» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
22 / 157
»»

ABX ::

Nima smisla, ker opremo kupiš in kasneje prodaš. Jaz sem L25 in imam vso opremo zlato v rangu levela 22-25 iz AH in denar mi štrli iz ušes. In najbolj pomembno je da kupiš opremo točno s tistimi statistikami ki te zanimajo. Craftanje je preveč random. Moj L25 DH s to opremo ima DPS 500 in vitality 300. Denar pa zapravljam v Stash, ker imam polno rare opreme ki ne morem dat na AH zaradi omejitve 10 predmetov, verjetno zaradi tega so tudi cene tako nizke, ker daješ gor pod ceno, samo da se rešiš.

Še dragulje kupujem in sem v dvomih če nadgrajevat svoje ali jih enostavno prodat na AH. Problem je samo omejitev 10 predmetov v prodaji na AH, koj kurac so mislili? Verjetno ne želijo da se razvije virtualno trgovanje kot v WoW. Tam sem dobesedno vsak dan čakal 1 uro da so moje skripte uploadale/downlodale vse stvari iz in na AH.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Izi ::

V bistvu imate prav, sem testiral server tako, da sem sredi boja prekinil internet povezavo.
Igra se ne prekine takoj. Traja 15 sekund preden dobiš sporočilo, da ni več povezave.
Zgodi pa se naslednje:
- Vsi sovražniki se v trenutku ustavijo, kar pomeni, da sovražnike dejansko upravlja server.
- Ne moremo izvesti nobenega skilla, kar pomeni, da se tudi vsi skilli izvajajo preko serverja.
- Se pa naš karakter lahko povsem prosto premika naokoli, kar pomeni, da naše premikanje pa upravlja klient.

Rezultat je točno to, ker so že nekateri omenili, da če se povezava zatika in prekinja se bo naš junak še naprej premikal naokoli, server pa ga bo ko bo spet dobil podatke prestavil nazaj na zadnjo pozicijo, ker je zadnjič dobil podatke.
Tako se ob nekajsekundnih lagih lahko dogaja, da nas vsake toliko časa malo prestavi za nekaj metrov nazaj. To se mi je nekajkrat zgodilo v Nedeljo, preden so morali server ugasniti.


Kar se pa tiče craftanja na višjih levelih pa nikakor ni predrago je pa precej težavno.
Na vsaki novi težavnostni stopnjo rabiš povsem nove materiale za craftanje, stare pa lahko samo vržeš stran.
Tukaj je link do materialov: Crafting Materials
Poleg teh materialov pa rabiš še kovaške certifikate, ki jih je tudi precej težko najti.

Ko si recimo na Nightnare stopnji in razstavljaš magične predmete na osnovne materiale boš za vse predmete do levela 28 dobil še stare materiale, ki jih nič ne rabiš, v poštev pridejo samo predmeti, ki so level 29 ali več, ti pa padajo vsaj na začetku nightmare stopnje precej redko. Tako da lahko Nightmare predmete začneš craftati šele proti koncu Nightmare stopnje. Ampak potem že kmalu preideš na Hell stopnjo kjer spet rabiš povsem nove materiale, dropi pa so še redkejši.
Cena torej ni problem. Craftanje je vedno vsaj 10-krat cenejše kot kupovanje predmetov v AH, ampak problem je, da nikoli nimaš dovolj materialov. Razen na Normal stopnji, kjer je materialov več kot dovolj.
In kot vidiš, lahko Legendarne predmete začneš craftati šele na Inferno stopnji.

Če hočeš biti vedno opremljen svojemu levelu primerno torej ni druge, kot da se oblečeš in oborožiš v AH. Tisto kar kasneje scraftaš ob koncu posameznih težavnostnih stopnje pa lahko prodaš v AH, da se tudi nižji leveli lahko primerno opremijo in krog je sklenjen :D

Craftanje za svojega prvega karakterja najvišjega levela torej nikakor ni uspešno, je pa odlično za vse naslednje junake, ki jih naredimo, ti so potem lahko ves čas opremljeni najbolje kar je možno.

Če torej Craftanje opreme ni najbolj uporabno je pa Draguljarstvo toliko bolj uporabno. To je pa tako rekoč nujno obvladati, saj so dragulji višjih levelov divje močni in vsa oprema višjih levelov ima nekaj prostorov za dragulje.
Dragulji nikoli ne gredo v izgubo, vedno jih lahko vzamemo ven iz opreme, jih nadgradimo na višji level in spet vstavimo v opremo. Draguljarstvo je torej nujno ves čas nadgrajevati, da lahko craftamo nove boljše dragulje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Killermode ::

Izi kot si sam opazil sem imel prav. Sej ko igram sam in do latence 500ms ni problema ko pa igram z več igralci pa je že učas 300 ms preveč ker res skilov učasih ne zabeleži prav čas. Še enkrat na single ni problema ga instantno vedno uporabi v večigralskem načinu postanejo skilli problem.

Izi je izjavil:



Če torej Craftanje opreme ni najbolj uporabno je pa Draguljarstvo toliko bolj uporabno. To je pa tako rekoč nujno obvladati, saj so dragulji višjih levelov divje močni in vsa oprema višjih levelov ima nekaj prostorov za dragulje.
Dragulji nikoli ne gredo v izgubo, vedno jih lahko vzamemo ven iz opreme, jih nadgradimo na višji level in spet vstavimo v opremo. Draguljarstvo je torej nujno ves čas nadgrajevati, da lahko craftamo nove boljše dragulje.


Ja mogoče pri višjih draguljih kot je perfect square ker do takrat je cena draguljev tolk nizka kot je cena nadgradnje pa še 3 dragulje prejšnje stopnje potrebuješ. Vsaj kulker sem jaz kupoval dragulje po AH

Zgodovina sprememb…

morbo ::

Craftanje je vedno vsaj 10-krat cenejše kot kupovanje predmetov v AH, ampak problem je, da nikoli nimaš dovolj materialov.

V ceno craftanja moraš vključit ceno vseh magic itemov ki jih razdreš na surovine, lahko pa bi jih sicer prodal. Pa treniranje kovača in šele na koncu ceno samega izdelka. Če hočeš craftat se ti verjetno bolj splača kupit surovine na auction house?

Imam občutek da je AH središčna točka igre. Gear je najpomembnejša stvar v igri in gear je najlažje / najceneje dobit na AH. Magic drop rate je nizek, craftanje se ne izplača, legendary itemi so bedni in se mi zdi da Blizz načrtuje "odrešitev igralčevih težav" v obliki AH za pravi keš, kjer boš lahko za "male pare" opremil lik z izboljšanimi itemi in endgame content no bo več nemogoč... Je ta špil neke vrste scam?

Zmajc ::

Ceno craftinga je preden je igra live težko določiti, saj ne moreš napovedat za kako ceno se bojo itemi prodajali na AH ko miljoni invasirajo serverje.

Mislim da je danes patch, me zanima kaj so spremenili. Kolko sem prebral so nerfali HP inferno mobom za približno 50%

Gizm0 ::

Izi je izjavil:

V bistvu imate prav, sem testiral server tako, da sem sredi boja prekinil internet povezavo.
Igra se ne prekine takoj. Traja 15 sekund preden dobiš sporočilo, da ni več povezave.
Zgodi pa se naslednje:
- Vsi sovražniki se v trenutku ustavijo, kar pomeni, da sovražnike dejansko upravlja server.
- Ne moremo izvesti nobenega skilla, kar pomeni, da se tudi vsi skilli izvajajo preko serverja.
- Se pa naš karakter lahko povsem prosto premika naokoli, kar pomeni, da naše premikanje pa upravlja klient.

Rezultat je točno to, ker so že nekateri omenili, da če se povezava zatika in prekinja se bo naš junak še naprej premikal naokoli, server pa ga bo ko bo spet dobil podatke prestavil nazaj na zadnjo pozicijo, ker je zadnjič dobil podatke.
Tako se ob nekajsekundnih lagih lahko dogaja, da nas vsake toliko časa malo prestavi za nekaj metrov nazaj. To se mi je nekajkrat zgodilo v Nedeljo, preden so morali server ugasniti.


Očitno so Blizzard edini razvijalci, kjer jih celotni internet ne poziva k linču zaradi takšnega implementiranega sistema single player špila. Predstavljajte si, da bi recimo Ubisoft dodal tak sistem v katero svojo igro. Če bi recimo Assassin's Creed poleg "always online DRM-ja" imel še serversko vodene NPC-je z lagom, bi verjetno Ubisoftov headquarters že bil v plamenih :D

Čestitke Activision-u, ki so ponovno prevzeli prestol za "most evil game company". EA ni daleč zadaj, Ubisoft pa je zdaj že angelček v primerjavi z njimi :))

ahac ::

D3 ni single player špil. Je multiplayer špil, ki ga lahko igraš sam. Torej... isto kot WoW. :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Gizm0 ::

Blizzard gets away with it again! Ljudje zdaj raje izumijo povsem nov žanr za igro, kar avtomatsko naredi tak sistem ok. Fanboyism at its best :P

ABX ::

To ni Fanboyism ampak zasvojenost. Bi moral videt kako pizdijo po forumih ko strežniki ne delajo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

chief ::

dejansko kljub vsej svoji preprostosti in z vsemi pomankljivostmi je igra nadpovprecno addictive...

ahac ::

Nič ni treba izumljat novega žanra. Špil je pač online.
To, da lahko z 1 klikom joinam frendovo igro... to zame ni DRM, ampak service, ki mi ga nihče drug očitno ni sposoben ponudit.
To je tudi razlika med D3 in kakšnim Assassin's Creed.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

fireX88 ::

da se malo pohalim..igram z monkom in sem naredil 57 kill strike največ, ter 25 sem jih pobil with one blow.....verjetno je kdo več, sam fajn se mi zdelo pohvalit :D
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

St235 ::

ahac je izjavil:

Nič ni treba izumljat novega žanra. Špil je pač online.
To, da lahko z 1 klikom joinam frendovo igro... to zame ni DRM, ampak service, ki mi ga nihče drug očitno ni sposoben ponudit.
To je tudi razlika med D3 in kakšnim Assassin's Creed.


Jap, to brezšivno skakanje v igre kolegov je odlična zadeva in je definitivno feature. Enako je feature AH, ki ti omogoča hitrejše napredovanje, saj nisi odvisen samo od random dropov. Vse to pa zahteva online povezavo. In če komu to ne usteza poetm pač ne kupi igre.

Seveda pa je to hkrati tudi učinkovita DRM. Samo pri diablo za razliko od assasins creed in settlers 7 veš, da je blizzard vsaj lubrikant uporabil.

Ni pa zaradi tega zadeva MMORPG (ali wow kot si uporabil). Ker tudi pri online igrah imamo različne žanre. Obstaja tako cel kup drugih iger, ki so online pa zato niso MMORPG. (league of legends, travian, world of tanks, DOTA, Battlefield heroes...)

Praktično katerikoli žanr je mogoče naredit online. In blizzard je to za moje pojme naredil odlično. Poglej naprimer Path of excile (ki je v principu klon diabla) in bo razlika očitna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Berserker ::

ahac je izjavil:

Nič ni treba izumljat novega žanra. Špil je pač online.
To, da lahko z 1 klikom joinam frendovo igro... to zame ni DRM, ampak service, ki mi ga nihče drug očitno ni sposoben ponudit.
To je tudi razlika med D3 in kakšnim Assassin's Creed.


Mah ta socializacija v igrah. V vsako igro ti hočejo vštulit mp. Temu primerno je kvaliteta sp špilov padla. Kaj mi pomaga coop če vsak po svoje igra. Sploh taktične igre, kjer nihčer ni slišal za poslušnost in disciplino (saj jih večina tudi v vojski ni bila). Osebno še z frendom ne morem več igrat coop če mu ničesar ne morem dopovedat, kaj šele random folk.

Gizm0 ::

ahac je izjavil:

Nič ni treba izumljat novega žanra. Špil je pač online.
To, da lahko z 1 klikom joinam frendovo igro... to zame ni DRM, ampak service, ki mi ga nihče drug očitno ni sposoben ponudit.
To je tudi razlika med D3 in kakšnim Assassin's Creed.

Najbolj podobna igra Diablu 3 je trenutno Torchlight 2, kjer lahko tudi z enim klikom joinaš frendovo igro. S tem, da TL2 nima DRM zaščit, ki ti lahko pokvarijo igro. Žanr teh dveh iger pa je praktično enak.

Glede na budget, ki so ga imeli pri D3, bi lahko naredili precej boljši sistem kot je trenutno. Že recimo Dungeon Defenders, ki je indie špil, je imel boljšo rešitev. Imel si pač 2 različna načina igranja. V enem si imel lokalnega junaka, kjer je bilo zraven tudi moddanje podprto in online "pure" način, kjer so bili dropi in vse server-side. Podobno rešitev bi tudi v D3 lahko našli, da bi njihov auction house lahko deloval brez problemov.

Ni pa povsem nobene potrebe, da so sovražniki kontrolirani server-side. Kar se tiče dropov je ok, samo da pa cela igra lagira zaradi tega, je pa malce too much.

St235 je izjavil:


Seveda pa je to hkrati tudi učinkovita DRM. Samo pri diablo za razliko od assasins creed in settlers 7 veš, da je blizzard vsaj lubrikant uporabil.

Lubrikant resno? DRM pri D3 je daleč najhujši od vseh do sedaj :D

Tr0n ::

Heh, one click join pa res ni neka novost v online igrah. Tudi battle.net service ni nic posebnega oz. se dosedaj ne videnega, da bi opraviceval always online politiko.

Je pa dokaj soliden anti-piracy in anti-cheat protection, ce ze ne druga.

St235 ::

Lubrikant resno? DRM pri D3 je daleč najhujši od vseh do sedaj

Najhujši z vidika piratov. Z vidika uporabnika legalne kopije je DRM tipa Settlers 7 in Assasins creed slabši, ker v zameno za online povezavo (za razliko od Diabla) ne dobiš nič.

Glede torchlight 2 pa žal ne morem podajat mnenja, ker špil še ni izšel. Tako, da ne vem kako bo tam rešeno glede priklapljanja v druge igre in DRM.

Glede na budget, ki so ga imeli pri D3, bi lahko naredili precej boljši sistem kot je trenutno. Že recimo Dungeon Defenders, ki je indie špil, je imel boljšo rešitev. Imel si pač 2 različna načina igranja. V enem si imel lokalnega junaka, kjer je bilo zraven tudi moddanje podprto in online "pure" način, kjer so bili dropi in vse server-side. Podobno rešitev bi tudi v D3 lahko našli, da bi njihov auction house lahko deloval brez problemov.


Mislim, da je vsem jasno, da Blizzardu ni bilo v interesu omogočit offline igranja. Mislim, da je zadaj čisto enostavna matematika: D3 v tej obliki bo prinesel več penezov, ker so na račun online povezave izgubili manj kupcev, kot bi jih na račun piratstva. Za razliko od UBISOFTA so zadevo rešili precej bolj učinkovito in za moje pojme korektno.

Glede vse širše dostopnosti interneta in težav z nelegalnimi kopijami igre je pričakovat, da bo takih špilov vse več in če to zame kot kupca pomeni dodatne funkcije/ugodnosti bom to lažje preživel kot nategovanje na suho.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

ahac ::

Najbolj podobna igra Diablu 3 je trenutno Torchlight 2, kjer lahko tudi z enim klikom joinaš frendovo igro.

In kako to izgleda, če igraš offline?

Imel si pač 2 različna načina igranja. V enem si imel lokalnega junaka, kjer je bilo zraven tudi moddanje podprto in online "pure" način, kjer so bili dropi in vse server-side.

Torej moraš delat različne characterje, če hočeš igrat sam ali pa z ostalimi? Welcome to 1998.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

St235 ::

Od 100 ljudi, ki špila ne igrajo zaradi stalne internetne povezave je verjetno 98 piratov, ki tako ali tako ne bi kupilo špila.

Glede na to, da blizzard ni nov v poslu in da so imel ravno v diablo 2 točno to rešitev (ločeni liki off in on line) so prekleto dobro vedli zakaj so špil oblikovali kot so ga. Sem 100%, da je delež ljudi, ki špila ne bo kupilo samo zato, ker je online precej manjši od ljudi, ki so špil kupil, ker ga ni možno spiratizirat.

Good Guy ::

Samo jokcanje vas je, a špil igrate vsi:|
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

ABX ::

Berserker je izjavil:

ahac je izjavil:

Nič ni treba izumljat novega žanra. Špil je pač online.
To, da lahko z 1 klikom joinam frendovo igro... to zame ni DRM, ampak service, ki mi ga nihče drug očitno ni sposoben ponudit.
To je tudi razlika med D3 in kakšnim Assassin's Creed.


Mah ta socializacija v igrah. V vsako igro ti hočejo vštulit mp. Temu primerno je kvaliteta sp špilov padla. Kaj mi pomaga coop če vsak po svoje igra. Sploh taktične igre, kjer nihčer ni slišal za poslušnost in disciplino (saj jih večina tudi v vojski ni bila). Osebno še z frendom ne morem več igrat coop če mu ničesar ne morem dopovedat, kaj šele random folk.


In zakaj je zato kriva igra? Igra ti nekaj omogoča ampak ne more vsilit logiko kuram brez glave. Če te to moti igraj samo z kolegi, druge rešitve ni.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Gizm0 ::

St235 je izjavil:

Od 100 ljudi, ki špila ne igrajo zaradi stalne internetne povezave je verjetno 98 piratov, ki tako ali tako ne bi kupilo špila.

Glede na to, da blizzard ni nov v poslu in da so imel ravno v diablo 2 točno to rešitev (ločeni liki off in on line) so prekleto dobro vedli zakaj so špil oblikovali kot so ga. Sem 100%, da je delež ljudi, ki špila ne bo kupilo samo zato, ker je online precej manjši od ljudi, ki so špil kupil, ker ga ni možno spiratizirat.

DRM vedno bolj prizadene legitimne kupce kot pa pirate. V D3 tudi, če ti dela internet brez problemov, ni nujno, da lahko igraš :P

Trenutna rešitev glede piratstva je bolj v stilu "premagali smo bolezen tako, da smo preprosto ubili pacienta".
Pa ne misliti, da sem proti tem sistemu, ker bi sam piratiziral igre - http://steamcommunity.com/id/Gizm00 mislim, da je jasno, da kupujem špile. Proti tem sistemu sem zato, ker pokvari izkušnjo legitimnim uporabnikom. In če je rešitev piratstva v slogu, da bodo v singleplayer špile začeli dodajati sovražnike, ki jih upravlja le nek strežnik, je to dokaj slaba novica. Ampak na srečo, je Blizzard verjetno res edini, kjer kupci to lahko spregledajo in dopustijo.

ahac je izjavil:

Najbolj podobna igra Diablu 3 je trenutno Torchlight 2, kjer lahko tudi z enim klikom joinaš frendovo igro.

In kako to izgleda, če igraš offline?

Podobno kot pri vseh drugih igrah, kjer imaš online in offline možnost :)

ahac je izjavil:

Imel si pač 2 različna načina igranja. V enem si imel lokalnega junaka, kjer je bilo zraven tudi moddanje podprto in online "pure" način, kjer so bili dropi in vse server-side.

Torej moraš delat različne characterje, če hočeš igrat sam ali pa z ostalimi? Welcome to 1998.

Imaš 2 tipa online serverjev. Eni so "pure", drugi pa modding friendly. Tako, da seveda lahko igraš online tudi s svojim "offline" likom. Le na "pure" serverje ne moreš iti seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gizm0 ()

St235 ::

DRM vedno bolj prizadene legitimne kupce kot pa pirate. V D3 tudi, če ti dela internet brez problemov, ni nujno, da lahko igraš


V primeru D3 se pač ne morem strinjat s to izjavo. Namreč DRM je tokrat dosti bolj kot po kupcih usekal po piratih. Ker špila praktično ni možno ustrezno skrackat. Glede postalvjanja celih piratskih serverje pa že iz Wow vemo, da to ni to.

In če je rešitev piratstva v slogu, da bodo v singleplayer špile začeli dodajati sovražnike, ki jih upravlja le nek strežnik, je to dokaj slaba novica.


Se strinjam, samo če moram zbirat med blizzadovo in ubisoftovo rešitvijo, bom kot kupec rajši zbral blizzard.

ahac ::

Proti tem sistemu sem zato, ker pokvari izkušnju legitimnim uporabnikom.

Meni (kot legitimnemu uporabniku) se pa zdi D3 izkušnja boljša kot, če bi se moral ukvarjat z ločenimi online in offline chari.

Prov super je, da lahko vidim, da je prijatelj samo 5min za mano (v single player), se mu enostavno pridružim in naprej igrava skupaj. Če bi igrala offline chare... seveda tega ne bi bilo in tudi dvomim, da bi se uspela zmenit za začet nove online chare.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Zmajc ::

Igranje s kolegi je v D3 neprimerljivo lažje in dosti bolj user friendly kot je bilo v D2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

ABX ::

Offtopic:

Meni glede piratsva je všeč Legue of Legends pristop, igra je free, kozmetični dodatki pa se plačajo. Denarja jim ne manjka.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

St235 ::

Saj imaš (oziroma bo, trenutno je še v beta fazi) tudi klon diabla po enakem principu: Path of exile.

Je pač na podjetju, da izbere poslovni model in na kupcih, da se odločijo če jim ustreza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Izi ::

Jaz mislim, da lahko v prihodnje pričakujemo vse več takih "online" iger, ko bodo izdelovalci in založniki ugotovili, da je to edina možna zaščita proti piratstvu.
Tudi ko bodo oziroma če bodo čez nekaj mesecev pirati uspeli narediti emulator serverja, bo to precej okrnjena igra brez Auction Housa, ki je tako rekoč nujen del igre. Pa še delala bo verjetno bistveno slabše, saj bo moral računalnik poleg precej zahtevnega klienta hkrati poganjati še server, kar bo dvojno obremenilo že tako obremenjeni računalnik med igranjem. Skratka tudi če bodo igro kdaj spiratizirali bo to le bleda senca Diabla 3.

Je pa tukaj en problem, taka "zaščita", kot jo ima Diablo 3, stane ogromno denarja, in si bodo zadevo lahko privoščile resnično samo največje igričarske firme. Imeti hudo zmogljive serverje na vsaki celini in zraven zaposleno celo skupino ljudi spet na vsaki celini za vzdrževanje serverjev je hud finančni zalogaj. To je po moje sploh edini razlog, da vse prihodnje igre ne bodo uporabljale enakega principa kot Diablo 3.

Firmi kot je Blizzard se to vsekakor splača. Igre ponavadi piratizira okoli 80% igralcev. Jasno je, da vsi igre ne bodo kupili, ampak polovico od teh 80% piratov bo primorano igro kupiti, sploh, ker gre za odlično igro.
Če malo špekuliramo bodo sedaj namesto 4 milijonov kosov igre prodali 10 milijonov kosov, kar pomeni okoli 360 milijonov dolarjev dodatnega dobička. Za 360 dodatnih milijonov se pa več kot splača vložiti tisti milijonček kolikor verjetno stanejo vsi serverji in dodatno tehnično osebje za vzdrževanje le teh.

Pa še nekaj je pozitivnega. V Diablo 3 se ne da goljufati. Prva stvar, poleg cracka, ki se pojavi pri vsaki RPG igri je trainer, ki ti takoj nabije neomejeno količino denarja in bogovske statistike in potem nekateri bentijo, da je igra prekratka in prelahka. Goljufije vedno uničijo igralno izkušnjo in tako naokoli krožijo slabe ocene igre, ker je nekdo preveč goljufal in se mu je igra zaradi tega zdela dolgočasna.
V Diablu 3 nihče ne more goljufati, ker na serverju pač ne moreš ničesar spremeniti.
Druga dobra stvar pa je, da tudi če ti strela celoten računalnik spremeni v kupček pepela, ni nevarnosti, da bi se naši junaki, v katere smo vložili na stotine ur našega časa, lahko izgubili. Za "večno" bodo spravljeni na Blizzardovih serverjih, oziroma dokler se Blizzard ne odloči, da serverje ugasne, kar pa se verjetno ne bo zgodilo vsaj 15 ali celo 20 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

ABX ::

Ne pozabit na exploite, tej bodo vedno prisotni in danes z hitro komunikacijo Interneta lahko 1 dan nepatchirangea strežnika poruši celo ekonomijo igre.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Killermode ::

Čeprav v D3 nebi blo nič slabega če bi imel tudi "offline" varjanto seveda tako kot pri Dungeon defendersih kjer lahko skopiraš iz online uradnega na offline svoje karakterje kadarkoli edino obratno ne gre kar je zame normalno!

Gizm0 ::

St235 je izjavil:

DRM vedno bolj prizadene legitimne kupce kot pa pirate. V D3 tudi, če ti dela internet brez problemov, ni nujno, da lahko igraš


V primeru D3 se pač ne morem strinjat s to izjavo. Namreč DRM je tokrat dosti bolj kot po kupcih usekal po piratih. Ker špila praktično ni možno ustrezno skrackat. Glede postalvjanja celih piratskih serverje pa že iz Wow vemo, da to ni to.

Zaradi tega sistema je tvoja izkušnja z igro slabša kot bi bila sicer. Pač igranje z nepotrebnim dodatnim pingom "singleplayer" igre ni tako tekoče kot je z 0 pingom. DRM pirate praktično sploh ni udaril, ker igre ne morejo niti igrati :P
Ampak močno dvomim, da bodo kupci imeli kako korist od tega, če so posledično prodali več kopij.

ABX ::

Lag v single playerju je precej moteč. Ampak najbolj me moti da ne morem imeti večji zoom-out.

Ko bom imel nekaj časa se bom lotil hekanje klienta.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

Gizm0 je izjavil:

Ampak močno dvomim, da bodo kupci imeli kako korist od tega, če so posledično prodali več kopij.

Hja, več igralcev pomeni večjo izbiro in cenejšo robo v AH. Evo, kupci imajo korist ;)

St235 ::

Je pa tukaj en problem, taka "zaščita", kot jo ima Diablo 3, stane ogromno denarja, in si bodo zadevo lahko privoščile resnično samo največje igričarske firme. Imeti hudo zmogljive serverje na vsaki celini in zraven zaposleno celo skupino ljudi spet na vsaki celini za vzdrževanje serverjev je hud finančni zalogaj.


Fora je v tem, da bi serverje in s tem povezane stroške imeli v vsakem primeru.

Gizm0 je izjavil:

St235 je izjavil:

DRM vedno bolj prizadene legitimne kupce kot pa pirate. V D3 tudi, če ti dela internet brez problemov, ni nujno, da lahko igraš


V primeru D3 se pač ne morem strinjat s to izjavo. Namreč DRM je tokrat dosti bolj kot po kupcih usekal po piratih. Ker špila praktično ni možno ustrezno skrackat. Glede postalvjanja celih piratskih serverje pa že iz Wow vemo, da to ni to.

Zaradi tega sistema je tvoja izkušnja z igro slabša kot bi bila sicer. Pač igranje z nepotrebnim dodatnim pingom "singleplayer" igre ni tako tekoče kot je z 0 pingom. DRM pirate praktično sploh ni udaril, ker igre ne morejo niti igrati :P
Ampak močno dvomim, da bodo kupci imeli kako korist od tega, če so posledično prodali več kopij.


zamik 100-200ms je pri igranju take igre zanemarljiv in ga večina igralcev ne opazi. Če pa je tebi moteč pa te nihče ni nikoli silil, da kupiš igro. Da bo zadeva tekla na online strežnikih je bilo jasno pvoedano že mesece pred izdajo.

DRM pirate praktično sploh ni udaril, ker igre ne morejo niti igrati
Kako pa te DRM lahko bolj udari kot tako, da ne moreš spiratizirat igre?

Kupci od večje količine prodanih kosov seveda nimajo neposredne koristi, je pa nevšečnost, ki jo povzroča stalna online povezava ublažena z AH, shranjevanjem likov na strežniku, fair pogoji za igro, brezšivno povezovanje z prijatelji zmajšana.

Blizzardu je pač kristalno jasno, da bi v primeru online povezave samo zaradi DRM raja ponorela in zadeva bi bila kmalu skrekana. Tako so pa poleg palice ponudili še korenček.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

ahac ::

DIABLOŸ III SETS PC-GAME LAUNCH RECORD

Following the launch of Diablo III on May 15, the Lord of Terror has consumed a record number of souls. More than 3.5 million copies of the game were sold as of the first day of release, making Diablo III the fastest-selling PC game of all time. As of the first week of release, Sanctuary’s heroes had already reached a total of more than 6.3 million. See the press release for all the gory details.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

McGregorSL ::

Moja izkušnja z Diablo 3:

54€?
Hmmm, lag v SP špilu?

No thanks.

Pride GW2 bom raje tam denar zapravu :D

St235 ::

6.3 milijona ljudi se s tabo ne strinja. in to je vse kar blizzard zanima.

Zmajc ::

McGregorSL je izjavil:

Moja izkušnja z Diablo 3:

54€?
Hmmm, lag v SP špilu?

No thanks.

Pride GW2 bom raje tam denar zapravu :D


v Müllerju maš Diablo 3 po 45€. Sicer je nemška škatla + dvd ampak to je ireleventno glede na to da lahko z battle.net-a potegneš klienta v katerem koli jeziku.

zilavi ::

V comshopu imaš tudi za 45€ angleško verzijo, ker imajo 25% popusta na vse igre iz zaloge :)

ahac ::

Pride GW2 bom raje tam denar zapravu :D

A tam pa ne bo laga? :O
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Killermode ::

@ahac v GW2 bo lag popolnoma nepomemben ker se udarcem ne da izmikat ker so skilli instanti in ko ga uporabiš na označeno tarčo ne more zgrešit tarče.

Good Guy ::

Killermode je izjavil:

@ahac v GW2 bo lag popolnoma nepomemben ker se udarcem ne da izmikat ker so skilli instanti in ko ga uporabiš na označeno tarčo ne more zgrešit tarče.


Do you even know what are you talking about? :))
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Tr0n ::

He doesn't. :)

St235 ::

Killermode je izjavil:

@ahac v GW2 bo lag popolnoma nepomemben ker se udarcem ne da izmikat ker so skilli instanti in ko ga uporabiš na označeno tarčo ne more zgrešit tarče.


ROFL MAO
Ker v MMORGIH je pa popolnoma vseeno, če heal/interupt prileti 2-3 sekunde kasneje kot bi moral...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

McGregorSL ::

ahac je izjavil:

Pride GW2 bom raje tam denar zapravu :D

A tam pa ne bo laga? :O

Sem prepričan da bo, še posebej ob "releasu".
Gre bolj za to da... imam 45€ na leto za 1 špil. Časa tudi samo za 1 špil. Torej letos kolebam med Diablo3 in GW2... in mislim da je GW2 boljša izbira. Sploh imam raje MP igre. Diablo pa mogoče preko steama čez 5 let ko bo 5€ :D (če bodo serverji še up da boš lahko SP sploh odigral :\ )

fireX88 ::

McGregorSL je izjavil:

ahac je izjavil:

Pride GW2 bom raje tam denar zapravu :D

A tam pa ne bo laga? :O

Sem prepričan da bo, še posebej ob "releasu".
Gre bolj za to da... imam 45€ na leto za 1 špil. Časa tudi samo za 1 špil. Torej letos kolebam med Diablo3 in GW2... in mislim da je GW2 boljša izbira. Sploh imam raje MP igre. Diablo pa mogoče preko steama čez 5 let ko bo 5€ :D (če bodo serverji še up da boš lahko SP sploh odigral :\ )


1. diablota se preko steam nebo dalo kupit (zato pa imajo battle.net)
2. diablo 2 še vedno igrajo (12 let od relisa)
meni se diablota neda več špilat, enkrat sem ga obrnil, začel sem ponovno (res da začneš dobivat boljše stvari) ampak ja sem igral bolj na zgodbo in vse še enkrat memorizirat..bah... res po je to, da tukaj nemoreš pričakovat nevem kakšne zgodbne, vendar me je pritignila samo zaradi govorjenja vseh carakter-jev (za spremembo niso nemi :D)... sj me bo verjetno zopet primlo da grem malo klat zombije, vendar ne tako kmali...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fireX88 ()

Bolf3nk ::

Diablo ni igra, ki bi se igrala zaradi zgodbe...

fireX88 ::

res po je to, da tukaj nemoreš pričakovat nevem kakšne zgodbne


to sm pa tako za foro napisal? vendar meni že to veliko pomeni, da je sploh zgodba!!
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Zmajc ::

McGregorSL je izjavil:

ahac je izjavil:

Pride GW2 bom raje tam denar zapravu :D

A tam pa ne bo laga? :O

Sem prepričan da bo, še posebej ob "releasu".
Gre bolj za to da... imam 45€ na leto za 1 špil. Časa tudi samo za 1 špil. Torej letos kolebam med Diablo3 in GW2... in mislim da je GW2 boljša izbira. Sploh imam raje MP igre. Diablo pa mogoče preko steama čez 5 let ko bo 5€ :D (če bodo serverji še up da boš lahko SP sploh odigral :\ )


Blizzard igre na splošno zelo dolgo držijo ceno. Starcraft 2 leti po izidu še vedno stane med 38-40$(€).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

morbo ::

Po tistem kar sem prebral in videl, je celotna igra zgrajena okrog Auction housa. Gameplay je poenostavljen (preproščen / poneumljen / oskubljen) in prilagojen AH:

* obupen magic drop (nekateremu folku ki je že na Hell še ni padel legendary item, recimo)
* neuporaben crafting na višjih nivojih (predrago, preveč random)
* neuporabni legendary itemi (v manualu piše da je to najbolj badass oprema možna, lol)

Vse to (povprečnega) igralca dejansko prisili it na AH. Ampak prava "odrešitev" seveda prihaja v obliki AH za pravi denar, kjer bo Blizz - kačing! - floodal iz nič ustvarjeno dobro opremo in tako igralcu ponudil možnost da si za "male pare" omogoči normalno igranje na Inferno (katerega težavnost izvira le iz tega da imajo mobi statistike x10, in torej nimaš šans dokler nimaš prave opreme).

Adrenalin je v Diablu vedno izviral iz dveh stvari: dejanski boj za preživetje in nagrada v obliki loota. To slednje so zreducirali na najmanjši možen nivo, ter zamenjali z AH, ki je toliko adrenalinska kot Excel preglednice.

Ne rečem da igra (oz. bolje rečeno scaming zabavna aplikacija) ni zanimiva za en teden ali dva, ni pa to pravi Diablo (mogoče še pride z obveznimi razširitvami). Tako da je recimo vreden 25EUR, 15 za dejanski klient in 10 za nakup opreme ko prideš na Inferno. Če kje dobim tisto rusko verzijo za 20EUR ali manj, si ga vsekakor kupim.
««
22 / 157
»»