» »

Diablo III

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 19 20 21 22 23 ... 101

Smurf ::

Ob trenutnem znanju in itemih je wizard najlazji za igrat na infernu, tudi prvi igralec, ki je preigral solo na infernu je bil wizard.

Xserces ::

pac se motis... exploit da ni veciga... iz wizom lah tankas bossa ... U IBR HUDO RES!
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Tr0n ::

Quraca je lazje. Mors fejst pazit ker si glass cannon. :)

Izi ::

tomshooter je izjavil:

Izi je izjavil:


- Barbar je najlažji za igrat in zaradi tega tudi precej dolgočasen. Za igranje rabiš tako rekoč samo eno roko in popolnoma nič razmišljanja ali kakšne taktike. Vse skupaj je samo klikanje in nič drugega. Dolgočasno ko hudič, ampak na višjih težavnostih se precej dobro obnese. Kljub vsemu navadne sovrage pobija kar solidno hitro, saj jih ves čas tolče po več hkrati, vseeno je za polovico počasnejši kot Vrač.

S tem si povedal da nimas pojma in se nisi igral na visji stopnji kot normal... Barbar je skoraj nemogoč za igranje na stopnji inferno verjel ali ne... pridi z barbarom na 60 inferno pa se potem glasi kako lahko ti je... če ti seveda še bo do tega.

To je bila moja prva recenzija in res napačna. Nisi bral mojih kasnejših spisov.
Kasneje sem napisal, da so dejansko vsi klasi popolnoma enako težki, z razliko, da je Barbar celo malenkost več umira od ostalih.
Vse je odvisno od višine levela in opreme. Pa seveda izbranih skillov. Ko poštudiraš Wizarda, ga ni prav nič težje igrati kot ostale klase. In igram Wizarda, po vseh klasih, ki sem jih pripeljal do level 20 sem ugotovil, da je Wizard najboljši in najmanj umira. Je pa po mojem mnenju najlažje igrati Witch Doctorja, ampak ga ne maram zaradi izgleda in govora.
Na Inferno Barbar resda preživi kakšne 3 udarce več kot wizard, ampak wizardu če je previden ni potrebno dobiti nobenega udarca, Barbar pa mora nujno dobiti nekaj udarcev če hoče sploh koga ubiti. Zato je dejansko Barbar najslabši na Inferno stopnji. Pa ne samo na Inferno, celo na Normal, ko sem bil nekajkrat v različnih skupinah Barbar ponavadi največkrat umre.

Tr0n je izjavil:

Quraca je lazje. Mors fejst pazit ker si glass cannon. :)
Blizzard je tako dobro uravnotežil in izenačil vse klase, da so na Inferno stopnji kar vsi klassi Glass Cannoni :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

ABX ::

Jaz sem igral barbara in Demon hunter do L10 (pač delovni vikend in ni časa za nič). DH je bistveno lažje za igrat, tako lahek da nisem pokuril niti en potion za Skeleton King.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

Na level 10 se še nič ne vidi, ker še nimaš večine skillov. Šele nekje med level 20 in 30 se stvari kristalizirajo. Wizard začne najbolj slabotno ampak nekje pri level 25 začne blesteti. Najbolj divje začne Witch Doctor, ampak ga po level 20 Wizard prehiti, ker so priklicani pomagači Witch Doctorja za višje stopnje enostavno preslabotni.

morbo ::

Hm, jaz berem o "hackanih" računih in izginulih characterjih, ipd. sranju, na battle.net forumih... Še vedno razmišljam ali naj kupim špil, kjer mi bo lahko progress šel po gobe ali ga ne bom mogel igrat kadar se bo Blizz snažilka spotaknila na kablih...
All humans are vermin in the eyes of Morbo!

Bolf3nk ::

bolj ali manj loleki ko nimajo authenticatorja...sicer brez tega tudi gre, le pamet moreš malo uporabit..... to se je dogajalo tudi WoW.

WaterBoy ::

Imam problem. Sem dobil guest pass, dodal igro, in jo začel downlodati, vendar mi piše tracker is not responding. Zanima me sedaj če lahko igro potegnem s partisa in kako naj naprej uštimam da bom lahko igral starter edition


Hvala

morbo ::

Bolf3nk je izjavil:

bolj ali manj loleki ko nimajo authenticatorja...sicer brez tega tudi gre, le pamet moreš malo uporabit..... to se je dogajalo tudi WoW.

Torej na kaj je treba pazit? Da imaš močno geslo, še kaj? Sem noob glede online špilov tipa WoW.

@WaterBoy, ko potegneš dol klient zaženeš setup in to je to. Iz kje ga dobiš ni važno.
All humans are vermin in the eyes of Morbo!

Bolf3nk ::

Itak da močno geslo. da nimaš ravno morbo 1234.

ahac ::

Pa ne vpisovat gesla, če nisi prepričan, da si na blizzardovi strani.
This post is awesome. I should get a medal.

Killermode ::

Pa velikrat se zgodi da ti kao blizzard pošlje mail tipa da je nekdo skušal dostopati do tvojega računa z zelo prepričljivim linkom skoraj identičnim battle.net za spremembo gesla kjer naj bi se prijavil notri. Uglavnem pazite!

morbo ::

Aha, sem prebral security FAQ na battlenetu. Izgleda da je v novodobnih Blizz igrah phishing največji igralčev sovražnik. Na kaj more vse človek pazit če hoče igrat singleplayer špil... :)

Enivej, kako se kaj obnese monk na višjih težavnostnih stopnjah? V demu je z njim najlažje / najhitreje igrat.
All humans are vermin in the eyes of Morbo!

Tribal ::

Monk s pravim buildom in z izmikanjem pri championih prezivi dlje od barbarov. Seveda v igrah z vec igralci je monk najbol zazeljen zaradi healov in shieldanja. Na inferno pa je sam neuporaben, saj ima od vseh najslabsi dmg se pa inferno splaca igrat samo ce imas par ur casa, saj zelo pocasi napredujes

Izi ::

morbo je izjavil:

Enivej, kako se kaj obnese monk na višjih težavnostnih stopnjah? V demu je z njim najlažje / najhitreje igrat.
Za tiste, ki imajo radi "Melee" pobijanje sovražnikov je Monk vsekakor najboljša izbira.
Monk temelji na spretnosti (Dexterity), kar pomeni, da se udarcem izmika. Več Dexteritija boš nabral več udarcev te bo zgrešilo, kar pomeni nič škode od sovražnika. Poleg vsega pa se lahko še zdravi, kar pa na koncu igre, ko imaš po 10.000 in več zdravja ni več uporabno saj tistih 500 kolikor se lahko pozdraviš ne pomni tako rekoč nič.
Najlažjega klasa v igri ni, kot sem rekel so vsi dokaj enakovredni, kar se tiče pa najhitrejšega igranja pa Monk to vsekakor ni. Melee klasi nikoli niso bili in nikoli ne bodo najhitrejši pobijalci pošasti. Monk sicer pobija dokaj hitro in učinkovito ampak samo tiste sovražnike, ki se naberejo precej blizu okoli njega. Proti kakšnemu Wizardu, ki v nekaj sekundah počisti celo 25 metrsko območje okoli njega je Monk precej počasnejši.
Vsekakor ne izbiraj svojega karakterja iz priporočil in nasvetov drugih, ampak izberi tistega, ki ti je najbolj zanimiv in se z njim lahko poistovetiš. To je bistvo RPG iger.
Na Inferno lahko prav z vsemi klasi solo preigraš celo zgodbo, samo dovolj potrpežljiv moraš biti, da svojega junaka dovolj dobro pripraviš na težke preizkušnje. V enem tednu je to nemogoče, zato se prebira kako so nekateri klassi težji ali lažji, kar je pač nekdo preveč drvel skozi igro in začel igrati težje stopnje precej preden je bil nanje pripravljen.

ABX ::

Evo L15, hard core igralec sem :)

V glavnem za zdaj je AH >>>>>> craftanje, bistveno ceneje in si nabaviš točno to kar želiš. Do nadaljnjega ne bom vrgel notri niti en cent več.

The Butcher je padel še hitreje kot Skeleton King, DH zgleda OP. So far so good.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Xserces ::

butcher na inferno je usekan :) tist ogenj po tleh je pizdarija XD
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

ABX ::

Ja dmg je bil precej visok, tako da bom začel nabavljat tudi vitality. Prvič v igri da sem celo pazil kam hodim. Sicer njega sem ignoriral ,ampak uni ogenj je zbijal malo preveč.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ABX ::

Še ena zanimiva slika glede zoom-out.

Če ima 3 screen setup postane igra smešno lahka. Zakaj igralec ne more samo odločit o zoom out je čisti debilizem.

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Roadkill ::

ABX: Ne govori, kateri char je OP, ali da je kaj prelahko. Normal difficulty je v bistvu malo daljši tutorial.
Ü

djordjevic ::

Takole. Včeraj sem dobil pass, poskusil 8-krat instalirati igro z uradnim installerjem, pa ni in ni šlo (error 108 - konstantno), pa sem potegnil igro s travnika (mislim, wtf?), danes pa že veselo igral in jasno, prebil starterski plafon. Skoraj 100% bom zadevo kupil, samo bo treba še prej ta mesec kaj zaslužiti. :) Drugače pa Diablo klasika. Ponudijo ti ravno toliko igre, da te priklenejo nase, barabe. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Matev ::

pa sem potegnil igro s travnika (mislim, wtf?), danes pa že veselo igral


a ni tako da na travniku igre ni

ali si igro potegnil iz travnika
in uporabil kupljen ključ?

wtf?

djordjevic ::

Potegnil s travnika in uporabil podarjen guest pass. Samo ni večjega debilizma od tega, da spacajo installer in si primoran poseči po black market variantah, da lahko zadevo legalno igraš. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

Lakotnik29 ::

Zakaj black market? to če je installer na voljo tudi preko torrent omrežji nima veze z legalnostjo tega početja.

ahac ::

This post is awesome. I should get a medal.

djordjevic ::

Lakotnik29 je izjavil:

Zakaj black market? to če je installer na voljo tudi preko torrent omrežji nima veze z legalnostjo tega početja.

Vem, vem. Saj to me sploh ne skrbi. Zdi se mi samo zamalo, da moram igro iskati po torrent sajtih, ker mi je po uradni poti preprosto noče instalirati. Crappy installer imo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zmajc ::

Jaz sem clienta tudi potegnil z "black market" torrentov, preprosto zato ker sem download ETA namesto 12 ur mel 1 uro.

djordjevic ::

Mah, to še požrem - sem vmes nabijal MTGO. :D Bolj me jezi, da sem sedel poleg pet ur brezveze in se hebal z vedno znova neuspešnimi poskusi inštalacije. Starter pack bi lahko 'obrnil' že včeraj. :D
No grave is deep enough to keep us in chains.

morbo ::

Hvala za odgovore.

Še to; včeraj se zaradi laga ob večernih urah praktično ni dalo igrat (evropski serverji). Sklepam da ko mine začetna evforija (recimo mesec) se bo dalo normalno špilat kadarkoli?
All humans are vermin in the eyes of Morbo!

Lakotnik29 ::

Kdaj včeraj?

Jaz sem igral od 20h do 23:30 in je bla latenca med 100ms in 200ms, torej daleč od neigralnega.

Tr0n ::

Igralno je pod 50ms, ne 200.

djordjevic ::

To govorite za multiplayer?
No grave is deep enough to keep us in chains.

morbo ::

Lakotnik29 je izjavil:

Kdaj včeraj?

Jaz sem igral od 20h do 23:30 in je bla latenca med 100ms in 200ms, torej daleč od neigralnega.


Tam okrog devete zvečer. Jaz sem imel 250 - 300+ ves čas, kar je za moje pojme neigralno (oz. vsaj nezabavno). Resda sem bil v igri le enih 20min, ker se mi ni dalo več...
All humans are vermin in the eyes of Morbo!

ABX ::

Roadkill je izjavil:

ABX: Ne govori, kateri char je OP, ali da je kaj prelahko. Normal difficulty je v bistvu malo daljši tutorial.


Zato sem zraven napisal moj level, da se razume v kakšnem kontekstu govorim.

Tr0n je izjavil:

Igralno je pod 50ms, ne 200.


Jaz imam optiko in 3ms do latency do Siolovega centralnega vozlišča. Ampak ta igra v 4-ih laga ko prasica. Serverji, mreža ali net code so smeti in če imaš pod 500ms laga si že vesel.

Poleg tega 50ms laga imaš že na svojem računalniku. 30ms v samem monitorju in to dobrem. Hell, že samo vsync ti doda 30ms laga.
Več na to temo:
http://www.anandtech.com/show/2803/5

Slab Pc ima do 90ms internega laga.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PARTyZAN ::

Tron igra Quakeablo 3, da rabi 50 pinga. Ne pretiravaj.

Zaenkrat nekje na polovici Act 2, konstantno je 200ms. Se ne opazi.

Zmajc ::

Ne ve, no jaz mam konstantno 200-250 pinga pa skoraj nikoli ne opažam laga.

Lakotnik29 ::

Saj ga ostali tudi ne, ampak ker piše 200ms in so nekje prebrali da je to ne-igralno, zdaj veselo trolajo.

Zmajc ::

djordjevic je izjavil:

To govorite za multiplayer?


D3 ima tehnično gledano samo multiplayer. Vse igre potekajo preko blizzardovih strežnikov, tudi tiste kjer igraš sam.

Izi ::

Ping v Diablu 3 dejansko ni pomemben. Pomemben je v izključno samo v PvP igrah kjer se boriš z drugim živim igralcem. Pa tudi za PvP igre velja da se da brez večjih problemov igrati nekje do latence 400ms. Če pa zaostajaš za pol sekunde ali več pa ima nasprotnik dejansko že preveč prednosti, da bi bilo pravično.
Diablo 3 pa je PvE igra in igraš jo brez problema tudi z 1000 ms latence oziroma s sekundo zaostanka, ker zaostaja tako tvoj junak kot računalniško vodeni sovražniki. Pravzaprav latence sploh ne moreš opaziti, razen morda pri pobiranju predmetov, ker bo pač trajalo sekundo od klika na predmet na tleh pa do trenutka, ko se pojavi v tvojem nahrbtniku.

Ping spremljam že cel teden in je pri meni ves čas nekje med 100 in 250 ms. večinoma pa je pod 200. To pa je več kot odlično celo za PvP igre, kaj šele za PvE Diablo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

krneki ::

Butcher na inferno je solo res malo tečen, ampak je treba samo prave skille uporabt, pa pade v < 2min (a brief butchering) :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krneki ()

morbo ::

Moja napaka, 200ms je neopazno. Včeraj zvečer je bilo pri meni precej slabše 500 - 1000.

Se pa ne strinjam da lahko normalno igraš, saj folk zaradi laga crkuje. Ko te napade gruča lahko samo neki klikaš na pamet in upaš da se bo dobro izšlo.
All humans are vermin in the eyes of Morbo!

Killermode ::

Izi je izjavil:


Diablo 3 pa je PvE igra in igraš jo brez problema tudi z 1000 ms latence oziroma s sekundo zaostanka, ker zaostaja tako tvoj junak kot računalniško vodeni sovražniki.


Ja poznalo se bo tudi pri uporabi skillov. Ker bo od klika na gumb do dejanskega uporabe skilla prišlo z zamikom boš pri čarovniku v eni sekundi že mrtev.

Izi ::

Killermode je izjavil:

Ja poznalo se bo tudi pri uporabi skillov. Ker bo od klika na gumb do dejanskega uporabe skilla prišlo z zamikom boš pri čarovniku v eni sekundi že mrtev.
Pa ja ne misliš, da server beleži vsak naš klik med igranjem? Še zdaleč ne. Večina igre teče zgolj na klientu. Server in klient pa izmenjujeta samo ključne podatke.
Ko ti premakneš svojega junaka ali ko z njim izvršiš nek skill se to nikamor ne pošlje, ker server ti podatki ne zanimajo.
Sovražnike upravlja naš računalnik in ne server. Tvoj skill bo v trenutku zadel sovražnika čeprav imaš latence več kot sekundo. Ko pa bo sovražnik umrl pa bo seveda trajalo, da iz njega zleti plen, toliko časa kot imamo latence.

Lakotnik29 ::

latenca tipa 1s postane poblematična kadar je več igralcev in mora dejansko server spremljat vsak klik. še vedno pa je latenca 100-200, zanemarljiva.

Smurf ::

Pomoje se izmenjuje tudi podatek o poziciji ali kaj takega. Ko je meni lagalo (in kolegu, ki je z mano igral), sem videl da hodim v eno smer potem pa me je v trenutku vrglo drugam, kjer sm bil obdan z monsterji.

morbo ::

Smurf je izjavil:

...sem videl da hodim v eno smer potem pa me je v trenutku vrglo drugam, kjer sm bil obdan z monsterji.

Točno to. Lag med bojem (oz. hojo) te "prestavlja naokoli", tako da ne veš točno kaj delaš. Sicer sem na singleplayer opazil spike laga tudi po 3 in več sekund.

btw, a kej craftate na višjih nivojih? Berem da se craftanje NM/Hell/inferno totalno ne izplača, ker ogromno stane in producira preveč random crap, torej se ti bolj izplača it na auction house po gear. Če je tako, potem je še en (potencialno zelo zanimiv) vidik igre razvrednoten.
All humans are vermin in the eyes of Morbo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: morbo ()

Smurf ::

Jz sm se igral malo s kovacem in ga z lvlov na 6 ali 7, ampak mi se zmeri ne nardi nic pametnega (vlozk denarja glede na rezultat je zeloooo slabsi kokr AH).

Tr0n ::

Hell is getting kinda hellish. :))

Lakotnik29 ::

Če razvijaš en sam lik potem je kovač precej zgrešena investicija.
strani: 1 ... 19 20 21 22 23 ... 101