» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
69 / 157
»»

PNG ::

Zakon, hvala. Sedaj imam vsaj neko orientacijo kam naj ciljam. Hvala tudi za seznam.

Sedaj pač farmam na svežem crusaderju bountye (počasi in težko) torment 1. Kaj bi bila najbolj optimalna pot do hitrega gearanja novega chara?

Izi ::

PNG je izjavil:

Kaj bi bila najbolj optimalna pot do hitrega gearanja novega chara?

Delanje Riftov na T1 v party bo najbolje.
V Riftih imaš malo višjo možnost za legendarne drope kot drugod, pa še na koncu dobiš tiste Blood Shardse, ki jih potem porabiš pri Kadali za opremo. Kadala namreč kar pogosto vrže kakšne dobre legendarne predmete, tudi tiste iz najboljših setov.

PNG ::

Kul, hvala.

sajmonmofo ::

po novem patchu: 2x t2 rift full clear s cain +50 mf setom, niti enga samega legendarija, niti soula, skratka defuck man ??? :D

krneki ::

Praise the almighty RNGesus!

Smurf ::

sajmonmofo je izjavil:

po novem patchu: 2x t2 rift full clear s cain +50 mf setom, niti enga samega legendarija, niti soula, skratka defuck man ??? :D

RNG, sem ze tudi ze naredil 10 riftov na t5 samo z 1 legom.

PNG ::

No, po treh dneh igranja (vse skupaj ~8 ur):

-čisto nov karakter, od levela 1 (sader) ima sedaj 800k dps, 400k HP, 7m toughness...torment 2 farmam BP (ne umiram, white mobe večinoma one hittam itd), mogoče bi lahko celo T3 pa še nisem probaval
-itemization ni nič kaj boljši, isti čuri muri je, vsi farmajo isti gear, set ali dva sta daleč najboljša za vsak class
-stat point porazdelitev je bolj kot ne gimmick
-kolikor truda so prej vložili da bi bili dobri rarei viabilni so sedaj to spet porušili in so bolj kot ne samo set itemi top šit...po osmih urah imam *skoraj* perfect rare in jih sploh več ne rabim gledati
-craftanje je v redu samo za n00ba, zelo hitro z dropi prerasteš vse kar je možno scraftati

-legendary potioni so zakon
-transmog je kul za zabavo :)
-end game je bistveno boljši, ampak se mi vseeno zdi da bi to moralo biti že na začetku D3, ne pa sedaj po dveh letih...čisto vsi ARPGji ki sem jih do zdaj igral so imeli tak end-game, TL, van helsing, itd.

V kolikih točkah se motim, bolj izkušeni igralci RoS?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

Matev ::

kdor misli da bo kar vedno boljši gear dobival
tisti je naiven in ne razume ama nič

PNG ::

Tega nisem nikjer trdil, če je tvoj post slučajno letel name.

Kdor je to zasledil v mojem postu je naiven in ne razume slovensko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

Matev ::

ne ne

sem zgolj mislil da je normalno da enkrat začneš na vedno daljše časovne intervale dobivati nadgradnje

ker drugače pač ne gre

naivnost tu ni mišljena kot slabo
ampak kot eno pričakovanje ki ni matematično izvedljivo

en prej je lepo razložil z primerom inflacije

nič slabega skratka
in nič ne leti na kak določen post ali določeno osebo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

Matev ::

mene že dolgo nekaj moti v igri

in sicer to da je zadeva tako naporej da sploh ne vidiš več karakterja
vse je eno samo bombandiranje in eksplozije - se zadeva cela zlije v en frenzi in posameznih dejanj sploh ne vidiš več

v začetku je bila igra taka da je vsak karakter v skupini prispeval nakaj in je obstajala taktika in način igranja... dones pa greš in tankaš vse po vrsti v oblaku eksplozij, ne glede na težavnostno stopnjo

PNG ::

Ja itak, hitrost nadgrajevanja je takšna eksponenta krivulja. Samo to je značilno in normalno za vse ARPGje, drugače ne more biti.

Izi ::

Matev je izjavil:

mene že dolgo nekaj moti v igri

in sicer to da je zadeva tako naporej da sploh ne vidiš več karakterja
vse je eno samo bombandiranje in eksplozije - se zadeva cela zlije v en frenzi in posameznih dejanj sploh ne vidiš več

v začetku je bila igra taka da je vsak karakter v skupini prispeval nakaj in je obstajala taktika in način igranja... dones pa greš in tankaš vse po vrsti v oblaku eksplozij, ne glede na težavnostno stopnjo

Kar se tiče količine sovražnikov je meni sedaj bolje kot na začetku, saj gre za akcijski RPG. Se pa strinjam, da bojevanje postalo grafično mnogo preveč bogato in kmalu vse skupaj postane ena sama mavrična eksplozija.
Tudi zato večinoma igram solo.
Solo je mnogo bolj pregledno, nikogar mi ni treba preklinjati, čakati ali loviti, naš (nesmrtni) follower je dostikrat bolj koristen kot živi igralci, pa še PAVZA deluje, kar je meni skoraj nepogrešljiva funkcija. Da neprecenljivega Unity prstana sploh ne omenjam :D

Sprememba igre v dveh letih je pa res kar drastična. Pred dvema letoma se spomnim, sem povprečno pobijal po enega sovražnika na 10 sekund, sedaj pa pobijam 10 sovražnikov na 1 sekundo.

Izi ::

Slo-Tech Diablo 3 lestvica z dne 16. junij 2014 ob 11:00


_1. Paragon: 535 | 0 ____ Kills: 3.138.977 (118.702) __ killer86 _ Barbarian _ (+2)
_2. Paragon: 478 | 104 __ Kills: 2.175.153 (79.237) ___ Izi _ Wizard _ (+14)
_3. Paragon: _36 | 426 __ Kills: 1.964.646 (86.067) ___ krneki _ Witch Doctor _ (+14)
_4. Paragon: 401 | 31 ___ Kills: 1.303.417 (70.997) ___ swiftpwns _ Demon Hunter _ (0)
_5. Paragon: 395 | 0 ____ Kills: 1.025.208 (51.767) ___ chief _ Barbarian _ (+7)
_6. Paragon: 386 | 0 ____ Kills: _ 537.825 (35.351) ___ detroit _ Wizard _ (+4)
_7. Paragon: 382 | 0 ____ Kills: _ 730.817 (39.386) ___ Sasquat _ Witch Doctor _ (0)
_8. Paragon: 381 | 0 ____ Kills: 1.557.569 (73.235) ___ kentrix _ Witch Doctor _ (+7)
_9. Paragon: 353 | 0 ____ Kills: 1.751.712 (80.241) ___ jimiboni0 _ Wizard _ (0)
10. Paragon: 353 | 0 ____ Kills: _ 664.537 (34.464) ___ Smurf _ Wizard _ (+13)
11. Paragon: 350 | 40 ___ Kills: _ 735.202 (35.208) ___ Vajenc _ Monk _ (0)
12. Paragon: 308 | 0 ____ Kills: 1.141.959 (48.882) ___ MrX _ Barbarian _ (0)
13. Paragon: 288 | 0 ____ Kills: _ 249.663 (25.223) ___ Locoroco _ Wizard _ (0)
14. Paragon: 273 | 0 ____ Kills: _ 737.733 (35.024) ___ tursca _ Wizard _ (+20)
15. Paragon: 264 | 0 ____ Kills: _ 827.005 (52.392) ___ finkec _ Demon Hunter _ (+1)
16. Paragon: 223 | 0 ____ Kills: 2.114.798 (92.041) ___ PNG _ Monk _ (+41)
17. Paragon: 222 | 0 ____ Kills: _ 201.756 (17.417) ___ MariX _ Wizard _ (+2)
18. Paragon: 201 | 9 ____ Kills: _ 827.546 (24.884) ___ Zmajc _ Demon Hunter _ (0)
19. Paragon: 200 | 0 ____ Kills: _ 639.609 (21.781) ___ Killermode _ Wizard _ (0)
20. Paragon: 195 | 0 ____ Kills: _ 357.789 (17.086) ___ Turak _ Wizard _ (0)
21. Paragon: 183 | 17 ___ Kills: _ 644.957 (44.039) ___ Matev _ Demon Hunter _ (+4)
22. Paragon: 181 | 2 ____ Kills: 1.163.932 (41.980) ___ Kenpachi _ Monk _ (+2)
23. Paragon: 179 | 7 ____ Kills: 2.022.935 (97.272) ___ Tribal _ Monk _ (+4)
24. Paragon: 171 | 69 ___ Kills: _ 346.940 (14.744) ___ sajmonmofo _ Wizard _ (+3)
25. Paragon: 160 | 0 ____ Kills: _ 164.912 (14.075) ___ DoubleEm _ Demon Hunter _ (0)
26. Paragon: 156 | 0 ____ Kills: _ 231.130 (12.738) ___ TehDucky _ Demon Hunter _ (+2)
27. Paragon: 126 | 0 ____ Kills: _ 263.823 (9.438) ____ Pero_SLO _ Barbarian _ (0)
28. Paragon: 115 | 0 ____ Kills: _ 235.688 (10.095) ___ Oblivion83 _ Monk _ (+1)
29. Paragon: 105 | 0 ____ Kills: _ 317.827 (15.247) ___ wired _ Demon Hunter _ (0)
30. Paragon: 103 | 0 ____ Kills: _ 219.470 (21.923) ___ paco _ Wizard _ (0) __ (brez RoS)
31. Paragon: _99 | 0 ____ Kills: 1.400.937 (56.516) ___ Nemixxx _ Barbarian _ (0) __ (brez RoS)
32. Paragon: _79 | 0 ____ Kills: __ 52.894 (3.395) ____ človek zver _ Crusader _ (0)
33. Paragon: _54 | 0 ____ Kills: _ 173.401 (6.508) ____ Tr0n _ Wizard _ (0)
34. Paragon: _44 | 0 ____ Kills: __ 65.258 (3.576) ____ LooKMaN _ Barbarian _ (0)
35. Paragon: _15 | 0 ____ Kills: __ 38.038 (1.498) ____ Chuapoiz _ Wizard _ (0)

- detroit (6) je napredoval za eno mesto
- Smurf (10) je nepredoval za eno mesto
- tursca (14) je napredoval za eno mesto
- PNG (16) je nabavil razširitev, pridobil največ Paragonov ta teden in poletel kar za 4 mesta navzgor

PNG ::

Madona, pa saj imam skoraj največ killov. A ste vsi preskočili low level gearanje in sprve začeli harati visok level mobe (inferno MP10 ipd.)?

Kenpachi ::

Ne, cajta mamo manj kot ti.
Zaraki Kenpachi.

Izi ::

Imamo dva različna načina igranja, ki pa po moje časovno vzameta enako časa.

1. Na nižji težavnosti v istem času pobiješ bistveno več sovražnikov, ki sicer prinašajo manj XP, ampak ker jih je toliko več imaš na koncu isti paragon.
2. Na višji težavnosti pobijaš bistveno počasneje ampak ti pa vsak kill prinese bistveno več XP, in imaš na koncu spet isti paragon kot ostali.

Iz lestvice se vidi, da so tipični predstavniki
1. skupine: Tribal, PNG, Kenpachi, ...
2. skupine: detroit, Locoroco, MariX, ...

Kakšne bistvene razlike med enim in drugim načinom igranja po moje ni. Stvar okusa, kaj ti bolj leži.
Jaz osebno se bolj nagibam k 1. skupini, vsaj pri Riftih, ampak pri Bontyih pa ne gre drugače, kot igrati na čim višji težavnosti.

PNG ::

Kenpachi je izjavil:

Ne, cajta mamo manj kot ti.


Zakaj streljaš na slepo brez da bi sploh prebral kak post prej?

Izi ja, točno to, samo moraš najprej priti do geara da lahko na višji težavnostni stopnji igraš. Vseeno moraš dmg preživet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

Kenpachi ::

Ne streljam. Tak pač je.
Zaraki Kenpachi.

Smurf ::

PNG je izjavil:

Madona, pa saj imam skoraj največ killov. A ste vsi preskočili low level gearanje in sprve začeli harati visok level mobe (inferno MP10 ipd.)?

Pomoje si ti nabral vecino killov ze v vanilia diablotu (sedaj se lvl-upas glede na kill precej hitreje kot vcasih).

Tribal ::

Izi ni glih res glede težavnosti, ampak smo eni veliko preigrali preden je paragon sploh prišel od tam toliko...

Izi ::

Hja, ne vem, v vanilla sem bil jaz Paragon 160 ali 170, kar je bilo zelo visoko.
Sedaj pri Paragon 480 imam enako killov kot Tribal in PNG, ki sta komaj okoli 200.
In kako je lahko detroit prilezel že skoraj do Paragon 400, ko je pobil komaj dobrih pol milijona sovražnikov? Sumljivo ;)

Še vedno mislim, da je vse v težavnostni stopnji na kateri igraš.
Sem dosti testiral in jaz osebno, če delam Rifte napredujem povsem enako hitro na T3 ali na T6. V istem času bom dosegel nov Paragon, pobil bom pa ravno trikrat več sovražnikov na T3 kot na T6.

Pri Bountiyih je pa popolnoma drugače, kjer mi paragon na T6 raste trikrat hitreje kot na T3, pa skoraj enako hitro opravim z obema.

Matev ::

Hja, ne vem, v vanilla sem bil jaz Paragon 160 ali 170, kar je bilo zelo visoko.


to si bil pa potem od 60 do 70 nad max mejo

Smurf ::

PNG je bil mislim da okoli paragona 180 (se pravi podobno kot ti), dokler ni kupil RoS.

Sicer pa ce hoceta lahko vsak sesteje stevilo preigranih ur in napise tukaj. Si upam staviti da bo priblizno proporcionalno stevilu killov. Jaz jih imam slabih 500 in 665k killov, ti Izi jih imas po moji matematiki okoli 1500. Imam prav?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

krneki ::

Paragoni lahko nimajo veze s številom killov, ker si lahko pobil 10 mil mobov še preden so implementiral paragone.

Smurf ::

krneki je izjavil:

Paragoni lahko nimajo veze s številom killov, ker si lahko pobil 10 mil mobov še preden so implementiral paragone.

Se ne strinjam. Vecja verjenost je, da ima nekdo z visjim paragon tudi vec killov. Seveda pa ni pa preslikava popolnoma linearna in so odstopanja, ravno zaradi (tudi) omenjenega razloga.

krneki ::

"Lahko" pomeni da ni nemogoče. S tem s ne strinjaš? Jaz imam na DH-ju 3000+ elite killov, pa je samo paragon 36. Torej je lahko.

Izi ::

Matev je izjavil:

Hja, ne vem, v vanilla sem bil jaz Paragon 160 ali 170, kar je bilo zelo visoko.

to si bil pa potem od 60 do 70 nad max mejo

Imeli smo 10 likov z omejitvijo paragon 100. Imel sem 1x100, 1x90, 1x60, ostalih 7 pa nekje okoli 30. Tako približno. Ko se je to združilo se mi zdi, da sem dobil paragon nekje med 160 in 170.


Smurf je izjavil:

Sicer pa ce hoceta lahko vsak sesteje stevilo preigranih ur in napise tukaj. Si upam staviti da bo priblizno proporcionalno stevilu killov. Jaz jih imam slabih 500 in 665k killov, ti Izi jih imas po moji matematiki okoli 1500. Imam prav?

O, joj. Misliš, da sem res že 1500 ur zapravil v tej igri :)) To je cela 2 meseca non-stop.
Nisem še nikoli sešteval tistih ur. Sem pa opazil, da je za vsak lik zabeleženo koliko časa je bil v igri. Bom jutri poskusil sešteti ure vseh 12 karakterjev. Verjetno bom zgrožen :D

PNG ::

Kenpachi je izjavil:

Ne streljam. Tak pač je.


Pa kaj tebi ni jasno človek? Govoriš neumnosti, daj preberi si malo temo. Število killov ni nujno povezano s časom preigranim in-game. Ne morem verjeti, da moram to sploh razlagati, kljub temu da je bilo v zadnjih treh postih to razloženo 4x.

Ma kaj se sploh ukvarjam s teboj, itak si ali preneumen ali pa preignoranten da bi razumel.

Smurf je izjavil:

PNG je bil mislim da okoli paragona 180 (se pravi podobno kot ti), dokler ni kupil RoS.

Sicer pa ce hoceta lahko vsak sesteje stevilo preigranih ur in napise tukaj. Si upam staviti da bo priblizno proporcionalno stevilu killov. Jaz jih imam slabih 500 in 665k killov, ti Izi jih imas po moji matematiki okoli 1500. Imam prav?


Po tvoji matematiki bi jaz moral imeti 4x več ur kot ti, imam jih pa samo 2x več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

Smurf ::

@krneki, sori prehitro bral :)

@Izi
Pomoje je se lazje, ce pogledas koliko ur si s katerim klasom preigral (bos sesteval samo 5 vsot :P)

@PNG
Dobrih 3x vec, koliko imas tocno vseh ur (z vsemi klasi)?

PNG ::

Jaz bi naj imel ~3.18x več ur kot ti. Ti si rekel da imaš ~500 ur, jaz jih imam 1070. To je ~2.14x več ur kot ti.

S tem da pazi, jaz sem samo vanillo igral. RoS imam nekaj dni šele, tukaj so exp DRASTIČNO hitrejši. Mislim da nekje med 12-15x hitreje pridobivaš exp sedaj. Če bi jaz igral RoS več bi to razmerje bilo še šibkejše.

Killi in ure in-game niso linearno povezane.

Aja pa še to, jaz sem zelooo dolgo časa carryal folk na ubre in jih soliral na MP10, ko jih večina ljudi ni mogla narediti niti v 4 people party. Tam sem zabijal ure in praktično pridobival skoraj nič experience.

Aja no pa jaz seveda nisem bottal kot Kenpachi in preskočil gearanje z nelegalnim početjem. To je tudi bistvena razlika, a ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

Smurf ::

PNG je izjavil:

Jaz bi naj imel ~3.18x več ur kot ti. Ti si rekel da imaš ~500 ur, jaz jih imam 1070. To je ~2.14x več ur kot ti.

S tem da pazi, jaz sem samo vanillo igral. RoS imam nekaj dni šele, tukaj so exp DRASTIČNO hitrejši. Mislim da nekje med 12-15x hitreje pridobivaš exp sedaj. Če bi jaz igral RoS več bi to razmerje bilo še šibkejše.

Killi in ure in-game niso linearno povezane.

Aja pa še to, jaz sem zelooo dolgo časa carryal folk na ubre in jih soliral na MP10, ko jih večina ljudi ni mogla narediti niti v 4 people party. Tam sem zabijal ure in praktično pridobival skoraj nič experience.

Close enough. Itak je ogromno faktorjev in pride do variacije (sem rekel, da ni cisto linearno je pa dober priblizek). Jaz imam verjetno od zadnjih 200 ur, 80% casa preigranega v grupah (sklepam, da se v kille stejejo samo dejansko tvoji killi, ne pa grupni).

RoS ima res precej visji EXP, ampak stevilo monsterjev pa ostaja priblizno enako (ok rift jih imajo vec, ampak jih igras v grupah). IMO se je v vanili bolj slo za cimvec pobiti monsterjev na uro (znani optimalni runi), pri RoS pa igras bountye (niso vec aktualne lokacije z najvecjim stevilom monsterjev).

PNG ::

No, to je še ena razlika. Jaz 95% časa soliram, optimalno za exp je pa tako igrati v grupi a ne.

Close enough ko mimo vsekaš za 50%? :P

Smurf ::

PNG je izjavil:

No, to je še ena razlika. Jaz 95% časa soliram, optimalno za exp je pa tako igrati v grupi a ne.

Close enough ko mimo vsekaš za 50%? :P

Da, oz. odvisno od ostalih vzorcev, mozno da sem jaz na eni skrajnosti, ti pa na drugi. Ce bom vse usekal za 50% potem je slabo, ampak mislim, da ne bom. Se kdo prispeva podatek, Izi :)?

Edit:
Hmm... sem sel primerjati malce podatke v klanu. Izkaze se, da je dejansko najbolj kljucen podatek st. preigranih ur v vaniliji in potem v RoSu. V RoSu je precej pogostejsi team play (rifti, clani) in kills/hour precej padejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

PNG ::

Vseeno mislim, da nimaš prav. Saj boš videl, če boš dobil kaj več podatkov. Pa tudi s temi podatki ne moreš prav veliko povedati, ker je zelo odvisno od tega kdaj je kdo igral, saj se je igra precej spreminjala, način igranja, exp/h itd. Jaz sem 50% od teh killov naredil dolgo časa nazaj in s tem pridobil 10% exp ki jih imam sedaj. Pač enostavno ne moreš tega primerjati. Včasih je bilo 80m exp/h nepredstavljivo z monkom, to so barbi dosegali. Sedaj sploh ne vem če lahko tako malo exp na uro pridobivaš (80m).

Evo ti kar dam podatek za kolega še, tudi slovenec.

2354508 killov, koliko ur ima preigranih po tvoji matematiki? :)

Pravzaprav sem zdaj šel skozi vse kolege in je totalno različno. Eni imajo 2x več ur pa 2x manj killov, spet drugi obratno. Jaz ne vidim nobenega vzorca tu. 1.4m killov, 500 ur. Imam pa tudi 2m killov, 2.5k ur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

Shadow666 ::

Drugačne vzorce vidiš zato ker je večina ljudi ki imajo ogromno število killov, igralo še Vanillo, kjer si do paragona 100 rabil noro število mobov in posledično več ur. =) Zdaj se število mobov hitreje nabira.

Izi ::

Sem naredil podrobno raziskavo in kaže, da je bil še najbližje resnici Smurf.

Tudi če igramo v skupini se štejejo samo tisti killi, ki jih naredimo sami.

Točno zaradi tega nastanejo tako velike razlike v številu "lifetime killov".
Zadeve so naenkrat kristalno jasne. Imeti majhno število killov pri visokem Paragonu je velika sramota.
To pomeni, da si pijavka, ki se samo šlepa na boljše igralce v partiju, sam pa k skupini ne prispevaš nič, razen da vsem skupaj otežiš in upočasniš napredovanje.

Vsi jih poznamo. Večinoma so to tisti, ki igrajo vedno v skupini in vedno na previsoki težavnostni stopnji na kateri komajda kaj ubijejo. Držijo se v ozadju skupine in precej umirajo. Ko jih brcnejo iz skupine se takoj priključijo drugi in se šlepajo naprej...

Ker "pijavke" dobivajo celotne izkušnje cele skupine, kille pa samo tiste, ki jih naredijo sami, na koncu prilezejo v visoke paragone z zelo majhnim številom killov.
Kakorkoli obračamo je visok paragon z majhnim številom killov sramota za igralca.

Če torej iščeš dober party, kjer bodo vsi dali vse od sebe potem vedno poišči tiste, ki imajo največje število killov glede na svoj paragon.

Izi ::

Še nekaj o killih.

Lifetime kill dobi samo tisti, ki sovražniku zada zadnji udarec, ki ga ubije.

Pri navadnih elitnih sovražnikih (modri), ki so v paketih se v Elite kill šteje vsak posamezni član paketa, ker so vsi enakovredni.
Pri redkih elitnih paketih, kjer je en rumeni šef, ostali so pa minioni, pa se v elite kill šteje samo šef ostali člani paketa pa ne.

Izi ::

Seštel sem še moje igralne ure Diabla 3 in OMG!!! :O
Ko sem seštel vse čase vseh mojih 13. junakov (10x SC, 2x HC, 1x umrli HC) mi je naneslo že blizu 2000 ur 8-O

Sem pa potem na Diablo 3 forumu ugotovil, da so nekateri že uspeli nabrati preko 5000 ur igranja. Pa naj še kdo reče, da je Diablo 3 draga igra :P

Če računamo, da je Diablo 3 izšel 15. maja 2012, to pomeni, da je zunaj okoli 780 dni.

Če moje ure razdelim na 780 dni dobim zaskrbljujoč rezultat, da sem Diablu 3 posvetil kar 2,5 ur na dan. In to petek in svetek.
Da tistih s 5000 urami niti ne omenjamo, saj igrajo po 6,5 ur na dan.

PNG ::

Saj točno to skušam povedati že od samega začetka. Druge razlage so še lahko master card dual wield ali bottanje.

Kenpachi ::

PNG je izjavil:

Kenpachi je izjavil:

Ne streljam. Tak pač je.


Pa kaj tebi ni jasno človek? Govoriš neumnosti, daj preberi si malo temo. Število killov ni nujno povezano s časom preigranim in-game. Ne morem verjeti, da moram to sploh razlagati, kljub temu da je bilo v zadnjih treh postih to razloženo 4x.

Ma kaj se sploh ukvarjam s teboj, itak si ali preneumen ali pa preignoranten da bi razumel.


Ce tebi ni jasno, da ze samo da vidis 2 milijona posasti na ekranu, kaj sele, da jih pobijes, pomeni, da si igral vec casa kot nekdo, ki je videl/pobil 1 milijon posasti, ni moj problem.
Zaraki Kenpachi.

PNG ::

Torej si preneumen, da bi to razumel. Čestitke!

Izi ::

Ne se kregati.
Ugotovili smo, da je čas igranja povezan s Paragon leveli, prav nič pa ni povezan s številom killov.

Teoretično lahko prilezeš do Paragon 500 brez enega samega ubitega sovražnika, če bo vse namesto tebe pobil tvoj prijatelj. Še vedno pa boš rabil enako časa kot on, saj boš moral biti z njim čeprav ne boš delal nič.

Paragon leveli torej rabijo določen čas ne glede kako do njih prideš. Število killov pa samo pove ali si se v vsem tem času dejansko boril ali pa samo šlepal na drugih.

PNG ::

Če se gremo neko statistiko in skup iščemo številke in potem pride en brez razumevanja osnovnošolske matematike in zakriči "NE TO NI TAK LOL".

Torej sedaj je perma WOTB barba zamenjal perma AC sader, bolj kot ne? Ostali classi pa spet šepajo za njim, medtem ko blizzard buffa skille za 3000% (!!! - kaj ste delali na začetku, da ste TAKO ZELO mimo vsekali?!) - pa so ti še vedno neuporabni. Ajde pa WD še dela nor DPS, kar je zdaj značilno za WD že lep čas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

Shadow666 ::

Umm, po fast clearih si sledijo : WD/DH/CRUS pol pa ostali, vsaj kolikor sem jaz seznanjen ...

Smurf ::

WD/DH/CRUS/BARB/WIZ/Monk bi jaz rekel.

Sedaj sm z wizom koncno nasel t6 worthy build, samo malce moram se z optimizirati opremo (zmankalo mi je yellow materiala med switchanjem opreme :D). Se pa ne da primerjati z WDjem , ja.

Shadow666 ::

WD je tovornjak :D S pravimi itemi je bomba, še vedno pa ne vem ali bi dal BARBARA nad CRUS-a, baje so še vedno zelo dobri, jaz lahko z mojim gearom easy soliram T6 (crusader), pa recimo 10 min na rift, kar je solidno, lahko tudi 8 ali pa do 12 min.... važno da večina crkne v 1 - 2 šusih, eiliti vzamejo mal več časa :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yaan... - tole je moj crus =) pa mi je daleč boolj zabaven od barbe :)

Zgodovina sprememb…

glistovje ::

rabi kdo account d3 + ros za 20 EUR? mam wdja 455 para , pet + jade harvester set, itd...

any1?

ZS prosim.

Zgodovina sprememb…

PNG ::

A jaz sem dal za RoS 25€ par dni nazaj...zakaj se nisi prej spomnil :P

killer86 ::

««
69 / 157
»»