Forum » Programiranje » [c++] Pomoč pri izdelavi programa
[c++] Pomoč pri izdelavi programa
TheCyborg ::
Lep pozdrav vsem!
Js sicer ne vem koliko je skladno z vašimi pravili, da vas prosim za pomoč pri izdelavi šolskega programa, pa se že v naprej opravičujem če karkol ne bo štimal.
Naredit moramo en program, katerega pa v principu sploh ne razumem. Že če mi bote lahko pomagali razumeti program, bom lažje reševal.
Naloga je takšna:
Napišite strukturo Vektor, ki bo predstavljala vektor realnih števil.
Za strukturo Vektor, napišite naslednje konstruktorje in metode:
* privzeti konstruktor - dimenzija vektorja je 3
* kopirni konstruktor
* pretvorbeni konstruktor (polje[], velikost)
* dimenzija - vrne dimenzijo vektorja
* vrniElement(i) - vrne i-to komponento vektorja
* nastaviElement(i,vrednost) - nastavi i-to komponento vektorja
* izpis - izpiše vektor
* dolzina - vrne dolžino vektorja
* skalarniProdukt(vektor) - vrne skalarni produk s podanim vektorjem
* mnozi(skalar) - množi vektor s podanim skalarjem
priveti konstrutkor mi ni jasno kaj mora narediti. Je mogoče dimenzija vektor 3 to: vektor[x][y][z] ? In kaj naredi vrniElement(i) in nastaviElement. Kaj je sploh ta vrednost i? Kakšno povezavo ma s tem vektorjem ?
Js sicer ne vem koliko je skladno z vašimi pravili, da vas prosim za pomoč pri izdelavi šolskega programa, pa se že v naprej opravičujem če karkol ne bo štimal.
Naredit moramo en program, katerega pa v principu sploh ne razumem. Že če mi bote lahko pomagali razumeti program, bom lažje reševal.
Naloga je takšna:
Napišite strukturo Vektor, ki bo predstavljala vektor realnih števil.
Za strukturo Vektor, napišite naslednje konstruktorje in metode:
* privzeti konstruktor - dimenzija vektorja je 3
* kopirni konstruktor
* pretvorbeni konstruktor (polje[], velikost)
* dimenzija - vrne dimenzijo vektorja
* vrniElement(i) - vrne i-to komponento vektorja
* nastaviElement(i,vrednost) - nastavi i-to komponento vektorja
* izpis - izpiše vektor
* dolzina - vrne dolžino vektorja
* skalarniProdukt(vektor) - vrne skalarni produk s podanim vektorjem
* mnozi(skalar) - množi vektor s podanim skalarjem
priveti konstrutkor mi ni jasno kaj mora narediti. Je mogoče dimenzija vektor 3 to: vektor[x][y][z] ? In kaj naredi vrniElement(i) in nastaviElement. Kaj je sploh ta vrednost i? Kakšno povezavo ma s tem vektorjem ?
Backup22 ::
Kaj pa ti ni jasno?
Konstruktor naredi objekt Vektor in ga inicializira. Kopirni konstruktor vzame kot parameter vektor in naredi duplikat (gre čez cel vektor v for-zanki in kopira v nov vektor). Pretvorbeni konstruktor pretvori vektor v polje z doloceno velikostjo kot parameter (če prav razumem), dimenzija vrne dimenzijo vektorja. vrniElement(4), vrne element vektorja na poziciji 4 (spet greš s for-zanko do pozicije ter vrneš vrednost, ki je tam). nastaviElement(4, 450,6) nastavi (prepiše) element na lokaciji 4 s 450,6 (spet for-zanka do 4, da prideš do pravega indexa, kjer vrednost prirediš). Izpis vektor izpiše (spet for-zanka...). Dolžina vrne stevilo elemenotv- s for-zanko se sprehodiš do konca in vmes neki števec inkrementiraš ter ga na koncu vrneš. Zadnji 2 funkciji pa sta matematičnega značaja - algoritme imaš v učbeniku...
A ta vektor mora bit n-dimenzionalen?
Dodatek:
Veliko stvari najdeš tukaj.
Konstruktor naredi objekt Vektor in ga inicializira. Kopirni konstruktor vzame kot parameter vektor in naredi duplikat (gre čez cel vektor v for-zanki in kopira v nov vektor). Pretvorbeni konstruktor pretvori vektor v polje z doloceno velikostjo kot parameter (če prav razumem), dimenzija vrne dimenzijo vektorja. vrniElement(4), vrne element vektorja na poziciji 4 (spet greš s for-zanko do pozicije ter vrneš vrednost, ki je tam). nastaviElement(4, 450,6) nastavi (prepiše) element na lokaciji 4 s 450,6 (spet for-zanka do 4, da prideš do pravega indexa, kjer vrednost prirediš). Izpis vektor izpiše (spet for-zanka...). Dolžina vrne stevilo elemenotv- s for-zanko se sprehodiš do konca in vmes neki števec inkrementiraš ter ga na koncu vrneš. Zadnji 2 funkciji pa sta matematičnega značaja - algoritme imaš v učbeniku...
A ta vektor mora bit n-dimenzionalen?
Dodatek:
Veliko stvari najdeš tukaj.
//
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Backup22 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Baza v vektorskem prostoruOddelek: Šola | 2636 (1134) | BivšiUser2 |
» | Kako bi naredil to nalogo?Oddelek: Programiranje | 1576 (1165) | amdsup5 |
» | vector::iterator problemi, brisanje podatkov iz vektorjaOddelek: Programiranje | 1133 (984) | mn |
» | skalarni, vektorski in ostali produktiOddelek: Šola | 4961 (3802) | sherman |
» | [C#] IndexOutOfRange ExceptionOddelek: Programiranje | 1307 (1152) | ql000 |