» »

Pixel shaders test z nvEfectsBrowser

Pixel shaders test z nvEfectsBrowser

Vucko ::

Naj se kdo ki ma geforca MX(hint: Sentinel:) sproba ce mu dela BLINNBUMP v nvEFECTSBROWSER-ju. (efekt dll in nvbrowser dobite na: http://www.nvidia.com/developer)
to so kao testi za dx8.0

motion blur in fisheye mi dela.. ko probam pa ta True reflective bump mapping(blinnbump) mi pa napise pixel shaders not supported..

mam pa Hercules MX-a pa 6.31 driverje..

Thanks

Senitel ::

Ja 6.31 driverji še niso čist kompatibilni z DirectX 8.0. Pixel shaderji še ne delajo, pa še ene par zadevic je... Trenutno povsem vredu delajo z DX 8 samo 7.17 driverji, ki pa so preveč nestabilni (7.16 še ne dela - preverjeno).

Senitel ::

No očitno tudi 7.17 še ne podpirajo DX 8 tko kot bi ga morali...

Vucko ::

ja sej sam zaka je pol gor ta demo ce ga noben ne more sprobat..??
pa uspodi na tisti strani pise requirements: dx8.0 pa detonator 3 (6.31)
nevem no

Vucko ::

aja pa pise:

To come up to speed on DX8 quickly:
1. Ensure you've got our current Detonator 3 driver (DX8 Compatible)
2. Download DirectX 8.0Ž Runtime (11 MB)

nonsence..

Senitel ::

Uff... Sem zvedu, da v bistvu še sploh ni nobene kartice (sicer to piše tud v dokumentaciji za DX... LOL), ki bi sploh podpirala Pixel Shaderje...
Tako so Detonator 5.31 povsem združljivi z DirectX 8.0, NVidia pa je prva, ki je dala vn driverje za DX 8 (poglejte datum izdaje...).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Detonator 4 7.52

Oddelek: Zvok in slika
181401 (1083) tejo
»

Nvidia driverji

Oddelek: Zvok in slika
81454 (1213) goranTNT
»

DirectX8 in nv7.27

Oddelek: Zvok in slika
141704 (1403) sleby
»

DirectX 8 FINAL

Oddelek: Programska oprema
121798 (1568) OrlyTM
»

Nvidia Detonator 7.17

Oddelek: Pomoč in nasveti
142507 (2352) OrlyTM

Več podobnih tem