» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1301 / 1301
»
»»

RedDrake ::

Ja ja, saj vemo, najbolj luksuzni materiali, da se še RR skrije, cena nižja kot Tata iz indijskih otroških fabrik, dela vsaj 500kkm brez servisa, in vozi sama brez šoferja že več kot 8 let.
Al' neki tac'ga.

mehatronik12 ::

iKst_ je izjavil:

Kot sem napisal, malo bluziš malo pa mešaš stvari. V enem stavku si napisal eno polresnico in eno osebno mnenje.

Gubanje volanov - Ja, nekateri volani se gubajo, na servisu ti ga zamenjajo. Nič nenavadnega za velikoserijski izdelek. Pod črto imajo novejše Tesle relativno malo okvar v primerjavi z večino drugih avtomobilov.

"Slaba kakovost sedežev" - Po katerih oz. čigavih kriterijih? Meni se zdijo sedeži v Model Y solidni, v novi verziji celo odlični. Sedi se dobro, materjal je prijeten, tudi po 300-400kkm so sedeži večinoma kot novi. Objektivno gledano so sedeži odlični. Če tebi niso všeč pa tako napiši.


Lepi primer kaj naredi marketing in fanatizem.
Izjava po 400kkm so tesli Y sedeži več kot novi, od kje ti ta inforamcija!!!???
Imaš doma tesla Y , ki ima 400kkm?

iKst_ ::

endelin je izjavil:

Sedeži niso odlični.
Model 3 manjka vsaj iztegljiva opora za kolena. M3p sedeži so noro neudobni ker preveč stisnejo.
Vrhunske sedeže ima npr. bmw 5 (udobne in zelo prijetno umetno usnje), ne pa tesla 3/y. Bmw 3/audi a5 ima boljše zice (sportni doplačljivi)


Še enkrat. Primerjaš subjektivne stvari. Udobje je nemogoče izmeriti, ker je vsak narejen drugače.

Poleg tega primerjaš avto za 40 jurjev z 2x dražjim BMW 5. Žalostno bi bilo, če ne bi imel boljših sedežev. V veliko avtomobilih za podoben denar ne dobiš usnja, ventilacije, memory nastavitev...



Lepi primer kaj naredi marketing in fanatizem.
Izjava po 400kkm so tesli Y sedeži več kot novi, od kje ti ta inforamcija!!!???
Imaš doma tesla Y , ki ima 400kkm?



Pogledaš enega izmed 1000 youtube videov ali slike lastnikov.

Tale ima sicer samo 320.000km, ampak je dovolj tega na voljo.




Pa še en s 390kkm iz mobile.de


Pa en s 370kkm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

endelin je izjavil:

Sedeži niso odlični.
Model 3 manjka vsaj iztegljiva opora za kolena. M3p sedeži so noro neudobni ker preveč stisnejo.
Vrhunske sedeže ima npr. bmw 5 (udobne in zelo prijetno umetno usnje), ne pa tesla 3/y. Bmw 3/audi a5 ima boljše zice (sportni doplačljivi)


Še enkrat. Primerjaš subjektivne stvari. Udobje je nemogoče izmeriti, ker je vsak narejen drugače.

Poleg tega primerjaš avto za 40 jurjev z 2x dražjim BMW 5. Žalostno bi bilo, če ne bi imel boljših sedežev. V veliko avtomobilih za podoben denar ne dobiš usnja, ventilacije, memory nastavitev...



Lepi primer kaj naredi marketing in fanatizem.
Izjava po 400kkm so tesli Y sedeži več kot novi, od kje ti ta inforamcija!!!???
Imaš doma tesla Y , ki ima 400kkm?



Pogledaš enega izmed 1000 youtube videov ali slike lastnikov.

Tale ima sicer samo 320.000km, ampak je dovolj tega na voljo.




Pa še en s 390kkm iz mobile.de


Pa en s 370kkm.


Spet nabijaš. Tesla Y ni 40kE, tako kot BMW 5 ni 80kE.
Lahko ti nalepim polno videov iz Youtuba, kako slabo so narejene Tesle! Celo Tesla S, ki naj bi bila narejena najbolje je narejena slabo, res slabo, sploh za denar, ki se prodaja!

iKst_ ::

Spet nabijaš. Tesla Y ni 40kE, tako kot BMW 5 ni 80kE.


Model Y stane 44k, smo pa govorili o obeh, Model 3 in Y. Najcenejši BMW 5 z omenjenimi nastavljivimi sedeži na avto.net je 72 jurjev. Osnovna petka za 60 jurjev nima nastavljive opore za kolena niti ventilacije sedežev.

Lahko ti nalepim polno videov iz Youtuba, kako slabo so narejene Tesle!


Mogoče res. Ampak jaz sem govoril o tem, da so sedeži pri 300-400kkm kot novi in dal video in slike avtomobilov s temi kilometri. Kaj točno bi ti rad dokazal s temi posnetki pa ne vem.

Celo Tesla S, ki naj bi bila narejena najbolje je narejena slabo, res slabo, sploh za denar, ki se prodaja!


Se vidi, da si teoretik :) Model S nikoli ni veljal za najboljše narejeno Teslo. Že prve generacije Model 3 so bile izdelane bolj natančno, zadnje generacije Model 3 in Y pa sploh.

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Spet nabijaš. Tesla Y ni 40kE, tako kot BMW 5 ni 80kE.


Model Y stane 44k, smo pa govorili o obeh, Model 3 in Y. Najcenejši BMW 5 z omenjenimi nastavljivimi sedeži na avto.net je 72 jurjev. Osnovna petka za 60 jurjev nima nastavljive opore za kolena niti ventilacije sedežev.

Lahko ti nalepim polno videov iz Youtuba, kako slabo so narejene Tesle!


Mogoče res. Ampak jaz sem govoril o tem, da so sedeži pri 300-400kkm kot novi in dal video in slike avtomobilov s temi kilometri. Kaj točno bi ti rad dokazal s temi posnetki pa ne vem.

Celo Tesla S, ki naj bi bila narejena najbolje je narejena slabo, res slabo, sploh za denar, ki se prodaja!


Se vidi, da si teoretik :) Model S nikoli ni veljal za najboljše narejeno Teslo. Že prve generacije Model 3 so bile izdelane bolj natančno, zadnje generacije Model 3 in Y pa sploh.


Zanimivo, da lastniki Tesle S in X, ko se vsedejo v Y in 3. pravijo, da avtomobili sploh niso primerljivi, da je S oz X par stopničk više v vsem, to pravijo lastniki Tesle S ter X! Smešen si!

endelin ::

Osnovni sedeži v 520i msport paket ki se prodaja za 60k eur so dosti boljši kot v tesli 3. Nima pa memory in ventilacije. Za to rabiš doplačilo 3k eur (dobiš se nekaj druge opreme poleg)

Gambino ::

endelin je izjavil:

Osnovni sedeži v 520i msport paket ki se prodaja za 60k eur so dosti boljši kot v tesli 3. Nima pa memory in ventilacije. Za to rabiš doplačilo 3k eur (dobiš se nekaj druge opreme poleg)


Res je. Pač ne ve kaj je dober in kvaliteten sedež, kaj šele avto!

RedDrake ::

In poleg tega se gleda na "ohranjenost" sedežev po X km, kar ni merodajno. Zici v dveh enakih avtih, v katerih bo recimo en suhi hipster naredil 400kkm po AC v petih letih, ali pa v drugem v katerem bo en 110kg masl'c naredil 90kkm po cesti tipa Logatec - Trenta bodo kot noč in dan. Kljub enaki kvaliteti. Pa tu se niti ne govori o ohranjenosti ampak o udobju. Recimo v Saabu 9-5 si se lahko peljal brez ustaviti 4 ure, do Dunaja direkt. Stopil ven kot da sem ravnokar doma iz kavča vstal. Po drugi strani pa recimo s Tucsonom od LJ do ZG že presneto dobro vem da nisem na kavču. Bil sem samo v Model S, pred precej leti. Ni bilo primerljivo z avtomobili takega ranga (kobajagi semi-executive limuzine).

iKst_ ::

Zanimivo, da lastniki Tesle S in X, ko se vsedejo v Y in 3. pravijo, da avtomobili sploh niso primerljivi, da je S oz X par stopničk više v vsem, to pravijo lastniki Tesle S ter X! Smešen si!


Še vedno malo na pamet nabijaš :) Daj bodi konkreten, kaj ni primerljivo? Sicer so detajle in natančnost izdelave izboljšali tudi pri S in X, ampak Y in 3 sta še vedno izdelana bolj natančno.

Sem pa že napisal, da so take debate brezpredmetne, ker ni objektivnega merila. Jaz sem npr. lastnik Y, nekaj km sem pa naredil tudi z S, pa ti lahko napišem, da je Y sestavljena boljše. Je pa to samo moje mnenje, tako, kot si ti napisal mnenje nekih (verjetno fiktivnih) lastnikov S in X.

Osnovni sedeži v 520i msport paket ki se prodaja za 60k eur so dosti boljši kot v tesli 3. Nima pa memory in ventilacije. Za to rabiš doplačilo 3k eur (dobiš se nekaj druge opreme poleg)


Boljši kako? Nima memory in ventilacije, nima nobene dodatne nastavitve, prav tako so oblečeni v umetno usnje, nastavitve so praktično enake... Mogoče tvoji riti bolj pašejo, to je pa tudi vse.

RedDrake je izjavil:

In poleg tega se gleda na "ohranjenost" sedežev po X km, kar ni merodajno. Zici v dveh enakih avtih, v katerih bo recimo en suhi hipster naredil 400kkm po AC v petih letih, ali pa v drugem v katerem bo en 110kg masl'c naredil 90kkm po cesti tipa Logatec - Trenta bodo kot noč in dan. Kljub enaki kvaliteti. Pa tu se niti ne govori o ohranjenosti ampak o udobju. Recimo v Saabu 9-5 si se lahko peljal brez ustaviti 4 ure, do Dunaja direkt. Stopil ven kot da sem ravnokar doma iz kavča vstal. Po drugi strani pa recimo s Tucsonom od LJ do ZG že presneto dobro vem da nisem na kavču. Bil sem samo v Model S, pred precej leti. Ni bilo primerljivo z avtomobili takega ranga (kobajagi semi-executive limuzine).


Zato sem dal par različnih primerov kako izgledajo sedeži po 300-400kkm. Če te zanima lahko najdeš 50 različnih primerov, v praktično vseh primerih so sedeži izjemno trpežni. In ja, govorimo med drugim tudi o vzdržljivosti.

Glede udobja smo pa že obdelali. Vsakemu paše kaj drugega. Lahko pa poveš kako točno bi ti izmeril udobje sedežev z neko univerzalno metriko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

RedDrake ::

iKst_ je izjavil:


Zato sem dal par različnih primerov kako izgledajo sedeži po 300-400kkm. Če te zanima lahko najdeš 50 različnih primerov, v praktično vseh primerih so sedeži izjemno trpežni. In ja, govorimo med drugim tudi o vzdržljivosti.

Glede udobja smo pa že obdelali. Vsakemu paše kaj drugega. Lahko pa poveš kako točno bi ti izmeril udobje sedežev z neko univerzalno metriko.

Ja, par primerov. Še enkrat. 5-6 let star avto s 400kkm je delal 200-300km+ dnevno. To ni bilo 200-300km vijugaste regionalke, ker sumim da v EU ni ravno veliko ljudi, ki bi dnevno migriralo po 5 ur v šiht in nazaj.
AC vožnja in vijugasta vožnja sta konkretna razlika pri sedežih - saj pri enem načinu obrabe praktično ni, pri drugem pa te pena/trenje "drži" na sredi.
Udobje se meri na simpl (sicer subjektiven) način. Kako sf#$an si po daljši vožnji. Zdaj pri EVjih to niti ni pomembno, ker se itak vsake 2 do max 3 ure ustavljaš, ampak ajde, se da primerjati z drugimi. Kot že napisano, sedel v in vozil sem marsikaj od old school poslovnih limuzin (Phaeton, S klasa in še kaj), do socialističnih kant iz 80-ih/90-ih. Je razlika, ali se zapelješ 2 urci nekam in te bolijo noge in hrbet ali pa se pelješ iz LJ do Siene v "šusu" in niti ne veš da si bil v avtu.

endelin ::

Vrhunski sedež je sicer zelo drag sport plus v novi audi a6. Vrhunsko sedenje, prava "koža". Vredno doplačila za moje pojme. Ne da so osnovni sport sedeži slabi ampak to je next level sedež.

Sedež niso samo skupek plusov ala ima memory, ima ventilacijo... ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

iKst_ ::

Ja, par primerov. Še enkrat. 5-6 let star avto s 400kkm je delal 200-300km+ dnevno. To ni bilo 200-300km vijugaste regionalke, ker sumim da v EU ni ravno veliko ljudi, ki bi dnevno migriralo po 5 ur v šiht in nazaj.


Nekaj se je govorilo o tem kako zanič so sedeži. Očitno niso tako zanič :)

Takole npr. izgleda 5 let star Passat s 400.000km

Pa še en, ki ni taksi, z malo manj km.

Sedež niso samo skupek plusov ala ima memory, ima ventilacijo... ;)


Seveda niso. Ampak problem je, ko zmanjka argumentov in objektivnih metrik, pa se potem zgovarjate na neke napol magične lastnosti sedežev, ne znate pa pojasniti zakaj so dobri/slabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

endelin ::

nemška taxi barva :D

mehatronik12 ::

Vaš EV bog pravi da so sedeži pri Tesli po 150kkm razpadajoči in tudi jasno pove da ta fake leader ni niti približno tkao trpežen kot bi moral biti.
==> Ti tudi jasno pove da mu bodo menjali sedeže pri 150kkm zaradi škripanja, evo pa imate odgovor zakaj so sedeži pri 400kkm kot novi ==> ker so novi :D


Ampak očitno šteje njegove mnenje samo ko vam ustreza :))

codeMonkey ::

Mislim da so notranjost v novem Y najbolj postimali kar se kvalitete tice. Vsekakor je na vrhu v svojem razredu.

iKst_ ::

Vaš EV bog pravi da so sedeži pri Tesli po 150kkm razpadajoči in tudi jasno pove da ta fake leader ni niti približno tkao trpežen kot bi moral biti.


Bravo. Prilepil si 7 let star video 10 let starega avtomobila o katerem se niti nismo pogovarjali.

mehatronik12 ::

Če pa se menimo o avtih ki imajo 400kkm, nisem vedel da so to avti stari 2 leti :D.

iKst_ ::

Ne, pogovarjamo se o Model 3 in Model Y. Ti si dal video prve generacije Model X, kjer večino kritik glede izdelave in kakovosti materjalov dejansko drži.

Gambino ::

ChatGPT: Ali je tesla S in X po izdelavi v notranjosti narejena bolje z bolj kvalitetnimi materiali kot Tesla Y in 3?

Da, Tesla Model S in Model X imata v notranjosti bolj kakovostne materiale in boljšo izdelavo kot Model 3 in Model Y.
Notranja kakovost in materiali

Tesla Model S: Notranjost Modela S je zasnovana kot luksuzni avtomobil z uporabo kakovostnih materialov, kot so pravo usnje, leseni vložki in kovinske površine. Nekateri uporabniki so opazili, da so materiali v Modelu S boljši kot v Modelu 3.
Tesla Model X: Model X ponuja prostorno notranjost z vrhunskimi materiali, vključno z usnjenimi sedeži, napreden sistem ogrevanja in hlajenja ter napreden zvočni sistem. Nekateri uporabniki so opazili, da ima Model X boljšo kakovost izdelave kot Model Y.

Tesla Model 3 in Model Y: Notranjost teh modelov je bolj minimalistična, z uporabo sintetičnih materialov, kot so umetno usnje in plastika. Čeprav so se materiali izboljšali z novejšimi prenovami, nekateri uporabniki še vedno menijo, da notranjost teh modelov ne dosega ravni luksuza Modela S in X.

iKst_ ::

ChatGPT: Po izseku, ki si ga prilepil, izgleda, da Gambino ni pisal iz svojih izkušenj, ampak je dobesedno prilepil odgovor ChatGPT-ja ("ChatGPT: ...").

To pomeni, da njegov prispevek ni praktičen vtis (da bi imel sam Teslo S, X, 3 ali Y), ampak bolj povzeta teorija oz. povzetek umetne inteligence. V forumski žargonski rabi bi torej lahko rekli, da je teoretik - nekdo, ki ne govori iz prakse, ampak iz prebranega, povzete vsebine ali "študije".

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

ChatGPT: Po izseku, ki si ga prilepil, izgleda, da Gambino ni pisal iz svojih izkušenj, ampak je dobesedno prilepil odgovor ChatGPT-ja ("ChatGPT: ...").

To pomeni, da njegov prispevek ni praktičen vtis (da bi imel sam Teslo S, X, 3 ali Y), ampak bolj povzeta teorija oz. povzetek umetne inteligence. V forumski žargonski rabi bi torej lahko rekli, da je teoretik - nekdo, ki ne govori iz prakse, ampak iz prebranega, povzete vsebine ali "študije".


Aha, tvoja logika je, da če prilepim ChatGPT, kar sem naredil namerno, avtomatsko pomeni, da nimam izkušenj. Smešen si, resno!

iKst_ ::

Ne vem, če imaš izkušnje, obnašaš se pa tako, kot, da še nisi videl avtomobila od blizu. Lepiš neke sezname, pišeš stvari, ki enostavno ne držijo, svoje mnenje predstavljaš kot sveto resnico.

Pač, tipičen teoretik, ki po forumih prebira neke random informacije in izbere tiste, ki njemu pašejo.

telexdell ::

Je pa zanimivo, da bo zaradi tega prepira tu na forumu o notranjosti avtomobila umetna inteligenca dejala:

...nekateri uporabniki menijo...


Torej se lahko začnemo prepirati ali je boljši pol poln ali je boljši pol prazen kozarec in čez čas vprašamo za mnenje umetno inteligenco kak kozarec je boljši in bomo dobili sveto resnico.

PS le kaj bo z otrocmi zdajšnjih mladcev (če jih bodo seveda brez umetne inteligence znali narediti), ko ne bodo imeli od kod črpati dejstev ampak bodo imeli le mnenja umetnih inteligenc.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Ne vem, če imaš izkušnje, obnašaš se pa tako, kot, da še nisi videl avtomobila od blizu. Lepiš neke sezname, pišeš stvari, ki enostavno ne držijo, svoje mnenje predstavljaš kot sveto resnico.

Pač, tipičen teoretik, ki po forumih prebira neke random informacije in izbere tiste, ki njemu pašejo.


Par citatov lastnikov slovenskih Tesel.

Problem z opozorilnim zvokom za varnostni pas, ko je otroški sedež na ISOFIX-u.
Oba otroška sedeža sta na ISOFIX-u, vendar nista pripeta z varnostnim pasom. Pred mesecem dni je začelo piskati za varnostni pas, ko otrok ni v sedežu. Prijavil sem to na tesla servis, kjer so mi povedali, da je otroški sedež vedno treba pripeti, da piskanje preneha (a resno?).
Poleg tega, včasih piska, včasih ne. Zdaj se že počutim neumno, ko mi na Tesla servisu pravijo, da ni nobene napake na sistemu in da to ni napaka.
Ali vam piska varnostni pas, ko imate sedeže na ISOFIX nameščen brez otroka?

Ravno imam na servisu Y, menjava vpetij koles. Ker je avto še pod 80.000km, je to menjava v sklopu garancije. Ampak pravijo na servisu, da je to kar realnost da je treba menjati to na cca 80.000km. Kakšne imate izkušnje vi?

Ste imeli pri novi trojki (HL) že kakšne probleme/razloge za reklamacijo?
Nasplošno sem sicer z avtom zadovoljen, a se je pojavilo par zadev, pa me zanima, če sem sam. Avto je 6 mesecev in ima 7500km.
Pri stoječem avtu in spuščenem senčniku je izpadlo ogledalo (obviselo na električnem kablu), avto je stal sicer na soncu, malo neumno bi bilo to doživeti med vožnjo.
Čričkanje pri zmernih ali nizki temperaturi v armaturki med volanom in šipo.
Oblazinjenje voznikovega sedeža deformirano (guba na stranskem delu sedala).
Od prvega dne neenakomerno/skakajoče zapiranje pokrova od polnilnega priključka.
Kakovost laka na odbijačih - avto še ni videl snega, pa je na mestih barva predrta in plastika odkrhnjena.

Tudi meni črička od novega pod volanom v armaturki.
Po 14 dnevih nakupa razneslo zgornje strešno steklo kabine, ko bilo prvič na soncu. (Tesla ni upoštevala reklamacije), strošek 1950E
Takoj ob nakupu avto vleklo v desno, ter tresle gume (servis odpravil napake)

Naj malo opišem mojo današnjo izkušnjo z Tesla servisom v Ljubljani. Nevem ali sem zakompliciran, ali imam prevelika pričakovanja?
Pred dvemi meseci sem bil na Servisu zaradi menjave 12v baterije na moji trojki... tik po tem, ko semzapustil servis se mi je pojavila nova napaka, katera je nakazovala za menjavo HV baterije. Izkazalo se je da se mi je HV baterija pri 203.000 začela poslavljati ...
Po raziskavi različnih možnosti, sem se odločil za popolnoma novo HV baterijo, za menjavo katere sem dobil predračun 15000E... ok... potrdil sem ponudbo in jim dal zeleno luč, da so naročili novo baterijo in neka tesnila.. dostava rezervnih delov je trajala 3 tedne, nakar sem predvčerajšnjem peljal avto v delavnico.. do tu vse ok.
Danes pridem prevzet avtomobil in moram reči, da so me res negativno presenetili. Tam sem jih poskusil nekaj vprašati, glede aplikacije in težave z uporabo telefona kot ključ... Odjebali so me, češ da aplikacija ni več njihova stvar. Od treh ki so bili takrat tam si niti eden ni mogel vzeti minute časa, da bi mi pomagal....
Nato mi je pripeljal moj avto... umazan itd...
Pri plačilu računa 15000E pri njih nisi toliko vreden, da bi ti avto vsaj posesali in oprali ???? Resno??
Pred časom sem na BMW Selmar v Celju peljal mojo takratno staro petko na menjavo stekla...
Avtomobil me je pričakal zglancan in opran ...
Prav tako izkušnjo sem imel tudi na A2S v Celju, kjer me je moje vozilo pričakalo v sijočem stanju.. pa kljubtemu da je šlo samo za menjavo olja, ki je drobiž v primerjavi z menjavo HV baterije na Tesli...

6 mesecev.... 14000km.....volan se lupi. Sem reklamira, pa verjamem da bodo drugega dali....ampak vseeno.

A veš tisti filing, ko od 18% do 88% v bateriji naklačiš komaj 20Kw... Nova baterija naročena skoraj en mesec nazaj, pa še kr pravijo, da še nimajo vseh delov za menjavo.
V takem primeru te pa res mine do ev...

Nabiranje vlage v lučeh še leto ne stare tesle je stvar prijave za servis?

Zelo razočaran nad odgovorm Teslinega prodajno servisnega centra Lj. Kar ne morem verjeti, da so mi rekli. Barva lak na Tesli3 se mi je na avtu starem 2leti začela luščiti. Pokličem in povprašam po reklamaciji (garancija) in mi rečejo 4 leta oz 80000km !?
Sam se dnevno vozim v službo v Lj in nazaj in imam prevoženih slabih 100.000km.
Kličem na Mercedes (pred Teslo sem ga vozil in mi rečejo garancija pri njih 10let!!)
Kličem kolega, ki imajo BMW, Avdi... Vsi garancija od 7-10let !!!
Verjemite, ZELOO RAZOČARAN
Se je to zgodilo komu v skupini (luščenje) ?

Pozdravljeni,
Kako vam na modelu 3/Y dela senzor za dež? Moj je totalno zmeden. Včasih dela super, največkrat pa ko pete se (skoraj) ustavi, ko neham padat, delajo brisalci kot nori!!
Kakšna ideja??

Pozdravljeni, v tej skupini sem videl, da so imeli nekateri lastniki mehurčke ali madeže, ki se pojavljajo na led traku. Servisni center pravi, da ne spad v garancijo proizvajalca.



Nekaj na hitro skopiranih komentarjev z njihovega foruma (Servis & Tehnične Težave) na MSNju. Lahko bi tega nalepil, tega je veliko!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

Snajper_ ::

iKst_ je izjavil:

Ampak jaz sem govoril o tem, da so sedeži pri 300-400kkm kot novi in dal video in slike avtomobilov s temi kilometri.

A tako nekako, kot vsi ostali avtomobili pri preprodajalcih s prav tolikšnimi kilometri?
Okej....

iKst_ ::

Par citatov lastnikov slovenskih Tesel.


In kaj točno hočeš povedati s temi citati? Ne razumem.

A tako nekako, kot vsi ostali avtomobili pri preprodajalcih s prav tolikšnimi kilometri?
Okej....


Možno. Torej, smo prišli od trditve, da so sedeži crap do ugotovitve, da so vsaj tako trpežni kot pri vseh ostalih avtomobilih.

Dobro se to kregate sami s sabo :)

Snajper_ ::

Vrjetno ti ne bo težava razkrit, kakšno kilometrino in v kakšnem stanju je tvoja tesla?

iKst_ ::

Malo manj kot 2 leti, slabih 40kkm. Stanje primerno starosti.

Zakaj te zanima? Upam, da ne misliš na podlagi enega primera delati kakšnih resnih zaključkov :)

Snajper_ ::

Ok, smo veseli da je vsaj malo podlage temu verniškemu zagovarjanju izključno ene znamke.

a_borlak ::

Čez lužo bodo začeli prodajati Teslo Y S, pri čemer je S kot standard. Brez steklene strehe, navadni sedeži, brez dodatne led črte spredaj/zadaj, itd. Če bi recimo pri nas stisnili ceno na 34990, bi se začele na cestah množiti kot zajci :).

endelin ::

Jaz bi doplačal da nimam steklene strehe;)
««
1301 / 1301
»
»»