» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
58 / 113
»»

Alamar ::

Bojan xxxx je izjavil:

Zdravo, mi lahko kdo malo pomaga pri temle:

Sredi avgusta sem na eBayu kupil eno kljunasto merilo (caliper), mala vrednost pod 10$.
Ker zadeva ni pa ni prišla, sem pred 4 dnevi pisal prodajalcu (odprl request), ki je seveda odgovoril, naj počakam in rekel sem OK.

Danes je 44 dan od oddaje naročila. V "message inbox" mi pri zraven sporočila, v stolpcu "Item ends" piše 8 oktober.
Naj se še pogovarjam s prodajalcem in čakam ali je bolj pametno, da zadevo "eskaliram" pri čemer eBayu (kot to razumem) prepustim, da dokončno odloči o tem primeru.

Že nekaj mesecev so spremenjena pravila. Sedaj je pomembno, kdaj je zadnji možen predviden datum dostave (estimated delivery od - do). Preden ne poteče zadnji predviden dan, sploh ne moreš odpret primera. Tako, da lahko potem takoj odpreš primer za nedostavljen artikel in imaš še en mesec časa, da se zadeva razreši.

umetnic ::

Bojan xxxx je izjavil:


To mu pošlješ še znotraj eBaya ali samo preko PayPala?
Če mimo eBaya, kako se potem zmeniš z mjim? Mu pošlješ mesidž, da si dobil izdelek in naj ti pove svoj mail naslov??? Je eBayu to OK?


Praviloma od vsakega prodajalca tekom nakupa dobiš še kakšen email ali dva. Jaz kar na ta email odgovorim, če nisem dobil v 4-5 tednih in se zmenim za refund. Na isti mail jim potem javim, če zadeva pride naknadno, češ, da jim želim vrnit refund nazaj in naj sporočijo PP email naslov.

Na njihov mail lahko odgovoriš direktno iz svojega poštnega odjemalca (gmail, outlook, thunderbird etc...), važno da odgovarjaš z istega email naslova, kot ga imaš 'registriranega za ebay'.

Lahko pa jim odgovoriš preko internega ebay messaging sistema.

V vsakem primeru ga lahko kontaktiraš tudi preko 'purchase history', tam imaš na desni menu...pomembno je le, da izbereš čisto spodnjo možnost (other!), da dobiš možnost kontaktirat prodajalca, brez da odpiraš dispute (kar mu škodi), ker ebay ni ravno očiten, da boš avtomatsko odprl case.

ebay, po pretečenem roku za dostavo zadeva med vama 'ne zanima' več. Svojo provizijo je ebay itak dobil, ti pa tudi feedbacka izven roka ne moreš več podajat. Te pa ne ovira pri nadaljni komunikaciji.
Jaz sicer pozitiven feedback podam že vnaprej in v vsakem primeru, predno dejansko dobim refund, ali ponovno pošiljko. Prodajalec je namreč ob izgubi pošiljke izgubil provizijo, izdelek in še poštnino. Najmanj kar lahko naredim zanj je, da mu dam vsaj dobro oceno...
Backup not found: ( A )bort ( R )etry ( S )lap nearest essedi.it seller.

Bojan xxxx ::

Hja, tako daleč ne vem če bom šel s prijaznostjo. Če mu dam dober feedback še preden mi vrne denar potem ne bo z ničemer motiviran da mi denar sploh refundira.
Sem se odločil, da bom še malo počakal in če naslednji teden zadeva ne pride mu bom pač prijazno rekel za refund in da mu vrnem, če izdelek pride.
Čist razumem, da mora nahranit svojo familijo (...), on mora pa tudi razumet, da na eBayu niso sami svetniki.
Kakorkoli že, mislim da bova zadevo rešila OK. Thanx vsem.

Pithlit ::

umetnic je izjavil:

Lahko pa jim odgovoriš preko internega ebay messaging sistema.

Vedno uporabljaj to. Ne glede na to kaj se zalomi bo ebay upošteval le to in nič drugega.

Bojan xxxx je izjavil:

Če mu dam dober feedback še preden mi vrne denar potem ne bo z ničemer motiviran da mi denar sploh refundira.

Sicer imaš prav... a meni se to še ni zgodilo. Je pa res da moram najprej malo 'spoznat' prodajalca. Se mi je tudi zgodilo to da je gadget začel fušat kak teden za tistim ko sem oddala pozitiven feedback. Prodajalec je brez vprašanj poslal novega. Tko da ni čist res da ni motivacije. Internet je pač tak fajn medij da se slabe prodajalce lahko označi tudi izven ebay-a. Je pa tudi to res da se gre v mojem primeru za trgovine. Za privat prodajalce imaš prav da neke grozne motivacije nimajo.
Life is as complicated as we make it...

umetnic ::

Bojan xxxx je izjavil:

Hja, tako daleč ne vem če bom šel s prijaznostjo. Če mu dam dober feedback še preden mi vrne denar potem ne bo z ničemer motiviran da mi denar sploh refundira.
Sem se odločil, da bom še malo počakal in če naslednji teden zadeva ne pride mu bom pač prijazno rekel za refund in da mu vrnem, če izdelek pride.
Čist razumem, da mora nahranit svojo familijo (...), on mora pa tudi razumet, da na eBayu niso sami svetniki.
Kakorkoli že, mislim da bova zadevo rešila OK. Thanx vsem.


Navijam zate, da se bo... :)
sem pa pozabil omenit, da dam feedback vnaprej, ko se strinja, da bo naredil refund...:)

Načeloma pa pri prodajalcih, ki imajo veliko feedbacka ni panike in se vse, da zmenit. Slabše izkušnje imam samo s poštarji...hočeš nočeš...se vsak 15ti paket 'izgubi'. :/

Pithlit je izjavil:


Vedno uporabljaj to. Ne glede na to kaj se zalomi bo ebay upošteval le to in nič drugega.


Se strinjam. Edino bolj prikladno mi je direktno iz thunderbirda. Lazy me.. :)
Backup not found: ( A )bort ( R )etry ( S )lap nearest essedi.it seller.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: umetnic ()

neon21 ::

Prosim za informativen izračun carine in ostalih stroškov. Naročil bi eno jakno izven eu območja . Jakna stane 28eurov z brezplačno poštnino.

Pithlit ::

Carine ni. DDV je 22%. Manipulativnih stroškov je ~5€. Par razredov OŠ si verjetno spravil skozi.
Life is as complicated as we make it...

umetnic ::

neon21 je izjavil:

Prosim za informativen izračun carine in ostalih stroškov. Naročil bi eno jakno izven eu območja . Jakna stane 28eurov z brezplačno poštnino.

Daj link do jakne, morda ti ne bo treba plačat nobenih dajatev.
Backup not found: ( A )bort ( R )etry ( S )lap nearest essedi.it seller.

_geek_ ::

Torej spet jaz. Torej težava je v tem da so mi 25. tega meseca z ebaya poslali mail, da jim moram posredovati tracking številko paketa, katero pa sem jim že 19. poslal. Ampak predenj sem jim lahko odgovoril so že spremenili status:

Bitte warten Sie. Unser Kundenservice wird sich bis zum 28. Sep. 2014 bei Ihnen melden.


Do danes še se niso javili pravtako pa nimam opcije "auf diesen fall antworten". Danes še bom sicer počakal ampak jutri pa akcija - edino ne vem kam točno se obrniti :|





Je to normalno?

_geek_ ::

Zadeva je urejena, je pa bilo treba posebej pisati na ebay support.

umetnic ::

Lepo slišat!
Backup not found: ( A )bort ( R )etry ( S )lap nearest essedi.it seller.

bonanno ::

kako je če poslujem kot trgovina na ebay.de, lahko poslujem če imam firmo v Sloveniji odprto ? kako je z stroški trgovine na ebayu, provizijami ?

bubanstix ::

Zanima me sledeča zadeva. Od istega prodajalca sem naročil 3 ločene izdelke različnih cen, se pravi sem opravil 3 transkacije preko paypala. Prvi izdelek stane 23$, drugi 19$, tretji pa 18$. Prodajalec, zgleda da privarčuje pri poštnini mi je poslal vse 3 izdelke v enem paketu. Danes dobim od carinske pošte, da jim naj pošljem račun za paket, ki je težek 0,5kg. Jst sem jim nazaj poslal vse 3 račune, kot dokaz, da so ti 3 izdelki bili naročeni ločeno. Zdaj me pa zanima, kaj lahko pričakujem od carinske pošte, bom mogel plačati kakšen davek oz bom imel kakšen strošek?

hvala za odgovore

darkolord ::

Plačati boš moral DDV in stroške postopka.

bubanstix ::

si lahko kako zračunam, koliko bom imel še dodatnih stroškov?

darkolord ::

Cenik carinskih in špediterskih storitev.

Plačal boš:
- 22% DDV na vrednost pošiljke skupaj s poštnino
- 6 EUR enostavno carinjenje
- 1,05 EUR za plačilo UPN obrazca

umetnic ::

In seveda ne bodi len, prodajalec je vsekakor odgovoren, da ti te stroske povrne, le prijazno mu opisi, kaj se je zgodilo...
Backup not found: ( A )bort ( R )etry ( S )lap nearest essedi.it seller.

darkolord ::

Zakaj bi mu pa moral te stroške povrnit?

bastadu ::

Evo, po dolgem času spet ena slaba izkušnja na eBayu oz. z njihovo 'Customer support': kupil en objektiv na ebayu za ca. 1kEUR, prodajalec je iz Švice, feedback 100%, član če nekaj let, v oglasu je napisal, da je objektiv nov in z garancijo, predhodno sva se dogovorila, da lahko pošlje iz Nemčije (da odpadejo carinske dajatve). Prejmem zadevo, vidim da ni nov, da je brez garancije in celo manjkala mu je sončna zaslonka v vrednosti ca. 50 EUR. Odprem case 'item not as described' na ebayu, zahtevam vračilo 250 EUR (100 eur ker ni nov, 100 eur ker ni garancije in 50 eur ker ni bilo zaslonke). Prodajalec odgovori, da mi bo naknadno poslal zaslonko in garancijo, ker po nekaj tednih tega še vedno nisem prejel dam zadevo dam naprej v presojo eBayu. Po kakšnem tednu dobim njihovo 'odločitev', da moram objektiv v roku 9 dni poslati nazaj in bom dobil v celoti povrnjen denar (razen poštnine za nazaj). Meni seveda ni do tega, ker objektiv potrebujem, hkrati pa če mu ga pošljem nazaj, bo on sigurno moral plačati carino, kar bo naneslo ravno nekaj takšnega, kot jaz sedaj od njega terjam ... Poleg tega je krivda v celoti na njegovi strani, kar je razvidno tudi iz najinega pogovora, kjer je vse zadeve priznal (dejal je da je bil objektiv res nekajkrat uporabljen, da ni vedel, da bi morala zraven biti zaslonka in da mi bo poslal garancijo), ki je skozi šel preko eBaya ... Ima kdo še kakšen nasvet, kaj bi lahko še storil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

radmannsdorf ::

darkolord je izjavil:

Zakaj bi mu pa moral te stroške povrnit?

zato ker je on 3x posebaj naročil. in bi moral dobiti 3 pakete. sej če v slovenski spletni trgovini 3x posebaj naročiš, tudi dobiš 3 pakete, ne kar vse v enem.
treba je prodajalca kontaktirat in mu razložit. verjetno bo povrnil stroške "custom duty-carine", če ne bo slaba ocena na ebay :)

Okapi ::

Ima kdo še kakšen nasvet, kaj bi lahko še storil?
Prodajalcu sporoči, da mu boš poslal objektiv nazaj, če v roku 7 dni ne dobiš 250 evrov ali garancije in zaslonke. Potem se moraš pa sam odločit, ali je objektiv, tak kot si ga dobil, vreden jurja ali ne.

S tem da pri vračilu robe se včasih zgodi, da se prodajalec pritoži in razlaga, da je roba poškodovana in da ne bo vrnil vsega denarja, tako da objektiv prej dobro poslikaj.

O.

kratos ::

Da ne odpiram teme po nepotrebnem, naročil sem hdmi to hdmi 10m kabel in pri priklopu laptopa na TV mi slika negre čez (črn zaslon) vendar laptop mi zazna samsung TV pri opcijah razširitve/repliciranja zaslona.
Predvidevam da je "poceni" kabel saj sem za njega odštel tam cca. 15€, take stvari se prijavi oz. disputa?

Ubistvu bi ga potreboval itak samo za prenos zvoka , je kakšna opcija da boostam signal brez določenih aparatur?

Machete ::

10m je že kritična dolžina za HDMI kabel. Cena v tem primeru ne igra nobene vloge. Hdmi je ali dela BP ali ne dela. NI nekih boljših verzij kablov itd..
Kdo in kje ti garantira da bo 10m kabel delal..?
Pošlji nazaj.
Kupid spdif če ima laptop izhod ali kabel hdmi max 5-7m

kratos ::

evo sem preveril enkrat in cena je 15 dolarjev kar je še manj kot sem mislil:
http://www.ebay.com/itm/331243934206?_t...

Od tega sem nabavil, hočem samo prenest digitalen zvok iz laptopa ker ga sedaj analogno furam in je zvok kar obupen hehe, dolžina je pa 10m perfektno, če bi bilo 1m manj bi bilo premalo.
spdif out nima tale laptop tako da mi je preostal le hdmi (poleg navadnega 10m aux kabla).

umetnic ::

radmannsdorf je izjavil:

darkolord je izjavil:

Zakaj bi mu pa moral te stroške povrnit?

zato ker je on 3x posebaj naročil. in bi moral dobiti 3 pakete. sej če v slovenski spletni trgovini 3x posebaj naročiš, tudi dobiš 3 pakete, ne kar vse v enem.
treba je prodajalca kontaktirat in mu razložit. verjetno bo povrnil stroške "custom duty-carine", če ne bo slaba ocena na ebay :)

^this
Backup not found: ( A )bort ( R )etry ( S )lap nearest essedi.it seller.

bastadu ::

Mogoče ve kdo, kako na eBayu nastaviš, da je v primarnem naslovu za pošiljanje ime podjetja in ne zgolj ime osebe (lahko je tudi oboje)?

gusto ::

Gledam baterije za Galaxy S3 na ebayu. Malo mi je čudno, da so takšne razlike v ceni. Recimo tale je samo 1€ in piše da je original (vem da je še poštnina, vendar cena same baterije je 1€). Ne vem kaj imajo oni od prodaje baterije, če jo prodajo za 1€.:D Prodajalec ima drugače dobro oceno. Ta je najbolj ekstremen primer, razpon cen je potem zelo različen, do nekje 15€. Pri večini piše, da so original. Kakšen nasvet, kako naj zberem med vsemi temi "original" baterijami?

Ta mi deluje še najbolj legit za dobre ojre: -klik-

Alamar ::

A ne vidiš, da ima poštnino 5.50 EUR? Torej zaslužek je v razliki med dejansko poštnino in zaračunano tarifo. Klasična finta, ki jo uporabljajo številni prodajalci. V bistvu je vseeno od kje naročiš, le Italijanom se izogibaj (prvi link), ker so znani kot najbolj problematični kupci in prodajalci na ebayu. Če se ti ljubi čakat, pač naročiš poceni iz Kitajske, sicer pa je tudi znotraj EU precej poceni robe.

Okapi ::

Klasična finta, ki jo uporabljajo številni prodajalci.
Velikokrat je celo tako, da isti prodajalec enak izdelek prodaja za 1 dolar in 5 dolarjev poštnine in za 6 dolarjev z brezplačno poštnino. Ene kupce pritegne en oglas, druge pa drugi.

O.

gusto ::

Alamar je izjavil:

A ne vidiš, da ima poštnino 5.50 EUR? Torej zaslužek je v razliki med dejansko poštnino in zaračunano tarifo. Klasična finta, ki jo uporabljajo številni prodajalci. V bistvu je vseeno od kje naročiš, le Italijanom se izogibaj (prvi link), ker so znani kot najbolj problematični kupci in prodajalci na ebayu. Če se ti ljubi čakat, pač naročiš poceni iz Kitajske, sicer pa je tudi znotraj EU precej poceni robe.


No saj se mi je zdelo, da je ta poštnina bolj "poštnina". Ma še vedno je pol ceneje kot pri nas, ne rabim nujno, mi ostane še za six pack.8-)

mat xxl ::

bastadu je izjavil:

Mogoče ve kdo, kako na eBayu nastaviš, da je v primarnem naslovu za pošiljanje ime podjetja in ne zgolj ime osebe (lahko je tudi oboje)?



Napišeš naslov za dostavo kot : Polde Struma - Mercator ali Polde Struna ( Mercator) in naslov , kamor želiš, na ta način sam rešim, da mi pošljejo v podjetje in ni potrebno iti na pošto po paket.

Okapi ::

Čisto tako, kot zanimivost, in ker si ravno omenil mercator - na Japonskem ti Amazon lahko robo namesto na dom dostavi v najbližji "mercator". In potem robo dvigneš, ko greš po kruh in mleko.

O.

bubanstix ::

Od carine sm dobil nasljedni mail:

Pozdravljeni,

Carina vam sporoča, da število izdelkov presega količino za osebno uporabo. Pozivajo vas, da vložite MRN preko špedicije ali carinite na pravno osebo.

Hvala za razumevanje in Lp

Kaj lahko v tem primeru naredim?

darkolord ::

Vložiš MRN preko špedicije ali cariniš na pravno osebo.

Weee ::

Zdravo

malo brskam po ebayu da bi kupil zaščito za telefon in sem presenečen nad cenami... 1.5$ + free shipping worldwide iz Kitajske... Kako se to lahko prodajalcem izplača? Več da za shipping kot pa je cena samega izdelka...

Sicer sem že dobil en odgovor, vendar še kar nisem prepričan... Za tem zagotovo stojijo še kakšne dajatve... Predvidevam da pošta Slovenije ni vključena in me to pride 5€ zagotovo... Da ne bo na koncu 15€ za plačat...

Okapi ::

Poštnina za izvoznike je poceni, ker Kitajska tako subvencionira izvoz. Poleg tega si ljudje težko predstavljajo, kako poceni je štancanje te plastike. Stane recimo 5-10 centov, tako da ostane dovolj rezerve tudi za poceni poštnino in zaslužek izdelovalca ter prodajalca.

Pri nas ne boš plačal nič, to pošiljajo v kuvertah, s katerimi se pri nas carina v glavnem ne ukvarja. Če bo pošiljka pravilno označena (prava cena + opis vsebine), ne boš plačal nič, tudi če bo Pošta hotela račun od tebe.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

_Denny_ ::

Če piše free shipping, potem je free shipping. Ne boš plačal čisto nič več kot si pri checkoutu, razen če vrednost izdelka ali večih izdelkov presega 22€ (ddv) oz. 150€ (ddv+carina); več o tem npr. tu - https://slo-tech.com/forum/t390192/
Ima pa ta free shipping tudi svojo "ceno" - na paket boš čakal min. 3 tedne, lahko se tudi med potjo izgubi, itd. Pri izgubi redko kateri prodajalec komplicira, ker jih je strah feedbacka z manj kot 5 zvezdicami in ti takoj isto stvar pošljejo še enkrat oz. dobiš refund.

Hja, tvoje skrbi je imel čisto vsak novi uporabnik Ebaya...se od začetka kar težko navadiš na realne cene, ki so pri nas tudi do 50x dražje. Pripravi se tudi na impulzivne nakupe tipa "stvari sploh ne rabim, vzel sem jo, ker je tako poceni" :))
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 5080 16GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, TCL 55C7K 144Hz

Okapi ::

Recimo en banalen primer. Greš k urarju, da ti zamenja baterijo v uri. Urar se pohvali, da bo to storil brezplačno, samo baterijo ti bo zaračunal. 7 evrov. Potem greš v trgovino, kjer take baterije prodajajo, in izveš, da stane 2 evra. Nato greš na ebay in vidiš, da za 1 evro dobiš 10 takih baterij (s poštnino vred).

Sicer je res, da je tista baterija pri urarju švicarska, v trgovini japonska, na ebayu pa kitajska, ampak vseeno, razlika v ceni je opazna.;)

Alamar ::

_Denny_ je izjavil:

Če piše free shipping, potem je free shipping. Ne boš plačal čisto nič več kot si pri checkoutu, razen če vrednost izdelka ali večih izdelkov presega 22€ (ddv) oz. 150€ (ddv+carina); več o tem npr. tu - https://slo-tech.com/forum/t390192/

No, to seveda ne drži. Tudi, če je izdelek pod 22 EUR, a nima pravilno spisane carinske deklaracije (kar je pri Kitajcih 99% verjetnost) bo lahko plačal manipulativne stroške cca 4 EUR, ki jih že par mesecev zaračunava naša pošta. Sicer je verjetnost pregleda precej majhna zaradi minimalne velikosti artikla kot je ovitek, a dejstvo ostaja.

Pithlit ::

In še vedno bo prišel skozi najmanj pol ceneje kot če bi točno ta ovitek kupil nekje pri nas.
Life is as complicated as we make it...

Alamar ::

Če se ne mudi, nimaš kaj razmišljat. Tudi znotraj EU se da precej ugodno dobit tovrstne drobnarije, s tem da je dostavni čas neprimerno hitrejši.

Pithlit ::

Hja, če računaš na to da boš plačal še tistih par eur manipulativnih stroškov... se za takšne drobnarije bolj splača po EU pobrskat. Namesto 1€ (+5€ stroškov) za drobnarijo boš pač dal 2€ (+1/2/3€ poštnine). Pa še na cajtu prišparaš.

Je pa treba vedet da bo šla ogromna večina takšnih drobnarij skozi brez dodanih stroškov.
Life is as complicated as we make it...

Alamar ::

Roko na srce, je možnost, da bodo zakomplicirali zaradi tako majhnega artikla, ki gre v navadno pismo, res zelo majhna. Ampak nikoli ne veš. Jaz v desetih letih še nisem doživel, da bi mi zaustavili pismo izven EU s takšnimi drobnarijami (ovitki, folije, telefonske baterije, USB polnilci...itd). Najmanjši artikel, ki so ga ustavili, je kar se trenutno spomnim, paketek z dvema DVDjema, pa še to je bilo iz ZDA.

Bolj problematično pri teh drobnarijah iz Kitajske je dolg dostavni čas (2-8 tednov, povprečje 3-4 tedne) plus konkretna možnost, da se bo pošiljka izgubila.

neon21 ::

Weee je izjavil:

Zdravo

malo brskam po ebayu da bi kupil zaščito za telefon in sem presenečen nad cenami... 1.5$ + free shipping worldwide iz Kitajske... Kako se to lahko prodajalcem izplača? Več da za shipping kot pa je cena samega izdelka...

Sicer sem že dobil en odgovor, vendar še kar nisem prepričan... Za tem zagotovo stojijo še kakšne dajatve... Predvidevam da pošta Slovenije ni vključena in me to pride 5€ zagotovo... Da ne bo na koncu 15€ za plačat...



Res , da je poceni ampak ta cena ima tudi svoj čas dostave. Če se ti ne mudi pač počakaš 3 - 4 tedne odvisno. Se pa tile etuiji pa zaščite za telefone dajo dobit tudi v EU naprimer Nemčija , kjer sem sam naročil etui in me je koštalo celih 6 evrov z brezplačno poštnino. :) samo za informacijo.

Alamar ::

Tele naši "bratje" so pa res posrečeni. Tole sem danes slučajno zasledil, pri preverjanju feedbacka pri enem prodajalcu.:))

GTX970 ::

Alamar je izjavil:

_Denny_ je izjavil:

Če piše free shipping, potem je free shipping. Ne boš plačal čisto nič več kot si pri checkoutu, razen če vrednost izdelka ali večih izdelkov presega 22EUR (ddv) oz. 150EUR (ddv+carina); več o tem npr. tu - https://slo-tech.com/forum/t390192/

No, to seveda ne drži. Tudi, če je izdelek pod 22 EUR, a nima pravilno spisane carinske deklaracije (kar je pri Kitajcih 99% verjetnost) bo lahko plačal manipulativne stroške cca 4 EUR, ki jih že par mesecev zaračunava naša pošta. Sicer je verjetnost pregleda precej majhna zaradi minimalne velikosti artikla kot je ovitek, a dejstvo ostaja.

Lahko tudi "posumijo", da sicer pravilno izpolnjen cn22 nima navedene prave cene in ti lepo zaračunajo pregled.
Tako da če hočejo ti lahko praktično vsak paket zaračunajo stroške pregleda.

V prometu bi to izgledalo sledeče: policaj te ustavi, dober dan, ste kaj pili ?
Ne.
Bomo preverili, ziher je ziher.
Rezultat pokaže pod mejo oz 0.0, potem reče policaj: "strošek pregleda bo 30 eur, tukaj imate položnico".
:))
Super, ane ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Okapi ::

Lahko tudi "posumijo", da sicer pravilno izpolnjen cn22 nima navedene prave cene in ti lepo zaračunajo pregled. Tako da če hočejo ti lahko praktično vsak paket zaračunajo stroške pregleda.
Eni pravijo, da v takem primeru se lahko pritožiš in ti morajo vrnit stroške. Ne vem pa, če je to že kdo v praksi izvedel.

O.

darkolord ::

Ne vem pa, če je to že kdo v praksi izvedel.
Mislim da predvsem zaradi tega, ker je vprašanje, če je sploh kakšen tak.

Nekaj dni nazaj sem dobil obvestilo - znesek na deklaraciji je bil pravi, opis sicer ne. Plačati mi ni bilo potrebno ničesar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

St235 ::

GTX970 je izjavil:

Alamar je izjavil:

_Denny_ je izjavil:

Če piše free shipping, potem je free shipping. Ne boš plačal čisto nič več kot si pri checkoutu, razen če vrednost izdelka ali večih izdelkov presega 22EUR (ddv) oz. 150EUR (ddv+carina); več o tem npr. tu - https://slo-tech.com/forum/t390192/

No, to seveda ne drži. Tudi, če je izdelek pod 22 EUR, a nima pravilno spisane carinske deklaracije (kar je pri Kitajcih 99% verjetnost) bo lahko plačal manipulativne stroške cca 4 EUR, ki jih že par mesecev zaračunava naša pošta. Sicer je verjetnost pregleda precej majhna zaradi minimalne velikosti artikla kot je ovitek, a dejstvo ostaja.

Lahko tudi "posumijo", da sicer pravilno izpolnjen cn22 nima navedene prave cene in ti lepo zaračunajo pregled.
Tako da če hočejo ti lahko praktično vsak paket zaračunajo stroške pregleda.

V prometu bi to izgledalo sledeče: policaj te ustavi, dober dan, ste kaj pili ?
Ne.
Bomo preverili, ziher je ziher.
Rezultat pokaže pod mejo oz 0.0, potem reče policaj: "strošek pregleda bo 30 eur, tukaj imate položnico".
:))
Super, ane ?

Imaš kak vir za tole nabijanje v tri dni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

bubanstix ::

dobil sem mail od carinske pošte da moram vložiti MRN. Kaj to pomeni MRN in kaj se zgodi, če ga ne vložim?

hvala za odgovor
««
58 / 113
»»