Hartware.net - Gainward je predstavil grafično kartico GeForce 8600 GT z enim gigabajtom pomnilnika. Nažalost gre za DDR2 pomnilnik s frerkvenco 500 MHZ, ki je občutno počasnejši od 700 megaherčnega GDDR3 pomnilnika, ki ga premorejo nekatere 512 MB različice. Zaradi nižje frekvence pomnilnika pa so se pri Gainwardu odločili zvišati frekvenco jedra grafične kartice za 60 MHz, le-ta tako znaša 600 MHz. Kartica bo kupcem na voljo predvidoma v naslednjih tednih, za njo pa bo potrebno odšteti približno 130 evrov.
Več o tem v izvorni novici na Hartware.net.
Novice » Grafične kartice » GeForce 8600 GT z 1 GB pomnilnika
Heavy ::
En lari-fari vse skupi, podobno kot čas nazaj iz 128 na 256MB pa so bile celo počasnejše od verzij z 128MB ram. Pa tud GF 8600GT je prešvoh procesor za tolko rama
Relanium ::
ja..... js mam pa še zdj GF 6600GT z 128MB DDR3 rama na AGP, pa igram Colin McRae Dirt in pa Test Drive Unlimited kjer so zahteve za vsaj 256MB rama
mtosev ::
Kak lanhko igras DiRT ce na boljsih kartah steka
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Relanium ::
pač....... lahko seveda je grafika slaba kr mam na najmanjši resoluciji, ampak igra še je...... igrabilna za silo
mam pa AMD 3000+ 64
1GB rama
320GB SATA2 disk
nForce 3
pa seveda Win XP
mam pa AMD 3000+ 64
1GB rama
320GB SATA2 disk
nForce 3
pa seveda Win XP
dzinks63 ::
Za kakšna opravila oz dela je sploh predvidena ta kartica, neka čudna kombinacija, komu bi sploh prišla prav. cene
PrimozR ::
Bedarija... Bolš da nardijo 8800 GTX/Ultra z gigabajtom in pol. A problem je da so top of the line kartice pod referenčnim dizajnom in se proizvajalci ne morejo izživljati (se spomnite gigabyte 3D1 - 2 6600GT kartici na enem PCBju).
'FireSTORM' ::
Kak lanhko igras DiRT ce na boljsih kartah steka
Jaz sem igral Operation Flashpoint(hit takrat ko je izšel) na naslednji mašini:
Pentium II 266MHz(Malo je imel pospeška iz moje strani)
128 MB SDR
VooDoo 4(se ne spomnim kolko rama, 32 ali 64?)
Kako? Preprosto, znišaš grafične efekte in bling bling in gre vse lepo, ok včasih je malo trokiralo ampak bilo je zelo igrabilno.
Those penguins.... They sure aint normal....
GrimReaper ::
Že 512MB GDDR2 bi bila neumnost, bolje 256MB GDDR3. Sam GPU tako ali tako ni sposoben poganjat kaj več kot 1280x1024.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Mavrik ::
Spet so uspešno na fičota priklopili prikolico od tovornjaka.
The truth is rarely pure and never simple.
Romčy ::
Ja ampak take marketinške fore palijo,ker je80% debilov ki nimajo pojma in to kupijo.Ker vsak laik verjame da je več boljše,kolko biten pomnilnik je, pa jim je španska vas.Proizvajalci ze vejo kaj delajo.
"Software is like sex, it's better when it's free"
strictom ::
2600XT all the way. Igram Colina na DX10 tekoče (full details)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Kenpachi ::
Just fyi, Dirt je dx9.0c igra.
Drugače pa je brezveze tlačit tolko (slabega) rama na tako kartico.
Drugače pa je brezveze tlačit tolko (slabega) rama na tako kartico.
Zaraki Kenpachi.
nekikr ::
Ja, totalno neuporabna stvar. Po drugi strani je pa presenetljivo veliko ljudi, ki pridejo v trgovino in raje kupijo slabšo kartico z več rama, ker je na škatli samo ta podatek in seveda več kot je rama boljše je (za njihovo vednost).
strictom: kako hudiča ti dela dirt na full details z 2600xt, ko pa meni šteka z navito 8800gts (razen če maš še zmer 19" monitor, pol pa mogoče :)
strictom: kako hudiča ti dela dirt na full details z 2600xt, ko pa meni šteka z navito 8800gts (razen če maš še zmer 19" monitor, pol pa mogoče :)
PrimozR ::
TBH, been there, done that... Še kot noob sem kupil FX 5200 z 256 RAMa. Pa P4 2,6 GHz. Takrat bi za isto ceno dobil enga Bartona in 9800 PRO
AapocalypseE ::
Men je še DiRT z GTS 320MB na 1280x1024 z vsemi bombončki na max štekalo nekikr hočeš povedat da so 19ke monitorji neka prastara zadeva al kaj če si ti lastiš 20" ali več? Raje mam 19" in 1280x1024, kot pa kako 24ko z 1920 x 1200 in se boš zabaval pri igrah da ti bo tekoče delalo. Razlike v sliki pa tak ni, ker je tolk večji monitor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
frudi ::
Raje mam 19" in 1280x1024, kot pa kako 24ko z 1920 x 1200 in se boš zabaval pri igrah da ti bo tekoče delalo. Razlike v sliki pa tak ni, ker je tolk večji monitor.
muwahahaha, dobra šala . Res, zakaj neki bi človek rabil vso dodatno površino in piksle velikega monitorja, če se lahko še naprej gužva na majhnem!
Glede na to, da hkrati uporabljam ravno 24" IN 19" monitor, se lahko tvoji izjavi upravičeno samo smejem...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
AapocalypseE ::
frudi me zanima keremu bo bolj tekoče delalo tebi na 1920 x 1200 ali meni na 1280 x 1024 in če boš na 24 inčnem dal na manjšo resolucijo bo isto ko da bi jaz dal na 1024 x 768, torej grdo.
kriko1 ::
@StreetRacer: uporabiš full GPU scaling in pride slika dobra (iz izbrane resolucije veča na nativno - ni tako "zobata" na lcdjih).
Vlady ::
Meni DiRT dela tekoče na 1600*1200 na 2x7900GT. Niti štekne mi ne. Imam dve grafe z 48 cevovodi skupaj, z eno 8800GTS pa bi jih imel samo 32. No seveda to ne pomeni v praksi dvojno hitrost ene 7900GT ampak se pozna. Prav tako mi vsi špili delajo na max. in seveda na maksimalni resoluciji (tudi oblivion, gothic 3,...). Edino kar imam sedaj slabost je ta, da mi grafe ne podpirata DX10. Ampak DX10 iger še ni oz. tud če so, še vedno laufajo na DX9. (DX10 je prav tako še v razvoju)
Ta grafična z 1GB VRAM-a je namenjena sistemom z SLI, torej dve taki grafi ti pošteno prekašata 8800GTS. Poleg tega da s tem pridobiš več cevovodov, imaš tudi večji pomnilnik kot 8800GTS. Večji pomnilnik pripomore k hitrosti pri večjih igrah oz. tam kjer so texture velike oz jih je veliko. Tam se profitira to, da ni treba non-stop loadat iz sistemskega RAM-a v VRAM ampak imaš že vse v VRAM-u. Višanje frekvence in večanje pomnilnika ne pripomore veliko k hitrosti, ampak se pa pozna, ko zalaufaš kako igro, ki dejansko uporablja 512MB+ VRAM-a. Najbolj se pozna na hitrosti pri večanju cevovodov na jedro in seveda večanju podatkovne širine med procesorjem in pomnilnikom. Še najbolje pa je, da sta frekvenci grafičnega procesorja in VRAM-a enaki oz sinhronizirani (tako ne pride do zakasnilnega časa za sinhronizacijo). Štiri take grafe v Quad SLI pa seveda delajo raztur.
Ta grafična z 1GB VRAM-a je namenjena sistemom z SLI, torej dve taki grafi ti pošteno prekašata 8800GTS. Poleg tega da s tem pridobiš več cevovodov, imaš tudi večji pomnilnik kot 8800GTS. Večji pomnilnik pripomore k hitrosti pri večjih igrah oz. tam kjer so texture velike oz jih je veliko. Tam se profitira to, da ni treba non-stop loadat iz sistemskega RAM-a v VRAM ampak imaš že vse v VRAM-u. Višanje frekvence in večanje pomnilnika ne pripomore veliko k hitrosti, ampak se pa pozna, ko zalaufaš kako igro, ki dejansko uporablja 512MB+ VRAM-a. Najbolj se pozna na hitrosti pri večanju cevovodov na jedro in seveda večanju podatkovne širine med procesorjem in pomnilnikom. Še najbolje pa je, da sta frekvenci grafičnega procesorja in VRAM-a enaki oz sinhronizirani (tako ne pride do zakasnilnega časa za sinhronizacijo). Štiri take grafe v Quad SLI pa seveda delajo raztur.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
dzinks63 ::
8600GT ima:
(ROPs/Pixel/Vertex Shaders)
8 / 32 / 32
8800GTS ima:
20 / 96 / 96
8800GTX ima:
24 / 128 / 128
Ta 8600GT je tako jadna (128 bitno vodilo, DDR2) , da ji tudi 2x v sli ne pomaga kaj dost.
frudi ::
Ta grafična z 1GB VRAM-a je namenjena sistemom z SLI, torej dve taki grafi ti pošteno prekašata 8800GTS
Ne bo držalo. Še 3 8600GT hkrati povezane v SLI bi šele teoretično dosegle isto zmogljivost kot ena sama 8800GTS. V praksi seveda zmogljivost pri povezovanju grafičnih ne narašča linearno s številom kartic, tako da bi v praksi rabil vsaj 4 x 8600GT, da bi prišel blizu eni 8800GTS. Pa še to le pod pogojem, da bi gonilniki dejansko normalno delovali s toliko karticami, kar pa je glede na bližnjo zgodovino malo verjetno :).
frudi me zanima keremu bo bolj tekoče delalo tebi na 1920 x 1200 ali meni na 1280 x 1024.
Kot prvo si privzel, da je hitrost edini parameter za uživanje v igri, kar seveda niti približno ni res. Pri istem številu FPS je igranje na 24" BISTVENO večji užitek kot na 'mizernih' 19". Tako se da potrpeti tudi nekoliko nižjo hitrost ali pa nižje detajle, ker to velikost igralne površine več kot odtehta.
Pravtako imajo 24" monitorji precej manjšo piko kot 19", primerljivo z 17". Posledično igranje v nižji resoluciji (recimo 1680x1050, 1280x800) in/ali brez FSAA ne pokvari slike toliko kot na 19". Sploh je tale strah pred igranjem v ne-native resoluciji precej neupravičen, ker se nižja kakovost pozna predvsem pri prikazu statične vsebine, kar igre večinoma niso.
Poleg tega mi za zdaj vse dela čisto dovolj dobro v 1920x1200, četudi ne vedno na čisto max detajlih (predvsem sence še vedno delajo probleme, recimo v Lost Planet, F.E.A.R...). Ko več ne bo, bom pač zamenjal grafično, če bodo na trgu sploh še kake igre, ki bi to upravičile.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
RejZoR ::
Kera bedarija. Totalna nesorazmernost podsistemov. Sploh pa je GT zgrešena verzija za take podvige.
Če bi blo po moje bi tkole scalal performance...
8600 GT 256MB (stock)
8600 GT 256MB (256bit bus, ostalo stock)
8600 GTS 256MB (stock)
8600 GTS 256MB (256bit bus, ostalo stock)
8600 GTS 512MB (256bit bus, ostalo stock)
Prihodnost 256bit busa pri teh karticah je nedorečena, je pa nesmiselno tlačit gor več kot 512MB VRAM-a.
Taka serija 8600 kartic bi se mi zdela precej smiselna.
Če bi blo po moje bi tkole scalal performance...
8600 GT 256MB (stock)
8600 GT 256MB (256bit bus, ostalo stock)
8600 GTS 256MB (stock)
8600 GTS 256MB (256bit bus, ostalo stock)
8600 GTS 512MB (256bit bus, ostalo stock)
Prihodnost 256bit busa pri teh karticah je nedorečena, je pa nesmiselno tlačit gor več kot 512MB VRAM-a.
Taka serija 8600 kartic bi se mi zdela precej smiselna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Azrael ::
Ta grafa iz novice me spominja na spimpanega Yugeca ali Cliota, kup spojlerjev, vstopniki za zrak (jasno zamašeni), preširoke felge s preozkimi gumami, par nalepk, preluknjan izpuh, pod tem okrasjem pa kripa, ki gre se slabše od običajne različice.
Nekoč je bil Slo-tech.
Jst ::
> 2x7900GT ... Imam dve grafe z 48 cevovodi skupaj, z eno 8800GTS pa bi jih imel samo 32.
Kaj misliš, da se pri SLI ram in ostale stvari seštevajo? Ena grafična z 512 rama, druga z 512 ramma. In da to nanese 1GB??? LOOOOL!
V obeh grafičnah so enaki podatki. Obe graični obdelujeta enake podatke. In ena izriše neparne slike, druga parne. *
* ja vem, da SLI lahko deluje tudi na druge načine.
Kaj misliš, da se pri SLI ram in ostale stvari seštevajo? Ena grafična z 512 rama, druga z 512 ramma. In da to nanese 1GB??? LOOOOL!
V obeh grafičnah so enaki podatki. Obe graični obdelujeta enake podatke. In ena izriše neparne slike, druga parne. *
* ja vem, da SLI lahko deluje tudi na druge načine.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Mavrik ::
SLI v večini primerov deluje na drugi način, saj v načinu kjer se grafi izmenjavata pri izrisu ne moreš uporabiti določenih efektov.
The truth is rarely pure and never simple.
Senitel ::
Nope, igre večinoma delujejo v izmeničnem načinu. Težava je samo v tem, da lahko tudi ta način igra ubije (performance), če počne bedarije. No ne ravno bedarije, samo je nekaj stvari, kjer nastanejo performančni problemi, ki niso ravno očitne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
Vlady ::
@Jst ampak ti pa res ne znaš ne brat niti uporabit niti ene možganske celice. Patetičen si...
Nikjer nisem napisal, da se VRAM pri SLI sešteva, ampak če daš skup dve grafi z 512MB imaš potem še vedno 512MB. Če daš skupaj 1GB kartici imaš 1GB. A to ti je zdej dovolj logično? Jaoooo...
Nikjer nisem napisal, da se VRAM pri SLI sešteva, ampak če daš skup dve grafi z 512MB imaš potem še vedno 512MB. Če daš skupaj 1GB kartici imaš 1GB. A to ti je zdej dovolj logično? Jaoooo...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Poldy ::
Ampak ste pa res bedni - samo da je v naslovu beseda grafična, se potem najde nekaj (ne bom rekel otrok) ki se kregajo katera grafična kartica je boljša... tem s tem naslovom se že kar izogibam.
Ko je kolega kupoval grafično kartico, ga nikakor nisem mogel prepričati da ni nujno da je kartica hitrejša, če ima več rama. In potem je kupil neko kartico za 100€, ker je imela 256MB.
Kakorkoli, zelo dobra marketinška poteza.
Ko je kolega kupoval grafično kartico, ga nikakor nisem mogel prepričati da ni nujno da je kartica hitrejša, če ima več rama. In potem je kupil neko kartico za 100€, ker je imela 256MB.
Kakorkoli, zelo dobra marketinška poteza.
Pyr0Beast ::
Večji pomnilnik pripomore k hitrosti pri večjih igrah oz. tam kjer so texture velike oz jih je veliko. Tam se profitira to, da ni treba non-stop loadat iz sistemskega RAM-a v VRAM ampak imaš že vse v VRAM-u. Višanje frekvence in večanje pomnilnika ne pripomore veliko k hitrosti, ampak se pa pozna, ko zalaufaš kako igro, ki dejansko uporablja 512MB+ VRAM-a.
Štos je v tem, da ta grafa ne premore procesiranja tako velikih tekstur, vsaj v realnem času ne. No, mogoče bi to celo kaj koristilo, ker, kolikor vem imajo 8 serije določene probleme z memory leaki v določenih špilih.
ta marketing pa dobro deluje, sam kaj čš, mnogo folka neče poslušat.
Štos je v tem, da ta grafa ne premore procesiranja tako velikih tekstur, vsaj v realnem času ne. No, mogoče bi to celo kaj koristilo, ker, kolikor vem imajo 8 serije določene probleme z memory leaki v določenih špilih.
ta marketing pa dobro deluje, sam kaj čš, mnogo folka neče poslušat.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Radeon HD 3000 serija predstavljena (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 8485 (8485) | Gregor P |
» | Kaj nam lahko še ponudi AMD?Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2931 (2931) | dzinks63 |
» | GeForce Go 7900 GTX in GSOddelek: Novice / Grafične kartice | 3934 (3280) | M-XXXX |
» | Dve novi nVidiini grafični karticiOddelek: Novice / Grafične kartice | 4489 (3264) | Mr.B |
» | NVIDIA predstavila 7900 GTX in GTOddelek: Novice / Grafične kartice | 5325 (4303) | Mr.B |