» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1262 / 1276
»»

iKst_ ::

Ne vem kaj hočeš povedati s tem. Jaz pravim, da ni vsaka avtomatizacija enako cenovno učinkovita. Odstotek avtomatizacije sam po sebi ne pove dosti.

Sem že zgoraj omenil zakaj ima Tesla verjetno precej višje marže. Ne samo zaradi avtomatizacije, ampak je celoten proces izjemno dobro optimiziran. Tesla v večjih količinah proizvaja 2 modela, pa še ta dva imata precej enakih delov, vsega skupaj 5. BYD cca. 25, če šteješ tudi tovorna vozila še precej več.

Glede delovnih mest se pa strinjam, ampak to niti ni stvar debate.

Mr.B ::

iKst_ je izjavil:

Ne vem kaj hočeš povedati s tem. Jaz pravim, da ni vsaka avtomatizacija enako cenovno učinkovita. Odstotek avtomatizacije sam po sebi ne pove dosti.

Sem že zgoraj omenil zakaj ima Tesla verjetno precej višje marže. Ne samo zaradi avtomatizacije, ampak je celoten proces izjemno dobro optimiziran. Tesla v večjih količinah proizvaja 2 modela, pa še ta dva imata precej enakih delov, vsega skupaj 5. BYD cca. 25, če šteješ tudi tovorna vozila še precej več.

Glede delovnih mest se pa strinjam, ampak to niti ni stvar debate.

No Tesla ima le par modelov, pa ne more narediti boljše avtomatizacije, no bolj učinkovite avtomatizacije kot BYD.
Avtomatizacija je cenejša, učinkovitejša in z bistveno manj napak.

Trumpov maga podporniki mislijo da bodo imeli spet dese tisoče delovnih mest v Avto industriji in ostali delovno intenzivni industriji iz 70tih.
Realnost je pač ta da je danes ta proizvodnja več ali manj kompletno avtomatizirana. To pomeni da število ljudi, ki je dejansko vpletena v celotni proces, minimalna. Svet je šel dalje in moderniziral.

Je pa nekaj jasno. Cene avtov zato ne bodo cenejši. Lahko ti pa prodajajo, da je to zaradi investicij v poljubno.
Vzemi samo ameriške pickupe, no tovornjake ki jih Američani uporabljajo kot osebni avto. Ko so šli v Mehiko, so cene narastle, ko so aluminij zamenjali z vlivanjem plastike so še cene gor. Zato pa se vse seli izven Evrope in Amerike.
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis

iKst_ ::

No Tesla ima le par modelov, pa ne more narediti boljše avtomatizacije, no bolj učinkovite avtomatizacije kot BYD.


Lahko kaj več na to temo? Od kje črpaš te podatke? Kaj je pri BYD boljšega?

Trumpov maga podporniki mislijo da bodo imeli spet dese tisoče delovnih mest v Avto industriji in ostali delovno intenzivni industriji iz 70tih.


To je stvar Trumpovih maga podpornikov. Ampak še vedno ne vem kaj ima to veze z debato :)

Je pa nekaj jasno. Cene avtov zato ne bodo cenejši. Lahko ti pa prodajajo, da je to zaradi investicij v poljubno.


To je čisto preveč pavšalna izjava, da bi se lahko strinjal z njo. Tesla je npr. dober primer kako z učinkovito proizvodnjo poceniti avtomobile. Model 3 in Y sta neverjetno ugodna avtomobila. Tudi Kitajci delajo dobre in poceni avtomobile.

Kaj pa Ford dela s pickupi pa ne vem.

kow ::

billy je izjavil:

A mora sploh BYD karkoli poročati glede likvidnosti? itak je zadaj partija in se fila denar, z namenom uničiti konkurenco.


Je javno podjetje. Ker je konglomerat, nisem preprican, kaksna pravila veljajo za posamezne veje podjetja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mr.B ::

iKst_ je izjavil:

No Tesla ima le par modelov, pa ne more narediti boljše avtomatizacije, no bolj učinkovite avtomatizacije kot BYD.


Lahko kaj več na to temo? Od kje črpaš te podatke? Kaj je pri BYD boljšega?

Trumpov maga podporniki mislijo da bodo imeli spet dese tisoče delovnih mest v Avto industriji in ostali delovno intenzivni industriji iz 70tih.


To je stvar Trumpovih maga podpornikov. Ampak še vedno ne vem kaj ima to veze z debato :)

Je pa nekaj jasno. Cene avtov zato ne bodo cenejši. Lahko ti pa prodajajo, da je to zaradi investicij v poljubno.


To je čisto preveč pavšalna izjava, da bi se lahko strinjal z njo. Tesla je npr. dober primer kako z učinkovito proizvodnjo poceniti avtomobile. Model 3 in Y sta neverjetno ugodna avtomobila. Tudi Kitajci delajo dobre in poceni avtomobile.

Kaj pa Ford dela s pickupi pa ne vem.


Ja ne vem, vprašaj google... BYD reklamira 98% avtomatizacicijo, Tesla v Ameriki pa 80%.

Kaj pa AI pravi za avtomatizacijo : Lahko pa me zaikaš

Automation offers numerous benefits, including increased efficiency, cost savings, improved accuracy, and enhanced employee experience. By automating repetitive tasks, businesses can free up employees for more strategic work, boost productivity, and reduce errors. Automation also streamlines processes, making them faster and more consistent, while potentially improving compliance and security.

Here's a more detailed breakdown:
Increased Efficiency and Productivity:
Faster processing times:
Automated systems can perform tasks much faster than humans, leading to quicker turnaround times.

24/7 availability:
Unlike humans, automated systems can operate around the clock without needing breaks or rest.

Reduced bottlenecks:
Automation can streamline workflows, eliminating bottlenecks and improving overall process efficiency.

Cost Savings:
Reduced labor costs:
By automating tasks, businesses can reduce their reliance on manual labor, leading to lower labor costs.

Lower operational expenses:
Automation can optimize resource utilization and minimize waste, resulting in reduced operational costs.

Fewer errors, fewer costs:
Automating tasks can significantly reduce the number of errors, which can be costly to fix.

Improved Accuracy and Consistency:
Reduced human error:
Automation minimizes the risk of human error, ensuring consistent and accurate results.
Standardized processes:
Automated systems execute tasks according to predefined rules, ensuring consistent quality and adherence to standards.
Enhanced Employee Experience:
Focus on higher-level tasks:
By automating repetitive tasks, employees can focus on more challenging and engaging work, leading to increased job satisfaction.
Reduced stress and fatigue:
Automation can eliminate monotonous and physically demanding tasks, reducing employee stress and fatigue.
Improved work-life balance:
Automation can free up employees' time, allowing them to better balance their work and personal lives.
Other benefits:
Improved compliance and security:
Automation can help businesses ensure compliance with regulations and improve data security.
Better data-driven insights:
Automation can generate detailed reports and analytics, providing valuable insights for decision-making.
Scalability and flexibility:
Automated systems can easily scale to handle increased workloads and adapt to changing business needs.
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis

iKst_ ::

Ja ne vem, vprašaj google... BYD reklamira 98% avtomatizacicijo, Tesla v Ameriki pa 80%.


Joj, a si prebral kaj sem že 3x napisal.

Ni vsaka avtomatizacija enako učinkovita, odvisno kaj avtomatiziraš. Lahko imaš 100% avtomatiziran proces, ki je veliko dražji in bolj zamuden od 100% ročnega dela.

Sem ti že zgoraj napisal en konkreten primer. Vlivanje velikih kosov školjke je precej bolj učinkovito od varjenja nekaj 100 posameznih kosov, tudi, če je to varjenje 100% avtomatizirano.

codeMonkey ::

Pac nekaj zdaj ugibata oba tu. Veliko bolj zanimiva metrika je IMO kako hitro pride avtomobil ven od zacetka postopka. Omenjeno vlivanje tu pac pomaga. Ampak so se druge stvari. Pri Tesli se pac ne gredo modularnih platform, kar jih nekoliko tepe zdaj, ko ne izdajo se kaksnega novega modela. Za BYD nisem nekaj gledal kaksen pristop imajo.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Tudi kak hitro pride ven ni metrika, če je na koncu pol-izdelek.

Na temo kvalitete kitajskih pa je že veliko napisanega...ni še to to.

Gregor P ::

... in še en članek "Forbes: Kitajski luksuzni "električar", ki je v štirih letih prehitel evropske velikane"

https://forbes.n1info.si/novice/kitajsk...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Novica je meni bolj zanimiva z vidika integracije softverja v lokalne storitve, ki je pac nujna danes. Ce je pri nas standard Android in CarPlay, se pricakuje da si tam povezan s Huawei. Zato pa imajo EU proizvajalci tam svoje oddelke, kjer lokalci skrbijo za integracijo teh zadev.

socialec ::

Gospoda iz Financ ne bo zamerila, če poleg povzetka članka dodam še povezavo k njim - pričakovan jamr za EU glede planov in realizacije...

Kljub temu pa Evropa, kot kažejo zadnji podatki, zaostaja pri elektrifikaciji voznega parka, tudi za ZDA...

Ne doseg, glavni faktor je cena
Medtem ko prodaja električnih avtomobilov v Evropi letos znova narašča in ti znova dosegajo 15-odstotni tržni delež, število ljudi, ki bi klasično gnane avtomobile zamenjali za električne, upada. Medtem ko je bil njihov delež še lani 48-odstoten, je letos v enaki raziskavi le še 41-odstoten. Ta upad je bil v ZDA le triodstoten, res pa je, da je bila tam nekoliko nižja tudi osnova, saj je lani interes za nakup takšnega avta izrazilo 34, letos pa 31 odstotkov kupcev.

Hkrati v Evropi počasneje narašča zadovoljstvo uporabnikov s polnjenjem električnih avtov. Zgolj 50 odstotkov vprašanih Evropejcev je namreč dejalo, da imajo pozitivne izkušnje s polnjenjem električnih vozil, medtem ko je med Kitajci z napredkom zadovoljnih 74, v ZDA pa kar 80 odstotkov uporabnikov. Hkrati je zgolj 17 odstotkov Evropejcev dejalo, da za ceno, ki jo morajo plačati za polnjenje električnih avtov, dobijo kakovostno storitev, kar seveda le odvrača kupce od električnih vozil.

"Evropa nas je presenetila. Največja ovira za nakup električnega avtomobila je pravzaprav cena novega vozila. Strah zaradi premajhnega dosega je tudi čutiti, vendar izginja," je dejal David Bunch, vodja sektorja mobilnosti, ob tem pa dodal, da obstoječi uporabniki izražajo vse več zadovoljstva z uporabo električnih avtov. "S pravimi politikami in sodelovanjem v panogi lahko prehod naredimo cenovno dostopen za kupce in privlačen za vlagatelje. Vendar je treba storiti več za spodbujanje povpraševanja in zagotoviti, da pri prehodu na čistejši promet nihče ne bo zapostavljen."


PS: Zavajon, ne beri, sovražen članek!!!11ena

billy ::

Ne vem no, a tam folk kupuje nemške krave s ceno nad 50k ... vozni park je zadnja leta bistveno šel gor, kar se tiče kupne cene...

Aston_11 ::

Gleda kdo tudi rabljena e-vozila? Npr. peugeot 2008?
Gledam po spletu, nova je recimo Škoda elroq, na spletni strani piše, da se jo da dobiti za enih 26k?
Hojnik z MG?

Kakšne so trenutne variente tja do 25k, pa da je velikosti npr. Škode Elroq, z baterijo 50 ali 60 kWh?

Neon87 ::

Aston_11 je izjavil:

Gleda kdo tudi rabljena e-vozila? Npr. peugeot 2008?
Gledam po spletu, nova je recimo Škoda elroq, na spletni strani piše, da se jo da dobiti za enih 26k?
Hojnik z MG?

Kakšne so trenutne variente tja do 25k, pa da je velikosti npr. Škode Elroq, z baterijo 50 ali 60 kWh?

Rabljen ID.4\ID.5 z veliko baterijo iz Nemčije star 2 leti, precej opreme.. nekje do 30k€ (-3k€ subvencije)..?

Gregor P ::

Teh starih ID-jev se ne splača kupovati, ker niso dobra vozila; ta novi ID-ji, ki bodo zamenjali te stare, bodo pa bojda tehnično gledana veliko boljša vozila (ID7 že spada v to novo generacijo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DamijanD ::

Mogoče kakšna 60kWh Kona za okrog 20k€ ?

billy ::

eNiro tudi lahko...je daljši od kone za 20cm

iKst_ ::

Kakšne so trenutne variente tja do 25k, pa da je velikosti npr. Škode Elroq, z baterijo 50 ali 60 kWh?


Za 25k dobiš zelo malo rabljeno Teslo 3. Če uvotiš iz tujine dobiš še subvencijo, tako, da sposoben primerek s 60-70kkm dobiš blizu 20 jurjev.

Stelantis EVji (kamor spada P2008) s to kombinacijo 100kW motorja in 50kWh baterije naj bi imeli precej težav z onboard chargerjem. Ne vem, če vsi modeli, za Corse vem, da crknejo praktično brez izjeme, strošek pa je par jurjev.

Gambino ::

billy je izjavil:

Tudi kak hitro pride ven ni metrika, če je na koncu pol-izdelek.

Na temo kvalitete kitajskih pa je že veliko napisanega...ni še to to.



Glede na prebrano iz Tesla skupnosti, bi lahko rekel, da Tesla še zdaleč ni izdelek na nivoju, prej pol izdelek. Marsikaj se mora reklamirati, od slabo pritrjenih plastik na armaturi, do podvozja, do SWja, ki ne dela tako, kot bi moralo!

billy ::

Naredi analizo koliko ljudi se pritožuje in koliko je prodanih avtov...

potem pa še lahko poiščeš pritožbe čez bmw, mercedes, audi...

Aston_11 ::

Gregor P je izjavil:

Teh starih ID-jev se ne splača kupovati, ker niso dobra vozila; ta novi ID-ji, ki bodo zamenjali te stare, bodo pa bojda tehnično gledana veliko boljša vozila (ID7 že spada v to novo generacijo).

Ima torej smisel čakati na nov model ID-jev?

krucymucy ::

Gregor P je izjavil:

Teh starih ID-jev se ne splača kupovati, ker niso dobra vozila; ta novi ID-ji, ki bodo zamenjali te stare, bodo pa bojda tehnično gledana veliko boljša vozila (ID7 že spada v to novo generacijo).

ID7 je na enaki platformi. Ni razlike z ostalimi in je kar se mehanike tice enak.
Baterije, motorji, podvozje ...
Razen ce govoris o softwarskem delu oz. Infotainmentu?
Oz. kaj je slabega na ID3, enyaqu ...?

iKst_ ::

Gambino je izjavil:


Glede na prebrano iz Tesla skupnosti, bi lahko rekel, da Tesla še zdaleč ni izdelek na nivoju, prej pol izdelek. Marsikaj se mora reklamirati, od slabo pritrjenih plastik na armaturi, do podvozja, do SWja, ki ne dela tako, kot bi moralo!


Bravo :)

1. Tesla je zadnjih 5+ let pri vrhu na praktično vseh lestvicah, ki merijo zadovoljstvo uporabnikov. Npr: https://www.consumerreports.org/cars/ca...

2. Model Y je bil zadnji 2 leti najbolj prodajan osebni avto na svetu, dobra prodaja se nadaljuje tudi letos. Na Kitajskem je Model Y najbolj prodajan SUV v prvih 5 mesecih 2025, kljub menjavi modela. Tudi Model 3 dosega visoke prodajne številke že zadnjih 5 let.

3. Kljub določenim težavam, sploh pri starejših letnikih se Tesla uvršča precej visoko na lestvicah, ki merijo okvare.

Dopuščam možnost, da si izjemno kritičen in je 99% avtomobilov na cestah "pol izdelkov", kot praviš. Ali pa mogoče ne gledaš stvari objektivno?

Aston_11 ::

Kako je mišljeno s subvencijo? S prodajalcem se zmeniš za polno ceno, vturi ti financiranje, Borzen ti recimo odobri 7 jurjev subvencije, s katero recimo na mesečni obrok ne moreš vplivati, razen da iz tega zneska plačuješ obroke.... Najbrž se avtohiša s subvencijo ne ukvarja?

billy ::

avtohiša ti proda avto.

z računom potem oddaš vlogo pri borzenu

borzen ti nakaže subvencijo po cca 40 dneh.

Gregor P ::

krucymucy je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Teh starih ID-jev se ne splača kupovati, ker niso dobra vozila; ta novi ID-ji, ki bodo zamenjali te stare, bodo pa bojda tehnično gledana veliko boljša vozila (ID7 že spada v to novo generacijo).

ID7 je na enaki platformi. Ni razlike z ostalimi in je kar se mehanike tice enak.
Baterije, motorji, podvozje ...
Razen ce govoris o softwarskem delu oz. Infotainmentu?
Oz. kaj je slabega na ID3, enyaqu ...?

Kakor sem jaz razumel ljudi iz VW v pogovoru z njimi, priznavajo, da so se na teh prvih modelih še učili in so zato dokaj nedodelana vozila; novi ID modeli, ki bodo zamenjali stare, pa naj bi počasi bili to, kar bi morali biti že od vsega začetka; o detajlih pa žal nismo govorili (ker so bili iz drugih ne-inženirskih oddelkov).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Aston_11 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Teh starih ID-jev se ne splača kupovati, ker niso dobra vozila; ta novi ID-ji, ki bodo zamenjali te stare, bodo pa bojda tehnično gledana veliko boljša vozila (ID7 že spada v to novo generacijo).

Ima torej smisel čakati na nov model ID-jev?


Glej da ima APP550 motor. Rabljenih takih se ni.
To so posodobljeni in imajo poleg motorja se infotainment dodelan recimo. Elroq 85 ima tega, ID.7 pa Fordovi modeli na MEB platformi (Explorer npr.). Ti so prakticno na nivoju Tesle po porabi. Odvisno sicer od aerodinamike seveda. Kaksen Enyaq coupe je recimo tudi zelo dober tu, ne le ID.7. Odrezan Elroq malo manj, ampak tudi super. Meni gre po AC po 18 kWh/100 po omejitvah iz Dunaja do Maribora. Tudi do LJ se pride brez filanja lepo.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Namesto "po omejitvah" naslednjič daj kr posnetek zaslona te poti, ali pa ročno prepiši podatke...torej poraba, pot, povprečna hitrost.

codeMonkey ::

billy je izjavil:

Namesto "po omejitvah" naslednjič daj kr posnetek zaslona te poti, ali pa ročno prepiši podatke...torej poraba, pot, povprečna hitrost.


Saj si das lahko tudi na ABRP, pa vidis kje je kaj. Sicer pa imas vse podatke skoraj zgoraj ze, z izjemo povprecne hitrosti. Ta je bila pac taka kot je na tej relaciji. IG-L pa tudi ni faktor, ker mi ni treba manjsati hitrosti. Kaksen odsek, ki ga popravljajo je drugo, ampak to je prakticno vedno nekaj nekje. Kolone pa ni bilo na poti.

Pa se posnetek sem dal nekaj strani nazaj ko en Svicar testira novi Y in Enyaqa z novim motorjem, kjer imas tudi vse lepo prikazano.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Res je, ampak nimam podatka kakšne so omejitve tam :) Lahko je 130, lahko je 110...kar je pa bistveno pri zračnem uporu.

codeMonkey ::

130 vecinoma, mimo Gradca en manjsi odsek s 100. Nekaj km tudi del na cesti, kjer je omejitev 80, brez tega ne gre.

Zgodovina sprememb…

Gambino ::

billy je izjavil:

Naredi analizo koliko ljudi se pritožuje in koliko je prodanih avtov...

potem pa še lahko poiščeš pritožbe čez bmw, mercedes, audi...



Obstajajo seveda, kar poišči, presenečen boš nad rezultati!

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Gambino je izjavil:


Glede na prebrano iz Tesla skupnosti, bi lahko rekel, da Tesla še zdaleč ni izdelek na nivoju, prej pol izdelek. Marsikaj se mora reklamirati, od slabo pritrjenih plastik na armaturi, do podvozja, do SWja, ki ne dela tako, kot bi moralo!


Bravo :)

1. Tesla je zadnjih 5+ let pri vrhu na praktično vseh lestvicah, ki merijo zadovoljstvo uporabnikov. Npr: https://www.consumerreports.org/cars/ca...

2. Model Y je bil zadnji 2 leti najbolj prodajan osebni avto na svetu, dobra prodaja se nadaljuje tudi letos. Na Kitajskem je Model Y najbolj prodajan SUV v prvih 5 mesecih 2025, kljub menjavi modela. Tudi Model 3 dosega visoke prodajne številke že zadnjih 5 let.

3. Kljub določenim težavam, sploh pri starejših letnikih se Tesla uvršča precej visoko na lestvicah, ki merijo okvare.

Dopuščam možnost, da si izjemno kritičen in je 99% avtomobilov na cestah "pol izdelkov", kot praviš. Ali pa mogoče ne gledaš stvari objektivno?



Which EV is most reliable?
Reliability of electric cars aged up to five years old
Rank Make and model Score
1 Mini Electric (2020-present) 98.4%
2 Nissan Leaf (2019-present) 95.6%
3 BMW i4 (2021-present) 95.5%
3 Renault Megane E-Tech (2022-present) 95.5%

What is the best EV for 2025?
Best Electric Performance Sedans
2025 Lucid Air. $71,400. EPA Est. Range. 406–480 miles.
2025 BMW i4. 9.5. $59,075. build & price. EPA Est. Range. 267–318 miles.
2025 Porsche Taycan. 9.5. $101,395. EPA Est. Range. 252–292 miles.

Which EV has the least problems?
The most reliable EV in our rankings is the BMW i4, which has been on sale since 2022. Many other EVs have average reliability, including the Ford Mustang Mach-E, Genesis GV60, Hyundai Ioniq 6, Kia EV9 and Niro Electric, Nissan Ariya and Leaf, and Tesla Model 3 and Model Y

What electric car has the best quality?
Compare the 10 best electric cars
Rank Car Overall rating
1 Citroen e-C3 5.0
2 Skoda Elroq 5.0
3 Kia EV3 4.5
4 Renault 5 E-Tech 4.5

Are Teslas reliable?
Rivian and Tesla are among the least reliable car brands, according to Consumer Reports' survey of 300,000 owners

bambam20 ::

Aston_11 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Teh starih ID-jev se ne splača kupovati, ker niso dobra vozila; ta novi ID-ji, ki bodo zamenjali te stare, bodo pa bojda tehnično gledana veliko boljša vozila (ID7 že spada v to novo generacijo).

Ima torej smisel čakati na nov model ID-jev?


Vprasanje kaksne vo oblike zaradi kolicnika upora. Ampak ne vem zakaj bi hotel avto ki ima pri 130 km/h porabo 25 kWh?

codeMonkey je izjavil:

Meni gre po AC po 18 kWh/100 po omejitvah iz Dunaja do Maribora. Tudi do LJ se pride brez filanja lepo.

Ce bi se peljal 130 bi mel porabo 25 kWh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

codeMonkey ::

Peljal sem se povsod kjer je mozno 135 po stevcu na tempomatu. Vmes je slo tudi 150-170 km/h, ko sem ga izklopil na ovinkih, ampak krajsi odsek. Seveda je povprecna hitrost nizja. Nekaj zaradi del na cesti, pa da pridem na AC iz mesta, itd. Z novim motorjem so vozila na MEB platformi res solidna.

Zgodovina sprememb…

gorilla ::

Lepamotor C10 - zanimiv avto za zanimivo predvideno ceno, zanima me garancijska doba. Če jih bodo še uspeli v EU izdelovati, bodo s ceno lahko zelo agresivni (zdaj naj bi bila cena 35k).

Nekdo je nekaj objav nazaj omenil da naj bi se dilerji počasi poskušali znebiti Ioniq 6, kakšne izkušnje kdo s kakimi popusti? Se splača preverjat pri različnih dilerjih ali so te cene več ali manj centralno določene?

bambam20 ::

codeMonkey je izjavil:

Peljal sem se povsod kjer je mozno 135 po stevcu na tempomatu.


Porabo še napiši, če upaš in to realno.

codeMonkey ::

Nisem gledal. Napisal sem povprecno cez 260 km. Se bolj tocno - 17,9. Drugo me ne zanima, kaj je vmes. Niti ne vem ce mi kje prikazuje trenutno...

Nimam nobenega namena cesa prikrivati tu. Zdaj smo po 1200 km in nasih potrebah na 18,0 povprecno. Kratke voznje po opravkih, s hlajenjem v vrocih dneh, vidim, da precej dvignejo skupno porabo.

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Gambino, vir? Kaj so to zaene ocene :) "What electric car has the best quality?" Quality česa?

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Gambino, vir? Kaj so to zaene ocene :) "What electric car has the best quality?" Quality česa?



Stric google bi ti povedal iz kje je vir, samo vstaviš v iskalno vrstico, če si tega sposoben seveda!

Sicer pa so to odgovori, ki ti jih google preko AIja poišče.

Viri:
https://www.kbb.com/electric-car/
https://www.whatcar.com/news/reliabilit...
https://www.consumerreports.org/cars/ca...
https://www.consumerreports.org/cars/ca...
https://www.aol.com/tesla-rivian-among-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

BigWhale ::

codeMonkey je izjavil:

Nisem gledal. Napisal sem povprecno cez 260 km. Se bolj tocno - 17,9. Drugo me ne zanima, kaj je vmes. Niti ne vem ce mi kje prikazuje trenutno...

Nimam nobenega namena cesa prikrivati tu. Zdaj smo po 1200 km in nasih potrebah na 18,0 povprecno. Kratke voznje po opravkih, s hlajenjem v vrocih dneh, vidim, da precej dvignejo skupno porabo.


Fuck, kolk je folk trd ... :D

Tole je kr ugodna poraba. Jaz sem se vceraj popoldan/zvecer peljal iz Slavonskega Broda do Slovenske Bistrice (320 km), povprecna hitrost 117 km/h, najvecja 142 km/h. Od Zgreba naprej sem kaksne pol ure vozil s 140 km/h, sicer pa tempomat na 130 km/h. Poraba je bila 175 Wh/km.

codeMonkey ::

Ta je kar dolga in relativno hitra pot. Tu bi seveda znalo biti za Elroqa hitro cez 20 kWh/100 km. Trojka je vseeno referenca za voznjo po AC.

Zgodovina sprememb…

billy ::

codeMonkey je izjavil:

Nisem gledal. Napisal sem povprecno cez 260 km. Se bolj tocno - 17,9. Drugo me ne zanima, kaj je vmes. Niti ne vem ce mi kje prikazuje trenutno...

Nimam nobenega namena cesa prikrivati tu. Zdaj smo po 1200 km in nasih potrebah na 18,0 povprecno. Kratke voznje po opravkih, s hlajenjem v vrocih dneh, vidim, da precej dvignejo skupno porabo.


keri avto točno je že to? id7 al elorq?

codeMonkey ::

Elroq 85

billy ::

Impresivno mala poraba glede na Cd 0.27, si kaj preverjal če kaže realno to?

codeMonkey ::

Ne. Kako naj preverim? Mislis da vzamem razdaljo iz google maps? Polnilnica ima tudi izgube, tako da energije od tam tudi ne morem vzeti. Se bomo se vozili, mogoce je bila klima tako ugodna. Dnevi so zdaj tudi precej bolj vroci. Pa pogledam tudi na povprecno hitrost. Pa Cd ti se ne pove vsega. Moras mnoziti s celno povrsino, ce zelis primerjati avtomobile in vpliv na porabo.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Ne vem kako ima to škoda, na prvo žogo mi pride na misel le kak obd...

ja...samo elroq ni recimo kona, da ima malo površino, je kar velik avto...

BigWhale ::

codeMonkey je izjavil:

Ta je kar dolga in relativno hitra pot. Tu bi seveda znalo biti za Elroqa hitro cez 20 kWh/100 km. Trojka je vseeno referenca za voznjo po AC.


To je predvsem zlo ravna in prazna avtocesta. :D V obratno smer je slo se malo bolj ugodno. Pod 16 kWh/100 km.

codeMonkey ::

Prazna je relativno :) Svicarji pa Nemci se za dolocene praznike kar radi tam vozijo :)

BigWhale ::

codeMonkey je izjavil:

Prazna je relativno :) Svicarji pa Nemci se za dolocene praznike kar radi tam vozijo :)


A mislis "svicarje" in "nemce"? :D Mislim, precej bolj prazna je kot AC proti primorski. :))
««
1262 / 1276
»»