Forum » Elektrotehnika in elektronika » dovolj močan motor
dovolj močan motor
beeone ::
mal sem po interneti brsku in prišel na modelarsko stran z brez krtačnimi motorji. Piše, da imajo zelo veliko navora, vendar nikjet ne piše koliko, mene pa zanima, če bi takšni motorčki lahko poganjali nekakšno vozilo, nekaj ne preveč velikega (okoli 200 kg z osebo vred). vzel bi pa motor moči nekje od 1000-2000W ali pa dva po 1000W, kjer bi se malo pošpilal z vezavo.
TESKAn ::
Pri brezkrtačnih motorjih se ne moreš "špilat z vezavo", ker ti ne bo delalo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ReBi ::
navor je odvisen od oblike prenosa na kolesa in vrtljajev. če je moč motorja 2000w, je dovolj. daš link?
beeone ::
z vezavo bi se špilu tako, da bi za za štart bila motorja vezana zaporedno, če pa bi rabu večjo hitrost, pa bi prevezal na vzporedno, to sem videl na youtubu, pa je un gor rekel, da mu deluje odlično.
če bi bilo potrebno bi lahko dal vmes menjalnik, kolesa pa bi bila velika kot so na kakšnem skuterju, se pravi ne ravno ogromna. Link
če bi bilo potrebno bi lahko dal vmes menjalnik, kolesa pa bi bila velika kot so na kakšnem skuterju, se pravi ne ravno ogromna. Link
TESKAn ::
Pri navadnih motorjih gre, pri brezkrtačnih pa ne moreš.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Azrael ::
Kakšno vozilo imaš v mislih? Invalidski voziček ali kaj podobnega skuterju?
Brezkrtačni motorji potrebujejo elektronski regulator, brez njega ne delajo na istosmerni tok. Ne vem ali ga imajo motorji iz tvojega linka že vgrajenega ali ga moraš kupiti posebej.
Zaradi regulatorja tudi ni primerna zaporedna vezava dveh motorjev. Heci z različnimi vezavam motorjev in akumulatorjev se uporablja pri istosmernih glavnostičnih motorjih (ti imajo krtačke) v viličarjih in avtih za golf.
Naslednji problem je hlajenje motorja. Ti motorji so mišljeni za letalske modele, kjer poganjajo eliso in tako hlajenje ni težava, pri bistveno počasnem cestnem vozilu pa bo hlajenje problematično. Mogoče obstaja dodatek za helikopterske modele (vetrnica in usmerjevalec zraka) za te motorje in bi z njim lahko elegantno rešil problem hlajenja. Brez hlajenja boš moral zelo zreducirati trajno moč motorja.
Problem je še visoko število obratov, tudi najmočneji lahko dosežejo nekaj 10.000 o/min in je prenos moči nujen.
Kakšen akumulator misliš uporabiti? Za take ogromne tokove, ki jih zmorejo ti motorji, ni primeren vsak akumulator. Ustrezen svinčev bo zelo težak, litijev pa drag in z zelo kratko življensko dobo.
Skratzka mogoče ti motorji niso prava izbira in bi bilo dobro vedeti kakšno vozilo imaš v mislih, bo lažje svetovati.
Brezkrtačni motorji potrebujejo elektronski regulator, brez njega ne delajo na istosmerni tok. Ne vem ali ga imajo motorji iz tvojega linka že vgrajenega ali ga moraš kupiti posebej.
Zaradi regulatorja tudi ni primerna zaporedna vezava dveh motorjev. Heci z različnimi vezavam motorjev in akumulatorjev se uporablja pri istosmernih glavnostičnih motorjih (ti imajo krtačke) v viličarjih in avtih za golf.
Naslednji problem je hlajenje motorja. Ti motorji so mišljeni za letalske modele, kjer poganjajo eliso in tako hlajenje ni težava, pri bistveno počasnem cestnem vozilu pa bo hlajenje problematično. Mogoče obstaja dodatek za helikopterske modele (vetrnica in usmerjevalec zraka) za te motorje in bi z njim lahko elegantno rešil problem hlajenja. Brez hlajenja boš moral zelo zreducirati trajno moč motorja.
Problem je še visoko število obratov, tudi najmočneji lahko dosežejo nekaj 10.000 o/min in je prenos moči nujen.
Kakšen akumulator misliš uporabiti? Za take ogromne tokove, ki jih zmorejo ti motorji, ni primeren vsak akumulator. Ustrezen svinčev bo zelo težak, litijev pa drag in z zelo kratko življensko dobo.
Skratzka mogoče ti motorji niso prava izbira in bi bilo dobro vedeti kakšno vozilo imaš v mislih, bo lažje svetovati.
Nekoč je bil Slo-tech.
Azrael ::
In za morebitne dodatne zamisli še starejša tema: Motorček za otroški avtomobilček?
O plusih in minusih avta na elektriko pa tema: Zakaj so električni avtomobili prava stvar
O plusih in minusih avta na elektriko pa tema: Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Nekoč je bil Slo-tech.
beeone ::
kako pa je s tem krmilnikom za brezkrtačne motorje, kako se kontrolira z njim motor, se da tudi brez oddajnika enostavno z kakšnim potenciometrom. sprašujem, ker nimam ravno veliko znanja o modelarstvu in podobnih rečeh.
beeone ::
računam, da bom med počitnicami malo zaslužil in bi naredil nekaj podobnega gokartu, ja. pa sem že malo prej začel razmišljati o tem. bi pa probal ustvariti nekaj takega, ko bi delalo malo več kot samo 10 minut, pol pa se bi moralo ponovno filat 10 ur
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elektromotorji v avtomobilihOddelek: Znanost in tehnologija | 5158 (3586) | Spock83 |
» | RPi-motorOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2887 (2429) | Yacked2 |
» | Elektromotor 500W - 1000WOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 7694 (7340) | jernej63 |
» | Voziček na elektromotorOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 5639 (4382) | Pyr0Beast |
» | DC motor 24VOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4909 (4705) | settler |