Forum » Igre » Stranglehold
Stranglehold
Tr0n ::
Max Payne John Woo style shooter! :)
Uradna stran
Wikipedia
Videos
Danes je izsel tudi PC demo.
http://www.fileplanet.com/176067/170000/fileinfo/Stranglehold-Demo [2 GB]
Uradna stran
Wikipedia
Videos
Danes je izsel tudi PC demo.
http://www.fileplanet.com/176067/170000/fileinfo/Stranglehold-Demo [2 GB]
- zavaroval slike: Tilen ()
Tr0n ::
Jao tile Fileplanet queue wait!
Some mirrors:
http://www.fileshack.com/file.x/11123/Stranglehold+Demo
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=45975
Some mirrors:
http://www.fileshack.com/file.x/11123/Stranglehold+Demo
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=45975
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Tr0n ::
2 GB pa res ni dosti. More mirrorz:
http://computergames.ro/en/downloads/viewitem/id/9210/name/stranglehold-demo.html
http://www.gamershell.com/news/41662.html
http://www.ggmania.com/?smsid=24194
http://computergames.ro/en/downloads/viewitem/id/9210/name/stranglehold-demo.html
http://www.gamershell.com/news/41662.html
http://www.ggmania.com/?smsid=24194
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Gr0unD Zer0 ::
meni se je demo na xboxu kar dopadel...
vse frči poka leti... skoraj ni objekta, ki se ga ne bi dalo zdemolirat/razstrelit
edino filing je malenkost serious samovski, ko prideš v določeno področje ter se nasprotniki spawnajo vse naokoli.
pa včasih tip noče naredit tega kar bi igralec rad...
dobra ideja, malenkost pomanjkljiva izvedba(po demotu sodeč, mozno da so še kaj spilili do izida)
vse frči poka leti... skoraj ni objekta, ki se ga ne bi dalo zdemolirat/razstrelit
edino filing je malenkost serious samovski, ko prideš v določeno področje ter se nasprotniki spawnajo vse naokoli.
pa včasih tip noče naredit tega kar bi igralec rad...
dobra ideja, malenkost pomanjkljiva izvedba(po demotu sodeč, mozno da so še kaj spilili do izida)
Tr0n ::
Kr cool akcija tole. Malce enolicno, ampak cool.
Aja, ce bi si kdo rad spremenil resolucijo v demotu, mora spil pognat takole:
"...\Stranglehold Demo\Binaries\Retail-Stranglehold.exe" -language=eng -ResX=1280 -ResY=1024
Pa tisti quit movie se da skipat tako, da se renejma file intro_Attract_Loop.bik v Movies direktoriju.
Aja, ce bi si kdo rad spremenil resolucijo v demotu, mora spil pognat takole:
"...\Stranglehold Demo\Binaries\Retail-Stranglehold.exe" -language=eng -ResX=1280 -ResY=1024
Pa tisti quit movie se da skipat tako, da se renejma file intro_Attract_Loop.bik v Movies direktoriju.
Raw ::
Tipk se ne da spremenit?! .. kira glupost. ASDW so za piflerje in desnicarje.
edit: V ini fajlu so bindi, ce se bo komu dalo stelat. Men se ne.
edit: V ini fajlu so bindi, ce se bo komu dalo stelat. Men se ne.
I am what I am and I do what I can
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raw ()
TechBeats ::
ja ne to za tipke je čist tema, sma kar je pa res hudo je pa un slomo - bullet time head shot, prou hudo nakaže metek kako prleti sovražniku v glavo, LOL še kri hudo nakaže k mu špricne iz glave.
Pa skor use se da razfukat ma skor use res, tko stvari leti naukol, da ti ni nč jasn
Edin kar me mot to, da ni tolk huda grafika, teksture delujejo nekam bledo in izprano na trenutke, kar res nebi pričakoval za next-gen špilko pa zelo kratka je (30min max z sekvencami vred) .
Pa skor use se da razfukat ma skor use res, tko stvari leti naukol, da ti ni nč jasn
Edin kar me mot to, da ni tolk huda grafika, teksture delujejo nekam bledo in izprano na trenutke, kar res nebi pričakoval za next-gen špilko pa zelo kratka je (30min max z sekvencami vred) .
AciD TriP
Pesimist ::
Meni nedela. Pridem noter tiste animacije, dokler teqila negre v neko gaso kjer sta dve pistoli na mizi. Potem pa kr monitor izklopi in zasteka vse.
edit: zaj sem priso malo dalje, ker sem escape stisno predno je zastekalo v tisti sceni. Po prveh dveh killih je spil totalna nulla. Max Payne je bil za svoje case impressiven. To pa niti najmajn za danasnjega.
edit: zaj sem priso malo dalje, ker sem escape stisno predno je zastekalo v tisti sceni. Po prveh dveh killih je spil totalna nulla. Max Payne je bil za svoje case impressiven. To pa niti najmajn za danasnjega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
EvilDare ::
Samo toliko da omenim. Da odlenete še preostalo specialno funkcijo morate še 1x obrniti demo. Škoda endino, da se ob izhodu iz demota stvari ne shranijo in moram vsakokrat vsaj 3x obrniti, da lahko izkusim demo v popolnosti. Izgleda zabavna igra.
ahac ::
Hm.. men se monitor izklopi, ko naj bi začel igrat (začetna animacija je ok).
Edino kar sem našel na netu glede tega je: tole in cel kup zaklenjenih topicov na uradnem Midway forumu.
Edino kar sem našel na netu glede tega je: tole in cel kup zaklenjenih topicov na uradnem Midway forumu.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
jperc21 ::
Preberite si to:
Stranglehold Download Recommended System Requirements (Subject to Change)
* Windows XP SP2, Windows Vista
* Dual Core Processor
* 2.0 GB RAM
* 15.0 GB free hard disk space (Stranglehold requires 50GB of free hard disk space during the installation process but, once installed, the setup files can be removed or stored elsewhere. If installing to a secondary drive, your system's primary drive requires 20GB of free hard disk space during the installation process.)
* NVIDIA GeForce 7800 or higher, ATI X1300 or higher
* DirectX 9.0c compatible sound card
* DirectX 9.0c (included)
* Broadband Internet connection required for online play
Joj, kolko te zavzame igrica na disku.
LP
Stranglehold Download Recommended System Requirements (Subject to Change)
* Windows XP SP2, Windows Vista
* Dual Core Processor
* 2.0 GB RAM
* 15.0 GB free hard disk space (Stranglehold requires 50GB of free hard disk space during the installation process but, once installed, the setup files can be removed or stored elsewhere. If installing to a secondary drive, your system's primary drive requires 20GB of free hard disk space during the installation process.)
* NVIDIA GeForce 7800 or higher, ATI X1300 or higher
* DirectX 9.0c compatible sound card
* DirectX 9.0c (included)
* Broadband Internet connection required for online play
Joj, kolko te zavzame igrica na disku.
LP
Keep your head up, even when the world is hard, never give up!
jperc21 ::
Sem mislil da več . Računal sem tam okoli 30 Gb.
LP
LP
Keep your head up, even when the world is hard, never give up!
AapocalypseE ::
Nevem od kod jim 50GB. Meni je med inštalacijo napisalo, da morem met 12GB pa nekaj malega prosto. Drugač pa igra polna akcije
jperc21 ::
Meni se je tud malo čudno zdelo kak 50 Gb.
Ker če igrica toliko zavzame te pa res mora bit grafika ekstra kvalitetna ali pa mora imeti toliko stopenj.
LP
Ker če igrica toliko zavzame te pa res mora bit grafika ekstra kvalitetna ali pa mora imeti toliko stopenj.
LP
Keep your head up, even when the world is hard, never give up!
macgajver ::
Ornk na hard akcijska havok ruls idino kar jim zamerim da na widescreen ekranih namesto da bi blo več slike levo in desno jo frajarji lepo odrežejo tko da jo je na koncu dejansko manj.
EVO TKOLE JO ODREŽEJO
1680-1050 16:10
1024-768
4:3
Aja še glede zahtev tisto kar je napisano zelo ne drži na enojedrnem athlonu 3800+ in x1950pro 2gb rama na 1280x1024 dela igra zelo lepo.
Malo sem se šel pozanimat isto sranje je pri bioshocku temu pravijo croping. jest sicer nimam blage kaj to pomeni samo vem da me moti ker ne vidim celega tekile ampak samo do kolen kako skače okrog
EVO TKOLE JO ODREŽEJO
1680-1050 16:10
1024-768
4:3
Aja še glede zahtev tisto kar je napisano zelo ne drži na enojedrnem athlonu 3800+ in x1950pro 2gb rama na 1280x1024 dela igra zelo lepo.
Malo sem se šel pozanimat isto sranje je pri bioshocku temu pravijo croping. jest sicer nimam blage kaj to pomeni samo vem da me moti ker ne vidim celega tekile ampak samo do kolen kako skače okrog
tenstan krompir je pa zakon
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Tilen ()
Tilen ::
|Sawyer|, ce ti igra ne dela, poklici tja kjer si jo kupil in vrnili ti bodo denar oziroma zamenjali z delujočo kopijo ali svetovali kako zadevo usposobit.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
ahac ::
Ornk na hard akcijska havok ruls idino kar jim zamerim da na widescreen ekranih namesto da bi blo več slike levo in desno jo frajarji lepo odrežejo tko da jo je na koncu dejansko manj.
Em.. zakaj bi bilo pa več? A zato, da bi igralci z dražjimi monitorji imel prednost v igri (sploh pri multiplayer)?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Tilen ::
Em.. zakaj bi bilo pa več? A zato, da bi igralci z dražjimi monitorji imel prednost v igri (sploh pri multiplayer)?
Hmm. Debata o tem bi bila zrela za novo temo imo. Po drugi strani pa je to tako kot v primeru, da si ti lastiš eno uber miško, nekdo drug pa ima tisto za 2 eur. Zdaj tisti z boljšo ima prednost v multiplayerju in bi se mu morale izključit funkcionalnosti? Pomoje ne.
Enako tisti, s slabšimi internetnimi povezavami kot oni drugi. In tisti z boljšimi računalniki, da se jim omeji fps na 30, da bodo meli vsi enako? Nekako ne gre skozi. Bi pa priporočal da se o tem odpre nova tema.
Hmm. Debata o tem bi bila zrela za novo temo imo. Po drugi strani pa je to tako kot v primeru, da si ti lastiš eno uber miško, nekdo drug pa ima tisto za 2 eur. Zdaj tisti z boljšo ima prednost v multiplayerju in bi se mu morale izključit funkcionalnosti? Pomoje ne.
Enako tisti, s slabšimi internetnimi povezavami kot oni drugi. In tisti z boljšimi računalniki, da se jim omeji fps na 30, da bodo meli vsi enako? Nekako ne gre skozi. Bi pa priporočal da se o tem odpre nova tema.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
pozitron ::
Ne moreš miško pa monitor primerjat. Gre se zato, da ma prednost zaradi večjega vidnega polja. Mislim, da je to večja prednost kot dva gumba več na miški.
Tilen ::
Gre se tudi za negative acceleration, katerega te cheap miške imajo, pa seveda več gumbov, več DPI etc.
What is negative acceleration? Regular mice use an 8-bit data path and a 125Hz communication rate. This combination allows the mouse to send 127 pixels of movement information to the computer each time is checks its location. If the mouse moves more then 127 pixels, unpredictable movement or negative acceleration can result. With a 16-bit datapath and 125Hz transmission rate the MX 518 is able to send 32,000 pixels each time is checks its location. If you can move a mouse that far, that fast, I would be extremely surprised.
Več tukaj
Da sploh ne omenjam kakšno prednost ima tisti, ki mu igra tekoče dela, kot pa en, ki mu zadeva občasno za sekundo zašteka. Glede vidnega polja pa ne vem, saj če en na 19" crtju nastavi 1600x1200 [1.920.000 pixlov] ma načeloma celo večje vidno polje kot tisti z 22" wide 1680x1050 [1.764.000].
What is negative acceleration? Regular mice use an 8-bit data path and a 125Hz communication rate. This combination allows the mouse to send 127 pixels of movement information to the computer each time is checks its location. If the mouse moves more then 127 pixels, unpredictable movement or negative acceleration can result. With a 16-bit datapath and 125Hz transmission rate the MX 518 is able to send 32,000 pixels each time is checks its location. If you can move a mouse that far, that fast, I would be extremely surprised.
Več tukaj
Da sploh ne omenjam kakšno prednost ima tisti, ki mu igra tekoče dela, kot pa en, ki mu zadeva občasno za sekundo zašteka. Glede vidnega polja pa ne vem, saj če en na 19" crtju nastavi 1600x1200 [1.920.000 pixlov] ma načeloma celo večje vidno polje kot tisti z 22" wide 1680x1050 [1.764.000].
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
macgajver ::
Mah nebi si smel prvošt takele bruke developerji ekran je pač tak da lahko pokaže še malo extra slike prikraj ne da me prikrajšajo za sliko zgorej in spodej res je smotan špilat ker ubistvu neveš točno kje stojiš ker ne vidiš tal pod nogami sej v bioshocku ni tolk moteče ker je tko al tko fps pri strangleholdu je bolj.
Glede multiplayerja svet se vrjetno nebi podru če imajo tisti z wide pač pri krajeh nekaj cm slike več tisti s 19col premaknejo miško levo in desno za par centi to se lahko nrdi tko hitr da pomoje ni nobene razlike.
Ta bug bodo vrjetno odpravl s kakšnimi patchi vsaj upam.
Glede multiplayerja svet se vrjetno nebi podru če imajo tisti z wide pač pri krajeh nekaj cm slike več tisti s 19col premaknejo miško levo in desno za par centi to se lahko nrdi tko hitr da pomoje ni nobene razlike.
Ta bug bodo vrjetno odpravl s kakšnimi patchi vsaj upam.
tenstan krompir je pa zakon
Tilen ::
Ta bug bi moral biti odpravljen, ker so wide userji prikrajšani. Tako SP, kot MP način. Kaj pa tisti, ki si celo drznejo preko projektorja igrat? Tiste bi eni tu vrjetno kar linčali...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
ahac ::
Prednost, ki jo dobiš z tem, da vidiš nasprotnika, ki ga drugače ne bi, je mal večja kot dodaten gumb na miški. In nasprotniki ponavadi pridejo od strani. Hkrati pa lahko nekdo na widescreen monitorju še vedno uporablja neko klasično resolucijo in ima pač pri strani črn rob (ampak vidi pa isto kot ostali).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Tilen ::
Prednost, ki jo dobiš z tem, da vidiš nasprotnika, ki ga drugače ne bi, je mal večja kot dodaten gumb na miški.
Spet ne bereš vsega in samo posplošuješ?
Glede vidnega polja pa ne vem, saj če en na 19" crtju nastavi 1600x1200 [1.920.000 pixlov] ma načeloma celo večje vidno polje kot tisti z 22" wide 1680x1050 [1.764.000].
Kateri del pa ti tukaj ni jasen?
Če imaš ti nastavljeno na 1024x768, ko bi lahko imel na 1600x1200, potem pa to ni več problem wide userjev, da jih ti ne vidiš, ko ti priletijo s strani. Ali pa takrat ko kateri od zgoraj dol skoči? Takrat imajo pa navadni navadni LCD/CRT userji advantage ali kako? Hehe, pretiravate malo.
Spet ne bereš vsega in samo posplošuješ?
Glede vidnega polja pa ne vem, saj če en na 19" crtju nastavi 1600x1200 [1.920.000 pixlov] ma načeloma celo večje vidno polje kot tisti z 22" wide 1680x1050 [1.764.000].
Kateri del pa ti tukaj ni jasen?
Če imaš ti nastavljeno na 1024x768, ko bi lahko imel na 1600x1200, potem pa to ni več problem wide userjev, da jih ti ne vidiš, ko ti priletijo s strani. Ali pa takrat ko kateri od zgoraj dol skoči? Takrat imajo pa navadni navadni LCD/CRT userji advantage ali kako? Hehe, pretiravate malo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
ahac ::
Ali pa takrat ko kateri od zgoraj dol skoči? Takrat imajo pa navadni navadni LCD/CRT userji advantage ali kako?
Hkrati pa lahko nekdo na widescreen monitorju še vedno uporablja neko klasično resolucijo in ima pač pri strani črn rob (ampak vidi pa isto kot ostali).
Kateri del pa ti tukaj ni jasen?
ps.
Widescreen je pač še novost in preprosto ne bi bilo fer, da ta novost pomeni veliko prednost v igri.
Ko bo enkrat večina imena widescreen se bo pa lahko kaj spremenilo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Tilen ::
Hkrati pa lahko nekdo na widescreen monitorju še vedno uporablja neko klasično resolucijo in ima pač pri strani črn rob (ampak vidi pa isto kot ostali).
In zakaj bi jo? Zato ker drugi niso kupili takšnega monitorja?
Potem pa ne vem zakaj obstaja gaming gear, očitno to gre nekaterim preveč v nos. Ukinit boljše podlage za miško, ukinit vse boljše slušalke od tistih za 10 eur, ukinit vse boljše tipkovnice, da ja ne bo kdo koga prej slišal ali lažje nameril?
In zakaj bi jo? Zato ker drugi niso kupili takšnega monitorja?
Potem pa ne vem zakaj obstaja gaming gear, očitno to gre nekaterim preveč v nos. Ukinit boljše podlage za miško, ukinit vse boljše slušalke od tistih za 10 eur, ukinit vse boljše tipkovnice, da ja ne bo kdo koga prej slišal ali lažje nameril?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
ahac ::
Da.
Avtor igre pač ne sme dat tako velike prednosti tistemu 1% igralcev, ki imajo tak monitor, ker bi z tem v slabšo pozicijo postavil ostalih 99%.
Lastnik widescreen monitorja mora bit torej tisti, ki ima izbiro: ali bo videl malo manj in bo v slabšem položaju pri MP ali pa bo imel črn rob.
Ko bo pa prodanih več widescreen kot navadnih... takrat se bo pa tud to lahko spremenilo.
Vidno polje z št. pikslov nima kakšne velike veze.
Avtor igre pač ne sme dat tako velike prednosti tistemu 1% igralcev, ki imajo tak monitor, ker bi z tem v slabšo pozicijo postavil ostalih 99%.
Lastnik widescreen monitorja mora bit torej tisti, ki ima izbiro: ali bo videl malo manj in bo v slabšem položaju pri MP ali pa bo imel črn rob.
Ko bo pa prodanih več widescreen kot navadnih... takrat se bo pa tud to lahko spremenilo.
Glede vidnega polja pa ne vem, saj če en na 19" crtju nastavi 1600x1200 [1.920.000 pixlov] ma načeloma celo večje vidno polje kot tisti z 22" wide 1680x1050 [1.764.000]
Vidno polje z št. pikslov nima kakšne velike veze.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Tilen ::
Vidno polje z št. pikslov nima kakšne velike veze.
Kaj pa ima?
Kaj pa ima?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
m.i.h.a. ::
mah dejte se razburjat okrog teh wide monitorjev....eni špili sliko raztegnejo, drugi cropajo, tisti tretji pa delujejo povsem ok, jaz osebno na wide monitorju nimam problemov in če se že najde kakšen špil, ga špilam v razmerju 4:3 (5:4).
To kar se pojavi v strangleholdu in bioshocku je bedarija in kaže na lenobo razvijalcev, v bioshocku se zadeva da poporavit, pri tem špilu (če se ne motim) pa pa zaenkrat še ni zunaj popravka oz hacka.
če vas zanima koliko pridobiš oz si prikrajšan na wide monitorju, se odpravite SEM in poglejte primere
To kar se pojavi v strangleholdu in bioshocku je bedarija in kaže na lenobo razvijalcev, v bioshocku se zadeva da poporavit, pri tem špilu (če se ne motim) pa pa zaenkrat še ni zunaj popravka oz hacka.
če vas zanima koliko pridobiš oz si prikrajšan na wide monitorju, se odpravite SEM in poglejte primere
macgajver ::
Dej samo povej kako naštimaš razmerje 4;3 ali 5:4 recimo konkretno za stanglehold ker jest spremenim resolucijo na 1024-768 ali 1280-1024 je potem slika še vedno čez cel zaslon in je vse skupaj grdo raztegnjeno
tenstan krompir je pa zakon
m.i.h.a. ::
poglej pod menije (nastavitve) na monitorju, če kje najdeš picture scale, gre pa tudi preko nastavitev v gonilnikih. Če imaš ATI ti žal ne znam pomagati, ker ima folk probleme z nastavljanjem tega scalinga s temi grafami, če imaš pa nvidio pa poglej pod nastavitve, tam je opcija in deluje super.
The Game ::
em.. igro sem dobil iz travnika ( iz neta) in sicer imam black screen ko stisnem New Game ... imam najnovejše drivere in moj računalnik : amd 4200mhz, 1gb rama, 7600gt... mogoče kakšen nasvet :)
macgajver ::
Za visto rabiš baje neke nove beta driverje za windows xp morjo pa zadnji normalni delat čist vredu.
tenstan krompir je pa zakon
Pesimist ::
Na XPjah mi ni delalo z dobenimi driveri, niti zadnimi beta ali zadnimi officalnimi. Viste pa negrem nalagat zarad tega spila.
macgajver ::
|Sawyer| kaj imaš ti že za eno grafično ker za 8800 preverjeno vem da na xp s zadnjimi driverji dela brez problema.
tenstan krompir je pa zakon
Gr0unD Zer0 ::
širše vidno polje po moje je velika prednost....
iz časa q3 se spomnim da je blo prvo kaj si naredil ob instalaciji dvignil FOV z 90 na 120
iz časa q3 se spomnim da je blo prvo kaj si naredil ob instalaciji dvignil FOV z 90 na 120
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ASUS z novimi očesu prijaznimi malimi prenosniki po Applovih stopinjahOddelek: Novice / Procesorji | 5195 (3425) | Jst |
» | Prosim pomoč-nakup 22 LCD!Oddelek: Kaj kupiti | 2563 (1614) | msedem |
» | Igre in širokozaslonski 16:9 ekraniOddelek: Igre | 2790 (1913) | Jaffa |
» | 24 inch lcdOddelek: Strojna oprema | 2531 (1443) | Mih@@ |
» | Iščem LCD z 1600x1200 , 19˝ al pa 20˝Oddelek: Kaj kupiti | 2265 (1653) | SmeskoSnezak |