Slashdot - Pri Dallas-u trdijo, da bo dolgo pričakovana igra izšla konec letošnjega leta. Žal pa so se oglasili tudi iz 3D Realms in sporočili, da ni čisto tako! Teksaški časopis je seveda špekuliral, medtem ko je predsednik 3D Realms, Scott Miller, sporočil, da bodo datum napovedanega izzida, najbrž zgrešili za mesec ali dva. Pravtako je omenil, da je izid na treh velikih platformah (v tem primeru PC, Xbox 360 in PS3) v načrtu, ni pa še potrjen.
Leta tecejo in tecejo, medtem pa Duke caka "from ever" in postaja vse bolj siv ter pravzaprav podoben Sarge-u. Samo poglejte zgornjo sliko, ce ne verjamete
Izdaja Preya se je tudi vlekla 11 let. Naposled smo jo dobili leta 2006.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Prey žal ni bil tako hudo dobra igra. Zame je bil le generična streljanka, ki jo je popestrilo le tavanje skozi portale, antigravitacijski triki, možnost razdelitve v duha in zanimiva orožja. Vse drugo je bil le še en generični FPS.
Če Duke izide letos ne dvomim, da bo kaj daleč od generičnega FPS.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Prey žal ni bil tako hudo dobra igra. Zame je bil le generična streljanka, ki jo je popestrilo le tavanje skozi portale, antigravitacijski triki, možnost razdelitve v duha in zanimiva orožja. Vse drugo je bil le še en generični FPS.
Kaj več pa lahko pričakuješ od streljanke? Prey je bil eden boljših predstavnikov zvrsti, ker je dejansko probal nekaj novega in izvirnega, za razliko vsega ostalega sranja zadnjega leta (z izjemno Darknessa).
Uf ki so časi moje mladosti, ko sem si kupil novi 266 MHz P2 in voodoo 3, v pričakovanju te igre
Hehe pa kje so šele časi k sm hotu js igrat Duke Nukem 3D na 33MHz, 8mb rama..... Pa je delal sam 1sličico na 20sekund :D Sam s 66MHz pa 16 rama je bla pa revolucija! Se je že dal igrat, čeprou ne najbolš.... hehe Upam da ne bo zdej isto .... Kšn dobr komp pa ne bo delal Ko, če...
To, da me ne prične po kaki uri igranja dolgočasiti. Ne vem zakaj v Half-Life 1, ki je stara že ohoho let in sem jo že šestkrat preigral še vedno uživam.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
To, da me ne prične po kaki uri igranja dolgočasiti. Ne vem zakaj v Half-Life 1, ki je stara že ohoho let in sem jo že šestkrat preigral še vedno uživam.
Točno tako! Ni dosti FPS iger, katere bi ponovno preigral. So pa tudi biseri... Ena od the je Duke Nukem 3D.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Počasi bi pa res bil že čas za tole... Zdaj je že vedno več takih, ki so Duke Nukem 3D "zamudili" in DNFja ne bodo jemali kot naslednika legendarnega DN3D...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Kaj več pa lahko pričakuješ od streljanke? Prey je bil eden boljših predstavnikov zvrsti, ker je dejansko probal nekaj novega in izvirnega, za razliko vsega ostalega sranja zadnjega leta (z izjemno Darknessa).
Ahahaha, ne me smejat. Prey je sam kul zgledu, pa tisti portali so bli kulj. Drugac pa zadeva na nivoju Dooma 3, dolgocasna do amena.
maticek verjetn mislis dnf bo laufu na predelanem ut enginu...k so ga kupl ze pred mislm da 2 leti in po njihovih besedah cist predelal....tko da ni panike da bomo gledal temne spile =)
IMO bistveno pri kateremkoli FPSju (ali Duku) je, kako so sestavljene sobe. Half Life ima tukaj odlicen flow, Return to castle wolfenstein, Prey ali orginalna duketina pa tudi. Dovolj secretov, dogodkov, sprememb, pri HL1/2/EP1/2 se zgodba, soba mora biti povezana, polna zanimivosti... ne pusta in brezvezna kot pri vecini genericnih streljank.
Trenutno preigravam orginal duka v visoki locljivosti... se vedno hudo...
Pravtako je omenil, da je izid na treh velikih platformah (v tem primeru PC, Xbox 360 in PS3) v načrtu, ni pa še potrjen.
Po x letih developmenta in slabo leto pred izzidom igre še ne vedo, na katero platformo jo bodo izdali?
Dober znak, ni kaj.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"