» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
53 / 157
»»

Matev ::

ke meni internet ni delal
sem še vseeno pogrešal možnost offline igranja

ahac ::

Jaz sem bil pa brez elektrike pa mi niti Torchlight ni delal. "Človek ne jezi se" pa lahko igram offline in tudi brez elektrike!

Guild Wars 2 sem pa tudi 99% sam preigral pa vseeno nihče ne zahteva možnosti offline igranja...

D3 je pač online single player / coop game. To se je vedl že dolg pred izzidom tko, da ne vem zakaj sploh še razpravljamo o tem.
A je na konzolah res tolk boljš?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Truga ::

ahac je izjavil:

Jaz sem bil pa brez elektrike pa mi niti Torchlight ni delal. "Človek ne jezi se" pa lahko igram offline in tudi brez elektrike!

Guild Wars 2 sem pa tudi 99% sam preigral pa vseeno nihče ne zahteva možnosti offline igranja...

D3 je pač online single player / coop game. To se je vedl že dolg pred izzidom tko, da ne vem zakaj sploh še razpravljamo o tem.
A je na konzolah res tolk boljš?


Orth: Sorry, I don't get the drama around having an 'always on' console. Every device now is 'always on'. That's the world we live in. #dealwithit.
Heir: Did you learn nothing from Diablo III or SimCity? You know some people's internet goes out right? Deal with it is a shitty reason.
Orth: Electricity goes out, too.
Heir: Gamers live in non urban areas too.
Orth: Sometimes the electricity goes out, I will not purchase a vacuum cleaner
Orth: The mobile reception in the area I live in is spotty and unreliable. I will not buy a mobile phone.


Btw, GW2 je proper MMO, ne single player with optional coop. GW2 NE MORES igrat sam. Nikoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

ahac ::

Kako ne moreš? Jaz sem ga 99% časa.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Truga ::

Nisi. Vedno so bili okoli tebe drugi igralci. Vedno razen v single player instancah, ki jih je pa blazno malo.

ahac ::

Ja, so bili, ampak na mojo igro to ni imelo skoraj nobenega vpliva. Če bi lahko šel offline in ne bi videl drugih igralcev, bi vseeno skoraj enako igral naprej.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Truga ::

Niti priblizno. Ce ne razumes zakaj, pol si igral mize, in ti nimam vec cesa povedat.

Izi ::

Truga, ravno prej si me učil da ne smem govoriti drugim kako naj igrajo igre, sedaj pa nadiraš Ahaca, da ni pravilno igral GW2 :D

Truga ::

Ne, igral ga je pravilno. To da on ni opazil da igra z drugimi ljudmi je cisto OK. In jaz mu nebi branil da bi igral GW2 sam doma, ampak zal nima opreme za laufat njihov server, tako da ga zal ne more (za razliko od diablota, ki bi ga lahko, glede na to da laufa tud na konzolah...).

Kenpachi ::

Jaz niti nisem hotel govoriti o internetu, ampak o AH in dropih. Zato "offline". Ker nekateri ljudje nimajo 600h cajta da dropne nekaj koristnega.
Zaraki Kenpachi.

ragezor ::

Truga je izjavil:

Ne, igral ga je pravilno. To da on ni opazil da igra z drugimi ljudmi je cisto OK. In jaz mu nebi branil da bi igral GW2 sam doma, ampak zal nima opreme za laufat njihov server, tako da ga zal ne more (za razliko od diablota, ki bi ga lahko, glede na to da laufa tud na konzolah...).


GW2 server bi pomoje lahko laufal na starih nokiah, če bi bil ti edini igralec povezan gor.

Izi ::

ragezor je izjavil:

GW2 server bi pomoje lahko laufal na starih nokiah, če bi bil ti edini igralec povezan gor.

Točno tako. Število igralcev je bistvo. Tistih par igralcev, ki lahko hkrati skupaj igrajo v Diablu 3 ni omembe vredno, zato je to močno tudi na konzolah.
Na splošno pa boljši PC danes zmore servirati nekako do 20 igralcev, za kaj več pa bi rabil že namenske serverje oziroma skupine serverjev, ki danes zmorejo servirati nekje okoli 200 igralcev hkrati na istem kanalu.

Glede tega bo daleč najbolj napreden The Elder Scrolls Online, kjer smelo napovedujejo, da bo na istem kanalu možno menda celo do 2000 igralcev hkrati. Kako mislijo to izvesti mi ni jasno. A so sploh pomislili na Cliente, kjer se bo tudi boljši igričarski PC sesedel če se mu v vidnem polju naenkrat pojavi 100 igralcev.

Sedaj pa nazaj k Diablotu.
Še nič nismo rekli o novem classu, ki pride z razširitvijo.

Crusader (po slovensko - Križar) ima korenine v Paladinu iz Diabla 2.
Blizzardovci so povedali, da so ga začeli razvijati kot temnejšo verzijo Paladina, pa se je potem razvil v čisto nekaj drugega, zato ima tudi povsem novo ime.
Kot se za vsakega Paladina spodobi bo tudi Crusader mešanica bojevnika in čarovnika. V prvi vrsti seveda bojevnik v najtežjem oklepu in z velikanskim ščitom v eni roki, ki je zaščitni znak vseh Paladinov. Poleg tega pa seveda čarovnik, ki pa obvlada večinoma zdravilne in zaščitne uroke, bolj malo pa napadalne.
Crusader bo torej imel težak oklep, v eni roki ščit, v drugi roki pa "Flail". Flail je eno najbolj ubijalskih enoročnih orožij v vsej zgodovini. Je pa problem, da moraš biti za njegovo učinkovito rabo precej močan in še spreten povrhu, zato so tisti bolj šibki bojevniki raje vihteli meče.
Flail ima kratek ročaj iz katerega gre srednje dolga veriga, na koncu katere je železna krogla z ostrimi bodicami. Če to vrtiš naokoli se ti nihče niti približati ne more, če pa zadeva koda zadane pa ga polomi in naluknja.
Crusader bo torej v prvi vrsti melee bojevnik, ampak za razliko od Barbara, ki kora biti precej blizu sovraga, se Crusader zaradi orožja praviloma bori malo bolj oddaljen od sovražnikov, ker ima orožje daljši doseg. Poleg tega pa še uporablja magijo.

Demon Hunter, Witch Doctor in Wizard so torej borci na daleč.
Barbarian in Monk sta borca na blizu.
Crusader pa bo borec na srednjih razdaljah.

Za moj okus je bil najboljši klas do sedaj Monk, sedaj pa, če ga seveda namenoma ne bodo naredili prešibkega, bo to skoraj zagotovo Crusader. Neuničljivi tank, ki se lahko sam zdravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Matev ::

z demon hunterjem sem dosegem praktično vse kar se da
http://eu.battle.net/d3/en/profile/pete...
in sedajnima več interesa igrati

PNG ::

Isto...2x para 100 monk, vsi achievementi, vsi crafting plani (tudi legendary), vsi vanity itemi v stashu, top 100 monk EU itd.

Izi ::

Pridna.
Sedaj, če sta končala z igro, bi bilo pošteno, da opremo in zlatnike prepustita nekomu, ki še občasno igra, da ne bo šlo vse skupaj v nič. Na primer meni ;)

Še malo sem pobrskal glede prihajajočega Paragon 2.0 sistema.
Paragon bo postal skupen za vse like na računu. Pojavljalo pa se mi je vprašanje kaj se bo zgodilo z dosedanjimi Paragon leveli. Ali bo novi Paragon seštevek vseh starih ali pa se obdrži samo najvišji doseženi?
Torej novi Paragon se bo prenesel samo od najvišje zlevelanega lika in se prenesel na cel račun.

Če imaš na primer 2 lika, ki sta sedaj oba Paragon 100 in 1 lik, ki je paragon 10, ne boš imel potem kar Paragon 210 ampak bodo vsi trije liki postali Paragon 100.
Ta skupni Paragon pa boš lahko levelav v neskončnost potem s katerimkoli likom.
Bosta pa Paragon za Hardcore in Paragon za Softcore ostala ločena.

Bo pa še ena bistvena razlika od sedaj.
Na vsak pridobljeni Paragon level boš poleg sedanjih 3% Magic Find, 3% Gold Find, in dviga osnovnih statistik, sedaj pridobil še nekaj točk, ki jih boš lahko prosto sam dodal kamor boš želel.
Te točke, ki jih boš nekam vložil bodo veljale za VSE tvoje like in ne samo za tistega s katerim si jih prislužil.
Če torej nalevelaš en Paragon level in dobjlene točke vložiš v "movement speed", se bodo od tega trenutka naprej prav vsi tvoji liki premikali hitreje.

Teh statistik, ki jih boš lahko dvigoval bo 16.
Poleg osnovnih attributov (Strength, Dexterity, Intelligence in Vitality) bodo to še critical hit chance, Critical hit damage, attack speed, damage, movement speed, pickup radius, blocking %, ...
Kar težka izbira. Čeprav se mi zdi, da je osnovne atribute dokaj lahko dobiti na opremi in bo bolj pametno vlagati v critical chance ali attack speed, ki jih je presneto težko dvigniti in oprema z njimi je draga ko žafran.

Medtem, ko sami Paragon leveli ne bodo omejeni pa bodo omejene vse statistike. Vsaka statistika bo imala hard znotraj Paragon sistema.
Na primer celotni Attack speed ni omejen, ampak z Paragon sistemov ga boš lahko dvignil NAJVEČ za 10%.
Ker je zadeva še v razvoju še ni točno določeno, ampak gre nekako takole.
Na vsak Paragon level naj bi dobil 5 točk.
Vsaka vložena točka v attack speed ti bo dala +0,2% attack speed. Po 50 točkah boš torej dosegel hard cap 10%
Critical hit Chance bo tudi menda omejen na 10%, Critical hit Damage na 50%, Cooldown reduction na 100%, ...
Je pa zaenkrat videti da ciljajo hard cap za vse statistike ravno na 50 točk.
Se pravi, če jaz prav razumem boš na Paragon level 100 napolnil ravno vse statistike do maksimum, naprej pa bo potem možno vlagati samo še v attribute.
Pravzaprav je kar dobro zamišljeno, ker s raznimi attack speedi in critical šansami je treba biti zelo zelo previden. Kakšen procent preveč in nisi več bojevnik ampak bog :P

Pa pri Hardcore likih je treba paziti, ker pri prenosu Paragona 1.0 v Paragon 2.0 mora biti lik seveda še živ. Če bo letos tvoj Hardcore lik s Paragon 100 umrl, bo vse izgubljeno, saj se bo Paragon prenesel samo iz najvišje zlevelanega živega lika. Ko pa bo enkrat prenesen v 2.0 pa ti pridobljen Hardcore Paragon ostane za večno tudi če ti vsi Hardcore liki pomrejo.

Matev ::

bi bilo pošteno, da opremo in zlatnike prepustita nekomu, ki še občasno igra, da ne bo šlo vse skupaj v nič. Na primer men


ne bi bilo pošteno
ker bi te s tem oropala vsega užitka ob igranju do takega nivoja

guybrush ::

sej ni res to za paragone, če maš 10 likov paragon 100 se bo ves xp seštel v paragone lvle. Ne boš postal para 1000 ampak recimo para 150.

https://twitter.com/Lylirra/status/3702...

Pa tud za hc mrtve like se še neve mogoče se bo štelo mogoče ne.

https://twitter.com/Lylirra/status/3739...

MrX ::

ja kaj si pa mislu da bo kr vsak paragon level enak al kaj :D

nemorš enačit levele recimo od 1-10 pa 90-100...

Zmajc ::

Saj to je logično... Sešteva se zaslužen exp, ne leveli ...

rdecaluc ::

Auction House bo odstranjen! HURA! :D
Est modus in rebus. ,typos

ahac ::

Trade spam & scammerji! HURA! :D
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

detroit ::

hmm kako bojo pa potem služl
Skero

Zmajc ::

Glede na to da je Diablo 3 najbolje prodajana igra vseh časov na PCju ter da je RMAH v obratovanju že več kot eno leto mislim da so imeli profita več kot dovolj.

Če bodo s tem porihtali da loot ne bo 99% škarta ter da bo več kvalitetnih legendary-ev tole močno pozdravljam.

ahac ::

detroit je izjavil:

hmm kako bojo pa potem služl

V GTA5 temi je posnetek iz Bigbang midnight opening... in pri Diablo 3 midnight opening je bilo vsaj 2x tolk ali več ljudi. Tko bodo služil... s prodajo igre.
AH je itak bil namenjen temu da poenostavi preprodajo itemov (kar se itak dogaja in se še vedno bo)... če zraven Blizzard kaj zasluži, good for them, ampak to ni njihov business model (čeprav so nekateri prepričani, da je tako).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Matev ::

Če bodo s tem porihtali da loot ne bo 99% škarta ter da bo več kvalitetnih legendary-ev tole močno pozdravljam.


ja a tk oda bvo vsak drop bil boljši kot prejšnji
???

ne vem od kje vam logika da bi lahk obilo drugače kot tko kot je - da je večino dropa slabšega kot oprema ki jo imaš

Izi ::

18. marca 2014 bodo dokončno ukinili tako AH kot RMAH.
To bo verjetno ravno takrat, ko bo ven prišla nova razširitev z novim poglavjem, novim klasom in novim sistemom Loot 2.0.
Ravno ta Loot 2.0 bo verjetno nadomestil AH in RMAH.
Če bi ob trenutnem Loot 1.0 ukinili AH in RMAH bi bila to katastrofa. Roko na srce, brez AH večina igralcev ne bi nikoli končala Inferno stopnje. Tudi po 200 urah igranja nimaš šans, da bi prišel skozi Act 3 in 4 Inferno, brez da bi si nakupil opremo v AH.
Loot 2.0 naj bi to spremenil. Bistvena novost Loot 2.0 bo, da bo dropov bistveno manj, bodo pa bistveno boljši. Namesto da nas sovražniki zasipajo z robo, ki se jo pravzaprav niti ne splača pobrati iz tal in imamo v nekaj minutah polno malho opreme četudi pobiramo samo zlate drope, bo v Loot 2.0 potrebno verjetno pol ure, da bomo napolnili malho ampak bo pa notri vedno nekaj Legendarnih predmetov.

Kakorkoli že, od 18. marca 2014 naprej bomo tako ali tako rabili komplet novo opremo level 70, da se bomo uspeli prebiti skozi novo poglavje Diabla 3.
Do takrat pa je še točno pol leta.

kmetek ::

erm dropi?

Izi ::

kmetek je izjavil:

erm dropi?

drop = pasti = roba, ki pada od sovražnikov = loot

Sem preveril današnji AH in prav VSE se je podražilo že za 100% in cene še kar rastejo. Cene draguljev in crafting materialov divjajo v nebo.
Čeprav je še 6 mesecev do ukinitve AH je zavladala prava panika oziroma nakupovalna mrzlica :D

Kenpachi ::

Wut!? Celo spet bom igral Diablo 3? Weeeeeeeeeeeeee
Zaraki Kenpachi.

Izi ::

Še eno stvar bi omenil.
Ko sem na začetku vseh 5 klasov za probo spravil do level 20, da se odločim s katerim bom igral, je bil moj najboljši klas Monk, Witch Doctor pa se mi je zdel najslabši, potem sem z Monkom igral do Paragon 25.
Ko sem po enoletni pavzi spet začel igrati, (igra se je v tem času precej popravila in tudi spremenila) sem vse klase spravil na level 60 in še skozi Inferno, da so si nabrali nekaj Paragon levelov. Vsi imajo podobno opremo in zadeve so sedaj malo drugačne.
Najboljši klas je po mojem mnenju sedaj Witch Doctor, 2. je Monk, 3. Demon Hunter, Barbarian in Wizard pa mi kot že na začetku, tudi sedaj nista nič kaj prida.
Demon Hunter zgleda zelo obetavno ima vedno najvišji damage v igri, ampak je pa čisti glass cannon, ki umre, že če ga kdo samo grdo pogleda. Vsi štirje ostali klasi so pravi Tanki proti Demon Hunterju. Problem Barbariana in Wizarda pa je, da sta ne glede na izbrani build enostavno prepočasna za tovrstno igro.
Monk je precej hitrejši pri pobijanju kljub temu, da ubija samo na čisto blizu, ampak ga rešuje skill, ki ga vedno teleportira do sovražnika, tako zelo hitro počisti tudi veliko dvorano sovražnikov. Pa sovražniki ga skoraj ne morejo zadeti, saj ga približno 70% udarcev zgreši.

Witch Doctor pa je razred zase. Od začetka so ga izgleda močno popravili. Njegovi priklicani pomagači so sedaj dejansko zelo uporabni. Bistveno bolj uporabni kot naš follower, ki je odvisem od opreme. Witch Doctorjevi priklicani spremljevalci pa so kot kaže odvisni naših statistik in ko mi napredujemo tudi oni napredujejo, tako da tudi na Inferno ne samo uspešno tankirajo, ampak uspejo celo sami pobijati tisti bolj šibek canon futer.
Če ima naš Witch Doctor dovolj velik resistance potem je Gargantuan skoraj neuničljiv. Udarja pa pravzaprav z enako silo kot naš junak, seveda pa precej bolj počasi.
Poleg Gargantuana imam vedno še 4 pse, ki tudi niso noben cannon futer, ampak uspešno tankirajo in to vsak svojega sovražnika, če je potrebno in tudi kar nekaj škode delajo. V najhujših Elitnih bojih padeta eden do 2 psa. S primernim skillom se vsa škoda, ki jo delajo psi povrne nazaj v obliki zdravja. Pol jo gre za zdravljenje psov, polovico pa jo dobi naš Witch Doctor.
Najlepše pri vsem je, da so priklicani spremljevalci tako pametni in tako hitro napadajo tudi najbolj oddaljene sovražnike, da lahko moj Witch Doctor brezskrbno stoji sredi bojišča tudi po 10 sekund, brez da bi ga napadel kakšen sovražnik. Edina skrb je pravzaprav, da se izogibaš strupenim in ognjemim lužam in laserjem, ki se vrtijo po bojišču.
Da pa gre bojevanje kar se da hitro pa poskrbi Witch Doctor, ki iz neba zaliva bojišče s strupom, ki ima precej veliko območje delovanja, deluje trenutno in potem še nekaj sekund dela škodo na celotnem območju, pa še nobenih časovnih omejitev nima in lahko strup zlivaš po celotnem bojišču, dokler imaš na voljo kaj Mane.
Boss fighti, vsi, vključno z Diablom, pa so za Witch Doctorja naravnost smešno lahki, saj je Boss en sam, in ga naši spremljevalci tankirajo brez problema. Witch Doctor samo iz ozadja brezskrbno meče strup. Kar malo dolgočasno, če pomislim, kakšne hude probleme z Bossi ima naprimer Demon Hunter.

Skratka Witch Doctor je moj novi najljubši klass 8-)

tt2 ::

A multiplayer oz. deathmatch so že dodali v igro? Pač ne spremljam scene že nekaj časa.

Izi ::

Multiplayer (igralci skupaj proti sovražnikom) je že od začetka, Deathmatch so pa skenslali že skoraj eno leto nazaj, ker menda nikakor ne gre v PvE mehaniko kot jo ima Diablo.
Je pa možen duelling oziroma dvobojevanje, to pa je na voljo že celo leto.

MrX ::

haha Izi, barb ti je počasen :D očitno še nisi videl kaj dela wwrend build

Matev ::

Demon Hunter zgleda zelo obetavno ima vedno najvišji damage v igri, ampak je pa čisti glass cannon, ki umre, že če ga kdo samo grdo pogleda.



Zanimivo, jaz pa lahko igram mp10 z demon hunterjem in zraven še jem kosilo.

MrX ::

glede XPja, ki je pač trenutno edina stvar za katero se sploh splača igrat je za solo najbolš barb, al pa kr grupa štirih barbov :)

Smurf ::

Bi zelo rad verjel Iziju (ze nekaj casa nisem igral d3 tako, da nisem na tekocem) in probal zamenjati wiza z witch doctorjem, ampak do sedaj se nisem naletel na njegov zapis, ki bi se izkazal za resnicnega (mogoce imava pa popolnoma razlicen tip igranja).

Ze tega ne razumem, zakaj bi bil witch doctor najboljsi proti bossom. Moj CM Wiz je ze leto nazaj skoraj perma freezal (tudi po nerfu) vse bosse, tako da se bolj kot ne postavis zraven, klikas 3 gumbe, vmes pa jes kosilo :). Razen, ce so mi ga vmes se dodatno z nerfal :).

Zmajc ::

Matev je izjavil:

Demon Hunter zgleda zelo obetavno ima vedno najvišji damage v igri, ampak je pa čisti glass cannon, ki umre, že če ga kdo samo grdo pogleda.



Zanimivo, jaz pa lahko igram mp10 z demon hunterjem in zraven še jem kosilo.



Yep, demon hunter z dobro opremo je daleč od Glass Cannon-a, samo Vitality in resiste si moras nabiti na spodoben nivo. Shadow Power/Gloom ti omogoča da tankaš praktično vse (razen določenih uber bossov/elitov) v kombinaciji Bola/Spike trap + Guardian turret.

Osebno še nisem ravno godly geared pa komot soliram Inferno MP8

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

PNG ::

No, no, dečki...pač niste en čas igrali in s tem ni nič narobe, samo od zadnjega buffa je WD>Barb>Wizard>Monk>DH razmerje. Obstajajo posnetki, kjer WD dela 30m DPSa, o tem barbi lahko samo sanjajo.

Z WDjem in Barbom se da zelo hitro farmati, Wizardi so odlični sploh za slabše zgearane partije da frizajo, monki so super za visoko zgearane partije zaradi cyclone strikea, z DHji pa noben niti noče igrati, ker so plain out za en drek. Tako to je trenutno, upam, da se kmalu zadeve spremenijo.

Izi ::

Z bogovsko opremo so vsi klasi otročje lahki in precej enakovredni.
Problem Barbara jaz vidim v tem, da odlično deluje samo v velikih in neskončnih skupinah sovražnikov, ki pa jih v igri ponavadi ni ravno veliko.
V gornjem videu se vidi, kako se igralec na vso moč trudi, da mu ne poide "Wrath of the Berserker", ki je glavni Barbarov skill. Dokler nabira po vsaj 25 furije na sekundo mu "Wrath of the Berserker" deluje ves čas. Če mu zmanjka sovražnikov, bo v 15 sekundah postal navaden počasni in za kar četrtino bolj šibek Barbar. Cooldown pa je kar 120 sekund. Brez njega pa je Barbar najbolj počasen pobijalec od vseh klasov. Redka so območja, kjer je dovolj sovražnikov za ves čas vzdrževati "Wrath of the Berserker" pa še precej sreče moraš imeti. Kot v gornjem videu moraš ves čas tako divjati naokoli, da polovico sovražnikov sploh ne pobiješ, ker moraš že drveti naprej do nove skupine, pa še sovražnike rabiš, če se moraš slučajno vračati nazaj ker si zašel v slepo ulico. Takega tempa kot v videu ne moreš držati dalj časa. Pa še tako divjanje je namenjeno izključni samo nabiranju XP, ker za pobiranje robe niti približno nimaš časa.
Jaz sem z mojim Barbarom seveda probal igrati isto, kot v videu pa se izkaže, da je v realnosti vse precej drugače. Vedno te nekaj zmoti, moraš kaj pobrati ali ne najdeš sovražnikov, pa te hitro vrže ven iz "superman mode". "Wrath of the Berserker" je bil pri meni bolj kot ne ves čas v cooldownu. Tako da Barbar ni zame ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

PNG ::

To drži za vse klase, razen DH. DH je zanič tudi ko je TOP zgearan. Jaz sem imel takrat za ~50b DH in je bil BISTVENO počasnejši od mojega barba za 1b ali mojega monka za ~30b. WD pa je itak brezveze omenjati, ker dela največ DPSa od vseh klasov v špilu.

Matev ::

DH je zanič tudi ko je TOP zgearan.


ahmm

igra je mnogo več kot merjenje moči

z dh-jem sem res lepo in z užitkom igral skozi igro do inferno diabla

medtem ko sem potem z vsemi drugimi liki praktično v mislim da 20h zlevelov do lvl60 (ah in gold od dh-ja)
in sem se počutil čist brezveze

PNG ::

Ja meni je tudi moj prvi karakter bil najboljši, samo to še ne pomeni da je najboljši. Govorim za party play itd. Saj to je poanta hack n' slash špila...

Matev ::

v času ko sem jaz igral sta bila najbolj zaželena za družbo barb in monk

MrX ::

eh držat gor wotb je pa ja otročje lahko

guybrush ::

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/...

"What category that point can be spent in is determined by what Paragon level you earn. Paragon level 1 gives you a point to spend in a Core Stat, Paragon 2 gives you a point in the Offensive category, 3 is Defensive, and 4 is Utility (Adventure). Each Paragon level past that follows the same pattern. At present all categories other than Core Stats (Str, Int, Dex, Vit) have a cap on the number of points that can be allocated to them, which also means there is a cap to the total number of points that 3 of the 4 categories can have. If you reach Paragon 800, you will have maxed the number of points that can be allocated to the Offensive, Defensive, and Utility categories and all future Paragon levels will grant you a point in the Core Stat category instead."


zgleda bomo pri plvl 800 capali use in ce prov razumem bomo po plvl 800 dobivali point za core statse v neskoncnost

MrX ::

ja, prav zastopiš

Tac20 ::

Zdele se ful cajta nisem prijavil, pridem zdajle not in brez characterjev in vsega, kokr da je prvic ingame, a to je normalno.

ahac ::

Tac20 je izjavil:

Zdele se ful cajta nisem prijavil, pridem zdajle not in brez characterjev in vsega, kokr da je prvic ingame, a to je normalno.
Si v pravi regiji (EU/USA)?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Tac20 ::

ahac je izjavil:

Tac20 je izjavil:

Zdele se ful cajta nisem prijavil, pridem zdajle not in brez characterjev in vsega, kokr da je prvic ingame, a to je normalno.
Si v pravi regiji (EU/USA)?


LOL, to je blo ja, nevme zakaj mi je kr samo zamenjal na america, tnx.

Guzzy ::

Ve kdo ki bi se dalo dobit Diablo 3 najceneje? Ni treba da je škatla.
««
53 / 157
»»