» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1216 / 1223
»»

codeMonkey ::

Nihce ne govori o procesiranju. To nima nobene povezave z uporanisko izkusnjo v tem primeru

Zgodovina sprememb…

hmm ::

Gregor P je izjavil:


... to je očitno nek ameriški avto; a še vedno žmigavci so tam kjer morajo biti. Roko gor tisti, ki je že vozil tega američana v EU?>:D

Tega američana ne, vozim pa nemca (MB) istega letnika, ki ima na desni strani volana samo prestavno ročico, tako da so brisalci na levi, na isti ročki kot smerniki. Domnevam, da je to običajno pri avtih, ki imajo prestavno ročko na volanu, da je na desni to edina ročka. Seveda pa so smerniki še vedno na levi.

IL_DIAVOLO ::

Baje bodo mogle spufane drzave precej primaknit s subvencijami, da se bodo elektricarji spet prodajali. Pa srečno kekec :))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

endelin ::

Za dobrih 60k eur s financiranjem so na voljo audi q7.
Hibrid plugin z 22kwh baterijo s 6 valjnikom.>:D

Pride letos nov model. in rabi audi tudi nižje povprečje izpustov

MrStein ::

mikhaair je izjavil:

Saj tudi autohold in električna parkirna zavora nekomu navajenem klasike lahko pri speljevanju v klanec povzročita veliko nevšečnosti, pa se ni svet podrl zaradi tega.

Kake velike nevšečnosti?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mikhaair ::

MrStein je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Saj tudi autohold in električna parkirna zavora nekomu navajenem klasike lahko pri speljevanju v klanec povzročita veliko nevšečnosti, pa se ni svet podrl zaradi tega.

Kake velike nevšečnosti?

Se ustaviš na strmi gorski cesti zaradi prometa nasproti po poti navzgor s sposojenim avtomobilom. Sistem zategne avtohold, če je vklopljen, začneš drkat knof za ročno, ker itak ne veš, da je in kaj počne autohold funkcija. In je zmeda.

Gregor P ::

MikeRotch je izjavil:

Roko gor tisti, ki je že vozil tega američana v EU?>:D


Dodge Journey se je prodajal tudi pri nas, ne v tako majhnem številu. Rebadged Fiat Freemont je bil še precej bolj popularen.

Ampak ja, če v življenju voziš 3 avtomobile, pomožnosti iste znamke, potem verjetno res ne poznaš takih primerov. Tole sem prilepil za ilustracijo, da imajo različni avtomobili različne kontrole. Nekdo je dal dober primer z ročno zavoro. Še en primer je menjalnik. Druga skrajnost so avtomobili, ki imajo po 4 ali celo 5 ročk ob volanu...

Torej v bodoče le na kratko odgovori z "ne, nisem vozil", če že res nujno moraš8-)
A kot rečeno tudi ta ameriški posebnež v EU ima na levi ročki normalno žmigavce, ki se jih uporablja enako kot pri ostalih vozilih (gor/dol); saj veš, to, o čemer se zdaj že nekaj časa pogovarjamo ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MikeRotch ::

Torej v bodoče le na kratko odgovori z "ne, nisem vozil", če že res nujno moraš8-)


Kako si iz mojega odgovora prišel do tega zaključka?

Gregor P ::

Torej si ga vozil? In si imel težave z žmigavci?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MikeRotch ::

Sem ga imel, cca. 2 leti. Na čudno ročko se navadiš po kakšnem tednu vožnje, podobno kot gumbov pri Model 3. Prav tako na "ročno" zavoro, ki je v resnici nožna, približno tam, kjer je pri ročnih menjalnikih sklopka.

Po enem tednu je pač še en avto, kjer stvari delaš avtomatično.

J.McLane ::

codeMonkey je izjavil:

Ni nemogoce. Imas lahko se vedno povezan preko gredi, ampak je preko planetarnega gonila dodan elektromotor, ki s svojo hitrostjo spreminja prestavno razmerje. Kar pa lahko delas poljubno softversko. BMW ima tak sistem.

Ista fora kot Toyotin hibrid, ki s pomočjo elektromotorja določa prestavna razmerja. Če temu elektromotorju odpove poslušnost je pa vprašanje kako deluje volan, ali sploh? Planetno gonilo se potem vrti v prazno, al je nek failsafe, verjetno je, bom pobrskal kako deluje, sliši se zanimivo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Ni nemogoce. Imas lahko se vedno povezan preko gredi, ampak je preko planetarnega gonila dodan elektromotor, ki s svojo hitrostjo spreminja prestavno razmerje. Kar pa lahko delas poljubno softversko. BMW ima tak sistem.

Ista fora kot Toyotin hibrid, ki s pomočjo elektromotorja določa prestavna razmerja. Če temu elektromotorju odpove poslušnost je pa vprašanje kako deluje volan, ali sploh? Planetno gonilo se potem vrti v prazno, al je nek failsafe, verjetno je, bom pobrskal kako deluje, sliši se zanimivo.


Ostane standardna prestava kot safe state. In ravno to je point, da je fail-safe (ga moras ob napaki nujno ustaviti/izklopiti), kar je bistveno bolj enostavno realizirati kot fail-operational, kar je seveda steer-by-wire. Ta pac mora delovati tudi ob napaki, kar potegne za seboj redundance pri procesiranju, napajanju, aktuaciji, senzoriki,... Sem pa tudi hotel prej dodati, da je kot Toyotin hibrid :)

Pa Xdrive dela to tudi z navorom na posameznih kolesih za torque vectoring. Precej komplicirana zadeva, ki je bistveno enostavnejsa s stirimi pogonskimi EM.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

MikeRotch je izjavil:

Sem ga imel, cca. 2 leti. Na čudno ročko se navadiš po kakšnem tednu vožnje, podobno kot gumbov pri Model 3. Prav tako na "ročno" zavoro, ki je v resnici nožna, približno tam, kjer je pri ročnih menjalnikih sklopka.

Po enem tednu je pač še en avto, kjer stvari delaš avtomatično.

Ampak na žmigavce se pa najbrž nisi rabil navajati, ne? Ker o tem govorimo. Jaz trdim, da se nisi rabil niti pri tem ameriškem posebnežu, ker ima enako kot ostala vozila. Intuitivno si znal prižgati pravilen smerokaz.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Kako pa ves, da se na zmigavce nisi rabil navajati? Kako bos to dokazal?

endelin ::

Gre se za ergonomskost rešitve.

kow ::

Ze. Samo dokazati ni enostavno. Lahko ugrabimo 2 otroka iz Andamanskih otokov ter oba posedemo prvic v avto?

endelin ::

Dokaz je vgradnja ročk v Y lci:D joke

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

kow ::

Hocem samo povedati, da sem uporabljanje rock opazoval ze kot otrok. Se preden sem sam prvic vozil. Clovek ima nebroj "force feedanih" predpostavk/normalizacij ze vgrajenih od starta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

endelin ::

Ni precej lažje pomakniti ročko kot zadeti nek majhen gumb na volanu, predvsem v "elstremnih" primerih kot so krožna križišča?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

kow ::

Ko sem prvic videl otroka, ki je zrasel s pametnim (touch screen) telefonom, sem bil "mindblown". Neverjetno kako hitro je mogoce tipkati na telefonu. Ne verjames, dokler ne vidis.

Da je "tezko" zadeti "nek majhen gumb na volanu", je MOCNA predpostavka. Mogoce tebi in meni. Ni nujno, da je res.
Zato tudi vztrajam, da menim, da bodo palcke izumrle, takoj ko bo steer-by-wire standardna oprema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Predpostavljam, da si delal vozniški izpit in praktične ure, tako kot na milijone ostalih ljudi. Kakor lahko predstavljamo, da otroci niso še imeli možnosti opraviti vozniškega izpita:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Prav gotovo nisem palck prvic videl ali premikal, ko sem sel delati vozniski izpit. Obstaja sploh kaksen otrok, ki se ne vsede za volan in pretvarja, da vozi avto?
Volan in palcke "so nam polozeni v zibelko". To sem hotel povedati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

No, dolocene stvari spadajo tudi pod ergonomiko in rocica za kazalce sem spada definitivno. Ne more biti le stvar navade. Adaptivno volansko krmiljenje sicer res lahko spremeni zadeve. Ampak pri Tesli so to dali na niti ne najbolj sodoben volanski sistem.

Jaz sem izpostavljen takemu principu in ne morem reci da mi je vsec in niti da se ga da navaditi. Enostavno je pri dolocenih pogojih storast.

Tudi volan lahko zamenjas za joystick, kot je dolgo nazaj probaval Mercedes, pa nima smisla. In to ne zaradi navad.

Zgodovina sprememb…

MikeRotch ::

Ampak na žmigavce se pa najbrž nisi rabil navajati, ne? Ker o tem govorimo. Jaz trdim, da se nisi rabil niti pri tem ameriškem posebnežu, ker ima enako kot ostala vozila. Intuitivno si znal prižgati pravilen smerokaz.


Na ročko se je treba navaditi. Vem, da sem večkrat vklopil smernik, ko sem želel vklopiti brisalce. Avtomatično se zmedeš, ker ročka na desni manjka. Zaradi tega ni noben eksplodiral ali zapeljal s ceste. Kak teden sem bil na momente malo zmeden, potem sem se pa navadil.

Podobno je z vsemi ostalimi zadevami v avtomobilih. Števec za obrate na sredini pri Miniju. Menjalnik na "armaturki" pri Civic Type R, razne "zanimive" rešitve pri Citroenih, kjer se volan suka okrog fiksne sredine...

Če zaradi takih stvari kdo zapelje iz ceste ima veliko večje probleme v življenju.

kow ::

codeMonkey je izjavil:

No, dolocene stvari spadajo tudi pod ergonomiko in rocica za kazalce sem spada definitivno. Ne more biti le stvar navade.


Ni samo stvar navade, se strinjam. Imas tudi invalide oz. ljudi z manjso gibalno sposobnostjo prstov/roke, ki bi z gumbi lahko imeli dodatne tezave.
Ampak premikanje roke z volana, da premaknes rocico, gotovo ni bolj udobno kot samo pritisk na gumb.

Na koncu bomo itak ugotovili, da ce se o tem prepiramo se 5 ali 10 let, nas bo prehitel software, ki bo sam vklapljal smerokaze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Kalibri ::

Saj ne premakneš roke z volana. Stegnes prste in daš zmigivec... Ni to za s ceste zleteti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

kow ::

Malo odmaknes od volana in stegnes prste, da. Pritisniti gumb je bolj udobno, razen v kroznem. Vsaj tako domnevam. Tudi iz energetsko-fizikalnega stalisca, ce bi sel meriti koliko dzulov energije porabis.

Kalibri ::

Jaz ne odmaknem od volana. Ne vem zakaj bi. Roko pustiš naslonjeno na volan in ne loviš ročke. Ne rabi gledati in ne rabi iskati gumbov. Že pri multi gumbih na volanu moraš pogledati, pa tudi takrat ni treba odmakniti roke stran od volana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

kow ::

Lahko tudi recem, da "popustis oprijem", ce je "odmik" pretiravanje. Da pritiskam gumbe, ne rabim gledati. Dokaz je tale post. Pravkar slepo tipkam.

nejc_nejc ::

glede žmigavcev:
1962 MGA (obkroženo stikalo na sredini avta)



kasneje v 70s
(na sliki ob 22.00 za volanom na fiksnem mestu)


ki pa jih v ostalih modelih, do Tesle, ni bilo
ko bi Musk vsaj izhajal iz ideje angležev ali francozov....

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Ampak premikanje roke z volana, da premaknes rocico, gotovo ni bolj udobno kot samo pritisk na gumb.


Verjetno res ne, ampak kot receno, za to rabis ustrezen volanski sistem, katerega v trojki ni. Ker ce moras dati roko z volana (ga preprijeti), potem je sigurno bolje, da je rocica na istem mestu in muscle memory naredi svoje, ne pa da je polozaj guma, ali stikala, tudi funkcija zasuka volana. V tem primeru pac moras pogledati na volan, kar bo vedno slabse. In ne, to ni isto kot tipkovnica, ker polazaj tipkovnice se med uporabo ne spreminja.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Me pa pri klasicnem sistemu kar moti to, da ga lahko ruknes sproti, kar se tudi zgoraj omenja. To je slaba resitev, ker obicajno das smerni kazalec bistveno prej, preden spremenis smer. Vsaj pri varni in kulturni voznji. Pogosto opazam voznike, ki to pocnejo sproti. Jih ne mores zgresiti. To so tisti, na katere za brezveze cakas, ko se zelis vklopiti, ker zadnji trenutek pred teboj zavijejo in pri tem vklopijo smernik, in potem pizdis, ker je ze prepozno, da bi speljal.

Zgodovina sprememb…

Kalibri ::

Itak so nas učili, da moramo počakati, da zavije, ker bi lahko dal zmigavec pomotoma. Sem imel že par takih primerkov...

codeMonkey ::

Imas tudi druge primere. Npr. na AC ti na tesno skoci z desne strani, in ti tisti smernik cisto nic ne pomaga, ker ga je ruknil, ko je ze zavijal. Ce bi ga dal dovolj zgodaj, bi lepo spustil gas, in bi bilo prijetneje za oba.

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

Motoristi imajo krmilni sistem podoben progresivnemu volanu in upravljajo smernike z enim prstom na enem gumbu. :)

codeMonkey ::

Leto 2025 postaja za nakup BEV vse bolj zanimivo :):

Po besedah nemškega kanclerja Olafa Scholza je edini način za ponoven zagon trga električnih avtomobilov uvedba subvencij za njihov nakup po vsej Evropski uniji. O vseevropskih subvencijah naj bi v Bruslju potekali resni pogovori.


https://www.zurnal24.si/avto/predlog-vs...

jernejl ::

Zakaj meniš, da bo bolj zanimivo, če boš namesto "slovenske" dobil "evropsko" subvencijo? Kaj pa če bodo te nove subvencije nižje oz. bodo imele slabše pogoje kot jih imajo trenutne?

codeMonkey ::

Elektricnih avtomobilov zelijo prodati vec, ne manj. Tezko si predstavljam, ce je kriza, da bi pri debati o subvencijah na koncu ponujali manj.

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Ja, ampak na ravni cele EU. Nemci menda trenutno sploh nimajo subvencij. Če bi se recimo na ravni EU zdilali za 4k subvencije po avtu, bi 80 milijonov Nemcev dobilo višje subvencije kot danes, 2 milijona Slovencev pa nižje.

nejc_nejc ::

So ugotovili, da bo preveč ljudi na cesti in je mal panike.
Zakaj nebi EU reševala gospodarstva?

paradajzos ::

Gregor P je izjavil:

Ok sam to si zdaj napisal kot da bi nas motile vse te ostale funkcionalnosti, gre se pa le za preproste žmigavce in je ročka za njih povsem na mestu; rešitev brez njih pa je bila praktično smrtno nevarna.:|

Točno tole.

MikeRotch je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Ok sam to si zdaj napisal kot da bi nas motile vse te ostale funkcionalnosti, gre se pa le za preproste žmigavce in je ročka za njih povsem na mestu; rešitev brez njih pa je bila praktično smrtno nevarna.:|


Ja, res je, smrtno nevarna. Avto brez ročk avtomatično eksplodira takoj, ko se vsedeš not :)

Tole je čisti fanboy bs. Ti je kaj nerodno?

kow je izjavil:

Ker so del te rocke. Videl sem tudi ze hupo na tej rocki. "Smrtno nevarno", ce si navajen, da je na volanu. Aja, ni Tesla. Pol ni?
Moja poanta je, da si naivna zrtev medijev. Bi sam imel raje rocko? Da. So gumbi "smrtno nevarni". Niti priblizno.

Smernike uporabljaš zelo pogosto. Hupo samo če si malo poseben.

mikhaair je izjavil:

Saj tudi autohold in električna parkirna zavora nekomu navajenem klasike lahko pri speljevanju v klanec povzročita veliko nevšečnosti, pa se ni svet podrl zaradi tega. Ker je to sedaj na gumbu se moraš pač o tem podučit in preizkusit preden nastopijo težave.
A m3 novi ima progresiven volan? Se krožišče lahko spelje brez premikanja rok?

A ti to dvoje imaš? Ker če bi imel, ne bi pisal takšnih.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

kow ::

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Ampak premikanje roke z volana, da premaknes rocico, gotovo ni bolj udobno kot samo pritisk na gumb.


Verjetno res ne, ampak kot receno, za to rabis ustrezen volanski sistem, katerega v trojki ni. Ker ce moras dati roko z volana (ga preprijeti), potem je sigurno bolje, da je rocica na istem mestu in muscle memory naredi svoje, ne pa da je polozaj guma, ali stikala, tudi funkcija zasuka volana. V tem primeru pac moras pogledati na volan, kar bo vedno slabse. In ne, to ni isto kot tipkovnica, ker polazaj tipkovnice se med uporabo ne spreminja.


Se strinjam. Razen, da MORAS pogledati na volan. Dokler ne izgubis "mentalne reference" ne rabis pogledati na volan, tudi ce ga zasukas za 270 stopinj. Saj ves kje je tipka. Enake zasuke si naredil ze nickolikokrat.
Problem je v primeru, ce vmes kaj korigiras ali kaj podobnega. Ali pa bi po dolgem casu prisel na krozno bistveno nestandardne velikosti itd. Je pa tudi res, da so nekateri ljudje "motoricni debili". In je za njih to tezavno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mikhaair ::

paradajzos je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Ok sam to si zdaj napisal kot da bi nas motile vse te ostale funkcionalnosti, gre se pa le za preproste žmigavce in je ročka za njih povsem na mestu; rešitev brez njih pa je bila praktično smrtno nevarna.:|

Točno tole.

MikeRotch je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Ok sam to si zdaj napisal kot da bi nas motile vse te ostale funkcionalnosti, gre se pa le za preproste žmigavce in je ročka za njih povsem na mestu; rešitev brez njih pa je bila praktično smrtno nevarna.:|


Ja, res je, smrtno nevarna. Avto brez ročk avtomatično eksplodira takoj, ko se vsedeš not :)

Tole je čisti fanboy bs. Ti je kaj nerodno?

kow je izjavil:

Ker so del te rocke. Videl sem tudi ze hupo na tej rocki. "Smrtno nevarno", ce si navajen, da je na volanu. Aja, ni Tesla. Pol ni?
Moja poanta je, da si naivna zrtev medijev. Bi sam imel raje rocko? Da. So gumbi "smrtno nevarni". Niti priblizno.

Smernike uporabljaš zelo pogosto. Hupo samo če si malo poseben.

mikhaair je izjavil:

Saj tudi autohold in električna parkirna zavora nekomu navajenem klasike lahko pri speljevanju v klanec povzročita veliko nevšečnosti, pa se ni svet podrl zaradi tega. Ker je to sedaj na gumbu se moraš pač o tem podučit in preizkusit preden nastopijo težave.
A m3 novi ima progresiven volan? Se krožišče lahko spelje brez premikanja rok?

A ti to dvoje imaš? Ker če bi imel, ne bi pisal takšnih.

Daj pred 20 leti penzica v npr. Passata pa bi videl kako se znajde. Svet še ni začel vrteti včeraj.

MrStein ::

codeMonkey je izjavil:

Me pa pri klasicnem sistemu kar moti to, da ga lahko ruknes sproti, kar se tudi zgoraj omenja. To je slaba resitev, ker obicajno das smerni kazalec bistveno prej, preden spremenis smer. Vsaj pri varni in kulturni voznji. Pogosto opazam voznike, ki to pocnejo sproti. Jih ne mores zgresiti. To so tisti, na katere za brezveze cakas, ko se zelis vklopiti, ker zadnji trenutek pred teboj zavijejo in pri tem vklopijo smernik, in potem pizdis, ker je ze prepozno, da bi speljal.

Amen.

Spada v temo Talenti na cesti...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

mikhaair je izjavil:

MrStein je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Saj tudi autohold in električna parkirna zavora nekomu navajenem klasike lahko pri speljevanju v klanec povzročita veliko nevšečnosti, pa se ni svet podrl zaradi tega.

Kake velike nevšečnosti?

Se ustaviš na strmi gorski cesti zaradi prometa nasproti po poti navzgor s sposojenim avtomobilom. Sistem zategne avtohold, če je vklopljen, začneš drkat knof za ročno, ker itak ne veš, da je in kaj počne autohold funkcija. In je zmeda.

Spelješ čisto normalno.

Če si vklopil ročno, pa jo boš tudi izklopil. Če ne, pa se bo avtomatsko.

Če pa se je en od tisočih zmedel, to ni nič, ker na vsakem drugem krožnem se zmede 10 od tisoč.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

paradajzos ::

Daj pred 20 leti penzica v npr. Passata pa bi videl kako se znajde. Svet še ni začel vrteti včeraj.


Moj avto pred skoraj 20 leti je to imel. Trivialno.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

DamijanD ::

Sicer je tale ročka povsem offtopic - ampak vseeno: jaz lahko trdno držim volan s palcem in kazalcem in hkrati operiram z ročko. S katerim prstom se v M3 tipično pritiska na tipko za smernik? In druga stvar kako je rešeno pritisk (za tri utripe) in vklop (utripanje do izklopa)?

codeMonkey ::

Markus Schäfer je na Linkedinu delil nekaj informacij o novem CLA. Ocitno so ubrali isti pristop kot Porsche, z dvema prestavama:

Our forthcoming all-electric CLA has a remarkable potential range of more than 750 km in the WLTP. This is thanks to a huge number of painstaking efficiency measures.
 
One major contributor to the amazing consumption of just around 12 kWh/100 km is the new Electric Drive Unit (EDU 2.0). We developed this in-house based on the groundbreaking technology of the VISION EQXX.
 
The main drive at the rear axle incorporates an innovative 2-speed gearbox, which marks a first in the entry-level segment. It combines dynamic response with excellent efficiency.
 
The first gear has a short 11:1 ratio for impressive off-the-line acceleration, high towing capacity and outstanding efficiency in urban traffic. The second gear, with its longer 5:1 ratio, is engineered for optimum power delivery at high speeds and for exceptional motorway efficiency.
 
The shift point between the two gears is dependent on the situation and the selected driving programme. It is continually optimised based on real-time parameters such as battery SoC, performance and driver requirements.
 
The driver, of course, senses none of this. Instead, they can simply enjoy seamless electric performance for miles on end.



Ta avto mi je res zanimiv, ker bo prvi z res in-house pogonom.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

CLA je zanimiv na več načinov, da. Sem že pred časom tu spraševal, kater cenovni razred je to ...

Gregor P ::

To spada me coupeje ne? Športne oblika, zgolj sprednja vrata ipd. ... to je bolj za mlade :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()
««
1216 / 1223
»»