» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
42 / 113
»»

Tilen ::

Se pravi še sploh nimaš artikla? Počakaj, da dobiš artikel in ukrepaj v ustreznem roku, ki naj ne bo daljši kot 45 dni od dneva nakupa.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

kixs ::

kema95: verjetno si placal preko PayPal-a in s tem si upravicen do Ebay zascite. V vsakem primeru, ce izdelka ne dobis in odpres "case" v pravem roku, dobis denar povrnjen. Po vecini se pri PayPal transakcijah na Ebayu niti ne sekiram ali je vse tako kot mora biti. Upam seveda na najboljse, vendar imas zascito.

lp

finpol1 ::

finpol1 je izjavil:

Kako je s tem sledenjem? Naročil nekaj kar nima trackinga in že dolgo traja, pa bi si rad pogledal kje se nahaja. Prodajalec pravi, da to ni mogoče, je to res?

Torej za izdelke pod 50$ res ni NIKOLI trackinga, kot je napisal prodajalec?


Danes končno dobil, a je poštar paketek pustil kar na nabiralniku?!

Kaj če bi nekdo drug to vzel, kako bi prodajalcu dokazal, da izdelka nisem dobil oz. kako bi sploh on vedel, da sem ga prevzel, ker ni bilo za podpisat pa tud trackinga ne. Skratka kakšna neresnost!!! To je bil moj prvi nakup z ebaya, tako da ne vem a vedno tko počnejo ali samo za nižje zneske?

Bellzmet ::

Če poštar stlači v kaslc mi vedno tako dostavi. Če pa ne gre notr pa listek in iskat na pošto.

Še nikoli pa ni pustil "na" kaslcu - govorim za Pošto Slovenije z drugimi nimam izkušenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

mailer ::

Tracking za pakete z nižjo ceno ponavadi doplačaš, tudi meni je poštar vedno pozvonil, če paketek ni šel v nabiralnik.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

darkolord ::

Kaj če bi nekdo drug to vzel, kako bi prodajalcu dokazal, da izdelka nisem dobil oz. kako bi sploh on vedel, da sem ga prevzel, ker ni bilo za podpisat pa tud trackinga ne.
Na ebayu je na prodajalcu, da "dokaže", da si paket res prevzel. Če ni trackinga in bi sprožil spor, bi odločili v tvojo korist.

To je bil moj prvi nakup z ebaya, tako da ne vem a vedno tko počnejo ali samo za nižje zneske?
Odvisno od prodajalca.

kixs ::

To je bil moj prvi nakup z ebaya, tako da ne vem a vedno tko počnejo ali samo za nižje zneske?


Odvisno kako se zmenis s prodajalcem za postnino. Poceni postnina pomeni navadno posiljko. Drazja pa priporoceno, ki jo moras pri prevzemu podpisat. Razlika v ceni med eno in drugo je nekje 2-3X. Za poceni izdelke se navadno ne splaca priporocena, ker pride postnina vec kot sam izdelek. Ker ti placas, je to odvisno od tebe kako bo prodajalec poslal. Nekateri posiljajo le priporoceno. Drugi pa te vprasajo. V glavnem imas sledenje le s priporoceno posiljko.

lp

Alamar ::

finpol1 je izjavil:


Danes končno dobil, a je poštar paketek pustil kar na nabiralniku?!

Kaj če bi nekdo drug to vzel, kako bi prodajalcu dokazal, da izdelka nisem dobil oz. kako bi sploh on vedel, da sem ga prevzel, ker ni bilo za podpisat pa tud trackinga ne. Skratka kakšna neresnost!!! To je bil moj prvi nakup z ebaya, tako da ne vem a vedno tko počnejo ali samo za nižje zneske?
Če si v samostojni hiši, je to pogosta navada. Sicer nedopustna. Če si pa v bloku, je verjetnost kraje blizu 100%. Pritoži se na pošti in zahtevaj, naj paket vedno odloži v nabiralnik oziroma vstavi obvestilo, če ne gre noter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

mgermo ::

darkolord je izjavil:

na ebayu je na prodajalcu, da "dokaže", da si paket res prevzel. Če ni trackinga in bi sprožil spor, bi odločili v tvojo korist.


Niti ne. Prodajalec mora dokazati, da je pošiljko oddal. Če se na poti izgubi in se nista zmenila za zavarovanje pošiljke, on ni kriv.

_commandos_ ::

in posledica tega je da potem dajo slovenijo na črno listo kamor ne pošiljajo

klihk ::

mgermo je izjavil:

darkolord je izjavil:

na ebayu je na prodajalcu, da "dokaže", da si paket res prevzel. Če ni trackinga in bi sprožil spor, bi odločili v tvojo korist.


Niti ne. Prodajalec mora dokazati, da je pošiljko oddal. Če se na poti izgubi in se nista zmenila za zavarovanje pošiljke, on ni kriv.


Torej, če nekaj kupim in ne pride v 40 dneh, je dost, da prodajalec dokaže, da je pošiljko oddal in mi ne bo vrnil kupnine, ker ne more preveriti, če res ni prišlo do mene, ker nima sledenja???

darkolord ::

mgermo je izjavil:

darkolord je izjavil:

na ebayu je na prodajalcu, da "dokaže", da si paket res prevzel. Če ni trackinga in bi sprožil spor, bi odločili v tvojo korist.


Niti ne. Prodajalec mora dokazati, da je pošiljko oddal. Če se na poti izgubi in se nista zmenila za zavarovanje pošiljke, on ni kriv.
"the seller is responsible for the item until it is in the buyer's possession."

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Torej, če nekaj kupim in ne pride v 40 dneh, je dost, da prodajalec dokaže, da je pošiljko oddal in mi ne bo vrnil kupnine, ker ne more preveriti, če res ni prišlo do mene, ker nima sledenja???


Ce ni poslal priporoceno, potem tudi nima dokazila, da je oddal. Le pri priporoceni posiljki dobis potrdilo o oddaji, stevilko za sledenje in prejemnik se mora podpisat.

lp

mgermo ::

Eno je priporočena drugo pa zavarovana. Zavarovanje se plača posebej.
Torej prodajalec pošlje priporočeno, a se zgubi. Kdo povrne kupcu kupnino? Odgovor je noben.

kixs ::

Ne. Priporocena ze vsebuje neko "zavarovanje". Pravzaprav dobis odskodnino:

52. člen
(višina odškodnine)
(1) Izvajalec poštnih storitev mora uporabniku poštnih storitev izplačati odškodnino v višini
nastale škode, vendar največ do višine, določene v drugem odstavku tega člena.
(2) Najvišja odškodnina za:
1. izgubo, poškodbo, krajo ali izropanje vrednostne pošiljke je označena vrednost poštne
pošiljke;
2. izgubo ali krajo poštnega paketa in priporočene poštne pošiljke je 15-kratna cena, plačana za
izvedeno poštno storitev;

3. izropanje ali poškodbo poštnega paketa ali priporočene poštne pošiljke je 10-kratna cena,
plačana za izvedeno poštno storitev;
4. neizvedeno, nepopolno ali napačno izvedeno poštno storitev prenosa priporočene in
vrednostne poštne pošiljke ter poštnega paketa je cena, plačana za izvedeno poštno storitev;
5. prekoračitev roka prenosa priporočene in vrednostne poštne pošiljke ter poštnega paketa je
cena, plačana za izvedeno poštno storitev;
6. izgubo poštne pošiljke s potrdilom je cena, plačana za izvedeno poštno storitev.
(3) V primerih iz 1., 2. in 3. točke prejšnjega odstavka ima uporabnik poštnih storitev pravico
tudi do povrnitve plačane cene za prenos poštne pošiljke, razen tistega dela cene, ki je bila plačana
za zavarovanje pošiljke.
(4) Ne glede na drugi odstavek tega člena se najvišje mogoče odškodnine za poštne pošiljke v
mednarodnem poštnem prometu določijo v skladu z določili aktov Svetovne poštne zveze, ki
veljajo v Republiki Sloveniji.
(5) Izvajalec poštnih storitev v nobenem primeru ni odgovoren za posredno škodo in izgubljeni
dobiček.


Vec pa v zakonu o posti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Alamar ::

kixs je izjavil:

Torej, če nekaj kupim in ne pride v 40 dneh, je dost, da prodajalec dokaže, da je pošiljko oddal in mi ne bo vrnil kupnine, ker ne more preveriti, če res ni prišlo do mene, ker nima sledenja???


Ce ni poslal priporoceno, potem tudi nima dokazila, da je oddal. Le pri priporoceni posiljki dobis potrdilo o oddaji, stevilko za sledenje in prejemnik se mora podpisat.

lp
To je seveda daleč od resnice. Mnoge pošte izdajo potrdilo o oddaji pošiljke tudi za nepriporočene pošiljke. Nekatere pošte imajo celo določene storitve, kjer za nepriporočeno pošiljko dobiš tracking number.

Tudi, če je prodajalec poslal priporočeno, je dolžan izdat full refund, če kupec ne dobi pošiljke. Kupec namreč ni kriv, da ni prijel pošiljke za katero je plačal. Kriva je pošta. V primeru spora bo ebay odločil v korist kupca. Na prodajalcu pa je, da na pošti poda uradno poizvednico za pošiljko oziroma izterja odškodnino. Kot rečeno izdajo nekatere pošte potrdilo o oddaji (tudi navadne) pošiljke, ki vključuje, v primeru izgube pošiljke, tudi zavarovanje do neke vsote. Royal mail je že ena od bolj znanih, ki ima to tako uejeno.

darkolord ::

kjer za nepriporočeno pošiljko dobiš tracking number.
S tem postane priporočena...

Alamar ::

Že mogoče, a podpisa ob prejemu naša pošta vseeno ne zahteva. Primer - USPS First-Class Package International

hmm23 ::

Kako pa prodajalec ve, da je kupec (oz. če ni kdo drug, oz. če sploh je kdo) prevzel?

Alamar ::

Pri priporočeni lahko pogleda online, kjer je možno, ali s pomočjo poizvedbe na pošti. Pri navadni pa ne more in to s pridom izkoriščajo nepošteni osebki vsepovsod in vse bolj tudi pri nas.

fopi ::

Koliko so stroški za prodajalce na ebayu in plačilu z paypalom? Koliko procentov ti vzamejo vse skupaj?

Tilen ::

Odvisno od tipa artikla.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

fopi ::

Recimo mobilni telefon.

Alamar ::

ebay okoli 10% od zneska s poštnino vred (plačaš 1x mesečno vse ebay provizije, trgajo med 15. in 17. v mesecu)
paypal okoli 4% od zneska s poštnino vred (odbijejo takoj)

Potem je tukaj še začetna ebay provizija. Lahko je 0, če daš nizko začetno ceno pod 1 EUR in brez dodatnih opcij. Lahko se pa nabere še par EUR tudi za samo objavo oglasa.

fopi ::

Prosim za pomoč.

Naročil sem eno zadevo iz Italije in ni prišla v enem mesecu. A se ponavadi prodajalcu napiše mail za vrnitev kupnine ali se kar sproži dispute? Zdaj je cca 30 dni od nakupa.

A se kje videti komentarje kupcev točno določenega izdelka prodajalca. Recimo nekdo prodaja 100 kosov nečesa in te zanima feedback kupcev za točno te izdelke od tega prodajalca?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fopi ()

kixs ::

Poslji mu mail, da zadeve se nisi dobil in ce lahko preveri na njihovi Posti kaj se dogaja. Odvisno kako je poslal ali priporoceno ali navadno. Pri navadni bo tezko kaj pomagal. Odvisno tudi za kaksno zadevo gre (vrednost) - nekateri ti posljejo se enkrat, vendar bodi pozoren na 45 dnevni rok, ki ga imas za prijavo problema - tudi, ce ti se enkrat poslje, prijavi problem pred tem rokom. Ce si placal preko PayPala, si upravicen do Ebay zascite in se ti ni potrebno kaj bati, da ne bi dobil vsaj denarja nazaj.

Glede drugega vprasanja nimam pojma. Sam vedno uporabim lokalni "search" v Firefoxu in pogledam nekaj strani feedbackov. Ampak navadno ni kaj dosti napisano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

St235 ::

Lahko tudi mirno takoj odpreš dispute, ker v prvi fazi dispputa tako ali tako komunikacija poteka direktno med tabo in prodajalcem (če govorimo o ebayu/paypalu).

čuhalev ::

Pri meni je po daljšem času roba prišla in bi prodajalcu rad plačal (tam 43. dan mi je vrnil). Nažalost mi je artikel zginil iz seznama, kjer vidim stanje ipd.

Kako dobim nazaj opcijo, da mu plačam?

Okapi ::

Piši mu, da ti pošlje paypal "račun".

Hayabusa ::

Nekaj sem bidal in bil najvišji ponudnik.

Prodajalec ima napisane sledeče načine plačila:
Other: See Seller's payment instructions
Credit card
Bank transfer


Kako mu lahko plačam ? Na mail nisem dobil ničesar.

Prodajalec ima 1 vijoličasto zvezdo, +950 prodaj in 100% feedback.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

slovenec_89 ::

Ja plačaš mu s kreditno kartico ali pa direktno nakazilo. Saj ti lepo piše.
Če ima 950 prodanih in 100% povratne, potem načeloma ne bo težav.

Hayabusa ::

Nimam nobenih podatkov, potrebnih za plačilo, o njem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

skyline ::

Počakaj, da ti pošlje invoice.

Alamar ::

čuhalev je izjavil:

Pri meni je po daljšem času roba prišla in bi prodajalcu rad plačal (tam 43. dan mi je vrnil). Nažalost mi je artikel zginil iz seznama, kjer vidim stanje ipd.

Kako dobim nazaj opcijo, da mu plačam?
Na svoji paypal strani imaš vse podatke o transakciji in tam mu potem lahko ponovno nakažeš denar.

Hayabusa je izjavil:

Nekaj sem bidal in bil najvišji ponudnik.

Prodajalec ima napisane sledeče načine plačila:
Other: See Seller's payment instructions
Credit card
Bank transfer


Kako mu lahko plačam ? Na mail nisem dobil ničesar.

Prodajalec ima 1 vijoličasto zvezdo, +950 prodaj in 100% feedback.
Bolje, kot da čakaš, ga kar prosi, naj ti pošlje invoice z vključenimi poštnimi stroški.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

kixs ::

Ja. Definitivno mu poslji mail, naj ti sporoci potrebne podatke za nakazilo denarja. Ce bos placal na njegov tekoci racun, potrebujes njegov IBAN, BIC in naslov.

fopi ::

St235 je izjavil:

Lahko tudi mirno takoj odpreš dispute, ker v prvi fazi dispputa tako ali tako komunikacija poteka direktno med tabo in prodajalcem (če govorimo o ebayu/paypalu).


odprl sem case, ebay mi je napisal, da imam čas do 17. jan da rešim z prodajalcem, on pa še ni nič pisal že 2 dni. Plačal sem z paypalom, torej kako mi sedaj vrne? Na paypal kot dobropis, nazaj na kreditno (to sploh gre?)...? Od kreditne sem že dobil obvestilo o bremenitvi.

Mi lahko kdo pove kako je s tem?

Alamar ::

Ce ti ne bo odgovoril, pocakas na datum, ko lahko predas primer ebayu (escalate to ebay) in ti bo ebay vse uredil. Ce si placal s kartico, bos refund dobil nazaj na kartico (oznaceno na izpisku kot +).

kixs ::

On naceloma v PayPalu le klikne na Refund pri tvoji transakciji (to velja 2 meseca od tvojega placila - to je omejitev PayPala) in to je to. Ce ti bo sel posebej nakazovat na tvoj PayPal racun, bos placal PayPalu provizijo. Potem, ko dobis Refund na PayPal racun, pa ti PayPal vrne tam od koder je placilo prislo - verjetno na kreditno kartico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Alamar ::

fopi je izjavil:



A se kje videti komentarje kupcev točno določenega izdelka prodajalca. Recimo nekdo prodaja 100 kosov nečesa in te zanima feedback kupcev za točno te izdelke od tega prodajalca?

Gres pod feedback prodajalca, na dnu oznacis, da ti prikaze 200 zadetkov in v search svojega brskalnika vpises iskano besedo. Skaces naprej po zadetkih, za vec kliknes na drugo stran za novih 200 feedbackov in tako naprej. Treba je pa vedeti, da je procent ljudi, ki sploh daje povraten feedback dokaj nizek.

kixs je izjavil:

On naceloma v PayPalu le klikne na Refund pri tvoji transakciji (to velja 2 meseca od tvojega placila - to je omejitev PayPala) in to je to. Ce ti bo sel posebej nakazovat na tvoj PayPal racun, bos placal PayPalu provizijo. Potem, ko dobis Refund na PayPal racun, pa ti PayPal vrne tam od koder je placilo prislo - verjetno na kreditno kartico.

Ce se mu ne bo javil, bo ebay vse to uredil, ko bo odprl escalate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

kixs ::

Ce se mu ne bo javil, bo ebay vse to uredil, ko bo odprl escalate.


Tocno. Zato je dobro uporabljati PayPal.

Se pa zgodi vse zivo. Zadnjic bidam eno staro maticno plosco... imel je kar zanimivo konfiguracijo in po opisu sodec, se je ze takoj vedelo, da ne bo samo par evrov. To rec sem hotel dobiti in sem bil pripravljen kar "precej" dati. Ker poznam cene, sem dal svoj max kar visoko. Seveda je vedno tako, da se v zadnjih sekundah marsikaj zgodi in se je tudi v tem primeru. Se vedno sem zmagal, a ta zmaga ni bila tako sladka ;) Placam preko banke. Dobim v roku tedna in glej ga zlomka... ni tako kot je bilo v opisu. Rami niso bili pravi. Da je stvar se bolj cudna, je prakticno nemogoce dokazat, da on tistega ni poslal oz. da si nisem kaj izmislil. Mu posljem mail, da sem robo prejel in se mu zahvaljujem za hitro posiljanje... a, da sem malo razocaran, ker nisem dobil tistega, kar sem placal. Povem, da rami niso prave kapacitete. On mi napise, da je poslal prave in naj preverim se enkrat. Huh... sem bil ze slabe volje :( Nic, rame poslikam, poslikam maticno s taksnega kota kot jo je tudi sam imel na Ebayu, da se da videt, da so rami res enaki kot na njegovi sliki... kar tudi na siroko obrazlozim. Kmalu poslje mail, da je res nasel doma tiste rame, ki bi jih moral poslati in da mi jih poslje... le postnino moram vseeno placat. Napacne rame pa lahko obdrzim. No, ker nisem prevelik komplikator, je potem tako tudi bilo.

Ceprav imas neko garancijo pri placilu s PayPalom... pa imam vseeno boljse izkusnje z ljudmi, ki posljujejo le preko banke. Je pa veliko enostavneje placevati s PayPalom. Par klikov in si ze opravil/zapravil :))

lp

thinker ::

Imam eno vprašanje glede Ebay-a.Ga uporabljam 3 leta,plačujem z Paypalom,do novembra vse Ok.Nakar so se začeli pojavljati problemi z pošto iz Kitajske. Pošta se enostavno vrne nazaj pošiljatelju ali pa zamuja za 1 mesec. Pisemske pošiljke vrednosti nekaj $ zamujajo,paketi z večjo vrednostjo se vrnejo nazaj na Kitajsko. Se to dogaja samo meni? A ima mogoče kdo tak problem?Kdo jih zavrne brez da,bi me obvetil? Slo carina mogoče?Hvala za odgovor.

Hayabusa ::

Naročaš kaj sumljivega ?

St235 ::

thinker je izjavil:

Imam eno vprašanje glede Ebay-a.Ga uporabljam 3 leta,plačujem z Paypalom,do novembra vse Ok.Nakar so se začeli pojavljati problemi z pošto iz Kitajske. Pošta se enostavno vrne nazaj pošiljatelju ali pa zamuja za 1 mesec. Pisemske pošiljke vrednosti nekaj $ zamujajo,paketi z večjo vrednostjo se vrnejo nazaj na Kitajsko. Se to dogaja samo meni? A ima mogoče kdo tak problem?Kdo jih zavrne brez da,bi me obvetil? Slo carina mogoče?Hvala za odgovor.


če bi zadevo ustavila naša carina bi bil o tem obveščen.

thinker ::

Naročaš kaj sumljivega ?

Naročam samo dele za elektroniko.

fopi ::

Jaz sem naročil polnilec 220V -> USB iz Italije pa v 30 dneh še ni prišel. Pa ravno zato sem naročil iz EU, da ne bi čakal na Kitajce. Toliko o času dostave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fopi ()

Alamar ::

Ni nujno, da je iz Italije. Lahko je samo Kitajček, ki ima ebay account registriran v Italiji preko svojega zemota in ti je artikel dejansko poslal iz Kitajske. Sicer nedovoljena praksa, ampak se pogosto dogaja.

Poleg tega je tudi sama Italijanska pošta najslabša in najpočasnejša v Evropi zato mnogi, vključno z mano, z Italijani sploh ne poslujejo.

Tilen ::

Najde kdo kak primer, kjer je filter pravilno nastavljen (European Union in ne "site" Ebay UK / Ebay DE) ter mu vseeno ponudi izdelke iz Kitajske? Meni se to še ni zgodilo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

darkolord ::

Tu in tam se zgodi, da pod kraj piše en kraj v UK, v resnici pa paket pride s Kitajske ...

fopi ::

Ja kot kraj je pisalo Italija, sem pa že sam posumil, da verjetno pošilja iz Kitajske. Mislim, da to celo ene kitajske trgovine nudijo (chinabuye), da prodajaš njihove stvari.

kema95 ::

Zdravo imam manjso tezavo ! Ali kdo ve kaj narediti ? Kupil sem razer miško verjetno 200% ponaredek od prodajalca iz kitajske ki je imel 49 prodanih izdelkov in oceno 99 % . pisalo je da letalo odleti cez 11 ur in sem narocil . prodajalec je imel se 12 artiklov na zalogi . zjutraj sem pogledal na mail in ni bilo potrdila o posiljanju na ebayu pa sem ugotovil da je prodajalec izbrisal ta oglas in nima niti 1 vec . torej dobil je moj denar izdelek bi naj prisel od 3 do 6 vendar dvomim kaksne so moznosti da dobim denar nazaj oz kaj storiti ?

miške ni bilo ! sedaj bi prosil nekoga ki mi lahko pove komplet postopek kako priti da tega da ti vrnejo denar ( ebay zaščita ali nekaj takšnega ) plačeval sem z paypal!
««
42 / 113
»»