» »

poglabljanja v igre

poglabljanja v igre

1
2
»

ahac ::

Zakaj moraš pri WoW stalno plačevat online igranje, pri TDU recimo pa ne? Dobr so vas nategnl...


TDU?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

aron ::

No ti bom jaz povedal ne čisto strokovno.
Plačevati moraš SRVER, ker hočejo proizvajalci zaslužiti na ta račun...

Berserker ::

Piše se server in ne srver, čudno zakaj ne računajo še call of dutty naročnino za vse dele, ali pa counter strike ?

PARTyZAN ::

Zato, ker pri FPS igrah razvijalec ne postavlja svojih strežnikov, kjer igra po par tisoč ljudi. MMORPGji tudi večino contenta ki naredi igro dobi z tega strežnika za razliko od ostalih iger, kjer so strežniki več ali manj samo posredniki.

Ahac: Test Drive Unlimited.

Obstaja nekaj MMORPGjev, ki ne zahtevajo mesečne naročnine. Ali so v celoti zastonj (navadno so dolgočasne in za vsaj razred nižje od plačljivih) ali pa imajo podobno politiko kot ostale "klasične" igre. Precej popularen je Guild Wars, ampak tudi tukaj se pojavi problem, ko moras kupiti braziljon expansionov, če hočeš bit "up-to-date".

Pay to play pri tej zvrsti pač ni nič posebnega. Če ti to ni všeč, enostavno teh iger ne igraj.

ahac ::

Ah, ja... sej se mi je zdelo, da misli Test Drive Unlimited, ampak mi ni bilo jasno zakaj bi primerjal dirkačino z MMO, ker gre za popolnoma drugačni igri z popolnoma drugačnimi serverji.

Če zelo poenostavimo:
Kaj mora server vedt o igralcu in kaj se pošilja med serverjem in clientom?
dirkačine: izbran avto, proga, lokacija avtov na progi
fps: izbrano orožje, mapa, lokacija likov na mapi in to, če streljajo ali ne.
mmo: izbran lik (v detajle), lokacija na celem ogromnem svetu, katere iteme ima lik equipane (vse se seveda shranjuje na serverju), katere skille in talente ima lik natrenirane (spet vse na serverju), katere poklice lik obvlada, kaj ima v inventoryju, kaj ima v banki, katere queste ima aktivne, cooldown za vsak skill in vsak item. Poleg tega mora vsakič, ko nekdo uporabi nek skill server izračunat ne samo dmg, ampak tudi aggro, postavit vse related skille na cooldown, itd, itd...
Seveda mora server imet in pošiljat clientu vse podatke o mobih, o dropih. Heh.. že samo računanje kaj bo dropalo vsem igralcev na serverju je verjetno bolj zahtevno od celega serverja za TDU. Potem imaš tu trgovanje, auction house, razne pvp sisteme (recimo arena pri wow). Pri WoW se potem to pošilja tudi na web, kjer imaš točno statistiko. Kar primerjaj statistiko za TF2 (ena boljših pri streljačinah) in wowarmory.
TF2
WoW (samo 1 lik)
Kje je več podatkov?


Mislm, da je jasno, da mmo zahteva od serverjev veliko več kot dirkačina ali fps. Seveda vsi ti podatki naredijo tudi potrebo po dost večjem bandwidth. Vse to pa pomeni veliko večje stroške vzdrževanja za vsakega userja. Ja? Je to zdaj jasno?

Potem imaš pa še update. Saj ne rečem, da ni free updatov za fpsje, ampak vseeno je to nekaj drugega kot pri tavelikih mmojih. Samo WoW patch 3.1 bo skor 1 giga!!! Pa veste kolk takih patchov je že blo?


OK.. glede na dobiček, ki ga ima Blizzard bi verjetno preživel tudi z manjšo naročnino. Ampak to samo zarad tega, ker imajo tolk ogromno naročnikov.
Obstajajo tud mmo igre, ki so propadle in zaprle serverje: Auto Assault, Tabula Rasa, Hellgate: London, ... Tam torej naročnina ni pokrila stroškov vzdrževanja serverjev in nadalnjega razvoja. A resno mislite, da bi brez naročnine kaj lažje preživel?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

strictom ::

Cca. 80 milijonov USD/mesec samo od WOWa :)

Razvoj verzije 1.0 je stal 89 milijonov USD.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: strictom ()

ahac ::

WoW 3.1: Secrets of Ulduar
Brez naročnine bi težko pričakoval tak patch.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Outsajder ::

Mene pa je gothic 1,2 +dodatk zasvojila:D

Rotaidal ::

Ja pa bedasto je da das 20 €za takšno igro ko bi si lahk kupil malo boljše ker ko gledam slike mi ni jasno kako si lahko s tem zasvojen nekam slaba grafika, polno nekih ikon v igri pa čičk .



37€ za 3 mesece. Sedaj pa si zračunaj kaj se bolj splača. Ali igranje WoW ali vsakih 14 dni kolko traja neka fps oz strategija dat 40-50€ in igro pozabiš po nekaj dneh, če ni ravno HL2. Poglej si Crysis. Seveda, če pa si pirat, pa je druga zgodba. Tam je vse zastonj in se ti zdi ta dat ta denar bedasto kaj ne?
Kdaj pa je važna grafika pri mmo? Poglej si Age of conan. Najboljša grafika med mmo. Še kakšno sp prekosi. Pa je igra skoraj propadla. Ni vse v grafiki. Sploh pa ne igre od blizza.

Še vedno ne razumeš, da grafika ni važna. Važna je igralnost in zabava. To pa WoW ponudi 100%, če se ti dopade takšni stil igre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rotaidal ()

janko5213 ::

meni se ta igra zdi zlo brezveze.Ceprav jo se nisem igral sm pa vidu ze kr neki videotov in fotk.Najblj kr neki pa je k mors placat.

ahac ::

Najblj kr neki pa je k mors placat.


JAO! Pa ravno en post nad tabo je Rotaidal razložu zakaj WoW NI DRAG!
A je mularija zdaj res tolk lena, da niti zadnjega posta ne prebere, preden vpiše svoje modrovanje? :8)

Še enkrat za butaste:
WoW: 15€ na mesec z gamecardi (z kreditno cenejš), če igraš po 2 uri na dan je to 60 ur.
Torej 25 centov na uro igranja.
Neka streljačina (Crysis, FEAR 2, itd..): 50€ za 10 ur igranja.
Torej 5€ na uro igranja.

Dobre multiplayer streljačine in strategije sicer pridejo cenejš na uro igranja, če jih dost igraš... ampak sem pa tud malo nazaj napisal zakaj je laufanje serverjev za MMO bolj zahtevno in dražje.

Če že pametujete... vsaj probajte free trial za 1 teden (čeprav tisto ne predstavlja igranja pri high lvl) in potem boste mogoče vsaj približno lahko rekl zakaj vam špil ni všeč.

Tko kot je pa zdaj je pa jasno: ne da se ga piratizirat in zato vam je "krneki".
OK. Pa piratizirajte Crysis. Men je prav. Itak se bo zgodil isto kot se je na Kitajskem: offline špilov zarad piratstva skor ni več; vse je online. ;(
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Phoebus ::

Če vas tišči cena WoW, poglejte koliko stane Entropia Universe...sicer ti ni TREBA plačat nič, lahko švicaš...ampak oklepi, metki, orodja- vse se obrablja in vse stane :-)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Igre ki lahko zrušijo vladavino World of Warcrafta

Oddelek: Igre
416255 (2405) Dpool
»

Zakaj igramo MMORPGje?

Oddelek: Igre
243544 (2630) greev84
»

World of Warcraft 'obrnjen' (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
21215586 (9622) FireSnake
»

Blizzardova naslednja masovka še bolj masovna

Oddelek: Novice / Igre
415050 (3484) BigWhale
»

Warhammer online

Oddelek: Igre
182297 (1907) ahac

Več podobnih tem