski ::

LeQuack je izjavil:

A nimajo vlaki posebne vagone za kolesa?

Ne vsi. Res pa vsaj na kočevski progi vozijo dizli, ki imajo vsi prostor za 10 koles. Ne vem, kako je drugod. Stadlerji imajo veliko prostora, medtem ko je na starejših vlakih prostor veliko manjši in je v praksi toliko koles težko stlačiti noter.
https://miniaturna-zeleznica.eu/SZ_vlak...
https://miniaturna-zeleznica.eu/SZ_vlak...
https://miniaturna-zeleznica.eu/SZ_vlak...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

jurski ::

Ti prostori za kolesa na vlakih so v konicah žal namenjeni potnikom in ne kolesom. Npr. Kamnik-LJ dopoldan ne sprejemajo koles, popoldan pa ja, LJ-Kamnik pa ravno obratno.

@polde66 vem da je električni skiro najbolj praktičen glede tega, a mi ne vliva dovoljšnega očutka varnosti.

Kvinta ::

V nemčiji recimo pa tud v Avstriji majo na boljših vlakih posebn vagon za kolesa ga pripneš tam za posebej namenjeno ograjo ali obesiš za kolo se vsedeš zraun pa rešeno.
Pri nas v Sloveniji je prostor za kolo kolkor še niso spremenili le tam ob vhodu kjer se gnetejo tisti ,ki vstopajo in izstopajo in ti s kolesom plus tisti ,ko hodijo med vagoni pa ,da ne pozabim kondukterja pa tiste ,ko grejo na wc pa seveda firbci katere ti s kolesom full zanimaš skratka gužva :)) barem bi lahko en živilski vagon reskirali tam bi mel vsak lepo svojo celico :D
A.C.A.B

Alexius Heristalski ::

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

josephe ::

Zanimam se za nakup gorskega kolesa.
Odločil sem se, da bi se malo rekreiral, uporaba pa bi bila za vožnjo po gozdu in za v službo ( ca. 7km v eno smer ).
Trenutno sem oko vrgel na tega:
https://www.intersport.si/nakamura-catc...

Kar bi želel so hidravlični diski ( velikosti 180 ), 29col in pomoje gištel L.
Je kaj primernejšega v nekem tem cenovnem razredu?
Je ta model OK?

Hvala in LP

Badwolff ::

Stegni se za prvi kolo, ki nima sprednjega menjalnika.

Za isti denar, kot je tale nakamura, divide priznani znamko v extreme vital, z vsaj primerljivo opremo.

Če ni denar velika ovira, glej okrog jurja...

mikhaair ::

Poglej vsaj še na Canyon in Radon stran.

J.McLane ::

Speci tele Nakammure sploh niso slabi za 770€
- hidravličen zavore
- SRAM SX 12 prestav
- Zračno prednje vzmetenje
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

scipascapa ::

Vzameš tole Nakamuro takrat, ko ima Mercator trojne pike in si že pri 2500 pikah, kar je 100€ fasunge....če pa potegneš na 3500 pik, pa na 250€.

buttcrack ::

si kdo lasti Radon kolo? Predvsem CF specialko?

Vidim, da so za cca 200€ cenješe od Canyona s skoraj identično opremo.

Scorpy84 ::

J.McLane je izjavil:

Speci tele Nakammure sploh niso slabi za 770€
- hidravličen zavore
- SRAM SX 12 prestav
- Zračno prednje vzmetenje


Ja vse vstopni model, torej ima kar tezo, samo menjalnik je ok. Zavore pa ob mocnejsem dezevju odpovejo.

buttcrack ::

A je kdo slučajno kupoval "števce" od kitajca, prek alija?
Gledam IGPSport BSC100S komplet za dobrga stotaka pa sem mal skeptičen. Si ga lasti kdo oz. podobnega?

J.McLane ::

Jaz sem kupil Sigma ROX 4.0 za 70 eur na Bikeinn, ima barometer, nima pa tako velikega zaslona in ne meri temperature.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Simke76 ::

Odločam se za nakup treking kolesa. V ožji izbor sta prišla Specialized Sirrus 2.0 in Trex FX2. Katero kolo ima boljso opremo? Cena je približno enaka. Hvala za odgovore.Lp

</head> ::

Trek ima minimalno boljšo opremo.

Je pa tako, da sta obe firmi kar dragi in bi pri drugih znamkah lahko dobil malo več za svoj denar.
Drugo pa je, da so tale poceni kolesa (sploh pri poznanih znamkah) permanentno "out of stock", tako da te bodo probali prepričat, da daj par stotakov več za drugo kolo.

Če pa imaš štarcuno, ki ima kolo v tvoji velikosti na zalogi, pa pejt probat in če ti je všeč, kupi.

Cenejše znamke bi bile recimo - decathlon, cube, canyon, giant.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: </head> ()

Simke76 ::

Ja saj se bolj nagibam k Treku. Je pa zanimivo, da ima letnik 2021 24 prestav, letnik 2022 pa le 18, če sem prav pogledal. V čem je to fora?

LeQuack ::

Simke76 je izjavil:

Ja saj se bolj nagibam k Treku. Je pa zanimivo, da ima letnik 2021 24 prestav, letnik 2022 pa le 18, če sem prav pogledal. V čem je to fora?


Če ne daš povezave na modele ne moremo vedeti zakaj.
Quack !

jotunn2 ::

Simke76 je izjavil:

Ja saj se bolj nagibam k Treku. Je pa zanimivo, da ima letnik 2021 24 prestav, letnik 2022 pa le 18, če sem prav pogledal. V čem je to fora?

Na hitro bi rekel da so sli iz 3x8 na 2x9... ceprav v letu 2022 ne vem ce kdo sploh se uporabljam 8, 9 ali 10 prestav.

Simke76 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Simke76 ()

Simke76 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Simke76 ()

kajpavem ::

J.McLane je izjavil:

Jaz sem kupil Sigma ROX 4.0 za 70 eur na Bikeinn, ima barometer, nima pa tako velikega zaslona in ne meri temperature.


Na bike-discount sem ga prejšnji teden kupil za 55 eur (+11 eur poštnina), moj kaže tudi temperaturo :)

jotunn2 ::

Simke76 je izjavil:

https://99spokes.com/en-EU/bikes/trek/2...

https://99spokes.com/en-EU/bikes/trek/2...

No ja saj pise. Tocno to kar sem rekel... eden je 3x8, drugi 2x9.

J.McLane ::

kajpavem je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Jaz sem kupil Sigma ROX 4.0 za 70 eur na Bikeinn, ima barometer, nima pa tako velikega zaslona in ne meri temperature.


Na bike-discount sem ga prejšnji teden kupil za 55 eur (+11 eur poštnina), moj kaže tudi temperaturo :)


Tole glede temperuture mi je ful čudno, je v specih pisalo da je, potem pa tega nisem nikjer našel. Sem pa narocil že pozimi, tako da možno, da so kaj nadgrajevali in imam nek star model.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kajpavem ::

Jaz sem prikaz temperature nastavil na enega od screenov skozi sigma ride app. Morda poskusiš tudi s FW updatom?

energetik ::

jotunn2 je izjavil:

Simke76 je izjavil:

Ja saj se bolj nagibam k Treku. Je pa zanimivo, da ima letnik 2021 24 prestav, letnik 2022 pa le 18, če sem prav pogledal. V čem je to fora?

Na hitro bi rekel da so sli iz 3x8 na 2x9... ceprav v letu 2022 ne vem ce kdo sploh se uporabljam 8, 9 ali 10 prestav.
Če misliš na nove, cestaki in grevli imajo še polno 2x10 opreme. Če govoriš pa o vsem, kar se trenutno vozi po cestah, pa so taki praktično vsi. 2x9, 2x10.
vires in numeris

robo125 ::

Sem iskal temo vzdrževanje ebike, pa nisem našel in napišem kar tu. Mogoče bi bilo dobro da se odpre temo 'vzdrževanje in cene vzdrževanj ekoles'. Mislite, da se povprečen kupec ob nakupu zaveda stroškov vzdrževanja ekolesa? Ali so sploh omembe vredni?

Koliko večji so stroški vzdrževanja ekoles? Za začetek me zanima veriga. Če jaz z mojim načinom vožnje menjam verigo 1x letno, ali jo bom na ekolesu menjal 2x letno? In tako naprej...

Zanima me tudi razlika menjave verige pri centralnem motorju napram motorju v zadnjem kolesu. Po logiki če imaš motor v zadnjem kolesu, se veriga obrablja enako ali celo manj, kot če sploh nimaš motorja. Če pa imaš centralni motor ob gonilki, pa se mi zdi da je obraba toliko večja, kolikor motor pomaga. In tako naprej...

b4d ::

Povprecen kupec se ne zaveda niti stroskov vzdrzevanja navadnega kolesa, redko kdo pelje na servis, kje je sele servis suspenzije po proizvajalcevih navodilih (pustimo sedaj te intervale ce so realni ali ne).

Mene je presenetilo ko sem slisal, da kaseto na ebiku menjavajo tudi pri 500km :D
b4d.sablun.org

toro69 ::

b4d je izjavil:



Mene je presenetilo ko sem slisal, da kaseto na ebiku menjavajo tudi pri 500km :D


V kolikor se vmes nič ketne ne puca in maže se lahko tudi to zgodi.

Jaz pri svojih biciklih tehtam med dvema možnostima:
a) redno vzdrževanje, draga teflonska olja, čistila, menjava ketne na 0.6 cca. 1x letno....

b) vsake toliko obrišeš s cunjo in pošpricaš z WD-40, po par letih menjaš komplet ketno, kaseto in gonilko.


Pri 105 je b) opcija ugodnejša ;)

jotunn2 ::

Obstaja se opcija c. Namesto bullshita in marketing hypa o "dragih teflonskih oljih", presaltas na vosek. Veriga zdrzi 2-3x dlje, voznja je neprimerno boljsa, pa se manj dela je in manj si umazan.
Opcija b. je mogoce cenejsa, ceprav dvomim, je pa definitivno za vse razen za kolo, ki ga imas za do trgovine, neuporabna, ker ni boga da bi se vozil s taksnim kolesom. Vem kako se slisi, cuti in kako se obnasa redno ciscena in mazana veriga po 50km prahu (zato pravim da je vosek neprimerno boljsa opcija), tako da vem da se na kolo, ki bi se obcasno obrisalo in namazalo verigo z wd40 niti usedel ne bi.

UkrFTW! ::

Komplet menjaš na par let tudi, če uporabiš a) varianto brez letne menjave ketne. Prej ali slej se zrabijo ta mali zobniki na zadnji kaseti (105) in je traba menjati, tudi če ketno zalivaš z oljem. Sem pa moral zamenjati po drugi menjavi zadnje kasete tudi prednji ta večji zobnik zaradi preskakovanja.

Sem pa tudi voskal in bom ponovno. Če ne drugega, je vse bolj čisto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: UkrFTW! ()

MTB4life ::

b4d je izjavil:

Povprecen kupec se ne zaveda niti stroskov vzdrzevanja navadnega kolesa, redko kdo pelje na servis, kje je sele servis suspenzije po proizvajalcevih navodilih (pustimo sedaj te intervale ce so realni ali ne).

Mene je presenetilo ko sem slisal, da kaseto na ebiku menjavajo tudi pri 500km :D

Če kolo resno uporabljaš, je po 150-200 urah spusta priporočljivo opraviti servis. Jaz opazim razliko, ko olje zamenjam, hkrati pa sem brezskrben, da zaradi kakšnega oringa ne bom ostal nekje na pol poti - če sam servisiraš, je material izredno poceni.
Pri vzmetenju se šteje delovna ura samo pri spustu in ne ko goniš kolo, zato je interval daljši, kot ga večino ljudi razume. Še če kolo uporabljaš samo v bike parkih, zdrži en servisni interval vsaj 60 obiskov, pod pogojem, da si cel dan v BP-ju, kar malo ljudi zdrži tak tempo.

Simke76 ::

Trek kolo FX2 trenutno ni dobavljivo.So mi pa ponudili Trek FX3 2022. Deore komponente z 1×10 prestavami. Ali je to ok., bolje kot 2x9 ? Cena pa okoli 950 evrov.

https://99spokes.com/en-EU/bikes/trek/2...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Simke76 ()

Badwolff ::

Sam imam 2x10na HT in 1x12 na fuliju. Tisto prestavljanje spredaj ti gre hitro na k..., sploh na trailih, pa še plač za droper ti vzame in mors telovadi še s tem. Mal preračuna razmerja, hitro boš videl, da si tu nekje. V glavnem upgrade...

Edit nvm, vidim da gre za hibrid (karkoli že je to :D>

The 2022 FX 3 comes with a 1X10 Shimano Deore drivetrain. Shifting is incredibly smooth, and there is plenty of range for climbing mountains in Colorado.
With the high end drive train, carbon fork, and thoughtful upgrades the price is $150 more than the FX 2 (Read: Trek FX 2 Review), but the upgrades make the FX 3 an incredible value. The carbon fork alone is enough to justify the added expense, and the upgraded drivetrain makes the FX 3 a no brainer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Badwolff ()

robo125 ::

b4d je izjavil:

Povprecen kupec se ne zaveda niti stroskov vzdrzevanja navadnega kolesa, redko kdo pelje na servis, kje je sele servis suspenzije po proizvajalcevih navodilih (pustimo sedaj te intervale ce so realni ali ne).

Mene je presenetilo ko sem slisal, da kaseto na ebiku menjavajo tudi pri 500km :D


500km? Pri kakšnem motorju to? 1kW? In verigo potem bi moral na 100-200km? Očitno bodo morali pri ekolesih na novo preštudirati verigo. In zobnike. Tudi ostale zadeve so najbrž bolj obremenjene - zavore? Vzmetenje - če pri kolesu vzmetenje dela samo pri spustu, pri ekolesu dela tudi pri vzponu...
Kako pa kaj zdržijo ležaji zadaj, pa račna/raglja/kaseta?

LeQuack ::

robo125 je izjavil:

b4d je izjavil:

Povprecen kupec se ne zaveda niti stroskov vzdrzevanja navadnega kolesa, redko kdo pelje na servis, kje je sele servis suspenzije po proizvajalcevih navodilih (pustimo sedaj te intervale ce so realni ali ne).

Mene je presenetilo ko sem slisal, da kaseto na ebiku menjavajo tudi pri 500km :D


500km? Pri kakšnem motorju to? 1kW? In verigo potem bi moral na 100-200km? Očitno bodo morali pri ekolesih na novo preštudirati verigo. In zobnike. Tudi ostale zadeve so najbrž bolj obremenjene - zavore? Vzmetenje - če pri kolesu vzmetenje dela samo pri spustu, pri ekolesu dela tudi pri vzponu...
Kako pa kaj zdržijo ležaji zadaj, pa račna/raglja/kaseta?


Da ne boš na koncu motocikel izumil.
Quack !

stratosD ::

robo125 je izjavil:

Sem iskal temo vzdrževanje ebike, pa nisem našel in napišem kar tu. Mogoče bi bilo dobro da se odpre temo 'vzdrževanje in cene vzdrževanj ekoles'. Mislite, da se povprečen kupec ob nakupu zaveda stroškov vzdrževanja ekolesa? Ali so sploh omembe vredni?

Koliko večji so stroški vzdrževanja ekoles? Za začetek me zanima veriga. Če jaz z mojim načinom vožnje menjam verigo 1x letno, ali jo bom na ekolesu menjal 2x letno? In tako naprej...

Zanima me tudi razlika menjave verige pri centralnem motorju napram motorju v zadnjem kolesu. Po logiki če imaš motor v zadnjem kolesu, se veriga obrablja enako ali celo manj, kot če sploh nimaš motorja. Če pa imaš centralni motor ob gonilki, pa se mi zdi da je obraba toliko večja, kolikor motor pomaga. In tako naprej...


Odvisno za kakšno uporabo gre - če je eMtb v parkih in na zahtevnih trailih bo kar treba kaj pomenjat - ravnotako vzdrževanje amortizerjev in ostalega - če gre za "normalno" uporabo makadam, singlce, gozdne poti + asfalt pa ni lih neke sile.
Vsaj tako je pri mojem 8 let starem Scott 29"-ju - v 5 mesecih in 2.500km mi je pač počila samo ena špica zadaj - gre pa za DIY projekt eBike z peak 750W mid drive motorjem.Pazim pač kako prestavljam (ko je motor izklopljen) in te fore - pa imam navadno KMC X10 ketno - ne tisto e-ketno ki je 2x dražja...Če pa hočeš imet zadaj 12 zobnikov potem se stvari zakomplicirajo - ketna je tanjša in zobniki manj robustni.

Slišim pa da serviserji kar molzejo za e-bike - če si dal 3-4-5k in več za bajk potem boš pač plačeval več - verjetno mislijo.

Za DIY e-bike mamo tukaj temo če te bo kaj več zanimalo:
https://slo-tech.com/forum/t763581/p740...
... pa naprej ->

energetik ::

UkrFTW! je izjavil:

Komplet menjaš na par let tudi, če uporabiš a) varianto brez letne menjave ketne. Prej ali slej se zrabijo ta mali zobniki na zadnji kaseti (105) in je traba menjati, tudi če ketno zalivaš z oljem. Sem pa moral zamenjati po drugi menjavi zadnje kasete tudi prednji ta večji zobnik zaradi preskakovanja.

Sem pa tudi voskal in bom ponovno. Če ne drugega, je vse bolj čisto.

Če ketno menjaš vedno ko preseže 0,7 ali celo že pri 0,5%, se tudi kaseta prav nič ne nuca. Zato pa še naprej furam 3x9, kjer ketna stane drobiž nekje 12€, menjam pri 0,5% in se smejem vsem, ki dajejo silne denarje najprej za nakup 1x sistemov in potem še za drago vzdrževanje.

Aja, seveda tudi jaz ketno voskam, ko to enkrat probaš, ne greš več nazaj na olja in spreje. Da ne omenjam, da je voskanje praktično zastonj, rabiš navadno belo svečo pa rostfrej posodico za na infukcijo. Povoskal sem vse naše bicikle, še otroške 16". Nobenega šmira več.
vires in numeris

Badwolff ::

Sicer je mucoff spray/lube ene 10 evrov, pa zdrži celo sezono ali več, tko da stroškov tle res ni neki dost. Veriga pa tud zdrži skor celo sezono, sam jo menjam enkrat na sred pa na konc leta ob kar pogosti uporabi.

Mogoče se enkrat vsem lotim voskanja, tko za gušt.

Men so še največji strošek break leverji :D. Letos sem ga že dvakrat zlomil.

energetik ::

Pri teh lubih in sprayih je finta, da je to bolj kot ne površinsko. Če povoskaš pravilno, je vosek _povsod_, v globinah ketne. To pomeni da se ketna najprej namaka v bencinu, ko se posuši še v nitrotu in je globinsko čista in razmaščena. Šele nato jo daš za 5min kuhat v vosek pri 90°C, tako vosek zavzame vsak prostor v notranjosti ketne in ne pusti več umazaniji da sploh pride notri.
Tako čiščenje je samo prvič, vsakič naslednjič je postopek precej bolj enostaven. Ketno snameš, v cedilu opereš z vročo vodo in posušiš. Nato samo še za 5min v vosek in je narejeno. 1 navadna sveča za 1EUR je dosti za vsaj 50 voskanj, če ne več. Jaz dodam še za odtenek parafinskega olja, ki je tudi drobiž. Nekateri dodajajo grafitni prah.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

robo125 ::

Če vzamemo, da je veriga v bistvu drsni ležaj, mazanje povzroči klin maziva. Mazivo mora biti dovolj viskozno (gosto) da klin sploh nastane. Vosek je najbolje, ker klin je kar v bistvu stalen sloj na drsni površini. Naj popravi kakšen strojnik. Ne razumem, kako da ne prodajajo povoščene verige. Mogoče, da jih prodajo več.

WD40 je bolje kot 0, nima pa viskoznosti. Oziroma ne vem kakšno viskoznost sploh ima.

Se ne strinjam, da so spreji samo površinski. Če ga daš veliko medtem ko vrtiš (kar nekaj časa) verigo, kapilarni vlek povzroči da se mazivo porazdeli tudi znotraj drsne površine 'pina'. Seveda na ta način nastane ena velika nesnaga in je treba verigo in kolo obrisat... ironično, redkejše mazivo na ta način hitreje podmaže.

'Slišim pa da serviserji kar molzejo za e-bike - če si dal 3-4-5k in več za bajk potem boš pač plačeval več - verjetno mislijo.'
no saj to me zanima. Stvari pri ekolesih torej grejo v isto smer kot pri (e)avtomobilih.

'Če ketno menjaš vedno ko preseže 0,7 ali celo že pri 0,5%, se tudi kaseta prav nič ne nuca.'
google pravi, da v povprečju na vsako 5 -o menjavo verige, boš moral zamenjati tudi kaseto. Po četrti menjavi verige sem bil presenečen, da mi je na enem zobniku veriga preskakovala. Menjal sem redno, ko se je veriga podaljšala za 0.5mm na cca 14cm dolžine

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: robo125 ()

MTB4life ::

energetik je izjavil:

Pri teh lubih in sprayih je finta, da je to bolj kot ne površinsko. Če povoskaš pravilno, je vosek _povsod_, v globinah ketne. To pomeni da se ketna najprej namaka v bencinu, ko se posuši še v nitrotu in je globinsko čista in razmaščena. Šele nato jo daš za 5min kuhat v vosek pri 90°C, tako vosek zavzame vsak prostor v notranjosti ketne in ne pusti več umazaniji da sploh pride notri.
Tako čiščenje je samo prvič, vsakič naslednjič je postopek precej bolj enostaven. Ketno snameš, v cedilu opereš z vročo vodo in posušiš. Nato samo še za 5min v vosek in je narejeno. 1 navadna sveča za 1EUR je dosti za vsaj 50 voskanj, če ne več. Jaz dodam še za odtenek parafinskega olja, ki je tudi drobiž. Nekateri dodajajo grafitni prah.

Na koliko km ketno povoskaš ponovno?
Sem ravno pred kratkim naročil nove verige (2 na kolo) in sem rekel, da končno poskusim še ta postopek. Imam tudi UZ čistilec, tako da lahko tam očistim verige.

energetik ::

Pri cestnem ponovim, ko postane ketna bolj glasna (škripanje), pri MTB pa ko je pokrita s prahom in blatom.

Pri cestnem bi rekel na pamet nekje vsakih 300-500km, pri MTB nimam pojma oziroma povsem odvisno od razmer.

Tudi če imaš UZ čistilec, na koncu je dobro vržt v nitro ali kak špirit za popolno razmastitev, da se vosek res lepo prime vseh delov. Pa ne mokre v vosek dajat, ker je efekt kot bi cvrl pomfri :D
Poleg tega če je še vlažna, moraš vosek segreti preko 100°C in pustiti vsaj ene pol ure, da voda izpari iz ketne in voska.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

MTB4life ::

Ne glede na UZ, imam namen verige razmastiti. UZ bi bolj uporabljal za čiščenje, po uporabi ketne pred ponovnim nanosom voska.
Verižnike tudi vržeš v vosek?

jotunn2 ::

Ne rabis delat problemov pri ponovnem voskanju. Jaz jo v najslabsem primeru splaknem pod vodo, vecinoma pa samo obrisem in vrzem v vosek. Pa ne kuham je pol ure in ne vem se kaj (predolgo izpostavljanje verige previsokim temperaturam tudi ni prav zdravilno za verigo samo). Vosek pride povsod v minuti ali dveh, ce je mokra mogoce se minut dlje, da voda gre proc (vidis ko nehajo mehurcki ven hodit) in to je to. Jaz jo na mtb voskam vsakih priblizno 300km (+/-50km). Jo pa tako ali tako slisis tako da ves kdaj je cas.
Edino kar moras paziti je, da jo pred prvim voskanjem zares razmastis (bencin -> razmascevalec -> voda).

MTB4life ::

Hvala obema.
Se javim ko dodobra potestiram.

energetik ::

Jaz imam za ponovno voskanje cedilo, kjer ketno najprej sperem z vrelo vodo, odcedim, nato jo obesim, da se posuši. Nato vržem za ~3min v 80°C vosek. Nasvet - ketno (+vezni člen) natakni na žico, za katero držiš in s ketno mešaš po vosku, z žico vred jo tudi potegneš ven in daš ohladit na kos kartona.
Takole:



Verižnike in menjalnike medtem operem z navadnim razmaščevalcem in zobno ščetko. Nič ne voskam - naležne površine med ketno in zobniki itak mirujejo med sabo, drsi samo rolerček znotraj ketne.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

AudioVideo ::

katero elektricno hardtrail kolo predlagate v rangu do 3000 EUR.

Focus Jarifa2
Cube race
Scoot evride 920

dfgdfg ::

No, jst sm pred 14dnevi končno dobu Canyona 7RB, ki sem ga naročil nekje pozno pomladi. Naredu sem nekih 300 km in prvi občutki so pozitivni. Predvsem me je presenetlo, kako je kolo po udobju in občutku podoben mojemu prejšnemu, Koni Sutra, ki je bil sicer težek železen potovalni kolo. Je pa tukej občutek pospeševanja in vožnje v klanec prou smešno fajn. Kolo dobosedno skoči. Oprema je 105ka, dokupil pa sm tudi usnjen Brooksov B17 sedež. Ta sedež je pr men nekak bistvo vsega. Omogoča mi daljše vožnje brez kolesarskih hlač. Vozim pa uglavnem in najrajš dolge enodnevne vožnje, 100-300km. V 2023 bi rad probal kak brevet odpelat. Kaj bo s torbicam še ne vem. Verjetno bom nabavil kej od apidure. Za enkat mam nekej Hofer in Topeak šare, ampak nič od tega ni prav ok. Vidm pa sicer, da večina folka enostavno fura kolesarske hidracijske nahrbtnike. Placa je notr dost za orodje in kako majco ter frutabelo. Več ne rabiš. Dokupil sem tudi lahka flat alu pedala in Garmina 830. Zakaj flat pedala na tem kolesu? Razlogov je velik. Pri daljših vožnjah je sestopanja s kolesa velik. Velik je tut peš hoje, ker prej al slej naletiš na kak orenk makadam ali delo na cesti. Pomembno je tudi, da med vožnjo stopalo vedno malo prestavljaš. Ne moreš recimo met 16ur nogo v isti poziciji. Kolo je ponavadi tudi precej obteženo in za to manj stabilno. Hitro rabiš stopit dol.

Pride pa v ogromni škatli in preden zadevo sestaviš, je vseeno kr nekej dela. Ni tako kot v YT videotih, par minutk. Hitr gre celo popoldne. Treba je prvit balanco in jo naglihat, pedala, odsevnike, nastavit prestave, napumpat gume, gor dat GPS, nosilce za bidone, sedež...

Kar me še čaka so pa luči. Razne močne Li-ion LED luči odpadejo, ker rabim nekej, kar sveti vsaj kake 16ur+. Peste z dinamom ne bom kupval, ker se mi zdi absolutno predraga. Verjetno bom nekje izbrskal kako moderno LED lučko, na AA baterije. Te potem enostavno zamenjaš.

Scorpy84 ::

Boljse je imeti luci z ugrajeno baterijo, pa kaksen powerbank s seboj, kot pravis se dostkrat ustavis pa lahko vmes malo napolnis.

Okapi ::

Dobra luč, če ni na reflekforski jakosti, zdrži celo noč. Ali pa imaš eno li-ion še za rezervo. Baterije AA so 20. stoletje, pozabi.
««
68 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696122687 (13855) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511510 (7152) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329194 (7892) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632976 (30503) stratosD

Več podobnih tem