Forum » Slo-Tech » kako je z oglasi na s-t
kako je z oglasi na s-t
Klemenn ::
kako ste dobili te oglase na s-t iprom mislim?
kaj jaz bi mel tut to lahko?
kako je to z izmenjavo...razložte
kaj jaz bi mel tut to lahko?
kako je to z izmenjavo...razložte
- premaknil: darh ()
R0K ::
Takole je.
Odsrfaj na www.centraliprom.com in si preber.
p.s.: drugače pa jst MOČNO dvomim, da boš ti dobil izmenjavo z njimi, ker ima tvoja stran premajhen potencial in sploh obisk.
Odsrfaj na www.centraliprom.com in si preber.
p.s.: drugače pa jst MOČNO dvomim, da boš ti dobil izmenjavo z njimi, ker ima tvoja stran premajhen potencial in sploh obisk.
darh ::
ekzakly... ravno te besede sem isku k sem hotu prej pokomentrat njegovo stran ;)
Excuses are useless! Results are priceless!
leonius ::
jup. samo central iprom plačuje neredno, pa še plačajo po klikih. httpool se mi zdi boljši.
R0K ::
Http Pool je pa kurac.
Nevem kak bi ga lahko še bolje opisal.
Malj bolje poglej njihovo ponudbo in zahteve.
Za kozlat!
Nevem kak bi ga lahko še bolje opisal.
Malj bolje poglej njihovo ponudbo in zahteve.
Za kozlat!
Klemenn ::
noben ni razložu kako to deluje in zakaj?
aja se da naredit naslednje?
na slohosting postavt forum in met stran na volji tak da bi potem meu forum na slohostingu in page na volji?
aja se da naredit naslednje?
na slohosting postavt forum in met stran na volji tak da bi potem meu forum na slohostingu in page na volji?
Matek ::
Jebediah, ja se da, pač postavi na slohostingu forum in daš do njega link na svoji strani. Edino kar ti pa lahko povem je, da če misliš dajat forum na svojo stran, boš razočaran nad obiskom.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Tomi ::
Saj so ti drugi lepo povedali, da stran ni "in", oziroma da ni ravno vaba za obiskovalce, tako da ne morem pričakovati 1000 obiskov na dan. Če se ne motim, jih imaš do sedaj nekaj blizu 700 v ne vem koliko dneh. Tako da najbrž ne bo nič z izmenjavo.
metrodusa.blogspot.com
JurijTurnsek ::
jst mam od centraliprom oglase, pa mam 30-60 obiska dnevno... sm se zelo pozna, kdo obisk dobiva kr tko, da okoli govori za stran in gor pridejo tisti k jih stran najmanj zanima.. jst mam redne obiskovalce... tistih 700 obiska verjetno ni realno... jst verjamem sm 100si števcu...
poleg tega ti na oglase klikne le 0.1% - 1% folka)pa še to ne če jih kdaj pa kdaj ne prosiš ali opozoriš...)
poleg tega ti na oglase klikne le 0.1% - 1% folka)pa še to ne če jih kdaj pa kdaj ne prosiš ali opozoriš...)
http://www.slatnaskejta.com
Klemenn ::
jah zakaj pa samo unmu števsu k je ta kej slabši?
drgač pa računam da je ene 150 mojih obiskov...
drgač pa računam da je ene 150 mojih obiskov...
jakac ::
Pozdravljen, husler.
Lahko prosim obrazložiš zakaj si mnenja, da Central Iprom ne plačuje redno?
V celotnem obstoju našega omrežja namreč niso gostitelji niti enkrat prejeli zaslužka kasneje od obljubljenega roka za izplačila (prvih deset delovnih dni v mesecu).
Hvala za odgovor
---
Jaka Certanc, Iprom d.o.o.
Vodja tehnicno-razvojnega oddelka
Lahko prosim obrazložiš zakaj si mnenja, da Central Iprom ne plačuje redno?
V celotnem obstoju našega omrežja namreč niso gostitelji niti enkrat prejeli zaslužka kasneje od obljubljenega roka za izplačila (prvih deset delovnih dni v mesecu).
Hvala za odgovor
---
Jaka Certanc, Iprom d.o.o.
Vodja tehnicno-razvojnega oddelka
Elemen_T ::
no no jakac
Ravno ta mesec sem kesh dobil tam nekje 15ega.
Ampak nima veze, ker vem da boste nakazal tak da ni blem.
Mogoče imate mal too much strikten števec prikazov ...
RPK pa nič jasn zakaj je tako majhen sploh zdaj ko so flash oglasi od Renaulta.
LP
Ravno ta mesec sem kesh dobil tam nekje 15ega.
Ampak nima veze, ker vem da boste nakazal tak da ni blem.
Mogoče imate mal too much strikten števec prikazov ...
RPK pa nič jasn zakaj je tako majhen sploh zdaj ko so flash oglasi od Renaulta.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Elemen_T ()
Klemenn ::
OKEJ JAKA TI SI OD IPROMA...DEJ MI POVEJ LAHK TUT ZA mojo stran to nardite al mam premal obiska?
jakac ::
Elemen_T:
Nas računovodski oddelek izplačilo nakaže vedno najkasneje v 10ih delovnih dneh v mesecu. To ne pomeni do 10. v mesecu ampak recimo ta mesec je to pomenilo do 12. v mesecu. Prav tako to ne pomeni, da bodo gostitelji v tem roku dobili denar, temveč to pomeni, da bo naš računovodski servis denar v tem obdobju nakazal na ustrezen tekoči račun oz. nakaznico. Ker banke ponavadi rabijo še kak dan ali dva, da denar iz našega transakcijskega računa preusmerijo na tekoče račune gostiteljev in pa ker je med 12. in 15. bil vmes še celo vikend, je zato denar dejansko prišel šele 15. v mesecu. Gostitelji, ki izplačila prejemajo preko nakaznice pa tako dobijo še kak dan kasneje, saj vmes stoji še Pošta Slovenije.
Drugače pa se trudimo, da nikoli ne zamujamo z izplačili, ki jih je vedno več in kolikor sem seznanjen smo doslej še vedno nakazali vsem gostiteljem zaslužek v roku, ki so ga sprejeli ob prijavi v omrežje - t.j. 10 delovnih dni. Človek ne more verjeti koliko nekih papirjev je treba izpolniti v Sloveniji, da podjetje lahko nakaže denar fizični osebi, saj je pri nas zakonodaja na tem področju stroga, pa kljub temu prihaja do raznih zlorab položajev in podobno (kar lahko zadnje čase redno spremljamo po poročilih).
Gostitelji oglasov, ki so pravne osebe (podjetja in S.P.-ji), pa zaslužek lahko brez težav dobijo še isti dan ko nam izstavijo račun.
---
Jaka Čertanc, Iprom d.o.o.
Vodja tehnično-razvojnega oddelka
Nas računovodski oddelek izplačilo nakaže vedno najkasneje v 10ih delovnih dneh v mesecu. To ne pomeni do 10. v mesecu ampak recimo ta mesec je to pomenilo do 12. v mesecu. Prav tako to ne pomeni, da bodo gostitelji v tem roku dobili denar, temveč to pomeni, da bo naš računovodski servis denar v tem obdobju nakazal na ustrezen tekoči račun oz. nakaznico. Ker banke ponavadi rabijo še kak dan ali dva, da denar iz našega transakcijskega računa preusmerijo na tekoče račune gostiteljev in pa ker je med 12. in 15. bil vmes še celo vikend, je zato denar dejansko prišel šele 15. v mesecu. Gostitelji, ki izplačila prejemajo preko nakaznice pa tako dobijo še kak dan kasneje, saj vmes stoji še Pošta Slovenije.
Drugače pa se trudimo, da nikoli ne zamujamo z izplačili, ki jih je vedno več in kolikor sem seznanjen smo doslej še vedno nakazali vsem gostiteljem zaslužek v roku, ki so ga sprejeli ob prijavi v omrežje - t.j. 10 delovnih dni. Človek ne more verjeti koliko nekih papirjev je treba izpolniti v Sloveniji, da podjetje lahko nakaže denar fizični osebi, saj je pri nas zakonodaja na tem področju stroga, pa kljub temu prihaja do raznih zlorab položajev in podobno (kar lahko zadnje čase redno spremljamo po poročilih).
Gostitelji oglasov, ki so pravne osebe (podjetja in S.P.-ji), pa zaslužek lahko brez težav dobijo še isti dan ko nam izstavijo račun.
---
Jaka Čertanc, Iprom d.o.o.
Vodja tehnično-razvojnega oddelka
jakac ::
Jebediah:
Kar se tega tiče žal nimam nobenega vpliva na to katera stran bo v mreži in katera ne. Najbolje bo, da greš na naše spletne strani v področje za gostitelje (http://www.centraliprom.com/gostitelji....) in si preveriš pogoje za vpis in se tudi prijaviš v omrežje preko obrazca pod postavko "vpis". Naši administratorji si bodo tvojo stran ogledali in odločili ali je primerna za vključitev v omrežje. Vem pa, da so zadnje čase kriteriji za vključitev bolj strogi kot so bili, saj se na dan recimo prijavi po 15 ali še več spletnih strani, na teden pa od tega sprejmemo v omrežje kake 3 do 5 novih. Po drugi strani je pa tudi to, da število spletnih strani v zadnjem času zelo narašča, temu primerno pa tudi število kakovostnih strani.
Če slučajno tvoja stran ne bo sprejeta, pa vedi, da tukaj zdaj ne gre za to da mi "koga ne bi marali", kot si to veliko ljudi razlaga ko niso sprejeti. Če se postaviš v kožo direktorja neke velike firme, ki želi oglaševati, ti seveda ne bo prav da se oglas za tvojo firmo, ki je recimo največja slovenska firma ki prodaja to in ono, prikazuje na strani s povezavami na porno strani in raznimi ilegalnimi vsebinami (mp3, cracki, passwordi...), ali pa že samo če je neokusno oblikovana brez kake posebne vsebine. Veliko ljudi namreč izdela neko spletno stran samo zato, da lahko napiše gor "to je moj page, jaz sem ...." in se potem prijavi v razna omrežja za oglase in mislijo, da bodo tako zaslužili. To so strani, ki recimo niso zanimive pravzaprav za nobenega.
Poleg tega pa se zadnje čase pojavlja tudi težnja oglaševalskih agencij po oglaševanju le na spletnih straneh, ki imajo svojo domeno (kar sploh ni ne vem kakšen strošek - cca 5000 sit/leto). Seveda moramo mi našim naročnikom pri takih prošnjah ugoditi, vendar pa zato pride do tega, da se na straneh, ki nimajo svoje domene prikazuje manj oglasov in temu primerno je tudi manj klikov iz česar sledi seveda tudi manjši zaslužek.
---
Jaka Čertanc, Iprom d.o.o.
Vodja tehnično-razvojnega oddelka
Kar se tega tiče žal nimam nobenega vpliva na to katera stran bo v mreži in katera ne. Najbolje bo, da greš na naše spletne strani v področje za gostitelje (http://www.centraliprom.com/gostitelji....) in si preveriš pogoje za vpis in se tudi prijaviš v omrežje preko obrazca pod postavko "vpis". Naši administratorji si bodo tvojo stran ogledali in odločili ali je primerna za vključitev v omrežje. Vem pa, da so zadnje čase kriteriji za vključitev bolj strogi kot so bili, saj se na dan recimo prijavi po 15 ali še več spletnih strani, na teden pa od tega sprejmemo v omrežje kake 3 do 5 novih. Po drugi strani je pa tudi to, da število spletnih strani v zadnjem času zelo narašča, temu primerno pa tudi število kakovostnih strani.
Če slučajno tvoja stran ne bo sprejeta, pa vedi, da tukaj zdaj ne gre za to da mi "koga ne bi marali", kot si to veliko ljudi razlaga ko niso sprejeti. Če se postaviš v kožo direktorja neke velike firme, ki želi oglaševati, ti seveda ne bo prav da se oglas za tvojo firmo, ki je recimo največja slovenska firma ki prodaja to in ono, prikazuje na strani s povezavami na porno strani in raznimi ilegalnimi vsebinami (mp3, cracki, passwordi...), ali pa že samo če je neokusno oblikovana brez kake posebne vsebine. Veliko ljudi namreč izdela neko spletno stran samo zato, da lahko napiše gor "to je moj page, jaz sem ...." in se potem prijavi v razna omrežja za oglase in mislijo, da bodo tako zaslužili. To so strani, ki recimo niso zanimive pravzaprav za nobenega.
Poleg tega pa se zadnje čase pojavlja tudi težnja oglaševalskih agencij po oglaševanju le na spletnih straneh, ki imajo svojo domeno (kar sploh ni ne vem kakšen strošek - cca 5000 sit/leto). Seveda moramo mi našim naročnikom pri takih prošnjah ugoditi, vendar pa zato pride do tega, da se na straneh, ki nimajo svoje domene prikazuje manj oglasov in temu primerno je tudi manj klikov iz česar sledi seveda tudi manjši zaslužek.
---
Jaka Čertanc, Iprom d.o.o.
Vodja tehnično-razvojnega oddelka
jakac ::
Elemen_T:
Aja čisto sem spregledal zadeve glede RPKja. To je pač odvisno od oglasov. Ločiti je namreč treba med oglasi, ki so namenjeni za omrežja na prikaz ter oglasi, ki so namenjeni za omrežja na klik. Za omrežja na prikaz so pač najbolj primerni t.i. "brand building" oglasi - to pomeni, oglasi za utrjevanje blagovne znamke - to so oglasi, ki so ponavadi na izgled lepi in povdarjajo predvsem ime in logotip podjetja, ki oglašuje in so navadno razni Flash oglasi (v tem trenutku je to pri nas Citroen - mislim da si to zamešal z Renaultom, ki je imel flash oglase pri nas kake pol leta nazaj). Vendar ponavadi na take oglase ni preveč klikov, saj so namenjeni bolj mrežam za prikaze, kjer so kliki tako za gostitelje kot za oglaševalce nepomembni - važno je, da si uporabniki zapomnijo oglas. Seveda pa naročnik oglaševanja pri nas nam da svoje oglase, ki jih pač moramo vključiti v omrežje.
Ker je Central Iprom omrežje na klik, so zanj bolj primerni razni tematski oglasi - recimo "klikni tukaj za nagradno igro". Na take oglase je pač več klikov, ni pa toliko pomembno ali na oglasu piše, da ima to nagradno igro podjetje X ali podjetje Y, saj se mora zato, da si bo uporabnik zapomnil blagovno znamko, potruditi sam naročnik oglaševanja s svojo spletno stranjo - mi mu pripeljemo obiskovalce, on sam pa jih mora prepričati, da je to kar ponuja res nekaj vredno.
No več o vplivih na RPKje in pa razliko med oglasi za CNK (cena na klik) omrežja in pa CPM (cost per mille) omrežja si lahko prebereš na naših na novo odprtih izobraževalnih straneh, ki so namenjene ravno odgovorom na vsa možna vprašanja v zvezi s spletnim oglaševanjem.
---
Jaka Čertanc, Iprom d.o.o.
Vodja tehnično-razvojnega oddelka
Aja čisto sem spregledal zadeve glede RPKja. To je pač odvisno od oglasov. Ločiti je namreč treba med oglasi, ki so namenjeni za omrežja na prikaz ter oglasi, ki so namenjeni za omrežja na klik. Za omrežja na prikaz so pač najbolj primerni t.i. "brand building" oglasi - to pomeni, oglasi za utrjevanje blagovne znamke - to so oglasi, ki so ponavadi na izgled lepi in povdarjajo predvsem ime in logotip podjetja, ki oglašuje in so navadno razni Flash oglasi (v tem trenutku je to pri nas Citroen - mislim da si to zamešal z Renaultom, ki je imel flash oglase pri nas kake pol leta nazaj). Vendar ponavadi na take oglase ni preveč klikov, saj so namenjeni bolj mrežam za prikaze, kjer so kliki tako za gostitelje kot za oglaševalce nepomembni - važno je, da si uporabniki zapomnijo oglas. Seveda pa naročnik oglaševanja pri nas nam da svoje oglase, ki jih pač moramo vključiti v omrežje.
Ker je Central Iprom omrežje na klik, so zanj bolj primerni razni tematski oglasi - recimo "klikni tukaj za nagradno igro". Na take oglase je pač več klikov, ni pa toliko pomembno ali na oglasu piše, da ima to nagradno igro podjetje X ali podjetje Y, saj se mora zato, da si bo uporabnik zapomnil blagovno znamko, potruditi sam naročnik oglaševanja s svojo spletno stranjo - mi mu pripeljemo obiskovalce, on sam pa jih mora prepričati, da je to kar ponuja res nekaj vredno.
No več o vplivih na RPKje in pa razliko med oglasi za CNK (cena na klik) omrežja in pa CPM (cost per mille) omrežja si lahko prebereš na naših na novo odprtih izobraževalnih straneh, ki so namenjene ravno odgovorom na vsa možna vprašanja v zvezi s spletnim oglaševanjem.
---
Jaka Čertanc, Iprom d.o.o.
Vodja tehnično-razvojnega oddelka
Poldeta ::
Menjalni forum
Menjave filmov, iger, programov, glasbe...
http://menjave.host.sk
Menjave filmov, iger, programov, glasbe...
http://menjave.host.sk
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Poldeta ()
alesrosina ::
hm... kaj pa obmocje51 ?
bi izpolnila pogoje? dnevno je povprecno 20 obiskov ....
Anyway, tisti k mate (mamo) strani z manj vsebine, slabim designom, premalo obiska ipd. pa se zmer obstaja alternativa - izmenjava.com - free servis, kjer sicer ne zasluzis nicesar, gre samo za promocijo strani preko izmenjave oglasov.
LP, ASPmaster
bi izpolnila pogoje? dnevno je povprecno 20 obiskov ....
Anyway, tisti k mate (mamo) strani z manj vsebine, slabim designom, premalo obiska ipd. pa se zmer obstaja alternativa - izmenjava.com - free servis, kjer sicer ne zasluzis nicesar, gre samo za promocijo strani preko izmenjave oglasov.
LP, ASPmaster
Elemen_T ::
Jakac: Hvala za odgovore.
Ironično tole s flash bannerji ...
Jest sem ravno zadnjič testiral kakšen je RPK na flash in kakšen na navadnih GIF animacijah...in uvidel GIF animacijo z 0.5% ter flash z 1.6% deležem klika.
Gre seveda za non-interesting vsebino oglasa.
Na spletu je tam cca 40% rednih surferjev, ki jim je internet več ali manj strukturno španska vas in jim je sila zanimiv banner, kjer, ko greš z miško čez nekaj posveti ali pa se obarva
Je pa sigurno ta RPK izjemno relativen - odvisen od profila obiskovalcev.
Še nakj bi te prašal...
Kako vi pravzaprav merite prikaze in klike, na kakšen način?
LP
Ironično tole s flash bannerji ...
Jest sem ravno zadnjič testiral kakšen je RPK na flash in kakšen na navadnih GIF animacijah...in uvidel GIF animacijo z 0.5% ter flash z 1.6% deležem klika.
Gre seveda za non-interesting vsebino oglasa.
Na spletu je tam cca 40% rednih surferjev, ki jim je internet več ali manj strukturno španska vas in jim je sila zanimiv banner, kjer, ko greš z miško čez nekaj posveti ali pa se obarva
Je pa sigurno ta RPK izjemno relativen - odvisen od profila obiskovalcev.
Še nakj bi te prašal...
Kako vi pravzaprav merite prikaze in klike, na kakšen način?
LP
Primoz ::
Ahh... te reklame.. če ne bi bili serverji, ki jih servirajo, edini na svetu z manjšim up-timeom kot je Slo-Techov ter če se ne bi reklame ob konicah nalagale minuto 40s ali več... bi celo še kaj bilo.
There can be no real freedom without the freedom to fail.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ToboAds (strani: 1 2 3 )Oddelek: Izdelava spletišč | 17724 (12682) | TuRBo_1 |
» | Dobiček spletne straniOddelek: Omrežja in internet | 3427 (2648) | fahrenGONE |
» | Hočen zaslužit s bannerji!Oddelek: Omrežja in internet | 1735 (1424) | rc-car |
» | CentraIpromOddelek: Omrežja in internet | 1981 (1730) | freejack |
» | Bannerji?Oddelek: Omrežja in internet | 1844 (1572) | Misak |