» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
54 / 157
»»

Izi ::

Kot sem predvideval se igralci na konzolah že na veliko pritožujejo nad offline igranjem.



Tip pravi, da je na PC precej užival, ker je lahko vedno komuniciral z ostalimi igralci, na konzolah je igranje močno samotno, predvsem pa so mu užitek uničili "modificirani" itemi, ki jih je na konzolah že kot listja in trave, kot na primer tole njegovo orožje z 21k DPS, ki dela okoli 14 milijonov critical damage.
Videl sem že orožja s +30 udarci na sekundo in podobne neumnosti :))
Kot sem rekel, ljudje se ne morejo zadržati in modificirana oprema hitro uniči užitek, čeprav se za par uric morda zdi fino ampak za dolgoročno igranje to ni.
Offline Diablo se je izkazal za popolni fail.

ahac ::

Eh, D3 na konzolah naj bi se igral z frendi na istem kavču... potem se tudi komunicirat da dokaj lepo. :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

rdecaluc ::

Jst ga prav uživam s frendi na istem kavču. Pa tudi prek system linka je tudi zabavno :D.

edit: Se pa strinjam da je na ps3 še večje sranje kar se samote tiče.
Est modus in rebus. ,typos

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rdecaluc ()

MrX ::

tisti k so igral D3 na konzolah so ubistvu sam čakal na nov GTA :D

j*beš to, čaka se xpac za PC!

drgač sm pa trenutno navdušen nad WDjem. mi je ratu špil že precej boring ampak ko mal rerollaš je spet fun.
iscem se kaksnega cyclon monka za coop tko da kr add BEASTIE#2866

Zmajc ::

Izi popoln fail je samo to, da se dovoli igranje offline modanim karktarjev v multiplayer.

rdecaluc ::

Če špilajo na live bodo itak banani. Samo vprašanje časa je :D
Est modus in rebus. ,typos

ahac ::

Zmajc je izjavil:

Izi popoln fail je samo to, da se dovoli igranje offline modanim karktarjev v multiplayer.


Popoln fail bi bil tudi, če se ne bi dovolil. Kako naj nek casual console gamer razume, da z singleplayer characterjem ne more igra multiplayer in mora začet čisto novga multiplayer characterja? User unfriendly do konca...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Smurf ::

@ahac tako kot je bilo vedno do sedaj? Pomoje glih zelo grozno ne bi bilo (das warning, ko kreiras singleplayer characterja in je to to).

MrX ::

guybrush ::

-DifficultySelector_Description_0 - At this difficulty enemies are weaker and have less health. -- Recommended for players with either little or no experience with dungeon crawlers (point and click RPG's) or for players more interested in story than a challenge.
-DifficultySelector_Description_1 - This is the baseline Diablo III experience. -- Select this difficulty if you are familiar with dungeon crawlers (point and click RPG's).
-DifficultySelector_Description_2 - Enemies are slightly more powerful and have a little more health. -- This level is intended for players with experience playing dungeon crawlers and want a little challenge.
-DifficultySelector_Description_3 - Enemies are more powerful and have more health. There is also an increase to experience and item drops. -- This level is intended for players who are looking for a challenge and have a healthy amount of gear to back them up in combat.
-DifficultySelector_Description_4 - Enemies are more powerful and have more health. There is also an increase to experience and item drops. -- This level is only recommended to players who have aquired a good deal of gear and are seeking a much greater challenge.
-DifficultySelector_Description_5 - Enemies are much more powerful and are very difficult to kill. There is also a significant increase to experience and item drops.. -- Only adventurers with the highest level of skill and gear should consider this difficulty..


zgleda bomo sele pri DifficultySelector_Description_3 dobili bonus na exp/drops. Precej bedno za HC.

Matev ::

-DifficultySelector_Description_5 - Enemies are much more powerful and are very difficult to kill. There is also a significant increase to experience and item drops.. -- Only adventurers with the highest level of skill and gear should consider this difficulty..


nič kaj izzivajoče

treach ::

TehDucky ::

manjša napaka, auction house se zapre leta 2014, ne 2013 ;) Drugače pa čist ok napisano, nimam več nobenih občutkov do diablota, sem ga preigral tistih nekaj 100h kolikor so ga tudi moji prijatelji ostalo pa je potem samo še grindanje, kar mi pa v igri stila diablo ni prav všeč.

rdecaluc ::

@treach_ tvoje mnenje.

Sicer pa se čaka na dodatek :D
Est modus in rebus. ,typos

Izi ::

treach je izjavil:

Diablo 3 - srednja žalost?

Pri končnemu levelu (60), ki je bil pri dvojki 99, si lahko med kopico skillov izbral 8 aktivnih in 3 pasivne, ki jih nisi mogel menjati razen v mestih, torej lahko igraš samo s temi.
8 aktivnih? 8-O Jaz imam samo 6 aktivnih. Pa menjam jih lahko kjerkoli in kadarkoli, samo v mestu se zamenjajo takoj, na bojišču pa traja okoli pol minute, da se novi skill aktivira.

Meni pa zanimivo Diablo 3 postaja vedno bolj všeč. Seveda ne smeš pretiravati z igranjem, da se ti na zagnusi. Kakšno urico na dan pa sede.
Z vsemi petimi klasi sem že ubil Diabla na Inferno. Pa na Hardcore imam tudi že Witch Doctorja s paragon leveli, ki je prišel na Inferno Act 2 do konca, ampak Beliala se pa ne upam napasti, se mi zdi, da imam malo prešibko opremo.

Sasquat ::

Prosil bi ce me kdo doda za frenda Pesbeno#2567. Vedno igram sam al pa u puggih pa mi gre ze mal na jetra...

kmetek ::

to igrate na pc ali ps3? zavvi ima akcijo 37€.

Matev ::

sasquat
samo 100k dps

???

švoh

Izi ::

Matev je izjavil:

samo 100k dps

???

švoh

Ravno zaradi takega mnenja ukinjajo AH.
Brez AH bi bil 100k dps verjetno odličen dosežek. Je pa damage precej relativen in ga ne gre posploševati.
S 100k dps lahko vsi klasi brez problema končajo igro in ubijejo Diabla na Inferno, celo kakšen dodaten MP lahko igrajo. Tu pa se zadeve spremenijo.
DH na primer je z 100k dps res bolj švoh in kaj več kot MP1 s tem ne bo šlo. Na drugi strani je WD, ki s 100k dps lahko brez večjih problemov igra na MP5, gre pa malo bolj počasi vse skupaj. Ostali klasi so nekje vmes.
Kljub temu so klasi zelo uravnoteženi. Pravzaprav so popolnoma enakovredni, samo način igranja se precej razlikuje.

DH na primer je skoraj izključno namenjen igranju v skupini. Ponavadi ima največji damage od vseh (že za ubogih par milijonov zlatnikov imaš takoj čez 150k dps) in v skupini ga je zabavno igrati. Paragon leveli kar letijo. Solo igranje z DH pa je prava frustracija in daleč najtežje od vseh klasov. Finančno se solo z DH ne izplača, ker lahko bankrotiraš pa še nikamor ne prideš.

WD je spet popolnoma na drugi strani. Skupinsko igranje mu prav nič ne koristi, pravzaprav ga celo upočasni. Je prava izbira za solo igranje. Okoli sebe ima vedno celo skupino pomagačev (običajno med 5 in 7), ki so pravzaprav bolj koristni kot živi igralci na katere se mnogokrat ne moreš zanesti. Nikoli ne odidejo predaleč stran, ne gredo AFK in ne hodijo prodajat opreme sredi bojevanja :P
DPS pri WD bo za kakšnega DH igralca izgledal zelo ubogo, ampak videz vara. Kljub porabljenim 100 milijonom golda ne boš uspel prilesti do 150k dps. Je pa 150k dps pri WD več kot pa 300k pri DH.
Pri ostalih klasih velja približno da delajo povprečno nekje med 200 in 300% svojega dps. Vsaj tako je pri meni.
Pri mojem WD pa velja, da sam dela povprečno okoli 500% dps + vseh ostalih 6 pomagačev dela vsak po okoli 100% dps.

Profi WD-ji dosegajo nekje do 300k dps, medtem ko profi DH-ji in Barbiji dosegajo nekje do 600k dps. Kljub temu bo WD lahko na MP10 igral sam ali v karšnikoli skupini, medtem ko bodo morali DHji in Barbike vedno iskati dobro uigrano skupino, kjer vsak točno pozna svojo vlogo, da bodo preživeli na MP10.
V gornjem videu, kjer Barbi v 31 urah pride do Paragon 100, je v linku med komentarjem ta igralec razložil, da gre za ves dosežek pravzaprav zahvala WD-ju, ki je skupino ves čas vlekel s seboj in bil hkrati živi ščit pred Elitnimi skupinami sovražnikov. Priznal je, da bi brez njega umirali kot za stavo in čas bi se iz 31 ur raztegnil krepko čez 100 ur.

Da se še malo pohvalim ;)
Moj WD se bliža Paragon 50, Monk je na Paragon 30, DH se bliža Paragon 20, ostalih 7 pa je nekje okoli Paragona 10.
Skupno bo to (ko se bodo izkušnje združile) moralo biti že blizu Paragon 80.

Kar se tiče nadgradnje Marca drugo leto, je že znano, da kdor ne bo kupil nadgradnje bo njegov max level ostal 60 in bo takoj začel nabirati izkušnje v novi skupni Paragon, medtem ko kdor bo kupil nadgradnjo bo njegov max level skočil na 70 in dokler ne dosežeš max level se izkušnje ne štejejo v Paragon.
Kdor bo torej šel na nadgradnjo bo moral najprej vse like spraviti na level 70, šele potem se bodo izkušnje spet začele zlivati v novi skupni Paragon.

Bi človek na prvi pogled rekel, da potem pa nadgradnje sploh ne rabiš, ampak pozabljaš bistvo. Če boš ostal na level 60 ne boš mogel obleči vse tiste super nove opreme, ker ima pač vsa oprema level omejitev, kdaj jo lahko začneš nositi.
Če jaz prav razumem boš lahko farmal vso novo opremo, ampak je ne boš mogel obleči, ker boš prenizek level, razen če ne boš našel kakšen kos z "level reduction". Seveda sam, ker ne bo več AH.
Bo pa menda še vedno možna prodaja, ampak samo direkt med igralci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Matev ::

mene je diablo minilo igrati, ko sem dosegel paragon 100 (in god like character)
in se sedaj počutim kot sneguljčica med palčki, če grem igrat

krneki ::

Samo igram samo še HC za sprostitev.

ales85 ::

Jaz pa čakam, da dejansko ukinejo AH in vzpostavijo normalen "drop rate". Pač dejansko je problem, če med igranjem ne moreš dobiti ali pa imaš mnogo manjše možnosti dobiti dobre predmete samo zato, ker jih je veliko na AH.

Izi ::

ales85, ne misli, da bo kaj drugače. Jaz sem prepričan, da bo dobiti dober predmet v novem sistemu bistveno težje.
Sedaj predmete išče nekaj milijonov igralcev hkrati in vsi dobri predmeti se znajdejo na AH, kjer lahko izbiraš karkoli ti srce poželi. Če bi hotel imeti enako izbiro kot sedaj bi morali drop rate dvigniti za nekaj milijonkrat. Enostavna kmečka logika.

Trenutno igram na 6-krat povečanem drop ratu (600%) in legendarni predmeti padajo precej pogosto, pa kljub temu med milijon padlih predmetov noben ni niti blizu tistemu, kar sem nakupil v AH.
Če za 1000-krat povišajo drop rate, bo to še vedno kapljica v morju proti neskončni izbiri predmetov v AH.
Verjetno pa bodo dvignili drop rate za 2 do 10-krat in po AH se nam bo še močno kolcalo.

Ne misli, da Blizzard ukinja AH in dviguje drop rate da bi bilo igralcem lažje. RAVNO NASPROTNO.
Blizzard je opazil, da je v AH sedaj že vse skupaj smešno poceni in je torej igranje postalo močno PRELAHKO. To je pravi razlog zakaj se ukinja. Igro hočejo spet narediti težjo, kot se za Diablo tudi spodobi.

Ti kar sanjaj, da bodo uporabni predmeti padali kot po tekočem traku. Kot sem rekel, po AH se nam bo še kolcalo, čeprav bo možna direktna prodaja med igralci in menda mislijo celo narediti poseben prostor, namenjen točno za prodajo, kjer boš posedal ure dolgo in oglaševal svoj predmet.

Kenpachi ::

V bistvu, ne. Ne bos mogel kar tako prodajati. Tradeati se bo dalo samo iteme, ki so bili dropanni v istem session in se to samo z igralci, s katerimi si igral.

Po tem sessionu bos imel se nekaj casa (zaenkrat kolicina tega casa ni znana), da bos lahko menjal item, potem postane za vedno account bound.
Zaraki Kenpachi.

Truga ::

Lolfail.

Ed: No ja, mogoce se bo pa koncno splacalo igrat v vec playerjev, ce bo visji drop rate pri vec playerjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

ales85 ::

Izi ne strinjam se s tabo že samo zaradi enega razloga. Trenutno je drop rate vezan na število predmetov na AH. Jaz, ki mi AH ne diši, torej ne morem normalno igrati, ker nikoli ne bom mogel najti dobrih predmetov in torej tudi moj karakter ne bo mogel napredovati.

Izi ::

ales85 je izjavil:

Izi ne strinjam se s tabo že samo zaradi enega razloga. Trenutno je drop rate vezan na število predmetov na AH. Jaz, ki mi AH ne diši, torej ne morem normalno igrati, ker nikoli ne bom mogel najti dobrih predmetov in torej tudi moj karakter ne bo mogel napredovati.

Hja to je res, ampak ko že omenjaš "normalno igranje", to ta hip pomeni, da farmaš denar, potem pa v AH kupiš potrebno opremo. Bi rekel, da ti ne igraš normalno :P

Kar se pa tiče "trejdanja" v bodoče, pa jaz ne bi še nič za trdno rekel. Do velike spremembe je še cele štiri mesece in po moje še nič ni trdno odločeno kako se bo "trejdalo" v bodoče.

Vsekakor je po moje nesmiselno čakati na ta veliki update. Ravno sedaj je še zadnji čas, da se dobro opremiš in založiš z "dobrotami" iz AH. Kasneje bo prepozno.
Tu ne mislim samo na obleko in orožje. Naprimer, ne pozabi, da nikoli v življenju ne boš nafarmal dovolj draguljev, da izdelaš vse najboljše dragulje, ki jih potrebuješ. Moja celotna zaloga nafarmanih draguljev, ki sem jih skrbno zbiral celo leto in mi je napolnila tretjino skrinje, je šla za en sam dragulj najvišje kvalitete. Rabim jih pa najmanj 8. Za en sam lik izmed desetih.

Moj nasvet, kopičite zaloge iz AH. Bližajo se nam težki časi ;)

Kenpachi ::

Ti morda ne bi nic za trdno rekel, Blizzard pa bi.

http://diablo.incgamers.com/blog/commen...
Zaraki Kenpachi.

glistovje ::

ravno zdaj je čas da kupiš teh par 100M za par €, in ne igraš do patcha ;) farmanje je nesmiselno trenutno

ales85 ::

Meni (in glede na forume očitno mnogim) je ravno nabiranje golda nezanimivo. Zato čakam na spremembe, ker bo šele potem zanimivo. Vsaj, če bodo možnost na normalnih ravneh. Na primer v D2EXP si lahko z igranjem sam prišel do dobre opreme.

Pa tudi način trgovanja, ki sicer mnogim ni všeč, je bil meni veliko bolj všeč.

MrX ::

RoS zgleda čisto nov špil. Glejte streame na twitchu.

oblivioner ::

1-70 (15 minut) z rushom

http://www.twitch.tv/datmodz/c/3286040

guybrush ::

In kako se vam zdi dodatek? Bote nabavli?

kmetek ::

kakšen dodatek, link?

Matev ::

imaš link dva posta višje

Zmajc ::

Dodatek še kar nekaj časa ne bo zunaj, tako da se nam ne more zdek nikakršen.

guybrush ::

Kok ne sej so ze use pokazali.

Zmajc ::

Z 400+ urami je za mene osebno D3 mrtev. Tega noben dodatek ne bo spremenil, še posebej ne po ceni 40-60€ ;)

ahac ::

Ja, ker 50€ je totalno preveč za 400+ ur. :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zmajc ::

Kdo pa pravi da bi dodatek igral 400+ ur tudi če bi ga kupil?

Matev ::

jaz imam cca 700 ur

in bi doddatek igral
če bi ga dobil zastonj

me pa ne mika kupiti in zbezlati do god like igranja

MrX ::

prodam acc, barb p100, wd p80, monk p30

Izi ::

A se že kaj špekulira o ceni dodatka? Nisem še nič zasledil.
Jaz ga bom skoraj zagotovo nabavil, če le ne bo koštal 40 EUR ali celo več.

Pa kolikor vidim dodatek ne bo prišel marca ko bodo ukinili AH. Menda ga pred avgustom ne bo.

Zmajc ::

Blizzard še nikoli, za nobeno igro, ni naredil poceni dodatka ;)

Izi ::

Nekaj sem našel: http://www.polygon.com/2013/10/9/482159...

Kot kaše bosta 2 verziji in sicer standardna za $30 in zbirateljska za $50.
Sedaj je pa vprašanje koliko bo to v Eurih. 20 do 25 € bi rekel.

MrX ::

za blizz je dollar isto kot euro ;((

Kenpachi ::

To že, ma na drugih online shopih bo ziher lepa dolarska cena za cdkey.
Zaraki Kenpachi.

Zmajc ::

Ko bo 10-15$ kupim .... mogoče.

Izi ::

Ne vem kaj se dogaja z Blizzardom, ampak vsi Evropski serverji za VSE Blizzard igre so "dol" že 2 dni.
Najbolj zanimivo je, da status ves čas kaže, da je z vsemi serverji vse v redu, prav noben pa ne more igrati že od nedelje zjutraj.
Sem malo pobrskal po forumih, in kot kaže Blizzard intenzivno "išče" napako že okoli 27 ur, pa je sploh še niso odkrili, kaj da šele, da bi kaj začeli popravljati.

Nič kaj dobra reklama za prihajajoči update in razširitev.
Medtem pa Ameriški serverji ves čas delujejo brez problema. Za Blizzard smo Evropejci kot kaže ne nekem drugem planetu.

Dami ::

Ne najdem več linka, sam mogoče se kdo spomni pred leti ko je bla ena WoW zadeva, kjer so lahk sodelovale vse EU države razen Slovenije. In ko je folk pospamal helpdesk forume zakaj, so jim odgovoril da Slovenija ni v Evropi :) Tolk o caring. Itak sn pa js zaključu z blizzardom, razen ko (če) bo Titan obetaven.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
««
54 / 157
»»