» »

Problemi z nakazilom pri Bank@net

Problemi z nakazilom pri Bank@net

pikipirs ::

Situacija: prijavim se v bankanet (spletno bančništvo NKBM), kliknem na "Plačila/Prenosi", nato na "Plačila, ki čakajo na potrditev", tam mi je napisana ena transakcija (ki bi jo rad nakazal v slo), ki jo je še treba potrditi.

Potrebno je potrditi identiteto. V okvirček "PIN in enkratno geslo" vpišem PIN 4 cifre (PIN mi piše v dokumentu, ki sem ga dobil zraven ključka) in takoj za PIN-om napišem še 6 cifer kode, ki jo ključek tisti trenutek prikazuje. Kliknem "Plačaj vse" in praktično takoj napiše "Bank@Net - Obvestilo -- Neuspešna avtentikacija". Če se zmotim pri vpisovanju v ta okvirček (ali če še 1x uporabim isto kodo), pa počaka nekaj trenutkov in napiše "Napačna identiteta uporabnika !!". Se pravi vem, da vpisujem pravo stvar, saj mi vedno, ko prvič uporabim novo cifro iz ključeka, pokaže drugačno sporočilo, kot sicer.

Moje vprašanje pa je: kaj za vraga smatrajo oni kot "neuspešno avtentikacijo" in ali je že imel kdo te probleme?
Whata...

djordjevic ::

Pokliči jutri do 17h na njihovo številko za pomoč. Hitro zrihtajo. Zna biti, da je zatajila securid kartica. Ne bi bilo prvič. Ni pa načeloma nič hujšega, imho.
No grave is deep enough to keep us in chains.

pikipirs ::

Hvala lepa za odgovor. Bom poskusil jutri poklicat, če še vedno ne bo delovalo. Sumim pa da z securidjem ni nič narobe, ker se tisto čudno sporočilo pokaže samo in samo takrat, če pravilno prepišem PIN in trenutno cifro (in še to samo prvič za vsako novo cifro). Se pravi serveri pri NKBM vejo, da je koda prava..

Aja, pa to bi naj bila moja prva uporaba Bankaneta s ključekom (secirid-jem).
Whata...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pikipirs ()

djordjevic ::

Ti samo javi podpori. Jaz načeloma z bankanetom nimam nobenih težav, trk trk. Je super zadevščina, stroški pa so jako mali in lahko precej prihraniš, že če samo plačuješ položnice.
No grave is deep enough to keep us in chains.

pikipirs ::

V kolikor bo imel kdo podobni problem: poklical sem na brezplačno številko v banko, jim razložil probleme, povedal serijsko številko securid kartice in čez 3 minute je že delovalo.
Whata...

itak37 ::

Tudi jest sem imel podoben težave, problem je bil pri časovni sinhronizaciji secureid kartice in serverja, kartica mi je zaostajala oz. prehitevala za par sekund, tako da sem moral vnest kodo v točno določenem časovnem oknu od trenutka ko se je spremenila št. na kartici. Na Nkbm so mi to sinhronizirali in nimam več problemov.

BorutO ::

U ... hvala za to, tudi meni je to ravnokar pokazalo, ko sem hotel plačati polžnico.

Ker me je že razpizdilo, da bi rad plačal, pa kar nekaj to kaže ... denarja mam krepko čez par sto evrov gori, položnica je samo 18 evrov, pa pin in koda prava ... ampak mi vseeno to piše.

Hvala za info. :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

SKB NET - spletno bančništvo

Oddelek: Omrežja in internet
238573 (7723) matter
»

[Opozorilo] Nova KBM phishing e-maili! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5513307 (11334) stb
»

Marčevski napad na RSA kompromitiral žetone SecurID

Oddelek: Novice / Varnost
4313249 (11200) MyotisSI
»

Napad na RSA, prizadet SecurID

Oddelek: Novice / Varnost
4114962 (11754) McMallar
»

Internetno bančništvo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7419690 (15376) Tilen

Več podobnih tem