» »

Helikopter - najem!

Helikopter - najem!

LjubimPeezde ::

Ima kdo informacijo kje, kdaj, za koliko najeti čisto pravi helikopter S pilotom.
Recimo za en cel dan. Je že kdo kaj podobnega, morda lahko pove kje se tovrstne storitve najbolj izplačajo in kako so bili zadovoljni?
Thanx!

bluefish ::

nejcek74 ::

1. gospod Stroj, www.stroj-si.com
2. Flycom, www.flycom.si

The_hammer ::

Flycom

"Doživite čudovit panoramski pogled iz našega helikopterja! Nudimo panoramske polete, lete za posebne priložnosti (poroke, presenečenja za rojstni dan, ipd.) in poslovne lete po vaši želji. Naši piloti bodo skušali ugoditi vsem vašim željam. V helikopterju EC 120B so na razpolago štirje potniški sedeži, v Schweizerju 300C pa eden. Flycomovi operaterji skrbijo za vašo varnost na tleh in udobno vkrcanje v helikopter. Izkušeni piloti pa vam zagotovijo prijeten in varen let."

To piše že vse tam, sicer ne piše nobene cene kolko je polet se pa lahko zmeniš za kateri koli dan hočeš letet.
Intel E6420@2950, 7900 gto, 2gb,seagate baracuda 160,Keyboard G11,
Mouse mx518,Mouse surface Razer eXactMat, Speed link Medusa 5.1,
Enermax liberty 500W

The_hammer ::

ojej so me prehiteli, sm na šihto pa bolj počas pišem... my bad
Intel E6420@2950, 7900 gto, 2gb,seagate baracuda 160,Keyboard G11,
Mouse mx518,Mouse surface Razer eXactMat, Speed link Medusa 5.1,
Enermax liberty 500W

LuiIII ::

Cena je okoli 1000€ (Flycom EC120B) na uro leta. Lahko pridejo pote kamor želiš in te tudi odložijo kjer želiš. Izpolnjeni morajo biti seveda pogoji za varno pristajanje.

Lui

Loki ::

ce lahko tudi manjse letalo, se da ceneje, vsaj dalo se je. povej, pa bom napisal.
naj bi bil pa najem v stilu recimo parurnega izleta.
I left my wallet in El Segundo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Loki ()

krneki0001 ::

Ura aviotaxija je okol 100 do 150 evrov, pa te vozi naokoli nad hribi in res imaš kaj videt. Helikopterji so pa orenk dražji, ker je tudi vzdrževanje drago. Najcenejši je res flycom, ampak brez zavarovanja. Stroj je dražji, ampak ima zraven vključeno zavarovanje.


Podobno je z vojsko in policijo. Recimo vojska vozi v planinske koče zadeve za po 1000 evrov na uro, policija pa po 2000. Ampak policija ima vse zavarovano in če karkoli dol pade, ima planinski dom pravico do uveljavljanja zavarovanja, pri vojski pa če vse skup dol pade ne dobiš niti centa. Tako da se odločajo raje za policijo ali stroja.

Tudi tebi predlagam, da se obrneš na stroja.

Pujcek ::

kokrak je ze kej dol padel????? govoris k da gres v trgovino po banane pol ti pa ene dve iz vrecke padejo...
:)

krneki0001 ::

Vpraši stroja kokrat se je zrušil s helikopterjem - jaz vem za 2x.


Za planinske domove je pa drugače - stvari so obešene v mreži pod helikopterjem, ker ob planinskem domu helikopter ne more pristat, samo mrežo dol sputi in takrat se tudi kaj razsuje, ali pa že med prevozom kaj pade iz mreže - to pa potem zavarovalnica povrne samo, če je tovor zavarovan, kar pa pri policiji in stroju je, pri vojski pa flycomu pa ne.

phoinix ::

@nebivedu: če ne veš o čem govoriš, ne tako obširno odgovarjat, te bo kdo še resno vzel.

Večinoma vozi flycom preko italijanske firme, ki najema helikopter AS-350B2. Vojska in policija vozita tovor le v redkih primerih.

Luilll ima navedene dokaj točne podatke. Kar se tiče helikopterskih prevozov se defenitivno nebi obračl na g. Stroj-a, ker ima zelo nezanesljivo zgodovino in vprašljiva dovoljenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: phoinix ()

krneki0001 ::

phoinix - to je mogoče sedaj, včasih pa je gor vozila policija in vojska, pa kdaj pa kdaj stroj.

Kakšna pa je dvomljiva/nezanesljiva preteklost dovoljenj g stroja in kakšna je to nezanesljiva zgodovina?
To mene zanima, ker ga osebno poznam in vsaj kolikor sam vem, so dovoljenja vsa poštimama in je eden izmed redkih dobrih pilotov v sloveniji.

phoinix ::

nebivedu, tudi včasih ni bilo tako...

Od kje meni take informacije ne bom razpravljal in niti ni za javno razpravo. Kar precej poznam helikoptersko letenje bi se lahko reklo, in to kar dela g. Stroj je večinoma nepremišljeno in nevarno do njega in do drugih. Ni naključje da je razbil dva helikopterja in marsikaj, marsikomu ni jasno, predvsem pa, kako sploh še lahko leti.

Po čem pa sodiš dobre pilote? Dober pilot ni tisti ki zna dobro mahati s ciklikom in kolektivom. Dobrega pilota naj bi delale odločitve in reakcije v ključnih trenutkih, kako pa to kaže g. Stroju pa govorijo dejstva.

Eden redkih in dobrih pilotov... če te je enkrat peljal ga to ne naredi redkega in dobrega. V Sloveniji je kakih 50 pilotov helikopterjev z veliko več izkušnjami, naleta in veliko veliko več usposabljanja. Toliko o redkih in dobrih.

kekz ::

Morda kdo ve, kje bi se dalo helikopter kupiti?
Iščem kakšno ultra light varianto v kit izvedbi. ;)

krneki0001 ::

Vozil sem se kr dost s helikopterji. Veliko v vojski, parkrat pri stroju in še v tujini kr nekajkrat.
Stroj je zame odličen pilot, samo en problem ima - neučakan je in zato proba vse na hitro narest, kar pa ni vedno dobro. Ampak letenje tudi v neidealnih vremenskih pogojih mu pa gre tudi takrat, ko večina ostalih pilotov lepo čaka na zemlji.


V vojski pa sem bil v alpsko izvidniškem vodu in smo prehodili kompletne julijce po dolgem in počez, pa kr nekajkrat smo pomagali odnest do planinskega doma hrano in pijačo, ki jo je pripeljal vojaški ali policijski helikopter. Ampak to je bilo leta 1994 in 1995. Tako da za danes ne vem kdo kaj dela, ampak včasih je bilo tako.

phoinix ::

Ampak letenje tudi v neidealnih vremenskih pogojih mu pa gre tudi takrat, ko večina ostalih pilotov lepo čaka na zemlji.


Vidiš, točno to ga dela nevarnega. Neučakanost. To da rine v nemogoče vremenske razmere je v letalstvu ogromen minus pri osebnosi. Velika večina nesreč se je naredila zaradi takih odločitev. Tu bi lahko govoril o pilotski etiki.
Če pokličejo policijo, da je treba nekoga pobrat v nevem kakšnih nemogočih pogojih - odgovor NE. Če pokličejo vojsko bo tisti pilot rekel enako - NE. Čim se začne tekmovat kdo gre v bolj nemogočih razmerah, to je recept za nesrečo in po vsej verjetnosti smrt. Vsak pilot je odgovoren za svoje odločitve, neglede na to koliko je nujno. Lahko nekdo nekje umira, ampak če je v riziku še celotna posadka, rajen eden kot 6. Če se ne da, se ne da, stroj pa dokazuje... kar pač dokazuje.

phoinix ::

Morda kdo ve, kje bi se dalo helikopter kupiti?


Hehe, naj bo še tako ultralajt, potrebuješ dovoljenje... :D S kosilnico nad glavo se ni za igrat.

#000000 ::

off topic:
nebivedu če bi bil v vojski nekaj let prej bi bil brdska pešadija in ne alpsko izvidniški vod, in ja helihopterja nebi niti od blizu videl :D

on.

Stroj, jest se neb upal pelat z njim, pred leti se je po kuloarjih govorilo, da je namerno strmoglavu. LP

kekz ::

Hehe, naj bo še tako ultralajt, potrebuješ dovoljenje...

A je to problem? Pred leti sem imel dovoljenje za jadralnega pilota (ki je žal poteklo, saj moraš biti stalno v tem), imam dovoljenje za zadeve po vodi (mislim, da velja zdaj do 24m dolžine)...

Dovoljenje je le ena procedura, ki jo moraš spraviti skozi, ko jo potrebuješ.
Verjemi, da je sestaviti in imeti lasten helikopter dosti težje od pridobitve dovoljenja.
Razmišljal sem sicer o ultra light letalu (Pipistrelov virus mi je zelo všeč, pa še drag ni), ampak je zadeva manj uporabna (rabiš letališče konkretnih razsežnosti na startni in ciljni strani). Je pa letalo cenejše in manj porabi...

Itak pa rabiš dovoljenje že tudi za balon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

Adrijan0 ::

BTW, kolko sploh stane en helikopter? Vem da so ultralahka letala dokaj poceni, samo je spet odvisno od opreme, ki jo uzameš.

krneki0001 ::

#00000000 Tudi brdska pešadija je obstajala, ko sem bil jaz v vojski, samo jih niso tok mučili kot nas. Ostali so se zjutraj sprehajal po pisti, mi smo pa z vso opremo tekli na babji zob(opreme je 35kg)

phoinix Na žalost se vse preveč ljudi dokazuje z extremi, in ravno to počne tudi stroj. Očitno nihče več ni sposoben pokazat nečesa in priti v veljavo s tem, če ni extrem. Ampak to je pač lastnost slovencev - na žalost.

kekz ::

Izvidniški ali pešadijski je čisto nekaj drugega...
Jaz sem bil tudi v izvidniški četi (ne alpski), vendar še v JLA. So nas tudi orng poj***li: smučanje, borilne veščine, preživljanje v divjini, plavanje, desanti ... Benti vojsko. ;((

#000000 ::

še en offtopic
Sam res velik slovencev je bilo v vojski neki specialnega, vsi neki izviđači, plavci, niški padobranci, moris al pa keri drugi specjalci. Pol nam pa v večini slovenskih krajev, nekaj južnih mladcev diktira nočne izlaske in dnevne aktivnosti. A ni to čudn ? jest sem bil pešadija in še beztrzajni kanon smo na roke gonil po makedoniji :|

aja tale post ne leti na nobenga, tko da ne bo prec obrambe

Ejsi_Disi ::

Kekz - kaj pa Mala Nellie iz James Bonda? KLIK
Rock n' roll ain't noise pollution!

krneki0001 ::

#000000 problem je v tem, da vojska včasih slovencev na poveljniških mestih ni marala. Danes pa raje zaposli nekaj južnih mladcev, kot da bi slovencu dala kolikortoliko dobro plačo.

TESKAn ::

kekz, poglej si odddajo "a chopper is born" na Discoveryju, če se igraš z idejo, da bi si sestavil svoj helikopter.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

kekz ::

Ravno to oddajo sem pred dnevi zasledil. Vse lepo in prav, tip kaže, kako se umerja in nastavlja zadeve (ki jih je prej najbrž sestavljal). Nisem pa zasledil, kje je vse skupaj sploh dobil, koliko ga je stalo in koliko časa je zabil s tem.

poga ::

Ce si dovolj resen se da res tudi "helicopter kit" narociti. Evo, cisto tako na hitro sem na googlu nasel tegale proizvajalca: RotorWay.

Verjetno jih bo potrebno za cene kontaktirati, skoraj sigurno pa bi bila koncna cena manjska kot kot "off the shelf" helikopter.

lp,
PoGa

TESKAn ::

kekz, je serija, prikazuje od izbire in naročila, prihoda prvih škatel pa do končnega izdelka.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

phoinix ::

@kekz: sploh ni problem. Mali problem je v tem , da ti jadralno dovoljenje nič ne pripomore k šolanju, rabiš pa okrog 50 ur na helikopterju za pridobitev športnega dovoljenja. Razlika šolanja za helikopter od čolnička je v tem, da tam ne rabiš pokazat kaj znaš. BTW; najcenejša ura helikopterja je malo čez 300€. Toliko o "enostavni" proceduri, ki sem jo na srečo že dal skozi.

In ne, sestaviti svoj helikopter sploh ni problem. Problem je vzdrževanje, ki je bistveno dražje od katerega koli letala iste kategorije. Na vsakih 20, 50, 100, 200, 500, 1000 ur letenja je potreben točno določen pregled, menjava delov kljub temu da še dela, da ne omenjam zavarovanja, ki ga lahko primerjaš s kakim kaskom višjega ranga avtomobila in registracijo.

Rotorway exec - starejši model pride poceni kot 65000$, ampak kot sem že rekel. Začetna cena je najmanjši problem, največji je pa vzdrževanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: phoinix ()

LjubimPeezde ::

Hvala za odgovore.:) Vidim da se je razvila cela debata.
Vse skupaj je bilo mišljeno kot poročno darilo naše familije. Ko smo se posvetovali s bodočo nevesto o tem nam je povedala da se njen bodoči mož nekako boji višine:) Tko da ne pride več v poštev

phoinix ::

Škoda. Letenje s helikopterjem je res posebna izkušnja, nepremirljiva z letalom. Mene je tudi strah na lojtro plezat... :) nikoli pa ni problem v zraku viset.

jjjjjjj ::

Vikking ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Helikopterji Policije in Vojske ne bodo več smeli reševati ?

Oddelek: Loža
436012 (4690) ...:TOMI:...
»

Preletavanje helikopterja

Oddelek: Loža
152315 (1340) Fave
»

Poklicni pilot letala/helikoperja

Oddelek: Loža
142314 (1593) iggy
»

Kdo vse igra letalske simulacije?

Oddelek: Igre
363893 (3397) Caligula
»

Helikopterji: vojaški, policijski, reševalni

Oddelek: Loža
405138 (4755) G-Lab

Več podobnih tem