Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Ah to bi bil isti scenarij kot če bi pri MNZ/ICE povsem ogradil s prtljago kantico z bencinom ali pa rezervno gumo ... oh počakaj
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
BigWhale ::
Vse kar rabiš delati več kot si moral prej, je odveč![]()
A stvari, ki jih ne rabis vec delat pa ne stejejo?
Zakal hudica se vse delate tako butaste?
A je res tolk tezko kabel dat ven preden spakiras vse avto, ce ves da ga bos rabil? :D
Kam ga pa spakiraš? Na zadnje sedeže? Gor na kufre?
Sedis na njem, ok?
FFS nehaj se delat debila, no. Se Tesla ne spakira tega jebenega kabla v frunk. Frunk je pac umazana luknja v katero vrzes nekaj kar rabis enkrat na pol leta ali pa nekaj kar je prevec svinjsko, da bi dal v prtljaznik. Po moznosti nekaj taksnega, da ti ne ropota po frunku med voznjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
BigWhale ::
Verjetno je res uporabno za namene kot jih ima kmetovalec bigwhale ko vrže notri umazane škornje od gnoja in lahko vse skupaj s šlavfom izpere. Da boš pa vsak dan uporabljal frunk da boš eno vrečko iz trgovine odložil zelo dvomim vsaj dokler ne bo električno
This. Frunk je za junk. :D
Also, angleski 'froot' mi je ful lepsi izraz. :D
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MikeRotch ::
FFS nehaj se delat debila, no. Se Tesla ne spakira tega jebenega kabla v frunk. Frunk je pac umazana luknja v katero vrzes nekaj kar rabis enkrat na pol leta ali pa nekaj kar je prevec svinjsko, da bi dal v prtljaznik. Po moznosti nekaj taksnega, da ti ne ropota po frunku med voznjo.
Umazana? Si siguren, da ti tesni vse tako kot je treba? Moj frunk je namreč čist in suh. Pa en lep organizator iz tekstila je not, da so lahko stvari lepo zložene in pospravljene na svoje mesto.
Drugače pa kabel za polnjenje tudi ni ravno pojem čistoče, glede na to, da ga vlečeš zunaj po ulici, včasih po mokrem...
Zanimivo kako ste se napalili na ta frunk, samo zato ker ima Tesla dejansko uporabnega, crappy legacy avtomobili za 50 jurjev pa so brez. Gre za objektivno boljšo rešitev, ampak vam gre očitno Elon preveč na živce, da bi priznali :) In potem smo drugi fanboyi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
BigWhale ::
Ta scenarij je podoben tistim, kjer se moraš na poti nujno ustaviti na triurnem polnjenju, ki ga nikakor nisi pričakoval, in imaš kabel seveda čisto spodaj v prtljažniku, gor pa naloženih deset vreč cementa (ali pa težkih kufrov), ki jih moraš zložiti ven, da prideš do kabla.
Ne ne. Scenarij z zalozenim kablom v frunku so totalna znanstvena fantastika, medtem ko nepricakovano polnjenje in zalozen kabl v prtlazniku se pa dogaja prakticno na DNEVNI bazi, vsem. Vedno. Enim clo trikrat na dan!
Zakaj ljudje ne znajo vec debatirat? Zakaj je na vsak nacin treba vedno imeti v vsem prav in zakaj je tako tezko priznati, da v nekateri stvari morda kdo nima prav?
A je froot prakticen? Na Teslinem Modelu 3 ni, ker ga moras rocno zapirat. Je pa vseen fajn, da not vrzes umazane cevlje in kotno brusilko. Ni pa za daily use.
A je neprakticno doma vstekat avto na polnilec? Ce nimas garaze in scije, dejansko je. A je bolj neprakticno kot it na pumpo? Niti v sanjah, pa se precej ceneje je.
A je nadlezno iskat polnilnico nekje kjer se nisi bil in si na tesnem z baterijo? Ja, jasno da je. A to pocnes vsak dan? Nah.
A je tecno stat 2x 20 minut na daljsi poti zaradi polnjenja? Ja, ce mas polnilnico sredi nicesar, kjer moras scat v grmovju, potem je. Ce mas pa tam urejeno infrastrukturo, potem pa ni problem.
Ne razumem kako zagovorniki EVjev ne vidite nobene slabe strani in kako si nasprotniki izmisljujete neke znanstveno fantasticne skrajne scenarije zakaj pa vi ne bi kupili EVja. Nekako tako, kot da bi sedaj jaz rekel, da nikoli ne bi kupil ICEja, zato ker lahko napacno gorivo natocis na pumpi in potem ti gre cel dan, da to zrihtas.
Odrastite, vsi skupaj.
Umazana? Si siguren, da ti tesni vse tako kot je treba? Moj frunk je namreč čist in suh. Pa en lep organizator iz tekstila je not, da so lahko stvari lepo zložene in pospravljene na svoje mesto.
Preberi se enkrat tist del o skornjih iz štale... Jao.
A organizator das ven, ko das not plinsko bombo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
a_borlak ::
Vidimo slabe stvari, brez skrbi, a večina, ki smo se odločili za EV smo določene stvari vzeli v zakup. Se pač ne vozim 150 po AC, nisem pa upokojenec na navadnih cestah. Polnilni kabel, ki ga rabim morda 2x mesečno imam v frunku, čeprav bi lahko bil mirno v prtljažniku, a se spredaj manj vozi. Kar se polnenj na poti tiče, po potrebi avto napolnim na 100%, da se čim manj ukvarjam s tem, ker če rabim, rabim morda do 400km, kar mi zadošča klasična vtičnica pri sorodnikih in par ur, ko smo na obisku. In ne, zaradi mene ne presežejo dogovorjenih moči, pa če mi zmanjka, mi pozimi, poleti naredim to razdaljo brez težav brez vmesnega polnenja. Skratka, velike in veliko problemov vidite predvsem tisti, ki ste proti spremembam, drugače si ne znam razložiti. Pač velika večina ne dela 500km dnevno niti vsi ne rabijo Sharana, od tu naprej je kar nekaj možnosti, kje in kako začeti z EVji. In če se še vedno ne vidiš tu, noben problem, nihče ti ni rekel, da moraš danes prodati obstoječi avto in kupiti EV. Klasika bo še dolgo na cestah, 20 let minimalno.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MikeRotch ::
A je froot prakticen? Na Teslinem Modelu 3 ni, ker ga moras rocno zapirat. Je pa vseen fajn, da not vrzes umazane cevlje in kotno brusilko. Ni pa za daily use.
Kaj je nepraktičnega pri ročnem zapiranju? Vrata tudi ročno zapiraš, pa ne vidim ljudi masovno tarnati nad tem.
Preberi se enkrat tist del o skornjih iz štale... Jao.
A organizator das ven, ko das not plinsko bombo?
Ti si se pač odločil, da boš not vozil škornje iz štale. Super, ampak to ne pomeni, da je frunk po defaultu umazan.
In ne, ne dam ven organizatorja. Je precej nizek, plinska bomba gre gor, ostane dovolj prostora. Je pa res, da je v tem primeru kabel za polnjenje zadelan z jeklenko. Glede na to, da jeklenke ne vozim na 500km dolge roadtripe to ni tak problem kot, če je kabel pospravljen v dno prtljažnika, na katerem so naloženi kufri.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bm1973 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kow ::
Eden od "problemov" je, da ni vazna samo objektivna realnost, ampak tudi percepcija. Ce gres z ICE na redni servis, to ne stejes kot "izgubljeni cas", ker smo to normalizirali. Ce 2x na mesec stojis po 20 minut na polnilnici, je to "strasna izguba casa". Sploh - kot je omenil BigWhale - je pomembno, da ima polnilnica tudi infrastrukturo, ki je trenutno se uborna.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Servis bi načeloma moral biti za vse manj problematična zadeva, ker dobiš nadomestno vozilo, ali pa vsaj plačan Taxi - v vsakem, primeru pa je izgubljen čas oz. vsaj neprijetnost; pri Tesli pa, če vas prav razumem, tisto redkokdaj, ko rabite servis, vam itak pridejo popraviti na dom
Medtem ko pa vsako dodatno čakanje, ki ga prej nisi imel, je pa de facto izgubljen čas. Potem pa je le vprašanje, kako se to vse skupaj izravna.
![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
Medtem ko pa vsako dodatno čakanje, ki ga prej nisi imel, je pa de facto izgubljen čas. Potem pa je le vprašanje, kako se to vse skupaj izravna.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Jaz nočem nadomestnega vozila niti taxija. Ampak da nisem screwed. Tega pa ne dobim niti pri ice niti pri večini električnih, razen pri tistih, ki (rednega) servisa enostavno nimajo.
ICE itak ne bom več kupil, ampak niti električnega, ki zahteva servise na 10 ali pa 15,000 km ne. To naj kar pozabijo.
ICE itak ne bom več kupil, ampak niti električnega, ki zahteva servise na 10 ali pa 15,000 km ne. To naj kar pozabijo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Samo nekdo ti mora nekje avto na vsake toliko pregledati, vsaj iz varnostnih razlogov - zdaj če je tehnični na AMZS dovolj, tudi ok.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bm1973 ::
To, da električni ne rabijo servisa, je en tak fail celotne logike.
Saj na servisu ne pogledajo samo motorja...
Saj na servisu ne pogledajo samo motorja...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
In kaj zaboga mislite da vam tam na rednem servisu pregledajo?
Meni so nazadnje naredili kao kompleten pregled, pa niso opazili niti da mi dnevna luč ne sveti. Normalno, ker žarnica stane 2 evra, jo je pa zajebano bilo zamenjat na tistem avtu in se jim ni dalo s tem ukvarjat. Pa je bil na računu kao pregled luči, itd.
Meni so nazadnje naredili kao kompleten pregled, pa niso opazili niti da mi dnevna luč ne sveti. Normalno, ker žarnica stane 2 evra, jo je pa zajebano bilo zamenjat na tistem avtu in se jim ni dalo s tem ukvarjat. Pa je bil na računu kao pregled luči, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Upam, da vsaj vse varnostne sisteme.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kow ::
To, da električni ne rabijo servisa, je en tak fail celotne logike.
Saj na servisu ne pogledajo samo motorja...
Servis seveda rabijo, ampak teh je manj. No, ker gre za relativno novo in hitro razvijajoco tehnologijo, to trenutno ni nujno res. Ampak, da bo tehnologija bolj zanesljiva, mislim, da ni nekega dvoma.
Problem je predvsem dolgozivost - zaradi mnozice elektronike. Ampak tudi ICE imajo danes ogromno elektronike. Tukaj ni odlocilen pogonski nacin, ampak moderne zahteve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Upam, da vsaj vse varnostne sisteme.
Daj bodi malo konkreten. Katere varnostne sisteme na kater način.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bm1973 ::
Meni pogleda celotno podvozje, če je kaj lufta, zavore, vzmetenje, hidravlične tekočine, menja vse filtre...
Aja, na EV tega ni, pa se ne kvari...
Pri ICE je servis samo menjava olja...
Aja, na EV tega ni, pa se ne kvari...
Pri ICE je servis samo menjava olja...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Grimnir3 ::
Vse kar rabiš delati več kot si moral prej, je odveč![]()
A stvari, ki jih ne rabis vec delat pa ne stejejo?
Zakal hudica se vse delate tako butaste?
A je res tolk tezko kabel dat ven preden spakiras vse avto, ce ves da ga bos rabil? :D
Kam ga pa spakiraš? Na zadnje sedeže? Gor na kufre?
Sedis na njem, ok?
FFS nehaj se delat debila, no. Se Tesla ne spakira tega jebenega kabla v frunk. Frunk je pac umazana luknja v katero vrzes nekaj kar rabis enkrat na pol leta ali pa nekaj kar je prevec svinjsko, da bi dal v prtljaznik. Po moznosti nekaj taksnega, da ti ne ropota po frunku med voznjo.
Jaz imam kabel v frunku.
To je edino kar imam v njem.
Ta ga imam zato, ker ga rabim zelo poredko in tam sem ni ne bo zgodilo da je založen pod kovčki.
Kaj drugega razen kabla in tekočine za pranje stekel pa še nisem dal v frunk.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Meni pogleda celotno podvozje, če je kaj lufta, zavore, vzmetenje, hidravlične tekočine, menja vse filtre...
Aja, na EV tega ni, pa se ne kvari...
Pri ICE je servis samo menjava olja...
Če je kaj lufta pogleda tudi na tehničnem. Tudi če so mastni amortizerji, če že sam tega dvojega ne opaziš. Bremz olje se menja ko se menja, če je še not pa vidiš tudi sam, pa tudi opozorilno lučko imajo avti že vsaj 20 let. Od vseh filtrov ima električni samo kabinskega, ki si ga tudi lahko vsak debil sam zamenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Grimnir3 ::
Bostjan_321 je izjavil:
Panoramska streha je OK, če imaš rolo ali vsaj kako drugo možnost (npr. elektronsko), da jo zatemniš. Panoramska streha, ki se ne da zatemniti, pa je fail, potem je že bolje, če je streha klasična.
Streha je zatemnjena. Ne vem kaj tebe matra. Če rabiš rolo ga pa pač namontiraš. Ročnega, električnega, roza, pikčastega... V čem točno je problem?
Panoramska streha, se na poletnem soncu segreje tako, da je ne mores prijeti za dalj casa. To, da je zatemnjena ne pomaga prav dosti, v bistvu bi morala biti odbojna in ne taksne barve, da absorbira prakticno vso energijo sonca. :> Tudi voznja pri 130km/h, poleti, strehe ne ohladi in bo na otip vedno topla.
Aftermarket roloji so tocno to kar ime pove, aftermarket roloji. Vsi zgledajo amatersko in kot nekaj kar kupis na aliexpress in potem zmontiras v avto za 50 jurjev.
Točno to.
Steklena streha črne barve je nekaj najslabšega na avtu.
Sploh pa to da nimaš spodaj nekega načina da to zasenčit.
Res je. In nekateri pravijo da je to dobro
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
Meni pogleda celotno podvozje, če je kaj lufta, zavore, vzmetenje, hidravlične tekočine, menja vse filtre...
Aja, na EV tega ni, pa se ne kvari...
Pri ICE je servis samo menjava olja...
Podvozje in zavore pogledajo na tehničnem.
Filter pa je samo kabinski, ki se ga pač zamenja enkrat na leto in je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MikeRotch ::
Servis bi načeloma moral biti za vse manj problematična zadeva, ker dobiš nadomestno vozilo, ali pa vsaj plačan Taxi - v vsakem, primeru pa je izgubljen čas oz. vsaj neprijetnost; pri Tesli pa, če vas prav razumem, tisto redkokdaj, ko rabite servis, vam itak pridejo popraviti na dom8-)
Kje dobiš nadomestno vozilo? BMW Selmar Celje ne. Emil Frey na Baragovi v LJ ne (dali so mi bicikl), AC FRI-MOBIL Celje ne.
Razlika pri Tesli je v tem, da ni predpisanih rednih servisov. Kabinske filtre zamenjam doma v 10 minutah. Zavorne ploščice tudi pogledam sam, enkrat na leto namažem vodila, če bo treba jih bom zamenjal. Za pregled podvozja tudi ne rabiš ravno doktorata.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Jaz se ne spomnem, da bi mi na uradnem servisu kadarkoli karkoli koristnega ugotovili, svetovali ali kaj podobnega. Na tehničnem pa.
Pri novih tako in tako ni kaj, če ne kupuješ nekih jajc, 10 let starega pa itak nihče ne vozi na uradni servis.
Pri novih tako in tako ni kaj, če ne kupuješ nekih jajc, 10 let starega pa itak nihče ne vozi na uradni servis.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MikeRotch ::
Točno to.
Steklena streha črne barve je nekaj najslabšega na avtu.
Sploh pa to da nimaš spodaj nekega načina da to zasenčit.
Res je. In nekateri pravijo da je to dobro :P
Malo nabijaš. Noben ne pravi, da je to dobro. Nekateri pravimo, da v resnici ni moteče. Dodaten feature kot je senčnik je definitivno boljši kot če tega featurja ni. Ampak ne poznam nikogar, ki bi ga steklena streha motila.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Grimnir3 ::
Točno to.
Steklena streha črne barve je nekaj najslabšega na avtu.
Sploh pa to da nimaš spodaj nekega načina da to zasenčit.
Res je. In nekateri pravijo da je to dobro :P
Malo nabijaš. Noben ne pravi, da je to dobro. Nekateri pravimo, da v resnici ni moteče. Dodaten feature kot je senčnik je definitivno boljši kot če tega featurja ni. Ampak ne poznam nikogar, ki bi ga steklena streha motila.
Steklena streha je povsem nepotreben gimmick. Življenje z njo je slabše kot pa brez.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kow ::
Steklena streha koristi potnikom na zadnjih sedezih. To je tezko zanikati (sem se vozil v parih modelih na zadnjih sedezih).
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Grimnir3 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Servis bi načeloma moral biti za vse manj problematična zadeva, ker dobiš nadomestno vozilo, ali pa vsaj plačan Taxi - v vsakem, primeru pa je izgubljen čas oz. vsaj neprijetnost; pri Tesli pa, če vas prav razumem, tisto redkokdaj, ko rabite servis, vam itak pridejo popraviti na dom8-)
Kje dobiš nadomestno vozilo? BMW Selmar Celje ne. Emil Frey na Baragovi v LJ ne (dali so mi bicikl), AC FRI-MOBIL Celje ne.
...
Pri BMW-ju, sploh pa pri Mercedesu, je zame žalitev, če mi ne dajo nadomestnega vozila - točno se ve vnaprej, kdaj je termin in pričakujem, da me nadomestno vozilo čaka. In točno to (ter še nekaj poleg) se mi je pred več kot desetletjem zgodilo na ljubljanskem mercedes servisu in sem pisal generalnemu direktorju v Nemčijo in od takrat naprej sem vedno dobil približno enako zmogljiv nadomestni avto, kot to delajo npr. pri Lexusu, ti. japonskem mercedesu. To so draga vozila, kakor so tudi dragi servisi in ni opravičila za podstandardne storitve.
Razumem, da mi pri kakšni Dacii, ali celo Teoyoti lahko organizirajo le nadomestni prevoz prek Taxija ipd., ampak pri avtih nad 100k pa ni izgovorov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kow ::
Ti nadomestno vozilo pripeljejo na dom? Si lahko izmislis uro prevzema? Ce je odgovor da, pomeni da bos za tak service konkretno placal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MikeRotch ::
Meni se zdi odlična zadeva. Če imam možnost vedno kupim avto s stekleno streho.
Ko se voziš gledaš v luft, ali gledaš naprej skozi vetrobransko steklo ?
Tole je res brezvezna primerjava. Doma v spalnici imaš verjetno tudi kakšno okno, čeprav ga ne rabiš, ko spiš. Pa v kuhinji se tudi kuha, ne rabiš ven gledat...
Steklena streha naredi super vzdušje v avtomobilu. Kabina je bolj svetla, da občutek prostornosti. kow je omenil potnike na zadnji klopi, moji otroci so navdušeni.
Razumem, da komu ni všeč. Razumem, da koga mogoče moti sonce poleti, ampak jaz nimam slabih izkušenj. Sem že omenil, da sem želel kupiti rolo še preden sem dobil avto, pa sem na srečo počakal do poletja in videl, da tudi sredi največje vročine, ko si parkiran na soncu ni težav.
Pri BMW-ju, sploh pa pri Mercedesu, je zame žalitev, če mi ne dajo nadomestnega vozila - točno se ve vnaprej, kdaj je termin in pričakujem, da me nadomestno vozilo čaka. In točno to (ter še nekaj poleg) se mi je pred več kot desetletjem zgodilo na ljubljanskem mercedes servisu in sem pisal generalnemu direktorju v Nemčijo in od takrat naprej sem vedno dobil približno enako zmogljiv nadomestni avto, kot to delajo npr. pri Lexusu, ti. japonskem mercedesu. To so draga vozila, kakor so tudi dragi servisi in ni opravičila za podstandardne storitve.
Razumem, da mi pri kakšni Dacii, ali celo Teoyoti lahko organizirajo le nadomestni prevoz prek Taxija ipd., ampak pri avtih nad 100k pa ni izgovorov.
Jaz sem ti napisal izkušnje iz prve roke. Je pa res, da moj BMW ni bil vreden 100 jurjev ampak "samo" dobrih 40. Po drugi strani je bil Mitsubishi kakšnih 10 jurjev dražji, pa vseeno nisem dobil nadomestnega avtomobila.
Mogoče bi moral pisat generalnemu direktorju, da bi me obravnavali kot se za stranko spodobi, ampak sem raje menjal firmo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Dobro, za 40k itak niti ne bi kupoval BMW-ja, ali Mercedesa in razumem, da so storitve omejene; a še vedno nek nadomestni prevoz (Taxi ipd.) še vedno pričakujem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Ampak tesla in podobni staneno 40 jurjev. Ne 140. Pa tudi časi od 90ih ko ti je foter nazadnje kupil avto so se spremenili.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Smo še vedno nevoščljivi vidim; koliko let te zdaj to že matra? 3? 5? he he
V glavnem, zakaj točno si zdaj omenil Tesle? Ker ti servise, če te prav razumem praktično sploh ne potrebujejo.![:|](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_confused.gif)
In ne, pri dražjih vozilih se svet ni nič spremenil. Za to ceno, ki jo zahtevajo, se pričakuje temu ustrezne storitve. Ker kot vsi vemo je nakup vozila le začetek nekega poslovnega razmerja. S Teslo je to morda sedaj drugače (se nanaša na njihove dražje različice).
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![:|](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_confused.gif)
In ne, pri dražjih vozilih se svet ni nič spremenil. Za to ceno, ki jo zahtevajo, se pričakuje temu ustrezne storitve. Ker kot vsi vemo je nakup vozila le začetek nekega poslovnega razmerja. S Teslo je to morda sedaj drugače (se nanaša na njihove dražje različice).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MikeRotch ::
Pri Mazdi sem dobil nadomestni avto, pa sem doplačal nekaj € drobiža.
Hočeš rečt, pri Mazdi so te najprej ocurili 300% pri menjavi olja in filtrov, potem so ti pa še rent-a-car upsellali :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Grimnir3 ::
Pri Mazdi sem dobil nadomestni avto, pa sem doplačal nekaj € drobiža.
Hočeš rečt, pri Mazdi so te najprej ocurili 300% pri menjavi olja in filtrov, potem so ti pa še rent-a-car upsellali :)
Hočem reči, da so očitno bolje poskrbijo za stranke kot pa BMW in mercedez.
Servis dvomim, da je kaj bolj nateguntski s cenami kot pri slednjih. Tudi če vključim še tistih 30€ za nadomestni avto.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
telexdell ::
Berem to debato okrog servisov. Mar komu kdo drži pištolo na glavi, da ga prisilijo v servis. Proizvajalec je predpisal nek splošni servisni interval, kateri bi naj ustrezal povprečnemu vozniku. Če sam nisi povprečen pač prilagodi te intervale ali pač obišči servis, ko ti kaj odpove.
Če je garancija vezana na te servisne intervale poglej pri sebi, kakšne sreče si- kolikokrat ti kak aparat odpove med garancijo in ti ga tudi popravijo v okviru garancije(da, na servisu najdejo 100 in en način kako si za napako kriv sam in zato ne gre pod garancijsko popravilo). Če se to dogaja zelo redko ali celo nikoli pol pač pozabi na garancijo in raje uživaj v vožnji.
Izbirati avto glede na predpisane servisne intervale je pač otročje. Proizvajalci imajo različne prodajne strategije. Včasih je navidezno višja nabavna cena a so servisi in rezervni deli cenejši. Drugič pa je navidezno nabavna cena nižja pa so zato servisi dražji. Zato je treba gledati tako na ceno novega vozila kot na stroške lastništva npr. 5 let. Šele to ti da dejansko ceno avta.
Če je garancija vezana na te servisne intervale poglej pri sebi, kakšne sreče si- kolikokrat ti kak aparat odpove med garancijo in ti ga tudi popravijo v okviru garancije(da, na servisu najdejo 100 in en način kako si za napako kriv sam in zato ne gre pod garancijsko popravilo). Če se to dogaja zelo redko ali celo nikoli pol pač pozabi na garancijo in raje uživaj v vožnji.
Izbirati avto glede na predpisane servisne intervale je pač otročje. Proizvajalci imajo različne prodajne strategije. Včasih je navidezno višja nabavna cena a so servisi in rezervni deli cenejši. Drugič pa je navidezno nabavna cena nižja pa so zato servisi dražji. Zato je treba gledati tako na ceno novega vozila kot na stroške lastništva npr. 5 let. Šele to ti da dejansko ceno avta.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Za to ceno, ki jo zahtevajo, se pričakuje temu ustrezne storitve. Ker kot vsi vemo je nakup vozila le začetek nekega poslovnega razmerja.
Ti že 3-5 let samo fantaziraš. Noben avto ti ni dovolj dober in noben ti ni dovolj poceni. Dokler je foter kupoval nisi imel teh problemov, sej vem.
Izbirati avto glede na predpisane servisne intervale je pač otročje. Proizvajalci imajo različne prodajne strategije. Včasih je navidezno višja nabavna cena a so servisi in rezervni deli cenejši. Drugič pa je navidezno nabavna cena nižja pa so zato servisi dražji. Zato je treba gledati tako na ceno novega vozila kot na stroške lastništva npr. 5 let. Šele to ti da dejansko ceno avta.
Sam sebe negiraš. Tudi servis in servisni interval je del celega stroška gledeno na 5 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
codeMonkey ::
Imam obcutek da so pri nekaterih EVjih servisni intervali samo se zaradi vzdrzevanja mreze in da se proizvajalci ne zamerijo posrednikom. VW je imel idejo da se jih znebi pri novi Scout znamki v ZDA, ter uporabi Teslin pristop, pa se ze pripravljajo tozbe: https://www.scoutevforum.com/forum/thre...
Vsekakor ni neumno razmisliti, ce ni strategija v resnici financiranje nategunov na koncu.
Vsekakor ni neumno razmisliti, ce ni strategija v resnici financiranje nategunov na koncu.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Za to ceno, ki jo zahtevajo, se pričakuje temu ustrezne storitve. Ker kot vsi vemo je nakup vozila le začetek nekega poslovnega razmerja.
Ti že 3-5 let samo fantaziraš. Noben avto ti ni dovolj dober in noben ti ni dovolj poceni. Dokler je foter kupoval nisi imel teh problemov, sej vem.
Ne more fovšija iz tebe zgleda. Karkoli, dejansko sem tu že mislim da večkrat napisal, kateri avto v cenejšem rangu je dober kot sem tudi napisal, zakaj me ti dražji ne prepričajo več. Kakor sem lepo napisal še, da živim v mestu in če že iščem enega malčka, ki pa jih praktično sploh ni na trgu (npr. malih električnih smartov več ne delajo); za tiste, ki pa so, jih običajno močno okrnijo (npr. max hitrost 45 km/h) in potem za njih zahtevajo nenormalne cene. Tako da vsekakor imam določena načela in standarde, pri katerih ne popuščam zlahka; sploh ko se gre za moj denar (in zdravje).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
billy ::
@BigWhale... kako misliš da je frunk umazan prostor? A nimaš zaščitenega?
Jaz pazim, da dajem not le čist stvari, ker tisto pa res pozimi nikoli na zagreje in če bi dal not nekaj mokrega bi še lahko postalo plesnivo. Ponavadi sta pač not kabla, potem nekaj orodja, ključi od nepremičnin, LED svetilka, trikotnik, 12 na 220 inverter, 220v podaljšek 10m, mrežni kabel za povezavo na avto, rezervni gsm, ipd drobnarije...
Jaz pazim, da dajem not le čist stvari, ker tisto pa res pozimi nikoli na zagreje in če bi dal not nekaj mokrega bi še lahko postalo plesnivo. Ponavadi sta pač not kabla, potem nekaj orodja, ključi od nepremičnin, LED svetilka, trikotnik, 12 na 220 inverter, 220v podaljšek 10m, mrežni kabel za povezavo na avto, rezervni gsm, ipd drobnarije...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
codeMonkey ::
Ja on pac rabi nekam dat skornje in tam ni problem, ce se kaj umaze. Tisto plastiko ze speres.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
tomlin ::
Torej elektroljubci vprašajte se zakaj tako majhen procent EV in še ta pada.
V Sloveniji je bil leta 2022 delež električnih vozil med novimi registracijami nižji od povprečja EU, kar kaže na počasnejše sprejemanje električnih vozil v primerjavi z nekaterimi drugimi evropskimi državami.
forbes.n1info.si
Če pogledamo celoten vozni park v EU, so bencinski avtomobili 2023 predstavljali 50,6 %, dizelski 40,1 %, medtem ko so električna vozila predstavljala le 1 % vseh registriranih osebnih avtomobilov.
avtomanija.com
p.s.:
Zasičenost trga zgodnjih uporabnikov! - Prvi val kupcev EV so bili entuziasti in ekološko ozaveščeni kupci, zdaj pa je težje prepričati širšo javnost, ki je bolj cenovno občutljiva in potrebuje bolj konkretne prednosti.
V Sloveniji je bil leta 2022 delež električnih vozil med novimi registracijami nižji od povprečja EU, kar kaže na počasnejše sprejemanje električnih vozil v primerjavi z nekaterimi drugimi evropskimi državami.
forbes.n1info.si
Če pogledamo celoten vozni park v EU, so bencinski avtomobili 2023 predstavljali 50,6 %, dizelski 40,1 %, medtem ko so električna vozila predstavljala le 1 % vseh registriranih osebnih avtomobilov.
avtomanija.com
p.s.:
Zasičenost trga zgodnjih uporabnikov! - Prvi val kupcev EV so bili entuziasti in ekološko ozaveščeni kupci, zdaj pa je težje prepričati širšo javnost, ki je bolj cenovno občutljiva in potrebuje bolj konkretne prednosti.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman
M. Friedman
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
billy ::
Ljudem je kratkomalo vseeno za okolje in gledajo samo na lastno rit. Saj se bo ščasoma trg spremenil in tudi cenovno obrnil.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
tomlin ::
Torej elektroljubci vprašajte se zakaj tako majhen procent EV in še ta pada.
V Sloveniji je bil leta 2022 delež električnih vozil med novimi registracijami nižji od povprečja EU, kar kaže na počasnejše sprejemanje električnih vozil v primerjavi z nekaterimi drugimi evropskimi državami.
forbes.n1info.si
Če pogledamo celoten vozni park v EU, so bencinski avtomobili 2023 predstavljali 50,6 %, dizelski 40,1 %, medtem ko so električna vozila predstavljala le 1 % vseh registriranih osebnih avtomobilov.
avtomanija.com
p.s.:
Zasičenost trga zgodnjih uporabnikov! - Prvi val kupcev EV so bili entuziasti in
ekološko ozaveščeni kupci, zdaj pa je težje prepričati širšo javnost, ki je bolj cenovno občutljiva in potrebuje bolj konkretne prednosti.
https://forbes.n1info.si/zeleni-prehod/...
https://www.avtomanija.com/2024/02/1101...
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman
M. Friedman
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
RedDrake ::
To kar si citiral je morda držalo 2022. Danes je EV cenovno že zelo zelo blizu navadnemu ICE vozilu.
Še za 10-20% cene padejo (EV-jem) ali zrasejo (ICE-jem) in bo stvar takorekoč izenačena.
Še za 10-20% cene padejo (EV-jem) ali zrasejo (ICE-jem) in bo stvar takorekoč izenačena.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DamijanD ::
tomlin: preprosto za to, ker če človek skupaj napraska za osnovno verzijo cliota s katerim se lahko pelje kamorkoli. Ima na drugi strani za "enak denar" na voljo samo kakšen EV mestni malček, ki je pač dokaj omejeno vozilo.
Če pa imaš 40k€, ki jih boš dal za avto - tam pa je situacija drugačna...
Če pa imaš 40k€, ki jih boš dal za avto - tam pa je situacija drugačna...