Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Snajper_ ::
endelin ::
Ljudje ki ne odtrgajo zamaškov kupujejo EVje in ki kupujejo tudi ekoloske vrečke za smeti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
a_borlak ::
Ko se sprašujete, kdo je bil prvi in drugi val kupcev, če verjamete ali ne, je na prvem mestu ekonomija, ekologija mislim da je druga ali tretja, to velja za Slovenijo. Skratka, EV si je kupil nekdo, ki si je preračunal, da ga bo vožnja kljub dražjemu vozilu stala manj in bo na koncu vseeno prihranil. Če pri sebi pogledam, prvi EV se mi je praktično odplačeval namesto nafte, ki sem jo prej skuril z vožnjo v službo.
RedDrake ::
Ja, ampak danes lahko kupiš Dongfeng box-a za 17k EUR. Ali pa cliota za 15k EUR. Leta 2022 si pa lahko kupil to kar ti omenjaš.
Tudi mid range je podoben. Dobiš soliden EV SUV za 30k EUR (Ssangyong neki neki). S tem da novi ICE SUV-i primerljive velikosti niso več od 16-17k EUR (kot so bili še par let nazaj) ampak so vsi po 24k+
Kot rečeno še 10-20% se zmanjša razlika v ceni, pa bo že brez subvencije stvar postala racionalna.
Tudi mid range je podoben. Dobiš soliden EV SUV za 30k EUR (Ssangyong neki neki). S tem da novi ICE SUV-i primerljive velikosti niso več od 16-17k EUR (kot so bili še par let nazaj) ampak so vsi po 24k+
Kot rečeno še 10-20% se zmanjša razlika v ceni, pa bo že brez subvencije stvar postala racionalna.
MikeRotch ::
Torej elektroljubci vprašajte se zakaj tako majhen procent EV in še ta pada.
O čem govoriš? Prodaja EVjev na globalni ravni raste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
tomlin ::
Prvi val kupcev EV so bili entuziasti in ekološko ozaveščeni kupci
LOL, kake vice pokaš danes
Spet fdv šola. Trgaš iz konteksta. Bistvo je tu: "Zasičenost trga zgodnjih uporabnikov!..."
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman
M. Friedman
endelin ::
Za povprečnega blokovca ki mora nastavljati gajbice na parkirno mesto je ice dosti bolj priročno vozilo.
tomlin ::
Torej elektroljubci vprašajte se zakaj tako majhen procent EV in še ta pada.
O čem govoriš? Prodaja EVjev na globalni ravni raste.
Ja verjetno na Kitajskem. Kjer so z bicikla skočili na EV, po ukazu partije.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman
M. Friedman
MikeRotch ::
Ja verjetno na Kitajskem. Kjer so z bicikla skočili na EV, po ukazu partije.:))
V ZDA je bila 2024 prodaja EVjev 7% višja kot 2023. Na Kitajskem je cca. 25% novih avtomobilov baterijskih električnih, dodatnih cca. 25% je plug-in hibridov.
Pada v resnici samo EU, pa še to minimalno in samo, če vzameš določeno krajše obdobje. Če malo odzoomaš in pogledaš obdobje 2-3 let je rast ogromna.
tomlin ::
Za povprečnega blokovca ki mora nastavljati gajbice na parkirno mesto je ice dosti bolj priročno vozilo.
Ne samo priročno, temveč edino možno.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman
M. Friedman
MikeRotch ::
Ja, saj smo že predebatirali. Se načeloma vsi strinjamo, da EVji zaenkrat še niso primeri za tistih 10-15% ljudi, ki živijo v blokih brez možnosti polnjenja.
mertseger ::
endelin ::
Dejstvo je, da električni avto ni nobena superiorna tehnologija.
Za športne avte je brezveze ker manjka zvok šestaka (osmaka...) in jebe jih teža. Bomo vidli kaj bo glede tega naredil porsche 718 ev. Verjetno čudežev ne bo.
Za vsakodnevno rabo ima določene omejitve ki jih ice nimajo. Govorim za splošno populacijo. So sicer idealni avti za mestno in primestno voźnjo. Samo imajo svoje omejitve.
Jaz recimo bi imel ev. Kot everyday ride. Za po mestu ni boljšega
Za športne avte je brezveze ker manjka zvok šestaka (osmaka...) in jebe jih teža. Bomo vidli kaj bo glede tega naredil porsche 718 ev. Verjetno čudežev ne bo.
Za vsakodnevno rabo ima določene omejitve ki jih ice nimajo. Govorim za splošno populacijo. So sicer idealni avti za mestno in primestno voźnjo. Samo imajo svoje omejitve.
Jaz recimo bi imel ev. Kot everyday ride. Za po mestu ni boljšega
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
kow ::
Ne sanjajte zamenljivih baterij v kaksni Sloveniji. Predrago oz. deployment bi trajal predolgo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Kar pomeni, da zamenljiva baterija ne pomaga tudi nekomu iz Milana (kjer je gostota prebivalstva visoka). Ko bo prisel v Slovenijo, ne bo imel kje menjati baterije.
billy ::
Saj ne rabi, bo pač menjal pred mejo, ali na hrvaškem, ali pa pri nas 5min filal na 250 kW da bo prišel do menjave.
kow ::
Torej se bo zalockal v baterijski design, da bo na koncu se vedno filal? Ter placeval (drazje) menjave baterij. Nekako ne kupim. No, bomo videli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
billy ::
Scaramouche3 je izjavil:
Kaj se zgodi če ti zmanjka elektrike, kako se polni na cesti? Kličeš vlečno?
AMZS ima baje avto z vgrajenim agregatom, ki te lahko napolni dovolj do polnilnice, če pa je predaleč pa je hitreje vleka do tja.
Torej se bo zalockal v baterijski design, da bo na koncu se vedno filal? Ter placeval (drazje) menjave baterij. Nekako ne kupim. No, bomo videli.
Tako ima NIO.
Imajo celo opcijo, če imaš recimo v lasti avto z manjšo baterijo, recimo 60 kWh, in potem greš, recimo, na morje, jo lahko na menjalni postaji zamenjaš za 100 kWh in potem spet nazaj za tvojo "staro".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
mertseger ::
Ne sanjajte zamenljivih baterij v kaksni Sloveniji. Predrago oz. deployment bi trajal predolgo.
A bejš no, inštalacijo se postavi v nekaj dneh, pri nas mogoče malo dlje ker nismo na kitajskem, prostor ki ga rabiš je pa je manj kot 100m2.
Tu imaš sliko postaje za zamenjavo
https://investinchina.chinadaily.com.cn.... Spraviš jo na vsako parkirišče.
kow ::
Imajo celo opcijo, če imaš recimo v lasti avto z manjšo baterijo, recimo 60 kWh, in potem greš, recimo, na morje, jo lahko na menjalni postaji zamenjaš za 100 kWh in potem spet nazaj za tvojo "staro".
Precej komplicirano, ker se avtu spreminja teza. V teoriji je prednost, da je lahko avto za vecino vozenj lazji, hkrati pa vozne lastnosti niso optimizirane oz. mora biti dimenzioniran za max tezo.
Poleg tega mora NIO menedzerirati razmerje med baterijskimi velikostmi. Ko se bodo avgusta vsi peljali na hrvasko obalo, bodo vsi hoteli 100kwh. Ki jih NIO seveda ne bo imel v zadostnem stevilu.
Meni se zdi precej komplicirana (draga) resitev, za vse manjsi gain, ker bomo izdelalovali vse boljse baterije in chargerje.
Imo je prava smer brezzicno polnenje in avtonomni avtomobili, ki se bodo sli sami chargati in samoparkirali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
billy ::
Saj tudi TDIju se spremeni teža, če daš na streho trugo, pa nihče ne komplicira glede tega? Zato imajo avti max nosilnost...
Menjava baterij bi bila najbolj primerna za res hudo poseljena mesta, kjer ljudje iz takega in onakega razloga ne morejo imeti lastne polnilnice. Torej sistem najbolj podoben obstoječemu z ICE.
Menjava baterij bi bila najbolj primerna za res hudo poseljena mesta, kjer ljudje iz takega in onakega razloga ne morejo imeti lastne polnilnice. Torej sistem najbolj podoben obstoječemu z ICE.
kow ::
Ne verjamem, da bo ekonomika zdrzala. Na norveskem je v 10 letih prodaja bencina padla za 30%. Kako bodo te postaje ekonomsko tekmovale z "navadnimi" polnilnicami, si tezko predstavljam. Velikost trga jim bo samo padala. No, morda bi jih resile visje dovoljene hitrosti na avtocestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
billy ::
Jaz tudi ne vidim smisla v tem, ker itak dandanes so avti polnijo že dovolj hitro, bolj je problem da polnilnice ne dohajajo...
kow ::
Poleg tega najbolj potrebujejo menjavo baterij kaksni avtodomi, torej, neaerodinamicna vozila. Bo NIO imel dodatno vrsto postaje se za avtodome? Imo, kitajci ponovno kurijo denar.
billy ::
Ni potrebe, večje kot je vozilo, večjo lahko ima baterijo...saj šleparji nimajo samo 100 kWh :)
MikeRotch ::
Dejstvo je, da električni avto ni nobena superiorna tehnologija.
Za športne avte je brezveze ker manjka zvok šestaka (osmaka...) in jebe jih teža. Bomo vidli kaj bo glede tega naredil porsche 718 ev. Verjetno čudežev ne bo.
Za vsakodnevno rabo ima določene omejitve ki jih ice nimajo. Govorim za splošno populacijo. So sicer idealni avti za mestno in primestno voźnjo. Samo imajo svoje omejitve.
Jaz recimo bi imel ev. Kot everyday ride. Za po mestu ni boljšega
Pri športnem avtu z veseljem menjam ropotanje motorja za neprimerno boljše zmogljivosti. Teža tudi ni pretiran problem, glede na to, da je skoncentrirana zelo nizko in na sredini avtomobila. Absolutne teže sicer ne moreš skriti, ampak 2 tonski EV se lahko pelje enako dobro kot 20-30% lažji ICE.
Za vsakodnevno vožnjo pa ima EV bistveno manj omejitev kot ICE. Omejitve so sicer nekoliko drugačne, ampak neto efekt je definitivno v prid EVjem.
kow ::
Potem imas recimo Fastnedovo statistiko za nizozemsko po letih (average charge speed):
2018: 35kW
2019: 39kW
2020: 43kW
2021: 48kW
2022: 56kW
2023: 61kW
2024: 63kW
Trenutno imajo evropski mali elektricarji max charging speed cirka 100kW. Tale cifra bo sla z leti konkretno gor.
2018: 35kW
2019: 39kW
2020: 43kW
2021: 48kW
2022: 56kW
2023: 61kW
2024: 63kW
Trenutno imajo evropski mali elektricarji max charging speed cirka 100kW. Tale cifra bo sla z leti konkretno gor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
MikeRotch ::
Ne sanjajte zamenljivih baterij v kaksni Sloveniji. Predrago oz. deployment bi trajal predolgo.
A bejš no, inštalacijo se postavi v nekaj dneh, pri nas mogoče malo dlje ker nismo na kitajskem, prostor ki ga rabiš je pa je manj kot 100m2.
Tu imaš sliko postaje za zamenjavo
https://investinchina.chinadaily.com.cn.... Spraviš jo na vsako parkirišče.
Ni treba na Kitajsko. Po Nemčiji sem videl nekaj NIO swap stationov. Pa skandivanci jih imajo tudi.
Je pa to IMHO slepa veja. Ni nobenega pametnega razloga, da bi menjal baterijo. Swap traja cca. 5 minut. V tem času nek normalen EV na hitri polnilnici napolni za dodatnih 100-150km. Če počakaš še dodatnih 5 minut si že na 200-250km.
Novi EVji, ki prihajajo ven se polnijo še bistveno hitreje. S tem, da je precej lažje in ceneje postaviti 300kW ali 500kW polnilnice kot te swap statione.
billy ::
Potem imas recimo Fastnedovo statistiko za nizozemsko po letih (average charge speed):
2018: 35kW
2019: 39kW
2020: 43kW
2021: 48kW
2022: 56kW
2023: 61kW
2024: 63kW
Trenutno imajo evropski mali elektricarji max charging speed cirka 100kW. Tale cifra bo sla z leti konkretno gor.
Problem so polnilna mesta in ne avti...redkokje je dovod dovolj močan, da bi lahko vsi zasedeni stalli polnili na max moči.
Potrebno bo spremeniti lokacije. Montirati lokalne baterije, katere bodo potem omogočale, da se vsako mesto lahko polni vedno z max močjo.
kow ::
To je 'sweet' problem. Ce so polnilna mesta zasedena. To je visok revenue za operaterja. Kar pomeni, da je incentive za nadgradnjo.
billy ::
Kaki tesli še posebej, glede na to da samo izdelujejo "megapacke". Saj nekje že prakticirajo to, očitno pa še ni potrebe povsod oz ne predvsem pri nas.
jernejl ::
Če je kaj lufta pogleda tudi na tehničnem. Tudi če so mastni amortizerji, če že sam tega dvojega ne opaziš. Bremz olje se menja ko se menja, če je še not pa vidiš tudi sam, pa tudi opozorilno lučko imajo avti že vsaj 20 let. Od vseh filtrov ima električni samo kabinskega, ki si ga tudi lahko vsak debil sam zamenja.Za take kot si ti, so tudi redni servisi pri ICE po izteku garancije čisti non-issue. Nekaj pogledajo na tehničnem, nekaj se menja ko se menja, kabinski filter pa itak vsak debil menja sam, tako kot tudi ugasne lučko za redni servis.
Najdeš samo še nekoga, ki ti za majhen denar menja olje in filter (ki ju sam poceni kupiš na internetih), če slučajno nimaš garaže, da bi to naredil sam.
Samo debili so se sposobni razburjati nad nenormalno visoko ceno servisa, ki je čist nepotreben in kjer v resnici nič ne naredijo, ampak hkrati pa vseeno vsako leto avto peljejo tja... ko dobijo račun, pa bentijo, kako so jih spet napetnajstili.
In kaj zaboga mislite da vam tam na rednem servisu pregledajo?Pri meni so opazili majhno poškodbo od kamenčka na vetrobranskem steklu in to tudi navedli v zapisniku. Poškodba je bila sicer tako majhna, da se je videla samo, če si res šel to namensko preverjat. Mimogrede se je ni opazilo.
Meni so nazadnje naredili kao kompleten pregled, pa niso opazili niti da mi dnevna luč ne sveti.
Ja, saj smo že predebatirali. Se načeloma vsi strinjamo, da EVji zaenkrat še niso primeri za tistih 10-15% ljudi, ki živijo v blokih brez možnosti polnjenja.V resnici je teh v blokih okrog 30% in velika večina jih nima možnosti polnjenja doma.
MikeRotch ::
Samo debili so se sposobni razburjati nad nenormalno visoko ceno servisa, ki je čist nepotreben in kjer v resnici nič ne naredijo, ampak hkrati pa vseeno vsako leto avto peljejo tja... ko dobijo račun, pa bentijo, kako so jih spet napetnajstili.
Ni problem cena ampak čas, ki ga porabiš za servis. Glede na to, da vam je problem čakati 15 minut na hitri polnilnici 3x na leto je 3-4 ure za servis povsem nesprejemljivo.
V resnici je teh v blokih okrog 30% in velika večina jih nima možnosti polnjenja doma.
Smo že obdelali. Cca. 30% je vseh prebivalcev, ki živijo v 3 in več stanovanjskih stavbah. Tistih v "tapravih" blokih s socialističnimi parkirišči brez garaže in brez možnosti postavitve polnilnice je mogoče polovica od teh 30%.
paradajzos ::
A je res tolk tezko kabel dat ven preden spakiras vse avto, ce ves da ga bos rabil? :D
Kam ga pa spakiraš? Na zadnje sedeže? Gor na kufre?
Že za majhen frunk ni nobenega pametnega razloga, ampak pri raznih VW, Škodah, Kiah itd. imaš vsaj namenski prostor za kable. Odsotnost frunka je pa zame osebno deal breaker.
paradajzos je izjavil:
Zagotovo drži:
1. da so manj praktični od ice avtov - doseg, čas polnjenja, ukvarjanje z načrtovanjem daljših poti
2. če večkrat delaš dolge poti, potrebuješ še en ice avto, ki to pokriva ali pa zapraviš kar nekaj dni na leto za to, da na dolgih poteh polniš avto. To pa dejansko lahko pomeni drastično višjo nabavno ceno.
3. da veliko hitreje od ice avtov izgubljajo vrednost
1. in 3. je bullshit.
2. je pogojno res. Ampak takih, ki pogosto delajo 600-700km in več v enem dnevu je izjemno malo. Njih noben ne prepričuje naj si kupijo EV.
ad 3:
Data from the Autovista Group shows that battery-electric vehicles (BEVs) are depreciating more rapidly than ICE cars in several European markets.
https://www.euronews.com/next/2024/11/2...
ad 2: sam delam to vsaj dvakrat na mesec (pot daljša od 600 km v enem dnevu)
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Utk ::
Aha. V "several" državah je tako. To pomeni tudi da v "several" ali pa kar večini držav NI tako.
So pri ceni novega odbili subvencijo? Ker če ima 6 jurjev subvencije, mislim da je precej normalno da ne moreš prodat niti naslednji dan avto za 46 jurjev, če si ga v resnici plačal 44, nov pa "stane 50".
Dolgo si rabil, ampak nazadnje ti je potegnilo.
So pri ceni novega odbili subvencijo? Ker če ima 6 jurjev subvencije, mislim da je precej normalno da ne moreš prodat niti naslednji dan avto za 46 jurjev, če si ga v resnici plačal 44, nov pa "stane 50".
Za take kot si ti, so tudi redni servisi pri ICE po izteku garancije čisti non-issue. Nekaj pogledajo na tehničnem, nekaj se menja ko se menja, kabinski filter pa itak vsak debil menja sam, tako kot tudi ugasne lučko za redni servis.
Najdeš samo še nekoga, ki ti za majhen denar menja olje in filter (ki ju sam poceni kupiš na internetih), če slučajno nimaš garaže, da bi to naredil sam.
Dolgo si rabil, ampak nazadnje ti je potegnilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MikeRotch ::
Data from the Autovista Group shows that battery-electric vehicles (BEVs) are depreciating more rapidly than ICE cars in several European markets.
1. Povprečje ti popolnoma nič ne koristi, ko prodajaš konkreten avto. Razlike med modeli so velike zato je pavšalna ocena, da EVji hitreje izgubljajo ceno nepomebna.
2. Tukaj so omenjeni 3 leta stari avtomobili. To je ravno v obdobju, ko so cene EVjev močno padle. Če bi gledal obdobje od 2020 - 2023 bi bila slika precej drugačna, takrat cene rabljenih praktično niso padale. Od sredine 2023 je stanje podobno.
3. Trditev je bila, da "veliko hitreje" izgubljajo ceno. Tukaj ni nobenih številk, da bi lahko ocenili ta "veliko hitreje".
ad 2: sam delam to vsaj dvakrat na mesec (pot daljša od 600 km v enem dnevu)
In? V čem je problem? Pač vzameš v zakup slabosti, ki jih ima EV pri taki vožnji in oceniš, če ti ustreza.
Še vedno velja, da je to precej redek način uporabe. Takih vas je mogoče 1%.
Utk ::
Samo debili so se sposobni razburjati nad nenormalno visoko ceno servisa, ki je čist nepotreben in kjer v resnici nič ne naredijo, ampak hkrati pa vseeno vsako leto avto peljejo tja... ko dobijo račun, pa bentijo, kako so jih spet napetnajstili.
To delamo samo in izključno zarad garancije.
Pri meni so opazili majhno poškodbo od kamenčka na vetrobranskem steklu in to tudi navedli v zapisniku. Poškodba je bila sicer tako majhna, da se je videla samo, če si res šel to namensko preverjat. Mimogrede se je ni opazilo.
Ja, če bi bila menjava njihov strošek, brez skrbi da ne bi opazili. Ker je pa tvoj, oni pa samo prodajo steklo, so pa opazili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
a_borlak ::
Za vsakodnevno rabo ima določene omejitve ki jih ice nimajo. Govorim za splošno populacijo. So sicer idealni avti za mestno in primestno voźnjo. Samo imajo svoje omejitve.
Jaz recimo bi imel ev. Kot everyday ride. Za po mestu ni boljšega
Dobro jutro ali kaj naj rečem. Samo zadnjih 600 strani razlagamo o tem, da povprečen Slovenec naredi dnevno pod 40km in da ima vsaj pol Slovenije možnost polniti doma, ker živi v hiši. In če k temu dodaš še katastrofalen javni prevoz jaz res ne vidim nobenega razloga proti EVjem, ker če se kolikor toliko voziš in lahko doma polniš, imaš hitro ekonomiko vožnje na strani EV. In če gledaš rabljene avte, so EVji isti letnik in z bistveno manj kilometri res dražji, a tisto razliko lahko že v enem letu prineseš notri.
jernejl ::
Jaz imam servis vsaki dve leti, v domačem kraju, kar je za dinozavrske znamke pač običajno. Avto peljem tja in pustim tam in se vrnem domov oziroma grem delat; ko je gotov in ko imam čas, pa ga grem dvignit. Vzame mi recimo eno uro časa na dve leti. Če bi moral Teslo peljat na servis, bi imel do servisa precej dlje - dovolj daleč, da se mi vmes ne bi splačalo hodit domov oz. na delo in bi posledično porabil cel delovni dan.Samo debili so se sposobni razburjati nad nenormalno visoko ceno servisa, ki je čist nepotreben in kjer v resnici nič ne naredijo, ampak hkrati pa vseeno vsako leto avto peljejo tja... ko dobijo račun, pa bentijo, kako so jih spet napetnajstili.
Ni problem cena ampak čas, ki ga porabiš za servis. Glede na to, da vam je problem čakati 15 minut na hitri polnilnici 3x na leto je 3-4 ure za servis povsem nesprejemljivo..
Taprave bloke s polnilnicami gradijo šele zadnjih nekaj let in jih je morda 1% od vseh blokov, blodnje o polovici pa so samo blodnje.V resnici je teh v blokih okrog 30% in velika večina jih nima možnosti polnjenja doma.Smo že obdelali. Cca. 30% je vseh prebivalcev, ki živijo v 3 in več stanovanjskih stavbah. Tistih v "tapravih" blokih s socialističnimi parkirišči brez garaže in brez možnosti postavitve polnilnice je mogoče polovica od teh 30%
Zanimivo je, da pri tebi ničesar ne opazijo, čeprav bi te lahko z dodatnimi deli še dodatno opetnajstili.Pri meni so opazili majhno poškodbo od kamenčka na vetrobranskem steklu in to tudi navedli v zapisniku. Poškodba je bila sicer tako majhna, da se je videla samo, če si res šel to namensko preverjat. Mimogrede se je ni opazilo.
Ja, če bi bila menjava njihov strošek, brez skrbi da ne bi opazili. Ker je pa tvoj, oni pa samo prodajo steklo, so pa opazili.
MikeRotch ::
Jaz imam servis vsaki dve leti, v domačem kraju
Običajno so servisi na eno leto ali določeno število km, kar je prej.
Pa zanimivo, da so pri EVjih vedno problem ljudje v blokih in razni edge casi, ki vozijo 3x na teden do Frankfurta in nazaj. Pri ICE je pa priročno vzeti scenarij nekoga, ki živi 200m od servisa :)
Taprave bloke s polnilnicami gradijo šele zadnjih nekaj let in jih je morda 1% od vseh blokov, blodnje o polovici pa so samo blodnje.
S tapravimi bloki sem mislil naselja kot so Fužine npr. Blokovska naselja z malo parkingi in veliko koncentracijo stanovanj.
V statistiko drugače spadajo tudi ljudje, ki živijo v majhnih blokih, ki imajo 4-6 stanovanj. Pa vsi stanovalci blokov, ki imajo svoje garaže itd.
billy ::
Če je sedaj plac za avto, bo tudi plac za avto s polnilnico...problem teh naselj pač je, da je kavbojsko vse, prvi pride prvi melje, ali nastavljanje gajbic...to se pač enostavno uredi, da postane vsak prostor lastniški...problem je tam, kjer pač prostora ni, ampak tam tudi ni prostra za ICE vozila
Utk ::
Pod zemljo je prostora kolk češ. Samo slumdog milijonarji se bojo morali malo izprsit...
Avti tako in tako ne bi smeli zasedat prostora na površini v strnjenih naseljih. Ga je škoda za to.
Avti tako in tako ne bi smeli zasedat prostora na površini v strnjenih naseljih. Ga je škoda za to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Ko omenjate, da BEV hitreje izgubljajo vrednost, pozabljate tudi da je pri BEV spodnja vrednost visja. 12 let star elektricar bo ceneje voziti, kot 12 let star bencinar, ker sama avtomobila nimata vec konkretne vrednosti in je glavni strosek gorivo in popravilo. Seveda, ce domnevamo, da bodo baterije navkljub agingu (sama prevozena razdalja ni problem) zdrzale toliko let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
bm1973 ::
kow ::
Vse kar rabis je "par vecjih kablov" do garaze. Ni nek big deal. Ce imas notri 100 avtomobilov, rabis koliko moci?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()