Forum » Na cesti » >>>UVOZ RABLJENEGA AVTOMOBILA(OMEJITEV STAROSTI?)<<<
>>>UVOZ RABLJENEGA AVTOMOBILA(OMEJITEV STAROSTI?)<<<
LPP ::
Ne vem, če ti bo tole kaj pomagalo, ampak imam podatek za stare avtobuse in njihov izvoz: avtobus je težko odprodati v tujino, saj skoraj povsod velja starostna omejitev - 10 let.
Ljubljanski potniški promet
R0K ::
Mislim da 100% ...
Ja za vse avtomobile ... sam za tiste ki nisi izdelani v evropi plačal večjo carino pol ...
Ja za vse avtomobile ... sam za tiste ki nisi izdelani v evropi plačal večjo carino pol ...
Brane2 ::
Sam sem tud svojčas razmišljal o tej varianti. Kolega, ki je svojčas na veliko handlal te stvari, me je opozoril na:
-kritičnost napak. Če se zaj*, bo avto ostal na carinski deponiji (ne bodo ga spustil čez mejo), vsak dan na deponiji se pa plača. Zajeb je torej lahko zelo draga izkušnja, včasih katastrofalna
-ne šteje se datum registracije, ki ga dobiš v prometni, ampak datum dejanjski proizvodnje. Baje dobiš pri naših zastopnikih podatke o serijskih številkah šasije, ki pridejo v poštev, ali moraš številko vsakega kandidata preveriti, ne spomnim se točno.Seveda rabiš uradno potrdilo, da ne bi zaradi zajeba uslužbenca ostal na suhem
-mislim, da je blo še nekaj rizikov vezanih na pravno plat stvari (ukradena vozila itd) sam tega se ne spomnim točno. Preveri.
-aja, mislim da ta starost varira za različne znamke...CAUTION!
-kritičnost napak. Če se zaj*, bo avto ostal na carinski deponiji (ne bodo ga spustil čez mejo), vsak dan na deponiji se pa plača. Zajeb je torej lahko zelo draga izkušnja, včasih katastrofalna
-ne šteje se datum registracije, ki ga dobiš v prometni, ampak datum dejanjski proizvodnje. Baje dobiš pri naših zastopnikih podatke o serijskih številkah šasije, ki pridejo v poštev, ali moraš številko vsakega kandidata preveriti, ne spomnim se točno.Seveda rabiš uradno potrdilo, da ne bi zaradi zajeba uslužbenca ostal na suhem
-mislim, da je blo še nekaj rizikov vezanih na pravno plat stvari (ukradena vozila itd) sam tega se ne spomnim točno. Preveri.
-aja, mislim da ta starost varira za različne znamke...CAUTION!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
||_^_|| ::
ok vse porihtano. avto bo tuki jutr:) seksi:)
drugač pa brane, ni treba bit tok skepticen. Stvar se za dolocene avte zelo splača. Leta 96 je fotr uvozu audi 100 2,5tdi in ga je praktično za 15K (!!!) dem cnej pršlo kokr če bi ga tle kupu.
drugač pa brane, ni treba bit tok skepticen. Stvar se za dolocene avte zelo splača. Leta 96 je fotr uvozu audi 100 2,5tdi in ga je praktično za 15K (!!!) dem cnej pršlo kokr če bi ga tle kupu.
Brane2 ::
ok vse porihtano. avto bo tuki jutr:) seksi:)
Yeah. Kako, kdaj,kje si to izpelju ? Poročaj.
||_^_|| ::
gre za Chrysler grand voyager 2,5tdi
fotr&mt&tamau so šli u petk u nemčijo in učeri so vidl na avtosejmu dotični avto, pol so se pa takoj zalubl vanga ker je pa je ful spedenan in je fotr me klicu kako in kaj in sm se mal pozanimu in ni ovir (avto je letnik '97 november) za uvoz. Pri nas stanejo + 3 maljone tm je pa 10K€ + 20% davka pa trošarina. Konc koncev cena pride skor ista, mogoce 100, 200k razlike, ampak je avto do maximuma opremljen kar je v slo redkost.
fotr&mt&tamau so šli u petk u nemčijo in učeri so vidl na avtosejmu dotični avto, pol so se pa takoj zalubl vanga ker je pa je ful spedenan in je fotr me klicu kako in kaj in sm se mal pozanimu in ni ovir (avto je letnik '97 november) za uvoz. Pri nas stanejo + 3 maljone tm je pa 10K€ + 20% davka pa trošarina. Konc koncev cena pride skor ista, mogoce 100, 200k razlike, ampak je avto do maximuma opremljen kar je v slo redkost.
krneki0001 ::
Avto je lahko star največ 4 leta in mora biti evropski(naj bi bil), ker za ameriške in japonske je zelo draga carina in morate naresti še atest(najmanj 43.000 sit).
Lahko je ameriški avto narejen v evropi in potem ni treba delati atesta.
Probal sem si kupiti kopijo Lamborginija Countacha (letnik 2001) in naletel na zelo velik problem cena s prevozom bi me iz amerike prišla 19000 DEM. Potem pa so tu stroški carine, davki, trošarine in na koncu atest - vse skupaj okoli 11000DEM tako da bi me avto prišel 30000dem.
Samo atest za ta avto(ker je kopija) bi prišel okoli 5000 DEM .
LP
Nebivedu
Lahko je ameriški avto narejen v evropi in potem ni treba delati atesta.
Probal sem si kupiti kopijo Lamborginija Countacha (letnik 2001) in naletel na zelo velik problem cena s prevozom bi me iz amerike prišla 19000 DEM. Potem pa so tu stroški carine, davki, trošarine in na koncu atest - vse skupaj okoli 11000DEM tako da bi me avto prišel 30000dem.
Samo atest za ta avto(ker je kopija) bi prišel okoli 5000 DEM .
LP
Nebivedu
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | SFRJ - Boni za gorivo in parne/neparne številke.Oddelek: Loža | 12849 (11225) | solatko |
» | Ideje za projekte, ki si jih želite, vendar jih ne boste izvedli samiOddelek: Loža | 2764 (2268) | Isotropic |
» | Nakup Avtomobila iz TujineOddelek: Na cesti | 2107 (1788) | krneki0001 |
» | Kako če uvoziš avtoOddelek: Loža | 1977 (1698) | R0K |