Forum » Igre » Diablo III
Diablo III
Temo vidijo: vsi

Smurf ::
Mislim, da je najvisji cooldown, ki ga lahko dosezes 72.2%, se pravi zmanjsas cooldown na 7.8s ( http://www.reddit.com/r/Diablo/comments... ), ampak tudi jaz se nisem nasel efektivnega builda (za ceno cooldowna mi pade prevec dmg) tako, da trenutno ne izkoriscam niti polnega vyr seta.

Izi ::
Malo zgodovine za obujanje spomina. Zanimivo.
Diablo Retrospektiva
Diablo 1
Diablo 2
Video o nastanku prvega in drugega dela najbolj legendarne in najbolj prodajane igre vseh časov.
Veliki založniki iger so vsi po vrsti trdili, da je RPG žanr popolna neumnost in nihče se niti v sanjah ni hotel ukvarjati s tako igro. Kot kaže so vsi trije deli nastali bolj kot ne po čudežu in postali največja uspešnica v zgodovini iger.
Diablo Retrospektiva
Diablo 1
Diablo 2
Video o nastanku prvega in drugega dela najbolj legendarne in najbolj prodajane igre vseh časov.
Veliki založniki iger so vsi po vrsti trdili, da je RPG žanr popolna neumnost in nihče se niti v sanjah ni hotel ukvarjati s tako igro. Kot kaže so vsi trije deli nastali bolj kot ne po čudežu in postali največja uspešnica v zgodovini iger.

Shadow666 ::
Jaz igram Crusaderja in imam trenutno okoli 45% CDR in je vrh glave =) Za T6 je dovolj ^^

Izi ::
Čestitke killerju86 za doseženi Paragon 500
Killer86 je šef največjega Slovenskega klana (SloD3) in zelo verjetno igralec z najvišjim Paragonom v Sloveniji.
Čestitke tudi swiftpwnsu za doseženi Paragon 400
Killer86 je šef največjega Slovenskega klana (SloD3) in zelo verjetno igralec z najvišjim Paragonom v Sloveniji.
Čestitke tudi swiftpwnsu za doseženi Paragon 400

killer86 ::
Čestitke killerju86 za doseženi Paragon 500
Killer86 je šef največjega Slovenskega klana (SloD3) in zelo verjetno igralec z najvišjim Paragonom v Sloveniji.
Čestitke tudi swiftpwnsu za doseženi Paragon 400
Hvala Izi

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sand... možno pa da še kdo za katerega nevemo.
Je pa lepo videt, da nas še vedno kar nekaj igra in pridno nabira paragone


pivo ::
sam sem level 281 je pa res da igram samo cca uro na dan.
Trenutno igram wiza, wdja, dhja ter barba. Monka ter crusaderja še ni bilo časa sprobat v ROSu...prideta na vrsto ;)
p.s. v koliko poskusih ste dobili RORG? Vem kje in kako ga iskati (A1 bounties) ampak ne pade mi z nobenim likom pa da se je***! ;)
Trenutno igram wiza, wdja, dhja ter barba. Monka ter crusaderja še ni bilo časa sprobat v ROSu...prideta na vrsto ;)
p.s. v koliko poskusih ste dobili RORG? Vem kje in kako ga iskati (A1 bounties) ampak ne pade mi z nobenim likom pa da se je***! ;)
žiulenje ni potica...pa tut testu za štrudl ne

Smurf ::
Pri recimo cca 150-170 runih sem dobil RoRG 3x, je pa tezko delati statistiko iz tega, ker sem delal vse od normal do T6 tezavnosti.

Izi ::
RoRG je samo znotraj Horadric Cachea iz Act 1.
Težavnost na kateri igraš ne vpliva nič na možnost dropa, zato je za večino najboljša možnost split Bountiji na najnižni Normal težavnosti.
Horadric Cache se drži smart loota, kar pomeni, da bo loot znotraj cacha prilagojen liku, ki je cache dobil.
Vsa vsebina z vsemi atributi je določena v trenutku ko se Horadric Cache pojavi v tvojem inventarju.
Na forumu so že posti o nesrečnežih, ki so "menda" odprli preko 1000 cacheov pa še vedno nimajo RoRG prstana
Na Softcore sem rabil nekaj čez 100 cacheov, da sem dobil prvi RoRG, potem pa sem v naslednjih nakaj Cacheih dobil še dva. Toliko o RNG.
Na Hardcore sem celo odprl moj prvi cache in notri je bil RoRG
Torej koliko Horadric Cacheov je potrebno odpreti za RoRg prstan? Nekje med 1 in 2000
Zanimivo je, da odkar so v 2.0.5 "dvignili" možnost za legendarne predmete v Horadric Cacheu in notri dodali možnost za vse legendarne, jaz v cachih ne dobivam popolnoma nobenih legendarnih več.
V zadnjem tednu sem oprl okoli 70 cacheov in notri ni bilo niti enega samega kakršnegakoli legendarnega. Preden so "dvignili" drop rate sem vedno dobil najmanj 1 legendarni na približno 10 odprtih cacheov.
Sicer pa tudi na splošno odkar so dodali buff za +100% legendarni drop, jaz od takrat dobivam nekako dva do trikrat manj legendarnih kot prej. Sumljivo mi vse skupaj.
Tudi Vyr set sem dobil od Kadale, padlo mi ni nič.
Težavnost na kateri igraš ne vpliva nič na možnost dropa, zato je za večino najboljša možnost split Bountiji na najnižni Normal težavnosti.
Horadric Cache se drži smart loota, kar pomeni, da bo loot znotraj cacha prilagojen liku, ki je cache dobil.
Vsa vsebina z vsemi atributi je določena v trenutku ko se Horadric Cache pojavi v tvojem inventarju.
Na forumu so že posti o nesrečnežih, ki so "menda" odprli preko 1000 cacheov pa še vedno nimajo RoRG prstana

Na Softcore sem rabil nekaj čez 100 cacheov, da sem dobil prvi RoRG, potem pa sem v naslednjih nakaj Cacheih dobil še dva. Toliko o RNG.
Na Hardcore sem celo odprl moj prvi cache in notri je bil RoRG

Torej koliko Horadric Cacheov je potrebno odpreti za RoRg prstan? Nekje med 1 in 2000

Zanimivo je, da odkar so v 2.0.5 "dvignili" možnost za legendarne predmete v Horadric Cacheu in notri dodali možnost za vse legendarne, jaz v cachih ne dobivam popolnoma nobenih legendarnih več.
V zadnjem tednu sem oprl okoli 70 cacheov in notri ni bilo niti enega samega kakršnegakoli legendarnega. Preden so "dvignili" drop rate sem vedno dobil najmanj 1 legendarni na približno 10 odprtih cacheov.
Sicer pa tudi na splošno odkar so dodali buff za +100% legendarni drop, jaz od takrat dobivam nekako dva do trikrat manj legendarnih kot prej. Sumljivo mi vse skupaj.
Tudi Vyr set sem dobil od Kadale, padlo mi ni nič.

Izi ::
Smurf, imaš prav. Pravijo, da naj bi težavnost vplivala, čeprav se v praksi ne pokaže.
Tukaj je zanimiv graf, ki se ga je nekdo spravil delati glede na dejanske podatke igralcev
Precej kaotično, Kot vidim jaz je glavna še vedno sreča, težavnost pa zaenkrat ni videti, da bi kaj vplivala.
Mojih 70 odprtih cachov na T5 težavnosti brez enega samega legendarnega bi še bolj pokvarilo rezultat te lestvice.
Vseeno pa se nekaj vidi iz te lestvice. Od 2.0.5 naprej nimaš v povprečju prav nič večje možnost, da boš dobil kaj uporabnega iz Horadric Cacheov, kot prej.
Blizzard je med 2.0.5 novosti seveda zapisal VELIKO povečanje možnost za leg iz cachea
Tukaj je zanimiv graf, ki se ga je nekdo spravil delati glede na dejanske podatke igralcev
Precej kaotično, Kot vidim jaz je glavna še vedno sreča, težavnost pa zaenkrat ni videti, da bi kaj vplivala.
Mojih 70 odprtih cachov na T5 težavnosti brez enega samega legendarnega bi še bolj pokvarilo rezultat te lestvice.
Vseeno pa se nekaj vidi iz te lestvice. Od 2.0.5 naprej nimaš v povprečju prav nič večje možnost, da boš dobil kaj uporabnega iz Horadric Cacheov, kot prej.
Blizzard je med 2.0.5 novosti seveda zapisal VELIKO povečanje možnost za leg iz cachea

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Izi ::
Slo-Tech Diablo 3 lestvica z dne 2. junij 2014 ob 12:00
_1. Paragon: 510 | 0 ____ Kills: 3.085.500 (117.048) __ killer86 _ Barbarian _ (+14)
_2. Paragon: 453 | 104 __ Kills: 2.107.739 (76.496) ___ Izi _ Wizard _ (+18)
_3. Paragon: 401 | 31 ___ Kills: 1.303.417 (70.997) ___ swiftpwns _ Demon Hunter _ (+3)
_4. Paragon: _36 | 398 __ Kills: 1.885.223 (81.150) ___ krneki _ Witch Doctor _ (+7)
_5. Paragon: 377 | 0 ____ Kills: _ 711.963 (38.327) ___ Sasquat _ Witch Doctor _ (+12)
_6. Paragon: 377 | 0 ____ Kills: _ 521.768 (33.889) ___ detroit _ Wizard _ (+11)
_7. Paragon: 374 | 0 ____ Kills: _ 997.357 (49.536) ___ chief _ Barbarian _ (+17)
_8. Paragon: 361 | 0 ____ Kills: 1.496.789 (70.132) ___ kentrix _ Witch Doctor _ (+18)
_9. Paragon: 353 | 0 ____ Kills: 1.751.712 (80.241) ___ jimiboni0 _ Wizard _ (0)
10. Paragon: 350 | 40 ___ Kills: _ 735.202 (35.208) ___ Vajenc _ Monk _ (0)
11. Paragon: 329 | 0 ____ Kills: _ 633.250 (32.656) ___ Smurf _ Wizard _ (+16)
12. Paragon: 307 | 0 ____ Kills: 1.141.699 (48.781) ___ MrX _ Barbarian _ (0)
13. Paragon: 288 | 0 ____ Kills: _ 249.663 (25.223) ___ Locoroco _ Wizard _ (0)
14. Paragon: 263 | 0 ____ Kills: _ 825.413 (52.254) ___ finkec _ Demon Hunter _ (+2)
15. Paragon: 236 | 0 ____ Kills: _ 700.322 (32.308) ___ tursca _ Wizard _ (+5)
16. Paragon: 220 | 0 ____ Kills: _ 192.416 (17.101) ___ MariX _ Wizard _ (0)
17. Paragon: 201 | 9 ____ Kills: _ 827.546 (24.884) ___ Zmajc _ Demon Hunter _ (+1)
18. Paragon: 200 | 0 ____ Kills: _ 639.609 (21.781) ___ Killermode _ Wizard _ (0)
19. Paragon: 195 | 0 ____ Kills: _ 357.306 (17.068) ___ Turak _ Wizard _ (+2)
20. Paragon: 182 | 0 ____ Kills: 2.056.919 (89.250) ___ PNG _ Monk _ (0) __ (brez RoS)
21. Paragon: 175 | 17 ___ Kills: _ 640.644 (43.613) ___ Matev _ Demon Hunter _ (+11)
22. Paragon: 171 | 2 ____ Kills: 1.145.793 (41.300) ___ Kenpachi _ Monk _ (+8)
23. Paragon: 162 | 7 ____ Kills: 2.002.015 (95.497) ___ Tribal _ Monk _ (+14)
24. Paragon: 160 | 0 ____ Kills: _ 164.912 (14.075) ___ DoubleEm _ Demon Hunter _ (0)
25. Paragon: 153 | 0 ____ Kills: _ 219.486 (12.252) ___ TehDucky _ Demon Hunter _ (0)
26. Paragon: 142 | 69 ___ Kills: _ 307.661 (13.056) ___ sajmonmofo _ Wizard _ (+32)
27. Paragon: 126 | 0 ____ Kills: _ 263.823 (9.438) ____ Pero_SLO _ Barbarian _ (0)
28. Paragon: 114 | 0 ____ Kills: _ 232.255 (9.967) ____ Oblivion83 _ Monk _ (0)
29. Paragon: 105 | 0 ____ Kills: _ 317.827 (15.247) ___ wired _ Demon Hunter _ (0)
30. Paragon: 103 | 0 ____ Kills: _ 219.470 (21.923) ___ paco _ Wizard _ (0) __ (brez RoS)
31. Paragon: _99 | 0 ____ Kills: 1.400.937 (56.516) ___ Nemixxx _ Barbarian _ (0) __ (brez RoS)
32. Paragon: _77 | 0 ____ Kills: __ 51.875 (3.313) ____ človek zver _ Crusader _ (0)
33. Paragon: _54 | 0 ____ Kills: _ 173.401 (6.508) ____ Tr0n _ Wizard _ (0)
34. Paragon: _44 | 0 ____ Kills: __ 65.258 (3.576) ____ LooKMaN _ Barbarian _ (0)
35. Paragon: _15 | 0 ____ Kills: __ 35.481 (1.406) ____ Chuapoiz _ Wizard _ (+7)
Malo izboljšana lestvica.
Razporeditev je sedaj samo po najvišjem paragonu v HC ali SC
Dodal sem še število vseh pobitih sovražnikov in v oklepaju število pobitih elitnih sovražnikov
Na koncu je še najbolj igrani klas (časovno)
Pa seveda število pridobljenih paragonov v enem tednu.

Smurf ::
Se ena zanimiva stvar za wiz-a, ki jo verjetno vecina ne ve (jaz nisem). Strongarm bracerji ti dajo + 30% dmga na knockback monsterje, wormhole steje kot knonback.

Polarni_Medo ::
RORG sm dobil v 4 odprtem cacheu ko sem ga začel iskat v act 1 na normal, brez odpiranja skrinj, solo.

lukslo ::
Sajmonmofo, poskusi public games na normal, kjer se farma samo Act 1, slej ko prej pa ja bo RORG padel iz horadric cache.

detroit ::
misilm da sm jih odpru 250-300 predn sm ga dobil in še potem je bil šrot tko da...od takrat naprej delam po en bounty na teden ker se mi je zagabil
Skero

sajmonmofo ::
je padel na t2 ko sem ze skoraj obupal, sicer je bol srot, gremo zaj dalje na vyr pants+boots hunt :D

Izi ::
Poglejmo kdo se še ni utrudil kljub poletju in peklenski vročini
_1. Paragon: 533 | 0 ____ Kills: 3.134.663 (118.559) __ killer86 _ Barbarian _ (+23)
_2. Paragon: 464 | 104 __ Kills: 2.135.737 (77.580) ___ Izi _ Wizard _ (+11)
_3. Paragon: _36 | 412 __ Kills: 1.925.032 (83.771) ___ krneki _ Witch Doctor _ (+14)
_4. Paragon: 401 | 31 ___ Kills: 1.303.417 (70.997) ___ swiftpwns _ Demon Hunter _ (0)
_5. Paragon: 388 | 0 ____ Kills: 1.014.740 (50.942) ___ chief _ Barbarian _ (+14)
_6. Paragon: 382 | 0 ____ Kills: _ 730.571 (39.384) ___ Sasquat _ Witch Doctor _ (+5)
_7. Paragon: 382 | 0 ____ Kills: _ 531.500 (34.711) ___ detroit _ Wizard _ (+5)
_8. Paragon: 374 | 0 ____ Kills: 1.535.563 (72.259) ___ kentrix _ Witch Doctor _ (+13)
_9. Paragon: 353 | 0 ____ Kills: 1.751.712 (80.241) ___ jimiboni0 _ Wizard _ (0)
10. Paragon: 350 | 40 ___ Kills: _ 735.202 (35.208) ___ Vajenc _ Monk _ (0)
11. Paragon: 340 | 0 ____ Kills: _ 650.336 (33.537) ___ Smurf _ Wizard _ (+11)
12. Paragon: 308 | 0 ____ Kills: 1.141.959 (48.882) ___ MrX _ Barbarian _ (+1)
13. Paragon: 288 | 0 ____ Kills: _ 249.663 (25.223) ___ Locoroco _ Wizard _ (0)
14. Paragon: 263 | 0 ____ Kills: _ 826.328 (52.362) ___ finkec _ Demon Hunter _ (0)
15. Paragon: 253 | 0 ____ Kills: _ 722.587 (33.756) ___ tursca _ Wizard _ (+17)
16. Paragon: 220 | 0 ____ Kills: _ 192.416 (17.101) ___ MariX _ Wizard _ (0)
17. Paragon: 201 | 9 ____ Kills: _ 827.546 (24.884) ___ Zmajc _ Demon Hunter _ (0)
18. Paragon: 200 | 0 ____ Kills: _ 639.609 (21.781) ___ Killermode _ Wizard _ (0)
19. Paragon: 195 | 0 ____ Kills: _ 357.789 (17.086) ___ Turak _ Wizard _ (0)
20. Paragon: 182 | 0 ____ Kills: 2.056.919 (89.250) ___ PNG _ Monk _ (0) __ (brez RoS)
21. Paragon: 179 | 17 ___ Kills: _ 642.881 (43.867) ___ Matev _ Demon Hunter _ (+4)
22. Paragon: 179 | 2 ____ Kills: 1.160.274 (41.849) ___ Kenpachi _ Monk _ (+8)
23. Paragon: 175 | 7 ____ Kills: 2.013.431 (96.486) ___ Tribal _ Monk _ (+13)
24. Paragon: 168 | 69 ___ Kills: _ 343.126 (14.589) ___ sajmonmofo _ Wizard _ (+26)
25. Paragon: 160 | 0 ____ Kills: _ 164.912 (14.075) ___ DoubleEm _ Demon Hunter _ (0)
26. Paragon: 154 | 0 ____ Kills: _ 226.678 (12.569) ___ TehDucky _ Demon Hunter _ (+1)
27. Paragon: 126 | 0 ____ Kills: _ 263.823 (9.438) ____ Pero_SLO _ Barbarian _ (0)
28. Paragon: 114 | 0 ____ Kills: _ 232.255 (9.967) ____ Oblivion83 _ Monk _ (0)
29. Paragon: 105 | 0 ____ Kills: _ 317.827 (15.247) ___ wired _ Demon Hunter _ (0)
30. Paragon: 103 | 0 ____ Kills: _ 219.470 (21.923) ___ paco _ Wizard _ (0) __ (brez RoS)
31. Paragon: _99 | 0 ____ Kills: 1.400.937 (56.516) ___ Nemixxx _ Barbarian _ (0) __ (brez RoS)
32. Paragon: _79 | 0 ____ Kills: __ 52.894 (3.395) ____ človek zver _ Crusader _ (+2)
33. Paragon: _54 | 0 ____ Kills: _ 173.401 (6.508) ____ Tr0n _ Wizard _ (0)
34. Paragon: _44 | 0 ____ Kills: __ 65.258 (3.576) ____ LooKMaN _ Barbarian _ (0)
35. Paragon: _15 | 0 ____ Kills: __ 37.540 (1.463) ____ Chuapoiz _ Wizard _ (0)
- killer86 je podivjal
- krneki je dosegel Paragon 400 in prehitel swiftpwnsa
- chief je napredoval za 2 mesti
- sajmonmofo je tudi napredoval za 2 mesti
Slo-Tech Diablo 3 lestvica z dne 9. junij 2014 ob 10:00
_1. Paragon: 533 | 0 ____ Kills: 3.134.663 (118.559) __ killer86 _ Barbarian _ (+23)
_2. Paragon: 464 | 104 __ Kills: 2.135.737 (77.580) ___ Izi _ Wizard _ (+11)
_3. Paragon: _36 | 412 __ Kills: 1.925.032 (83.771) ___ krneki _ Witch Doctor _ (+14)
_4. Paragon: 401 | 31 ___ Kills: 1.303.417 (70.997) ___ swiftpwns _ Demon Hunter _ (0)
_5. Paragon: 388 | 0 ____ Kills: 1.014.740 (50.942) ___ chief _ Barbarian _ (+14)
_6. Paragon: 382 | 0 ____ Kills: _ 730.571 (39.384) ___ Sasquat _ Witch Doctor _ (+5)
_7. Paragon: 382 | 0 ____ Kills: _ 531.500 (34.711) ___ detroit _ Wizard _ (+5)
_8. Paragon: 374 | 0 ____ Kills: 1.535.563 (72.259) ___ kentrix _ Witch Doctor _ (+13)
_9. Paragon: 353 | 0 ____ Kills: 1.751.712 (80.241) ___ jimiboni0 _ Wizard _ (0)
10. Paragon: 350 | 40 ___ Kills: _ 735.202 (35.208) ___ Vajenc _ Monk _ (0)
11. Paragon: 340 | 0 ____ Kills: _ 650.336 (33.537) ___ Smurf _ Wizard _ (+11)
12. Paragon: 308 | 0 ____ Kills: 1.141.959 (48.882) ___ MrX _ Barbarian _ (+1)
13. Paragon: 288 | 0 ____ Kills: _ 249.663 (25.223) ___ Locoroco _ Wizard _ (0)
14. Paragon: 263 | 0 ____ Kills: _ 826.328 (52.362) ___ finkec _ Demon Hunter _ (0)
15. Paragon: 253 | 0 ____ Kills: _ 722.587 (33.756) ___ tursca _ Wizard _ (+17)
16. Paragon: 220 | 0 ____ Kills: _ 192.416 (17.101) ___ MariX _ Wizard _ (0)
17. Paragon: 201 | 9 ____ Kills: _ 827.546 (24.884) ___ Zmajc _ Demon Hunter _ (0)
18. Paragon: 200 | 0 ____ Kills: _ 639.609 (21.781) ___ Killermode _ Wizard _ (0)
19. Paragon: 195 | 0 ____ Kills: _ 357.789 (17.086) ___ Turak _ Wizard _ (0)
20. Paragon: 182 | 0 ____ Kills: 2.056.919 (89.250) ___ PNG _ Monk _ (0) __ (brez RoS)
21. Paragon: 179 | 17 ___ Kills: _ 642.881 (43.867) ___ Matev _ Demon Hunter _ (+4)
22. Paragon: 179 | 2 ____ Kills: 1.160.274 (41.849) ___ Kenpachi _ Monk _ (+8)
23. Paragon: 175 | 7 ____ Kills: 2.013.431 (96.486) ___ Tribal _ Monk _ (+13)
24. Paragon: 168 | 69 ___ Kills: _ 343.126 (14.589) ___ sajmonmofo _ Wizard _ (+26)
25. Paragon: 160 | 0 ____ Kills: _ 164.912 (14.075) ___ DoubleEm _ Demon Hunter _ (0)
26. Paragon: 154 | 0 ____ Kills: _ 226.678 (12.569) ___ TehDucky _ Demon Hunter _ (+1)
27. Paragon: 126 | 0 ____ Kills: _ 263.823 (9.438) ____ Pero_SLO _ Barbarian _ (0)
28. Paragon: 114 | 0 ____ Kills: _ 232.255 (9.967) ____ Oblivion83 _ Monk _ (0)
29. Paragon: 105 | 0 ____ Kills: _ 317.827 (15.247) ___ wired _ Demon Hunter _ (0)
30. Paragon: 103 | 0 ____ Kills: _ 219.470 (21.923) ___ paco _ Wizard _ (0) __ (brez RoS)
31. Paragon: _99 | 0 ____ Kills: 1.400.937 (56.516) ___ Nemixxx _ Barbarian _ (0) __ (brez RoS)
32. Paragon: _79 | 0 ____ Kills: __ 52.894 (3.395) ____ človek zver _ Crusader _ (+2)
33. Paragon: _54 | 0 ____ Kills: _ 173.401 (6.508) ____ Tr0n _ Wizard _ (0)
34. Paragon: _44 | 0 ____ Kills: __ 65.258 (3.576) ____ LooKMaN _ Barbarian _ (0)
35. Paragon: _15 | 0 ____ Kills: __ 37.540 (1.463) ____ Chuapoiz _ Wizard _ (0)
- killer86 je podivjal

- krneki je dosegel Paragon 400 in prehitel swiftpwnsa
- chief je napredoval za 2 mesti
- sajmonmofo je tudi napredoval za 2 mesti

chief ::
zal je blo ta teden premalo casa za kaj vec igrat.. cilj je pa 400 v roku 2h dni ;p
je pa precej govora o season-u, ki bo verjetno tu ko bo najvecja vorcina zunaj.
misel na to da bodo season charaterji potrebni preigranje od zacetka, nisem preprican ali se bom za to opogumil..
kaj pa vi ostali, kako gledate na prihajajoc seson (ladder)? - napoved je da bo tu poleti..
je pa precej govora o season-u, ki bo verjetno tu ko bo najvecja vorcina zunaj.
misel na to da bodo season charaterji potrebni preigranje od zacetka, nisem preprican ali se bom za to opogumil..
kaj pa vi ostali, kako gledate na prihajajoc seson (ladder)? - napoved je da bo tu poleti..

klasicni ::
Glede seasona bo verjetno že tako kot v D2. Dali bodo spet neke iteme ko nas bo mikalo jih sprobat... tak da bo zagotovo zadeva mamljiva.
Imam vprašanje a boljše dobr dmg sword ali raje axe z manjšim dmg pa +20% fire skills dmg, za fire wizarda?
Imam vprašanje a boljše dobr dmg sword ali raje axe z manjšim dmg pa +20% fire skills dmg, za fire wizarda?

Izi ::
kaj pa vi ostali, kako gledate na prihajajoc seson (ladder)? - napoved je da bo tu poleti..Saj je že poleti. Napoved je, da pride z updatom 2.1, ki bo enkrat letos. Bolj točno pa še nisem zasledil.
Vprašanje Da ali ne je čisto enostavno. Vse je odvisno ali bo oprema v ladder sistemu opazno boljša ali ne.
Če bodo dodali opremo z večjim damageom potem ja, če pa bodo dodali samo opremo s kakšnimi posebnimi affixi, ki kaj bistveno ne pripomorejo k moči potem pa je smiselnost igranja ladder vprašljiva.
Drugo vprašanje pa je kako dolgo bo trajala sezona. Ladder sistem prihaja iz Diablo 2 in tam so trajale sezone po več kot eno celo leto (v 6. letih je bilo samo 5 sezon).
Če bodo tako dolge sezone potem je pravzaprav vseeno če se vključiš v ladder ali ne. Na koncu ne izgubiš pravzaprav nič. To da se tisti lik izbriše sploh ni pomembno, ker ti ostane vsa kompletna oprema in denar pa izkušnje se tudi pripišejo v skupni paragon.
Imam vprašanje a boljše dobr dmg sword ali raje axe z manjšim dmg pa +20% fire skills dmg, za fire wizarda?Izgubil boš verjetno okoli 5% dmg, pridobil pa 20% dmg. Brez razmišljanja vzemi +20% elemental dmg.

PNG ::
Mah jaz sploh več ne igram že kako leto dni, tako da se me načeloma lahko odstrani iz lestvice. A se splača sploh nabaviti tale RoS? Kolikor sem bral so vsi classi zanič razen WD za DPS, monk za 0 DPS support, edino Crusader je solo-strong (govorim o efektivnem T6, ne zdaj z nekimi normal težavnostmi prosim). Kolikor sem gledal obstajata fire pa light build za crusaderja, fire bojda trese ekran do te mere da sploh igralno ni, tako da za group play rabiš WD Jade, Crusader Shotgun ali Monk 0DPS. Torej ti ostaneta 2 builda na voljo, ostalo je vse bolj ali manj neefektivno.
Malo razmišljam da bi mogoče vendarle nabavil, a se sploh splača?
Malo razmišljam da bi mogoče vendarle nabavil, a se sploh splača?

kentrix ::
Sam igram crusaderja http://eu.battle.net/d3/en/profile/kent... trenutno (fire crusaderja) in sploh ni take frke s tresenjem ekrana/slike, moraš sprobat, če bereš po forumih je bedarija, ker folk zna pretiravat.
Se mi pa kurzor kar zgublja, tako da to zna najedati včasih.
Se mi pa kurzor kar zgublja, tako da to zna najedati včasih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kentrix ()

PNG ::
Ja saj zato pa tu vprašam, ker na D3 forumih folk tako ali tako pretirava. D3 se več ne da zagnjati brez battle.net appa? :/

kentrix ::
Kokr vem se samo preko battle.net appa zaganja zdaj. Mogoče maš staro verzijo pa ti ne dela.
Predlagam, da zbrišeš zdejšnji battle.net app, pa si zloadaš novega pa na novo instaliraš, D3 mislim, da ne rebiš na novo inštalirati, ker ti avtomatsko najde inštalacijski direktorij, ti bo pa verjetno zloadal malo morje updatov, 10+giga.
Predlagam, da zbrišeš zdejšnji battle.net app, pa si zloadaš novega pa na novo instaliraš, D3 mislim, da ne rebiš na novo inštalirati, ker ti avtomatsko najde inštalacijski direktorij, ti bo pa verjetno zloadal malo morje updatov, 10+giga.

Izi ::
Malo razmišljam da bi mogoče vendarle nabavil, a se sploh splača?Takole bo rekel. Če boš zaradi tega nakupa mesec dni trpel lakoto potem raje ne kupi

Kar se tiče pa klasov pa so po mojih občutkih kar precej uravnoteženi. Prav z vsakim se da prej ali slej prilesti do T6 težavnosti.
Witch Doctor je zaradi številnih spremljevalcev že od nekdaj zelo trpežen klas in prilesti do T6 ni problem, ampak po mojih izkušnjah je med počasnejšimi klasi kar se tiče hitrosti pobijanja tudi s polno Jade opremo. In ravno hitrost pobijanja je najpomembnejša v tej igri.
Najhitrejši deratizator zalege je zelo verjetno Wizard. Tudi njegove trpežnosti ne podcenjuj. Moj Wizard brez najmanjših problemov dela T6 Bountije solo in to precej hitreje kot v kakršnemkoli partiyu.
Rifte na primer pa se prav z nobenim klasom ne splača delati na T6, saj je T4 ali T5 vedno občutno hitrejši tudi če si najbolje opremljen lik na svetu.
Rifti so trenutno glavni del igre za povprečne igralce in so v glavnem namenjeni opremljanju lika. Najbolj primerno jih je delati v partiyu. So pa zelo počasni kar se tiče XP in golda.
End-game so pa trenutno T6 Bountiji. Te je še najhitreje delati solo. Prinašajo pa nekje do 2 milijardi XP in okoli 10 milijonov Golda na uro.
Če boš nabavil RoS računaj na okoli 2 meseca vsakodnevnega igranja (2 do 3 ure na dan), da boš prilezel do končne T6 opreme, za en klas seveda.

PNG ::
Ah ne no, teh par € se mi pa res ne bo nikjer poznalo. Bolj mi je škoda časa, ker če bom čez 300ur ugotovil da več ni kaj za početi mi bo škoda teh 300ur, ki so bistveno več vredne od tega denarja...
2 meseca? To je torej zelo hitro. Pre-update sem nabil ~1200 ur da sem imel ~top 100 monka (ali je bilo top 1000? nisem ziher, dober gear je imel, zelo efektivno se je dalo farmati v glavnem). Če prav razumem delaš bountye, dobiš neke nagrade in neke sharde, s katerimi odpiraš rifte potem? A to moraš spet kot hellfire ring farmat vsaki act posebej ali kar stopiš skozi neki portal in dobiš random generirano mapo in gl hf?
2 meseca? To je torej zelo hitro. Pre-update sem nabil ~1200 ur da sem imel ~top 100 monka (ali je bilo top 1000? nisem ziher, dober gear je imel, zelo efektivno se je dalo farmati v glavnem). Če prav razumem delaš bountye, dobiš neke nagrade in neke sharde, s katerimi odpiraš rifte potem? A to moraš spet kot hellfire ring farmat vsaki act posebej ali kar stopiš skozi neki portal in dobiš random generirano mapo in gl hf?

Matev ::
random generirane mape so z random pošatkoti
odpiraš pa lahko bountije ali pa rifte
bountiji so naloge ki jih moraš opraviti v sklopu klasične igre
rift je pa 10-15 minutno sekljanje po naključnih mapah
odpiraš pa lahko bountije ali pa rifte
bountiji so naloge ki jih moraš opraviti v sklopu klasične igre
rift je pa 10-15 minutno sekljanje po naključnih mapah

PNG ::
Ne razumem, rekel si da odpiraš bountye in rifte, nato pa da bountye delaš znotraj klasične kampanje. A bounty ti da nek NPC in ti potem moraš ubiti xy moba na x mapi?

PNG ::
OK, sem našel en posnetek na youtubeu ki razlaga kako sistem deluje. Ma bom najbrž nabavil pa sprobal. Hvala za odgovore :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PNG ()

Izi ::
2 meseca? To je torej zelo hitro. Pre-update sem nabil ~1200 ur da sem imel ~top 100 monka
Vse je relativno Pred razširitvijo si lahko s pravim denarjem enostavno kupil gold in si potem v AH nakupil najboljšo opremo. Se pravi si bil lahko v enem dnevu med najboljšimi.
Ravno to je sedaj bistvena razlika. Ni več AH.
Prej smo dneve in dneve farmali gold, da smo si nakupili opremo v AH, padlo ni praktično nič. Sedaj pa si moraš prav vse najti sam.
Sreča je sedaj precej bolj pomembna kot pa pred razširitvijo.

Izi ::
sajmonmofo je izjavil:
en qviq kveščn: ali +meteor damage vpliva na tal rasha set meteore ?Da.

Izi ::
2.0.6, če na kratko povzamemo:
- Ugotovili so, da je Monk "underpower" napram ostalim klasom. Malo so ga že Buffnili, velik buff za Monka pa je napovedan za 2.1
- Dvignili so drop rate za najbolj iskano set opremo iz vseh virov vključno s Kadalo. Nikjer pa ne omenijo za koliko so dvignili drop rate.
- Iz igre so odstranili vse posebne materiale za craftanje legendarne opreme. Namesto njih bo potrebno nekaj več Death's Breathov.
Vse posebne materiale, ki jih imamo lahko prodamo NPC vendorju, ker sedaj ne služijo ničemur več.
- "Posodobili" so prikazovanje statistik naših junakov. Končno.
Sedaj se bo v statistikah upoštevalo tudi +skill damage, +elemental damage in celo vse kar nam doda naš paragon.
Skratka številke v naših statistikah bodo divje poskočile, čeprav v praksi ne bomo nič močnejši.
- Ugotovili so, da je Monk "underpower" napram ostalim klasom. Malo so ga že Buffnili, velik buff za Monka pa je napovedan za 2.1
- Dvignili so drop rate za najbolj iskano set opremo iz vseh virov vključno s Kadalo. Nikjer pa ne omenijo za koliko so dvignili drop rate.
- Iz igre so odstranili vse posebne materiale za craftanje legendarne opreme. Namesto njih bo potrebno nekaj več Death's Breathov.
Vse posebne materiale, ki jih imamo lahko prodamo NPC vendorju, ker sedaj ne služijo ničemur več.
- "Posodobili" so prikazovanje statistik naših junakov. Končno.
Sedaj se bo v statistikah upoštevalo tudi +skill damage, +elemental damage in celo vse kar nam doda naš paragon.
Skratka številke v naših statistikah bodo divje poskočile, čeprav v praksi ne bomo nič močnejši.

PNG ::
Meni ni všeč patch, ker sem glih kupil špil in porabil vse materiale ki sem jih dobil za levelanje artisanov dopoldne, popoldne objavijo patch da so odstranili potrebo po materialih :P
No saj, all in all zgleda OK, čeprav še nimam občutka za ROS da bi si točno predstavljal vse novosti. Crusader je fajn (imam lvl 70 zdaj in malo haram Torment I bounyte), samo meni je monk vedno bil zakon.
Pa preden se kdo spravi "lol torment 1 n00b" - 1 dan sem igral RoS do zdaj.
No saj, all in all zgleda OK, čeprav še nimam občutka za ROS da bi si točno predstavljal vse novosti. Crusader je fajn (imam lvl 70 zdaj in malo haram Torment I bounyte), samo meni je monk vedno bil zakon.
Pa preden se kdo spravi "lol torment 1 n00b" - 1 dan sem igral RoS do zdaj.

Izi ::
samo meni je monk vedno bil zakon.
Monk je bil zakon pred RoS. Z razširitvijo so vsi klasi precej napredovali, Monk pa nič. V skupini je sicer še vedno zaželen zaradi buffov, ki koristijo celi skupini, zdravi celo skupino in vleče sovražnike na kup k sebi. Močno pa zaostaja v damageu. Če celo Blizzardovci ugotovijo da je Monk underpower pomeni, da je stanje res kritično

Po drugi strani je Witch Doctor, z Jade setom, trenutno že skoraj premočan.

Izi ::
Naše statistike so še vedno enako kot prej. Samo v "Details" so dodali nekaj dodatnih stvari. Skratka nič novega.
Tisti legendarni materiali, ki jih sedaj ne rabimo več pa gredo v prodajo za 50.000 gold po komadu. Mi je prineslo okoli 20 milijonov golda. Pa od prodaje nastane nekaj več prostora v skrinji, kar je tudi dobrodošlo.
Tisti legendarni materiali, ki jih sedaj ne rabimo več pa gredo v prodajo za 50.000 gold po komadu. Mi je prineslo okoli 20 milijonov golda. Pa od prodaje nastane nekaj več prostora v skrinji, kar je tudi dobrodošlo.

PNG ::
Kateri so ti materiali? Sploh se ne znajdem več v tem špilu xD
Kakšno razmerje DPS/HP/toughness naj lovim? Zdaj imam 521k HP in 200k DPS.
Kakšno razmerje DPS/HP/toughness naj lovim? Zdaj imam 521k HP in 200k DPS.

Izi ::
Če si hotel craftati katerikoli legendarni kos si rabil en legendarni material, ki je bil različen za vsak kos. Bilo je okoli 40 različnih elementov.
Tukaj je spisek: Legendary Materials
Teh sedaj ni več.
Kar se tiče pa razmerja med DPS, HP in ostalim pa jaz mislim tako:
Še vedno je glavni cilj čim višji DPS.
Na drugem mestu je čim višji Toughness.
HP sam po sebi sploh ni pomemben. Čim višjo imaš zaščito manj HP potrebuješ. V Toughnessu je všteta tako zaščita kot HP in to skupno je pomembno. Samega HP pa tudi na T6 ne potrebuješ kaj dosti več kot 500k, če je toughness vsaj okoli 20 milijonov.
Za primer je tole moj T6 Wizard:
Osnovni damage: 1.320.000
Arcane damage: 2.250.000 ----- 1. najpomembnejša zadeva; moj glavni element, +70%
Arcane Torrent damage: +30% ----- moj osnovni skill
Bonus damage to elites: +30% ----- tudi zelo pomembna zadeva
Toughness: 22.800.000 ----- 2. najpomembnejša zadeva
Healing: 11.000 ----- za Wizarda, ki se bori na daljavo je tole precej nepomembna zadeva.
Life: 580.000 ----- Kot sem rekel tole ni kaj dosti pomembno, je pa res, da več ga je manj pazljiv je treba biti
Tukaj je spisek: Legendary Materials
Teh sedaj ni več.
Kar se tiče pa razmerja med DPS, HP in ostalim pa jaz mislim tako:
Še vedno je glavni cilj čim višji DPS.
Na drugem mestu je čim višji Toughness.
HP sam po sebi sploh ni pomemben. Čim višjo imaš zaščito manj HP potrebuješ. V Toughnessu je všteta tako zaščita kot HP in to skupno je pomembno. Samega HP pa tudi na T6 ne potrebuješ kaj dosti več kot 500k, če je toughness vsaj okoli 20 milijonov.
Za primer je tole moj T6 Wizard:
Osnovni damage: 1.320.000
Arcane damage: 2.250.000 ----- 1. najpomembnejša zadeva; moj glavni element, +70%
Arcane Torrent damage: +30% ----- moj osnovni skill
Bonus damage to elites: +30% ----- tudi zelo pomembna zadeva
Toughness: 22.800.000 ----- 2. najpomembnejša zadeva
Healing: 11.000 ----- za Wizarda, ki se bori na daljavo je tole precej nepomembna zadeva.
Life: 580.000 ----- Kot sem rekel tole ni kaj dosti pomembno, je pa res, da več ga je manj pazljiv je treba biti

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()