Forum » Igre » Diablo III
Diablo III
Temo vidijo: vsi

jijetelu ::
glede težavnosti normal stopnje
Diablo kill - extreme purist sytle
Rules:
You may only use what you find/craft
Trading with other extreme purists is allowed
You may only use gold/gems found on your purist character
You may NOT use the auction house
You are allowed to sell items you found, but you may not use the gold earned on your purist
Your items may not have any vitality stat
Your items may not have any + % life stat
Your items may have life regeneration, life on hit & life steal stats.
Your follower has the same item restrictions
Diablo kill - extreme purist sytle
Rules:
You may only use what you find/craft
Trading with other extreme purists is allowed
You may only use gold/gems found on your purist character
You may NOT use the auction house
You are allowed to sell items you found, but you may not use the gold earned on your purist
Your items may not have any vitality stat
Your items may not have any + % life stat
Your items may have life regeneration, life on hit & life steal stats.
Your follower has the same item restrictions

Izi ::
Link --> Tukaj je natančno razloženo kakšni bodo novi Legendarni predmeti po popravku 1.0.4.
Zgledajo odlično. Veliko jih ima še kakšen poseben unikaten "affix", ki ga ostali predmeti ne poznajo.
Na primer občasno dobiš okoli sebe tisti rumeni shield neranljivosti, ki ga tako preklinjamo pri Elitnežih, ob udarcu šarmiraš peklenščka, da se nekaj časa bori na tvoji strani, dobiš smrdeče hlače, ki oddajajo iste strupene oblake smradu kot šef Ghom, ob udarcu sovražnika prikličeš demonskega pomagača, čevlji, ki za seboj puščajo ognjeno sled, ki je precej ubijalska, možnost, da prav ob vsakem udarcu sovražnik odvrže nekaj denarja, ...
Te divje statistike bodo imeli SAMO na novo najdeni legendarni predmeti. kot je običajno pri vseh MMORPG-jih se stari predmeti ne spreminjajo nikoli. Tudi če legendarnega predmeta še nisi identificiral se nič ne spremeni, ker vse statistike so določene tisti hip ko je predmet padel, takrat se zarola kocka in se določijo statistike, torej četudi predmeta še nisi identificiral so vse statistike na njem že fiksno določene. Da ne bo kdo zaman upal
Samo škoda, ko so tako redki. Jaz sem v okoli 200 urah igranja dobil, če se ne motim samo 6 legendarnih predmetov.
Zgledajo odlično. Veliko jih ima še kakšen poseben unikaten "affix", ki ga ostali predmeti ne poznajo.
Na primer občasno dobiš okoli sebe tisti rumeni shield neranljivosti, ki ga tako preklinjamo pri Elitnežih, ob udarcu šarmiraš peklenščka, da se nekaj časa bori na tvoji strani, dobiš smrdeče hlače, ki oddajajo iste strupene oblake smradu kot šef Ghom, ob udarcu sovražnika prikličeš demonskega pomagača, čevlji, ki za seboj puščajo ognjeno sled, ki je precej ubijalska, možnost, da prav ob vsakem udarcu sovražnik odvrže nekaj denarja, ...
Te divje statistike bodo imeli SAMO na novo najdeni legendarni predmeti. kot je običajno pri vseh MMORPG-jih se stari predmeti ne spreminjajo nikoli. Tudi če legendarnega predmeta še nisi identificiral se nič ne spremeni, ker vse statistike so določene tisti hip ko je predmet padel, takrat se zarola kocka in se določijo statistike, torej četudi predmeta še nisi identificiral so vse statistike na njem že fiksno določene. Da ne bo kdo zaman upal

Samo škoda, ko so tako redki. Jaz sem v okoli 200 urah igranja dobil, če se ne motim samo 6 legendarnih predmetov.

Kenpachi ::
Meh, jaz sem dobil 3, vsi nekje v rangu 52-55 level requirement. In potem, ko pogledam, kaki so chari pri tem levelu so smeha vredni tile legendaryji.
Živi bili, pa videli.
(Sploh pa kako so se šli bedarijo, i50-i47-i43 itd.) How dumb could that be? So prav rabli 3 mesece po izidu, da vidjo, da je bedna ideja, da itemi, ki imajo par tisočink možnosti dropa, da narolajo ilvl43 affix na ilvl50 itemu?
Živi bili, pa videli.
(Sploh pa kako so se šli bedarijo, i50-i47-i43 itd.) How dumb could that be? So prav rabli 3 mesece po izidu, da vidjo, da je bedna ideja, da itemi, ki imajo par tisočink možnosti dropa, da narolajo ilvl43 affix na ilvl50 itemu?
Zaraki Kenpachi.

Izi ::
Vsi klasi bodo močno prenovljeni. 3 mesece so opazovali, katere skille uporabljamo in katerih ne. Vsi najbolj uporabljani skilli ostanejo enaki, vsi ostali skilli dobijo toliko buffa, da bodo popolnoma enakovredni najbolj uporabljanim.
1.0.4 Wizard
Venom Hydra ostane ista, vse ostale Hydre bodo tako rekoč podvojile svoje moči.
Vsi signature skilli, razen Seeker in Piercing Orb, dobijo buff
1.0.4 Barbarian
Generatorji besnila: Frenzy ostane enak, Bash in Cleave dobita opazen buff
Porabniki besnila: Battle Rage ostane enak, Hammer of the Ancients in Rend skoraj podvojita svoje moči
Ostali klasi še pridejo na vrsto.
1.0.4 Wizard
Venom Hydra ostane ista, vse ostale Hydre bodo tako rekoč podvojile svoje moči.
Vsi signature skilli, razen Seeker in Piercing Orb, dobijo buff
1.0.4 Barbarian
Generatorji besnila: Frenzy ostane enak, Bash in Cleave dobita opazen buff
Porabniki besnila: Battle Rage ostane enak, Hammer of the Ancients in Rend skoraj podvojita svoje moči
Ostali klasi še pridejo na vrsto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Peters ::
Spremembe so kar obetavne, a kaj ko ni contenta na katerih bi jih bilo zabavno preskušat. Mogoče je res rešitev purist mode :)

Izi ::
Mogoče je res rešitev purist mode :)
Motiš se, Hardcore je točno tisto kar iščeš. Nikoli ne postane dolgočasen kot se na Normal zelo hitro zgodi.
Vsi Hardcore liki si delijo isto skrinjo in denar in če slučajno umreš, ti oprema v skrinji in ves denar ostane. Izgubi se samo umrli lik in oprema, ki jo je tisti hip nosil. Auction House je popolnoma ločen od tistega na Normal in ekonomija je mnogo bolj zdrava in cene nižje. Razen za opremo z veliko Vitality in Vitality dragulji, ki so svinjsko dragi. Logično, ker Vitality je glavna
statistika za vse Hradcore like ne glede na razred.
Priučitev draguljarske obrti je na Hardcore nujna, saj je likov visokih levelov zelo malo in dragulje vsak špara zase ali pa jih prodaja za bajne vsote. Farmanja na Inferno tu bolj malo, saj najbolj pogumni prilezejo nekje do polovice Hell stopnje.
Kljub temu, da je level 60 opreme malo je ta vseeno dokaj poceni, saj jo potrebuje samo malo igralcev, ker večina umre še preden doseže level 60

In ob smrti se nič ne izbriše kot so nekateri tu omenjali. Vse ostane zabeleženo in če je umrli lik vsaj level 10 ga lahko vpišeš v "Dvorano slavnih", kjer njegova slava ostane zapisana za večno. Edino ko lik pobrišeš, ker jih ima vsak igralec lahko samo 10, se njegova črta v profilu pobriše. Enako je tudi na Normal.

jijetelu ::
Mah, HC gor ali dol, ko ti brezvezno (beri disconnect) umre 50m vreden heroj, te zlo hit HC mine, IMHO gre 1.04 v pravo smer, samo še vedno manjka pravi razlog za igranje, spil je enostavno unrewarding
moje videnje glede na cca 500 ur igranja
- nisem prav prepričan da nosim na kateremkoli liku kakšenkoli kos lastnega dropa
- nisem še naredil achievementa "teach the jeweler 3 designs"
- prav tako nisem niti na pol blacshmithovih 25 planov
- kill or meet unique enemy achievements so pogojeni z cca 200 obiskov določenega področja (WTF?)
- pick up 100.000.000 gold (FFS?), reach lvl 60 with 2 each class (WTF&FFS?)
- kupovanje Inferno Akt 2+ potrebnih itemov (tudi na HC) nima prav nobene veze z "gold farmanjem"
dejansko mislim, da nas večina igra D3, dokler ne pride neki boljšega, ker pač špil enostavno nima potrebne globine
moje videnje glede na cca 500 ur igranja
- nisem prav prepričan da nosim na kateremkoli liku kakšenkoli kos lastnega dropa
- nisem še naredil achievementa "teach the jeweler 3 designs"
- prav tako nisem niti na pol blacshmithovih 25 planov
- kill or meet unique enemy achievements so pogojeni z cca 200 obiskov določenega področja (WTF?)
- pick up 100.000.000 gold (FFS?), reach lvl 60 with 2 each class (WTF&FFS?)
- kupovanje Inferno Akt 2+ potrebnih itemov (tudi na HC) nima prav nobene veze z "gold farmanjem"
dejansko mislim, da nas večina igra D3, dokler ne pride neki boljšega, ker pač špil enostavno nima potrebne globine

koyotee ::
pridi igrat d2 xD
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

klasicni ::
Katere spremljevalce (followers) uporabljate pri kateri klasi?
Jaz največ igram čarovnico, tako da templarja, za ostalo pa še iščem najboljše kombinacije.
Jaz največ igram čarovnico, tako da templarja, za ostalo pa še iščem najboljše kombinacije.

Izi ::
Marsikdo pozablja, da je Diablo 2 rabil nekako 2 leti, da je postal to kar je danes. Ob izidu je bil poln bugov in po moje precej manj igralen kot je trenutno Diablo 3. Čez kakšno leto bo tudi Diablo 3 popolnoma drugačen.
Je pa to igra grindanja in gonje za predmeti in to je vse. Komur to ni všeč ne vem kaj je sploh kupoval Diablo 2 ali 3.
Kar se tiče pa spremljevalcev pa ne moreš ravno posplošiti. Za melee klase je po moje najboljša čarovnica, za range klasse pa Templar.
Monk, kot moj najljubši klass se nikoli ne odpravi nikamor brez spremstva čarovnice. Sicer ona umre v vsakem večjem elitnem boju, ampak njeni buffi so nepogrešljivi, pa tudi škoda, ki jo dela sovražnikom nikakor ni zanemarljiva.
Aja, moram še omeniti, da v vseh dobrih 200 urah nisem doživel niti enega disconnecta, ali kakšnega zaštekanja povezave za vel kit nekaj milisekund, tako da me na Hardcore niti malo ne skrbi. Če bom umrl bo to izključno zaradi moje napake. Moja povezava je že 2 meseca konstantno na 43 ms in trdna ko skala. Sem pa na optiki.
Za vse disconnecte in štekanja so krive izključno slabe domače povezave in slabi ISP-ji. Če si na kakšni T-2 optiki nimaš kaj skrbeti.
Je pa to igra grindanja in gonje za predmeti in to je vse. Komur to ni všeč ne vem kaj je sploh kupoval Diablo 2 ali 3.
Kar se tiče pa spremljevalcev pa ne moreš ravno posplošiti. Za melee klase je po moje najboljša čarovnica, za range klasse pa Templar.
Monk, kot moj najljubši klass se nikoli ne odpravi nikamor brez spremstva čarovnice. Sicer ona umre v vsakem večjem elitnem boju, ampak njeni buffi so nepogrešljivi, pa tudi škoda, ki jo dela sovražnikom nikakor ni zanemarljiva.
Aja, moram še omeniti, da v vseh dobrih 200 urah nisem doživel niti enega disconnecta, ali kakšnega zaštekanja povezave za vel kit nekaj milisekund, tako da me na Hardcore niti malo ne skrbi. Če bom umrl bo to izključno zaradi moje napake. Moja povezava je že 2 meseca konstantno na 43 ms in trdna ko skala. Sem pa na optiki.
Za vse disconnecte in štekanja so krive izključno slabe domače povezave in slabi ISP-ji. Če si na kakšni T-2 optiki nimaš kaj skrbeti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Kenpachi ::
Ja, pupa da 15% bonus na armor in 30% slow on hit, confusion 2s in +3% attack speed...
Templar je neuporaben.
Scoundrel je pa kul zaradi blind, slow in +3% crit chance.
EDIT: adejdej. Sem na t-2 optiki in zna bit kak rubberband tu pa tam. It's inevitable. Je pa mala šansa, da se zgodi ravno pri fajtanju z eliti. Ben, ko pa se zgodi, rage.
Templar je neuporaben.
Scoundrel je pa kul zaradi blind, slow in +3% crit chance.
EDIT: adejdej. Sem na t-2 optiki in zna bit kak rubberband tu pa tam. It's inevitable. Je pa mala šansa, da se zgodi ravno pri fajtanju z eliti. Ben, ko pa se zgodi, rage.
Zaraki Kenpachi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kenpachi ()

Izi ::
Manjši "rubberband", se zgodi občasno, ja, ampak zaradi tega nikoli ne boš umrl. In zanj so res krivi Blizzardovi serverji. Da pa te je kdaj ven vrglo na T-2 optiki pa ne moreš reči.
Medtem ko je največja nevarnost na Hardcore disconnect, ki se kolikor berem Američanom kar pogosto dogaja. Ampak kot se morda čudno sliši imamo Evropejci bolj stabilen internet kot Američani.
Medtem ko je največja nevarnost na Hardcore disconnect, ki se kolikor berem Američanom kar pogosto dogaja. Ampak kot se morda čudno sliši imamo Evropejci bolj stabilen internet kot Američani.

Smurf ::
Jz sm izgubil ze 2 characterja na HC zaradi Blizzard disconnecta =/ (sm na optiki).
Drugace sem pa zdej pri wizardu nekoliko spremenu opremo in si zvisal critical chance na 45% in poskusu z WW buildom. Moram priznati, da zgleda zelo zabavno in rahlo abusive :P, ampak trenutno hitreje umiram s tem buildom kot prejsnim (moral sm zrtvovati nekaj resistanca in LoH v zameno za visji % cc, predvsem pa ga ne znam se tako dobro uporabljati).
Drugace sem pa zdej pri wizardu nekoliko spremenu opremo in si zvisal critical chance na 45% in poskusu z WW buildom. Moram priznati, da zgleda zelo zabavno in rahlo abusive :P, ampak trenutno hitreje umiram s tem buildom kot prejsnim (moral sm zrtvovati nekaj resistanca in LoH v zameno za visji % cc, predvsem pa ga ne znam se tako dobro uporabljati).

Izi ::
... moje videnje glede na cca 500 ur igranja ...A se zavedaš, da to znese skoraj 6 ur igranja čisto vsak dan od dneva izida?

Jaz sem pa danes prišel do Hell stopnje na Hardcore. Bilo je nekaj nevarnih trenutkov ampak nič resnega. Še najbolj nevaren je bil šef Ghom, kjer mi je v nekem trenutku zdravje padlo že na polovico

Sedaj pa naprej, Act 1 na Hell ni problema, Act 2 me pa resno skrbi, verjetno bom moral najprej priti do level 60 ...

jijetelu ::
... moje videnje glede na cca 500 ur igranja ...A se zavedaš, da to znese skoraj 6 ur igranja čisto vsak dan od dneva izida?
Jaz sem pa danes prišel do Hell stopnje na Hardcore. Bilo je nekaj nevarnih trenutkov ampak nič resnega. Še najbolj nevaren je bil šef Ghom, kjer mi je v nekem trenutku zdravje padlo že na polovico
Sedaj pa naprej, Act 1 na Hell ni problema, Act 2 me pa resno skrbi, verjetno bom moral najprej priti do level 60 ...
zanimivo, nisem niti študiral :P, sicer je cca 10% AFK, je pa še vedno veliko
Jst sem rabil z Monkom malo več kot 35 ur, šefi so vsi predvidljivi, pazljivost edino pri waller/arcane championih.

Nemixxx ::
jijetelu pokažeš malo battle tag bi rad malo pogledal tvoj profil :D
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

jijetelu ::
jijetelu pokažeš malo battle tag bi rad malo pogledal tvoj profil :D
http://eu.battle.net/d3/en/profile/zbog...

Izi ::

Nemixxx ::
gz :D
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

Peters ::
Ok, ste me prepričal s hardcore verzijo. Bom še to poskusil, ker normal je res dolgočasen, ko enkrat zaključiš vse težavnosti.

Izi ::
Jaz pa sem se spet spopadel z Normal igro.
Opravil sem z Act 2 Inferno in to več kot uspešno. Pravzaprav lahko na Act 2 sedaj farmam brez nevarnosti, da bi sploh kdaj umrl.
Potem pa groza. Sem bil prepričan, da ko enkrat uspem pomesti z Act 2 Inferno, da bom potem nekako le uspel priti do konca. Sanje
Čeprav na Act 2 z zavezanimi očmi opravim s prav vsemi kombinacijami Elitnežev, pa na Act 3 še vedno nimam za burek
Nihče ni omenil, da je med Act 2 in Act 3 prav tako velikanska oziroma še večja razlika kot je bila med Act 1 in Act 2. Ko sem z lahkoto opravil z Belialom sem ves optimističen začel Act 3 in bil zelo hitro postavljen na realna tla. Kljub 600 resistance, ki v Act 2 zadostuje, da gre laser skozi mene brez hujših posledic, me le ta v Act 3 ubije, če stečem skozi njega. Da ne omenjam, da moram z 20k DPS po povsem navadnem sovražniku tolči 5 do 10 sekund, preden pade. Še en nepremagljivi zid je pred menoj.
Opravil sem z Act 2 Inferno in to več kot uspešno. Pravzaprav lahko na Act 2 sedaj farmam brez nevarnosti, da bi sploh kdaj umrl.
Potem pa groza. Sem bil prepričan, da ko enkrat uspem pomesti z Act 2 Inferno, da bom potem nekako le uspel priti do konca. Sanje

Čeprav na Act 2 z zavezanimi očmi opravim s prav vsemi kombinacijami Elitnežev, pa na Act 3 še vedno nimam za burek

Nihče ni omenil, da je med Act 2 in Act 3 prav tako velikanska oziroma še večja razlika kot je bila med Act 1 in Act 2. Ko sem z lahkoto opravil z Belialom sem ves optimističen začel Act 3 in bil zelo hitro postavljen na realna tla. Kljub 600 resistance, ki v Act 2 zadostuje, da gre laser skozi mene brez hujših posledic, me le ta v Act 3 ubije, če stečem skozi njega. Da ne omenjam, da moram z 20k DPS po povsem navadnem sovražniku tolči 5 do 10 sekund, preden pade. Še en nepremagljivi zid je pred menoj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Nemixxx ::
nažalost se to dogaja :S ...upam da lahko blizzard kaj okrene proti temu
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

jijetelu ::
Čestitke. Ti boš kot kaže res uspel končati igro
Jaz sem trenutno na 2900 oziroma 63%
ni prav posebej verjetno :P
Nihče ni omenil, da je med Act 2 in Act 3 prav tako velikanska oziroma še večja razlika kot je bila med Act 1 in Act 2.
pa meni se niti ni zdela, je pa Akt 4 definitivno zanimiv, vsi sovragi delajo 2x več dmg kot v Akt 3

Izi ::
Tukaj so sedaj vsi linki do sprememb pri vsakem klasu:
1.0.4 - Barbarian
1.0.4 - Wizard
1.0.4 - Monk
1.0.4 - Demon Hunter
1.0.4 - Witch Doctor
1.0.4 - Barbarian
1.0.4 - Wizard
1.0.4 - Monk
1.0.4 - Demon Hunter
1.0.4 - Witch Doctor

mokasin ::
Pozdravljeni!
Želim kupiti igro Diablo 3 in jo želim kupiti na amazonu.co.uk. Link: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003...
A to domov dobim škatlo z igro in ali bo delovala na mojem slovenskem računu?
Želim kupiti igro Diablo 3 in jo želim kupiti na amazonu.co.uk. Link: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003...
A to domov dobim škatlo z igro in ali bo delovala na mojem slovenskem računu?

Izi ::
Ne vem o kakšnih EU ali Slovenskih računih sanjate, ko pa so vsi Battle.net računi enotni za cel svet.
Ni važno kje in kaj kupiš. Rabiš Battle.net račun, ki velja za vse Blizzardove igre, v igri sami pa potem izbereš na katerem serverju boš igral.
Pri Diablo 3 imaš na voljo Ameriške, Evropske in Azijske serverje. Lahko igraš na kateremkoli, samo liki niso prenosljivi med posameznimi serverji.
Ni važno kje in kaj kupiš. Rabiš Battle.net račun, ki velja za vse Blizzardove igre, v igri sami pa potem izbereš na katerem serverju boš igral.
Pri Diablo 3 imaš na voljo Ameriške, Evropske in Azijske serverje. Lahko igraš na kateremkoli, samo liki niso prenosljivi med posameznimi serverji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Izi ::
OMG, umrl sem na Hardcore 
Act 1 Hell je bil usoden za mojega level 53 Monka. Kljub najboljši opremi za ta level nisem imal šans, ko so me Elitneži popolnoma zazidali in še podkurili pod menoj. Monk nima nobenega skilla, da bi se lahko rešil iz take smrtne pasti. Zdravil sem se celih 15 sekund, pa se ni nikjer niti za hip pokazala najmanjša odprtina v zidu.
R. I. P.

Act 1 Hell je bil usoden za mojega level 53 Monka. Kljub najboljši opremi za ta level nisem imal šans, ko so me Elitneži popolnoma zazidali in še podkurili pod menoj. Monk nima nobenega skilla, da bi se lahko rešil iz take smrtne pasti. Zdravil sem se celih 15 sekund, pa se ni nikjer niti za hip pokazala najmanjša odprtina v zidu.
R. I. P.

Kenpachi ::
Ni res. Igra razlikuje med EU, Am in Azn clienti. Prav tako se ob različnih časih tudi updatajo le-ti.
Monk ima Serenity in Sanctuary za vzdrževanje fajta in Seven sided strike za temporary invulnerability. Thinder fists s Thunderclap pa ti pomagajo, da se teleportiraš k pošasti in pobegneš iz koridorja zidov. Health potioni in Breath of heaven povezujeta obdobje cooldownov na ostalih skillih.
Monk ima Serenity in Sanctuary za vzdrževanje fajta in Seven sided strike za temporary invulnerability. Thinder fists s Thunderclap pa ti pomagajo, da se teleportiraš k pošasti in pobegneš iz koridorja zidov. Health potioni in Breath of heaven povezujeta obdobje cooldownov na ostalih skillih.
Zaraki Kenpachi.

jijetelu ::
Kolikor je meni znano obstajata US verzija in Global verzija. Global lahko igraš na vseh strežnikih (US, EU, Asia), s tem da so profili popolnoma ločeni (ločeni liki, denar, napredovanje ipd.). Za samo EU verzijo še nisem slišal, lahko pa da tudi takšna obstaja.

Izi ::
Ni res. Igra razlikuje med EU, Am in Azn clienti. Prav tako se ob različnih časih tudi updatajo le-ti.
Ni res. Obstaja en sam client, vse ostalo je odvisno od nastavitev v clientu.
"Server region selection" in "Language selection" določita v kakšnem jeziku bo deloval client in na kateri server se boš priklopil. Updati so pa seveda ob različnih časih, ker te updata tisti server na katerega se priklopiš.
Monk ima Serenity in Sanctuary za vzdrževanje fajta in Seven sided strike za temporary invulnerability. Thinder fists s Thunderclap pa ti pomagajo, da se teleportiraš k pošasti in pobegneš iz koridorja zidov. Health potioni in Breath of heaven povezujeta obdobje cooldownov na ostalih skillih.
Stari, Monka imam v malem prstu in rešitve iz situacije v kateri sem bil enostavno ni.
Thunderclap je tako ali tako moj osnovni napad, ki te res teleportira k pošasti ampak NE preko ovir. Iz zida te ne reši.
In ko ti lava pod teboj pobira po 3000 HP na sekundo lahko samo upaš, da bo v zidu prej ali slej nastala luknja, ki jo pri meni ni bilo celih 15 sekund. Bil sem v ozkem hodniku, kjer je na levi in desno stena, naprej in nazaj pa ni šlo zaradi zidu. Elitneži so zid obnavljali na vsake 3 sekunde in tega zidu se je nabralo toliko, da sploh nobena pošast ni mogla do mene. So me pa od daleč zasipali z vem mogočim sranjem in pobiralo mi je 3000 HP na sekundo. Imel sem 25k HP, kar je več kot običajno za level 53 in omogoča, da dobrih 8 sekund stojiš v goreči lavi, kar bi bilo več kot dovolj, če bi lahko medtem koga udaril.
Bistvo Monka, ki ima precej LoH je, da se mu zdravje obnavlja dokler tolče po pošastih, jaz pa sem bil v ozkem hodniku popolnoma zazidan in nisem mogel nobene pošasti udariti
Serenity mi je dal 4 sekunde neranljivosti, potem pa je še 16 sekund do naslednje aktivacije. Breath of Heaven mi da manj kot 10.000 HP, kar je zadostovalo za dodatne 3 sekunde, potem je HP napitek, ki zadostuje nekje za 2 sekunde, potem pa sem lahko samo še čakal na neizbežno smrt.
S tako brzino, kot so nastajali novi zidovi pred in za menoj bi lahko čakal v neskončnost. Pod mano pa je bila ves čas uničujoča ognjena lava. In kot borec na blizu ne moreš udariti pošasti, če so vse najmanj 5 metrov daleč. Takega teleporta, kot ga ima Wizard pa Monk nima, da bi se lahko od tam ven teleportiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

jijetelu ::
OMG, umrl sem na Hardcore
Act 1 Hell je bil usoden za mojega level 53 Monka. Kljub najboljši opremi za ta level nisem imal šans, ko so me Elitneži popolnoma zazidali in še podkurili pod menoj. Monk nima nobenega skilla, da bi se lahko rešil iz take smrtne pasti. Zdravil sem se celih 15 sekund, pa se ni nikjer niti za hip pokazala najmanjša odprtina v zidu.
R. I. P.
chain walling je precejšen problem za mele klase, prav tako chain freezing, ki je trenutno strah in trepet vsem barbarom,
jst sem v Aktu 3 z Monkom imel podobno izkušjo(waller/arcane), vendar sem se nekako uspel skobacat ven iz zidu (dash strikaš kolikor se da, pa če rata)
sem se pa včeraj praktično že poslovil od WDja, waller/arcane/ilusionist mali pajki champi, 2x sem utripal rdeče, pa mi je nekako po čudežu uspelo ostat pri življenju (je pa za razliko od Softcore tle utrip na polno :P).

Kenpachi ::
Ni res. Obstaja en sam client, vse ostalo je odvisno od nastavitev v clientu.
"Server region selection" in "Language selection" določita v kakšnem jeziku bo deloval client in na kateri server se boš priklopil. Updati so pa seveda ob različnih časih, ker te updata tisti server na katerega se priklopiš.
All of you should check your facts. http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/... & http://gaming.stackexchange.com/questio...
snip
In dodatna sekunda in pol invulnerable 7-sided strike(ima teleport runo) + life on hit?
Also, stari, zakaj moraš vse poste pisat v takem agresivnem tonu? What did anyone do anything to you?
Zaraki Kenpachi.

Izi ::
Also, stari, zakaj moraš vse poste pisat v takem agresivnem tonu? What did anyone do anything to you?

Sem šel še enkrat prebrati moje poste, pa ne najdem nič agresivnega. Ljudje sicer različno pojmujemo agresivnost, zato naj dodam, da moj namen ni bil niti približno agresiven, če je že kje slučajno izpadlo tako. Debatiramo vendar o igri, kar po mojem mnenju spada pod zabavo

Peace brother

P.S.: Bom v prihodnje dodajal več smejočih smajlijev, da ne bom slučajno izpadel agresiven

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Kenpachi ::
Sounds fair.
Ben, meni nenavaden stil pisanja imaš. Nevermind then.
Torej, 7-Sided strike preverjeno teleportira čez stene...
Ben, meni nenavaden stil pisanja imaš. Nevermind then.
Torej, 7-Sided strike preverjeno teleportira čez stene...
Zaraki Kenpachi.

Izi ::
Torej, 7-Sided strike preverjeno teleportira čez stene...
Katera posebna runa, ali vedno?
Nekaj sem ga preiskušal, pa se mi je zdel močno preslaboten, da bi bil koristen. Ga pa nameravajo v 1.0.4 močno buffati kar se tiče damagea, tako da če te razmeče naokoli ne glede na ovire, bi znal biti koristen.

Kenpachi ::
Prva runa, sudden strike. Teleports to target and inflicts 1007% damage.
No, sej ni lih damage dealer, ampak je za "oh shi-" momente, ko nimaš več ničesar na zalogi, ravno zaradi trenutne neranvljivosti in teleporta. Slabost je le, da se prekine, če ubiješ edino tarčo in so ostale malo predaleč.
Vseeno je perfekten za izogib zidovom in predvsem tisto sekundo, ko bi te pohopsal arcane žarek.
This is how I roll: Monk
(Ne vem, ali je bug, meni kaže fleet footed namesto resolve. Resolve uporabljam.)
No, sej ni lih damage dealer, ampak je za "oh shi-" momente, ko nimaš več ničesar na zalogi, ravno zaradi trenutne neranvljivosti in teleporta. Slabost je le, da se prekine, če ubiješ edino tarčo in so ostale malo predaleč.
Vseeno je perfekten za izogib zidovom in predvsem tisto sekundo, ko bi te pohopsal arcane žarek.
This is how I roll: Monk
(Ne vem, ali je bug, meni kaže fleet footed namesto resolve. Resolve uporabljam.)
Zaraki Kenpachi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kenpachi ()

Izi ::
Čudno, da ne uporabljaš "Breath of Heaven" 
Ne sicer toliko zaradi zdravljenja, ki sicer tudi ni za odmet, ampak zaradi rune "Blazing Wrath", ki ti za 45 sekund poveča damage za 15%.
"Breath of Heaven" z runo "Blazing Wrath" je zame must have.

Ne sicer toliko zaradi zdravljenja, ki sicer tudi ni za odmet, ampak zaradi rune "Blazing Wrath", ki ti za 45 sekund poveča damage za 15%.
"Breath of Heaven" z runo "Blazing Wrath" je zame must have.

Kenpachi ::
Ja, je/naj bi bila zamenljiva s Sweeping winds, vendar se mi je tokom igranja izkazalo, da je sweeping winds bolj koristen skill, ker na 14 yardov takoj označi pošasti, da delajo -25% damage (Resolve).
Edit: Hm, on second thought... Mantra ma runo, ki dela damage in lahko označuje brez sweeping windws. Damn. Good idea. (Vprašanje sicer, ali je bolje delati +15% damage, ali pa pošastim zmajševati damage za -10%)
Edit: Hm, on second thought... Mantra ma runo, ki dela damage in lahko označuje brez sweeping windws. Damn. Good idea. (Vprašanje sicer, ali je bolje delati +15% damage, ali pa pošastim zmajševati damage za -10%)
Zaraki Kenpachi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kenpachi ()

Meizu ::
Nisem igral igre ampak IMO je odvisno od damagea, ki ga delajo pošasti. Če je njihov damage visok, potem 10% reduce dmg ni tako zanemarljiva cifra, še posebej, če lahko tak debuff potalaš večim hkrati.
Če imaš že tako dober DPS bi jaz IMO raje razmislil o reduce dmg kot pa attack buffu. Takšen dmg buff bi prišel bolj v poštev v kakšnem PVPju.
Če imaš že tako dober DPS bi jaz IMO raje razmislil o reduce dmg kot pa attack buffu. Takšen dmg buff bi prišel bolj v poštev v kakšnem PVPju.

Izi ::
Moje mnenje pa je, da je DPS bistvo. Nikoli ga ni dovolj. Čim hitreje ubiješ peklenščke, manj časa te bodo tolkli.
In tukaj imajo Elitneži po nekaj milijonov HP, mi pa samo nekaj 10k DPS. Vsak procent šteje. Najbolj bistvena pa sta critical chance in critical damage. Brez njih ne boš nikoli pravočasno dosegel tistih milijonov potrebne škode.
Vsaj Monku in Barbaru sovražniki s svojimi udarci ne škodijo tako rekoč nič. Nevarna je edino elementarna škoda od ognja, strupa in laserjev. Proti tem pa vsa možna zaščita pomaga bore malo. Edino kar deluje je čimprej ubiti sovražnika, zato je DPS v Diablo bistveno bolj pomemben kot zaščita.
Tudi zato je Demon Hunter tako uspešen, čeprav ima daleč najmanj zaščite od vseh klasov ima pa največji DPS. Če z Barbarom ali Monkom prideš nekje do 60k DPS si praktično nesmrten.
In tukaj imajo Elitneži po nekaj milijonov HP, mi pa samo nekaj 10k DPS. Vsak procent šteje. Najbolj bistvena pa sta critical chance in critical damage. Brez njih ne boš nikoli pravočasno dosegel tistih milijonov potrebne škode.
Vsaj Monku in Barbaru sovražniki s svojimi udarci ne škodijo tako rekoč nič. Nevarna je edino elementarna škoda od ognja, strupa in laserjev. Proti tem pa vsa možna zaščita pomaga bore malo. Edino kar deluje je čimprej ubiti sovražnika, zato je DPS v Diablo bistveno bolj pomemben kot zaščita.
Tudi zato je Demon Hunter tako uspešen, čeprav ima daleč najmanj zaščite od vseh klasov ima pa največji DPS. Če z Barbarom ali Monkom prideš nekje do 60k DPS si praktično nesmrten.

Kenpachi ::
Noja, brez solidne mitigacije damage-a pa vseeno ne boš daleč prišel. DPS ne koristi, če ga ne moreš dostavit do pošasti.
-% dmg reduction iz skillov je za moje pojme bolj pomemben kot pa Armor rating. Ampak manj kot resistanci. Z manj kot 800 all resist se nimamo kaj pogovarjat v act 3-4 inferno.
Sam sem se zdaj odpravil na Hardcore quest in po par urah že uničujem vse pred seboj v act 3 normal. Predvidevam, da bom umrl v bedni smrti iz neprevidnosti (pade pozornost, ker zaenkrat je vse prelahko).
-% dmg reduction iz skillov je za moje pojme bolj pomemben kot pa Armor rating. Ampak manj kot resistanci. Z manj kot 800 all resist se nimamo kaj pogovarjat v act 3-4 inferno.
Sam sem se zdaj odpravil na Hardcore quest in po par urah že uničujem vse pred seboj v act 3 normal. Predvidevam, da bom umrl v bedni smrti iz neprevidnosti (pade pozornost, ker zaenkrat je vse prelahko).
Zaraki Kenpachi.

jijetelu ::
nažalost je prav Armour/Res in LR/LoH "bistvo" D3, pred 1.03 patchom so glih tank buildi (barb in wiz) s komaj 5k DPS caroval, IMHO boring igranje, so pa prvi končal igro, 1.03 patch je prinesel t.i. DPS limiterje, (boss enrages), tko da moreš vsaj nekaj v DPS vlagat

detroit ::
problem vidim edin tu da bojo nerfal spet wizarda as usual (wicked wind) buffal pa glej no glej barbi.
Vidim nek vzorec:D
p.s. sj bojo tudi wizarda buffal (ampak me zanima če bo spet iz tega sami useless templati ratal)
Vidim nek vzorec:D
p.s. sj bojo tudi wizarda buffal (ampak me zanima če bo spet iz tega sami useless templati ratal)
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()