Forum » Izdelava spletišč » Popup okno, ko zapustiš stran?
Popup okno, ko zapustiš stran?
IceIceBaby ::
Iščem kakšno dobro skripto za exit popup. Našel sem nekaj enostavnih javscript rešitev, ki ne delujejo dobro v novejših browserjih.
Našel sem tudi en kup plačljivih generatorjev ampak sem po nakupu 2 že obupal, ker noben ne ponuja tega kar rabim.
Rad bi, da bi obiskovalci dobili na ekran pop-up okno, ko bi zapustili stran (Back gumb v browserju). Nekatere strani imajo zadevo rešeno tudi tako, da ti vrže pop-up ko se z miško premakneš proti back gumbu. Tudi to je OK.
Našel sem tudi en kup plačljivih generatorjev ampak sem po nakupu 2 že obupal, ker noben ne ponuja tega kar rabim.
Rad bi, da bi obiskovalci dobili na ekran pop-up okno, ko bi zapustili stran (Back gumb v browserju). Nekatere strani imajo zadevo rešeno tudi tako, da ti vrže pop-up ko se z miško premakneš proti back gumbu. Tudi to je OK.
IceIceBaby ::
vseeno mi je kako zadeva dela, samo da dela :)
Trenutno se igram z eno DHTML skripto, ki zazna položaj miške. Ko se pribljižaš zgornjem delu browserja ti vrže ven popup.
Zaenkrat bom uporabil to varjanto, ampak zadeva ni idealna, zato še vedno iščem različne možnosti.
Trenutno se igram z eno DHTML skripto, ki zazna položaj miške. Ko se pribljižaš zgornjem delu browserja ti vrže ven popup.
Zaenkrat bom uporabil to varjanto, ampak zadeva ni idealna, zato še vedno iščem različne možnosti.
bluefish ::
sicer osebno mnenje, ker nisi povedal kaj več informacij o strani, vendar pa je prikazovanje pop-up okna ob odhodu iz strani resnično nadležno. Poleg vsega pa ga večina novejših brskalnikov itak blokira.
IceIceBaby ::
Načeloma se strinjam, ampak so primeri ko je IMHO uporaba zelo smiselna.
Imam strani na katerih prodajam določene produkte. Če se obiskovalec ne odloči za nakup v tistem času ko je na strani ga običajno izgubim za vedno, ker nima več razloga, da bi prišel nazaj.
S pop-upom lahko še v zadnjem trenutku ponudim popust ali kakšno free e-knjigo npr. in ga imam tako v bazi.
Sicer sem pa našel varjanto, ki je blockerji ne blokirajo, ker ne gre za novo okno ampak se samo nov div pokaže. Imam še malo težav, ampak bom objavil rešitev ko bom stuhtal še par stvari.
Imam strani na katerih prodajam določene produkte. Če se obiskovalec ne odloči za nakup v tistem času ko je na strani ga običajno izgubim za vedno, ker nima več razloga, da bi prišel nazaj.
S pop-upom lahko še v zadnjem trenutku ponudim popust ali kakšno free e-knjigo npr. in ga imam tako v bazi.
Sicer sem pa našel varjanto, ki je blockerji ne blokirajo, ker ne gre za novo okno ampak se samo nov div pokaže. Imam še malo težav, ampak bom objavil rešitev ko bom stuhtal še par stvari.
mte ::
Če se obiskovalec ne odloči za nakup v tistem času ko je na strani ga običajno izgubim za vedno, ker nima več razloga, da bi prišel nazaj.
S pop-upom lahko še v zadnjem trenutku ponudim popust ali kakšno free e-knjigo npr. in ga imam tako v bazi.
Mene recimo spletna trgovina izgubi prej, če mi na tak vsiljiv način ponudi popust. Mislim, da to ni dober način razmišljanja za ohranjanje kupcev...
IceIceBaby ::
mte, kar se tiče učinkovitosti je bilo na to temo narejenih že precej testov. Tak exit popup občutno poveča konverzijo in pospeši gradnjo e-mail baze. Seveda pa ne velja to za vse primere in vse tipe strani.
IceIceBaby ::
jan01, hvala, ampak tole ni to kar sem iskal. Odpret se mora namreč okno s html vsebino, da lahko zajameš e-mail od obiskovalca.
Sicer sem pa zadevo rešil. Primer je na http://www.garfield.si/index_popup.html
Source od javascripta je scramblan, ker je narejen z generatorjem. Če kdo rabi generator lahko pošljem na mail.
Sicer sem pa zadevo rešil. Primer je na http://www.garfield.si/index_popup.html
Source od javascripta je scramblan, ker je narejen z generatorjem. Če kdo rabi generator lahko pošljem na mail.
hamax ::
joj... tak javascript ti spisem v 10min...
Ko je relativna pozicija miske v oknu na 0 glede na y os, se prikaze sporocilo...
Ko je relativna pozicija miske v oknu na 0 glede na y os, se prikaze sporocilo...
hamax ::
Sem mislil, da imas v mislih kaj bolj sofisticiranega :D
No, ce te se zanima:
http://hamsworld.net/test/sporocilo.html
Sicer se mu izognes, ce gres hitro iz okna, ampak to se zgodi tudi pri tvoji scripti.
Tako dolgcas mi pa se ni, da bi sel to odpravljat :P
No, ce te se zanima:
http://hamsworld.net/test/sporocilo.html
Sicer se mu izognes, ce gres hitro iz okna, ampak to se zgodi tudi pri tvoji scripti.
Tako dolgcas mi pa se ni, da bi sel to odpravljat :P
frudi ::
Če se že spraviš delat nekaj tako neverjetno nadležnega, preverjaj ne le položaj miške, ampak tudi smer njenega premikanja. Če se premika navzdol, je odveč prikazovati obvestilo...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Idejnik.SI ::
Z uporabo kakršnekoli pop-up funkcije boš dolgoročno izgubljal obiskovalce/uporabnike. Spletni oblikovalci/programerji vedno bolj pozabljajo na temeljno načelo dizajniranja oz. funkcionalnosti: manj je več.
Pop-upi so in bodo najedali. Večino...
Pop-upi so in bodo najedali. Večino...
hamax ::
Se strinjam z obema zgoraj. Tist moj primer se bi dalo se zelo izboljsati, vendar je za to potreben cas, ki pa ga ne mislim zapravljati za tako neokusno zadevo kot je prikazovanje popupa ob zapuscanju strani.
IceIceBaby ::
No, zdej, ko je tehnično zadeva rešena lahko tudi o moralni in funkcionalni plati debatiramo.
Jaz se z vami ne strinjam. Pa ne zato, ker je takšno moje mnenje ampak ker tako kažejo testiranja.
Pri portalu kot je Slo-tech, blogih ali spletni trgovini tipa mimovrste bi bili pop-upi definitivno slaba poteza. Na takih straneh imaš obiskovalce, ki pridejo zaradi vsebine in se pogosto vračajo. Gradiš nek dolgoročni odnos z njimi.
Pri teh "spletnih prodajnih pismih" pa je zadeva drugačna. Vsebina strani se ne spreminja in obiskovalci se ne vračajo na stran, ker pri drugem in tretjem obisku ne bodo našli nič novega.
V končni fazi mene ne zanima število obiskovalcev na strani. Edini podatek, ki kaj pomeni je število kupcev. Če nekdo želi zapustiti stran pomeni, da:
a) ga ponudba sploh ne zanima. V tem primeru mi je vseeno ali ga bo pop-up odvrnil od obiska, ker lahko pride na stran 100x pa ne bo nič kupil.
b) ga ponudba zanima ampak se v tistem trenutku ni odločil za nakup. S takšnim pop-upom imam še zadnjo priložnost, da ga s posebno ponudbo spremenim v kupca ali vsaj naročnika na newsletter.
V zameno dobi naprimer brezplačno e-knjigo. Če ga vsebina strani zanima je zelo velika verjetnost, da ga bo zanimala tudi knjiga na to temo in bo pustil svoj mail. Ker je pokazal zanimanje obstaja precej velika možnost, da bo v nekem obdobju opravil tudi nakup.
Minimaizem žal ne prodaja. Če za hobi pišeš blog je minimalističen dizajn čisto OK. Če pa od spletne prodaje živiš pa je minimalizem zelo redko koristen.
Lahko primerjaš spletne trgovine s pravimi. Si že videl kakšno trgovino. Police so polne robe, na vsakih 5m je obešen plakat za najnovejšo zobno pasto ali vložke, iz polic štrlijo tista plastična stojala... Ko prideš na blagajno pa ti nad glavo visi reklama za njihove točke zvestobe in 10% popusta, pa zraven tekočega traku so naloženi žvečilni gumiji itd.
Meni se trgovine ne zdijo ravno višek interior designa, so pa učinkovite pri prodaji. Pri spletnih straneh je podobno. Včasih je treba žrtvovat "lepoto" za to, da dobiš več kupcev.
Jaz se z vami ne strinjam. Pa ne zato, ker je takšno moje mnenje ampak ker tako kažejo testiranja.
Pri portalu kot je Slo-tech, blogih ali spletni trgovini tipa mimovrste bi bili pop-upi definitivno slaba poteza. Na takih straneh imaš obiskovalce, ki pridejo zaradi vsebine in se pogosto vračajo. Gradiš nek dolgoročni odnos z njimi.
Pri teh "spletnih prodajnih pismih" pa je zadeva drugačna. Vsebina strani se ne spreminja in obiskovalci se ne vračajo na stran, ker pri drugem in tretjem obisku ne bodo našli nič novega.
V končni fazi mene ne zanima število obiskovalcev na strani. Edini podatek, ki kaj pomeni je število kupcev. Če nekdo želi zapustiti stran pomeni, da:
a) ga ponudba sploh ne zanima. V tem primeru mi je vseeno ali ga bo pop-up odvrnil od obiska, ker lahko pride na stran 100x pa ne bo nič kupil.
b) ga ponudba zanima ampak se v tistem trenutku ni odločil za nakup. S takšnim pop-upom imam še zadnjo priložnost, da ga s posebno ponudbo spremenim v kupca ali vsaj naročnika na newsletter.
V zameno dobi naprimer brezplačno e-knjigo. Če ga vsebina strani zanima je zelo velika verjetnost, da ga bo zanimala tudi knjiga na to temo in bo pustil svoj mail. Ker je pokazal zanimanje obstaja precej velika možnost, da bo v nekem obdobju opravil tudi nakup.
Spletni oblikovalci/programerji vedno bolj pozabljajo na temeljno načelo dizajniranja oz. funkcionalnosti: manj je več.
Minimaizem žal ne prodaja. Če za hobi pišeš blog je minimalističen dizajn čisto OK. Če pa od spletne prodaje živiš pa je minimalizem zelo redko koristen.
Lahko primerjaš spletne trgovine s pravimi. Si že videl kakšno trgovino. Police so polne robe, na vsakih 5m je obešen plakat za najnovejšo zobno pasto ali vložke, iz polic štrlijo tista plastična stojala... Ko prideš na blagajno pa ti nad glavo visi reklama za njihove točke zvestobe in 10% popusta, pa zraven tekočega traku so naloženi žvečilni gumiji itd.
Meni se trgovine ne zdijo ravno višek interior designa, so pa učinkovite pri prodaji. Pri spletnih straneh je podobno. Včasih je treba žrtvovat "lepoto" za to, da dobiš več kupcev.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ocente mi stran!Oddelek: Izdelava spletišč | 2082 (1284) | zenith1 |
» | Slo-tech pasice (strani: 1 2 )Oddelek: Slo-Tech | 4422 (3810) | undefined |
» | Kateri Popup filter ????Oddelek: Omrežja in internet | 1659 (1395) | Cokolesnik |
⊘ | SPONZORIRANJE vaše spletne straniOddelek: Omrežja in internet | 1197 (967) | Elemen_T |
» | pop-up okna?Oddelek: Omrežja in internet | 1384 (1156) | zlickon |