» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
74 / 111
»»

Pithlit ::

jazjaz51 je izjavil:

In this case,would you please close the case first?Your refund will be frozen if you keep your case open.Hope you can understand.
Looking forward to your reply.

"Stop blackmailing me or I will escalate the case. Hope you can understand."

Kak frozen refund? Ebay/paypal se v prvih fazah spora _ne_ meša med prodajalce in kupce. Če ti nekdo torej tako blekne pomeni lahko le to da ti refund-a noče dati.
Life is as complicated as we make it...

jazjaz51 ::

Machete je izjavil:

Sicer bi lahko malo objasnil zakaj se gre, ampak ok.
Ničesar ne zapiraj. Ko bo dal refund, se bo case avtomatično končal. Lp


Želel sem nabaviti LED panele (DYI projekt za zamenjavo žarnic v plafonjerah) poleg panelčkov ki so prišli čez 16 dni od plačila bi mi isti prodajalec moral kot drugo naročilo poslati še drajverje za panele, ki pa od začetka novembra niso prišli zato sem mu najprej napisal, če je poslal on je odgovoril, da je in naj še počakam in preverim na pošti carini sosedih .... - čakal sem do včeraj ko sem mu napisal, da mi lahko še 1x pošlje ker dele potrebujem mi je napisal, da ponuja denar ali pa dele ampak da ne garantira, če bodo spet prišli potem sem odpisal, da naj pač potem da keš je pa napisal gornje - ker še nisem nič reklamiral do sedaj mi ni bilo jasno, da se samo ven vleče.

Alamar ::

Kaj ti piše pod predviden rok dobave na ebayu? Ali si to drugo naročilo posebej sprocesiral ali je šlo za dogovor pri prvem naročilu?

jazjaz51 ::

Alamar je izjavil:

Kaj ti piše pod predviden rok dobave na ebayu? Ali si to drugo naročilo posebej sprocesiral ali je šlo za dogovor pri prvem naročilu?


Rok dobave 12 12 2015 - 05 01 2016
Drajverji naročeni in plačani posebej.

Okapi ::

V glavnem, nikoli nič ne zapiraj, dokler ne dobiš denarja nazaj, ali robe.

O.

jazjaz51 ::

Pithlit je izjavil:


"Stop blackmailing me or I will escalate the case. Hope you can understand."

Kak frozen refund? Ebay/paypal se v prvih fazah spora _ne_ meša med prodajalce in kupce. Če ti nekdo torej tako blekne pomeni lahko le to da ti refund-a noče dati.


Sem kar tvoj stavek poslal -in dobil keš čez 2 uri - thx 5*

Ikspe ::

Qcube je izjavil:

mojca je izjavil:


Me pa zanima, če se komu sanja, kako po novem s PayPalom plačuješ v funtih. Včasih si na PayPalu sam izbral, ali želiš plačati v funtih ali v evrih, zdaj pa te opcije na "poenostavljenem obrazcu" ne najdem več nikjer (razem morda z neposrednim plačilom s kreditno kartico).


Sem ime isti problem in edino kar sem našel je direkten link na enem forumu. Potem ko se prijaviš v paypal klikni link

https://www.paypal.com/us/cgi-bin/websc...



Če izdelek ni v Evrih ampak v eni drugi valuti potem je treba označit Evto, ali tisto drugo valuto ki je navedena ob izdelku?

bijoloh ::

Pozdravljeni!
Na eBay-u sem kupil nov izdelek in danes sem dobil paket. Ko sem paket odprl, pa v njem po deklaracijah na nalepki izdelek ni pravi.

Gre se za fotoaparat od Panasonica, kjer je "posebnost" ta, da Panasonic ima za različne regije svoje variante fotoaparatov - skratka loči med NTSC (Amerika...) in PAL (večina EU...) varianto.
Ker se pri nas dobi samo PAL varianto (jaz pa sem želel NTSC), sem po eBayu našel trgovca iz UK, ki naj bi prodajal NTSC varianto in kot omenjeno sem jo kupil. Ampak po odprtju paketa na nalepki embalaže(škatle) piše, da je PAL varianta fotoaparata. Škatle še nisem odprl, ampak sem poslikal nalepko in odpisal prodajalcu, da zadeva ni prava.
Sedaj mi je prodajalec odpisal sledeče:
Thank you for your order sir, you received exactly the same what we described, please open the package and use this item and check if it is Pal?NTSC both then is fne, and if not we will collect the item from you straightaway and refund you please advise.


Glede na to, da Panasonic nima možnosti preklopa PAL/NTSC (vsaj za ta model fotoaparata ne), kaj bi vi naredili? Odprli škatlo in vseeno preverili, če ima obe možnosti? Je možnost, da se na ta način kako zafrknem in ne morem dobiti vračila denarja nazaj?
Razen kontakt s prodajalcem, do sedaj nisem še ničesar drugega naredil.

Prosim, za nasvet, ker je to moj prvi nakup, ki ne ustreza naročenemu in nimam izkušenj s postopki, ki jih lahko sprožiš.
Hvala!

Okapi ::

Odpri in preveri. Če ne bo v redu, zapakiraj nazaj in vrni.

Machete ::

bijoloh je izjavil:

ki naj bi prodajal NTSC varianto


Naj bi prodajal ali je prodajal?
daj link

Drugače pa ne bo, niti nima kaj težarit, če ni kot v opisu. Odpri pa preveri :]
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

bijoloh ::

Machete je izjavil:

bijoloh je izjavil:

ki naj bi prodajal NTSC varianto


Naj bi prodajal ali je prodajal?
daj link

Drugače pa ne bo, niti nima kaj težarit, če ni kot v opisu. Odpri pa preveri :]


Je prodajal. Samo sem kupil zadnji izdelek, ki ga je prodajal, pa ga sedaj ne več.

Upam, da lahko vidite link

Skratka pod Video recording piše Yes, NTSC, pa tudi druge specifikacije so vse za NTSC varianto navedene.
LP

Machete ::

Moral bi bit potem ntsc format. Je pa možnost, da so samo kopi-pejstali, kar seveda počnejo, z napačne 'serije' istega modeal in nima. Pač pošlješ nazaj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Ikspe ::

Pred dvemi tedni so iz kitajske poslali paket. v ebayu imam številko paketa pa me zanima kam se jo vnese da vidim kje se paket nahaja.
Ime pošte ki paket pošilja ni navedeno.

jero_no1 ::

Mineva že preko 45 dni od naročila ene zadeve iz Kitajske. Paketa še nisem prejel. Ali se da na carini preverit ali je slučajno pri njih in ga je nekdo založil (ali celo še kaj hujšega :)). Šlo je za vrednost po takratnem tečaju 22,5€, po današnjem tečaju pa je skoraj 1€ manj (bi moralo it mimo ddvja).
Sicer pa kako sploh carina stopi v kontakt z mano glede davščin in teh zadev? Po navadni pošti? Koliko časa trajajo postopki?

darkolord ::

@Ikspe: v kakšni obliki je številka paketa?

@jero_no1: imaš številko pošiljke ("tracking number")? Da bi na carini kdo kaj založil, se izjemno redko zgodi. Postopek (če je pošiljka sploh podvržena pregledu) ponavadi traja kak dan ali dva. Precej bolj verjetno je, da pošiljke sploh še ni v Slovenijo.

Pithlit ::

jero_no1 je izjavil:

Mineva že preko 45 dni od naročila ene zadeve iz Kitajske.

To pa sploh ni nič takega. Moj osebni rekord je nekaj čez 4 mesece. Pač gre zadeva na izlet... če že jaz ne morem.

Obvesti prodajalca. Naj ti vrne denar. Če se ne morta zmenit odpri case. Za vsak primer. Ko/če dobiš mu pač keš nakažeš na paypal in sta oba vesela. Se kar pogosto to dogaja.
Life is as complicated as we make it...

Machete ::

Ikspe je izjavil:

Pred dvemi tedni so iz kitajske poslali paket. v ebayu imam številko paketa pa me zanima kam se jo vnese da vidim kje se paket nahaja.
Ime pošte ki paket pošilja ni navedeno.


Počakaj še 2 tedna. To bo bolj realen čas. Številka je verjetno kar ena brezvezna. Sem ti pa že svetoval, da ne naročaj od čajnezarjev, če nimaš par mescov časa in potrplenja za napačen paket dobit :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Alamar ::

Ikspe je izjavil:

Pred dvemi tedni so iz kitajske poslali paket. v ebayu imam številko paketa pa me zanima kam se jo vnese da vidim kje se paket nahaja.
Ime pošte ki paket pošilja ni navedeno.
Najprej poglej, kdaj je predviden čas dostave. Pred zadnjim predvidenim dnevom dostave ne moreš nič narediti. Šele, ko poteče rok, lahko sprožiš postopke. Treba je pa vedeti, da je veliko teh tracking številk lažnih, še posebej iz Kitajske in še posebej, če ni bilo doplačila za priporočeno pošiljko. Iz Kitajske je razpon od dveh tednov (redko), do večinoma 3-4 tedne. Lahko se zgodi tudi 8 tednov in več. Še posebej sedaj, ko bo največji kitajski praznik in bodo konkretne zamude pri izpolnjevanju naročil in posledično seveda počasen poštni promet.
Za sledljivost vseh pošiljk, lahko uporabiš tole stran http://www.17track.net/en/

Machete ::

Točno, sedaj dva tedna cela Kitajska stoji, ker gredo vsi zaposleni domov v džunglo k familijam itd.. Velik % pa jih sploh ne pride nazaj v službo (true story).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

bijoloh ::

Pozdravljeni,

še enkrat se obračam za pomoč, pri moji zadevi glede neustreznega fotoaprata. V glavnem sedaj sem odprl paket, poskušal, če se da preklopiti nastavitve in ker se ni dalo sem pisal še na uradno tehnično podporo na Panasonic UK, kjer so mi potrdili, da pri tem aparatu to ni mogoče - torej ne ustreza kar sem plačal.

Sedaj sem odprl "Return" item in prodajalec mi piše sledeče:
Thank you for your prompt reply, and sorry to hear that but not a problem we will collect the item from you and send you the UPS collection label please wrap the item properly with all its original packaging and accessories and advise you print out the label and stick on top of the package and drop to your local UPS depot, and as soon as when we will receive the item we will issue a full refund.


Zdaj jaz ne razumem od "ustreznega pakiranja" naprej - moram jaz od njega pridobiti ta UPS collection label in ga nalepiti na paket in potem kaj? Iti na pošto in poslati paket na moje stroške? Kaj mu potem skeniram račun in pošljem, da mi povrne še te stroške pošiljanja nazaj, ker mi je poslal napačen izdelek? Ali kako to pošiljanje nazaj poteka?

Res bi bil hvaležen za kakšen komentar oz. izkušnjo kako poteka vračilo nazaj.
LP

Okapi ::

Poslali ti bodo "nalepko", ki jo natisneš in nalepiš na paket. Pokličeš UPS Adria (guglaj za naslov oziroma tel. št.), povej, da imaš pošiljko, in jo bodo prišli iskat. Plačal ne boš nič.

bijoloh ::

Okapi je izjavil:

Poslali ti bodo "nalepko", ki jo natisneš in nalepiš na paket. Pokličeš UPS Adria (guglaj za naslov oziroma tel. št.), povej, da imaš pošiljko, in jo bodo prišli iskat. Plačal ne boš nič.

Najlepša hvala za pojasnilo! Sploh se mi ni sanjalo kako to poteka :)
LP

jero_no1 ::

darkolord je izjavil:


@jero_no1: imaš številko pošiljke ("tracking number")? Da bi na carini kdo kaj založil, se izjemno redko zgodi. Postopek (če je pošiljka sploh podvržena pregledu) ponavadi traja kak dan ali dva. Precej bolj verjetno je, da pošiljke sploh še ni v Slovenijo.


Bom preveril zadnji dan predvidene dostave. Tracking number-ja žal nimam, ker jih po besedah prodajalca imajo samo pošiljke nad 50€.

Se pravi, da samo potrpežljivost in bo, ko bo :) Do zdaj sem mel dobavo v povprečju v 3 tednih ali celo manj, tale zadeva se je pa malo zavlekla in me je začelo skrbet, da bi mel kak carinik slab dan pa jo vrgu v smeti :)

jazjaz51 ::

A je mogoče že kdo sprožil spor zaradi laganja v opisu izdelka?
Kitajčki naprimer napišejo da je svetilnost lučke 800 lm dejansko pa je max 50, ali pa za baterije napišejo kapaciteto 6000 ko pa jo priklopim na polnilec mi ta pokaže 900-1000.
Kako ebayu dokazat da lažejo in goljufajo?

Assass1n ::

Probaj kaj te stane, vrjetno boš celo denar nazaj dobil. Vendar to bi lahko vedel!
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Pithlit ::

"Vendar bi to lahko vedel" ni izgovor da se ti nekdo lahko laže. Prijaviš in mir. Pa naj vračajo keš. Prej ali slej jih bo pamet srečala. Pri telefonih jih je že (večinoma).
Life is as complicated as we make it...

Assass1n ::

Sej noben problem prijavi, vendar sam se prej prepričam kaj kupujem, če je svetilka 2€ in piše 100k lumnov je meni vseeno, ker za ceno piva dobim čist soliden izdelek.
Isto je za akumulatorje, če piše 6000mAh za 18650 celico veš da je bs ker je 3400max zaenkrat. Če jo dobiš za dolar in je 1000mah ti še vedno lahko služi ok za tvoj namen, lahko pa kupiš pri nas panasonic za 15€/kos.
Dokler imajo robo tako poceni naj lažejo jaz rečem :) če ga bomo srali bodo pa cene dvignili pa je.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Pithlit ::

Zelo hlapčevsko razmišljanje...

... zato pa imamo tolk drugorazrednega sadja in zelenjave po premium cenah v naših mercatorjih.

Čo bo kitajc hotu prodat ne bo smel cene dvignit. Naj se navadijo na lojalno konkurenco pa začnejo taprave podatke navajat.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Assass1n ::

Ja vem bi pravico za vse, ampak ne bo šlo. Pomoje smo preveč off.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Leonidis ::

Pozdravljeni,

Rabil bi pomoč glede nakupa izdelka (Android TV Box) iz Kitajske, težava je pa v tem da izdelek ne funkcionira pravilno ( sem kontaktiral prodajalca in mi ni uspel pomagati ), sedaj me pa zanima če jaz pošljem prodajalcu izdelek nazaj, ali bo mi on kril poštne stroške ? Ker plačal sem že za carino 14€, izdelek je stal 30€, in če še sedaj plačam poštnino za vračilo izdelka, potem bo vse skup skoraj toliko stroškov kot mi bo sam prodajalec vrnil za izdelek...

Zato me zanima ali je kakšna možnost da mi prodajalec krije stroške poštnine ( ker ni moja krivda, da izdelek ne deluje kot bi moral ) ali pa jih bom moral kriti sam ? Glede stroškov carine pa verjetno sploh ni možnosti da bi mi jih prodajalec mogoče vsaj delno kril, ali pač ?

Prav tako me zanima, če mi prodajalec še enkrat pošlje izdelek, ali bom moral potem spet plačati carino ?

Prodajalec mi je že poslal svoj naslov, dodal je še to:

"if you willing, please return it for a replacement or refund
Please mark your eBay ID, and item number on a paper to returned package, So that we can check the information quickly and process replacement."

Sedaj me pa zanima kaj točno to pomeni, ker še do zdaj nisem nikoli ničesar vračal.

Hvala

Lep pozdrav

vilonja ::

Pozdravljeni!
Prvič kupujem preko ebaya in sicer zmagal sem na avkciji.
Najprej mi je moral prodajalec določiti poštnino. Potem sem potrdil naročilo (wire transfer). Ni mi bilo treba nič vpisovati kakšnih podatkov (npr. številke kartice ali kaj podobnega) za potrdilo naročila.
Na mail sem dobil tudi sporočilo: you completed checkout on 16. feb.
Pod purchase history mi pa piše: payment pending.

Sem malo zmeden in me zanima ali je ta stvar zdaj plačana?
Hvala za pomoč, lp

Okapi ::

@Leonidis. Glede poštnine se moraš zmenit s prodajalcem - in če ne bo pristal, lahko sprožiš spor pri ebayu, čeprav ni nujno, da bo uspel. Če se je naprava pokvarila, moraš načeloma poštne stroške kriti sam. Če bi prodajalec poslal napačen izdelek, pa on krije poštne stroške. Enako tudi, če je že poslal pokvarjen izdelek, ampak to je zelo težko dokazati.

Glede carine pa, če boš izdelek vračal, moraš na carinski pošti prijaviti začasen izvoz zaradi popravila, in potem ne bo treba ob vračilu nič plačati.

@vilonja. :)) A misliš, da je denar kar iz lufta prišel. Nič nisi plačal, "payment pending pomeni čakajoč na plačilo". Ampak "wire transfer" pomeni bančno nakazilo, ne paypal ali kreditne kartice. Večkrat kot ne to pomeni, da je prodajalec prevarant, ker plačila ne bo zavaroval ne ebay, ne paypal, ne izdajatelj kreditne kartice. Denar boš nakazal (iti moraš na banko) in če prodajalec ni pošten, se lahko od cekinov mirno posloviš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

simnov ::

Jaz sem pa dobil refund iz Ebay na PayPal v balance pa še zdaj ni nič.

Okapi ::

Lahko traja dan ali dva, da nakažejo, lahko pa gre tudi naravnost na kreditno kartico, če je z nje prišel denar.

dr.Akula ::

dr.Akula je izjavil:

Alamar je izjavil:

dr.Akula je izjavil:


A ta fora deluje, če najprej greš spremenit konverzijo na zgornjem linku, potem pa v roku dveh minut opraviš nakup?
Sicer pa ne vem kako si Paypal lahko dovoli, da po določenem času kar spet preklopi na svojo konverzijo, čeprav uporabnik izbere bankino. Pomojem bi se lahko kakšen urad za pravice potrošnikov začel ubadati s tem.
?

Meni dela normalno in tudi nastavitev za konverzijo je ostala pravilno nastavljena, kakor sem jo nastavil pred mnogimi leti.

Meni je začelo samo od sebe preklapljati jeseni, po tistem ko sem zbrisal staro kartico in dodal novo.

No da še zaključim tole zgodbo; par dni nazaj sem jim pisal o tem preklapljanju med konverzijo in danes so odpisali:
The system will automatically change back to its original settings after you make the payment, so every time you make a payment you will need to set it up.
('Original settings' je tukaj mišljeno kot Paypal konverzija.)
ni podatka

simnov ::

Danes sem pa dobil refund nazaj na kreditno.

vilonja ::

vilonja je izjavil:

Pozdravljeni!
Prvič kupujem preko ebaya in sicer zmagal sem na avkciji.
Najprej mi je moral prodajalec določiti poštnino. Potem sem potrdil naročilo (wire transfer). Ni mi bilo treba nič vpisovati kakšnih podatkov (npr. številke kartice ali kaj podobnega) za potrdilo naročila.
Na mail sem dobil tudi sporočilo: you completed checkout on 16. feb.
Pod purchase history mi pa piše: payment pending.

Sem malo zmeden in me zanima ali je ta stvar zdaj plačana?
Hvala za pomoč, lp


Prodajalec mi je napisal, da lahko pošlje tudi by enrolling. Kaj to točno pomeni?

Okapi ::

Mogoče misli na nekakšne točke zvestobe, eBay Bucks. Se moraš prijavit (enroll) in potem z vsakim nakupom od tistih, ki sodelujejo v tem sistemu, dobiš nekaj eBay Bucksov. Ampak se mi zdi, da je samo za Američane. Lahko pa se tudi motim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

vilonja ::

hello yes I mean that they can send the money to enroll with or letter if they or even exactly along konnto

Tole mi je prodajalec napisu. Meni ni čisto jasno kaj s tem misli. Hvala za pomoč.

Pithlit ::

Ne poskušat razumet. Nima smisla. Kot da bi poskušal s povprečnim francozom angleško komunicirat... no can do.
Life is as complicated as we make it...

mulc007 ::

Stvar ki sem jo kupil ne deluje vredu in sem se s kitajcem zmenil da mu pošljem nazaj.
Poslal mi je njegov naslov in spodnji tekst ki ne vem če ga prav razumem. Nazaj pošiljam prvič in ne bi rad naredil kakšne napake, zato sem se prej še na forumu oglasil.

Please write on a paper of your order number and what problem it has for us easy to know which order.
When you finish shipment, please take pics and let us know the tracking number, and we will check.

order number je mišljena številka naročila tega izdelka?
Moram naslov prejemnika ki mi ga je poslal sprintat preko ebaya ali se lahko to z roko napiše na kuverto? Enkrat sem nekje prebral da se mora iz ne vem kakšnih razlogov sprintat iz ebaya, ampak to je verjetno mišljeno za tiste ki prodajajo kajne?
V drugem stavku pa moram če prav razumem pofotkat na pošti paket ki ga pripravijo za poslat in mu fotko zaradi sledenja pošte poslat po mejlu.

Se to pošlje priporočeno ali na kak drug način? Moram na pošti posebej reči za tracking number?
Ker je stvar zelo majhna jo bom dal kar v navadno kuverto obloženo z nekaj pene.

Machete ::

Napiši na list kaj je problem, dopiši številko ebay naročila lahko tudi PP transkacije, vstavi v kuverto.
Zapakiraj, pošlji priporočeno in to je to. Tracking number imaš pod črtno kodo na nalepki, ki jo uslužbenka nalepi na listek, katerega ga izpolniš pred oddajo (mali beli listek z naslovom). Kaj več kompliciranja je brezveze, razen, če gre za ful drago zadevo. Potem je bolje kak DHL itd..
Vse preden zapakiraš poslikaj, lahko tudi paketek med pakiranjem.
Vse račune in tracking number shrani in čičaj in čakaj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

vilonja ::

Ve kdo zakaj mi vrže tole sporočilo pri ogledu order details:
The following critical errors have occurred.
Order service temporarily unavailable or invalid URL.

vilonja ::

Pozdravljeni!
Imam dilemo pri nakupu rabljene stvari na ebayu.
Gre se pa za tega prodajalca: http://www.ebay.com/usr/freud208

Ponuja samo možnost nakazila. Feedbacka ima ogromno. Verjetno so mu ljudje nakazali ali kako. Bi rekli da je to zaupanja vreden prodajalec?
Je pa problem da ne morem videti order details (link ne dela - broken link).

Ne gre se pa za velike denarje: 68 eur.

Sem mu napisal da link ne dela, pa mi je poslal samo iban. Sicer lahko nakažem preko klika, a to še nikoli nisem delal in ne verjamem da je ta podatek dovolj. Kaj pa njegovo ime in naslov in BIC banke prejemnika.

Se mi sploh splača se ukvarjati s takim prodajalcem?
Hvala za pomoč

kixs ::

vilonja je izjavil:

Pozdravljeni!
Imam dilemo pri nakupu rabljene stvari na ebayu.
Gre se pa za tega prodajalca: http://www.ebay.com/usr/freud208

Ponuja samo možnost nakazila. Feedbacka ima ogromno. Verjetno so mu ljudje nakazali ali kako. Bi rekli da je to zaupanja vreden prodajalec?
Je pa problem da ne morem videti order details (link ne dela - broken link).

Ne gre se pa za velike denarje: 68 eur.

Sem mu napisal da link ne dela, pa mi je poslal samo iban. Sicer lahko nakažem preko klika, a to še nikoli nisem delal in ne verjamem da je ta podatek dovolj. Kaj pa njegovo ime in naslov in BIC banke prejemnika.

Se mi sploh splača se ukvarjati s takim prodajalcem?
Hvala za pomoč


Pastam odgovor se tu:

Za nemce je najboljse, da odpres ebay.de in tam naprej vse urejas od placil naprej. Uporabljaj pa google translate, da bos tocno vedel kaj klikas. Nemci imajo vse malo drugace in ti tudi ob "placilu", poda vse njegove podatke za placilo na bancni racun. Sicer pa ga kontaktiraj in napisi kaj vse potrebujes za uspesno nakazilo (IBAN, BIC, ime, priimek, naslov). Sej ti bo napisal, tudi on bi rad zakljucil ebay transakcijo.

Ti si sicer ze kupil kaj od njega - zvocnike, ce prav vidim?

Ce se splaca ukvarjat, se bos moral sam odlocit, se boljse, ce bi se ze pred nakupom odlocil. Lahko ga vprasas, ce ima PayPal in bos tam direktno placal namesto preko SEPA nakazila. Eni imajo, vendar nekaj dodatno zaracunajo. Nekateri pa ga res ne uporabljajo in je edina varjanta bancno nakazilo. Osebno zaenkrat tudi z nakazili nisem imel tezav.

lp

Alamar ::

2600+ in 100% feedback - lahko brez problema skleneš posel. Link do artikla mora delati, zato probaj na ebay.de. Prej ga vprašaj za točne stroške pošiljanja v Slovenijo.

vilonja ::

Hvala vam za temeljite in hitre odgovore.
Zdaj sem pomirjen. Prodajalca sem lepo prosil, če mi pošlje še njegovo ime, naslov bivališča in BIC.
Upajmo da mi odpiše vse pravilne podatke. Sem pa order details odprl tudi z ebay.de na večih računalnikih (za vsak slučaj tudi pobrisal vso zgodovino brskalnika, piškotke) a še zmeraj napiše da link ne dela.

ps. Kaj točno vnesem pod kodo namena? Verjetno OTHR.
Kaj pa pod namen/rok plačila?

Alamar ::

vilonja je izjavil:


ps. Kaj točno vnesem pod kodo namena? Verjetno OTHR.
Kaj pa pod namen/rok plačila?

1. karkoli
2. karkoli

Ta dva podatka nista pomembna, za lastno evidenco lahko napišeš recimo ime izdelka ali kaj podobnega.

darkolord ::

Za namen seveda vneseš vsaj kaj plačuješ (artikel ali oznako nakupa). Sicer se nemci ponavadi gladko naredijo francoze in se delajo, da niso nič dobili, dokler jim ne daš točnih detajlov.

mulc007 ::

Iz kitajske sem kupil izdelek (20€) ki je imel napako in sem ga poslal nazaj. Ker potovanje izdelka dolgo traja me sprašujejo če jim lahko popravim oceno in mi bodo poleg novega izdelka poslali še palico za selfije.
Naj grem v to?
««
74 / 111
»»