Forum » Igre » Diablo III
Diablo III
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Sedma sezona bo prva po dolgem času, ko bomo dosegali nižje GRifte kot do sedaj, predvsem v skupinah.
Pri solo kakšnih večjih sprememb ne bo, edino Monk bo zaradi velikanskih skupinskih nerfov tudi v solo kar občutno prizadet. Pri Demon Hunterju so nerfali njegove živalice. Pri ostalih pa so spremenili predvsem to, da večina skupinskih buffov sedaj deluje samo še na našega junaka, na ostale tri soigralce pa pol manj ali pa sploh nič več.
Celotne opreme pa tokrat ne bomo dobili ob level 70, kot je to zgoraj napisal guybrush, ampak so zadevo malenkost otežili.
Po novem bo treba končati celotno poglavje, da boš dobil tisti nagradni žakelj z nekaj kosi opreme. Do sedaj je bilo potrebo končati eno samo nalogo iz poglavja.
Po končanem 2. poglavju dobiš 2 kosa, po končanem 3. poglavju, naslednja 2 kosa in po končanem 4, poglavju še zadnja 2 kosa.
Kakšne velike časovne razlike tukaj ni, celotno opremo bomo dobili kakšen dan kasneje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Konec 6. sezone: Petek, 22. julij 2016 ob 17:00
Začetek 7. sezone: Petek, 5. avgust 2016 ob 17:00
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Barbarian – Wrath of the Wastes
Crusader – Roland’s Legacy
Demon Hunter – Unhallowed Essence
Monk – Raiment of a Thousand Storms
Witch Doctor – Helltooth Harness
Wizard – Tal Rasha’s Elements
Sezonsko popotovanje (pomembna sta tako ali tako samo zadnja 2 poglavja):
Conqueror – (prinese novi dodatni Stash Tab)
- Complete a Torment XIII Nephalem Rift in under 5 minutes
- Level 3 Legendary Gems to 55 or higher
- Complete 2 Conquests
- Defeat Ghom at Torment XIII difficulty in under 30 seconds
- Defeat Rakanoth at Torment XIII difficulty
- Complete a Greater Rift 60 solo
- Use Kanai’s Cube to augment two Ancients with level 40+ gems
- Use Kanai’s Cube to reforge a Legendary item
Guardian
- Complete a Torment XIII Nephalem Rift in under 4 minutes .....
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
- Level 3 Legendary Gems to 65 or higher
- Complete 3 Conquests
- Defeat Azmodan at Torment XIII difficulty in under 15 seconds
- Complete a Greater Rift 70 solo
- Use Kanai’s Cube to augment three Ancients with level 50+ gems
- Extract 40 legendary powers into Kanai's Cube .....
![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
Conquests: (ne bo večjih težav za doseči 3 conqueste)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Na višjih težavnostih gre vse eksponentno naprej podobno kot do sedaj.
Tukaj je pa že celotni Difficulty overview za verzijo 2.4.2
Kot vidimo imajo Monsterji na T13 že več kot 10-krat več zdravja kot na T10
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Če torej posplošimo lahko rečemo, da je T13 ravno 10-krat težji kot T10. Če hočeš s T13 opraviti enako hitro kot z T10 rabiš 10-krat več damagea, kar seveda niti v sanjah ni mogoče. Zato sem že zgoraj pisal, da bo T13 Rift v 4 minutah MNOGO težji kot T10 Rift v 2 minutah. Matematično gledano bo 5-krat težje opraviti to nalogo, ki je bila že sedaj na robu zmogljivosti. Ne vem kaj so mislili.
Se pa možnost za Legendarni drop med T10 (461%) in T13 (901%) kot vidimo praktično podvoji. Na T13 bo torej padalo ravno še enkrat več legendarnih predmetov kot na T10.
Glavna stvar so pa seveda Greater Rift Ključi, zaradi katerih moramo sploh ves čas delati navadne Rifte. Drop Rate za le te so sedaj popolnoma predelali, od začetne Normal težavnosti do T13, kot se vidi po zelenih številkah. (Vse kar je zeleno je novo)
Do sedaj je bilo na težavnostih manjših od T1 samo 50% možnosti, da boš dobil GR Ključ. Sedaj pa bomo že na najnižji Normal težavnosti imelo 100% možnost za 1 GR Ključ. Na T11 boš vedno dobil 2 GR Ključa, na T13 pa bo že četrtina (25%) možnosti, da boš dobil 3 GR Ključe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
togo ::
recimo na sezoni imam 500 paragonov
kako se to prenese v nesezono?
je morda kak link ali se da kar na kratko povedat ?
hvala
lp
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Matev ::
prelahko ....
prepozno in premalo
že zdavnaj bi morali biti trmenti na nivoju
t1=gr10
t2=gr20
..
..
t5=gr50
t6=gr60
t7=gr70
itd...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
kako se to prenese v nesezono?
je morda kak link ali se da kar na kratko povedat ?
Smo že pri 6. sezoni, pa še vedno ne veš kako to deluje?
![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
Tukaj imaš podrobno uradno Blizzardovo razlago: Season 6 Ending Soon
Skratka po koncu sezone so bo vse avtomatsko preneslo v ne sezono. Edino predmete iz sezonske skrinje boš moral ročno prenesti v 30. dneh po koncu sezone. V igri dobiš mail.
Kar se tiče izkušenj (XP) se je treba vedeti, da se prenašajo izkušnje v celoti in ne Paragoni, kar je logično, ker ima vsak paragon drugačno količino XP.
Na primer:
Če imaš izven sezone 500 Paragonov in sedaj v sezoni 500 Paragonov boš po koncu sezone imel skupaj 599 Paragonov.
Če imaš izven sezone 1000 Paragonov in sedaj v sezoni 500 Paragonov boš po koncu sezone imel skupaj 1006 Paragonov.
500 Paragonov ni praktično nič
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
Imaš pa tukaj Kalkulator za seštevanje Paragonov in si lahko vse sam zračunaš. Če pa vneseš svoj battle tag ti pa vse sam izračuna:
Paragon Calculator
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
Pred tem pa prelomnica T8 - za gear nabirat ( prvih par ur ). ( death's breath x2 )
Ko boš pa T13 ready, pa bo najbolj učinkovit T12. ( 100% manj HPja za relativno podoben izkupiček materiala )
T13 bo smiselno delat le takrat, ko ga boš upravil v manj kot 4-5 minutah.
EDIT: In pa seveda en krog na T6 vse bountije z bonus cachem čimprej po dingu.
Prav razmišljam, ali ima kdo boljšo teorijo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Epialt ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Če prav gledam, bo T11 nova težavnost za solo speed rune. ( grift keyi x2 )
Pred tem pa prelomnica T8 - za gear nabirat ( prvih par ur ). ( death's breath x2 )
Ko boš pa T13 ready, pa bo najbolj učinkovit T12. ( 100% manj HPja za relativno podoben izkupiček materiala )
T13 bo smiselno delat le takrat, ko ga boš upravil v manj kot 4-5 minutah.
EDIT: In pa seveda en krog na T6 vse bountije z bonus cachem čimprej po dingu.
Prav razmišljam, ali ima kdo boljšo teorijo?
Zadnji EDIT stavek je vsekakor napačen. Delanje Bountijev na T6 je najslabša možnost.
Bountije delamo zaradi materialov in ne zaradi tistih par legendarnih predmetov v Cachu. Prelomnice za Bountije so torej T1, T7 in T10 do T13.
Tisti prvi krog Bountijev skozi vseh 5 actov, ki je nujen za opremo bomo vsekakor delali na T1, ker T7 takrat še ne bomo zmogli doseči. Kasneje pa ima delanje Bountijev smisel samo na T13, da pokasiraš po 16 materialov naenkrat.
Moj vodič za začetek 7. sezone, ki je tokrat zaradi novih zahtev za set opremo kar opazno drugačen kot do sedaj:
Od level 1 do 10
Novost je da Leoric's Crown sedaj pada že od level 5 do 69. Prej od level 20 do 69. Seveda samo v Campain mode je pa 100% drop od Skeleton Kinga in ima vedno gem slot, tudi ko je level 5.
To je najboljša čelada v celi igri od level 5 pa vse do level 69. Vanjo pa daš seveda rdeči gem za povečanje XP. Razen na Hardcore, kjer bi bil morda smiseln vijolični gem za zdravje.
Če takoj na začetku sezone štartaš na to čelado, ti vzame 20 minut. V tem času prideš do level 9, kar bo precej manj kot tisti, ki bodo takoj štartali v Adventure mode, ampak zaradi te super čelade in dvojne hitrosti pridobivanja XP od level 9 naprej jih boš hitro ujel in potem do level 69 tudi prehitel.
Po mojih računih se splača. Ko oziroma, če najdeš kakšno močno boljšo čelado (tam okoli level 60) lahko potem to Leorikovo krono preneseš v Kocko in jo uporabljaš naprej preko Kocke še kar nekaj časa dokler si dokončno se sestaviš celotnega builda.
Od level 10 do 50
Glavni cilj v tem delu levelanja je scraftati Cain's set. Rabiš 3 kose, da še za dodatnih 50% povečaš pridobivanje XP.
Seveda rabiš načrt, ki ga dobiš iz Bounty cachov. Torej delaš Bountije.
Hkrati pa že začneš delati naloge iz sezonskega žurnala, da boš potem čim hitreje dobil zastonjsko opremo.
Ob level 50 moraš že končati 1. poglavje.
Level 50 do 70
V tem času delaš naloge 2. poglavja.
Odpraviti se moraš po Kanajevo Kocko. Vse artisane zlevelati do končnega levela 12.
Premagaš še Cydaejo in Siegebreakerja na Hard težavnosti in ko dosežeš level 70 lahko že takoj prevzameš 2 nagradna set kosa.
Level 70
Ko dosežeš level 70 in končaš 2. poglavje se takoj lotiš 3. poglavja za naslednja 2 kosa set opreme.
Glavna stvar 3. poglavja je da v enem šusu narediš vseh 25 Bountijev od Act 1 do Act 5. Po možnosti probaš te bountije opraviti na T1 težavnosti, da potegneš po 6 materialov na poglavje. Skupinsko "split" delanje bountijev tukaj odpade, ker kot poročajo moraš biti osebno prisoten pri prav vseh boutijih, drugače se ti ne štejejo.
Potem pa moraš še premagati Beliala in Maghda na Master (ena pred T1) težavnosti.
Končaš 3. poglavje, pokasiraš nova 2 kosa opreme in se že kar dobro opremljen s 4/6 set kosov lotiš 4. poglavja. Tukaj preklopiš na T4.
Končaš en navaden Rift na T4 težavnost, da odkleneš GRift 20. Končaš (solo) GRift 20.
Odpraviš se na lov za Keywardeni in ubiješ vse 4 na prvih štirih Actih.
Mimogrede premagaš še Spider Queen in Skeleton Kinga na minimalno T2 in si opravil.
Imaš celotno opremo
![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
Energy Twister:
Twisters (excluding those created with the Wicked Wind rune) will now despawn if they stop moving
Evooooo gaaaaaaaa.....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
PTR PATCH!!!!
Energy Twister:
Twisters (excluding those created with the Wicked Wind rune) will now despawn if they stop moving
Evooooo gaaaaaaaa.....
Pohvalno, da poslušajo igralce. ET nerf oziroma fix je bila najbolj zahtevana sprememba, ki so jo vsi nestrpno pričakovali in je bila že skoraj panika, ker se že čez en teden PTR zaključi.
Sedaj smo pa že skoraj pripravljeni za 2.4.2
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Jaz bom verjetno kar ostal na Witch Doctorju, ki ostaja praktično nespremenjen, pa še Helltooth set dobimo takoj na začetku. V naslednji sezoni bi WD znal biti še bolj konkurenčem, ker so Wizardu malo pristrigli peruti.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
sajmonmofo ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
Do zadnjega tedna pri blizzardu še vedno twickajo številke.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
KaiV6 ::
sajmonmofo je izjavil:
kako je kaj z dh-jem ? je konkurencen? nisem se nic spuscal v analize, samo ze malo pogresam sentry bp 4.15 (to je sekalo par sezon nazaj :D)
saj to delajo drugi zate :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Glavna sprememba pri WDju v 2.4.2 je Ring of Emptiness
Haunt and Locust Swarm damage bonus increased from 75-100% to 250-300%
"Ring of Emptiness" (RoE) bo torej obvezen prstan v prav vseh WD buildih v 7. sezoni. O tem sploh ni kaj debatirati.
Damage iz tega prstana se množi in ne sešteva, tako da dejansko delamo 3-krat večji damage.
Ta prstan se uporablja v Jade buildu, kamor je bil tudi namenjen, ampak so nekateri že pogruntali, da se enako dobo obnese tudi v že preizkušenem Helltooth buildu z tremi Gargantuani. Tako z Jade kot z Helltooth buildom se da doseči GR 95, kar je 10 GR višje kot 6. sezono.
Jade RoE build: http://www.diablofans.com/builds/81280-...
Helltooth RoE build: http://www.diablofans.com/builds/81765-...
Jaz bom uporabljal Helltooth build, se mi zdi lažji za igranje kot Jade. Pravzaprav je čisto malenkostno spremenjen dosedanji Helltooth build.
RoE prstan gre v Kocko, namesto RoRG prstana, drugače ne gre.
RoRG prstana torej ne bomo več uporabljali, kar pomeni, da se moramo posloviti od Tasker and Theo ali Mask of Jeram. Eden mora oditi
![:'(](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cry.gif)
Jaz mislim, da je Mask of Jeram boljši od Tasker and Theo, ampak vsak se naj sam odloči.
Orožje v kocki pa je obvezni Wormwood, ki avtomatsko casta Soul Harvest na vse okoliške sovražnike. Soul Harvest rabimo, da skupaj z Haunt aktivira RoE prstan.
Torej moramo med skille nekam vtakniti še Haunt, kar povzroči, da se moramo posloviti od Piranhado ali pa Zombie Dogs. Vprašanje kaj bomo bolj pogrešali.
Haunt je torej naš novi damage skill in naš WD bo to sezono končno postal pravi borec, saj bomo z njim sedaj aktivno napadali sovražnike in ne samo stali nekje v kotu in opazovali kako se naši ljubljenčki borijo s sovražniki
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
Perfektna bi mi pa bila takšna meta:
"2x AOE dps, 1x single target dps / support (Frenzy barb, dart WD, impale DH...), 1x support"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Desolacer, je pokazal kako začneš sezono in od 1 - 70 prideš v 1 uri in 51 minut. In to na Hardcore !
Recept je Hard (druga najnižja) težavnost, Fields of Misery in Massacre bonus. Pozabi na prijatelje, Solo je mnogo hitreje. Nabiranje Massacre bonusa se ne obnese v skupinah.
Pa seveda moraš izbrati Witch Doctorja, ki je edini zmožen do 70 priti v manj kot dveh urah. Z Barbarom traja okoli 2,5 ure, Demon Hunter pa je že čez 3 ure. Ostali pa sploh niso omembe vredni
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
Od začetka do konca je uporabljal enake skille. Corpse Spiders (Leaping Spiders) in Haunt (Consuming Spirit), ki sta najboljša za nabiranje Massacre bonusa.
Ves čas Fields of Misery, ko pa ti oprema začne postajati prešibka pa greš ubiti enega Act 1 bossa (Maghda, Zoltun Kulle ali Butcher), da si malo popraviš opremo.
Zgleda simple ko pasulj, mi povprečneži pa se matramo po 6 do 8 ur da dosežemo level 70
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
Čeprav 6-8h je pa že kr mal žalostno :P.
Na lanu si ga vzamemo čist na easy vsako sezono, tako da pade še kaka malca vmes,
določeni še kak cigaret in kavica pa še nikoli nismo dingali po 22.00
Good times...
Se kar veselim te sezone, sem že pošteno potreben doze.
Letos klasični dopust odpade, tako da bo to en mini dopust!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
KaiV6 ::
ne bo reakor barb boljsa izbira ?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
Dmg ni bil problem, so me pa določeni mobi odloml instantno.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Kaj za 7. sezono bo angry chicken viable za speed bountije T13 ? ker mislim da bo primanjkovalo dmg,
ne bo reakor barb boljsa izbira ?
Za Bountiye bo Angry Chicken vedno najboljša izbira, saj si ko raketa in takoj na mestu akcije. Mislim pa, da pri T13 z nobenim klasom ne moremo več uporabljati besede "speed"
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
Po moje bodo Rifti na T13 povprečno trajali okoli 7 minut (od 5 do 8 minut), kar ni ravno "speed". Zato so na 4 minute postavili tisti najtežji quest, ki ga bodo verjetno zelo redki dosegli.
T13 z Angry Chicken bo vsekakor mogoč, ampak ga bo treba malo predelati, ker drugače bo umiranje večji problem kot damage. Na T13 ne samo da imajo sovražniki 10-krat več zdravja, ampak tudi udarjajo 3-krat močneje.
Po moje bo na Angry Chicken pri T13 nujno uporabljati Gem "Boon of the Hoarder", da bo naokoli vedno ležalo mnogo cekinov, zraven pa bomo uporabljali Goldwrap pas, ki ti ob pobiranju zlatnikov da praktično nesmrtnost. Po možnosti naj bo en prstan Avarice Band, da srka zlatnike iz celega ekrana. Tako odpraviš problem umiranja, samo tistim trem Gargantuanom bo treba pustiti malo več časa da opravijo svoje delo.
Bo pa verjetno tudi v Angry Chicken buildu sedaj treba uporabljati Ring of Emptiness in ob Gargantuanih še osebno napadati z Haunt skillom.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zmajc ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
T13 pa takole, če ga ne boš naredil v manj kot 5-6min se ga pomoje ne bo splačalo delati.
Ne bo matematike. Raje narediš 2-3 T11 rifte v istem času.
Tam ne boš imel problemov z umiranjem, z dmgem ali z gearom, nagrada pa ne bo toliko nižja per run.
EDIT: Fu disleksija
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Epialt ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
V Griftih pri Solo se zdravje sovražnikov skoraj prepolovi (nekje okoli -40% HP imajo sovražniki). Izven GRiftov ni te redukcije sovražnikovega zdravja.
Če igraš Solo bo T13 v resnici MNOGO težji kot GR60. Verjetno tam okoli GR65
T13 = 4-player GR60 = Solo GR65
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
KaiV6 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Bomo pocakali kake WD builde bo Anthony Evans dal ven za 7. sezono :)Saj ga je že dal ven včeraj in sem njegov build zgoraj včeraj že analiziral:
2.4.2 Hell-Tooth RoE GR95+ by bigdaddyden
To je Solo build za visoke GRifte, sedaj pa čakamo še na njegov 2.4.2 speed build
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
KaiV6 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
togo ::
zgleda da bodo to sezono skoraj sami WD
meni je pa ravno DH na okus prišel
lp
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
Blizzard je poznan po tem, da še zadnje dni twickajo številjke, tako da se tudi ne bi pretirano čudil, če bi za WD haunt izgubil kakšen % dmga. =)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Greater Rifts
Some of the Experience earned in a Greater Rift has been shifted from killing monsters to the reward for closing the rift. The overall amount of Experience earned should be roughly the same
Sovražniki v GRiftu bodo prinašali občutno manj izkušenj, bomo pa zato ob zaprtju GRifta dobili nazaj ves tisti primanjkljaj izkušenj, da bo skupni seštevek enako kot do sedaj.
To so verjetno naredili, ker so nekateri profi igralci, ki jim je vsaka sekunda važna, ugotovili, da se bolj splača delati GRifte samo do Guardiana. Ko se pojavi Guardian so igro restartali in takoj začeli nov GRift. Časovno gledano so dobili več izkušenj, ker Guardian vzame ogromno časa, izkušenj pa glede na vloženi čas prinese bore malo. Celo če si stran vrgel tiste izkušnje ob zaprtju GRifta se je še vedno splačalo. Sedaj bo nujno ubiti Guardiana in zapreti GRift, drugače boš dobil tako malo izkušenj, da se to ne bo več splačalo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
PTR je čisto prazen, na twitchu spremlja igralce manj kot 500 ljudi že kar nekaj časa in o profijih ne duha, ne sluha.
Quinna sem zadnjič videl čisto zagretega za Pokemone. Hah.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Kakoroli že, 6. sezona se končuje in čas je za zaključni obračun, da pogledamo kako uspešno smo deratizirali peklensko zalego
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Lytes je bil kot kaže Bannan, njegov račun ne obstaja več. Ostali pa smo vsi uspešno prišli do konca sezone.
Slo-Tech Diablo 3 lestvica - Konec 6. sezone
Seasonal Journey - 9 Chapterjev (Chapter I-IV, Slayer, Champion, Destroyer, Conqueror, Guardian)
Chapter 9 - Guardian __ pacman
Chapter 9 - Guardian __ killer86
Chapter 9 - Guardian __ potepuhec
Chapter 9 - Guardian __ guybrush
Chapter 9 - Guardian __ Izi
Chapter 9 - Guardian __ Zmajc
Chapter 9 - Guardian __ klasicni
Chapter 9 - Guardian __ ru7
Chapter 9 - Guardian __ Vajenc
Chapter 9 - Guardian __ togo
Chapter 9 - Guardian __ Matev
Chapter 9 - Guardian __ Chuapoiz
Chapter 8 - Conqueror _ kita103
Chapter 8 - Conqueror _ sixxs
Chapter 8 - Conqueror _ chief
Chapter 8 - Conqueror _ Actarus16
Chapter 8 - Conqueror _ kentrix
Chapter 6 - Champion _ miskoslo
Chapter 5 - Slayer ____ Kenpachi
Chapter 5 - Slayer ____ Andreos1Chapter 4 - IV ________ detroit
Chapter 3 - III _______ KaiV6
Chapter 3 - III _______ yoco
Chapter 3 - III _______ sajmonmofo
Chapter 3 - III _______ bozicek
Chapter 3 - III _______ kkemikk
17 Slo-Techovcev je z odliko končalo sezono, še nadaljnjih 5 je bilo uspešnih in so tudi osvojili nagradni prostor v skrinji.
10 Slo-Techovcev pa je failalo sezono
![>:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_twisted.gif)
Tistim zadnjim šestim, ki so obtičali v začetnih štirih ogrevalnih poglavjih je nekdo očitno pozabil povedati za kaj se v sezoni sploh gre
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
Solo Greater Rift lestvica
_1. 105 (14:46) _ pacman - Wizard OMG, kako je to sploh mogoče? Solo! Očitno se je pri pacmanu nekaj na serverju pokvarilo
_2. 90 (12:52) __ potepuhec - Wizard
_3. 81 (13:19) __ sixxs - Barbarian
_4. 80 (11:13) __ detroit - Wizard
_5. 80 (14:42) __ Izi - Witch Doctor
_6. 76 (13:23) __ Vajenc - Barbarian
_7. 75 (_5:36) __ klasicni - Wizard
_8. 75 (_7:06) __ kita103 - Wizard
_9. 75 (11:12) __ ru7 - Barbarian
10. 75 (13:23) __ sajmonmofo - Witch Doctor
11. 75 (14:52) __ killer86 - Barbarian
13. 72 (_9:11) __ Zmajc - Demon Hunter
14. 72 (13:58) __ KaiV6 - Witch Doctor
15. 71 (12:23) __ chief - Witch Doctor
16. 70 (_8:11) __ guybrush - Witch Doctor
17. 70 (_9:44) __ kentrix - Wizard
18. 70 (12:27) __ Matev - Demon Hunter
19. 70 (14:24) __ Chuapoiz - Witch Doctor
20. 68 (12:58) __ Tribal - HC Witch Doctor
21. 66 (13:45) __ Actarus16 - Witch Doctor
22. 65 (12:29) __ miskoslo - Witch Doctor
23. 62 (13:22) __ bozicek - Witch Doctor
24. 62 (14:05) __ yoco - Witch Doctor
25. 60 (13:14) __ kkemikk - Witch Doctor
26. 50 (13:12) __ Kenpachi - Witch Doctor
27. 48 (_8:34) __ Andreos1 - HC Monk
Paragon lestvica
_1. 1833 | _800 __ potepuhec Admirable dedication. Čestitke.
_2. 1558 | __46 __ killer86
_3. 1528 | _452 __ pacman
_4. 1061 | _419 __ ru7
_5. _944 | ____ __ kita103
_6. _859 | ____ __ detroit
_7. _828 | _661 __ Izi
_8. _818 | __10 __ klasicni
_9. _811 | ____ __ sixxs
10. _807 | _806 __ togo
11. _795 | _104 __ Zmajc
12. _656 | _723 __ Matev
13. _718 | ____ __ sajmonmofo
14. _699 | ____ __ kentrix
15. _689 | __35 __ guybrush
16. _680 | _580 __ Actarus16
17. _665 | __11 __ chief
18. _452 | _650 __ Tribal
19. _641 | _564 __ Vajenc
20. _632 | __12 __ Chuapoiz
22. _545 | ____ __ KaiV6
23. _485 | ____ __ kkemikk
24. _452 | ____ __ bozicek
25. _429 | ____ __ yoco
26. ____ | _312 __ Andreos1
27. _265 | ____ __ Kenpachi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Slo-Tech Diablo 3 HARDCORE lestvica - Konec 6. sezone
Hardcore Solo Greater Rift lestvica
_1. 72 (14:03) __ Izi - HC Witch Doctor
_2. 70 (12:28) __ togo - HC Demon Hunter
_3. 68 (12:58) __ Tribal - HC Witch Doctor
_4. 68 (13:36) __ Vajenc - HC Demon Hunter
_5. 66 (13:48) __ Actarus16 - HC Crusader
_6. 60 (_4:32) __ pacman - HC Monk
_7. 60 (_6:08) __ Matev - HC Demon Hunter
_8. 60 (11:07) __ potepuhec - HC Monk
10. 47 (_7:03) __ ru7 - HC Crusader
11. __ (__:__) __ Zmajc - Dead
12. __ (__:__) __ killer86 - HC Monk
13. __ (__:__) __ guybrush - HC Demon Hunter
14. __ (__:__) __ Chuapoiz - HC Crusader
15. __ (__:__) __ chief - HC Monk
16. __ (__:__) __ klasicni - HC Witch Doctor
Hardcore Paragon lestvica
_1. 806 __ togo
_2. 800 __ potepuhec
_3. 723 __ Matev
_4. 672 __ Izi
_5. 650 __ Tribal
_6. 580 __ Actarus16
_7. 564 __ Vajenc
_8. 452 __ pacman
_9. 419 __ ru7
11. 104 __ Zmajc
12. _46 __ killer86
13. _35 __ guybrush
14. _12 __ Chuapoiz
15. _11 __ chief
16. _10 __ klasicni
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
togo ::
celo marke so padale (med prvih 1000) itak prvič in zadnjič po moje
novo sezono štartam na HC torej kakšni nasveti morda še za HC
ker kar sem do sedaj bral "da ne bomo preveč umirali" tu ne pelje
lp
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Levo je Conqueror’s Transmogrification set, ki smo ga verjetno že vsi zdavnaj končali, ampak če ga kdo še ni bo to sezono spet lahko dobil Head in Shoulders.
Na sredini je novi sezonski portret, ki je tokrat popolnoma zimski
![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Desno pa je novi unikatni ljubljenček, ki zgleda kot nek peklenski konj samorog. Dobili ga bomo po končanem 4. sezonskem poglavju.
Za vse, ki bodo postali Conquerorji pa seveda spet nov dodaten prostor v skrinji.
Kdor planira dodatno razširitev svoje skrinje bo moral opraviti sledeče naloge:
- Complete a Torment XIII Nephalem Rift in under 5 minutes
- Level three Legendary Gems to 55 or higher
- Complete two Conquests
- Defeat Ghom at Torment XIII difficulty in under 30 seconds
- Defeat Rakanoth at Torment XIII difficulty
- Complete a Greater Rift 60 solo
- Use Kanai's Cube to augment two Ancients with level 40+ gems
- Use Kanai's Cube to reforge a Legendary item
First Look — Season 7 Rewards
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
potepuhec ::
Se 4h casa :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: potepuhec ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Za oceno so uporabljeni samo tisti igralci, ki so bili okoli Paragona 800, ker tisti rezultati doseženi z P2000+ niso primerljivi in uporabni za praktično nikogar.
Povprečen Barbar okoli P800 je v PTR dosegel GR 78.
Povprečen Demon Hunter okoli P800 je v PTR dosegel GR 82.
Povprečen Crusader okoli P800 je v PTR dosegel GR 84.
Povprečen Monk okoli P800 je v PTR dosegel GR 86.
Povprečen Wizard okoli P800 je v PTR dosegel GR 88.
Povprečen Witch Doctor okoli P800 je v PTR dosegel GR 92.
META pa zaenkrat kaže takole:
2 igralca - GR 95 - WD + support Monk
3 igralci - GR 98 - WD + support Monk + support Barbar
4 igralci - GR 100 - 2x WD + support Monk + support Barbar
TLTR:
Daleč najslabši v 7 sezoni je Barbar, daleč najboljši pa Witch Doctor. Ostali štirje so pa dokaj enakovredni nekje vmes.
V vsaki skupni pa bo to sezono nujen vsaj en WD, ki bo glavni damage dealer.
Witch Doctor je torej postal novi Wizard iz 6. sezone, kjer pa je bil roko na srce Wizard še bolj Overpower, kot bo sedaj WD.
Ring of Emptiness, pri katerem so morda malo pretiravali z buffom
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
Vse kar sedaj upam je, da ne bo spet kak bug abuse uniču sezone že prvi teden.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
111111111111 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Matev ::
druge builde sem že preiskusil ... unhallow essence, shadow set, marauder 6pc...
natalia z rain of vengeance ???
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Razlike so postale že velikanske.
Paragonski izračun: Kar 37-krat je treba priti do Paragon 800, da dosežeš Paragon 2000.
Če torej vsako sezono prilezemo do Paragon 800 bomo šele v 37. sezoni dosegli Paragon 2000. Tako. da si bomo lažje predstavljati kako nepredstavljivo oddaljena sta že Killer in Potepuhec
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Normal Paragon lestvica
_1. 2095 __ potepuhec
_2. 1995 __ killer86
_3. 1637 __ pacman
_4. 1276 __ kita103
_5. 1135 __ Izi
_6. 1134 __ kkemikk
_7. 1110 __ sixxs
_8. 1095 __ ru7
_9. 1033 __ klasicni
10. 1019 __ detroit
11. _942 __ guybrush
12. _933 __ togo
13. _909 __ chief
14. _906 __ KaiV6
15. _868 __ sajmonmofo
16. _846 __ Actarus16
17. _835 __ Zmajc
18. _801 __ Vajenc
19. _797 __ Matev
20. _767 __ kentrix
21. _739 __ miskoslo
22. _702 __ bozicek
23. _680 __ Tribal
24. _646 __ Chuapoiz
25. _596 __ Kenpachi
26. _463 __ yoco
27. __46 __ Andreos1
Hardcore Paragon lestvica
_1. 1055 __ pacman
_2. _910 __ togo
_3. _812 __ potepuhec
_4. _802 __ Izi
_5. _769 __ Actarus16
_6. _729 __ Matev
_7. _702 __ Tribal
_8. _672 __ killer86
_9. _610 __ Vajenc
10. _568 __ Andreos1
11. _563 __ Kenpachi
12. _523 __ miskoslo
13. _446 __ ru7
14. _368 __ kkemikk
15. _104 __ Zmajc
16. __69 __ sajmonmofo
17. __59 __ klasicni
18. __35 __ guybrush
19. __30 __ bozicek
20. __16 __ chief
21. __12 __ Chuapoiz
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Shadow666 ::
Sem prilezel do GR94 če se ne motim :) pa potem hitro nehal sezono ker ni šlo nikamor naprej ^^
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Shadow666 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Mene pa ni na lestvicah :/ Poop.
Očitno na začetku sezone nisi igral.
Tole vodenje lestvic je zahtevno opravilo
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Sam sem igral samo prvi mesec sezone. Na koncu sezone pa sem pozabil preveriti, če je kakšen iz druge baze ponovno začel igrati sezono.
Če kdo spusti začetek sezone naj me kasneje osebno opozori, da je kasneje spet začel igrati in ga bom takoj prestavil nazaj v prvo bazo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
kaj pravite bo dh natalia build smiseln za sezono 7
druge builde sem že preiskusil ... unhallow essence, shadow set, marauder 6pc...
natalia z rain of vengeance ???
Že kar nekaj vprašanj glede Demoj Hunterja za 7. sezono se je pojavilo v tej temi zato je tukaj odgovor.
Če gre verjeti Diablo specialistu Rhykkerju, potem je Unhallowed Essence Demon Hunterjev THE set za 7. sezono.
Tukaj imaš podroben opis za Unhallowed Essence Multishot build, ki bo kot kaže najboljši DH build in je uporaben tako za najvišje GRifte kot za Speed farming: