» »

Enemy Territory: Quake Wars

Enemy Territory: Quake Wars

1 2
3
»

BluPhenix ::

1. BF je totalno drugačna igra od ET (QW), zato primerjava ni ravno smiselna.
2. za QW se je dolgo vedelo, da ga pacajo, kdaj se bo dogajal in približno kakšen bo, vedelo se je pa tudi, da bo pomodernjena verzija ET in točno to je.

Sploh ne vem zakaj ju primerjate, drugačni igri, z drugačno ciljno publiko večinoma. Poznam nekaj takih, ki so prestopili z BF na QW in obratno, pa ju ne primerjajo. Če vam ni všeč in če je sploh niste probali resno igrati (demo ne šteje) potem ne bit pametni. Denarja za to igro pa vsekakor ni škoda. Bolj mi ga je bilo škoda za HL2 in CoD.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Planetarium ::

2. za QW se je dolgo vedelo, da ga pacajo, kdaj se bo dogajal in približno kakšen bo, vedelo se je pa tudi, da bo pomodernjena verzija ET in točno to je.

daleč od tega!

Planetarium ::

2. za QW se je dolgo vedelo, da ga pacajo, kdaj se bo dogajal in približno kakšen bo, vedelo se je pa tudi, da bo pomodernjena verzija ET in točno to je.

Daleč od tega! Kar se tiče informacij ja, ET:QW je bil leakan zelo zgodaj pa tudi pri sdju so kar hitro objavil marsikatero podrobnost. Se pa ne morem strinjat s tem da je pomodernjena verzija ETja ker je celoten igralni koncept totalno spremenjen (ok pustimo class levele ter objective). Če bo kaj naprednejša verzija ETja/RTCWja bo to Wolfenstein ki pa prihaja.. nevemo kdaj!

destroyer2k ::

Planetarium

Za wolfenstein lahko pričakuješ informacije po izidu rage igre. Ker carmack je rekel ta tedn na quake con, da njegova firma bo delala eno po eno igro (dobro nekaj malega tudi druga, ampak večino samo na 1 igri).

BluPhenix ::

Planetarium, no to se pa boš moral malo bolj razpisati, zakaj je tako drugačen. Igralni koncept ni kaj dosti drugačen: Začneš v eni bazi, opraviš prvo "misijo", frontline se premalne naprej, na naslednjo točko. Nekaj več taktičnosti je zaradi vozil in malo spremenjenih classov, da pa bi bil koncept totalno spremenjen pa, kot sem napisal, razpiši se, zakaj se ti tako zdi.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Meuko ::

destroyer2k:
Informacije o novem wolfu so že mal izdane ampak predvsem o SPju... Zuni sta tudi že 2 trailerja... Pa kokr sm razumu Carmacka je reku de naujo delal več po starem sistemu (ena pa po ena igrca) ampak po novem (več igrc naenkrat)
Aja pa še uradna stran stoji klik... Poglej spodi... Copyright 2009 id Software...

Če kdo hoče pa naj gre na tole stran, kjer imajo največ podatkov o novem wolfu, redno updatano,...

BluPhoenix:
Js se čist strinjam s Planetarium-om.. ETQW je neki čist drgač kokr W:ET... Res je de so obdržal klase, objective,... ampak so izločl en pomembn faktor - streljanje... Spreadi so čist previsoki, headshoti nimajo več tolk pomena (za uboj 4 hs-ji ali 5 shotov v telo), dodali so vozila, vse skp so mal upočasnil, čeprav maš dost fpsjev (lockane na 125 drgač je preveč :P) maš filing de kr neki šteka (ne, NI server k laga)... Zame ETQW ni nadaljevanje W:ETja...


Drgač pa se je dons končou quakecon 2008, kjer se je igrou tut ETQW... Zmagali pa so team mamut.si, kjer igra Jakazc, in večino dignitas et teama :)

iLichu ::

kr nasi so zmagal :D woot woot

destroyer2k ::

Edison27

Dvomim da oba imam enako v misli, carmack je rekel da dela eno po eno igro sedaj, zaradi finančnih razlogov, ampak to ne pomeni pa da čisto nič ne delajo no drugem naslovo, to samo pomeni da nekaj malega ne napovno.

Planetarium ::

Glede Wolfensteina je zlo mal informacij zaenkrat. Večina kar jih je so bazirane na SPju kjer je itak iz teaserjev razvidno da bojo posnemal RTCW (supernatural guni, axis occult itd itd.). Verjamem da bo špil narjen na nivoju s tapravim enginom in dobrim gameplayem vendar pa sem še vedno močno v dvomih glede multiplayerja. Pred nekaj časa se je na eni strani pojavla celo neka peticija v obliki ankete kjer si lahko glasoval kakšen stil igranja naj bo uveden v MP. Recimo da je to neka rešilna bilka saj usaj kolikor sem jaz na tekočem z informacijami od tehnične stroke ki so objavljeni na webu že nekaj mutijo z dodajanjem supernatural orožij v multiplayer kar bi zadevi totalno spustilo nivo.. no usaj kar se mene tiče. Kot se omenil trenutno je MP totalna neznaka, pa tudi skupina ki je bila izbrana za ta projekt je ločena od programerjev ki so tam za SP. Če se ne motim je delo dobil Nerve v navezi z Raven softwarom kar pomeni da SD še zmerom deluje v navezi z MPjem ampak preko Ravena ki sodeluje tako z njimi pri klasični igri kot pri oblikovanju igre za splet z Nervom.

Se totalno strinjam z Edisonom kar je rekel o spreadih. Že če na hitro primerjaš špila aim-wise vidiš da imata totalno različno strukturo. Kar se tiče objectiva se strinjam je zadeva podobna saj je bil to tudi največji razlog zakaj poimenovati špil enemy territory. Prvič bi s tem pridobili na publiki ki izhaje iz omenjene igre drugič pa je obj wise sevede bila podobna.

Glede quakecona, ja so zmagal slovenci, več na:
http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=it...
http://team.mamut.si/

in še trailer če ga kdo ni videl na gametrailers:
http://www.gametrailers.com/player/3785... (intervju z creative directiorjem)
http://www.gametrailers.com/player/3774... (teaser)

Zgodovina sprememb…

BluPhenix ::

Spreadi so čist previsoki, headshoti nimajo več tolk pomena (za uboj 4 hs-ji ali 5 shotov v telo), dodali so vozila, vse skp so mal upočasnil, čeprav maš dost fpsjev (lockane na 125 drgač je preveč :P) maš filing de kr neki šteka (ne, NI server k laga)... Zame ETQW ni nadaljevanje W:ETja...


Ja, spreadi so večji. HSji imajo še vedno pomen. JA, seveda so dodali vozila, in ETQW je hitrejša igra kot ET, ko po več urah presedalm z ETQWja na ET se mi zdi, kot da se vse giblje zelo počasi. JA, s štekanjem sem imel tudi sam parkrat probleme, ne pa večinoma. Sicer pa nisem rekel, da je čisto nadaljevanje, ampak da je njegova "evolucija".

Če te pa moti spread, igraj pro mod. Pač taktika se je spremenila zaradi vozil, temu se moraš prilagodit.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Meuko ::

Tuki se pa sploh ne strinjam... etqw je počasnejša igra kot et... Vojaki se premikajo dost počasnej... to so SD nardil namenoma k so hotl prvabt tut druge igralce (BF, COD,...).. Sam jin ni ratal najbol zato k se zj BF-jevci pritožujejo de je prehirta, ETjevci pa RTCWjevci pa de je prepočasna.. Men so bl ušeč hitre igre (Quake, ET). Sm probu tut BF pa ni ni ušeč sploh posebi zarad vozil pa k ni strelanja...

ETQWPro pa bi igrou če bi tut gdo drug... Sam ene par serverjou ga ma pa še na teh so boti al pa mam 100+ pinga :)

Planetarium ::

že sam strafe jump nardi ET hitrejši. Mogoče je počasnejši če hodiš po mapi brez sprinta vendar se pri ETju vsekakor ne premikaš brez sprinta pa tut če je stamina na 0 razen če nisi u glupi situaciji.

Halfdead987 ::

Ok kje se zdej to dobi?

kr?en ::

Lepo, da ozivljas 5 let staro temo o igri, ki je mrtva.

Halfdead987 ::

Hvala. Zakaj je igra mrtva?

Bolf3nk ::

ker niti ni nikoli prav zaživela?

kr?en ::

Zato, ker je bila ze ob zacetku govno.

Kenpachi ::

Mogoce je mrtva, ker jo igra 13 igralcev po celem svetu (ko sem jaz gledal jih je blo tolko)? :D
Zaraki Kenpachi.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

ET:QW - beta key

Oddelek: Igre
252217 (1285) Mavrik
»

Enemy Territory: Quake Wars (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
505811 (4278) strictom
»

COD-s vs CS-s

Oddelek: Igre
342410 (1768) Pesimist
»

Kaj najraje igrate (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
717137 (5316) Orchestra
»

Kaj podobnega enemy territoriju?

Oddelek: Igre
61378 (1245) steev

Več podobnih tem